Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nový Mercedes-Benz A prozradil české ceny. Nejlevněji pořídíte turbodiesel!

70 komentářů

Anonym
V tom 45AMG (nebo jak) určitě manál nebude.
A nesrovnávej to s i30N, děkuji.
Avatar - iudex
iudex
Ja by som povedal naopak. Tie základné verzie často šoférujú ženy, ktoré ten automat ocenia. Ale dvojlitrové turbo so 165 kW, maximálkou 250 a stovkou za 6,2s, to sú parametre základných hothečov a to by si mohol kupovať niekto, kto sa chce trochu dynamickejšie zviesť, teda tam by tá možnosť manuálu mohla zostať.
Avatar - praděda7
praděda7
Já bych spíš řekl, že je konzervativně pohledný a nikoho neurazí. :-! I motory jsou ok. Avšak 2l mohl být i s manuálem...a tím pádem i o 50k levnější.... 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Vidíš a já mám doma 8 válec a jsme rád, že je s manuálem.
Anonym
Já bych chtěl manuál. v minulý generaci mi ho nabízeli, teď už ne. A přitom byla 1/3 prodanejch v manuálu...Nepoužívej silný slova jako "kravina". Nejlepší by bylo, kdyby si každejmohl vybrat. Samo, že třeba do E350CDI nebude nikdo chtít manuál. To je debilovina...sakra a je to tu...silný slovo😊
Avatar - iudex
iudex
Tak si pichnem: radšej 120 kW štvorvalec pôvodom od Renaultu, ako čistokrvný bavorský... trojvalec (so 100 kW). 😉 Litrový trojvalček v A3 radšej ani nespomínam.
Skôr je otázka, či toto bude naozaj základ pre Áčko, predsalen 120 kW by bol vysoko nadštandardný základ. Skôr tipujem, že príde ešte nejaká slabšia verzia (čo si pamätám, 1,3TCe má 3 verzie, 85, 103 a 120 kW, tak tá stredná 103 kW verzia by bola stále slušný základ).
Avatar - Dinar
Dinar
O kvalitách motorů renault se nepřu, o to tu vůbec nejde, z mého pohledu prostě premiovost výrobce nepodpoří fakt, že kupuje motory od mainstreamové značky, jedno jak jsou dobré. Značka jako mercedes, by měla zvládnout vyvíjet a vyrábět motory nabízené ve svých modelech sama, zákazník za premii připlácí.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Asi jsem v menšině, ale stokrát raději bych tablet napíchlej na palubku jako v C. Tyhle metr široký displaye jsou děs.
Anonym
U Merecedesu je minimálně poslední dekádu vcelku běžné, že nejlevnější je CDIčko.
Já vím, že to nejde kecálistům do systému "kolik musíš najet, než se ti zapplatí ten rozdíl?", ale fakt je to u MB celkem normální.
Pecka budeou titulky, že BMW 7 bude za pár neděl JENOM diesel. 😄
A X5 a X6 nebudou vůbec.
Avatar - iudex
iudex
Ale sám často argumentuješ, že pri prémii ide o image. A to, že jedna z najdrahších bežných značiek (Ty a pár ostatných radíte M-B na vrchol nemeckej prémie) si potrebuje motory kupovať od mainstreamovej francúzskej (sic! Áda sa v hrobe, pardon v posteli obracia) značky, zrovna imidžu nepomáha.
Avatar - Dinar
Dinar
Mně jako zákazníka nějací akcionáři mercedesu nezajímají, pokud kupuju mercedes, chci mercedes ne renault. Že většina lidí netuší, co mají pod kapotou, a proto si tohle MB vůbec může dovolit, je věc jiná, já to vím, tak to kritizuju.
Avatar - iudex
iudex
Ale prosím Ťa, nehovoríš o Rapide za 299t, ale o Mercedese s cenovkou od 732t! Takže argument, že Mercedes musí nakupovať od mainstreamu, aby dokázal udržať aktuálne prémiové ceny je... srandovný.
Avatar - Dinar
Dinar
To, že bude možné si později áčko koupit i s jinými motory, od Mercedesu, nijak nezpochybňuju, reaguju na článek, v textu je nabídka tří motorů, dva jsou od Renaultu, vyráběny Renaultem.
Avatar - Dinar
Dinar
třííí motorýý, z tóóho dva od renoltůů. >😁 :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S manuálem máš 120 kW = to je na malý auto až až

165 kW už klidně jen s automatem

Manuál zas až do sportovních verzí typu Type R, i30 N, Megan R.S atp.
Anonym
Srovnatelné pouze s Audi RS3.
Zbytek je lowcostovej prach.... >😁 >😁 >😁
MERCEDES ÜBER ALLES!!!
Avatar - wakantanka
wakantanka
A Audi neberie mensie motory od VW ? Rovnako tak R3 od BMW boli a su tiez primarne urcene pre Mini. Mercedes to nema v ramci koncernu ani pre koho ani od koho brat tak nakupuje inde.
Avatar - mariov8
mariov8
Motory naprieč nemajú 9G Tronic, ten je pre pozdlžnu montáž. Toto je len dvojspojka.
Anonym
Teď jde o to, kdo chce driftovat a tancovat s S Klasse.
Ale A AMG by asi mohlo!!!!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Taky pravda. BMW jede na tříválcích a v případě A3 nikoho nepohorušuje, že sdílí motorizace (a do jisté míry i platformu) s Polem. V tomhle světle je Áčko ještě ok. Ne že by mi za ty peníze dávalo smysl, ale to je druhá věc.
Avatar - Dinar
Dinar
Všichni chápeme realitu, na druhé straně je třeba říct, že MB byl ten, kdo už dávno před jakýmkoliv diktátem kohokoliv sám začal tu premiovost, řekněme, trošku oje.bávat. Začalo to áčkem, c segment, krabička s předním pohonem, když vzpomenu na to, jaké kontroverze v osmdesátkách znamenal "baby benz", tj. 190ka, později tak úspěšná, tak áčko byla proti tomu revoluce. Ale přechodem na mainstreamovou koncepci to jen začalo, dnes je to nákup motorů (dobře áčko, ale zkus si představit, že bys před 20. lety řekl, mám mercedes c-klasse s motorem renó), až se posunuli do stavu, kdy dokonce na hotové auto od renaultu jen nalepí své logo, viz. citan. Řekl bych, že z hlediska výše ve vlákně řečeného, je toho už dost na kritiku premiového výrobce.
Avatar - iudex
iudex
Ako pri čom. V luxusnej vyššej strednej (ako je vedľa testovaný Jag XF kombi) súhlasím, v nejakom drivers care ako je 140i/240i/240i radšej manuál.
Anonym
A taky nebudou dělat manuály kvůli trhům, jako je ČR.
Tady BY se jich prodalo asi víc (i když ne zrovna u MB) ale prostě nejsou. Taklidi kupujou automaty a statistika ti bobtná před vočima. 😄 Ale toje spíš u jiných značek.
Avatar - Dinar
Dinar
Ty jsi taková gurutrumpeta s názory ode zdi ke zdi, debatuj s hamunasakrou = mě tvoje blábolení nebere. 😉
Anonym
To jo.Asi by ty manuály dělali, kdyby měli spočtený, že to bude vejvar.
Ale třeba škodovka je blbě - tam spousta lidí hledá varintu marně. Buď předohrab man, nebvo DSG + 4x4.
Avatar - mariov8
mariov8
S tím se dá souhlasit.
Anonym
jvm kluci, ale stejně to napálej do zavádějícího nadpisu >😁
Freddka
A3 sdili platformu s Golfem. A1 s Polem (starym).

Ale asi bych se tezko srovnaval se situaci "Koupil jsem si Mercedes" "Jo a jakej?" "Trinactistovku!" ... 😜
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mě je v tomhle segmentu asi nejsympatičtější Type R = a nezatracoval bych ani 2jkový BMW

I když A45AMG byla pecka a [odkaz] bude asi :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bude ale jenom dočasně = a snad ne tak dočasně jako sovětská armáda v ČSSR >😁

Do 2 let budou benzíny zpátky = a možná v zajímavejch verzích
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Klidně = tak třeba Focus ST 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Takže vlastně Renault za cenu Mercedesu... se vyplatí. 😄
Anonym
Já to vím a lidi taky, neobjevils Ameriku.Kupuješ mercedesy?
já ano a nevadí mi to.
1.5dCi už v Renauletech byl možná nejlepší maloobjemový nefťák na světě.Když to ještě vylepšej (protože můžou - prodávaj to dráž), je to v poho.
Není to první motor, co MB převzal, i když jich není moc.
A zbydou kapacity a lidi na vývoj čistokrebnejch velkejch MB motorů.
Anonym
Hmmm...myslel bych si to.
Za mě je Type R vůbec nejhnusnější auto v současné nabídce ze všech aut na světě.
Ale to je fuk, je svébytná a to cením.
Máme jinej vkus.
Hele, kámo....nechtěl bych vidět, jaký se ti líběj kočičky >😁
Avatar - mariov8
mariov8
Manuál už dnes téměř nikdo nechce. Možná do základních motorizací se jich namontuje ještě více než poloviční podíl, ale do top modelu už nikdo tento přežitek nechce.
Anonym
No jo hošánku, asi cílí na jiný zákazníky, než Civic....
Schválně počkej, kolik uvidíš na tom méďovi růžovejch kol a za jeho volantem vypatlanců v bílej kšiltovce.
Avatar - mariov8
mariov8
Tu cielovku máš dobre. Súhlas. Ale sám mám doma jeden šesťvalec s manuálom a je to kravina. Do silného auta patrí dnes automat.
spaleny6
Byl jsem se teď podívat na nové CLS, ten design předku je v podstatě totožný s áčkem. To co mám já ve svém cls v hliníku, je v tom novém už v plastu. Místa pro řidiče méně než ve starém modelu. Jsem z toh ocelý rozpačitý. A teď už i motory z renaultu, ostatně myslím že už je měla některá áčka minulé generace.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proto jsem napsal "do jisté míry" a v závorce. 😄
wolf66
Nic jinehonautomobilkam ze zoufalstvi nezbyva ... diesel je co do produkce co2 lepsi a jen mercedes by mel na pokutach platit 3 miliardy eur rocne pokud emise nesnizi ... proto je treba tady nejlevnejsi diesel ... pro zavedeni do prodeje ....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele kámo = u aut používám hodně jiný kritéria než u holek = ty snad ne? 😉

Type R považuju za vynikající auto = vzhled až tak úplně důležitej neni

Když nechceš tak se nekoukej [odkaz] >😁
jam2015
... búchajú tam motory od Renaultu! 😉 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vím, ale modulární MQB platforma v Golfu asi nebude zcela odlišná od té v Polu.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Dik :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ktory je takmer zhodny s jeho bracekom vacsim kuskom mi tu teda moc nepasuje... a aj zadne svetla predchodcu boli jasne lepsie ako tieto nove... chapem auto to bude peckove ale ta vizaz je proste kus cohoci nevkusneho nic v zlom .. aj tu hviezdu v tom lacnom plaste uz asi tiez vacsiu na masku nemohli dat... ale cina na take bude slusne zaberat...
MariAchi
K tomu nakoupenemu motoru: Nejvic me zarazi, ze MB kupuje motory z Dacie, ale prevodovky si bastli sami. Pritom v motorech byli spicka, no ty prevodovky nikdy nijak zazracne nebyly a jen letme srovnani, ktere jsem mel mezi ZF8HP a sedmi i devitikvaltem od MB me o nejakem zlepseni na strane MB nepresvedcilo.
Kdyby radeji kupovali prevodovku ZF8HP a motory si udelali vlastni...
Avatar - mariov8
mariov8
Zrovna první Áčko byl až tak moc poctivý produkt, že výrobce na každém kuse prodělával. Do takové krabičky nemá smysl dávat nic jiného než přední pohon.

"Baby benz" ve své době dával marketingu a vedení zabrat, také se původně vyvíjel pro Audi. Jako levnou značku koncernu, která tehdy končila teprve s dvoutakty a nevědělo se moc, co s ní.

To Céčko se mi ale také nelíbí. U prcků mi to je fakt jedno, hlavně že plnokrevní MB mohou být v nabídce. Citan sice také budí rozporuplné reakce, ačkoliv byl dárce docela přepracovaný, ale jelikož to mají jen jako doplněk a po finančním průšvihu jménem Vaneo... holt se rozhodli pro opatrnější taktiku, docela mne bude zajímat nástupce. Jestli bude.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Marně si to čtu i potřetí a pořád nic ;-\
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
S S kom nie tam by vzadu nepomohli ani tie super vankusiky na hlavu... mne obcas hodi zadok na mokrom a chvilu som si musel zvykat mal som pred tym len predohrabov a na tych stacia silne ruky ktore zatial mam...Padla mi silno do oka E 400 Coupe kedze musim diesel opustit zanedlho....uz po nas idu a nepomoze ani Brexit.... >😁
Avatar - Dinar
Dinar
V pětce má trochu víc možností než v trojce, tedy pokud není v trojce úplně nová verze pro 2018, já mluvím o loňské. Displej v 5er je větší a to dlaždicové uspořádání umožňuje mít najednou zobrazené informace ze tří různých oblastí, což je bezva, člověk si tam navolí to, co ho zajímá a nemusí se pořád někam proklikávat. V éčku máš displej jako kráva, ale když chceš vidět co ti hrajou multimedia, tak ale vidíš jen to a nic jiného s obrovským obrázkem flešky. Hezké, prům. spotřebu, počasí nebo cokoliv jiného, co bys chtěl vidět, už musíš hledat na levém displeji s budíky, tam zas když si dáš třeba navi, je to na úkor otáčkoměru atp., prostě samotná uhlopříčka obrazovek o ničem nevypovídá, o těch nelogičnostech bych za dobu, co éčko mám, mohl vyprávět hodiny. Jinými slovy, nemít srovnání s idrive, může se to někomu líbit. Plus téma touchpadu, to je taky výživa... >😁 😉
Anonym
:yes:
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ta 250 s 165 Kw to je 4Matic? to je celkom zaujimavy vykon na to male auto este je zaujimave ze tam strcili 7G prevodovku ked uz je 9G nova a o dost lepsia...AMG bude raketa a mohli by spravit to co urobili s E 63s AMG 4Matic ktora moze byt aj zadohrab a zvladne drifting a tancovanie tak ako ziadny 2 tonovy sedan....
Anonym
Nejtrašnější ze všech těchto věcí je to, co je v nové R8.
Někoho za to patří nakopat do pr...ele!
Avatar - iudex
iudex
Hm, tak sám som zvedavý na ten vychvaľovaný najnovší idrive.
Avatar - iudex
iudex
Predbehol si ma. 😉
Avatar - mariov8
mariov8
Asi tak. 😉
Avatar - mariov8
mariov8
Mně přijde, že celá řada NGCC mercedesů s předním pohonem má hlavně kompenzovat produktové portfólio tvořené typy jako jsou E, S, G, SL, GLE, GLS... aut kde je naštěstí i dnes běžný počet válců i dnes 6 až 8 a emise CO2 moc nekorespondují s diktátem EU.
Avatar - Dinar
Dinar
V gle coupe je dobastlený tablet, v éčku samo metrovka. Gle infotainment ani nekomentuju, byla by to samá sprostá slova, éčko už je lepší, grafika hezká, ale ve srovnání s aktuálním idrive je to v logice, menu a možnostech zobrazení jak betaverze idrivu z roku 2007. 😉
Avatar - iudex
iudex
Ta tam máš tiež dvojdisplej?
Avatar - mariov8
mariov8
Asi bude aj A180 a A160.
Avatar - mariov8
mariov8
Já možná, ale statistika přede mnou je jednoznačná. :-!
Avatar - Dinar
Dinar
V reálu ty metrové displeje vypadají mnohem líp, než "napíchlej" tablet v céčku. 😉
Avatar - mariov8
mariov8
Značka to zvládne, ale kdo to zaplatí? A co na to akcionáři?

Na taková hrdinství je teď blbá doba. I pro mercedes.
Avatar - mariov8
mariov8
Něčím se začít musí.

Nový 2,0L diesel určitě přijde, jen později.

Na západ od nás se budou spíše prodávat ty menší motorizace.

Jenom ohledně té negativní konotace mezi řádky. Tak od roku 2010, Euro5, jsou i ty čistokrevné Renaultí diesely z té lepší části nabídky. Výrobce dokonce i chápe, že převodovka musí motor podporovat a odpovídat jeho charakteristice - montuje správný počet rychlostních stupňů. Klobouk dole. A to mi ta Francouzská značka moc sympatická není.
Dixik2
U BMW 7 nebudou do benzíny do faceliftu.Pak zase budou v nabídce.
X5 bude mít letos novou generaci a ještě přijde X7.
Freddka
To je blbost, to bys rovnou mohl rict, ze Polo je na platforme Arteona. A tak to neni.
Anonym
jj, asi ti rozumím. Ale ten moror je dobrej. Pořád píšeš, že ho "potřebuju" kupovat. nepotřebujou. Ale prostě se tak rozhodli. Taky bych radši origo...ale nevadí mi to. Btw není to jen motor. Celej Citan myslím není úplně MB a taky Spprinter byl napů Crafter. A nová X Klasse je Hnisan.
A třeba motory pro Mcl do F1 taky nedělal MB, ale Ilmor.
Anonym
Njn, ale u úplně top sporťáků je to žádaný zboží a u ojetejch supersportů stojí dvojnásobek automatu.
Takže zrovna u 45AMG nějaký puristitcký edition by byl cool. A klíďo za příplatek.
Ale nebude.
Jinak současná 45AMG jezdí s automatem cool. Se starou R8 V8 jí neujedeš ani omylem.
Avatar - mariov8
mariov8
Bacha, "1,5CDI" má od Renaultu jenom blok - "polomotor", veškeré příslušenství včetně sání, svodů, dmychadel, emisní soustavy, příslušenství, řídících jednotek, atď... už si dodává Mercedes-Benz!

A na vývoji 1,33L zážehového čtyřválce se Mercedes-Benz dokonce i podílel!

Stále bude možnost mít motor se zcela čistým rodokmenem, jak benzín, tak i diesel, pouze si připlatíš.
Postreh
tvarovo, fádny, nudný.... :no: