ASX není pro někoho kdo kupuje auto očima. Jako každé jiné má své výhody i nevýhody (benzín):
+ exceletně si drží cenu
+ benzín je s nepřímým vstřikem, spolehlivější motor na trhu není, zbytek je taky vzorový, za 4 roky jsem neměnil ani prasklou žárovku
+ má nízkou spotřebu (osobně 6,2 v létě a 6,9 v zimě)
+ lze použít jako rodinné auto, kufr má 488l, vejdete se tam i s kočárkem
- vyšší hlučnost
- kvalita laku nic moc, k odření vrchní vrstvy laku stačí po něm přejet špinavou rukou a šrámy jsou na světě
- interiér je sice funkčně ok ale vzhledem neoslní
i Duster na mně působí lépe. Mitsubishi začíná pěkně vyhnívat. A ten jejich Eclipse je úplná katastrofa, auto za co největší peníze s co nejmenším vnitřním prostorem.
Eclips se mi taky moc nelibi, ale ekonomicky je ASX moc zajimave auto. Kupovali jsme ho 2/2015 benzinove holatko za 365000 a davali protiuctem 11/2017 za 285000.To znamena 33 mesicu bezstarostnyho provozu za 80000. Operak by za stejnou dobu stal cca 190000
bracha ma o par dni uz 7 rocny lancer .. dodnes nemenil ziarovku .. ma dnes okolo 140 tisic... a auto si seveli ako nove ;-) ... sam tomu nechapem... jazdi pritom za 6 litrov... co ja na 1,2 malom pole mam problem dostat sa pod 6 .. sila.. dnes som konecne prekonal prvych 10 tisic ale stale nie a nie dostat sa pod 6 :*) [odkaz]
veru nie je to zrovna auto pre barbiny ako kaskaj alebo C-HR ... ale pre znalcov ktori vedia ( ved my vieme ) .... a hlavne teda pre chlapov... robustne a skutocne podvozkovo naslapane a zaroven velmi priestranne a mechanicky silne ... ten 1,6 mivec ako zaklad je nesmrtelny zivy tocivy a zerie v reale fakt malo ( 1,2 tonovy brachov sportback s nim zerie 6 litrov ... co je tolko ako v mojom o triedu mensom a 200kg lahsom aute s podobnou dynamikou .. neskutocne ale je to tak ) ... k tomu dostavas skutocny nefalsovany SUV dizajn .. mat tie prachy.... ach jo .. ale chcelo by to asi rovno eclipse cross s SWAC dnes uz ... .... ten je za mna dnes vo svojej triede absolutne top svojim know-how a zaroven sa jedna aj o hodne zabavne auto co som tu a tam uz videl v testoch .. no ale teda naspat k ASX: to ASX je stale origo made in japan - takze kvalita a spolahlivost su tu ako vzdy prvorade... mitsu ma poctive vozy... po 6-7 rocnych skusnostiach s L200 pajerom aj lancerom mozem povedat ze tato znacka ma ako jedna z mala na trhu stale velmi ferove vozy... ferove cenou aj pristupom aj spolahlivostou... skratka este akoby taka masovostou aj prachami neskazena znacka ... teda aspon u nas v mitsu si zakaznika fakt vazia ... len skoda ze dnes uz nemaju nieco male a lacnejsie v ponuke ... nieco ako colt... lebo keby mali tak urcite by som ako prve isiel k mitsu a az tak ku kii vw oplu a pod...