Na dálnici D1 začaly kamery znovu měřit rychlost aut v opravovaném úseku mezi Velkým Meziříčím a Lhotkou. Při minulém měření od loňského října tam zaznamenaly na 23.000 přestupků.
Z té “hrstky pirátů” zcela jistě vyberou pokuty na náklady pořízení a fungování celého systému úsekového měření. >:D >:D
Je to komik, ten Ťok, všichni víme, o co tu jde, bezpečnost to není, ono by stačilo vytáhnout statistiku příčin nehod a viníků (typů vozidel), které ty nehody v opravovaných úsecích způsobují. Ale to by se pak těžko hledalo zdůvodnění pro úsekové měření. :-!
No čeká nás zas obvyklý scénář kde vystoupí tiskový mluvčí, který bude s nadšením informovat o pořízení měřící techniky za X milionů a že se díky ní již podařilo vybrat mnoho milionů korun a jak moc to pomohlo ke zlepšení bezpečnosti na vozovce. Poté vystoupí 1 až 3 dopravní "experti" kteří zapáleně vysvětlí jak nebezpečná jízda rychlostí o 5- 15 Km za hodinu je strašně, ale opravdu strašně nebezpečná a když zbude čas vystoupí i někdo od policie.
Ale pokutovat klasické české lepení na * bože jen to ne nebo snad pokutovat předjíždějící se kamiony i v úsecích kde je to zakázané. No hlavně, že jsme my blbí řidiči zaplatili dopravním policistům z povinného ručení nové posunovadla.
O čem to ti dva zaměstnanci Ministerstva financí mluví? Jakým způsobem postihují kamiony a dodávkáře jedoucí 60kph přes dva pruhy? Jakým způsobem řeší radar nebezpečný způsob jízdy?
Prosím vás, vždyť se tu jedná jen o zastírací manévr. Opravdový záměr těchto kamer musí být každému, kdo má všech pět pohromadě, už dávno jasný. Pod záminkou bezpečnosti silničního provozu motoristy "bezpečně" okrást a umožnit aby se byrokraté, parazité bezpracně nejen obohatili, ale i zaměstnali další příbuzné a známé. A to platí o všech stupních statní byrokracie. Ministerstvem počínaje a obcemi konče. >:-[]
To jsou hrozný kecy za ministerský plat. Mlčeti zlato. Funkční infrastruktura by mohla být, ale musel by o to být skutečně zájem a vůle. Jestli si to dobře vybavuji, tak Exit 34 je na vrcholu stoupání a Exit 41 také, tak doufám, že po rekonstrukci tam nebudou "pomalé" stoupací pruhy jako je to k mému údivu na některých již rekonstruovaných úsecích D1, ale podle nové normy, která se uplatňuje např. na R4 i jinde - naopak stoupací "rychlé" pruhy. Toto opatření je podle mého názoru výhledově z hlediska plynulosti a bezpečnosti provozu na vytížené komunikaci mnohem účinnější než buzerace měřením rychlosti, na druhou stranu je třeba uznat, že v zúžení 2,2 m stejně není kam spěchat a kdo je takový pacient, že to těch pár km prostě nevydrží, tak toho je mi líto. Stejně pak je zase jen 130 km/h a v aktuálním provozu se toho moc nevymyslí. Nehledě na jistou formu ohledu k lidem, kteří tam pracují, už jen ten hluk musí být docela nepříjemný a jak víme, ve 120 dělá auto větší kravál a vítr než v 80.
Dále bych panu ministrovi vzkázal, ať investuje do systémového opatření vážení nákladních vozidel místo do chytrých kamer s radary, ať nám ty opravené silnice taky něco vydrží, jinak nebude koho měřit :-)
Na kolin havlbrod zdar nad sazvou krizanov (velke mezirici) velka bites brno vsechno krasne sjizdny ..mozna o pul hodky delsi ale bez poplatku a radaru kolon nehod atd..
Cez Trebic a Namest nad Oslavou? Ja dlhodobo hladam rozumnu cesty z prahy do SR, kde by som sa D1 vyhol ale vsetko trva strasne dlho, takze si rad necham poradit.
Nechapu proc tam lidi jeste jezdi :-) dneska vyjet na D1 je zdrzeni,stani v kolonach,draha znamka a jeste te vyfoti o 5km\h rychlejsi jizdu za 1000kc...