Plánovat trasy bez kolon a pružně je měnit dle dopravní situace umí oblíbená dynamická navigace Waze. Jak funguje, kolik stojí její provoz a jak ji používat, abychom z jedněch kolon neunikali a druhé nepozorností nezpůsobovali?
Obávám se, že nic nevíš ty. Doporučuji si nastudovat. Aplikace certifikuje asociace CCC (ta vytvořila MirrorLink). A aplikace jsou buď certifikované pro to, aby byly zobrazeny pouze v době kdy auto stojí, nebo pokud splní podmínky toho, aby nerušily za jízdy, tak jsou certifikované a dostupné i za jízdy. A výrobce automobilů musí tyto certifikáty respektovat a zobrazit jen to, co je povolené. A jde to obejit (chce to jen trochu hledat na internetu).
Poslední dobou mě Waze posílá na ty nejzapadlejší cesty, i když na hlavních není nic (nebo nic vážného). Úspora nemůže být snad ani teoretická, o reálné rychlosti na zničené úzké cestě ani nemluvě. Z dálnice mě to svádělo na souběžnou první třídu kvůli 1km omezení na 80 km/h, zácpa žádná. Obdobně hlášení. Když už stojím v koloně, tak řekne "před vámi je hlášena kolona". Průjezdní radary to hlásí až za nimi. Hlášení policajtů funguje, uzavírky jsou většinou taky rychle zavedeny, i když taky už to není, co dřív. Přijde mi, že sebto zhoršuje delší dobu, ale skok nastal s přechodem na nový design nedávno.
By bylo kdyby výrobci předražených plechovek přestali blokovat obraz při zobrazení mirrorlinku. Člověk by si vybral navigaci kterou chce a mohl si pustit klip i s obrazem nebo ytb za jízdy, stejně na ten displej musí čučet. Další šmejdi jsou ČTU, kteří dovolí drahé data.
O blokování se stará, pokud vím, certifikát MirrorLink aplikace. A ten rozhoduje, zda aplikace prošla certifikaci a zda může být zobrazena nebo dokonce zobrazena za jízdy.
Dobrý den, rád bych uvedl drobné korekce vašeho článku :-)
Android Auto je již nyní nabízeno bezdrátově (pouze v USA a pouze na telefonech od Google - Pixel atd.) -
[odkaz]
Ale současné Infotainment systémy umí pouze drátové spojení a bezdrátové neumí. A nevyřeší to jen drobný update SW.
A dále nemáte pravdu s tvrzením, že Android Auto pro český trh není dostupný z neznámých důvodů. Důvod je prostý a tím je Google Voice pro Českou republiku. Podmínkou Android Auta je bezproblémové ovládání za jízdy hlasem. Bohužel Google Voice pro ČR je zatím ve fázi beta a neumožňuje plně funkční nasazení ve vozech. Až bude plně funkční, pak bude i Android Auto dostupné oficiálně na českém Google Play.
K Apple Carplay a Waze (resp. Google Maps). Nemáte pravdu, nic se neproslýchá, ale je to oficiálně potvrzeno Applem (na WWDC 4.6.2018), že zpřístupní navigace třetích stran v CarPlay od iOS 12.
[odkaz]
Opatření proti pozvolnému vybíjení baterie mobilu je jednoduché. Vypněte displej telefonu. Samotný přenos Waze na Android Auto (video stream) není tak náročný.
Jinak SmartLink+ nabízí i rádio Swing, dle informací z konfigurátoru Škoda Auto. A ne pouze zmíněné Amundsen, Bolero a Columbus.
Jinak mínus, že nelze připojit dva Bluetooth telefony na handsfree, je limitace, kterou asi nastavila Škoda respektive Volkswagen. Jelikož například v aftermarket rádiích je možné mit jeden telefon na Android Auto a druhý pouze přes Bluetooth handsfree.
Co to je draha data? Mam detsky tarif 500 MB / mesic za 100 korun (1000 / 150, 1500/200 nebo 2500 za 300. Prvni tarif pokryje moje Waze uplne, na nic jineho int. nepotrebuju a Waze je vic nez usetri
Driver Test: Crossroads is a fun and interesting application that will help you learn how to drive through an intersection. It is listed in the App store's Education category. This is the latest and latest version of the Driver Test: Crossroads. It's easy to download and install on your mobile phone. https://apkxyz.com/…t-crossroads-apk
More significantly, have you ever thought-about the CyberFlix TV video streaming app; that is obtainable to each mechanical man and ios users? Well,cyberflix tv firestick you should. >:-[]
Vyzkoušel jsem na dovolené v Řecku, kde jsme měli půjčenou Octavii a příjemně to překvapilo. Jednoduchá instalace a zprovoznění a pak hlavně použití Waze při navigaci v Athénách. Vzhledem k tomu, že jsem neměl držák na mobil a ten by jinak byl utopený někde v přihrádce před řadičkou, kde na něj není moc vidět, tak zobrazení navigace na displeji infotainmentu bylo super ;-)
Ak človek chce niečo zdarma, tak je tu navigácia HERE. Nie je dokonalá (nemá tuším prejazdové body...), ale má free mapy pre celú zmapovanú časť Zeme. Mapy sú samozrejme od HERE = používa ich tuším skoro každý.
Čo sa Sygicu týka - mne sa zdá, že čím novšia verzia, tým horšia - čo sa ovládania týka.
Přesně, Navigon je super, několikrat jsem zkoušel i jine navigace včetně waze, ale žadna se Navigonu nevyrovnala. Bohužel, Navigon za necele 2 roky konči a bude těžke ho nahradit.
Jo, obejít to lze s rootnutým telefonem. Nevím o čem mluvíš, ale myslím, že jsi si to právě vymyslel, za bezpečnost auta ručí výrobce auta ne OSN. >:-[]
1. Namusite zapinat waze v mobilu pri pripojeni handsfree. Jakmile ho pripojite kabelem, jen vyberete v aute moznost android auto a jedete
2. Telefon se rozhodne nevybiji. V praci mam Samsung Galaxy J5 a telefon se rychle dobiji. Displej je neustale vypnuty, neni potreba. Beztak tam sviti jen android auto a nemuzete telefon pouzivat.
3. Duvod proc neni AA ofiko je nedostupnost ceskeho google voice. Jakmile bude plna verze google voice, bude ofiko i AA. Do te doby proste neco bude rikat anglicky ale to neni problem.
4. AA umi i jine veci jako napriklad otazky na pocasi "jake bude pocasi dnes vecer" nebo "dnes vecer v Pardubicich" apod.
Vas pan expert moc expert neni. Ale je fajn, ze alespon sirite osvetu. Priste zkuste oslovit nejakeho odbornika ;)
P.S.: na Vasi obranu je treba rict, ze i dealeri skodovky vedi prd.
Nejlepsi zkusenosti mam s Navigon, vsude ven sebou vozim drzak na telefon na sklo a v pujcenych autech uz nic jinyho nepouzivam, je offline, takze mimo Evropu data netreba resit.
Ja mám za par € komplet Europu, dashcam a samozrejme dostávam ponuky na ďalšie upgrady. Sygic výrazne zlacnel a oplatí sa hlavne pri jazdení mimo Eu, pretože sa mi nechce kupovat si kadejaké moldavské simky. Najväčšia výhoda Sygic ale spočíva v schopnosti naplánovať dlhé trasy so schopnostou obchádzať krajiny prípadne v nich vyberať či ísť alebo neísť po diaľnici. Toto mi iná diaľnica nedokazala. Na cestu do práce a overenie rannej dopravy je ale lepší waze. Preto mám oba.
Sygic car nav funguje takisto cez mirrorlink, je to offline takze ziaden problem s datami. Sice stoji okolo 90€ ale ak niekto nechce platit 90€ takmu staci aj klasicky sygic. Nema sice zrkadlenie ale funguje velmi spolahlivo. Ja som si nim presiel od Mauricia, Mexica cez Dubai a zapadnu Europu a bez problemov.
A mimochodom, ios a carplay a waze - ne nic se neproslyhca, je to ofiko, s ios 12 cize od zari bude waze v carplay. Takze staci iphone s podporou ios 12, auto s carplay a je hotovo.
Pokud se pohybujete v místech s dobrým signálem, tak je Waze a jiné online aplikace OK. Letos 2500 km v Polsku a mimo větší města či hlavní tahy jsou tyto navigace nepoužitelné.
Zasa reklama na šáde auto. Ani slovo o tom, že android auto má väčšina automobiliek a často dokonca bez priplácania, čo ja viem tak android auto majú Opel, Ford, Renault a mnohí iní.