Oficiální informace o alternativních pohonech pro novou třídu A zatím nepadla, Britové se ale dostali k dokumentům, které naznačují budoucí vývoj motorové palety.
místo aby v titulku napálili těch 416 koní, mekotaj vo hybridech, vo kterých vlastně nic neví.
Ach jo.
Aha vlastně, já zapomněl.
HH staví jen Rencek(chrčení, učůrávání, bykupování)
a hlavně Honda (orgasmus, oběžná dráha, Japan Domestic Market, Bestforever)
>:D:-!
o bude super.
S hothatchem se ve finále jezdí jistěji a lépe, než se supersportem.
To bych asi skousl.
Jde o to, kolik si budou počítat.
AMG Styling apket plus...raketa
Sport exhaust….raketa
Drivers Package...atd
Druhy hybridních pohonů[editovat | editovat zdroj]
Automobil s hybridním pohonem představuje vozidlo, které při svém pohonu využívá více než jeden zdroj energie. Hybridní pohony využívají především výhod jednotlivých pohonů při různých pracovních stavech vozidla.
Dnes se testují a vyvíjejí tyto druhy hybridních pohonů:
spalovací motor + elektromotor + akumulátor
spalovací motor + elektromotor + externí přívod elektrické energie (trolej)
spalovací motor + setrvačník
plynová turbína + generátor + akumulátor + elektromotor
lidská síla + elektromotor (například Twike nebo elektrokola)
To, že si autor myslí o F812, že je poháněno přeplňovanou jednotkou a ne atmosférou mi přijde hodně uhozené, ale nazvat hybrid hybridem je naprosto relevantní.
Plug-in hybrid je jen jedním z druhů hybridního pohonu.
No neviem, či je on ten čo má na to prísť. Ty si pletieš Hybrid s diesel-elektro konceptom. Každý full-hybrid aj keď nie je plugin ma batérie vie prejsť určitú vzdialenosť s vypnutým ICE. A úplne každý hybrid ma extra batériu do ktorej sa ukladajú energetické prebytky, využiteľné počas vysokej záťaže.
No ty si z toho dobre mimo. To čo si popísal je diesel elektricky pohon u lokomotiv, alebo iných ťažkých strojov, aby si eliminoval prevodovku.
Každý full hybrid ma batériu na ktorú dokáže prejsť určitú vzdialenosť v vypnutým spaľovacím motorom. U hybridov Toyoty je to asi 2km a batéria je prevažne využívaná ako buffer vykrívajúci špičky(ukladá energiu pri spomalení s možnosťou jej využitá pri zrýchlení). U plugin hybridu je batéria väčšia a stále využívaná ako buffer. A je možnosť ju nabiť zo siete a využívať tak auto ako EV.
To, že dokáže něco málo ujet na elektriku nic neznamená. Je to samozřejmě hybrid a možnost nabíjet přes zásuvku z něj elektromobil nedělá ;-)
PHEV
Je anglická zkratka "plug-in hybrid electric vehicle" česky elektrické auto do zásuvky. Jedná se o hybridní automobil, který lze dobíjet z běžné zásuvky nebo z veřejné dobíjecí stanice. Jeho baterie má vyšší kapacitu, než jaká je u běžných hybridů, obvykle v jednotkách kWh. Plug-in hybridy neboli PHEV stojí někde na pomezí mezi klasickými hybridy a elektromobily.
Kdybych tu mel byt v roli zadniho cestujiciho s moznosti do toho kecat, volil bych jiny vuz. Ale protoze auta taky pouzivam hlavne jako ridic, tak mi to zase tak nevadi, ale pred rozhodnutim zda (ne)koupit bych nejaky testovaci vylet s rodinkou radeji udelal. Tedy, v pripade civilni verze, v pripade AMG se takovy veci doma ani nerikaj, proste se prijede domu a hotovo.
Největší problém s novým Áčkem vidím v tom, že s tímto stylingem "zapadl" mezi ostatní hb. Ano, vypadá dobře, ale nějak mě tam chybí ten Mercedes Benz.....zkrátka je z něj další hb. (Ne, že by se ten předešlý nějak významně odlišoval).
Já vím, důležité jsou prodeje...... :-!
Dneska jsem prvne sedel v novem A, zatim jen staticky. Dojmy mam velmi pozitivni, na fotkach vypada mensi, nez v realu, uvnitr prekvapive prostorny, nova palubka s velkym displejem je paradni a touch pad konecne vypada, ze nebude jen prekazet, nove ovladani volantu vidim jako velke zlepseni.
Jedinou vytku mam k prilis utopenym zadnim sedakum, pri vystupovani nejde se neotrit o vnejsi plechy, to je docela skoda, jinak super, tesim se na jizdu.
Od fanatika s Outlanderem PHEV nemůžeš čekat objektivní přijetí názoru. On s tím jezdí svých pár kiláků jen na elektřinu, tak je to elektromobil. Nějaká skutečnost ho nezajímá.
prehledne jsem ti to sestavil s velkyma mezerama, umyslne ti nedavam vic informaci, to by bylo na tebe moc pokud to malo nechapes tak s tim nic neudelam
Plug-in hybrid je elektromobil, je to tezke pochopit? Akumulator je zdrojem energie pro elektromotor a akumulator se nabiji ze zasuvky nebo vestavenym elektrogeneratorem.
Proste to auto jede na baterky temer za kazdych okolnosti
Pro hybrid vyrabi elektrinu generator pro primou spotrebu. Do baterie se energie neuklada.
Proste to auto jede na benzin, naftu, CNG a ja nevim co jeste
Opakuju, plugin je primarne elektromobil. Nepotrebuju to studovat, mam ho pod zadkem. I kdyz funguje v nejakem rezimu jako hybrid, jde jen o termin. Motor nabiji baterii, nebo pohani napravu primo jako u spalovaku nebo oboje. Nikdy motor nevyrabi elektrinu primo pro hnaci motor jako je to u hybridu.
Pro mne elektromobil a auto se spalovaci pohaneci jednotkou je podstatny rozdil i kdyz se to nazyva podobne.
Plugin je primarne elektromobil, kdezto hybrid je auto se spalovakem se zlepsenou ucinnosti. Plugin zene motor z baterie v pripade potreby s dobijenim motorem, ale nikdy primo elektromotor a hybrid (vetsinou) nabiji baterii pouze rekuperaci. Motor baterii nenabiji.
Konkretni argument by nebyl?
Pokud se (v nadpisu) mluvi o pluginech, nesmi se motat s hybridama. Konstrukcne jsou to uplne rozdilne veci, i kdyz se to podobne jmenuje. Na tom nezmeni nic ani hloupej koment ani chumel palcu.
proboha pane kolmane mezi plugin hybridy a hybridy je rozdil jako mezi vodni a jadernou elektrarnou. Oboje vyrabi elektrinu ale to je tak vsechno .......