S novou generací užitkového Peugeotu Partner přichází současně nový model Rifter. Ve výrobním programu nahrazuje osobní verzi dosavadního Partneru s přídomkem Tepee.
Zamestnanec bude nadšeny ak vyfasuje tranzita s normálnym interiérom, ale drhnúcim a mizerne odstupňovaným manuálom, plynovým pedálom s krátkym chodom (triesnivé dávkovanie výkonu), debilnou spojkou ( sám zdvíha otáčky, v prípade parkovania natesno je to hodne nepríjemné), vibrujúcim a mizerne odhlučneným motorom, zadnou nápravou bez pružín a prij€baným vyhrievaným čelným sklom kde po chvíly tie drôty lezú na nervy. Vtedy ťa bude ako zamestnávateľa zbožňovať >:D
Nepleť, tieto rodinné dodávky nie sú MPV, len ich sčasti nahrádzajú, resp. ťahajú úžitkovejším smerom. v niektorých veciach sú praktickejšie (priestor), ale v iných ťahajú za kratší koniec (komfort, variabilita, jazdné vlastnosti, aerodynamika).
PSA ma aktuálne už 3 mainstreamové značky. Peugeout ma extravagantný interiér, Citroen exteriér a Opel zostava konzervatívny. Takže vymyslene to nemajú zle.
Zkus to. Docela by mě zajímalo, co by musel koncern PSA udělat za bizarnost, aby to příznivci neobhajovali. Šestiúhelník namísto kol by ještě dali, určitě.
Kup zaměstnancům dodávku s interiérem na ruby , který je ergonomicky úplně špatně a řídíš šiškou. To na tobě nenechají nit suchou. Jak může takový blb podnikat.
Poptal jsem Riftera 4x4 a odpověď: Bohužel není v ČR homologován ... To samé na Berlingo, Kangoo, ... Takže Caddy 4x4 má v ČR monopol?? (na pikapy_krabice 4x4 pro řemeslníky do hor, rodiné vozy, užitkáče 4x4, atd.)? PS: Kéž by Dacia udělala 4x4 i pro Dokker! Natrhla by všem v ,,4x4 krabicích" zadek! , (jako v segmentu s Dokkerem).
Ale áno, v tom máš pravdu. Ale rovnako ako ich nemôžeš priradiť k SUV, tak nezapadajú ani medzi MPV. Nahradiť, s niekoľkými výhodami aj kompromismi, môžu jedno aj druhé.
Hlavně jsou levnější jak klaické MPV a výrazně než SUV a prvky mají z obou, takže se to nabízí... uděláš pár kompromisů, něco překousneš a bude tě to stát o pár desítek tisíc méně
Neviem. Technicke specifikacie som moc nehladal, preto sa pytam. Ale ak by to malo vzadu v dnesnej dobe viacprvok, resp.nejaku pokrocilu verziu vlecky, bolo by to celkom prijemne prekvapenie.
Musím říct, že design Rifteru se mi hodně líbí a je to asi nejhezči osobní dodávka na trhu, škoda jen toho iCocpitu. Jak mi nevadil v 208/308, tak sem podle mě nepatří, ale asi bych si i zvykl. Jelikož nejsem moc naftový typ, tak benzin je prostě slabá disciplína. Chápu 3hrnek jako základ, ale ne jako benzinový TOP! Osobně by se mi líbilo 1.6THP 120kW, ikdyž s předchozí generací mám dobré i špatné zkušenosti ;-)
Aj svetlosť bežného užitkáča tejto triedy je väčšia ako u klasiky, ďalší cm naviac je už kontraproduktívny, aj tak je to už vysoké ako koza. Keď chceš jazdiť do terénu, kúp si SUV, je ich plná oná...
Zaujimalo by ma, ci si ochotny za Dangel dat 8k €... Nikto to riesit nebude. Rifter nevyzera zle, ale ma presne rovnaky problem ako ine auta v segmente - povazuje sa to za lowcost, takze cast vybavy (napriklad lepsie svetla) tam jednoducho nie je mozne dat. Za mna skoda, lebo by som si ho vedel predstavit. Takto musim ist jednoducho vyssie.
Neviem, nevidel som, len som to kdesi čítal. Ale ako poznám zvyklosti automobiliek, bude to nakoniec len v nejakom top-modeli, kde si to zákazník zacvaká, a klasika pre motoristov z davu bude klasická vlečka...
Ja mam u uzitkacov doteraz taku skusenost, ze bud to prazdne drnca a nalozene pruzi, alebo prazdne pekne tlmi a nalozene plave. Snad jedina dodavka co bolo nieco medzi tym bolo Doblo s viacprvkom vzadu. Toto ma torzku vzadu ci som nieco prehliadol?
No neviem. Prečo by sa to pri zaťažení malo krútiť? Má osobné a úžitkové Kangoo iný podvozok? Je to mäkké, hojdavé a kolesá majú vcelku slušný zdvih. Povedal by som, že rozdiel tam nebude, len pri naloženom aute a stlačených pérach bude auto proste o niečo tvrdšie a bude menej prepružovať.
civilné verzie trojičiek sú z testov komfortné s poddajným podvozkom. Otázka potom je ako na tom budú úžitkové verzie, kde je dôraz kladený skôr na výdrž a užitočnú nosnosť?
Alebo budú mať iné naladenie/komponenty podvozku? Pretože ak nie, tak to naložené bude na ceste plávať a krútiť sa ako užovka.
Ten středový panel mi přijde jako stejná blbost, když v stávající generaci v užitkové verzi cpali dopředu 3 sedadla. Docela by mě zajímalo co je pod ním, třeba tam je lednička, pračka nebo něco podobného. >:D
doblo vie byt tiez pekne MPVecko... aj to predlzene .. dalsi krasny osobak MPV .. takto to ma vyzerat... obecne mi je toto fakt daleko blizsie a podstatne sympatickejsie ako nejake vajicko a la scenic a pod... este by snad mohol prist peugeot rifter aj so 4kolkou .. ta jeho 4x4 outdoracka studia sa mi pacila.. snad bude casom aj realitou... ale minimalne aspon ta zvysena svetlost sa predsa zide vzdy :yes:
mne sa paci aj to male Qubo od fiatu... aj ked pride mi ze dnes sa u nas uz nepredava neviem ... lebo nikde ho uz nevidim ( len stare kusy sem tam ) ... a vie byt aj zvysene s vacsou svetlostou .. co je super na trek do prirody... a prave taketo nieco by mohlo byt casom viacej v ponuke od roznych znaciek ... a nie len tie kdejake farebne vajicka hrajuce len na akutalnu modu ktore za par rokov budu uz nekukatelne ... ;-\
podobne aj nove berlingo v tejto osobnej verzii povazujem za velmi pekne MPV v danej triede .. takto si predstavujem rodinne mpv .... uz minule tu v clanku bolo osobne berlingo a velmi sa mi to pozdavalo .. aj kabina aj celkove proporcie a tvary.... takto to ma vyzerat co do MPV .. super ... takehoto levika teda tiez mozem ;-):yes:
je jistě jeden z hlavních důvodů, proč něco takového nekupovat. A šišatý volant, automatická převodovka pro polovodiče, chybějící ruční brzda, obludný střední panel a francouzský výrobce prodejnosti jistě nepomohou. :no: