Škoda Karoq přebrala otěže nejprodávanějšího SUV u nás, když v únoru a březnu přeskočila i větší kodiaq. Výrazný díl trhu si ale chce uzmout také atraktivní Mitsubishi Eclipse Cross. Který model nás oslovil více?
Jak Suzuki, tak také Karoq a Eclipse jsem měl v hledáčku potencionálního auta do rodiny. Všechny jsem si na pár dnů půjčil. Bohužel Eclipse je pro větší rodinu nepoužitelný díky prostoru v zadu (i má žena s výškou 168 cm brblala). Karoq je zase auto bez jakýchkoli emocí (pro někoho to může být výhoda) a Suzuki mně přišla hodně divná. S odstupem času ale musím říci, že vlastně nejlepší byla Suzuki. Nicméně jsem se přesvědčil, že kategorie pseudo SUV je pro mne zbytečná a podíval jsem se jinam.
Jo jo, Renault je tak skvělý, že za pět měsíců kompletně vyvinul nové auto a DOKONCE dokázal ovlivnit podobu konceptů, ze kterých vychází... už v roce 2013...
Vzhledem k tomu, že supersportovní SUV od BMW se v tomto testu lehce po 70 km/h sunou po předku a nekontrolovatelně letí kamsi do škarpy, mi výsledek Karoqu přijde úplně v pohodě.
Tak mezi Eclipse a Karoqem to nemohlo dopadnout jinak. Jednooký mezi slepými králem :no:
Jasně že má lepší jízdní vlastnosti i třeba komfort, ale rozhodně není dobrý. Souboj by se mohl strhnout o to kdo je škaredější, ale nakonec i já mám pocit, že Škodovka nás tady chtěla o*** přece jen o trochu míň, jak Mitsu.
Podívejte se na snímek č, 77 a "kvalitu" sešití umělé kůže a látkového potahu sedaček. Něco takového je otřesným dokladem "snižování nákladů" u tradičního domácího výrobce, který ovšem nesnižuje adekvátně cenu, nýbrž ji drze zvedá.
Dalším bodem, který bije do očí, je délka sedáků a zejména opěradel ve druhé řadě sedadel. Pan Káňa sice zvedá palec vzhůru, což se vztahuje k prostoru pro kolena, ale to, že jeho nedlouhá záda nedokáže opěradlo podepřít více, než pod lopatky, je něco ostudného. Tomto faulům na zákazníky se VW dokáže u svých vozů vyhnout, stejně jako Seat.
Naproti tomu vyzdvihuji rozměry a tvar předních sedadel- podepření ramen nemá v této třídě konkurenci!
Ano, někteří jako ty nakupují auta hlavně dle vzhledu, takže kvůli designu si koupí zřetelně horší auto, což M dle testu je. Design se každému majiteli brzo okouká (už po měsíci nechodíš pokaždé k autu se sbožným pohledem na tu krásu, ale nasedneš a jedeš) ...ale vozit * v horším autu si budeš vozit léta.. >:D
CRV je na mne už moc velké. Nerad jezdím velkými auty a podélné parkování není má silná stránka :-). Narozdíl od většiny lidí si to umím přiznat a délka 4.5m je už pro mne strop. Navíc ani vysoký posed není z mého hlediska optimální. Vrátili jsme se k hatchbacku a jsem já i rodina plně spokojeni.
Karoq nejezdí špatně, ovšem inzerovaný zázračný komfort podvozku tam prostě není. Uvnitř je to klasická škodovka, ale jinak je to šedivé auto, ať má jakoukoliv barvu. Vypadá jako by tu byl již leta a čekal na novou generaci.
Eclipse je proti němu u mě šereda, které se nedá nevšimnout. Tím to začíná a také končí, nenašel bych jediný důvod proč do něj sednout.
Pokud chceš vidět co to je špatně sešitá kůže ve švu, prosim, koukni se na svůj pytlík >:D Karoq neznám, ale ano, zadní sedadla měl bohužel malá už jinak opravdu skvěle jezdící Yeti. Tady Káňa je prcek a má to po lopatky, takže to sedí njn :-|
Eclipse zabíja obmedzený výber motor (až jeden) a takú blbiny ako, že keď chcem štvorkolku, musím ísť do CVT prevodovky, ktorá je najslabší bod Eclipsu. To delené zadné sklo tiež nie je ideálne, neviem no. Podľa mňa na to ako je dnes skoro až záruka uspieť v segmente kompaktných SUV, to Mitsu spackalo. Zjavne to mal byť model na doplnenie ASX a Outlanderu, teraz je ale kľúčovým záchrancom tých dvoch vykopávok, ktoré už pomaly nikto nechce.
a myslím, že Mitsu se nebude moc dobře prodávat, protože má hodně malý kufr proti karoqu. A to je v tuzemsku důležité.
Jinak Mitsu se mi líbí víc zvenku.
Karog je navzdory Bubaqovým názorům vevnitř o dost kvalitnější. Neposuzuju fotky, ale reál a je to tak. Má i lepší ergonomii a infotainment - u Mitsu je strašnej.
Kdybych řešil 4x4, asi bych věřil víc Mitsu, ale s variátorem to prostě nějak nemusím.
Renault se rozhodl Mitsubishi zlikvidovat, aby posílil pozici Hnissanu. Prvním krokem je tohle "zatmění" (t.j. v překladu "eclipse") s rendlíkovskou zádí a interiérem. :no:
Mám dvě děti (takže nejběžnější rodina) a na letní dovolenou nám ani poměrně velký kufr u A6 kombi nestačí. O týdenních horách, kam kromě oblečení vezeme 4xlyžáky, helmu, lyže, nemluvě. Takže - já potřebuji velký kufr pravidelně na pracovní záležitosti, ale rozhodně ho ocením i minimálně 3x ročně o dovolené. Nevidím na tom nic divnýho. Stejně jako na tom, že pro někoho je kufr podružný.
Výrazně, minimálně o 10 cm vyšší a o 5 cm širší, takže na cestování 4 dospělých ideální. Varioflex je dobré řešení jenom pro rodiny s dětmi nikoliv pro cestování 4 dospělých, tam je to nouzovka.
Za mě Mitsu ok. Sice mám pocit, že počáteční designérská myšlenka byla těžce znásilněna katováním kostů a použitou technikou, ale ok. Karoq se mi zase líbí čím dál víc.
Souhlas, blbé je, že redaktoři nejsou schopni rozumného pohledu na věc, variabilita varioflexu, kdy jde jednoduchým a rychlým grifem vyházet všechny zadní sedačky a udělat z auta malou dodávku je pro někoho dobrá věc, ale je to jako vždy něco za něco, opěráky jsou krátké (zhruba jako délka sedáku aby šly dobře sklopit a překlopit což by se standardní výškou opěráku nešlo) a i když opěrky jde vysunout vysoko, tak lidem nad 180cm podpírá opěrák maximálně střed lopatek a to je na dlouhé cestování špatně. Prostě typický příplatek, který je potřeba zvážit a ne jej bezhlavě zaškrtnout.
Mám to úplně stejně. Kouknul jsem na autora testu (v zádech se SM) a měl jsem jasno: aniž bych to četl, vyhrála Śkodovka :-):-):-) Takže, milá redakce: můj čas strávený čtením článku 0,0 s, k tomu minimum příspěvků v diskuzi, jen aby řeč nestála...Z tohoto výsledku zadavatel inzerce Škoda Auto nebude mít velkou radost!!! Ale je klasicky pátek, redakce to nechá na homepage viset nejméně do pondělka, ono si to to svoje splní a udělá, že? :-)
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
>:D fajn joke ... do Eclipsa by to na predny pohon chcelo nejake SDI a pre 4x4 2,0TDi PD 103 KW, potom by to uz bolo trochu pouzitelnejsie aj ked ten reanulti vzhlad je priserny ...
Z těchto tří mám jasno, za mě je Mitsubishi jasná volba. Působí na mě více jako "SUV". Karoq a ani Kodiaq se mi prostě nelíbí, dle mého jsou to předražené krámy, které se škodovce nepovedly. Ale hold je to koncern, takže se to určitěš prodávat bude.
Škodovku zkrátka nebrat. Už několik let nevymysleli nic nového, je to pořád to samé dokola. Předražený kus šrotu. Za to Eclipse bych si nechal libit :-)
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
Stuttgart - hlavní město spolkové země Bádensko-Württembersko na jihozápadě Německa SE"r"E NA MAMAMERKL = TA PUDE VOE TA PUDE a oznámilo, že ZAKAZUJE VJEZD od 1. ledna 2019 do města všem dízlpopelnicím [odkaz] BEZ DPF včetně normy Euro 2004 !!!!!!!!!! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Karoq se mi fakt hodně líbí interiér... seděl jsem v nějaké salónní verzi s alcantarou a byl jsem docela nadšený - sedačky, budíky, loketka... mně tenhle styl sedí.
Zvenku nemusím zadní světla, celkově bych dal asi přednost Atece... ale Karoq taky fajn, jako šedivé auto mi nepřijde, proporčně je to bez výhrad a předek se mi líbí... krom té Atecy asi nemám moc aut, kterým bych dal ve třídě přednost (co do designu).
PS: Asi jsem si docela zvyknul na tu CX-5 a už mě tolik nedráždí ten zub u světel :-)
No a zase sme pri tom, ze staci auto agresivne zarezat ESPckom a ze nevadi, ze potom ledva prejde vyjazdom. Lebo "test" toto neberie do uvahy. Aj takyto test vyznam ma, len sa z toho vyvodzuju chybne zavery.
Fakt niekto veri, ze vseobecne pri vyhybacich manevroch je Pananamera s lepivymi sirokymi nizkoprofilovymi 275/40 Pilot Sport gumami na tom horsie ako Karoq ?
Na jednu stranu plac "puritanov", ako automobilky zabijaju auta elektronikou a na druhu stranu zase oslava skodavackych "80km/h". Na vjazde medzi kuzely...
Jak dlouho auto pozivas? I kdyz pro to pochopeni mam, tak sam bych nechtel travit cas vybiranim kufru, podle toho, abych je pak poskladal do auta, ktery zrovna mam. Nehlede na to, ze kufry beru jako neco sezonniho a uz jsem se vracel castecne s jinyma, deti je kolikrat tak zprasili, ze jsem na cestu domu musel koupil novy.
Zavisi. Mlady par(ale nie len ten), co si kupi jazdenku - vybera si podla nejakych preferencii. Ze sa niekomu vecsie auto paci predsa nie je hendikep. Dovody mozu byt rozne, aj ked na prvy pohlad nezmyselne, ale je to predsa ich vec. Avsak mlady par, ktory dnes kupuje nove auto a kupi si HB v segmente B, pricom planuju rodinu mi moc hlava neberie. Pri jednom je to este ako tak - tiez som vozil kocik vo fabii sedan. Pri dvoch uz ale problem v niecom takom bude a pri troch malych krpcoch je uz problem aj kombik segmentu C. Nehovorim, ze sa neda, ale je tam znacny dismkomfort a o bezpecnosti mozme polemizovat. Tiez som kupoval auto tak, ze som si odmeral kolko musel vojst kocik aj s pripadnou batozinou a litre ma nezaujimali - akurat som rovnako nepocital s tym, ze sa pritrafi junior c.3 a tudiz je to uz male.
na mna eclipse celkovo posobi modernejsie... a stylovejsie..... aj motor ma za mna uplne idealne posadeny .. uz napriklad to vypinanie valcov v 1,5tsi v karoqu by som nechcel ( ak teda ma aj to vypinanie )
Pokud nemáte vyloženě tele, které musí do kufru, tak doporučuji samostatné pásy nebo postroj do auto pásu (toto je nejbezpečnější), případně autosedačku přímo pro psa.
Já to bral napříč značkami. I když i v rámci konkrétních značek jsou výjimky. Nejsem příznivec Hyundai a dovoluji si tvrdit, že nová i30 je komfortnější než i40. A u Toyoty je Corolla srovnatelná s Avensisem. A co se týká Subaru, tak jsem už slyšel názory, že i Impreza je komfortnější než Outback (osobně si to nemyslím) z důvodu nové podvozkové platformy, která se bude dávat postupně na všechny modely Subaru. A Impreza už není na rallye :-(
Zkoušel jsem, ale mám jen dělící klec nad opěradly. Potřebuje se občas přetočit, tak ho nemám napevno. Nicméně k němu dvě portovní tašky hned za opěradla a je kufr plný ;-)
Každý máme iné potreby, pri mojej zábave sa do kufra B segmentu nevpracem (pôdorysné rozmery bez ohľadu na litre nepustia). Dokonca ani kombi b segmentu nestačí ;-) .Na zvyšok života a jazdenia áno
Každý máme iné potreby, pár dovoleniek a výletov mňa z hľadiska kufra netrápi (niektorí z tohoto fóra a vedia že prečo >:D ). Ale od septembra do mája si chodím rekreačne zašportovať 4-6x za týždeň a vtedy cpem do kufra auta brankársku výstroj na ľadový hokej. Mimochodom hb, ktorý mám to dáva bez problémov, ale kopa aút vrámci triedy sa s tým nevysporiada. či už pre malú šírku, alebo obmedzenú veľkosť (šírku) piatych dverí ;-)
Ach jo. Ty porovnáváš svou konkrétní Imprezu s i40, a já říkám, že obecně - čím vyšší třída auta, tím lepší auto. Takže já nepochybuji, že Outback stejné generace bude lepším autem, než Impreza. I když ne na Rallye.
původní redakční testy jsou poslední dobou lepší, více nadšeneckých článků. Je škoda zbytečných chyb a u některých redkatorů pak spousta předsudků a písemný projev sušší než saharská poušť.
Nesouhlasím. Já mám auto hatchback na pomezí nižší střední a střední třídy a mám daleko lepší komfort než kombíky nižší střední třídy a i pár aut ze střední třídy. O jízdních vlastnostech nemluvě.
nie je to ani o deťoch, je to o povahe, ale treba na začiatku povedať, každý nech má kufor aký chce. Momentálne si jeden mladý pár kupuje auto a jak veľké, tak veľké, tak hovorím, načo veľké, šak ste len dvaja a decko v nedohľadne a už sa sypali argumenty, z ktorých vyplývalo, že chcú proste veľké auto a hotovo, bolo to v nich, neboli schopní o malom ani uvažovať. Niektorí ľudia majú koprivku z pocitu, že by sa im raz niečo nevošlo do auta, alebo by sa za malé hanbili. Na argumenty nereaguje ani jedna strana, každá má tie svoje nepriestrelné.
nema nahodou superb kombi este vacsi kufor ako dlhsia A6... len sa pytam... priznavam ze nejak uz tieto cisla nedrzim v pamati ... pripadne potom to mozno chce uz nieco ako prives za auto ;-)
mne bohate staci aj ten 280 litrovy kufor ... furt je aj tak poloprazdny .. ehm prazdny >:D:*)
>:D .... nech uz tu dopadne akokolvek ( este som stale ho necital lebo diskutujem ) ... tak mne je eclipse blizsi z tejto dvojice ... ale karoq u nas uz pomerne casto vidim... tu to vyzera od skody opat na dalsiu tutovku... neskutocne ;-) .. jak to ta skoda dela ;-)
a doplatil by som este nejake 3-4 litre a kupil eclipse uz v 4kolke samozrejme.. inak zaklad za 20 litrov ozaj nie je lacna zalezitost ( aj sportage je v zaklade lacnejsi ) ak zvazime fakt ze ASX na rovnakom podvozku je defakto v zaklade o 5 tisic eur lacnejsi .... ale chapem... eclipse hra uz na inu strunu ... a je aj podstatne modernejsi ako ASX jasne.. .. ano XV sa mi tiez paci.... 2.0 benzin atmo tam bude stacit v poho... aj priechodnost ma XV snad este lepsiu ako eclipse ale ako celok sa mi eclipse proste paci viac.. :-)
suhlas.. jak sa mi paci outlander tak v praxi 4,4m dlhy eclipse by mi vyhovoval daleko viac pritom aj to sa mi uz zda tak na hrane... fakt nejake kompaktne auto to uz tiez nie je hoc papier sa nam snazi tvrdit ake su to vsetko uzasne sikovne mestske kompaktne crossy /SUV ... pritom uz su to tiez docela obludy ... ale priznavam ze ja by som si chcel v praxi skusit SUV ako auto na kazdy den ... po jazdeni s feldou a polom ako autom na kazdy den ma laka casom aj nieco vyssie s vacsou svetlostou a nieco proste aj napadnejsie ale vsetko je vec aj penazi a skutocnych potrieb samozrejme ... pri nabehu 8500km rocne sa mi dnes este samozrejme neoplati jazdit ani sorentom ale ani spominanym Eclipse crossom hoc aj vyhram melon ale neoplati sa mi :*) ... ak ale bude treba som pripraveny do buducna skusit SUV :-)
A to je chyba. Bohužel český národ uvažuje jaké vybrat nové auto, které stojí statisíce, aby se do něj vlezly kufry či kočárek za tisíce. Já odjezdil s kočárkem baby jogger summit x3 (těžký offroad) během tří let několik dovolených ve Fiatu Idea. Je to o tom, že kočárek se musí skvělé skládat (můj i s demontáží a zpětnou montáží kol do deseti sekund). Do nynějšího auta jsem koupil kufry vybrané podle kufru auta. Takže v pohodě se mi do auta (380l kufr) vylezou čtyři kufry 60l, a dva kufry 50l a s tímto bez problémů 14 dní na horách (letní i zimní oblečení) v sestavě 2 dospělí, dítě a velký pes.
veľkého vlčiaka som prevážal v kufri 206 a mal tam miesto akurát, v pohode sa mohol točiť ako chcel a aspoň tam neposkakoval za jazdy, čo môže byť problém. Aj veľký pes sa v pohode vojde do B kufru a netrpí.
eclipse je aj tu lepsi ale museli to teraz uz dat vyhrat skodovke co neprekvapuje .. ( kedze po predoslom debakli yetiny s ASX to uz tentokrat museli nejako rafinovane a hlavne nenapadne uhrat pre skodu ) hoc vieme aka je realita... ;-) ... ale si predstav zeby mitsu dvakarat po sebe porazilo top auta planety s okridlenym sipom ... takze ukol znel jasne...tentokrat uz mitsu nesmi projet za zadnou cenu ;-)
outlander a ASX su pre mitsu uspesne modely .... keby ich nikto nechcel tak by mitsu nepredavalo milion aut rocne vo svete... ;-)
eclipse cross nemusi nikoho zachranovat... ale naopak.. pekne sa doplna s vacsim outlanderom .. ktory ma coraz vacsi uspech vo svete ( hybridny nevynimajuc ) ;-)
ASX casom predpokladam dostane nastupcu.. mitsu uz avizovalo ze chce vyrabat nejake dalsie
SUV v blizkej dobe [odkaz] .. tak snad ze nahradi prave ASX... ;-)
PS: uz na jesen pribudne v mitsu aj dizel a hovori sa aj o hybride .... navyse za mna je lepsie mat v ponuke jeden sikovny a dobry motor ako 3 ale z toho 2 k nicomu... ze mam pravdu ;-) .. a to 1,5 turbo ma eclispe za mna dokonale posadene a aj ta 2,2 dizel bude dobra kombinacia uvidis :yes:
PS: neboj.. za dva tri roky ked eclipse bude mat vo svete pre mitsu velky uspech ( ved je zatial na trhu len pol roka ) potom mi das za pravdu ;-) .. daj mu cas... :yes:
A co prosímtě přesně se podle tebe dá na ACZ číst? Pokud tím, že Machala občas napíše něco do commentů ze závodů, myslíš že reagují, tak ti stačí dost málo.
Nemal si náhodou posunuté zadné sedadlá do prednej polohy? Ja som tam problém s miestom nemal, iba sa cítil trochu klaustrofóbne kvôli stúpajúcej spodnej hrane okien.
obe testovane auta su za mna jedny z top v segmente .... tu uz zalezi na preferenciach co preferuje zakaznik... tu fakt uz nejde spravit chybu... mne sa eclipse svojou SUV vizazou paci viac... je stylovejsi napaditejsi posobi vysoko .. a budi respekt aj vedla dlhsieho
a face-om "namachrovaneho" sportagu ... karoq je zase typicky rodinny praktik... a jeho uspech je tiez neodvratny :yes:
Extrémy se najdou vždy :-). Pokud máš problém i s A6 tak si zkus koupit kufry podle rozměru auta, případně nechat vyrobit. Já s výše uvedenými koupenými na rozměr stávajícího auta (380 l) se nevlezu například do Rapidu liftback, který má kufr o 180l větší.
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
ada neblazni... posledne roky som sa o mitsu a jeho buducnsot priznavam dost bal.... ale prave po tom co ho pod kirdla zobral renault/nissan sa uz o jeho buducnost nebojim... a skutocne som si konecne vydychol ... :*) .. mitsu by pritom malo mat nadalej aj svoju akoby autonomiu a vyvoj ... takze vidim to aj v tomto smere celkom nadejne... :yes:
nove "vacsie" ( 6 miestne ) CR-V by som uz porovnal kludne aj s outlanderom ( tam je uz zrejmy a viditelny narast rozmerov ) - ved mozno aj toho sa dockame.... dnes ma chlapci kazdopadne prekvapili vyberom aut ... ze tu niekedy vobec bude porovnavacka eclipsu s karoqom som ani nedufal.. pritom uz snad polroka o tom "tajne snivam" ... este raz dik ... :*)
ale spataky ma eclispe poriadne ( klasika u mitsu ) .. snad najvacsie v segmente... podobne velke usiska ma snad len predosly swift ... :-) .. tie moje su voci nemu polovicne ...
mitsu bude mat asi vacsi uspech v nemecku... usa .. kanade... u nas samozrejme to nebude take predajne horuce ako karoq alebo kaskaj ale napriek tomu verim ze eclipse aj u nas moze prekvapit... koncom roka este pride aj slusny 2,2 dizel ( hoc ja ten nemusim ale predaje su predaje ) .. a dokonca nieco sa hovori aj o hybride za dva roky... ma pomalsi rozbeh prave kvoli jedinemu motoru momentalne v ponuke ale aj ASX sa najlepsie predava az po 8 rokoch >:D ... chce to este vydrzat kym sa rozbehne ... ale toto auto ma velku perspektivu v portfoliu mitsu pre dalsie roky ... :yes:
PS kufor karoqa je samozrejme inde... ale ani zakaznici kaskaja si ho nekupuju kvoli maximalnemu kufru.. takze je eclipsu verim aj v eu ... hoc je mi jasne ze lahke to mat nebude... ale verim mu :yes:
oba vozy su na tom slusne.... ale obecne o podvozku mitsu by som fakt nepochyboval... ani o motore ako takom... tu eclipse este narobi vrasky verim ze aj zvucnejsim a vacsim menam triedy ako nejaky karoq ;-) ...tento model od mitsu este prekvapi... vidim tu velke moznosti len to chce este cas .. stale je to este nove auto ktore mnohi moc nepoznaju ale casom spoznaju verim ... ( a rozbehne sa na jesen uz aj dizel ) :yes:
eclipse je u mna novy lider segmentu .. a karoq tu vidim kdesi az kusok za nim :-) [odkaz] :yes:
oba su super... ale aj ja by som preferoval mitsu... aj pre mna je jasne krajsim a celkovo vyspelejsim SUV voci karoqu .... a je podla mna ako celok proste a chlp lepsim autom .. tu v tychto testoch na body sa rozdavaju body za kufre a pod. ( preto tu vzdy vyhravaju desatbojari ako skoda a vw ) ... takze treba to brat s rezervou ale ak pride na celkove kvality ... eclipse cross urcite od skody horsi nebude
PS: presne aj mne sa toto paci ze eclispe cross posobi ako SUV... kym karoq uz budi z niektorych uhlov akusi polokombikovu vizaz ... je proste kusok ucupeny a rozplacnutejsi.. ale za mna prave ta kvadrovita vysoka kasna eclipsu je to co ma byt na SUV vizazi prioritou a nie byt co najnizsi a co najvaic sa ponasat na hatche ... eclispe za mna vyzera dokonale ... ma pekny vysoky postoj... proste sedis tam pekne vysoko na pomery daneho segmentu.... snad keby spravili este nieco kusok mensie ( a dostupnejsie ) podobneho dizajnu ako konkurenta k vitare a zaroven akehosi nepriameho nastupcu ASX nepohneval by som sa :yes:
PS: ale inak vacsi kodiaq sa mi fakt paci... ten ma peknu SUV vizaz .. obzvlast v nejakej cervenej je fakt k nakusnutiu... a aj ten naraznik a svetla ma podla mna lepsie zmaknute ako mensi karoq kde mi pride ze to robili kusok uz len tak nejak aby bolo... hoc ako celok aj mensi karoq kukately urcite je.... to nepopieram ;-)
Pokud bys vyhrál těch 20 Litrů, tak spíše doporučuji XV. Ve věci vnitřního prostoru je v dané třídě bezkonkurenční a o jízdních vlastnostech nemluvě. Ve vnitřku je více místa než například v Mazdě CX5.
redakcia ma snad vyslysala... dik.. eclipse cross versus karoq v piatkovom teste ( pripadne eclipse cross vs XV ) .. no aspon raz som sa dockal ... tak vdaka hosi ;-) ... a presne takyto hnedy eclipse mame tu u nas pri poste nedaleko nakupneho centra na sidlisku... a vzdy ked idem na postu tak na neho cumim ;-) ... moc sa mi paci .. a prave aj ta jeho SUV vizaz .. ako som uz spomninal v praxi ma prekvapilo ako robustne a vysoko posobi... nie je to ziadna pricupena kara a la nafuknuty hath ako je dnes u mnohych SUV uz v mode.. ale celkom vysoky tank co celkom pekne vidno aj na titulnej foto v konfrontacii s karoqom ... v premavke je elipse o hlavu vyssi ako kaskaj ... a fakt budi respekt a puta pozornost ( toto sa misaku fakt podarilo ... po dlhom case opat auto od mitsu ktore podla mna este mmnohych soferov prekvapi ) ... k tomu ma za mna pekne ostre dynamicke hrany ... presne toto mozem ... uz len vyhrat nejakych aspon 20 litrov ach jaj >:D
tak a ide sa citat .. po mesiaci ci dvoch snad prvy test ktory si konecne kusok aj mrknem ... ;-)
casom mi das za pravdu... dajme eclipsu rok dva a potom uvidis ze ten uspech tu bude pritomny aj bez mojho "fandenia" ;-)
XV a eclipse cross su za mna dva fakt velmi vyrovnane a vyspele vozy ... tu by som ozaj vahal ... ale vedla karoqu je to myslim u mna celkom jasne kto z koho...