Novinky
westeros
3
To auto slouzi v podstate jako taxik. Predpokladam, ze se na nem vystrida vice ridicu za den, proc by to nemohlo byt realne? Mimochodem ta firma jich provozuje vic, maji i Model S co ma najeto pres 600 000 km
Přejít do diskuze
Anonym
Jako desetitisíce naftových dodávek na celém světě.
Viděl jsem i Escorta, co měl za rok 240.000 a Superba, co měl 255.000.
Ovšem zajímavá je ta pasáž o nízkých nárocích na údržbu u elektromobilu. To je totiž pravda. To uznává i fostek, spíše odpůrce EV.
A nejsou to jen rozvody, ale i olej atd. O spoustě kazítek, která jsou se spalovákem spjata, ani nemluvě.
Toto je potřeba brát na pomyslné misce vah jako plus pro EV :yes:
Viděl jsem i Escorta, co měl za rok 240.000 a Superba, co měl 255.000.
Ovšem zajímavá je ta pasáž o nízkých nárocích na údržbu u elektromobilu. To je totiž pravda. To uznává i fostek, spíše odpůrce EV.
A nejsou to jen rozvody, ale i olej atd. O spoustě kazítek, která jsou se spalovákem spjata, ani nemluvě.
Toto je potřeba brát na pomyslné misce vah jako plus pro EV :yes:
westeros
Vetsinou se udava SUV ale realne bych ho radil taky mezi MPV. (vyska podvozku je nastavitelna ale myslim ze to nic extra neni)
freferg
Je to sice docela špatný úhel a bez detailu, ale na fotkách ty sedačky nevypadají, že by byly nějak poškozené. Rozhodně vypadají lépe než u aut jiných výrobců s takovou porcí km.
Nižší náklady na servis jsou pochopitelné, ale zajímalo by mě třeba kolikrát musela Tesla na servis/opravu. Hodně se totiž píše o tom, že Tesly mají dost problémů s elektronikou, tak bych rád věděl co je na tom pravdy.
Nižší náklady na servis jsou pochopitelné, ale zajímalo by mě třeba kolikrát musela Tesla na servis/opravu. Hodně se totiž píše o tom, že Tesly mají dost problémů s elektronikou, tak bych rád věděl co je na tom pravdy.
Zetti
1000 kilaku denne a k tomu min 3 x pul hodky nabijeni 365 dnu v roce, tady evidentne nekoho nebavi zit nebo je to masaz stada americkejch ovci.
edit: Zadnej minus, chrapete snad?
edit: Zadnej minus, chrapete snad?