Tohle auto nikdy nebude u nás odjíždět za 555, ale +100 - 200 víc. Převážně majitelka bude po Ceedu koukat asi jako po smaženém sýru u stánku před nádražím.
Ona je otazka, co je vlastne konkurenci pro tohle auto? Premiova supermini v podstate nikdo nedela, snad krome jiz zmineneho Mini - a to uz bych si vzal radsi A1, aktualni Mini na me pusobi extremne pozersky (zaroven asi extremne subjektivni nazor, navic i ta A1 je dost na hrane, obzvlast, kdyz si nekdo vezme S-line k zakladnimu litru). Jinak verim, ze minimalne S1 bude mit potencial jakozto skutecna “pocket rocket”. :-)
Část cílové skupiny nebude ani vědět ani zajímat, že je to předokolka s tříválcem... Ale jako stylovka do města tomu konkuruje Fiat 500, Smart, pro nadšence do aut Mazda 2.. Myslím si ale že část klientely bude zvažovat i A-classe a bmw1, který jsou "na dostřel..."
aj ked z tohto pohladu v tom vidim baby bmw [odkaz] ;-)
ovsem za 555 tisic moze mat clovek naslapany ceed s 1,4tgdi a nie takuto trojvalcovu radoby premiu ale napriek tomu o uspechu A1 nemam pochyb ( chce to ale pockat na 1,5TSI ) ... mne sa nove A1 paci aj ked zmysel mi vedla klasickeho ineho maleho auta lacnejsieho o 100-200 litrov opat moc nedava... ale to je uz zase len teoria... jasne.. uspech to mat bude.. audi vali :yes:
Tisic lidi, tisic chuti a hlavne tisic ruzne naditejch prkenic... Pokud si tata koupi novou Q8 nebo A6 quattro, tak mame bude na nakupy asi tezko kupovat “nejakyho korejce”... prunik cilovych skupin ceeda a A1 je zcela jednoznacne prazdna mnozina...
Jinak by me zajimalo, co tedy povazujes v teto kategorii za premii, kdyz ne A1?
Tak Fiat 500 a Mazdu 2 snad nikdo za premiova auta nepovazuje (byt fiat500, hlavne v zamori, cili na dost podobnou klientelu); Smart se dle meho na A1 nechyta, byt bude mozna stat podobne. A-klasse/1er uz jsou jina trida... Takze jak rikam, mco te prime konkurence neni.