Ja ti nevim. Obecne mam design BMW uz po generace pred (ne)designem Audi, ale tady bych je fakt potreboval videt vedle sebe nazivo a chvilku si je obchazet, takhle od klavesnice to za sebe nerozseknu.
Za me sice Q7 neni hezke auto, ale je tak "audiovsky" nehezka, tedy nudna, stridma, bez napadu a sem tam s nejakou linkou co by sla udelat lepe, ale nic vyrazneho ani jednim smerem. Takova nuda a sed, ale jak ve zlem tak i v dobrem slova smyslu. BMW se naopak vic snazi. Nektere napady vyjdou skvele, ale jine o to hur. Co je hezci bych tedy nechal na zive posouzeni, ale uz z fotek si troufnu za sebe rict, ze ani jedno RR ani Volvo z piedestalu nesunda (touarega mozna jo).
PS: Za me je top konfigurace Q7 ve stribrne. Tu barvu jinak nemusim, ale prave ve stribrne mi Q7 prisla nekolikrat jako hezke auto (znovu, tim "audiovskym" spusobem).
Q7 nie je pekná v základe. Ak si ale priplatíš a pohráš sa s príplatkami, tak môže vyzerať dobre, napr. v modrej metalíze s čiernymi doplnkami. Ale napriek tomu považujem novú X5 naživo za krajšiu ako Q7.
Teda, ty jsi dokázal pořádně nakydat jednu větu v třiceti modifikacích. Nová X5 působí naživo o mnoho lépe než odcházející generace.
To, že trpíš BMWfobií o tobě víme >:D
Ale že dokážeš svojí "hrudu" nacpat do každé věty, to znamená, že musíš mít kopřivku. Stále je vidět, že vše posuzuješ přes milimetry vyčtené z plakátu a o realitě není ani šajn. Stejně tak by jsi už mohl vědět, že papírově stejně velké nebo i rozdílné zavazadlové prostory budou v reálu díky způsobu měření a započtení všeho možného taky jinak objemné (než na papíře).
Co zkusit nějaké léky? ;-) Třeba dát si k obědu ledvinky?
No, ale aby si tam jezdil obden... sám mám pár lesklých ploch v interiéru, včetně toho úžasného klavírního laku (který je u všech značek na ACZ v interiéru brán jako mínus, ale u VW jako plus) a je to peklo.. toho se dotkneš a už tam máš šmouhy a otisky... 8-s
Chyby se hledají těžko. Taky za tu cenu si to může koupit jen blázen. Prijedeš k Hornbachu a abys to nechal na druhý straně parkoviště. Jinak ti to český pepik sedre ze všech stran. Vyjedes na naše podelany silnice a do dvou dnů máš přední kapotu podobanou od kamínků. Jedině jak jsem ti udělal já komplet do fólie za 20tis. A dál můžu pokračovat.
Taky jezdím za 8.7, což považuju u 3.0l šestiválce za malý zázrak. 10.0l spotřeba byla ještě nedávno (před 50 léty . >:D ) u 1.6l čtyřválce sakra dobrá...... :-)
S Mazdou 3 MPS (2.3 T) jsem se pod 9.5 nedostal a to jsem s ní jezdil jako praděda... :-)
Tak ono snad každé takovéto auto se musí dokonfigurovat, aby nějak vypadalo k světu. Včetně nové X5. Když otevřu konfigurák, tak na konci konfiguráku to auto vypadá naprosto jinak než v základu, kdy je to jen ošklivá krabice typu traktor.
Ze s 40i bude jezdit 3er nebo i 5er v kombinaci pod 10L (tim spis pak RWD a s automatem), tomu nemam nejmensi duvod neverit, ale jak pises, 2,2t SUV s obrim odporem (nejen aero, i ty kola co se dnes na podobna auta davaj si co to cucnou) je trosku jina pisnicka. A zvlast jinde na zapade, kde rozdil v cene mezi obyc naftou a premiovym benzinem je klidne 0,5E / litr je docela podstatny rozdil jestli clovek ujede 100km vzdalenost za 8L nafty a tedy 10,5E, nebo tu samou vzdalenost za 12L benzinu a 21E.
Tolik teorie, a ted co pak poreferuje webpaja, treba nam tu teorii i v X5 zazracna B58 zcela rozcupuje :-)
B58 je vydarený motor, na svoj objem a výkon fantasticky úsporný, preto jeho spotreby by som sa až tak veľmi nebál, ja jazdím za 8,7 v priemere. Ale je pravda, že 2,2 tonové SUV s veľkou čelnou plochou je trošku iná váhová kategória, čo sa na spotrebe iste podpíše. Kamarátka má novú XC90 s benzínom T5 (2,0 R4) a pod 11 sa vraj nevie dostať. Takže by som napriek svojej jasne benzínovej preferencii v tejto kategórii zvažoval tú naftu.
Když jsem si včera zaparkoval vedle nové generace, tak mi ta má přišla najednou stará a nehezká. Nesouhlasím, moc se mi nová generace líbí a lépe teprve bude. Podvozek je jiná liga...
Moc hezké fotky v atraktivním prostředí Jižních Čech se zjevnou (ale vítanou) úchylkou na mosty. Kamenný v Písku, Podolský, Stádlecký řetězový... :yes:
Za mě o moc lepší pokus zpestřit galerii než nedávné pózování modelky.
A jsme zas u toho, já nepsal že nikdy, ale že se ten interiér zafláká dost často, častěji, než většina lidí nechává mýt své auto. Mne by to u tak drahého auta asi štvalo o to víc, že ten lesk nedám znát. Mám i kamarády, co jsou prvomajiteli dražších aut a vůbec to neřeší a auta jsou jak prase..
Jo, proč si nedat umýt i levné auto, proti tomu nic, když jsem onehdá tvému oblíbenci Ronaultovi řekl, že jsem byl den předtím v myčce (té klasické né ruční) tak mi odvětil, že už mi nikdy nenechá svézt se jeho autem >:-[] A to taky nejezdí v autě v hodnotě nemovitosti v centru Prahy.
To já taky, někdy i 3x... ale abych se kvůli kávě stavoval v myčce... navíc znám pár lidí, co X5 a podobná auta jezdí a pochybuji, že by někdo utrácel takhle často za ruční mytí
Je to moc hezké, efektní, ale těch lesklých ploch, to musí být peklo udržovat, viz i některé fotky, kdy jsou vidět šmouhy na některých částech, třeba na volantu >:-[]
Tak zázraky sa asi nedejú, ako píšeš, pri 2,2t SUV s povedzme 285mm valcami treba rátať s 2-3 litrami naviac oproti štíhlemu sedanu, takže reálne to pod 11 nevidím (teda tá úspornosť je relatívna, v porovnaní s tou XC90, ktorá jazdí za rovnakú spotrebu s dvojlitrom je ten trojliter stále super úsporný, ale proste 11 litrov je 11 litrov), kdežto nafťák bude pri normálnej jazde schopný jazdiť za 8-9 l. To sú 2 až 3 litre na 100km; keď nabeháš na aute 10t km, no big deal, ale pri 30t ročne to už asi pocítiš.
Ako ja nemusím SUV už z princípu ani mne úplne nesedí to zväčšovanie ľadvín a masky, ale keď X5 uvidíš vedľa X7, tak Ti zrazu príde tá maska ako úplne super a nie veľká >:D
A tie detaily novej X5 (svetlá a pod.) skutočne spôsobujú to, čo písal paja, teda že doterajšia X5 zrazu pôsobí zastaralo (ono platí všeobecné pravidlo, že nič nestarne morálne tak rýchlo ako luxusná prémia). Teda za mňa spravilo BMW všetko, aby X5 bola úspešná a predávala sa ako teplé rožky (čo sa o Q7 povedať nedá, viď prvé reakcie po predstavení).
Inak ale súhlasím s tým, že najkrajším veľkým SUV je Volvo XC90, tam netreba žiadne čarovanie v konfigurátore, to auto vyzerá skvele tak ako je, príp. ešte Range Rover.
napriek tomu opat mam pocit akoby ten pomer dlzky sirky a vysky bol akysi "nepodareny" co vo vysledku sposobuje dojem akejsi megahrudy ... pritom GLE alebo XC90 ale aj RR sport ci velky RR posobia na mna daleko "lepsie" svojimi proporciami co vo vysledku robi na pohlad daleko elegantnejsi a kukatelnejsi efekt .... asi najlepsie proporcie mala podla mna od bmw este ta prva X5 kdesi z konca 90 rokov... ale dnes je to skor GLE a range rover kto ozaj vie spravit pekne SUV a to pritom meda beda mal s vizazou "predoslych" ML vzdy "problem" a nebola moc "in" ... dnes ma ale podla mna uz navrch ( s novym GLE ) v tomto a ako pozeram aj kufrom jasne vedie nad baworskym kolegom hoc nie je takou velkou obludou ako X5 ... ale tak sikovnost bola vzdy v rukach medu bedu voci baworackej sile... aspon tu sa nadalej nic meneni :yes:
PS: uspech samozrejme zaruceny... ale teda tie proporcie za mna hruza... to aj duster ich ma lepsie zvladnute a posobi vo vysledku "prirodzenejsie" :yes:
Já nikdy nezapomenu na ten pocit, když jsem seděl poprvé v X5, to bylo něco tak nepopsatelného. Nic mě proto neodradilo od toho, abych si ji koupil. Postupem jsem si ji vylepšoval, nechal jsem si třeba přehrát ovládací systém do češtiny u https://www.autacesky.cz/ a ještě jsem udělal pár drobných úprav, abych byl s autem 100% spokojený.
Tyhle dementy bych vrazdil. Myslel jsem, ze to delaj jen me. Parkuju vzdycky tam, kde nikdo neni a 50/50 se vratim a zrovna vedle me to nekdo postavi uplne ***sky.
Já bych to uzavřel. Vypadá to tak, že by jsi nejraději šel do 540i. Proto bych si zařídil věci tak, abych na ni dosáhl. Žijeme jen jednou a jenom "chvíli"......... :-!
Ano neco v tom smyslu, 330i si dobre rozmyslim, nez se vrhnu do vztahu. Kdyz nakonec bude 340i rwd, tak najdu asi idealní. No ale 540i by byla ta prava se kterou bych sel kamkoli.
To zní jak když se lidi kdysi brali a poprvé spolu spali až ve svatební noc....... >:D Ale jinak máš pravdu....na novou 5ku všude samá chvála...... :yes:
Aktuální ne. Jen víkendová klasika 530d a 520d. Jo a taky ten hybrid 530e. Na 540ku jsem neslyšel slovo špatný, je to jedno za aut, který bych koupil, aniž bych ho vyzkoušel. :-)
Pětku ceník znám už pozpátku, trojku teprve zkoušim. :-) Tzn. obě sedan rwd. Ale pod 1,9 se u 540 nedostanu, tzn. sedan, m paket + barva, dekory + nezbytnosti jako velká navi, komplet LEDky, sedadla a tlumiče atd.
Obdobná 330i mi vychází 1,4...rozdíl 500 tis.
Když vemu slevu bmw +/-20%, tak finální "příplatek" za 5er R6 dělá 400 tis, což jsou peníze.
Počkám, až půjde ta trojka reálně vytkoušet a uvidím.
190kW/400Nm čtyřválec s možností ho později čipnout je ok. Ale aby vůz trochu vypadal, tak M sport model bude nutností. S adaptivním podvozkem a 19" koly se díváš
na cca 1.3mil. 540i v základu je 1.6mil, ale to už jsi asi zjišťoval. Nevím jaká je tvoje situace, ale pokud jsi a ještě nějakou dobu budeš v pracovním poměru a nebudeš mít o 5ku strach, tak jdi do 5ky i kdyby jsi si měl něco málo půjčit. 5ka v šestiválci je úplně jiná liga.... :-!
Jasný, já už jsem se ho vnitřně vzdal. Pro někoho možná nepochopitelně, ale protože chci zadokolku, váhal jsem mezi 540i a 330i. Ušetřený půlmilion v pořizovačce a litr až dva na sto mně nejspíš pošle ke čtyřválci.
Já myslel tu 140i, tam jsou v konfiguratoru jen dakota/sensatec. Čekám na 340i, ale když tak určitě v automatu. Spíš to vidím ale na 330i protože podmínka je rwd. Nejsem zarytý odpůrce xdrive, ale rwd mi prostě vyhovuje.
Píšeš, že čekáš na novou 340i, ale vypadá to tak, že 3er v manuálu už nebude. Jo a M140i už dlouho v manuálu není v nabídce a asi už ani nebude. ;-\ Potahy na sedadla v nové 3er jsou v nabídce momentálně i látkové.
Za sebe jakožto konzervu jsem byl hodně zvědavý na infotainment a spol., protože stejně jako jsem si nedovedl kdysi představit bmw jiné než manuálu, benzín s R6, tak ty přístroje ze seatu, už fakt ne. Nikdy.
No a říkám v klidu ano, pětku už bych kvůli interieru nechtěl. Jsou to nuance, nic zásadního, ale vývoj jde dál a já bych nad ním ještě nebrečel.
Stále máme vzadu výfuky, krásnou sportovní a přitom útulnou kabinu a proporčně i zvenku DOKONALÉ.
Taky jsem si toho všiml, nevím zda přechodné nebo na furt. Zkusmo jsem si konfiguroval 140i, že bych si s ní na rok užil a zkrátil čekání na 340i, a ty potahy tam jsou jen kožený..
Jo, tam už je to jedno. Jen celý večer sž do rána se tam prochází stovky kusů vysoké, tolik jelenů a laní jsem v několika málo minutách jako tam potkal málokde. ;-)
Zase ale když projedeš Dolní/Horní Krupou směr Ralsko, tak to tím lesem mlátíš hlava nehlava, díra nedíra, kolej nekolej.....paráda, můj oblíbenej úsek. >:D:yes:
Ano, nezřídka si vedle mě na nejzastrčenější místo na parkovišti stoupne někdo tak, že mám problém nastoupit. X5 je ještě fajn, ale kupé s dlouhými dveřmi je pocuc. Naposled paní s modrou Lagunou II. ;-)
Musíš se obrnit. Globus prodává suprový jídlo, ale jezdí do něj hlavně lid obecný. Tam s takovým automobilem ovace nesklidíš. Už jsem slyšel některé říkat i něco ve smyslu, že je baví, když svoji Feldičku postaví co nejblíž lepšímu autu, aby měl jeho majitel obtíže s nastupováním. A že jim je naštěstí úplně jedno, když bouchnou dveřmi toho svého do cizího, protože oni to naštěstí vůbec neřeší, jaké mají auto:)
Takže si stoupneš kamkoliv můžeš, nikdy ne na invalidy, ale taky všude jinde, a pak posloucháš řeči o tom, že to děláš proto, aby každý viděl...pozor, postavit se úplně na konec parkoviště rozhodně není záruka toho, že se hned vedle tebe nepostaví někdo další:)
Zrovna dneska jsem hledal, kdo mi vytáhne bouchanec pěstí do dveří spolujezdce bez nutnosti lakovat...
Súhlas, nový dizajn Volva mi sedí ako na SUV, tak na sedanoch i kombi, dokonca menšia XC60ka je podľa mňa krajšia ako XC90, ale písal som o XC90 ako konkurentovi X5. Len tie nešťastné motory vo Volvách, čím väčšie, tým viac vadí len 2,0 R4, najviac v XC90, pričom - ako písal webpaja - tam ten downsizing nefunguje ani v spotrebe.
Já mám v 1er látkové potahy. Pouze bočnice a stehenní podpěrka jsou z alcantary. Po špatných zkušenostech s X5 v kůži jsem si na to dával pozor. Zajímavé je, že na M140i už látkové potahy nenabízí.... :-O
Mne sa tie nove volva pacia vsetky. Fakt velmi pekny dizajn. Rovnako aj Land Rover vyraba dizajnovo pekne auta. Ladvinky na tejto X5ke mi ale uz pridu naozaj velke. O kvalite a jazdnych vlastnostiach ale nepochybujem.
Zato ty teď musíš bydlet v myčce, ne? >:D Podle mě je ale nejlepší taková ta zlatá-zlatostříbrná, nebo zelenošedá co se dávala na Oktávky 2. generace >:D To je totálně bezúdržbová.
To jsou mi novinky, myslel jsem, že je s Motobydlem ámen. Každopádně termínově to je celkem masakr, já bych třeba mohl první týden v prosinci. Do té doby pořád něco mám.
Tak to smekám, já jsem na to línej, ale zase asi jezdíš i více, než já, takže já momentálně mám auto umyté v garáži přes celý týden a když není extra špína, tak stačí 1x do měsíce:) Taky sem si konečně pořídil barvu, na které to není tak vidět >:D
Každopádně velký krok pro X5. Moje F15 je na 20" kolech s adaptivními tlumiči na limitu dané kategorie s komfortem i odhlučněním, G je zcela jiná liga.
Mám za sebou jen krátkou jízdu, delší zkoušení mě čeká, ale objednat asi až 40d. Uvidím, jak se na běžné užívání bude tvářit 40i.
Ty ses zameril na obsah, tak ja si rejpnu do formy.
Ja tam treba nenachazim jednu vetu ve triceti modifikacich, ja tam totiz nenachazim jedinou vetu. Co vidim je jen divna smes textu a tri tecek, kde clovek musi tipovat kde nejaka myslenka zacina a kde konci. Tak k tem tebou doporucenym ledvinkam ja doporucim odlozit stranou ucast v diskusich a vzit si treba po case nejakou knihu a neco si precist. A dokonce svedu i jednu konkretni doporucit [odkaz]
Nepatrim k tem co by se nejak vyzivali v hledani hrubek jinych, sam vim ze mam maslo na hlave a k 100% pravopisu mam daleko. Takovej extrem, kde ale nefunguje zhola nic uz ale jde proti toprovi samotnemu. Ztracime se v tom my, ztraci se v tom evidentne i on...
To nejdulezitejsi hned na uvod: Q7 neni hezke auto. ALE nazivo me dnes a denne presvedcuje ze to neni zase takova bida jak se zda z fotek (a naopak Touareg nazivo neni takova vyhra jak se zda z fotek). Tahle X5 si za me na vrchol svym vzhledem taky nesahne. Vadi mi obtloustla zad, svetla co nejsou moc BMW a na predku zase obri a nehezke ledviny (ledvinky tohle nazvat vazne nejde). Jinak zbytek predku, pohled z boku a celkove proporce jsou na jednicku.
Secteno podtrzeno co do vzhledu tu furt vladne LR s Volvem, a pokud jde o X5 tak nejhezci byla a porad je ta druha.
O zkusenostech s 40i se pak rozepis. Ono to na papire vypada krasne, rozdil 1,5 litriku proti dieslu, ale tak nejak se mam problem rozloucit s predstavou, ze v realu ten rozdil budou litry spis 4. Ze je BMW podvozkove zase na spici se hezky cte, precijen jeste v eFkach se dost tapalo. A vazne by me zajimal pohled nejakeho insidra, jestli slo o zlepseni-se samovolne, nebo k tomu BMW nekdo vyprovokoval/donutil (jaguar?). :-)
A jako zkušenej šmírák = víš že my svý auta myjeme a tu a tam i v ruční = a občas sou samozřejmě špinavý = to mi nám přijde takový = normální >:-[]
S Ronaultem se nikdy neměl sebemenší problém = proč se tak vulgárně navážel do Kylie = fakt nechápu. Proč odmít říct sorry = to už vůbec
Myslim že meju auto zhruba furt stejně = ať to bylo kdysi ojetý Berlingo nebo ... dneska hybridy. Když si vezmeš igelitovou pláštěnku, návleky na boty, rukavice a zakrytý vlasy aby náhodou nějakej nevypad = možná bych tě i nechal = se z metru dvou kouknout na hybrid >:D
X5 má sportivní střih, já pokládám za nejhezčí auto ve třídě XC90 a potom RR, velmi pěkný je i Touareg. Myslím, že neforemným autem ve třídě je pouze Q7.
mozno by X5 neuskodilo keby bola o 5cm uzsia a s mensou hmotou nad predkom nad kolesami... pride mi moc siroka a aj tie kola ( iste su tam aspon 20tky ) vyzeraju proste nadalej male a akeesi zapadnute v tej megakasni ... pritom pozri sa na podobne velky range rover.... ale tak porovnavat kremen s diamantom sa neda proste .. teda da.. ale uz vopred vieme ako to dopadne...
dnes aj GLE uz ma daleko kukatelnejsi kusok ako X5 a to pritom od konca 90 rokov X5 vizazou aj predajmi vzdy ML-ko zadupala... karta sa ale zda sa obracia... bawo za mna vizualne tapa uz nejaky ten piatok a cim dalej tym ma stale vacsie a vacsie a nekukatelnejsie hrudy .... naopak po rokoch sa opat zda sa mi zapacilo SUV od hviezdneho medu bedu ( aj ked to hranate Gecko sa mi pacilo vzdy ) ..
GLE ma proste lepsie proporcie [odkaz] ( luxusne proporcie... proste drahokam ) ... ale X5 posobi na mna ako nejaka neopracovana hruda hliny .. chce to este kusok vytvarovat...
PS: so sportovymi proporciami nesuhlasim... to by takuto hrudu nestvorili ... sportovo posobi mozno GLE alebo RR sport ci levante .. ale nova X5 dnes uz podla mna nie