Novinky
Klaudius
0
Tak sem neprispievaj, Matelko, aj tak je na tvoje žvásty málokto zvedavý.
Přejít do diskuze
Ty si totálne mimo, chlape. Niektorými reakciami mi pripomínaš číslo 507. Takže ak nepochopíš niektoré moje "tvrdenie", tak mi to napíš. Vysvetlím. 😉 Ale nešír tu bludy a nevkladaj mi do úst výroky v tom zmysle, v akom neboli prezentované.
Zvykli-nezvykli....stále tajne čakám na nejaké pozitívne prekvapenie....ale nechodí, stále nechodí....
Tak to som zvedavý. Mám pocit, že v Európe tomuto modelu v tejto koncepcii nepomôže ani svätená...
Takže GTI opäť mlčí. Asi niet čím argumentovať. Opäť len GTI-ho nepodložené tvrdenie, ktoré si sám neodkáže obhájiť. Ach jo...
Pardon, ale já za stěžejní model Fiatu považuju spíš Punto.
A taky není pravda, že by se Panda prodávala méně než 5 let. Pokud vím, Fiaty Panda se dělaly už v 80. letech (samozřejmě že ne tato generace, bylo to takové hranaté, asi jako tehdejší F Uno).
A taky není pravda, že by se Panda prodávala méně než 5 let. Pokud vím, Fiaty Panda se dělaly už v 80. letech (samozřejmě že ne tato generace, bylo to takové hranaté, asi jako tehdejší F Uno).
Dnes je Fabia jasná vizuální tragedie - slepá ulička. Do budoucího vývoje třídy ukázala kudy ne. 😉
Veď vravím, že mu držím palce, má šancu z toho vyrásť >😁 Ale čo narobíš, keď on sa tak bráni a chce zostať bl., tam je každá rada drahá :😉
To je tvůj odvěký problém, ty jsi dodnes nezvládl pojmout rozlišování ironie a vážně napsaného příspěvku. Jsi prostě inteligenčně dosti nízko a pak to tak vypadá 😢 Bohužel se to nedá léčit 😒
Ja sa musím mladého zastať, celkom ho chápem. Keď som mal 6 rokov, tiež som si myslel, že autá by sa mali na ceste zoraďovať podľa veľkosti >😒]
Pokud pojede pomaleji než já, tak předjedu klidně F16 :-!
Je mi jasné, že s Tvýma zkušenostma z trojkolky je to pro Tebe nemyslitelné, že bys předjel vůbec nějaké auto 😉
Je mi jasné, že s Tvýma zkušenostma z trojkolky je to pro Tebe nemyslitelné, že bys předjel vůbec nějaké auto 😉
představ si Karolinu Kurkovou, a teď jí přes ksycht hoď mokrou hadru. Tak přesně takhle vypadá KK vedle jeho spolužačky >😁
předjet 911 není nic ohromujícího. Ne vždy jede jako drak, ale dokonce může jet i dle předpisů (na rozdíl od Ronaulta, což je známe prase silnic >😁 ). To že toto takto komentuje jen utvrzuje ostatní v tom, žes maximálně vyznavačem NFS.
Vraj tá baba stojí za to, takže držím palec! Sklípek je dobrý nápad, čím hlbšie, tým lepšie >😒] Ale ak by si potreboval poradiť zavolaj a honorár následne pošli na účet fanklubu, mám tam menšiu sekeru >😁
Ale nééé,originalita,chápeš,nebo že bych jako alternativu zvolil botaniku,a konkrétně Polabskou květenu s přihléddnutím k oblasti slepých ramen >😁 >😁 >😁 .Honoráře nebyly zmíněny(ani ty moje),to by Molča přepískla->soutěžit a ještě si za to nechat platit >😁 .Jo,pššt,moje domácí "thurmanka" je zatím v poho...
Animovaná tvorba? Myslíš ako mazať med okolo úst? 😉
Neviem, ako je na tom Uma s honorármi, ale Molly tiež svieti na výplatných listinách TV spoločnosti a tipoval by som, že Molly rúbe vyššie. Takže kým sa k nej dostaneš, Hatori Hanza sa poriadne zapotí 😄
Neviem, ako je na tom Uma s honorármi, ale Molly tiež svieti na výplatných listinách TV spoločnosti a tipoval by som, že Molly rúbe vyššie. Takže kým sa k nej dostaneš, Hatori Hanza sa poriadne zapotí 😄
A co takhle animovaná tvorba?To je originál,správný háček >😁 !Jakýpak Hej boy,snad Playboy >😁 Nejsme přeci žádný vořezávátka...a když dostala kopny Umma,Molly se musí snažit,aby "přežila"...znáš Hatori Hanza,ne?
Molly je šikovná baba, študovala myslím právo, ale odišla a teraz je to o žúrkach... Čiže neboj, skúseností má dosť, to sa nemusíš báť, len zaujať bude problém. To bude chcieť viac, ako 20-ročné zásoby stekajúce po jej kolenách po párty >😒]
Umma "deratizovala" šantán,zaškrtala něco v memoboxu a pravidelnou linkou praha-tokio zmizela 😒 .Inu,odebéřu se směrem ku loži.Pánové,príma noc a trpělivost :yes: !
Ovšem Molly je zralá akorát 😉 (vzhledem k mojí "trvanlivosti"),dovede užít,ocenit a ví jak...
>😁 >😁 >😁
No Uma dnes uz normu naplnila a robi si herbar z japonskych koncatin idem ja teda stiskat macika do postele...
No Uma dnes uz normu naplnila a robi si herbar z japonskych koncatin idem ja teda stiskat macika do postele...
Hej, aj mňa sa pýtali, či sa mi zväčšuje až 6-násobne. Netušil som, že hovoria o zreničke oka 8-s 😄 >😁
Už som dal dokopy toľko ľudí, že by som naozaj mal začať inkasovať 😉 Nechce sa niekto pustiť do profi zoznamky? Značka: Know-How dodám >😒]
Tak ja som pre zmenu musel pátrať, kto je Rebecca :😉 a asi najkrajšie na nej je, že je filantropka >😁 Tá má nalietané teda dosť a ani nechcem vedieť, koľko faceliftov a GO už prešla. O Molly hodíme reč pri pive, OK? Ale myslím, že šance máš (asi dosť moc) menšie, ako tatra s medičkou 8-s
Bolo to davno...dostal som rozum a aj ked netusim kto Molly Sims je beriem...vlstne som v stave ze by som neodmietol ani Dolly Parton!!! >😁 >😒] 8-s
OK, za ten kompliment (a preto, že máš 288 GTO) Ťa môžem zoznámiť s Molly Sims, ona je mladšia, len tiež trochu do blond, ak nevadí 😉
Fajn,ale pošli "líznutý smlouvy" a potvrzení z Ml.Bol. z oddělení měkčenejch...jinak uvidíš... 😒
Ja som vedel ze som to po.sral....ale ked vsetky Fabie vykupil nejaky pehaty s aktovkou na chrbte!
Umma je samo tvrdej,neprémiovej,špatně zpracovanej letitej plast,a mám ho za trest místo palubky z GP
Vludne slovo...myslis?...v take som ani nedufal! >😁
Myslis ze sa mu zda o facelifte Octavie? 😲
Myslis ze sa mu zda o facelifte Octavie? 😲
A čo je to Umma Thurman? Nejaký nový druh plastu na prístrojovku? A čo je to do sucha? Suchý plast? Počuješ? Odpovedz!!! Ale okamžite!!!
Počkej,tak to si neměl dělat - F II takhle zahnout,to matelko trestá nepředstavitelně krutě :-!
Áno,prečo,povedajtě prečo by som sa mal ocuckávať s blondýnou,keď možeš jazdit na makčenných???
No vidíš, a ja som si zobral Anety Pariškovej dvojča za manželku >😁
A s Umou sme sa narodili pár hodín po sebe (jasné, ona skôr, je to vykopávka >😁 >😁 >😁
A s Umou sme sa narodili pár hodín po sebe (jasné, ona skôr, je to vykopávka >😁 >😁 >😁
Ba že,kam se škrábe Thurmanka,když na place číhá F II s měkčenejma prémiovejma 😉 ,kdo by si tý hajtry všim >😁
Ale chod...detvaky ti sice nic nedaju ale pobavia. Na tej audine sa budem kosit este velmi dlho. Nevzdavaj to. Aj ked bude mozno horsie.
Ty vole,to je zápis-nahlásit Thurmance:"Nejsem na blondýny poklade" :-! .To je masakr >😁 .Jseš démon >😁
Tak sme sa opäť čosy nové dozvedely. Klaudius je tučný lebo sa nezmestí do roomsteru. Maskované audynki na nákladiaku sú vraj úplne bežné autá. Stevieho Wondera vraj nykto nepozná. A ženy sa viznajú v autách. Mylujem tieto víkendové diskusie, keď prispievajú deti, ktoré sa cez týždeň narozdiel odo mňa musia učiť. Načo sem vlastne prispievam :no: :no: :no:
Ani nevrav...jedna jej velmi podobna mi navrhla kamratstvo. 8-s Skoro mi praskla zilka v mozgu!!! 😒
Hmm,velmi dobrá volba-ono se to ve mě pere,jak mám kdy náladu,někdy pan růžový,jindy hatori >😁 >😁 >😁 A Thurmanka je Baba,sakra BABA :yes:
Myslis ze dvihne hlavu zo SPEED-u a zacne pozerat filmy?...Nechcem vediet kolko mudrosti by sme sa este len dozvedeli. Aj ked ja mam radsej RESERVOIR DOGS. :yes😒br />
To s tym audi som spociatku nechapal ale ked mi doplo tak som sa smiechom skoro zakusol do stola! >😁
Ten trotlík je schopnej všeho(ty vwoe "měkčenej"-snad jsem ho neinspiroval 8-s ),ale tohle je malinko vostřejší klasika s mnoha odkazy a rovinama(i když Tarantino je dle mne ujetej >😁 ),to pochopí a ocení(pokud kdy vůbec)za mnoho světelných let :-! (To víš,maskovaný Audi... >😁 >😁 >😁 ,to jsem nemohl rozdejchat...
Mazej spát,přestaň třepat p......y punťo 😉 .Fotbal už jsi koukám někomu zkazil,tak teď je tam hvězdička(Kill Bill I),to ti mamka doufám nepovolí - za chvíli by to tady byl samej Hatori Hanza...ještě aby jsi zprznil tuhle klasiku(teda mezi hranými komiksy >😁 )
Slinty, slinty. Presne tak. Asi vrcholny a mozno aj neprekonatelny model. Pacili sa mi absolutne vsetky verzie. A ked som v Monaku videl GT2 skoro som si cvrkol.
993 je jednoznacne nejkrasnejsi 😄 Tam totiz nejde jen o eleganci, ktera je Porsche vlastni...ale je tam i jista davka agresivity
Až budeš někdy řídit, tedy spíš jestli, protože řidičák je vázaný na plnosprávnost, tak pochopíš, že mít Porsche neznamená být nejrychlejší za každé situace. Já tam ten úsek znám jak své boty, minule jsem tam stejně předjel Cayenne, dneska 911... normálka, kdyby chtěl, tak mi ujede ani si nevšimnu jak... Ale to lidi tvých "zkušeností" nepochopí.
Víš, co je na Tobě nejsmutnější? Když se snažíš být vtipný, tak jsi jen pro smích a to je podstatný rozdíl od vtipného 😢
Tipol by som ze vyhodil smerovku, podradil, zrychlil, predbehol a zaradil sa spat. Tak ako to robime vsetci.
Nauč se číst, psal jsem o 911 Cabrio. Řídil ji takový plešatý pán, takže mu ani nevlály vlasy... ale obdivuju ho, protože v sedm ráno byla docela kosa ještě, mu musela mozkovna pěkně promrznout >😒]
A ako? Na pátý převodový stupeň, tolik jich na šlapacím aut+ ce školce nemáš >😁
A ako? Na pátý převodový stupeň, tolik jich na šlapacím aut+ ce školce nemáš >😁
Tak to uz dnes chodi. Uz sa nestretavaju len skodovky so zigulikmi. Aky typ 911?...993?...potom zavidim!
Prosím Tě, nemluvíme o Tvých zážitcích za volantem 😉 A co teprve když Tě taťka veme na autodrom >😁
V brýlích řídím a i bez mé 1,5 dioptrie bych 911 Cabrio poznali se zavřenýma očima. A dokonce jsem nebyl sám, přestav si, že ho předjel zároveň se mnou i jeden Fiat Brava, pak předjel i mě a upaloval... a to jsem tam měl 160...
To jsou věci, co?
To jsou věci, co?
Prozradím Ti, že je to vyrobené v Mladé Boleslavi a palubku to má z měkčeného plastu, pohání to čtyřválec... takže máš nepřeberně možností >😁
To čumíš, že Ronault nejezdí jen Renaultem, co?
Jinak Clio Sport by bylo skvělé :-!
To čumíš, že Ronault nejezdí jen Renaultem, co?
Jinak Clio Sport by bylo skvělé :-!
Vidíš, tys ho viděl a já ho dneska předjel. >😒]
Jinak máš pravdu, vedle trapné 911 skvostná Brava, koečně začínáš mít vkus :yes:
Jinak máš pravdu, vedle trapné 911 skvostná Brava, koečně začínáš mít vkus :yes:
Dnes jsem poprvé viděl X6 v pohybu. Úžasně zvláštní auto, chvílemi jak kdyby vypadlo z nějakého scifi filmu 😉
Tohle už si sem dával někdy na začátkem roku a od té doby jsem nezměnil názor. Předek pravděpodobný i když nevim zda úplně štastný, zadek disharmonický photoshopový nesmysl alias ukradnutá světla z Tudoru. Vnitřek víceméně stejný, volant se do O2 moc nehodí. Takže to nepovažuji za realitu.
Odkedy okusuje v otcovom aute plasty tak chodi peso...ale asi bude dobre vysvecko tak dostal jednu jazdu ako darcek. >😁
Už podle oslovení ostatních diskutujících lze doporučit jen odhození komplexů a sebrání odvahy na delší vyzkoušení aut i jiných značek než koncernových.Pak teprve máš naději procitnout.
Ja bohužiaľ budem v tom čase v zahraničí 😢 Ale kto má záujem, nech mi napíše súkromnú správu (resp. ak da_b0mb a ďalší členovia súhlasia, dám info aj na 507.**😉 a dám ďalšie info, naozaj to bude super akcia a možnosť závodiť na 1.200 metrovej dráhe za 250,- bubášov je ako zadarmo...
Heh... Maskované Audi. A jelo na vlaku nebo na náklaďáku, viď? Tak se totiž audi a i jiné auta převážejí z továrny k zákazníkovi...
Perlíš >😁
Perlíš >😁
No očividne si musím odpovedať sám.
- Normálna akcia pre Mattelka = jazdenie angličákom po koberci, zraz = dtto ale so spolužiakmi a najväčší frajer je ten, ktorý prefrčí cez nakreslenú stopku najrýchlejšie. Hard-Core verzia je, keď môže jazdiť diaľkovo ovládaným autíčkom po teréne vonku.
- Pre dospelákov, fandov je myslím dragster cool zážitok, je aj piatkový program s nočným štartom (bomba!, lepšie ako strip, ktorý tam bude tiež, ale nepovedzte Mattelkovi 😄 ) a kto sa cíti, tak si môže zmerať sily s ďalšími na dráhe za smiešnych 250,- slovenských - profi meranie, medzinárodné pravidlá, je možné zapožičať závodné auto aj na slickách, len sa treba vopred dohodnúť. A samozrejme kopec iného programu, ale to by si Mattelko už asi vôbec nechápal, Ty si fanda akurát za monitorom...
- Normálna akcia pre Mattelka = jazdenie angličákom po koberci, zraz = dtto ale so spolužiakmi a najväčší frajer je ten, ktorý prefrčí cez nakreslenú stopku najrýchlejšie. Hard-Core verzia je, keď môže jazdiť diaľkovo ovládaným autíčkom po teréne vonku.
- Pre dospelákov, fandov je myslím dragster cool zážitok, je aj piatkový program s nočným štartom (bomba!, lepšie ako strip, ktorý tam bude tiež, ale nepovedzte Mattelkovi 😄 ) a kto sa cíti, tak si môže zmerať sily s ďalšími na dráhe za smiešnych 250,- slovenských - profi meranie, medzinárodné pravidlá, je možné zapožičať závodné auto aj na slickách, len sa treba vopred dohodnúť. A samozrejme kopec iného programu, ale to by si Mattelko už asi vôbec nechápal, Ty si fanda akurát za monitorom...
Čo tým chceš povedať? Že Ťa Vaši nepustia? Alebo si taký guru, ktorý má takéto akcie v malíčku?
Ha-ha-ha. Ja viem, Ty si sa ešte nedokázal odpútať od angličákov. Alebo chceš povedať, že si už niekedy videl dragster naživo???
Nelakuj nás, prehliadka áut bude presne o týždeň v sobotu - ideš? Už si videl auto s 6.000 koňmi? Je to tak, z 0 na 480km/hod. to dá za 6 sekúnd! V Piešťanoch na letisku, to bude iný zážitok ako ošumelé mestečko (kde si to vlastne bol?).
No pane GTI co to tady čtu, vy neznáte ani názvy vozů koncernu VW, no to se teda divím =-O,já sem si vždycky myslel, že Roomster se píše Roomster a ne Rommster, pane GTI, vy jste určitě rasista!!! :-! :-!
croma je na pohled pekna. ale nekoupil bych ji 😄 supeb je na prvni pohled rekneme nezajimavej a co hur, casem jich tu bude mraky. zadna exklusivita. koupis pekny auto za dost penez a bude jich tu tolik, ze se to proste okouka a bude to takova lepsi octavka...
njn superb. dneska si znamej z prace poridil ojetyho mercedesa CLS za 800 tisic 😄 to je panecku kara... chapes ne ?
no roomster. hlavne je dost drahej. a napriklad nastupovat dozadu v zime = zarucene pospineny kalhoty 😄 pak mu chybi kvalitni silny motory (dvoulitry benzin i diesel, popripade nejakej TSI). no, roomster se tim u me propadne daleko dozadu. a jeste jedna vec. vam se to libi ale me ten bok pripada strasnej. pripomina mi to porad styl aut jako berlingo apod. proste pracanta a ne rodiny vuz...
Ja by som to tiež tipoval na Audi A4, a celkom iste nová verzia. Ak budeš niekedy kupovať Audi a ponúknu Ti vybrať si zo skladu fungloviek, tak uvidíš, že nové kúsky sú akoby zabalené kvôli ochrane karosérie, nezakryté sú iba dvere vodiča.
(viem, v časákoch to nevidno, ani na fórume som o tom zatiaľ nenašiel ani zmienku, takže chápem, že Ťa to zaskočilo)
(viem, v časákoch to nevidno, ani na fórume som o tom zatiaľ nenašiel ani zmienku, takže chápem, že Ťa to zaskočilo)
to ses zase predvedl. ja fakt nechapu jak muzes tak slepe propagovat tak obicejne vyrobky. fabia - premiant tridy. superb - diesel. octavia s haldexem... apod. jo, nejsou to spatny auta ale nejsou to zadni premianti. a to ani to RSo. takze nadpis ti upravim na SPATNE ZPRAVY a to ne kvuli skodovce ale kvuli tobe. GTI probud se...
Ano chla***sem se ti už nebude zdát že je tak zlá a pomalu si na ni budeš zvykat.To je stejné jako když někomu smrděj nohy tak je to ze začátku hrozné no ale za nějaký rok si pomalu zvykáš a uš to tolik nesmrdí no a takhle si pomalu zvykneš i na Fabii.
áno vieme, je to audi A4 asi ta nová verze s ještě měkčejšíma plastama a ještě hebčejšíma potahama a asi nechtěli aby sis jich všimnul tak se kvůli tomu maskovali
jj s tím souhlasím :yes: ,vypadá dobře hlavně když má 17" bo 18" (RS) kola, na 15" to vypadá dost divně 😉
jj, taky tak nějak, na roomstera se andávalo, že je hnus, ale tam opravdu ten design je pěknej a vydařenej a to auto opravdu je dobře udělaný😄 přesně na to, jakým autem roomster je😄
vidíš a o to samý jde aj fabii, "vařit" umí... pro účel, kterým u tohoto "vaření" je "jezdit", to auto je skvělý😄
A aj ten slaběší motor splňuje ten účel "vařit"😄 ne každej chce mít silný závodní autí😄
A aj ten slaběší motor splňuje ten účel "vařit"😄 ne každej chce mít silný závodní autí😄
U SII. je velka chyba temer plocha strecha s ostrym zakoncenim, elegantni oblouk jako u SI. by celou disproporci vyresil, takhle vzdy zustane tezsi na zadek. A zadni svetla jsou udesna, naproti tomu je predek slusny, kvalitni, honosny...jakoby dva designeri zacinali kazdy odjinud.
Chapu, na polnacku Fabii, na okresku vasnivku...to by slo i jako obecna specifikace. Fabka vasniva nebude nikdy (snad jen v diskuznich forech), ale pytel brambor jeji "krase" neublizi 😄
To je sice pravda, ale já netvrdím, že si něco takového řekl... Uzavřem to s tim, že Octavia neni ošklivý auto 😉 :yes:
Twingo I bylo trefa, to je bez debat. Prostě parádní skákačka do města. Dvojka už není takový zázrak, design celkem nevýrazný, za co ji lze pochválit je paleta nabízených motoru. Ty zase byly výraznou slabinou předchozí generace, spolu s velice kolísající kvalitou.
VW UP měl smysl jen v případě motoru vzadu a pohonem zadních kol, něco jako Smart. Díky tomu šlo postavit prostornější auto na daném půdorysu, než je v této třídě obvyklé. Jenže se asi v prvních nástřelech objevil problém s cenou, kterou nelze stlačit, tak jak si VW původně představoval, proto se volí levnější řešení vše vpředu. Studie vypadala perfektně, velice originálně, snad z ní něco zůstane i do série.
VW UP měl smysl jen v případě motoru vzadu a pohonem zadních kol, něco jako Smart. Díky tomu šlo postavit prostornější auto na daném půdorysu, než je v této třídě obvyklé. Jenže se asi v prvních nástřelech objevil problém s cenou, kterou nelze stlačit, tak jak si VW původně představoval, proto se volí levnější řešení vše vpředu. Studie vypadala perfektně, velice originálně, snad z ní něco zůstane i do série.
Veliký prorok GTI >😁 A co ještě dneska předpověděl? Že se bude víc prodávat fabií? No to je překvapení, starý služební fabie svoje odjezdí a nahradí je v ultrakonzervativním česku co? Moment podívám se do olejové skvrny a vidím takové v bocích zmáčknuté auto.. Ano je to ona, fabia 2! 😉
To oslovení byla ironie, jenže ty jsi to zřejmě nepochopil...A to se divím, že zrovna ty jsi to nepochopil >😁 ! Byla to narážka na to, jakým způsobem ty všechny poučuješ a nepřipustíš názor někoho jiného!! Divím se, že ještě neděláš šéfa designérů v koncernu VW..... :-! >😁
A všiml jsis někde v mém příspěvku, že bych řekl, že Octavia je ošklivé auto? Já jsem jen řekl, že Octavia není nejhezčí auto své třídy, což ovšem neznamená, že je ošklivý!!!
No ja jsem se ne jednu fabku dival ktera to mnela a opravdu je to folie a byla na sloupkach blbe zacistena. :no:
No to je jasne ale nepredstavuj si vrcholovy managment VW ako grupu esesakov ktory pridu do Skody a vyrabuju im vyvojove centrum...
Image mu snad nezkazí - pokud opravdu budou mít tolik peněz, koupí si na 100% i Mondea, Laguny GT,... 😄
Tvoje odpoved neni hodna nestora webu...opravdu ne. Tvuj subjektivni nazor v zasade nikoho nezajima a urcite jej neni potreba brat jako dogma...takze? Spousta lidi, ktere znam ma na to podobny nazor a potencialni kupci, kteri se nakonec obratili jinak jsou tedy podle tebe co? Hlupaci bez oka? Chces-li provokovat, pak to delej s noblesou, ne urazlive. 😉
UP je velmi povedený hudební počin mistra P.Gabriela.
Jak bude povedený kousek UP od Německých soudruhů neví a dlouho ještě vědět nebude NIKDO.
Co ale ví CELÝ automobilový svět je skutečnost, že Twingo I byl
celosvětový megaúspěch.
Do jaké třídy spadá Twingo pánové odborníci?
Jak je staré koncepčně?
Která automobilka vymyslela tuto třídu?
Děkuji, hlupáci odejděte.
PS: Všem rybářům, co brázdí čiré vody silnic v pupku světa designu, módy, estetiky a parfémů v Česku, doporučuji výlet do zapadlých, smrdutých a naprosto bezvýznamných kalných vod měst jako je Madrid, Paris, Milano atd a podíval se,co tam jezdí za auta.
Nemusí každý měsíc, stačí 1x ročně. Pak ať napíše konečně něco
rozumného.
Jak bude povedený kousek UP od Německých soudruhů neví a dlouho ještě vědět nebude NIKDO.
Co ale ví CELÝ automobilový svět je skutečnost, že Twingo I byl
celosvětový megaúspěch.
Do jaké třídy spadá Twingo pánové odborníci?
Jak je staré koncepčně?
Která automobilka vymyslela tuto třídu?
Děkuji, hlupáci odejděte.
PS: Všem rybářům, co brázdí čiré vody silnic v pupku světa designu, módy, estetiky a parfémů v Česku, doporučuji výlet do zapadlých, smrdutých a naprosto bezvýznamných kalných vod měst jako je Madrid, Paris, Milano atd a podíval se,co tam jezdí za auta.
Nemusí každý měsíc, stačí 1x ročně. Pak ať napíše konečně něco
rozumného.
Tu musim suhlasit...tiez mi dvojka pride viac nataihnuta ako jednotka. Ale kazdy tvrdi cosi ine...clovek aby sa v tom vyznal! 8-s
Ja by som narozdiel od teba proporcie stranou nenechaval. Pohybuje sa v triede kde sa na nejake eperimenty moc nehra. Co sa moze tolerovat FII nemusi sa Superbovi. Nepriek tomu si netrufnem byt prorokom aj ked uspech...a nech si pod tym predstavuje kto chce co che, asi mat bude.
Ze je vzadu v pozdlznom smere kopec miesta nie je ani moc prekvapujuce. V tomto vynikal uz predchodca. Uvidime ako na tom buude so sirkou. Kazdopadne je kopec aut v ktorych sa je lepsie vzit ako ich riadit a toto bude asi jedno z nich.
Ze je vzadu v pozdlznom smere kopec miesta nie je ani moc prekvapujuce. V tomto vynikal uz predchodca. Uvidime ako na tom buude so sirkou. Kazdopadne je kopec aut v ktorych sa je lepsie vzit ako ich riadit a toto bude asi jedno z nich.
Tak tady mi to nedá, musím něco napsat.
Prohlásit o VW, že je nedomyšlený, to vyžaduje notnou dávku odvahy. Mám li nějaké mainstreamové auto označit za puntičkářský vypilované, budou to modely VW. Ponecháme li stranou jejich design (ten je taky vypilovaný k dokonalosti), jde vždy o detailně propracované auta.
Nemůžu se ubránit dojmu, že když vlezu do koncenrového auta, vždy mě mile potěší perfektní ergonomie a drobnosti. Doře odladěné a odhlučněné spínače (jejich chod), příjemné materiály a nadprůměrné slícování, chod všech zámků, dveří atd. Vše, čeho se člověk dotýká má právě takový tvar, aby to sedlo jak "pr*el na hrnec" a bylo na dosah. Perfektně je provedeno i čalounění a to i v kufru. Nikde nic nepřečnívá ani nechybí. Také jsem ještě snad nejel v autě od koncernu, které by nějak nadprůměrně (při svém věku) vrzalo. V žádném holátku (základu) jsem zatím nejel.
Abych něco napsal k F500. Auto je to pěkný a moc se mi líbí, ale je taky strašně malý v oblasti loktů a ramen (těch mých). Já se v pětistovce necítím dobře, je mi prostě malá. Pokud bude UP! s šířkou větší než Fabie, tento, pro mě zásadní neduh, mít jistě nebude.
Panda se Fiatu povedla a po dlooouhé době má Fiat svůj stěžejní model. Ale na to, aby definovala třídu se bude muset prodávat déle než pět let.
Prohlásit o VW, že je nedomyšlený, to vyžaduje notnou dávku odvahy. Mám li nějaké mainstreamové auto označit za puntičkářský vypilované, budou to modely VW. Ponecháme li stranou jejich design (ten je taky vypilovaný k dokonalosti), jde vždy o detailně propracované auta.
Nemůžu se ubránit dojmu, že když vlezu do koncenrového auta, vždy mě mile potěší perfektní ergonomie a drobnosti. Doře odladěné a odhlučněné spínače (jejich chod), příjemné materiály a nadprůměrné slícování, chod všech zámků, dveří atd. Vše, čeho se člověk dotýká má právě takový tvar, aby to sedlo jak "pr*el na hrnec" a bylo na dosah. Perfektně je provedeno i čalounění a to i v kufru. Nikde nic nepřečnívá ani nechybí. Také jsem ještě snad nejel v autě od koncernu, které by nějak nadprůměrně (při svém věku) vrzalo. V žádném holátku (základu) jsem zatím nejel.
Abych něco napsal k F500. Auto je to pěkný a moc se mi líbí, ale je taky strašně malý v oblasti loktů a ramen (těch mých). Já se v pětistovce necítím dobře, je mi prostě malá. Pokud bude UP! s šířkou větší než Fabie, tento, pro mě zásadní neduh, mít jistě nebude.
Panda se Fiatu povedla a po dlooouhé době má Fiat svůj stěžejní model. Ale na to, aby definovala třídu se bude muset prodávat déle než pět let.
"parádičku v podobě lift/sedan" Môžem sa ťa na niečo spýtať? Je to parádička a jedinečný počin, prečo si to radšej vo Vw nenechali v zálohe na svoje modely napr. na budúcu Boru alebo na Passat?
Pre Fiat je Croma rovnako úspešná ako Superb 1 pre Škodu ... ale zaleží na každom jedincovi ako si to po svojom vysvetlí ... že jo 😲
PS: biznis, to znamená nemusia sa ani privelmi snažiť a vymyšlať, e😜erimentovať a predsa ím to ludia žerú ... tak som to myslel, žiadne hanobenie ... sám mám vw síce 10 rokov staré ... tak či tak staré či nové že by som bol z toho napichaný tak to nie ...
PS: biznis, to znamená nemusia sa ani privelmi snažiť a vymyšlať, e😜erimentovať a predsa ím to ludia žerú ... tak som to myslel, žiadne hanobenie ... sám mám vw síce 10 rokov staré ... tak či tak staré či nové že by som bol z toho napichaný tak to nie ...
Máš recht, je otázka, jestli má cenu snažit se rozumně diskutovat s těmi hovádky, se kterými to zkoušíš.
JInak se GTI (kterého není potřeba hájit, obhájí se sám...) nesekl zatím ani tolik s tou pětistovkou - o tom, jak se úžasně prodává si tady pišme za rok, ale když budeme přesní, tak čísla Punta Grande si můžeme porovnat všichni už teď (letos už jednoznačný pokles - nárust byl tak do prvního kvartálu loňského roku) a objektivní tendence Brava budeme moct vysledovat tak na podzim až v zímě.
Tohle je ale o škodokách a řadě zakomplexovaných zapšklounů, kteří svoji malost kompenzují bombasticky nařvanými soudy o něčem, o čem většinou nemají ani páru.
S tím naklonovaným hovádkem pod nickem austenit se ani do diskuze nepouštěj, vsadím se, že je to jedna ze zdejších známých firem, která se nechce ztrapnit zcela sprostým nadáváním a tak si vytvoří další nick, kde si pod jiným jménem vyleje svoji žluč a pod dalším nickem se tváří jako slušňák.
Klaudius je už zcela mimo mísu, ještě loni jsem jeho názory dost rád a se zájmem četl, ale teď už je to jak další fáze nervové paralýzy. Ani nemám chuť na ty jeho výlevy reagovat, útrpnost mi to ani nedovolí. Dneska mně dostalo jeho tvrzení, že není dobře, že MB koupil VW, protože jim jde jenom o prachy a škodovka nebude dělat ani kabriolet ani coupé. Nojo, za socanů v Metalexu udělali pět cabrií (která se ani neprodávala) a v Kvasinách pár coupé, která se především vyvážela - ale že se dělala jedna kastle se dvěma motory, to už Klaudiovi nesecvakne. Jeho problém je srovnávat srovnatelené a chápat rozdíl mezi pojmy a dojmy. Automobilka, která dělá 650 tisíc aut na takové fajnovosti, jako je coupé nebo cabrio nemá a je to lepší, než předsírání sportovních verzí polepováním boků "rychlými" prohy a "zajímavými" názvy. Nakonec, sólo coupé v mainstreamu začíná dělat pouze ten tady tak nenáviděný VW (Scirocco), a pokud se mi rychle vybavuje - ještě Opel dělá docela hezké coupé na bázi Astry. A jinak nikdo (nemluvím o prémiovkách nebo střední třídě - Peugeout, Alfa nebo teď Laguna). Mluvím o nižší střední. No a cabrio dělá pouze zase VW, Renault, Peugeot, Opel a Ford. Nikdo víc, mluvíme-li o běžných vozech. Už samotné Yeti bude dost přestižní věc - Renault si ho musel víceméně vypůjčit s Asie, PSA celkem logicky a rozumně převlékla Mistubishi a řada větších automobilek (např. Fiat) takovéhle auto vůbec nemá a dle vyjádření vedení ho ani mít nebude.
JInak se GTI (kterého není potřeba hájit, obhájí se sám...) nesekl zatím ani tolik s tou pětistovkou - o tom, jak se úžasně prodává si tady pišme za rok, ale když budeme přesní, tak čísla Punta Grande si můžeme porovnat všichni už teď (letos už jednoznačný pokles - nárust byl tak do prvního kvartálu loňského roku) a objektivní tendence Brava budeme moct vysledovat tak na podzim až v zímě.
Tohle je ale o škodokách a řadě zakomplexovaných zapšklounů, kteří svoji malost kompenzují bombasticky nařvanými soudy o něčem, o čem většinou nemají ani páru.
S tím naklonovaným hovádkem pod nickem austenit se ani do diskuze nepouštěj, vsadím se, že je to jedna ze zdejších známých firem, která se nechce ztrapnit zcela sprostým nadáváním a tak si vytvoří další nick, kde si pod jiným jménem vyleje svoji žluč a pod dalším nickem se tváří jako slušňák.
Klaudius je už zcela mimo mísu, ještě loni jsem jeho názory dost rád a se zájmem četl, ale teď už je to jak další fáze nervové paralýzy. Ani nemám chuť na ty jeho výlevy reagovat, útrpnost mi to ani nedovolí. Dneska mně dostalo jeho tvrzení, že není dobře, že MB koupil VW, protože jim jde jenom o prachy a škodovka nebude dělat ani kabriolet ani coupé. Nojo, za socanů v Metalexu udělali pět cabrií (která se ani neprodávala) a v Kvasinách pár coupé, která se především vyvážela - ale že se dělala jedna kastle se dvěma motory, to už Klaudiovi nesecvakne. Jeho problém je srovnávat srovnatelené a chápat rozdíl mezi pojmy a dojmy. Automobilka, která dělá 650 tisíc aut na takové fajnovosti, jako je coupé nebo cabrio nemá a je to lepší, než předsírání sportovních verzí polepováním boků "rychlými" prohy a "zajímavými" názvy. Nakonec, sólo coupé v mainstreamu začíná dělat pouze ten tady tak nenáviděný VW (Scirocco), a pokud se mi rychle vybavuje - ještě Opel dělá docela hezké coupé na bázi Astry. A jinak nikdo (nemluvím o prémiovkách nebo střední třídě - Peugeout, Alfa nebo teď Laguna). Mluvím o nižší střední. No a cabrio dělá pouze zase VW, Renault, Peugeot, Opel a Ford. Nikdo víc, mluvíme-li o běžných vozech. Už samotné Yeti bude dost přestižní věc - Renault si ho musel víceméně vypůjčit s Asie, PSA celkem logicky a rozumně převlékla Mistubishi a řada větších automobilek (např. Fiat) takovéhle auto vůbec nemá a dle vyjádření vedení ho ani mít nebude.
fúj, súčastná podoba oktávky je omnoho krajšia..napasovať na všetky možné modely prvyk zo superbu nie je práve chvályhodný nápad :no:
no nevím, jestli všichni kdo uvažujou o Mondeu/C5/Laguně a pod. budou nutně zvažovat i koupu Superba...Možná se někomu prostě nelíbí, s tím jsi asi nepočítal 😉
Ta Croma, potažmo Fiat ti leží pořádně v žaludku, co? >😁
Můžete s 507 na tu Cromu nadávat jak chcete, ale podlě mně je prostě nádherná. Holt někdo raději klasiku, někdo skusí něco jiného.
Jenom se bohužel bojím, že všichni ti superborci co pirátí doteď v nejhustší Oktávce TDI díky růstu životní úrovně, jak píšeš, přesedlají teď do Superbů 2 a totálně mu skazí image ;-\
Ta Croma, potažmo Fiat ti leží pořádně v žaludku, co? >😁
Můžete s 507 na tu Cromu nadávat jak chcete, ale podlě mně je prostě nádherná. Holt někdo raději klasiku, někdo skusí něco jiného.
Jenom se bohužel bojím, že všichni ti superborci co pirátí doteď v nejhustší Oktávce TDI díky růstu životní úrovně, jak píšeš, přesedlají teď do Superbů 2 a totálně mu skazí image ;-\
Ano... když už se nedá napsat, že je Superb hezký, pak tedy alespoň "vizualitou velmi charakteristický". Chtě nechtě se mi vybaví Ssang Yong Rodius... kdo neznáte, určitě si najděte. Ale vážně... některé detaily jsou přímo perfektní (přední světla, C sloupek), zadní světla mi nevadí, jen ty proporce - jsou takový divný. První živý kontakt mě zklamal, fotky se mi líbily víc. Holt je pro mě stále designovým ideálem nízké, do široka rozkročené auto.
Technika je výborná, určitě se ještě objeví nějaké nové motory (nějaký prostřední benzín pro ty, co nemusí turbo, a možná větší nafta). Osobně bych rád viděl integrovanou anténu a kartu místo klíčku, to jsou ale maličkosti.
Každopádně, s nastavenou cenovou politikou je Superb hodně zajímavé auto, jak pro majetnější rodinu, tak pro firemní účely.
Technika je výborná, určitě se ještě objeví nějaké nové motory (nějaký prostřední benzín pro ty, co nemusí turbo, a možná větší nafta). Osobně bych rád viděl integrovanou anténu a kartu místo klíčku, to jsou ale maličkosti.
Každopádně, s nastavenou cenovou politikou je Superb hodně zajímavé auto, jak pro majetnější rodinu, tak pro firemní účely.
Jj. Skodovka rozhodne neslapla vedle jak s Fabii, podle me. A ta cena me prekvapila, Skodovky jsou v posledni dobe strasne predrazene, podle me, ale Superb II s 1.4TSI (cetl jsem test, pry to sice neni zadne delo, ale ten motor si je schopen si s tim autem poradit) za 600k Kc, to neni vubec spatne.
Jj, nepusobil na me tak tezkopadne, prisel mi nahodou docela elegantni, ale na druhou stranu az prilis uzky. Je pravda, ze jsem ho videl jen chvilicku. Jel po hlavni silnici, ja sel zrovna pres autobusove nadrazi, takze jsem ho zahlidl, pak zajel za bus a ja se rozbehl, abych ho jeste zahlidl a videl jsem i zadek. Takze mozna je muj dojem trochu zkresleny, ale zanechal jej dobry.
Bereš to, co napíše GTI, příliš vážně. To co píše, nejsou tabulky, normy ani axiomy (ikdyž v některých případech zcela výmluvně podpořené drtivými prodeji), ale názory k diskuzi.
Říkám k diskuzi a ne k urážení. Až se budeš schopen přes toto přenést, dosáhneš jiné dimenze zdejších diskuzí.
Říkám k diskuzi a ne k urážení. Až se budeš schopen přes toto přenést, dosáhneš jiné dimenze zdejších diskuzí.
Naprosty souhlas. Superb II by se mozna mohl stat takovym dost kontroverznim autem, tkere bude rozdelovat spolecnost na 2 tabory - ti, kterym se libi a ti, kterym se nelibi. Samozrejme jsou i peknejsi (aspon podle me), zalezi ale take na tom, do jake tridy Superb II zaradit.
Jj, o tom se vsude pise, ze Superb II ma vzadu snad az prebytek mista. Tam semuze Superb II asi merit i se zastupci luxusniho segmentu jako A8, S-klasse, 7. Asi je to delane jako auto vylozene zamerene nejen na managery, ale i vysoke statni uredniky. I kdyz nevim, spis jen tak hadam.
Jj, o tom se vsude pise, ze Superb II ma vzadu snad az prebytek mista. Tam semuze Superb II asi merit i se zastupci luxusniho segmentu jako A8, S-klasse, 7. Asi je to delane jako auto vylozene zamerene nejen na managery, ale i vysoke statni uredniky. I kdyz nevim, spis jen tak hadam.
Nuž, celkom si ma s tým oslovením na konci potešil 😉 Beriem tvoj názor, ale nie každému GTI-ho demagogický štýl písania sedí. Nikdy som nič proti VW nemal, úprimne - celkom sa mi Passat páči. Ale tie premúdrelé kecy bez opodstatnenia, vízie budúcnosti, delenie áut do vybájených tried, neschopnosť prijať logickú argumentáciu a duševná masturbácia " v diskusiách" s menej vypísanými diskutérmi robí z GTI-ho len človiečika, ktorý sa podobá na šialeného fanúšika Star Treku z Men in Black.
Noveho,,Supa" ma u nas jeden chlpapek ze samotnych papalasskych pozic v Boleslavi....-vidim ho temer denodenne a nejen nekolik vterin ale klidne(muzu)i nekolik minut-Hodnoceni:Clovek si na to rozhodne nemusi zvykat jako na Fabii-proste standardni auto na ktere zkraslujici prvky,jako velka kola a podobne pusobi standardne zkraslujicim dojmem-k tomu pricteme dobrou vybavu a cenu a vyjde nam jednoznacne :yes:
Dobře napsáno.
Spoustu lidí Superb přesvědčí a ještě více lidí o něm začne vůbec uvažovat, jako o svém možném novém voze.
To auto prostě má co nabídnout. Je na něm vidět kus dobře odvedené práce a velký posun vpřed oproti minulé generaci. :yes😒br />
Kdo ho ještě nezkusil, musím vřele doporučit. :yes:
Spoustu lidí Superb přesvědčí a ještě více lidí o něm začne vůbec uvažovat, jako o svém možném novém voze.
To auto prostě má co nabídnout. Je na něm vidět kus dobře odvedené práce a velký posun vpřed oproti minulé generaci. :yes😒br />
Kdo ho ještě nezkusil, musím vřele doporučit. :yes:
Vim, ze se o 1. generaci mluvilo jako o jezevcikovi, ale musim se priznat, ze jsem nikdy moc s timto tvrzenim nesouhlasil. Osobne mi prijde 2. generace jako vetsi jezevcik, ale na druhou stranu je velmi osobita a zajimava. Hodnotim ji rozhodne kladne.
Kecálek môj, aj keby som písal prvý príspevok, teba je potom nič. Ty ich máš dvadsaťtisíc, čo na nezamestnaného nie je málo😄Radiť a srovnávať môžeš tak akurát prepytujem "u vás v maštali" 😄
Na sedmý příspěvek ses tu dost neurvale rozjel. Trochu to přibrzdi, srovnej se do lajny mezi slušné diskutéry a pak se pokus napsat něco ke škodovce. Na diskuzní popěvky o frajerkách, chození a mrzácích tu není nikdo zvědavý :no: :-!
Copak ty chceš tvrdit, že prodeje VW nejsou takové, jako v každé diskuzi o VW GTI prorokuje? Že se Passat neprodává? Nebo Golf? Nebo jiné modely koncernu?
Chce to trošku více životního nadhledu a ne se opírat stále o jeden GTIho názor - prodej Fiatu 500. GTI tu píše denně desítky prognóz. 😉 Pane "železo gama".
Chce to trošku více životního nadhledu a ne se opírat stále o jeden GTIho názor - prodej Fiatu 500. GTI tu píše denně desítky prognóz. 😉 Pane "železo gama".
Jistě jsme všichni vnímali S1 jako první, byť na škodu ohromující počin vstoupit do střední třídy. Nyní tedy příjíždí S2. Škoda už nemusí hledat, nemusí se pokoušet o zařazení mezi mainstreamovou elitu, která vyrábí střední sedan. Ostatně pozor, vyrábět střední sedan není tak přirozené, jak se na první pohled už i nám zdá. Například fiat nemá v této třídě reprezentanta žádného.
Tedy je tu nový S2... vizualitou velmi charakteristický produkt škody, technikou špičkový produkt koncernu Volkswagen. Co tedy vyzdvihnout u S2, no především špičkové a luxusní vybavení interiéru, parádičku v podobě lift/sedan, a jistě též pohon 4x4. V komplexu (včetně vnitřního prostoru vzadu a nadcházející mutace kombi) tak S2 obsazuje čelní místa třídy, když svými rozměry je rokročen nad třídou střední a vyšší střední. Za akcent stojí bez vady vybalancovaná harmonie luxusu, neokázalosti a šarmu.
Překvapivé asi není, že většina dosud objednaných superbů není z dolního konce motorizace a výbavy, naopak, drtivá většina objednávek směřuje k lépe vybaveným verzím. Ano, majetkové lépe situovaná veřejnost v Superba věří. Vždyť bude to nepochybně on, kdo v Česku bude rozhodující měrou určovat pohled na mainstreamovou střední třídu. Bude to superb který bude zásadně ovlivňovat image jednotlivých reprezentantů střední třídy, bude to Superb, kdo bude spoluvytvářet parcelování střední třídy, kdo bude ovlivňovat pojímání prestiže u středního mainstreamu, a koneckonců máme-li to nějak shrnout, pak je nutno napsat - Ano, dneškem započala v Česku nová éra střední mainstreamové třídy. Jedná se v rovině Česka o údálost vskutku zásadního významu. Vždyť jen považ, že od zítřka všichni, kdo budou uvažovat zda pořídit mondeo, C5, lagunu či čtyřistasedmičku, budou nutně zvažovat i možnost koupě Superba. Za to náleží Škodě velké BRAVO :yes:
Tedy je tu nový S2... vizualitou velmi charakteristický produkt škody, technikou špičkový produkt koncernu Volkswagen. Co tedy vyzdvihnout u S2, no především špičkové a luxusní vybavení interiéru, parádičku v podobě lift/sedan, a jistě též pohon 4x4. V komplexu (včetně vnitřního prostoru vzadu a nadcházející mutace kombi) tak S2 obsazuje čelní místa třídy, když svými rozměry je rokročen nad třídou střední a vyšší střední. Za akcent stojí bez vady vybalancovaná harmonie luxusu, neokázalosti a šarmu.
Překvapivé asi není, že většina dosud objednaných superbů není z dolního konce motorizace a výbavy, naopak, drtivá většina objednávek směřuje k lépe vybaveným verzím. Ano, majetkové lépe situovaná veřejnost v Superba věří. Vždyť bude to nepochybně on, kdo v Česku bude rozhodující měrou určovat pohled na mainstreamovou střední třídu. Bude to superb který bude zásadně ovlivňovat image jednotlivých reprezentantů střední třídy, bude to Superb, kdo bude spoluvytvářet parcelování střední třídy, kdo bude ovlivňovat pojímání prestiže u středního mainstreamu, a koneckonců máme-li to nějak shrnout, pak je nutno napsat - Ano, dneškem započala v Česku nová éra střední mainstreamové třídy. Jedná se v rovině Česka o údálost vskutku zásadního významu. Vždyť jen považ, že od zítřka všichni, kdo budou uvažovat zda pořídit mondeo, C5, lagunu či čtyřistasedmičku, budou nutně zvažovat i možnost koupě Superba. Za to náleží Škodě velké BRAVO :yes:
Nemyslím, že tvoj mozgový výron čokoľvek zmení na tom, že Klaudius má pravdu😄GTI a jeho predpovede boli presné ako predpovede počasia zarasteného moderátora TV Nova. Zato ty a tvoje kecy tu boli vždy dobré len na pobavenie publika resp. na povzbudenie tvojho vlastného, životom ťažko bitého ega. Mal by si si nájsť konečne frajerku a nie svojimi príspevkami neustále dúfať, že GTI začne s tebou chodiť😄 Prajem ti kopec duševného zdravia "mrzáku" 😄
Hele, uvědomuješ si, že za týden začínají prázdniny? To budou bezva dva měsíce, pokud ovšem nepojede na převýchovný tábor. >😁
:yes:
Musím Ti dať dnes už druhý palec hore, čakal som spupnejšiu reakciu 😄
Ja v každom prípade patrím k tým, ktorým dizajn F2 a žiaľ ani S2 moc nesedí. V tej prvej nachádzam rádoby retroprvky na rádoby modernom dizajne (to už radšej tie talianske zmenšeniny skvostov), v SUPovi vpredu nachádzam trošku Bangla, čo samo o sebe nie je zlé, chybou pre mňa je však v oboch prípadoch disproporčnosť... No rád si počkám tie dva roky a môžem sľúbiť, že nebudem zasahovať do trhu a ani jedno zo zmienených áut medzičasom nekúpim >😁
Musím Ti dať dnes už druhý palec hore, čakal som spupnejšiu reakciu 😄
Ja v každom prípade patrím k tým, ktorým dizajn F2 a žiaľ ani S2 moc nesedí. V tej prvej nachádzam rádoby retroprvky na rádoby modernom dizajne (to už radšej tie talianske zmenšeniny skvostov), v SUPovi vpredu nachádzam trošku Bangla, čo samo o sebe nie je zlé, chybou pre mňa je však v oboch prípadoch disproporčnosť... No rád si počkám tie dva roky a môžem sľúbiť, že nebudem zasahovať do trhu a ani jedno zo zmienených áut medzičasom nekúpim >😁
Spíš ty bys měl odhlédnout od toho, že ji vidíš na ulicích každý den... Zkus se na ní chvíli dívat a zapřemejšlet o jejim designu... Snad ti pak dojde, že je to opravdu pěkné auto... :-!
To samozřejmě... jen musíme lidem v zahraničí nechat čas, aby se jim škodovka uchytila v mysli a začali o ní přemýšlet při koupi nového auta... Jinak kvalitou už na to škody podle mě stačí s přehledem...
>😒] Rozesmát, to jo... a s Fábií má pravdu... dlouho sem si na ní zvykal a dnes musím říct, že jí shledávám opravdu pěkným autem... :yes:
To je jasné. Raz sa hodí porovnávať samotný český trh, raz Európu, podľa toho, ako idú karty, len prosím nie celý svet, tak ďaleko sme sa zatiaľ nedostali, všakže. Ak by sa nááhodou podarilo v Lichtejnštajnsku predať 20 kúskov Superba, tak môžeš písať o kolosálnom úspechu a najvyššom počte skoroprémioviek na obyvateľa a kilometer štvorcový 8-s
Octavia se prodává především venku. Měl bys to vědět. A nemusíš mi vykat, zde nejsi ve školce a já nejsem tvůj učitel.
Áno,prečo,povedajte vy tupí tupci prečo??? >😁 Vyvoláváš Bohy?Občas jedou na chatu,nebo maj ve skuule průser a k pc nesměj...Zbývá s klasikem dodat:"Panta pléré theón",obzvláště měkčených... :-!
Milý denníček, stalo sa niečo nevídané, neslýchané, možno dokonca prevratné. Dnes 10:40 Autor: GTI priznal chybičku vo svojom texte. Asi bude nejaká prezidentská amnestia pre kajúcnikov, alebo si chystá manévrovací priestor pre ďalšie odpustky. Som zvedavý denníček môj, či si budem môcť o 2 roky zapísať, že GTI si opäť prizná chybu a pripustí, že F2 bol dizajnový omyl na vybiehajúcej platforme, alebo nás bude naďalej presviedčať o tom, ako svet nedokáže oceniť skvosty.
Proporce bych nechal stranou. Někomu se líbí, někomu ne. Mě osobně se líbí, ale jsou tu i pěknější a taky dražší.
Co mě osobně na Superbu překvapilo, bylo velmi slušné místo na zadních sedadlech. Nejsem žádné malé pivo a v zadu je více místa než v A6 nebo BMW 5. Raději jezdit vzadu, než řídit 😄
Co mě osobně na Superbu překvapilo, bylo velmi slušné místo na zadních sedadlech. Nejsem žádné malé pivo a v zadu je více místa než v A6 nebo BMW 5. Raději jezdit vzadu, než řídit 😄
Áno priznajme si to. Je tu škodovka. Octávia, královna višjeho maistreemu v nižšej strednej triede. Špičkoví podvozok, makčené plasty v interiéry a perfektný design. Áno ten design práve. Páči sa mi. Ako sa mi páči aj Up. Viem to. Bude to. Len tupí hlupáčik to nevie. Škodovka je kvalita. Problém je že tu je aj Fiat. Aj Lancia. Tá veverica. A ja sa preto pítam PREČO by som si nemal kúpyť Octaviju?? PREČO kupovať drevokocúra z talianov?? Stíloídnu vevericu?? Prečo Mito?? Veď prýde Yetti a Up a je tu aj faceliftovaná Octávia. Povecte my PREČO??? 😐
Snad sem nechodíš tak málo, abys nevěděl, že to co napíše GTI se zpravidla vyplní.
Nejvíce píše o VW. Chtě nechtě prodeje VW rostou, o Golfu, potažmo Passatu snad není třeba diskutovat.
To, že píchá do Fiatu, zde vždy vyprovokuje pořádnou "diskuzi", kde se člověk mnohdy dobře pobaví.
To, že GTI jednou ze sta myšlenek trefí mimo, tak ty na tom postavíš celou jeho obžalobu. Kdepak.
Ty Klaudie, ty ses tu netrefil tedy vícekrát než GTI. Na to nezapomínej. Já si dobře pamatuji, když si sem začínal psát. Někdy to byly příspěvky, jak od zdravotního bratra než od člověka, který rozumí autům a technice.
Nejvíce píše o VW. Chtě nechtě prodeje VW rostou, o Golfu, potažmo Passatu snad není třeba diskutovat.
To, že píchá do Fiatu, zde vždy vyprovokuje pořádnou "diskuzi", kde se člověk mnohdy dobře pobaví.
To, že GTI jednou ze sta myšlenek trefí mimo, tak ty na tom postavíš celou jeho obžalobu. Kdepak.
Ty Klaudie, ty ses tu netrefil tedy vícekrát než GTI. Na to nezapomínej. Já si dobře pamatuji, když si sem začínal psát. Někdy to byly příspěvky, jak od zdravotního bratra než od člověka, který rozumí autům a technice.
No interiér vyzerá velmi dobre, to dizajnové priblízenie svetiel Superbu II uz menej...
Hlavne by to chcelo nové motory (maloobjemové benzínové a naftové CR).
Hlavne by to chcelo nové motory (maloobjemové benzínové a naftové CR).
Tak dnes jsem ho poprve videl a byl jsem mile prevkapen. Ze predu mu to slusi, z boku vynikne sice jeho strasna delka, ktera je neumerna jeho sirce, ale bocni profil je v pohode a zadek, ze ktereho jsem mel nejvetsi obavy, jak bude vypadat, na me vubec nepusobil tak tezkopadne jako na fotkach. Takze me se docela libil. Jen skoda tech jezevcikovitych proporci.
skúšal som ale v rubrike mäkčené plasty-shot nie sú žiadne videá >😒] žeby som hodil miestnym štamgastom odkaz
Uvidíme, je to přibližná podoba podle člověka který jí viděl naživo. Každopádně by s ní už mohli přijít. Někde jsem slyšel že je prý už možná dokonce i ve výrobě.
Škoda je dobré auto. Problém je, že sú tu aj iní. A to znamená lepší. Všetci vieme kto je budúca jednotUPka v triede. Špičkové motory, perfektné plasty (nie ako v ), najlepší podvozok, veľký kufor a skutočne perfektné imidžové logo VW na kapote. Už som sa v ňom v noci viezol >😁 >😁 >😁
Jen tak mimochodem panstvo, ta bílá střeha není stříkaná, ale jedná se o bílou polepovou fólii... 😉
tiež som z postoja VW sklamaný..up mohol byť revolučný model a takto to bude len zmenšený fox..NUDAAA-ale už sme si pri koncerne fau vé zvykli, no nie? 😄
ty veríš tým špekulantom čo vyšpekulovali barel ropy na 130 dolárov? Nebuď smiešny, nabaliť sa chcú ale len v rámci normy..po tom ako sa verejná mienka prudko ohradila proti rastu cien ropy snáď niečo vypotí aj EU a znova sa to stabilizuje..ropy je dosť, len ropní magnáti a špekulanti nás chcú presvedčiť že je vzácnejšia ako platina..
Zkus prolistovat pár starších Autobildu a zjistíš, že se ve většině případů vůbec nemýlili a to ani co se týče retuší.
Ja videl asi pred 14 dny Š120 kabrio, to byla kara 😄
Zajimalo by me na jakem podvozku to MPV chteji postavit.
Zajimalo by me na jakem podvozku to MPV chteji postavit.
Ušetřená barva? Se prober, ta bílá není žádná základovka a zbytek auta lakovaný danou barvou. Jde zkrátka o dvoubarevné lakování, střecha může být i stříbrná.
Čo konkrétne je na ňom vydarené? Čo nie je, môžem pripomenúť😒br />
1.Úzke pracovisko vodiča, stlačené medzi dverami a streným panelom palubovky
2.Veľké okná vzadu. V lete majú vzadu sediaci veľkú šancu usmažiť sa, napriek prípadnej naplno pustenej klíme. Slnko tu svieti do očí takmer permanentne. Čiastočne to vyrieši až roletka.
3.Úzke sedadlá vzadu. Dospelák má na nich problém pohodlne sedieť, na strednom aj dieťa. Permanentne vtlačené zámky bezpečnostných pásov do zadnej časti tela.
4.Výrazný schod do kufra. Objem vpohode, ale naložíš niečo väčšie a ťažšie, a potom máš problém dať to von. Nehovoriac o tom, že aj pri nakladaní sa zapotíš viac jak je zdravé.
Tak, a teraz tie plusy. Podľa Tvojho optimizmu predpokladám, že ich bude viac. 😉
2.Veľké okná vzadu. V lete majú vzadu sediaci veľkú šancu usmažiť sa, napriek prípadnej naplno pustenej klíme. Slnko tu svieti do očí takmer permanentne. Čiastočne to vyrieši až roletka.
3.Úzke sedadlá vzadu. Dospelák má na nich problém pohodlne sedieť, na strednom aj dieťa. Permanentne vtlačené zámky bezpečnostných pásov do zadnej časti tela.
4.Výrazný schod do kufra. Objem vpohode, ale naložíš niečo väčšie a ťažšie, a potom máš problém dať to von. Nehovoriac o tom, že aj pri nakladaní sa zapotíš viac jak je zdravé.
Tak, a teraz tie plusy. Podľa Tvojho optimizmu predpokladám, že ich bude viac. 😉
Na tech par plug-in hybridu co bude jezdit prvnich par let to staci (obzvlast v noci). No a mezitim se na tom zapracuje.
uvidime...osobne som zvedavy na vrcholenie zaujmu o FII o dva roky...ale asi si to nebudem pamatat
Terazky som si uvedomil, že GTI-ho vízie sa spravidla neplnia, takže som absolútne kludný...
Na to jste přišel jak pane GTI, že Octavia je a bude jedno z nejhezčích automobilů třídy???To že se u nás hodně prodává, neznamená, že je to nejhezčí auto své třídy! 😄
Osobně beru koncern neutrálně,další výrobce.Jó,ale "motlidby,dogma a svatořečení (často průměru)" podané na osobní rovině,hmm,jiný kafčo >😁
Pesky nebo za vozem? 😄 AutoBild je plnej takovejch "hastrmanku" >😁 A ze ,kuze jedna zelena, nenascanuje a nenascanuje, co? Pentlicky, vabnicky, ale pak jen hrnek s dusickou 😄
Apage satanas, len to nie...nerad by som sa takto definoval. Koncern v sucastnosti neponuka nic cim by ma oslovil, ale po vzhladovej stranke mi FII naozaj neprekaza. A na svedov by som to nezvadzal. V tejto kategorii aut mi akekolvek odlisenie od vacsiny pride ako dobry napad.
U mna to same ako s FII. Mne sa ratal uz od zaciatku. Ze zboku vyzera ako dve rozne auta. No jeeeemine. Viac takych. Mat zalusk na takyto typ premyslm spolu s 207-mou. Jazdil som ju par dni a priesor na prednych sedadlach ma udivil. A na to chciplou vilu co mala pod kapotou jazdila slusne.
Tak mne sa Roomster páčil od začiatku, ake keď ho brat na Vianoce pred naším domom pri -15 stupňoch naštartoval po 4-roch hodinách státia, to 1,4 TDI, myslel som, že som na družstve pri štartovaní Zetora. Ten trojválec je naozaj hrozný.
čo je to také vrcholíš?? ja som vrcholil so spolužiakmi lanovkou na lomnickom štíte, keď sme boli na školnom výlete v Tatrách... :-!
Jo, také mi chvíli trvalo, než jsem Rommstera přijal, ale dnes už vidím, že je to velmi povedené.
V poho,o pár odstavců výše je vidět,že si říkáš:"Není VW a zbytek koncernu přeci jen nejvíc BIG?",a podléháš (ať už díky slušnosti,nebo z důvodu důvěřivé hloubavosti)masírce "guru vw" >😁 .Známe ...
Wolfa musis brat trosku s rezervou, ale rek bych, ze jestli neni tak uplne mimo, tak chtel asi napsat 60 let, coz by odpovidalo 😄
tak to ja nezpochybnuju, Fiat neznam a nikdy me nezajimal, takze nevim co kdy vyrabel, jen sem poukazal na cisla co wolff uvedl
Fakty, GTI, fakty, nie dojmy. Neviem presné umiestnenie Foxu v statistike predajnosti v CR, ale v SR je veeelmi hlboko.
Ad.: psí sprezení: nestrácaj úroven, jo? 😉
Ad.: psí sprezení: nestrácaj úroven, jo? 😉
Se ti jako malýmu smáli že tě tatík vozil v nějakym fiátku, že máš z italů takovej midrák? Nebo neumíš jíst špagety? 😉
No,já mám zase dojem,že zvyk na design F II je hmatatelným dokladem pravdivosti "Stokholmského syndromu" >😁 >😁 >😁
Novou Fábku jsem dosud nestrávil, asi to ještě bude nějaký čas chtít. Čemu ale přicházím na chuť je Roomster, po počátečních rozpacích musím uznat, že tohle auto se Škodě povedlo. Pokud bych hledal rodinné auto v B segmentu, nebude to ani F2 Combi, ani Clio Grandtour ani Pažout 207SW, ale Roomster. Ještě přihodit malý turbobenzín a nemá chybu.
Eh, tak myslim, ze kdyz pujdem do detailu, tak definice pojmu male mestke vozidlo opravdu bude asi pod Fiatem, pokud teda nebudem brat v potazu predvalecnou dobu a Ford T, tak si myslim, ze prvni Topolino, nasledne 500/600 jsou jasnymi jednickami 😄 Ale to je fuk, hadat se jestli bylo driv vejce nebo slepice fakt nemam chut ani cas, tim mene bych chtel debatovat o nesmrtelnosti brouka 😉 Zustanme u toho, ze v segmentu malych vozu dokaze Fiatu konkurovat maloco, strizlivym pohledem - Fiat maly auta proste umi, a vzdycky umel 😉
No, u vás bys asi rychleji napočítal psí spřežení, to je jasné. Vedle toho jsou lokality, jako je Evropa, které Foxe zcela bez problémů přijímají.
Pokoj...preco by to robil ucelovo?...vie co sa mu paci a vie ten svoj nazor aj predat a obhajit...na lacnu provokaciu tu ma patent niekto uplne iny!
No neviem ako v Tvojom okolí, ale u nás som videl tolko Foxov, ze by som ich na prstoch jednej ruky zrátal >😒] Ak to VW a Ty povazujes za úspech, pozri si definíciu slovka úspech. Slovníkov je dost. 😉
Ihneď mi povedz prečo si to myslíš?? PREČO??? Včera som si vystrihoval plagáty a bol som hotový rýchlejšie než Galardo urobí stovku... Tak PREČO by som mal byť pacient?? Odpovedz mi IHNEĎ! Je ti asi 13 čo ty jedno matelko.... 8-s
No kdybych si měl vybrat jestli věřit Autobildu nebo Hastrmanek tak se přece jen radši spolehnu na Autobild 😄 >😁
no hej...T603 to nie je...ale ja ju mozem...len nie bielu strechu! 8-s ...to by jeden myslel ze roztrha Mini Cooper na pockanie!
Souhlasím s Tebou. Nezavrhuji ji, ale do garáže bych si ji nepostavil i kdyby měla všechna designová ocenění světa. Pokud se někdo potřebuje řídit tím co mu někdo nařizuje nebo vnucuje je to jeho věc. :-!
Ty GTI, ze Ty si studoval psychológiu? Tvoje jasne a vedome provokacné poznámky sú vylozene úcelovo písané na to, aby sa na nich spustila lavína reakcií... co Ti zrejme robí trochu dobre, ze?
Správnej kovboj vrcholí do tří minut, mladej bejčk to může zvládnout i do tří vteřin... >😒]
Helejte hoši, ale jedna věc je pravda, kápnul na to kolega Juraj. To auto je náhodou svým pojetím docela originální. Jde tak trochu proti módě, proti proudu času. Malá okénka, hranatý A sloupek, veselá příď. Kdo tohle nabízí?? Možná Suzuka Swift... Včera jsem se cestou z práce zadíval na Fábu II. Byla stříbrná, prostě v barvě ve které jich jezdí v Praze snad nejvíc. A zjistil jsem jednu věc. Na to auto si začínám zvykat. Zpočátku ve mně zbuzovalo odpor a dnes se na něm snažím najít alespoň něco sympatického. Vím, že se mi nikdy líbit nebude, ale ani ve mně nebude budit negativní reakce. Prostě ho začnu chápat jako zcela běžnou součást našich silnic a přestanu se pozastavovat nad jeho vysokou a úzkou ***kou... ikonou nebude a designové směry nevytyčí. Prostě bude jen další kapitolou v životě Škody...
Aha...takto som o tom nepremyslal...skor by som myslel ze ked je nieco dobre od zaciatku tak to bude dobre aj po troch-styroch rokoch. Ale to ako sa vyvija trh v case mas asi lepsie nastudovane ako ja tak sa nehadam. O krase OII si sice myslim svoje ale na eleganciu faceliftovanej OI uz nedosiahne...
Superb v žádném případě nepřijde příští rok, ale až v roce 2010. Ani Yeti nebude v uvedeném termínu. Áchjo, čekám, že v tématech, kde o tom nevím, jsou stejný kraviny. Asi je čas jít jinam ;-\
Dobrý model vrcholí v prodejích po třech letech od uvedení na trh. Pak se trochu upraví a pokud je opravdu dobrý, ještě dva roky čísla udrží. A Fabia II dobrá je, navíc vizuálně zlomová, takže si na ní musí lidé zvyknout. Octavia dostane lifting a bude to opět jedno z nejkrásnějších aut třídy.
No, z výroby to není. Na Ignisu to byla bílá samolepka (a místy s docela otřesně řezanou hranou), Polo vypadalo, že je lakované, ale taky doma, protože to byl starší model s kulatými světly.
jj treba takova biznys Murcielag👋Gallard👋Veyron class 😄 , N1 mrizku mezi ridicem/spolujezdcem a motorem sem vzdycky chtel >😁
To s tym vrcholom zaujmu posunutym o dva roky nechapem. To ako ze si ludia potrebuju este zvyknut?...Nevadi. Mne sa paradoxne na rozdiel od OII paci. Je tymi svojimi proporciami ina ako zvysok trhu a na inakost ja pocuvam. Zato OII mi pride ako dokonala siva mys. Jednoduchost a pre mna elegantnost linii a aj detailov nahradila ako by jeden pacient povedal,precackanost. No neoslovila ma. Zo SII zatial zasadne negativny dojem. Este sice nebola dokladna staticka prehliadka a uz vobec nie jazda tak sa moze stat ze svoje dojmy poopravim ale moc tomu neverim. Ze to bude v Cechach a asi aj u nas trhak nepochybujem. Na to ma uz vybudovanu silnu poziciu a aj image. A zapadoeuropsky trh asi sama Skoda az tak neriesi. Yety a Up!...neriesim...nebyvam vo velkomeste a tieto auta ma s vynimkou F500 a Mini netrapia.
K mini to patri...U tech ostatnich to na me pusobi jako kýč. Jinak teda Polo s bilou strechou jsem jeste nevidel (jedine ze by bylo cely bily). Asi prace na zakazku 😉
Jo, je to nepochopitelný, jde jim hlavně vo prachy, vatu, děngy, chechtáky, love. To takovej fiat, to je panečku jiná, třeba Croma... viď, to je přímo... umění pro umění... >😁 😉
tak v Česku jo, tady svoji třídu docela vybrakuje.... 😄 Za hranicema to ale bude mít podstatně těžší....
VW KONCERN je v prvom rade o biznise a potom daleko nič a nič a potom až o autách ... :-!
Zajímavé je, že co se objevila bílá střecha na Fabiích, potkávám poslední dobou nějak moc aut s bílou střechou. Včera Ignis, nedávno předtím Polo a jiná. Mini má bílou střechu už dlouho, ale tohle se nedělo.
.... a ještě doplňme, že VW rezignoval na vývoj nového VW Beetle, protože oblast malých retro vozítek je jaksi dokonale obsazená sportovním Mini a nákladově výhodnějším "propadákem" 😉
Ano, čím dál více je znát, že scout se velmi velmi povedl. UP se stane nejprodávanější mikroautem Evropy.
Trhák to bude v Česku, aby pokořil mainstream napříč Evropou, na to ještě potřebuje čas. Důležité je, že tu bude dokonale budovat image Škody. Bude to luxusní, prestižní auto.
no te Fabce by to rozcisnuti urcite pomohlo, za 2 roky ji us nepochopi vubec nikdo, to us proni bude natolik pozde ze si kluci ve Skodovce reknou ze je nacase ji spis nahradit nes si prat aby ji lidi pochopili 😄
a obavam se ze jejimu pochopeni nepomuzou ani basnicke slohovky GTI
a obavam se ze jejimu pochopeni nepomuzou ani basnicke slohovky GTI
Taky mě Up zklamal, ale dalo se to očekávat. Stylovky do světa VW nepatří a Škodě se už vůbec nepovolují. Ale když si koncern stanovil, že chce předběhnout Toyotu, tak ji předběhnou i kdyby se u toho měli... no však víš co. Budou první v číslech v době, kdy Toyota bude první v technologiích. Až potom najednou přijde zlom, padnou na dno.
No nevím s tím Superbem II. jako trhákem.... 50.000 ks ročně to je tak někam na 11-12 místo vrámci třídy...
tak GTI má pravdu, za dva roky bude vrcholit první vlna zájmu o F2. Budou se vyprodávat staré modely před faceliftem :😉
Hrdě se hlásím k tomu, že oko na F2 nemám. A doufám, že nikdy mít nebudu. F2 kombi je oproti předchozí generaci vizuálním pohledem zpět, a je přesně onou pověstnou vyjímkou potvrzující pravidlo, že Škodě jdou nejlépe kombíky. O2 se povedla souhlas, i když je škoda toho přílišného držení u země. Z O2 je nejhezčí Scout. Sup2 je povedený automobil, to je bez debat, ale opět tam skřípou zadní světla. Ty prostě designerům, mající na starosti novou krev, nejdou.
Up? Beru spíše jako zklamání a začínám se děsit co z tohoto mimořádně povedeného konceptu vzejde.
Up? Beru spíše jako zklamání a začínám se děsit co z tohoto mimořádně povedeného konceptu vzejde.
No to spíš GTI-mu. Ať už si sundá ty růžový brejličky, co dostal na prohlídce u VW >😁
Fabia rozhodně není nejkrásnější auto ve třídě subkompaktů.
Fabia rozhodně není nejkrásnější auto ve třídě subkompaktů.
Zájem o Fabii bude vrchilit za dva roky, tehdy dokonale její kvalitní design dospěje. Kdo má voko, "pochopil" Fabii již dnes. No, zkus si rozčesat dredy a dlouze se na fabii zadívej. Spatříš designového premianta třídy.
>😁 >😁
Brácho ty mě umíš vždycky rozesmát... >😁 Asi mi nějak hybí to správný voko. >😁
>😁 >😁
Brácho ty mě umíš vždycky rozesmát... >😁 Asi mi nějak hybí to správný voko. >😁
Maserati nemajtných - Tvoja zrejmá narázka na Grande Punto má byt dehonestujúca, ale nie je sposobilá GP zosmiestnit; práve naopak, fascinujúci dizajn (v rámci triedy samozrejme), to je jeho najvacsia devíza, o akej moze Fabia iba snívat. Dokonca moja manzelka, ktorá autá rozlisuje iba podla farby vyhlásila, ze kto moze dat dizajnérom Skodovky plat za takúto ostudu...
Prémiového středního nebe? Spíš bych ho zařadil někam mezi stávající Passat a A4, čistě pocitově a to ještě v top výbavě, holom*dky se mi do ruky ještě nedostaly. Ale s tou prémií bych byl opatrný 😄. Spíš bych to viděl na ten tvůj supermegagigamainstream, když už má být po tvém 😉
Otázka je jestli takové auto vůbec někdo chce. Dneska na to není infrastruktura aby si každý doma nabíjel přes noc auto a až bude tak zase elektřina bude nejspíš cenově někde jinde. Zatím prostě ze všech pokusů vychází znovu a zase vítězně benzín.
"když v podstatě úplně stejné auto už Fiat vyrábí 6 let?" cece ja ti nevim, nevyrabelo se Lupo us od roku 1999, tedy nejakych 9 let naspatek a ted jeho staferu prebral Fox, pokud tedy Fiat vyraby mestske auto jen 6 let, tak je za VW 3 roky pozadu, to jen tak aby rec nestala 😄
"(každý má v pubertě právo bít se do krve za to své)" z cehos tedy chapu ze si stale v puberte, pac se porad a vsude bijes do krve za Fiat, respektive za Italska priblizovadla 😄
"(každý má v pubertě právo bít se do krve za to své)" z cehos tedy chapu ze si stale v puberte, pac se porad a vsude bijes do krve za Fiat, respektive za Italska priblizovadla 😄
Skutečnost, že škodovka nechystá supersport asi nepřekvapila nikoho. Jo, Škoda nám i v budoucnu bude nadělovat taková auta, která očekáváme, která dokonale kopírují rostoucí koupěschopnost v Česku a která výrazně zasahují i do poměrů automobilových trhů Evropy.
Aktuálně se láme hodnocení Fabie II, zejména tedy její vizuality. Už i přisleplý makaronec počíná chápat, že budoucnost subkompaktů není ve hrách na maserati nemajetných, nýbrž v praktickém a malém autě, v připadě fabie navíc v autě, vizuálním vizonáři. Zájem o Fabii bude vrchilit za dva roky, tehdy dokonale její kvalitní design dospěje. Kdo má voko, "pochopil" Fabii již dnes. No, zkus si rozčesat dredy a dlouze se na fabii zadívej. Spatříš designového premianta třídy.
Superb v kombi na dvoulitrové CRnaftě, to bude trhák střední třídy, můžeš tomu věřit. Do toho vůz vysloveně pro mladé - Yeti a zanedlouho kralevic měst, UP... ano, tohle je budoucí Škoda.
A dnes? Subkompakt je jasný - pomerančová Fabia s bílou střechou. V kompaktech nelze vybrat snad mimo geteička a Focusu ST nic jiného, než Octavii RS na dvoulitrovém benzínovém turbu, jo, je to motor počtvrté vyhlášený jako nejlepší na světě v této kubatůře, takže těch 200 koní ti bude dělat jenom radost. Vedle toho nelze samozřejmě přehlédnout aktuální trendovou trefu - Octavia scout. 4x4... o tom se zatím nezdá ani Mondeu... Superb je jasný a kombík ho dostane do hvězdného prémiového středního nebe. Jo... někdo má pět set důvodů proč si koupit pandu, jinej valí Octávku RS na 200 koních. Svět je krásnej... jen ho umět.
Aktuálně se láme hodnocení Fabie II, zejména tedy její vizuality. Už i přisleplý makaronec počíná chápat, že budoucnost subkompaktů není ve hrách na maserati nemajetných, nýbrž v praktickém a malém autě, v připadě fabie navíc v autě, vizuálním vizonáři. Zájem o Fabii bude vrchilit za dva roky, tehdy dokonale její kvalitní design dospěje. Kdo má voko, "pochopil" Fabii již dnes. No, zkus si rozčesat dredy a dlouze se na fabii zadívej. Spatříš designového premianta třídy.
Superb v kombi na dvoulitrové CRnaftě, to bude trhák střední třídy, můžeš tomu věřit. Do toho vůz vysloveně pro mladé - Yeti a zanedlouho kralevic měst, UP... ano, tohle je budoucí Škoda.
A dnes? Subkompakt je jasný - pomerančová Fabia s bílou střechou. V kompaktech nelze vybrat snad mimo geteička a Focusu ST nic jiného, než Octavii RS na dvoulitrovém benzínovém turbu, jo, je to motor počtvrté vyhlášený jako nejlepší na světě v této kubatůře, takže těch 200 koní ti bude dělat jenom radost. Vedle toho nelze samozřejmě přehlédnout aktuální trendovou trefu - Octavia scout. 4x4... o tom se zatím nezdá ani Mondeu... Superb je jasný a kombík ho dostane do hvězdného prémiového středního nebe. Jo... někdo má pět set důvodů proč si koupit pandu, jinej valí Octávku RS na 200 koních. Svět je krásnej... jen ho umět.
Kde sú tie staré zlaté časy, keď po cestách jazdili kabriolety Škoda, a neskôr aspoň kupátka, keď už kabriá vznikali len na objednávku v Metalexe... Teraz sa dozvedáme, že Škoda nemá nárok, bude produkovať len praktické, vpodstate pracovné stroje. História, tradícia, značka, všetko ide bokom. Prvoradé a jediné - peniaze. Na inom nezáleží. Niekedy mám pocit, že predaj Škdovky Volkswagenu nebol tým najlepším krokom, hoci jej zachránil existenciu a zabezpečil ekonomický rast.
K tomu MPV - majú ho už viac-menej všetci, tak prečo nie Škoda. Akurát ho mohla mať aj skôr. Technika ale najmä dizajn a štýl Octavie II sa priam núkajú. Na toto auto sa celkom teším. Dúfam, že jeho cena ma nepošle do kolien...
Up! - táto správa je sklamaním roka. Ďalší Fox na ceste, klasika, ktorých je na ceste plno. Snáď aspoň dizajn nesprznia, a autíčko zostane aspoň pekné, ak už nie novátorské, priekopnícke, alebo aspoň nevšedné...
K tomu MPV - majú ho už viac-menej všetci, tak prečo nie Škoda. Akurát ho mohla mať aj skôr. Technika ale najmä dizajn a štýl Octavie II sa priam núkajú. Na toto auto sa celkom teším. Dúfam, že jeho cena ma nepošle do kolien...
Up! - táto správa je sklamaním roka. Ďalší Fox na ceste, klasika, ktorých je na ceste plno. Snáď aspoň dizajn nesprznia, a autíčko zostane aspoň pekné, ak už nie novátorské, priekopnícke, alebo aspoň nevšedné...
Mluvime o realne seriove vyrobe. Plug-in Panda se da koupit v krame? Mozna v r. 2010.
Kazdy myslici ridic prezouva na zimni gumy na zacatku podzimu. Kdyz uderi mrazy a napadne snih, uz je pozde. Tato analogie by snad na tomto serveru mohla byt srozumitelna. A ropny podzim je jiz v plnem proudu. Mimochodem oznameni VW o hybridu a elektromobilu (viz. vyse) znamena, ze mam pravdu.
Mozno sa zabudla spomenút bezprostredná budúcnost: na frankfurtskom autosalóne bude predstavená faceliftovaná Octavia, ktorá má podla vyjadrení clena managementu Skody Auto byt takmer novou generáciou... No uvidíme, povedal Steve W. 😉
Jistě dostaneš odpověd pana XY, že Golf G GURU ...bla bla. No s UPem to bude stejně. UP U UPguru. A proč? Protože to má ve znaku fauvéčko. Nevíc u tohoto auto bude možné ten znak vyjmout a pověsit si ho na krk. Na velkej tlustej řetěz. Víš jak. GANGSTA.
Ale nejspíš jsme oba naprosto tupí a vůbec tomu nerozumíme. F500 je totální krám a nikomu se nelíbí. UP? To bude pecka. Sedneš - jedeš. Víš jak? 😉 Buď máš vatu a jezdíš s UPem, nebo čumíš na UP z F500. Jo brácho život je těžkej.
Ale nejspíš jsme oba naprosto tupí a vůbec tomu nerozumíme. F500 je totální krám a nikomu se nelíbí. UP? To bude pecka. Sedneš - jedeš. Víš jak? 😉 Buď máš vatu a jezdíš s UPem, nebo čumíš na UP z F500. Jo brácho život je těžkej.
Než zase pudu...
Malá poznámka... Panda jezdí jako plug in, jezdí na zemní plyn a jezdí i na vodík... Tak nevím s tím zlomovým rokem. Jo u koncernu je to rok 2010 (plánovaně)... >😒]
Malá poznámka... Panda jezdí jako plug in, jezdí na zemní plyn a jezdí i na vodík... Tak nevím s tím zlomovým rokem. Jo u koncernu je to rok 2010 (plánovaně)... >😒]
Vidim, ze si tu neplacame plice nadarmo. Minutu po tom, co jsem napsal prispevek vyse, oznamil VW vyrobu elektromobilu a plug-in hybridu na rok 2010. Opravdu rychla reakce na nase pripominky >😁 . Konecne se ve vlkohradu nekdo probudil. Oznamen je hybridni Tuareg, Golf, plug-in hybrid Jetta a elektromobil UP! Rok 2010 bude velkym zlomem.
A to opravdu vehementně.
Opět se ukázaly věštecké schopnosti jedné zde již nikdy nejmenované osoby.
1. GP - propadák
2. F 500 - propadák
.............
78. Nový VW UP! bude definovat novou třídu městských vozítek.
............
100 roků mlčel sem. A teď se tedy ptám. V čem bude nový VW UP! definovat novou třídu městských vozítek, když v podstatě úplně stejné auto už Fiat vyrábí 6 let? A v čem bude UP! jiný než je F 500 (krom toho, že bdue nejspíš nedomyšlený a v porovnání s F 500 díky minimalizaci nákladů i rozhrkaný krympl)? Koncepce u městského přibližovadla s jakou se u VW uvažovalo mohla být zajímavá. Ano nechával sem fandy (každý má v pubertě právo bít se do krve za to své) vyřvávat něco o definici třídy... Ale pokud existuje něco jako Golf třída, pak existuje i Panda třída... a již teď je zřejmé, že UP! díky typickému přizdisezení koncernu VW (a jeho další odrůdy - tedy malá škůdka, malý Seat a nejspíš i malé Audi), nebude lepším a už vůbec nebude definovat novou třídu.
Opět se ukázaly věštecké schopnosti jedné zde již nikdy nejmenované osoby.
1. GP - propadák
2. F 500 - propadák
.............
78. Nový VW UP! bude definovat novou třídu městských vozítek.
............
100 roků mlčel sem. A teď se tedy ptám. V čem bude nový VW UP! definovat novou třídu městských vozítek, když v podstatě úplně stejné auto už Fiat vyrábí 6 let? A v čem bude UP! jiný než je F 500 (krom toho, že bdue nejspíš nedomyšlený a v porovnání s F 500 díky minimalizaci nákladů i rozhrkaný krympl)? Koncepce u městského přibližovadla s jakou se u VW uvažovalo mohla být zajímavá. Ano nechával sem fandy (každý má v pubertě právo bít se do krve za to své) vyřvávat něco o definici třídy... Ale pokud existuje něco jako Golf třída, pak existuje i Panda třída... a již teď je zřejmé, že UP! díky typickému přizdisezení koncernu VW (a jeho další odrůdy - tedy malá škůdka, malý Seat a nejspíš i malé Audi), nebude lepším a už vůbec nebude definovat novou třídu.
Ale o budoucnosti automoilky nerozhodne jak umne naohybaji plechy, ale jake budou mit pohony. Resp. jak rychle se jim podari zavest alternativni usporne technologie v pohonech. O teto klicove veci v clanku ovsem neni ani slovo. Jako vzdy se vede debata o te mene podstatne veci. Jinak pri uprku cen ropy pred letem 09 nebudou resit narust 12% ale pokles 30% jako dnes GM v USA nebo pokles minus 7% coz je aktualni pokles prodeje novych aut v Evrope.
Pro mě to bylo jasné hned od začátku, motor umístěný vzadu asi těžko, ovšem někteří -inarové a podobní tu tvrdili opak a, že je to jasná věc a výhodná koncepce, totiž vzhledem k takto malému autu a jeho využitelnosti asi těžko, to mohlo napadnout jen ....
(Šířka tohoto vozu mimochodem bude větší než šířka nové Fabie, takže to je super :yes: )
(Šířka tohoto vozu mimochodem bude větší než šířka nové Fabie, takže to je super :yes: )