Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Práce na D1 se do konce listopadu přeruší, dálnice se zprůjezdní

Rozsáhlá modernizace D1 aktuálně pokračuje na úsecích mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem a mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 10:14
ANO makáme
Oprava měla začít 2012 ale první rok se neudělalo nakonec nic = opravy začaly až na jaře 2013. Hotovo mělo být do 5ti let = letos
Letos to ŘSD a mafie co tu drží monopol na výstavbu silnic a dálnic která si před lety svýho člověka dosadila dokonce na místo Ministra dopravy = dotáhla jemně přes polovinu modernizace = jen opravy. Podle ředitele ŘSD Jana Kroupy jsme v takovýhle projektech na úrovni Německa = asi tim nemyslel že za stejnou cenu je tam dálnice s neomezenou rychlostí + podobná modernizace dálnice mezi Norimberkem a Frankfurtem nad Mohanem současně i rozšiřuje dálnici na 3 pruhy. To u nás mafie a ŘSD odmítli = to budou dělat až v další vlně :yes: >:-[]
Což bohužel neni vtip! >:D

A jedničkou ve volebních preferencích je ANO Daniel Ťok = zástupce stavební mafie :yes: :-)

Oceňme jeho sebekritický návrh na odstoupení = když dálnice nebude hotová do 2021 = odstoupí. Trochu blbý je = že ve stejnou dobu mu končí i volební období >:-[]
Avatar - Lojza11
8. 11. 2018 14:11
doba vystavby
Zalostna je u nas doba vystavby. Dalnice D11 prakticky na rovine stavi 7km skoro 4roky. Co tam proboha takovou dobu delaji? Psonkove postavi 200km dalnice za rok. My 7km za 4roky. At uz jde zoufalec Tok od valu, totalne neschopny clovek, ktery jde na ruku stavebnim firmam.
Avatar - Dinar
9. 11. 2018 07:55
Re: ANO makáme
Aspoň trochu optimistické info, i když s tím Brnem tomu roku moc nevěřím, právě pro stále velký počet nevykoupených pozemků (a s tím spojených sporů), to že si to ŘSD nakreslilo a naplánovalo je hezké, ale dokud nevykoupí, nedostanou SP a nekopnou. D35, sláva nazdar... Tak, už, aby se opravdu začalo. :-)
Avatar - Jenik3
8. 11. 2018 19:46
Re: doba vystavby
Jestli by nebylo of veci ten spolek RSD rozpustit. Stoji to dost penez a vysledky tristni.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 17:24
Re: doba vystavby
Měl by ses vyjadřovat k věcem o kterejch máš aspoň trochu páru = a neskákat na lep mafii co tu má už druhý desetiletí monopol. To na co odkazuješ je jen vějička která má posloužit prodloužení monopolu
Otevření trhu = je něco zcela jinýho. Proto NKÚ varuje že páteřní síť nebude ani v roce 2050

A to do tý hrůzy nepočítám katastrofální stav mostů kde máme skrytej dluh asi 2 biliony

Už pár let zachraňujou D8 postavenou úmyslně delší trasou přes geologicky nestabilní podloží = co myslíš zaberou aktuální pokusy s pryskyřicí? :-)

Co D1 = myslíš že fakt bude 2021?

To nezmiňuju že loni dal stát na dopravní infrastrukturu jen 36 mld. což stačilo na 17 km. Než to tu zmonopolizovala Ťokova mafie bylo to 3x tolik

Si nadšenej volič ANO když nás zvolíte my se budeme mít líp = nebo prostě jen neznalost?
Avatar - Lojza11
8. 11. 2018 16:52
doba vystavby
Co mam informace problem je jinde. 90% se hodnoti podle ceny a tu daji ceske firmy nizkou. Ale za cenu dlouhe vystavby. Proto se firmy sdruzuji do konsorcii a stavi spolecne. Aby rozvrhly lidskou silu mezi vice subjektu a v klidu si mohou stavet i jinde-). Kdyby firmy podaly kratke terminy, nebude mit kdo stavet dalnice v takto kratkem terminu. Fyzicky neni problem postavet 7km dalnice za rok. Ruka ruku myje. Vsichni strany jsou spokojeni az nake volice ti si pockaji.
8. 11. 2018 15:59
Re: doba vystavby
Měl by ses vyjadřovat k věcem, o kterých máš aspoň trochu páru. Ale to bys musel opustit zdejší web >:D

Trh je pro zahraniční firmy už dávno otevřený a přihlašují se do tendrů. Jenže jsou často ještě horší než české firmy. Viz např. rekonstrukce D1 Humpolec - Větrný Jeníkov, kde jsou Italové s Kazachy už přes dva měsíce ve skluzu a hrozí jim vyhazov ze stavby při dalším zdržení. Anebo výstavba D3, kde zase Italové s Turky, kteří se ani nepřihlásili, zdržují stavbu odvoláními atd.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 15:28
Re: doba vystavby
To neni o Ťokovi = je to parta co tu stahuje všechny státní peníze na výstavbu a má to tu pod palcem už druhý desetiletí. Je potřeba otevřít trh a pustit sem zahraniční firmy = a to nechce ani ŘSD ani lidi na Ministerstvu dopravy = rychle kvalitně levně chceme stavět my = oni chtěj svoje provize
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 15:10
Re: ANO makáme
No Ťok za to vlastně spíš může = doba kdy je tenhle zástupce mafie co tu drží monopol a vysává všechny prachy co stát na dopravu dává na ministerstvu nehraje roli.

Ekoteroristi = to myslíš ty co pracujou pro ně? Protože pravejch ekologů = tu zas tak moc neni

Rozšiřovat ne najednou s rekonstrukcí ale až časem jako další stavbu = to je proti našim zájmu a v zájmu mafie. Proto to tak je a bude >:-[]

Zájem party která tu má monopol = je přesně opačnej než náš. My bysme chtěli kvalitně a rychle = zatim vítězej oni >:D

Blbý je [odkaz]

Slušně rychle se tu chvíli stavělo v 90. letech = pak tu přebrali monopol Ťokovci. Po tom čtvrtstoletí víme že tehdy i docela kvalitně = po D5 občas jezdim i po těch letech je furt použitelná. D1 je někde nic moc i na nově zrekonstruovanejch úsecích = jen doplnim že Ťokovo Ministerstvo dopravy nedalo jedinou pokutu za opožděný nebo nekvalitní práce :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 15:03
Re: ANO makáme
Máš pravdu = tak jak stavěli němci o desítky let dřív = nestavěli komunisti ani o desítky let pozdějš = a bohužel tak nestavíme dodnes

O nutnosti dostavby severní trasy přes Hradec čtu = od tý doby co umim číst. To je taky hodně smutnej příběh

Přes to že rozšíření D1 je díky špatnýmu plánování větší problém než třeba v tom Německu = stejně na to dojde. Jen nás to díky tomu že to neděláme najednou = vyjde dráž. A uzavírky na dálnici budou násobný = prostě = všechno doteď špatně

Ťok je jen zástupce monopolní party = že se začalo před tim než ho protlačili na Ministerstvo nehraje roli. Řáděj tu od doby co Špidla stopnul rozjezd PPP projektů = to už bude přes 15 let?
Avatar - Dinar
8. 11. 2018 12:58
Re: ANO makáme
Vůbec nechci obhajovat Ťoka, ani předchozí ministry dopravy ze "spasitelských" stran, nedokázali nic z toho, co slibovali.
Ale jen technická s tím rozšířením na tři pruhy, ani v D to nejde všude a automaticky, Němci mají výhodu v tom, že ty dnes páteřní dálnice, jako je A3, o které mluvíš, stavěli hlavně v 50. letech, kdy k výkupu pozemků pro dálnice docházelo i vč. prostoru kolem dálnice tzv. servisního pásma, které lze dnes, páč patří léta státu, použít bezproblémově pro rozšíření na tři i čtyři pruhy viz úsek před Wuerzburgem. U novějších dálnic to mají také horší, serv. pásmo se už nevykupovalo, takže se renovuje jen dvoupruh. To je problém i D1, aktuálně neřešitelný, nejpalčivější hlavně v úseku kde jde D1 kolem Brna a supluje městský okruh, na jednom km pozemků kolem dálnice je i 250 různých vlastníků, příprava výkupu na roky, ale aspoň by s tím mohl někdo začít.
Reálné a nejrychlejší řešení problému D1 (kapacity), je dostavění severní dálnice z Hradce do Mohelnice. Faktem je, že o tom jsem neslyšel už ani nepamatuju.
8. 11. 2018 13:38
Re: ANO makáme
Je to tak, za rekonstrukci D1 mohou Ťokovi předchůdci, on jen započal, co připravili. Kdyby chtěl Ťok začít s rekonstrukcí na 3 pruhy, tak by se musela dělat nová EIA atd. Když připočtu odvolání ekoteroristů, tak by v ideálním případě začala rekonstrukce až příští rok a na takovou sekeru si nikdo netroufl vzhledem k tomu v jakém stavu byla (je) D1.

Nejblíže je rozšíření na 3 pruh úsek Brno západ - jih. V ideálním případě začně v roce 2021
[odkaz]

D35 od Hradce se má začít stavět konečně už letos (oficiálně), resp. kopat začnou až příští rok po zimě.
[odkaz]