Novinky
v tomhle systemu nenajdu absolutne nic. dekuji nechci. dokonce me to pripravilo i o chut si rypnout do GTIho, jak si sestka vede 😄
pierro. uprimne receno. sestka ma lepsi podvozek nez mondeo. minimalne co se výkonů týče. pokud beres v potaz i komfort apod tak to beru zpet 😉 neco za neco...
Pšššt,už spí 😉 ,to víš,mladej organismus potřebuje móóóc spinkat,pak to u tabule střílí... >😁 PS:Mamka už taky byla nervózní... >😁 >😁 >😁
Tak čo myslíš, 507, už asi prišiel Tvoj čas, čas zatiahnuť oponu a aspoň na mesiac stíchnuť. Aj ja som bol taký naivný, že som sa Ti ešte nedávno snažil radiť, čo robiť, aby si tu nebol za šaša. Ale nepomohlo to, ty tým šašom chceš byť stále. Šašo na kráĺovskom dvore bol jediný, kto mohol panovníkovi povedať aj nepríjemnú pravdu. Bohužiaľ, Tvoja pravda je stoka nezmyslov, ktoré treba posúdiť už niekým, kto nosí biely plášť. Za posledný týždeň tu z teba spravili totálneho de.bila, a Tebe to nevadí, v pohode pokračuješ v písaní nezmyslov a urážaní kolegov ďalej. Odporúčam Ti, zober si so sebou svoje príspevky, hlavne tie dnešné zhrňovačky, choď za doktorom, a uvidíš, že už nebudeš musieť a zrejme ani môcť tu prispievať. Je to hlavne pre tvoje dobro, a tiež pre nás ostatných, ktorí ešte vieme, kde je sever. Neboj sa, až Ťa za pol roka pustia a budeš pod kontrolou, radi Ťa tu uvítame.
P.S. A až sa budeš nudiť, zopakuj si vybrané slová, prídavné mená a vzory podstatných mien v jednotlivých rodoch. Lebo píšeš ako štvrták a niekedy sa to už fakt nedá čítať.
P.S. A až sa budeš nudiť, zopakuj si vybrané slová, prídavné mená a vzory podstatných mien v jednotlivých rodoch. Lebo píšeš ako štvrták a niekedy sa to už fakt nedá čítať.
On to fakt zasekal trotlík...I kdyby tam měl 42" monitor,jemu se nic nestane,věř mi 😉 😉 😉
Matelko začíná být brutálně splachovací a dokonce se cítí být v laufu - je to přece věc mít svůj(sice anti,ale přece)fanklub,jenž si mne vlastně hýčká...Nereagovat,popřípadě zkusit "násobení" odmítavých stanovisek(myslím,že v pondělí bylo úspěšně aplikováno).Jen jestli mu vlastně "laskavým přístupem" necpem psychodoping do chřtánu 😢 😢 😢
mam kolko mam a nehanbym sa za to ako ty!ale mas pravdu radsej si to tam nepis lebo potom ta uz fakt nikto nebude brat vazne
No ked ja napriklad neviem ci by vyhody prevazili tie zapory. On chlapec sice dokaze aj riadne vytocit ale je s nim neskutocna sranda. Aj ked...ja vlastne neviem ci ho niekto okrem GTI...a to sa teda cudujem, vobec berie vazne. A ako napisal vyssie CoolBreeeze jeho prinos je nulovy. Takze by ho teoreticky nebolo skoda. No tak babo rad!
No,prostě si přeložím a vyložím slova "špeciálne umiestený motor a diferenciál" do reálu.Diferenciál - potenciálně může být klávesnice,mause,pro hry joystick nebo volant.Motor - měl by být komp - ale tady je motorem jednoznačně Božský,a tak došlo k popojetí židle >😁
No a nejsmutnější na tom je, že mu právě GTI dává :yes: , čímž mu zvětšuje sebevědomí a tak tady ty zvratky neustále máme na očích 8-s
mu BAN? Byla by to sice škoda, protože občas je pro smích, ale zase tolik příspěvků jeho zvratků a fekálií je i na člena FANCLUBU opravdu moc ;-\
To uz je uplne na nic. Do stromu se vejde 400 prispevku a kvuli jednomu debilkovi budeme za chvili koncit. Jeste pred pulrokem tady jako LOOK atd. nadaval GTImu do tupcu, pak byl chvili klid a kdyz ho zabanovali u konkurence, ted tady otravuje zas.
S tím speciálním umístěním - jestli si matelko nepřehodil mauseho na stole,nebo se posunula klávesnice -> ty voe,snad to nebyl joystick...jeden nikdy neví... 😉
Samozrejme ze to nevedel...nema predsa ziadne vzdelanie a este nevyrastol...a urcite je min. o dvdsat rokov mladsi ako 507. >😁
No fajn...podla toho co tam pisu tak lepsia je snad iba stihacka...to akoze si tu ideme nieco dokazovat promo materialmi od vyrobcu?
Bože to je hláška >😁 ,kúúúle,to byl extra fór,nech si ho patentovat >😁 !!!Máš 1 podtrženou s hvězdičkou >😁 >😁 >😁
aha, takže posunutie diferenciálu a spojky je "špeciálne umiestnený motor a diferenciál" - no to poteš...
bola ti položená jednoduchá otázka, buď tak láskavý a odpovedaj na ňu. Priamo a zrozumiteľne, bez protiotázok a urážok.
To se mi smichem podlomily kolena. Kluk, kterej nema ani ridicak a vi neco o autech? Danielku, jses tady kazdymu jen pro smich.
Specialne umisteny motor a diferencial. >😁 Danieli, kdyz neco poseres, tak se to snazis spravit. Audi chce byt na spici, ale podvozek A4 neni. Tak se ho chteli jen spravit. Ted je A4 na prumeru tridy.
Specialne umisteny motor a diferencial. >😁 Danieli, kdyz neco poseres, tak se to snazis spravit. Audi chce byt na spici, ale podvozek A4 neni. Tak se ho chteli jen spravit. Ted je A4 na prumeru tridy.
"špeciálne umiestnený motor a diferenciál" - som vyprskol čaj na monitor, musím poutierať :-!
prezentuješ sa nám tu pekne, verím, že teraz si pripadáš echt dospelý a ako mi to tu nandávaš...ži ďalej, v sladkej nevedomosti, doprajem ti to
Ocekavany vysledek M6. Jo, jeste poroste. Uz zacatkem ledna jsem sem napsal kratickou recenzi na M6. Je to vytecny auto. Ma svy nedostatky, ostatne jako kazdy jiny auto.
Chudak Danielek si mysli, ze auto z premiovky musi mit zakonite lepsi jizdni vlastnosti, nez mainstream. Kdo si obe auta poradne projel, vi, ze M6 je na silnici lepsi. Stara A4 byla v zatackach ostudou z Ingostadtu, nova je o trochu lepsi. Spis je to ale auto na dalnice, nebo tam, kde se nemusi zatacet. Nic proti, ja se radsi svezu v M6.
Chudak Danielek si mysli, ze auto z premiovky musi mit zakonite lepsi jizdni vlastnosti, nez mainstream. Kdo si obe auta poradne projel, vi, ze M6 je na silnici lepsi. Stara A4 byla v zatackach ostudou z Ingostadtu, nova je o trochu lepsi. Spis je to ale auto na dalnice, nebo tam, kde se nemusi zatacet. Nic proti, ja se radsi svezu v M6.
ja sa za plagáty nehanbím, na rozdiel od teba si viem priznať že som vyrastal, mal som svoje sny a túžby a stále ich mám. Chýba ti kontakt zo životom, to je tvoja smola
...vážené damý, vážený páni... a Matelko. Zistil som, že starnem. Žil som v presvedčení, že ak niečo chcem správne, do detailov ohodnotiť, je dobré to spoznať osobne, nebrať si len sprostredkované informácie, hltať recenzie, testy, hodnotenia, porovnávačky... ako som naznačil v nadpise, doba sa mení a možno sa už zmenila. Stačí keď si nabitý múdrami druhých, netreba svoj rozum. 507, vieš prečo je sikusia s tebou otrasná? Ak vynechám tvoju aroganciu, drzosť, ješitnosť, zadubenosť, obmedzenosť, patent na pravdu a vulgarizmy, tak je to hlavne to, že človek sa od teba nič prínosného nedozvie. Nevieš mi povedať nič zo svojej hlavy, nič okrem toho čo si si od niekoho prečítal, nič čo už niekde nebolo napísané. A vieš prečo? Lebo tvoj jediný kontakt s autami sú časopisy, internet a autosalóny. Je to poznať podľa tvojho honotenia áut, vieš dokonale vymenovať položky z cenníka(sám si sa tu práskol že poznáš celý katalóg fábie naspamäť), perfektne ohodnotíš plasty ale ani raz, jeden jediný raz si nenapísal ako sa ti v ktorom aute šlo, lebo-si-žiadne-ešte-nešoféroval. Kvôli tebe navrhujem v diskusii zaviesť pojem "ODBAVOVAČ KATALÓGOVÝ". Nerád urážam ľudí, ale ty si na nevydržanie. Dal by som svoj mesačný plat organizácii Greenpeace keby som mal zaručené že sa tu pol roka neobjavíš.
keď sa doma robíš nad tými katalógmi, máš po ruke aj nejakú papierovú vreckovku alebo to cákaš na tie pekné farebné stránky?
Ale ked si kupis anglicakov zalezi len na tebe ktore bude lepsie...my sice vieme kto vyhra ale aj tak nam mozes oznamit vysledok svojho testu.
Já fakt nevím, co z toho lepší. Dvě slušná přibližovadla, každé má své výhody proti druhému, ale otázka, které je lepší, když nevíš, kdo bude uživatel a co po tom autě chce, zda preferuje, podvozek, odkládací prostory, smysl pro design, motory atd. prostě neřešitelná a nestojí za delší diskusi. Neřešitelné.Value for money?? Image??? Technika? Bezpečnost?? I Logan MPV může za určitých okolností strčit A4 do kapsy a může být lepší.
Ale coby...mam ich plne skrinku...aj porsche...predstav si to! >😁
A vobec...precitaj si prispevky Vi Kinga tohto mladeho muza ktory sa neboji priznat ze nema vodicak a uc sa! Mas co.
A vobec...precitaj si prispevky Vi Kinga tohto mladeho muza ktory sa neboji priznat ze nema vodicak a uc sa! Mas co.
A ake ty?To je pre tvoj mozog komplikovane pochopit ze ti niekto polozil otazku?Uz sa z toho preber chlapce!
keby si sa ty mal vyjadrovať len k tomu v čom si jazdil tak by si musel nonstop držať hubu :-!
Som rad ze som ta pobavil. A kiez by som najblizsich 4-5 rokov ziadne ine neriadil. Zial, nemam na to.
Čort vazmi. Nejlepší je moje 307 SW po fejsliftu f stříbrný metle, na hlínách a f benzínu.Ale nejraději řídím tříkolku. Chceš pučit?
Preco o mne pises v prvej osobe jednotneho cisla? 😲 ...neblbni...zacnu si tu mysliet ze sme jedna a ta ista osoba. 8-s
co se tyce jizdnich vlastnosti zcela jiste...motor vynech taky a bude fajn. Olizuj plasty a muzes o tom vypravet 😉
No větší sranda byla, když u nás začali poptávat Mongolové. A to na akci v jejich hlavním městě >😁
Ty ma chces trapit ze...toto auto ako jedine som si bol ochotny napriek vsetkemu kupit a le potom som sa prestahoval a zislo z toho. Zato som to svedomito preplakal do vankusa.
Nadherna kara...skvely motor. Miesto v mojom srdci ma na dozivotie.
Nadherna kara...skvely motor. Miesto v mojom srdci ma na dozivotie.
Mě ti to je tak nějak jedno. Němec nebo portugalec, zákazník jak zákazník. Audi levnější nebude a kdo chce ten krade.
Tak nam 507-ka z pozicie naruziveho citatela casopisov rozhoduje o tom kto sa moze vyjadrovat a kto nie...a nemci vedu 2:0!!!....som ja vobec na spravnej planete? 8-s
Kdy chces neco mlit o jizdnich vlastnostech, tak mluv ze zkusenosti, ne to, co napsal kdejaky pisalek! Neridil jsi nic a dovolis si diskutovat o urovni rizeni, pocitu z jizdy apod s lidmi, kteri zkusenosti maji. Najdi v sobe trochu rozumu, omluv se a pis normalne...takhle jsi jen za hlupaka pro smich a potvrzujes rceni, ze "kazda trida ma sveho tridniho saska"...tim jsi prave ty.
Jeste jednou dik 😉 Aha. No ja nikdy v premiovem luxusnim aute nesedel, takze nevim, jak vypada takovy opravdu luxusni interier. Alfa Romeo GTV prilis luxusni nebyla, i kdyz jela krasne.
Politik? Mu lichotis...Je to jeste dite. Postupem casu se jeho choroba bude jeste dale rozvijet a videl bych to na leceni.
Ale ved som ti to napisal...sice velmi strucne ale nie som odbornik ani basnik...lepsie to neviem...
A co je na nepochopenie ze ten co auto
riadil...hoc aj len na par km, ma o niekolko radov vacsie pravo sa k nemu vyjadrovat ako ty!
A co je na nepochopenie ze ten co auto
riadil...hoc aj len na par km, ma o niekolko radov vacsie pravo sa k nemu vyjadrovat ako ty!
>😁 Jemu je to úplně jedno. Já mám komplex, když do mě nekdo rýpne. Přemýšlím, jestli A2 má pravdu, když prý píšu chujoviny, ale tady tomu je vše úplně jedno. Žádná sebekritika, ani pochybnosti. Uvidíte, že to dotáhne daleko. Aktivní b....c je horší než dobrý komunista.Bude z něj politik.Tam s tou výdrží a hroší kůží uspěl.
Mne to rikat nemusis 😄 To se clovek drzi zuby nehty, aby nebyl vulgarni. Ale je zvlastni, ze jemu nevadi, ze je kazdymu akorat pro smich.
Kdyz je venku hezky, tak si vetsina decek hraje venku...kdo si hraje nezlobi a obracene...toto je zarny priklad! 😄
Treba Materidouska, Kacer Donald nebo janevimkdo. Ten vometak pise tak hrozne slinty, ze to hranici s lidskym chapanim.
Na to ti nic nepoviem...mali sme len jednu a podla jedneho kusa nebudem hodnotit zvysne...aj ked ta bola vtedy pecka...
Kazdopadne sucasna A4 si k nam cestu nenajde...
Kazdopadne sucasna A4 si k nam cestu nenajde...
viz nize, ty pises jen hloupe kecy vytrzene z kontextu clanku casopisu. Jeste navic jsi sprosty, nevychovany a neuctivy pritroublik.
Stastlivec...ked ta nasa pojde z domu ziaden peugeot sa uz nevrati...ale asi spatny kus...mali sme totiz aj nefaceliftovany a ten bol vpoho...
Co ti na to povedat...chlapec utraca asi hrozne love za casaky a berie to ako pismo svate...Kazdopadne pre mna bola A4 nepopisanym kusom papiera ale okrem okrem komfortnejsieho tlmenia mi to noc nedalo...ale bud mudry z jednej predvadzacej jazdy 8-s
>😁 :yes: Ja bych rekl, ze tenhle malej exot je absolutne bez kamaradu 😄 Mozna, ze si nejakyho vymyslel...sklony by k tomu mel.
Mám ji od září. 30000 km bez jekéhokoliv problému a čím dál víc mi to auto dělá radost. Jinak jste myslím 507 diagnostikovali dobře. Normální jedinec přijde, přidá příspěvek, připomínku, GTI zabásní,díky všem dobrým a zábavným blogařům, ale 507 produkuje jenom a pořád dokoa ten samý * ke každému tématu. Ale občas baví, je tady živo.
pacient čo trávi toľko času na diskusnom fóre a nerobí to z nudy na pracovisku má všeobecne asi problém nadväzovať vzťahy s živými ľudmi..obzvlášť ak sa správa tak isto ako tu >😁
Je to vtipne, klucina, ktery by udelal lepe, kdyby prohanel venku micudu tu ridice poucuje co ma lepsi jizdni vlastnosti...takze specialne pro tebe chlpaecku...Nova A4 je bohuzel prezentovana jako model s uzasnymi jizdnimi vlastnostmi na predokolku a odlisnym chovanim od generace minule. Pravda je takova, ze netrpi tak upornou nedotacivosti jako predchudce, nicmene ten, kdo byl namlsan reklamnimi zvasty bude zklaman. Je to velmi dobra predokolka, ale nijak zavratne uchvatna. Ma velmi slusne motory a dobry interier. Takovych aut je ale vice.
Obavam sa ze odpovede sa tak ako ja nedockas...ale A4 je premia a ta ma automaticky najlepsi podvozok...chapes stary >😁
Myslím, že by jsi měl běhat po venku a balit baby, uděláš líp. V Tvém věku je trvalá účast na tomto fóru důkazem určité retardace, prostě to není normální. Navíc jsi absolutně nekritický a melaš pořád stejné nesmysly a pořád dokola. Diskuse s tebou postrádá smysl. Ale holky Tě možná nechtějí, třeba jsi malý a ošklivý a naháníš si Ego počtem příspěvků. Jsem zlej.
jasne ja na to nemám hlavu dančo, ja mám na to mozog...tvoj papierik s nápisom mozog sa neráta
Jeeee...mea culpa...sypem popol na hlavu...tentokrat co sa babe chcelo to sa babe zdalo...spravna odpoved je: to ze je nieco premia neznamena ze ma automaticky najlepsi podvozok...a naopak
Aku EXTRA-LIGU spickovych technologii vidis ked sedis za volantom...a je jedno ci hovorime o novom C-cku alebo UFO?
mal byť v seicente-správne
mal byť v seicentu-nesprávne
kurňa dančo tá slovenčina ti nejde..ako píšeš diktáty??
mal byť v seicentu-nesprávne
kurňa dančo tá slovenčina ti nejde..ako píšeš diktáty??
Popravde nic konkretne...ale na to ze to bola vtedy najsilnejsia motorizacia v najlepsej vybave som mal neprijemny pocit ze sedim v aute ktore by malo byt aspon o stvrt miliona lacnejsie...
Ako som napisal vyssie...kiez by si od teba niekto bral priklad...na interieri noveho C-cka nie je spatne nic...tvar palubky OK...ergonomia OK...trochu nizsie sedenie ako by clovek cakal ale pre mna plus...textilie nehodnotim bo bol v kozi...ale ako som tak tam sedel nemohol som uverit tomu ze sedim v aute za milion a pol...
pokecať si môžu o akomkoľvek aute chcú..z toho že ti šahajú na embéčko sa nikto nerozplače..keď ti to vadí preskoč strom a čítaj ďalej..
Nie som odbornik...a nic take som o sebe netvrdil...len myslim ze by nebolo od veci aj nieco vyskusat nez o tom iba bluznit.
Sousedka ma stare C-klasse a tam ten interier vypada docela slusne. V novem C-klasse jsem vidle jen obrazky. Ale nepripadal mi spatny, tak nevim. Ale nesedel jsem v tom, takze nemuzu soudit. No to si taky myslim, ze BMW 3 mozna trochu ztraci tim, ze je nejstarsi, ale jestli se zvednou ty prodeje az o tolik, to nevim. Uvidime. Ja budu fandit A4, protoze mam rad Audi, ale je mi to docela jedno. Ja bych si stejne auto nevybiral podle tabulek prodeju.
Myslim, ze by mohla M6 udrzet prodeje i po prichodu C5 a Insignie. TO jsou preci jen auta zamerena na trosku jiny okruh zakazniku, ne? To jsou spis komfortni koraby, zatimco M6 mi prijde jako takovy hravejsi nastroj na jezdeni. Rozhodne si nemyslim, ze by to s Mazdou za 3 roky vypadalo nejak strasne, jak tady nekteri tvrdi.
Myslim, ze by mohla M6 udrzet prodeje i po prichodu C5 a Insignie. TO jsou preci jen auta zamerena na trosku jiny okruh zakazniku, ne? To jsou spis komfortni koraby, zatimco M6 mi prijde jako takovy hravejsi nastroj na jezdeni. Rozhodne si nemyslim, ze by to s Mazdou za 3 roky vypadalo nejak strasne, jak tady nekteri tvrdi.
Myslim, ze ses zdravej na ocare a ORL. Hold slepy nic nevidi a neslysi. Hold si onanuj nad fotkou VW dal. My co na to mame si kupujeme auta jaka se nam libi.
Ne jen realitu. Ja na rozdil od tebe vlastnim novou M6 a A4 jsem zkousel pri vyberu auta. Co rici, u A4 mozna lepsi interier (vec nazoru), moznost dovybavit auto podle prani a nektere motory ale take nekrestanske ceny za "image a znacku", nudny design, ktery me neoslovuje. A hlavne fronty zlodeju a "onanistu nad VW" v CR. To u M6 nemusim resit.
Diky moc 😄 PF MU, Brno. Ale jeste si 3 roky pockam. Coz mi ani tak nevadi, aspon si jeste uziju se svymi kamosi na gymplu. 😄
C-Klasse by se prodavala mnohem lepe, kdyby panove designeri datahli interier. Ve starsim C-Klasse je interier mnohem povedenejsi. Zakaznici BMW3 cekaji na novejsi provedeni. Po jeho uvedeni se BMW znovu lehce vyhoupne nad A4.
Jak jsi spravne napsal, pockejme a sledujme. :yes:
Jak jsi spravne napsal, pockejme a sledujme. :yes:
Jen takova mensi technicka poznamka. M6 sice prevalcovala A4 v prodejich za kveten, ta ale prevalcovala MB-C a BMW 3, takze M6 jeste vic prevalcovala MB-C a BMW 3 nez A4. Ja jen, ze mi to prijde dost zavadejici, jak jsi to napsal. A4 myslim nema touhu souperit s M6, ta chce souperi prave s 3kou a C-klasse a evidentne si na ceskem trhu vede vyborne. Jinak ale souhlasim, ze M6 se designove povedla, je to pekne auto. Uvidime, jak si povede.
Cesky trh je prilis maly a nedulezity. Designove je Supreb spise daleko na vychod. V Cine by se mohl uchytit.
A4 je pouze prumernym vozem v nobl kabate. Bohuzel i ten kabat zacina byt okoukany a nudny. A4 nema na vic, nez co vidime v tabulce. Trend bude spise klesajici. M6 bude stale stoupat. Zvedavy jsem na novou C5. Potenci ma, nechme se prekvapit.
Dalsi kapitolou bude rekneme kveten 2009 a postaveni Opelu Insignia. Osobne ji povazuji za velice zdarilou.
A4 je pouze prumernym vozem v nobl kabate. Bohuzel i ten kabat zacina byt okoukany a nudny. A4 nema na vic, nez co vidime v tabulce. Trend bude spise klesajici. M6 bude stale stoupat. Zvedavy jsem na novou C5. Potenci ma, nechme se prekvapit.
Dalsi kapitolou bude rekneme kveten 2009 a postaveni Opelu Insignia. Osobne ji povazuji za velice zdarilou.
Preco by som ti mal nieco vybavovat? 😲 Preco by som nemal? No to vies...sto ludi, sto chuti. Ale skus tych par kilometrov co ti v salone povola odsoferovat a napis nam ako sa ti to pozdavalo.
Nevim, pracuju delsi dobu v zahranici, ale Audi A4 tu zrovna neni zadna premiovka. Je to stejna tuctovka jako Mondeo, Mazda 6, MB C, 3er atd.Hold nas hloupy Honzik porad bude delit auta stejne tridy na premiovky a mainstream. Kdo ma na stredni tridu tak si koupi co se mu libi. Kdyz se postavim vedle nove A4 s moji novou M6 tak se vsichni divaji co to mam za auto a to Mazda zacala novou M6 prodavat jen par tydnu pozdeji nez Audi svou A4.
Osobna skusenost...nic viac. Moje hodnotenie je moje hodnotenie...ak sa ti nepaci preco nan nepovies ako sa soferovalo tebe?
Ci sa bude potacat ukaze cas ale cesky trh to myslim potiahne...uvidime. Nejazdil som staru A4 ale ak to co sme na predvadzacke skusali mal byt najsportovejsi podvozek tak pani inzinieri urobili niekde chybu. K tej M6 len slova chvali. Urcite sa doma neobjavi ale keby nahodou ano nepoviem ani makke f.
Tak ty seš jediný, co mne po hustém dnu zaujal.Máš jasno co chceš dělat,nebojíš se přiznat,že nemáš řidičák,neumíš kreslit.Ale docela obstojně si hájíš své názory.Takže, hodně zdaru,ať se dostaneš,hlavně ať vystuduješ,protože řeči o nejlehčí škole vedou ti,co by se nenaučili ani na ZK z římského práva...Budeš jednou určitě dobrý právník.To víš,psychologie lidí...držím pěsti! :yes: :yes: Soráč za OT (kam? PF UK Praha?)
Bude zalezet na tom, jak se novy Superb zacne prodavat. Jestli to bude jako s Fabii (myslim, ze ano), potom se i Superb bude potacet.
Mazda 6 nabidla svezi design, vynikajici jizdni vlastnosti za vybornou cenu.
Pro naseho maleho polomozka: Ano M6 ma lepsi jizdni vlastnosti nez A4. Audi muselo predelat ulozeni motoru proto, ze A4 byla s jizdnimi vlastnostmi jedna z nejhorsich ve sve tride. Touto modifikaci se pouze zlepsila na prumer. Svymi vlastnostmi neni ani ryba ani rak. Takovy radoby "sportovne" zalozeny sedan. Samo Audi svou A4 predstavilo jako "nejsportovnejsi z premiovky". Realita je ale uplne nekde jinde.
Mazda 6 nabidla svezi design, vynikajici jizdni vlastnosti za vybornou cenu.
Pro naseho maleho polomozka: Ano M6 ma lepsi jizdni vlastnosti nez A4. Audi muselo predelat ulozeni motoru proto, ze A4 byla s jizdnimi vlastnostmi jedna z nejhorsich ve sve tride. Touto modifikaci se pouze zlepsila na prumer. Svymi vlastnostmi neni ani ryba ani rak. Takovy radoby "sportovne" zalozeny sedan. Samo Audi svou A4 predstavilo jako "nejsportovnejsi z premiovky". Realita je ale uplne nekde jinde.
hoši, nadpis byl o Mazdě6,tak se k tomu zkuste vyjádřít,třeba že se vám z ní chce blít,že je to japonský šrot, * atd...ale co sem taháte embéčko? 😢 to mi uniká
ked som dnes sedel v tom nasom kostitrase a sla okolo jedna "premiovka" tak som sa len tak-tak ovladol...ale asi by mi nechutili...nemaju ten spravny povod :-!
Ja ti nechcem brat iluzie ale ono na tom cosi pravdy je....napriklad riadenie mi prislo priamejsie a informativnejsie ako to v audine...zato mazda ma vytriasla o cosi viac...ale nie som ziaden zavodnik a bolo to len par predvadzacich km.
Teoreticky by sme mohli považovať Passata CC aj za konkurenta CLS, no cenový rozdiel medzi výkonovo porovnateľnými motorizáciami činí 20t EUR. To sa ti tam zmestí ešte jeden Passat 1.6 >😁 >😁 >😁
Nuz ono to nie je ani tak o citani casopisov ako o vlastnych skusenostiach. Ale to zistis.
Samozrejme, že cena nie je jediný dôvod, ale pomer cena/hodnota je pochopiteľne dôležitý. Dobrým príkladom je Mondeo, ktoré kvôli nadsadenej cene na Slovensku úplne prepadlo, vo svojej triede je až deviate. Čo sa týka počtov predaných prémioviek, na Slovensku si určite polepšili, v Čechách neviem.
No...s tym Superbom vs. M6 to asi takto nebude...raz darmo je to domaci piesocek a cudzinci v takomto prostredi...obzvlast s japonskym prizvukom, nebyvaju prorokmi.
Ale to s tou A4 som si ani nevsimol. Urcite ti tu ale niekto vysvetli ze ty dvaja predsa nie su ta ista trieda a nemozno to zrovnavat. Premia nepusti.
Ale to s tou A4 som si ani nevsimol. Urcite ti tu ale niekto vysvetli ze ty dvaja predsa nie su ta ista trieda a nemozno to zrovnavat. Premia nepusti.
Prosim tě nauč se číst a chápat."A co to ta croma nepoňúká tak zásadního krome infantilního pocitu že máš kúl volksvágn?" Kde vidis neco o tom, ze je Croma kul?
Skusim prirovnanie aj ked neverim ze to pomoze...Cadillac V16...na zaciatok 30 rokov nepochybne technologicka spicka...nielen americka...ale to co predvadzali najma v 70 a 80-tych mi zrovna spickove nepripada...paralela aj ked nie uplne rovnaka s BMW.
Celkem nic noveho pod sluncem. Fleety stale nakupuji Passaty. Posledni Superby za vyborne ceny drzi prodeje.
Nejzajimavejsi je v tabulce vskutuku M6. Prodeji za kveten prevalcovala A4. Lepsi jizdni vlastnosti, spolehlivost i cena mluvi za vse. Tento trend si M6 udrzi, navic ocekavam utok na Mondeo. Designove velice povedena M6 muze ohrozit i Superb. Vse bude zalezet na prodejich velice nevyvazeneho a rozporuplneho noveho modelu. Pokles prodeju Passatu zacne behem 4-5 mesicu na ukor Passatu CC a nove C5.
Zde nejde jinak nez zvolat BRAVO MAZDA
Nejzajimavejsi je v tabulce vskutuku M6. Prodeji za kveten prevalcovala A4. Lepsi jizdni vlastnosti, spolehlivost i cena mluvi za vse. Tento trend si M6 udrzi, navic ocekavam utok na Mondeo. Designove velice povedena M6 muze ohrozit i Superb. Vse bude zalezet na prodejich velice nevyvazeneho a rozporuplneho noveho modelu. Pokles prodeju Passatu zacne behem 4-5 mesicu na ukor Passatu CC a nove C5.
Zde nejde jinak nez zvolat BRAVO MAZDA
Já ale nikde netvrdím že je croma "cúl". Pubertě už jsem odrostl, takže v tom co teď považujete za cúl nemám přehled. Myslíš jako třeba TDI na víku od kufru?
Jestli po tobě chci moc tak řekni, já tě nechci nějak stresovat. Jestli je tři věty moc tak stačí jedna.
Hmmmmmmmmmmm....Xedos6...doteraz neviem odpustit otcovi ze ho vtedy nekupil a radsej vrazil prachy do CNC frezy! >😁 >😁 >😁
Opravujes ma v tom kde v com som ti dal za pravdu?...kedze som psychologiu nestudoval neviem ako to pomenovat...
To ani nahodou...zit v 37 roku tak asi mi jej plagat visi nad postelou...ale asi sme sa v zasade nepochopili...reagoval som na to ze poslednych 70 rokov to nie je len technologicka spicka ako 328...vyrabali sa aj spominane issety a ozajstnou spickou sa stala az 507...nehovoriac o tom ze skutocne konkurencie schopny konkurencie schopny automobil vyrabany vo velkych seriach bol rad 1600 z roku 62...alebo 63?...teraz uz neviem...atd. atd.
Cize napriek 328 a 507 je podla mna spickovou automobilkou max. poslednych 45 rokov.
To ze som nieco zmenil bolo preto aby som sa opravil...holt niekedy ruky uplne neposluchaju mozog.
Cize napriek 328 a 507 je podla mna spickovou automobilkou max. poslednych 45 rokov.
To ze som nieco zmenil bolo preto aby som sa opravil...holt niekedy ruky uplne neposluchaju mozog.
Ehm? Popořadě, chtěl si nejdřív odpovědět na to co croma nenabídne co jiný auta, včetně variability. Pokud si takovej odborník za jakého se považuješ, máš úžasnou příležitost mne třema oznamovacíma stručnýma větama s nějakým obsahem setřít. Tvůj fanklub se určitě dívá, tak je nezklam 😉
Jn, to je pravda. Jak zacali udavat cenu podle aktualniho kurzu koruny k Euru, tak je to velmi zajimave. Vzdyt A4 s 1.8TSI se da koupit i pod 800k KC, ne? Myslim, ze jo. A to uz je docela zajimava cena za auto premioveho segmentu. a BMW-3 a MB-C na tom budou asi dost podobne. Premie se proste asi stala dosazitelnjsi a lide toho vyuzivaji. Ale tihle 3 meli dobre prodeje i predtim, nez se to zacalo udavat podle kurzu Eura, ne? Takze cena sice urcite hraje velkou roli, ale ne jedinou.
...to mas jedno mlady...ty riesis moj mozog a pritom ten tvoj nedokaze spracovat napisany text...chalana meno Vi King by si mal mat ako povinne citanie!
vždy keď tu čítam o 6ke tak sa usmievam. Asi pred desiatimi rokmi sme sa stali hrdými majiteľmi mazdy 626.(pre mladších čitatelov snáď len tpľko že to bol predchodca 6ky) Bola to pomerne vzácna verzia 6valec s objemom 2,5 l. Na tú dobu to bolo strašné delo. Odvtedy mám mazdy rád. A nová 6ka? Pekná. Vôbec sa nečudujem že má v európe taký úspech aký má
"Svět je... stále stejný. Už asi sto tisíc let." >😁 a hovori ti nieco "Panta Rei" ? ktory mudrc ma teda pravdu? zeby GTI? >😒]
PS: dovolim si malu parafrazu: "VW Golf je... stále stejný. Už asi sto tisíc let."
PS: dovolim si malu parafrazu: "VW Golf je... stále stejný. Už asi sto tisíc let."
A co to ta croma nepoňúká tak zásadního krome infantilního pocitu že máš kúl volksvágn? Design dělal ten samej člověk jako AR159, je tvoje chyba že si mu ještě nedozrál, ale nezoufej nic není ztraceno. A že ty sis ještě nastudoval co je to variabilita?
Tak nevim, ale muzes si pripocitat jeste min dalsi dva kusy M6. Jeden muj a jeste dalsi u jedne kolegyne z prace. Oba koupene v Belgii.
Jo a co rict, vetsina novych M6 je soukromych ale kolik ubozaku si koupi tveho apostola jako soukrome auto? No moc jich asi nebude.
Jo a co rict, vetsina novych M6 je soukromych ale kolik ubozaku si koupi tveho apostola jako soukrome auto? No moc jich asi nebude.
v podstate máš pravdu, no čo sa týka tých cien prémiových áut, tie sa v poslednej dobe dosť približujú k mainstreamu, čo je aj jedným z dôvodov vyšších predajov. Pekne to vidieť na slovenskom trhu, kde je ten rozdiel ešte menší ako v Čechách a pozícia nemeckej trojky v strednej triede pevnejšia.
Nikto nepísal, že mazda 6 je najlepšia, ani mne sa to auto príliš nepáči. Ale na to že ide japonca a európsky trh je v hierarchii automobilky až na 3. mieste (veď to vidieť na ponúkanej výbave a motorizáciach) sú predaje dosť dobré. Ako sám píšes, C5 a Insignia sa nerozbehli. Passat - áno je to naozaj ideálna voľba. A hlavne v prípade, že chceš auto za 580t českých korún a jediný protikandidát Hyundai Sonata sa ti nepáči >😁 >😁 >😁
samozrejme sa musim opravin na predvojnovy...ale ja som nevravel nic o nespickovosti...a historiu poznam...BMW sa psociatku volala Bayerische flugzeugwerke...vyrobca leteckych motor(to specialne pre teba) a s ich vyrobou pokracovali az do konca vojny...a prvym autom bol licencny Austin Seven...tazko najdeme v sucasnom vyrobnom programe ekvivalent...takze keby boli na tom rovnako 70 rokov vyrabali by stale licencne auta...a to som nespomenul Isettu
A nez sa zacnes obuvat do mojho veku tak bud chlap a neskryvaj sa len za nick-om!(ktoremu robis mimochodom medvediu sluzbu)
A nez sa zacnes obuvat do mojho veku tak bud chlap a neskryvaj sa len za nick-om!(ktoremu robis mimochodom medvediu sluzbu)
Mylim sa alebo BMW uz peknych par rokov s lietadlovymi motormi nic nema a ako povojnovy vyrobca malych, lacnych a licencnych aut mi teraz tiez nepripada....
svět je víceméně stále stejný
pozice jednotlivých modelů jsou velmi vratké
Co platilo před časem o Lancii, Alfe, Jaguaru, Volvu, Kii nebo Saabu dnes neplatí.
A co dnes platí o BMW, VW či jiných nemusí za pár let platit.
Kam se posune Lexus, Porsche, Audi, Opel, Škoda, Renault, Hyundai či ... Mazda ... za několik let?
Kdo to ví, Marco? Ty? ...
pozice jednotlivých modelů jsou velmi vratké
Co platilo před časem o Lancii, Alfe, Jaguaru, Volvu, Kii nebo Saabu dnes neplatí.
A co dnes platí o BMW, VW či jiných nemusí za pár let platit.
Kam se posune Lexus, Porsche, Audi, Opel, Škoda, Renault, Hyundai či ... Mazda ... za několik let?
Kdo to ví, Marco? Ty? ...
Mozne to je, pretoze nakoniec ma nevzali...ale co by som robil na ekonomickej? >😁 >😁 >😁
A k tomu kresleniu. Neviem co planujes so svojou buducnostou ale je fajn ked clovek v sebe pestuje roznorodost. By si sa divil kolko svetoznamych architektov namiesto skice plodi podivnu zmes ciar ktorym rozumuje iba oni.
A k tomu kresleniu. Neviem co planujes so svojou buducnostou ale je fajn ked clovek v sebe pestuje roznorodost. By si sa divil kolko svetoznamych architektov namiesto skice plodi podivnu zmes ciar ktorym rozumuje iba oni.
S prvym odstavcom mozem a aj nemusim suhlasit ale ako tvoj svojbytny a dlhodobo presadzovany nazor beriem.
A s tym druhym mozem len suhlasit. V utorok som s nim par kilometrov presiel a aj ked nemozem povedat ze by mi padla sanka moje spomienky na nasu staru A8 nahle rychlo vybledli. Iba jej motor ostal neprekonany. :-!
A s tym druhym mozem len suhlasit. V utorok som s nim par kilometrov presiel a aj ked nemozem povedat ze by mi padla sanka moje spomienky na nasu staru A8 nahle rychlo vybledli. Iba jej motor ostal neprekonany. :-!
Svět je... stále stejný. Už asi sto tisíc let. To jen mladí býčci se domnívají, že to co prožívají je originalita vesmíru. Není, ale prostě to patří k životu, a je to tak správné. Mazda 6 je jedno zcela konvenční střednětřídní mainstreamové auto. Pokud chceš ve střední třídě dělo, atleta, kup si BMW 3.
Ve středním mainstreamu se hraje na luxus, eleganci, charizma... klasickou ukázkou je dnes například nový Citroen C5.
Ve středním mainstreamu se hraje na luxus, eleganci, charizma... klasickou ukázkou je dnes například nový Citroen C5.
Nepodceňuj šestku, automobilový svět už dokázal předvést mnohá překvapení a dnešní rychlá doba nečekaným zvratům přímo nahrává. Příkladů je všude okolo spousta. Slovo "klasika" nemá zdaleka takovou váhu, jako v minulosti.
A propo, myslíš že minulá šestka byl vysloveně looser? Já bych neřekl. Viděl bych ji někde na průměru. Přesto se prodávala vcelku slušně.
Nová šestka na průměru není. Mluví se o ní nesrovnatelně víc než o té předchozí. Objektivně je atraktivnější, už to není jen spolehlivá popelka. Jezdí o ligu líp, vypadá o dvě ligy líp.
Neberu ti tvůj obdiv ke čtyřem kruhům. Mají své nepřehlédnutelné klady. Ne ovšem pro všechny.
Říkám, svět se mění, hodně rychle a o překvapení není nouze. Úspěch či neúspěch této šestky můžeme zhodnotit nejdřív za několik let.
Já tleskám. Přeji jí úspěch byť k ní nemám žádný vztah. Prostě se mi líbí. Moc.
A propo, myslíš že minulá šestka byl vysloveně looser? Já bych neřekl. Viděl bych ji někde na průměru. Přesto se prodávala vcelku slušně.
Nová šestka na průměru není. Mluví se o ní nesrovnatelně víc než o té předchozí. Objektivně je atraktivnější, už to není jen spolehlivá popelka. Jezdí o ligu líp, vypadá o dvě ligy líp.
Neberu ti tvůj obdiv ke čtyřem kruhům. Mají své nepřehlédnutelné klady. Ne ovšem pro všechny.
Říkám, svět se mění, hodně rychle a o překvapení není nouze. Úspěch či neúspěch této šestky můžeme zhodnotit nejdřív za několik let.
Já tleskám. Přeji jí úspěch byť k ní nemám žádný vztah. Prostě se mi líbí. Moc.
S tym predkom zatial suhlas. Ale uvidime v reale. Ale ak je pravda ze ta maska je z plastu tak to ani ta vynikajuca zadna cast nezachrani... :-!
No ta Croma je az usmevna. Ale myslim ze Fiat cesky a slovensky trh asi s Cromou uz moc neriesi.
No ta Croma je az usmevna. Ale myslim ze Fiat cesky a slovensky trh asi s Cromou uz moc neriesi.
>😁 >😁 Nelibila se jim 911? Asi nemeli vkus >😁 Ja mam sesity popsane vsim moznym, ale vetsinou si tam kreslim 4kruhy - Audi, pak kdyz me to chytne, tak 2 stranky pokreslim vsechny logy, ktere dokazu nakreslit, pak obcas kreslim absolutne nepochopitelne utvary, kdy proste jen taham perem nahoru, dolu, doleva, doprava,... Jesteze nam to nikdo nekontroluje, jinak .. :-!
:yes: >😁 XF jsem ještě neprošmejdil. Vadí mi tam předek. Anglický mediální svět se snaží, co může. XF v základu je prý pomalu 3x lepší, než M5. Croma si myslím zaslouží obdiv už tím, že je v tý tabulce.
To s tymi zositmi poznam. Jeeeeeeezus...minule som nejake zo strednej nasiel a uz sa nepamatam ci som sa viac smial alebo hanbil. Kazdopadne na primackach na vysku som si na papier kde sa skrtali odpovede nakreslil 911-ku a skoro sa mi to stalo osudnym. >😁
Jj, tim, ze neni tak dlouha a vysoka, tak to u ni neni takovy problem jako u soucasnych skodovek. Fabia II prehnane vysoka a uzka, Superb II se mi sice libi docela, ale je uzky a strasne dlouhy, mi prijde. Ale jinak se mi Superb II docela zamlouva. 159 jsem moc krat nevidel, par krat ale jo. Predek je velmi pekny, ale zadek mi prijde jako prebraty komplet cely ze 156 (ale ne ze by mi to nejak vadilo >😁 ).
Aha, skoda, autmobilovy design me vzdy uchvacoval. Jsem mel vzdy sen vytvorit taky takove paradni skice jak jsou vzdy ty nakresy tech aut. Hmm, uz jsem z toho vyrost docela >😁 Ale je pravda, ze ted ke konci sk. roku, jak uz se to v tech hodinach nedalo prezit (navic jsem na gymplu a tam valej furt plno veci bez ohledu na rocni dobu >😁), tak jsme si ze srandy s kamosem v lavici do sesitu navrhovali auta. To byly kousky >😁 Bangle hadra proti nam >😁 (proti Banglovym designum nic nemam, abyste si nemysleli, ze to je nejaka urazka Bangla)
Aha, skoda, autmobilovy design me vzdy uchvacoval. Jsem mel vzdy sen vytvorit taky takove paradni skice jak jsou vzdy ty nakresy tech aut. Hmm, uz jsem z toho vyrost docela >😁 Ale je pravda, ze ted ke konci sk. roku, jak uz se to v tech hodinach nedalo prezit (navic jsem na gymplu a tam valej furt plno veci bez ohledu na rocni dobu >😁), tak jsme si ze srandy s kamosem v lavici do sesitu navrhovali auta. To byly kousky >😁 Bangle hadra proti nam >😁 (proti Banglovym designum nic nemam, abyste si nemysleli, ze to je nejaka urazka Bangla)
Není důležité kolik se XF prodá na tomhle minitrhu, ale kolik se ho prodá ve světě. A na některé auta fotky nestačí :-!
😄 Nejvíce mě překvapila u XF absence jiskry, lehkosti, úchvatnosti. Jo, vnitřek jsi vystihl přesně.
Dizajn som sice studoval ale bohuzial nie ten automobilovy. A dokonca ani ten uz ma nezivy. :-!
A s tou jej sirkou? Asi mas pravdu.Vdaka jej vyske som to nejak nevnimal. Neviem ci je to deformacia alebo som nevsimavy, ale proporcie su v tomto ohlade podla mna v poriadku. To pri Superb-e II uz menej, ale nie som kupec Skody, tak mi to neriesim. Jedine co ma mozno zamrzelo su pocty predanych 159-tok. Squele auto.
A s tou jej sirkou? Asi mas pravdu.Vdaka jej vyske som to nejak nevnimal. Neviem ci je to deformacia alebo som nevsimavy, ale proporcie su v tomto ohlade podla mna v poriadku. To pri Superb-e II uz menej, ale nie som kupec Skody, tak mi to neriesim. Jedine co ma mozno zamrzelo su pocty predanych 159-tok. Squele auto.
Novy Accord jsem jeste nevidel, na fotkach vypada zajimave. I stary Accord byl moc pekny. Ale tak mne osobne se 6ka docela libi. Stala asi pred mesicem na namku u nas ve meste, tak jsem si ji prohledl. Je takova pekna, mila, vesela, ale take pusobi docela drave. Mne prijde, ze to je trosku sportovneji strizene auto. Vzdyt si vem, ze je opravdu lehke a navic pouziva podvozkovou platformu Mondea a to uz samo o sobe dava tusit, ze by mohlo jit o trosku vetsiho sportovce nez je prumer mainstreamu.
Šestku považuji ve středním mainstreamu za (vizuálně) nejnaivnější auto... a domnívám se, že velmi rychle její hrvězda zapadne, bude-li jaká. Pohled na šestku zpředu mi připadá jako karikatura. Pokud si tu hoši na diskuzi touží hřát polívčičku s blíže nedefinovanou sportovností (asi kvůli propoceným zádům v neprodyšné látce sedadel) pak bych vřele doporučoval stočit zájem k Accordu. Ten má navíc i punc pořádného auta.
Jsi designer, jo? Wow, delas design primo aut, jo? Ty jo, to se mi vzdy strasne libilo, ale moje kreslici schopnosti nejsou zrovna na nejlepsi urovni, takze kdyz jsem si zkousel namalovat nejake auto, tak z toho vysel sileny hybrid, ktereho by nikdo nebral ani zadarmo >😁 Jj, 6ka ma hodne podareny design. Jedina snad takova chybicka mi prijde, ze je docela uzka. Ale neni nijak extra vysoka, tak to nijak nevadi.
Ja myslim, ze na sportovne strizenou Mazdu 6 je to skvely vysledek. Ono asi nikdo necekal, ze Mazda proda porovnatelne 6 jako VW Passatu. Passat je typicke managerske auto. Vzdy vsude ctu, ze je to auto velmi pohodlne a kvalitni. Ale 6ka je spis pro sportovne zamerene manazery nebo rodinky a tech se zase tolik nenajde jako spis tech komfortne zamerenych. 6ka a Passat jsou dost jina auta. Z teto dvojky bych asi vzal Passata, ale 6ka je take moc pekna a zajimava. Snad se ji bude darit.
Kiez by sa tvojim pristup a akcentom na vyvazenost formy a obsahu inspiroval aj jeden trojciselny pacient! A co ja vravim na tabulku? Popravde tak ako aj ta zo vcerajska ma nechava chladnym. Napriek tomu za auta milujem tie sucasne mi nic nevravia. Beriem to tak ze sa potrebujem prepravit z bodu A do B. A to mi vsetky z tej tabulky umoznia. A tak jedinym kriteriom ako dizajnera pre mna ostava...svet sa div, dizajn. A ten sa neda nijako objektivne porovnat.
P.S.:napriek tomu by z prvych troch miest bolo mojim favoritom cislo styri. >😁
P.S.:napriek tomu by z prvych troch miest bolo mojim favoritom cislo styri. >😁
Ja jsem audifil, ale nova Mazda 6 se mi libi. Ono to asi nebude tak, ze kazdy priznivec Audi, VW nebo tak musi mit automaticky neco proti Japoncum. Nahodou Japonci delaji skvela auta - Civic, Accord, Mazda 6, Avensis.. Japonska auta maji pekne designy a velmi dobre motory, casto i velmi dobre jizdni vlastnosti. Co ale vzdy ctu je, ze Japonci nedavaji prakticky zadny prostor k idnividualizaci. Tam si pry proste musis jen vybrat jednu ze 4,5,... vybav, ale jinak se tam prakticky neda pry nic doplnit. Ale ja treba bych se japonskemu autu urcite nebranil, kdybych na sve vyvolene Audi nemel a i kdyz davam prednost nemeckym autum.
Tak ho tu máme, číslo měsíce - šedesát. Jo, Mazda přemluvila šedesát lidí, aby si koupili šestku... No, tohle číslo dělá VW s bezmála jednou tak drahým Apoštolem už první pátek v měsíci... 😉 prostě, znáš to sám, ne, není číslo jako číslo.
V tomto měsíci však osobně považuji za číslo měsíce jedničku. Nikoliv tedy kvůlivá Passatu, ale kvůlivá Fiatu. Rozumíš... fiat dokázal takřka nemožné, dokázal prodat Cromu. Sice jednu, ale i ta se počítá.
Mondeo nejde... zajímavé.
P.S. Mimochodem, včera jsem na černém mostě obhlédl TATA XF... no, to je pro mne vizuální zklamání kvartálu.
V tomto měsíci však osobně považuji za číslo měsíce jedničku. Nikoliv tedy kvůlivá Passatu, ale kvůlivá Fiatu. Rozumíš... fiat dokázal takřka nemožné, dokázal prodat Cromu. Sice jednu, ale i ta se počítá.
Mondeo nejde... zajímavé.
P.S. Mimochodem, včera jsem na černém mostě obhlédl TATA XF... no, to je pro mne vizuální zklamání kvartálu.
Hlavně bych se ptal proč zaprasí každou trochu zajímavou diskusi takovým kvantem příspěvků, že jenom kvůli němu se to přepne do toho "nouzového" režimu, kdy je celá diskuse nečitelná (viz naposledy u Delty....) 8-s
Dekuju 😄 Jj, to jsem ja. Nemam ridicak a ani moc nerozumim zakonitostem trhu, proto se snazim nedelat nikdy zadne prognozy a pisi jen podle svych osobnich dojmu z danych vozu. Nic vic psat nemuzu, protoze jsem nikdy se zadnym autem nejel, i kdyz bych strasne rad a v prilis mnoha autech jsem se ani nevezl, nestridame auto kazdy rok. Takze cerpam informace z motoristickych casopisu a internetu. V kazdem priapade moc dekuju.
A at se drzime tematu, co rikas ty na tu tabulku? 😄
A at se drzime tematu, co rikas ty na tu tabulku? 😄
...pamatam si to spatne alebo si to bol ty kto sa priznal ze este nemas vodicak?...nech je to ako chce tvoj pristup sa mi k diskuzii tu(hoc sam v podstate neprispievam),sa mi velmi paci :yes:
Tak v prvnim pripade gratulace 1. - Passatovi, tolikrat proklinane auto a stejne si drzi predni pricku. Bez ohledu na to, kolik novych konkurentu prislo, tak se porad drzi na spici. Me to auto nijak neurazi, rekl bych, ze je docela povedene. Jen ty motory, no. Jinak proti nemu tak nejak nic nemam. Pak gratulace 4. - Mazde 6. Videl jsem ji zatim jednou a chytla me za srdicko. Je strasne roztomila. Interier je taky pekny, i kdyz jsem ho videl jen pres okynko a pak samozrejme na obrazcich. Ale vypada docela dobre. No a pak nemuzu vynechat gratulaci 5.,6. a 7.. Audi A4, k memu poteseni na spici premiovek. Krasny stroj podle me. Po vsech strankach. BMW se taky dost dobre drzi. Navic kdyz si vezmete, ze je z tech 3 vlastne nejstarsi. A MB-C taky gratulace. Uz jsem ho taky videl par krat v realu a musim rict, ze po designove strance me trosicku zklamalo. Na fotkach mi to prislo jako vetsi "delo". Ale rozhodne to neni skarede auto, to urco ne. Rozhodne si Audi, BMW i MB zaslouzi pochvalu. Ve sttedni tride, ktera je tak nabita vsemoznymi skvelymi auty mainstreamu za mnohem lepsi ceny, se nemecka premie drzi skvele.
Nééé,to nám nedělej-to by byla těžká sabotáž,skoro vlastizrada 8-s - omezit ,zadusit a pošlapat talent božského :-! :-! :-!
Inak sa mi celkom páči tvoje odmietanie reality, Danielko. Každý si tu z teba robí *, každý ti tu naschvál odpisuje ironickým štýlom, každý ťa tu má za Matelka, len ty nič z toho nevidíš, ignoruješ realitu a na všetky strany rozdávaš perly múdrosti, ktoré sú ešte k tomu pochopiteľné len tvojej mozgovej kapacite. Prečo si nezaložíš vlastný server alebo nevyužiješ svoj fanclubový server ako miesto, kde by si písal príspevky, na ktoré si zvedavý len ty sám a samozrejme, nič by si si nedaroval a tvrdo by si sám na seba reagoval😄
Chybí jenom:Tak prečo nie oktavku,povedaj prečo?A Yetiho už jsi božskému našel??? >😁 >😁 >😁
Ze vas ten picus bavi? Proc do nej rejete? Proc jste na nej hnusny? Proc se nesnazite pochopit, co vam chce rict? Proc jste ironicky? Proc nerespektujete jeho vek? Proc, no reknete proc? A Fabie2 je stejne lepsi nez Mazda6 :-!
Já už bohužel dost dlouho úkoly nepíšu čtyřky nedostávám.. 😉 a mazlim se s měkejma plastama v audině... >😒]
Buď hodnej a jdi si napsat úkoly. Když budeš mít na vysvědčení jenom jednu čtyřku, nechám tě pomazlit s palubkou v cromě.
Vítaj zo školy Daniel. Myslím že s mazdou šestkou ani superb ani insignia nespravia vobec nič. Tieto autá, aj keď patria do rovnakej triedy si vobec nekonkurujú. Práve tak si niesom istý, prečo by mal mazdu drtiť Accord.
A povedz nám, ako si prišiel na to, že Croma je loganom v strednej triede?? 😉
A povedz nám, ako si prišiel na to, že Croma je loganom v strednej triede?? 😉
Zajímavý a snad i hezčí (zatim jsem S2 dostatečně neviděl živě, takže nemůžu hodnotit)
Problém je ale v tom, že k retuši nepoužil opravdový Superb ale jeden z návrhů kdy ještě design S2 nebyl známý. Na fotce je totiž předělaný Passat do looku Superba.
Problém je ale v tom, že k retuši nepoužil opravdový Superb ale jeden z návrhů kdy ještě design S2 nebyl známý. Na fotce je totiž předělaný Passat do looku Superba.
Ludia zacinaju dostavat rozum, na rade je manazment. Aj ked ten je trochu obmedzeny - nie nevyhnutne rozumovo.
1. Manazementu je jedno, na com jazdia referenti a ini podriadeni. Nekupuju si auto pre seba.
2. Fleet ceny a ponuky zvyknu byt ine ako pri nakupe jednotlivca. Pepa alebo Janko su nepodstatni, XYZ, a.s. ma ine postavenie.
3. Mazda je v porovnani s VW v podstate maloseriovy vyrobca, takze cisla sa asi tazko vyrovnaju. VW si moze dovolit davat na trh priemerne auta a obcas ponuknut vylet a la Phaeton alebo vylepsenu verziu bezneho auta v podobe GTI. To iste sa tyka Toyoty a Hondy. Mazda, Subaru musia rozmyslat inak (ci sa Subaru po stranke dizajnu vybralo spravnym smerom, ukaze cas).
1. Manazementu je jedno, na com jazdia referenti a ini podriadeni. Nekupuju si auto pre seba.
2. Fleet ceny a ponuky zvyknu byt ine ako pri nakupe jednotlivca. Pepa alebo Janko su nepodstatni, XYZ, a.s. ma ine postavenie.
3. Mazda je v porovnani s VW v podstate maloseriovy vyrobca, takze cisla sa asi tazko vyrovnaju. VW si moze dovolit davat na trh priemerne auta a obcas ponuknut vylet a la Phaeton alebo vylepsenu verziu bezneho auta v podobe GTI. To iste sa tyka Toyoty a Hondy. Mazda, Subaru musia rozmyslat inak (ci sa Subaru po stranke dizajnu vybralo spravnym smerom, ukaze cas).
Staci, ze mi mailem posilas kazdy rano "svodku" o tom co se ti zdalo noc predtim 😉 A mas pravdu, nemel a mit nechci! >😁
Zlatan. Dragan je jeho brácha >😁 Maj takovej krámek v Chorvatsku se zlatem, ale ten by si těžko hledal >😁
O firemakach souhlas, s nima se tezko neco rychle zmeni. ale nechapu lidi co si koupi stejny (nudny) auto ve kterym jizdi jako sluzebnim.
To je dobře, protože se dá jen těžko napsat, že ty firemní káry neplatí a hrajeme znovu. Nadvláda německých firem u nás a tudíž patriotismus ke značce je jasná věc, ale i tak se Magda nedostane dál, než Mondeo.
Taky znam jednu Magdu, nevim jestli mela neco s motorem, ale to jak kouřila mi vubec nevadilo >😁
Já doufal, že uslyším stále častěji "přímá zakázka", ať přijdu za šéfem a optám se: "tož co dáš, když to dostaneš bez výběrovky?" >😒]
Jedno z nejkomunikativnějších... 😉 Nejen skrze ruce se mi dostávalo maximum informací o dění nejen pode mnou... Snad jen to počáteční zrychlení na mne bylo až moc. Ale po chvilce divoké jízdy a vlnění se sklidnila a v pomalejším rytmu pokračovala až do oblastí kde většinou zasahuje omezovač. Ve vyšších otáčkách byla hlučnější, se zařazeným vyšším číslem se jízda zklidnila a stávala se tišší a tak jakoby vyrovnanější... Nakonec si myslím, že i při tvrdším zacházení se mi Magda dokázala odvděčit krásnými zážitky... 😉
ja sem prostacek? >😁 preklep je preklep, kdyz clovek pracuje tak se obcas holt nesoustredi, i kdyz uznavam ze tohle je teda chyba zasadni >😒]
Pomin teda pravopis a reaguj vecne 😉
Pomin teda pravopis a reaguj vecne 😉
"Diki" tobě podobným prosťáčkům, schopných jediné myšlenkové linky, jsou tady občas diskuse docela nuda.
Já taky znám jednu Magdu, ale nikdy jsem na ní nejel. Kluci říkali, že byla skvělá. Teď už má hodně nalítáno a tahá za sebou vlek. >😁
A co řízení, bylo komunikativní? Dostávalo se ti skrze ruce dostatek informací o dění pod tebou? >😁 😉
Passat se prodava v takovym mnozstvi predevsim diki konzervativnosti firem ktere je kupuji jako sluzebaky. V CR, SR a dalsich postkomunistickejch statech se prodava, protoze tady na passaty slintaly generace nasich otcu, v te dobe to byly super auta. Dneska je to sed a prumer, na "zapade" si je jako soukroma osoba nekupuje zdaleka tolik lidi jako tady.
Ta poznámka o koncích éry nebyla reakcí na tebe, spíš na to, co tu v diskusi zaznívá. Nabídky Passatu jsem si nevšimnul, ale jestli dělají akci, celkem chápu, že na dýzl, lidé z dýzl mánie střízliví jen pomalu, a výrobních kapacit na tyhle motory je asi dost. Mě by dnes (při ceně nafty a existenci špičkových benz. motorů) na čtyřválcový dýzl v autě střední třídy nikdo nenalákal ani za pět set. 😉
tak to nesouhlasim, z vw uz se mi chce skoro blinkat kdyz je vidim, na "starou" sestku mazdu se rad podivam kdykoliv.
Hmm možná jsi měl smůlu na které konkrétní auto. Já povodil benzínový pětihrnek 2,5 a až na poněkut tvrdší odpružení (možná dáno 18" koly) jsem byl mondeem příjemně překvapen. Nicméně starší generace mi přišla tak nějak řidičsky vstřícnější... Passata jsem jel už poměrně dávno, jak v dieselovém dvoulitru, tak i v benzínu - 2,0 FSI a 3,2 V6. Ani jeden nebyl špatný, ani jeden mne však nenadchl.... 😐
mondeo ma neskutočne sklamalo. Človek po tom, čo všetko o ňom prečítal má tendenciu pasovať ho niekam, kde nieje. Mal som možnosť prebehnúť ho vrámci firemnej akcie na južnej Morave a kvalita ciest, ako vieme, tam nieje ktovieaká. Neviem presne stupeň výbavy, viem len že ho poháňal 2,0 Duratec 145bhp. V skratke povedané, ten motor v ňom bol biedny. So stúpajúcimi otáčkami vzrastal akurát hluk, nie ťah. Ale dobre, na kvalitnej ceste sa s ním ísť dalo, horšie bolo, keď sa objavili na asfalte záplaty, výmoly a pod a to všetko v zákrute. Kolesá boli obuté na 17" diskoch, žiaden extrémny rozmer, ale neviem dosť dobre popísať pocit z podvozku - alebo možno áno, bál som sa. Volant mi neustále tancoval v rukách pri prejazdoch spomínaných nerovností a zadok citeľne uskakoval a to som netrhal žiadne rýchlostné rekordy. Jazda tým istým úsekom v Passate bola omnoho istejšia, čo bolo pre mňa ešte väčším prekvapením ako ono Mondeo.
Znal jsem jednu Magdu... a můžu ti potvrdit, že měla jeden z nejlepších podvozků co jsem kdy vyzkoušel. Dokázala fantasticky tlumit nárazy a v krajních polohách byla prostě bezkonkureční. Zajížděl jsem ji sice krátce, o to však intenzivněji. Byla to paráda... 😉 😄 >😁 >😒]
Měls možnost je oba pořádně projet?? Já se sice svezl v obou, ale poměrně krátce na to abych dělal nějaké závěry. Tudíž názor, že Mondeo má lepší jízd. vlastnosti jak mazda 6 mám především zprostředkované. Každopádně mě to mondeo sedlo tak nějak lépe... 😉
Však já teké nepsal o koních éry passatů a mondeí. Pravdu máš v tom, že Mazda je píše určena pro řidiče, kteří si ji kupují po svou (především) vlastní potřebu. Ať už soukromě, nebo na firmu. Fleetovej hráč z ní asi nebude, leda u irem s japonským managementem. Dinare, všiml sis akční nabídky Passatu 2,0 TDI Executive?? Tuším za 760.000,- Kč??
Ta tvá "dnešní mentalita" je prostě lidská mentalita, a VW jako výrobce konvenčních aut jí umí vyjít vstříc lépe než Mazda tlačící na sportovní notu. A pokud jde o okoukatelnost je to přesně naopak, nic se neokouká rychleji než mazdí modernědynamický design.
300C? Chrysler 300C? Keby stal tolko ako auta strednej triedy, tak nevaham. Lenze on je trocha vyssie 😉
Jasne, teraz nekopiruju snad len francuzi.
Kto by okopiroval C4, Megane ci 407? Asi nikto. Jedinecny design :yes:
Kto by okopiroval C4, Megane ci 407? Asi nikto. Jedinecny design :yes:
Souhlas, mluvit o konci ery je hloupost, etalon firemnich flotil s dnesni mentalitou jen tezko padne do nizsich cisel...na druhou stranu se aspon nova M6 neokouka a nestane se sedou mysi a la Passat ci OII :-!
Echm, zde bych si dovolil nesouhlasit s tvrzenim, ze nova M6 nema lepsi jizdni vlastnosti nez nove Mondeo...ma, ne o moc, ne prilis, ale kdo s obema vozy stravil hodne kilometru na cestach, tak ten rozdil pozna. Sestka je obratnejsi, agilnejsi, sportovnejsi, jedine, v cem ji Mondeo porazi, je tlumeni velkych pricnych nerovnosti, jinak ve vsem ostatnim ma nad Mondeem navrch.
Ty ceny, klíčová věc, Mazda moc dobře ví, co postavila, pro koho a za jaké ceny to může prodávat. Jinak, jen ať se prodeje zvyšují, ale povyk ve smyslu konce éry passatů a mondeí je při pohledu na čísla legrační, jestliže se levnější novinky (Mazda 6) prodá za měsíc 4x míň jako dražšího konkurenčního modelu kroutícího čtvrtý rok existence, těžko lze mluvit o koncích éry. 😉
No nevím jestli teda zrovna tahle mazda vejde do dějin, já si to nemyslím. To však nic nemění na tom, že se jedná o velice pěkné a podařené auto. Jízdními vlastnostmi lepší jak Mondeo není a její podvozek z toho fordího nevychází. Jinak proč nezatleskat - spolu s noým Accordem se jedná o asi nejpovedenější japonské modely střední třídy, o tom žádná. A navíc za rozumné ceny... 😉
Nemohu tleskat, mám ruce plné nudlí, které mi právě vylétly smíchy ze všech otvorů na hlavě! >😁
Toho superba s tímto předkem i ve verzi combi jsem už někde viděl ještě daleko před jeho představením a říkal jsem si, to je vcelku dynamické (přitom jen změna světel a nárazníku), je tam vidět i silueta bočního profilu, která se táhne v zadní partii daleko pozvolněji a dává tomu celému mnohem elegantnější ráz. Bohužel skutečnost je jen těžkopádnost sama o sobě.
Ale tohle by bylo ok.. :yes:
Ale tohle by bylo ok.. :yes:
Mazda 6 se podařila. Podvozek odvozený od Mondea, leaderu jízdních vlastností předokolek. Pravá královna zatáček. Na to hodně lidí slyší.
Design je individuální záležitost. Příznivci koncernu tleskat nebudou. Konzervativní Audi-filové budou ohrnovat nos.
Obrovský kontrast je zřetelný například vůči výše diskutovanému SuperBu II. Silně konzervativní versus silně dynamický a moderní.
Faktem ale zůstává, že design je velmi podařený. V kombinaci s bílou barvou je radost pohledět.
Technika, interiér. :yes😒br />
Kdo koupil v minulých měsících první generaci (byť za výhodné ceny), prohloupil. Druhá generace vejde do dějin.
Už ne Passat-classe, nebo Mondeo-size...
Rodí se nová ŠESTKA. Sebevědomá, schopná, krásná. POTLESK PROSÍM.
Design je individuální záležitost. Příznivci koncernu tleskat nebudou. Konzervativní Audi-filové budou ohrnovat nos.
Obrovský kontrast je zřetelný například vůči výše diskutovanému SuperBu II. Silně konzervativní versus silně dynamický a moderní.
Faktem ale zůstává, že design je velmi podařený. V kombinaci s bílou barvou je radost pohledět.
Technika, interiér. :yes😒br />
Kdo koupil v minulých měsících první generaci (byť za výhodné ceny), prohloupil. Druhá generace vejde do dějin.
Už ne Passat-classe, nebo Mondeo-size...
Rodí se nová ŠESTKA. Sebevědomá, schopná, krásná. POTLESK PROSÍM.
Já s novou Ibizou nemám problém, ale ten zadek je vážně skoro stejnej... 😒 Jinak mne to ani nepřekvapuje - koneckonců se podívej na zadek a tvar zadního bočníko okna u dvojkové Fábiny a Suzuki Swifta... 😐
Hodně práce pro jedny šílené skopčáky (jsou to totální magoři, nekecám), navíc mi teče z nosu. Tudíž jsem neměl moc času. Dneska jsem přišel do práce pustil na plné pecky Marilyn Masona a hned je líp. Zlatá Webpajova firma ti povím (pro ty makáme taky) :-! >😁
Sup2 neurazí ani nenadchne, prostě je takový nemastný neslaný. A jako každá nová Škoda má zdařilou příď a zdupčenou záď.
p.s.:tohle je zajímavé >😒] [odkaz]
p.s.:tohle je zajímavé >😒] [odkaz]
Tak to já poprvé potkal Supa II už před asi dvěma měsíci. Švihal to Poděbradskou ulicí směrem ven z Prahy a měl středočeské značky. Předpokládám, že jel směrem Bolka. Vzadu seděl jakýsi papaláš, vepředu jen řidič. Auto bylo dle detailů asi v plné náloži, černá metla, světlý interier, velká litá kola. Vypadal jak vypadal, pro mne hrozně. Potkával jsem jej pak obden, po dobu asi měsíce, vždy ve stejnou ranní hodinu a vždy se stejnou posákou (soudruh + panskej kočí). Jinak Tatro ty retuše jsou pěkné... 😉 Škoda, že Sup nevypadá jako ta první retuš. Líbil by se mi docela. 😉
ajj... 😄 no zatim nemam hotovej nazor, ale pokud to tak bude, tak to je fakt skoda Skody, novy auto, "vlajkova lod" a takovej designovej ustrel ;-\
Celkem pekny. Jak ale okomentoval kolega toho kdo to vytvoril - "záď nové Škody Superb má nedostatečně harmonickou a těžkopádnou" - to bohuzel neni chyba re-designera ;-\ Superb ma proste * jak tlusta krava s naplaclejma korei-look svetlama ;-\
Taky sem ho uz parkrat potkal, ze zadu vypada desne (jak starej korejec), zepredu pres zrcatko jak vetsi oktavka, z boku sem ho nevidel, jel pomalu.
Aj ja som vcera videl "Supa". Cierneho, na normalnych znackach, v Bratislavskom Ruzinove >😁
Zozadu pekny, spredu taky trocha nahnevany vyraz :yes:
Len z boku to je moc natiahnute, este 20 cm na dlzku a vyzeralo by to ako stretch limo ;-\
Zozadu pekny, spredu taky trocha nahnevany vyraz :yes:
Len z boku to je moc natiahnute, este 20 cm na dlzku a vyzeralo by to ako stretch limo ;-\
Mazde preju hodne uspechu, je to skvele auto. S prvni generaci jsem mel jen pozitivni zkusenosti, ted vidim jako jednu z nejlepsich aut cele tridy prave sestku s dvoulitrovym benzinem, bratr v nem jel a sama chvala.
P.S.: Vyprdnete se na ty pasaty, nestojej za to 😄
P.S.: Vyprdnete se na ty pasaty, nestojej za to 😄
Octavii RS "první" generace jsem zahlédl poprvé také asi půlrok předtím, než se začala prodávat. Akorát tedy před továrním muzeem Škodovsky v Boleslavi 😄))
Aj ja už pred panelákom každé ráno vidím Supa. Už asi tak dva týždne. No normálne značky, stojí klasicky v rade áut vedľa cesty. Je to divné, ale je to tak...
To sic nemění na tom, že hoši z redakce auto.cz prostě neumí vopsat komplet tabulku od SDA, což je smutný. To zvládne pětiletý dítě...
Místo toho copu nakonec modely, kterých se prodalo 0....