Design
Určitě fajn připomínka na staré časy ale škoda hrubých chyb v článku, pak nevíme kterým informacím vlastně věřit
Například "...Motor byl spojen se šestistupňovou přímo řazenou převodovku. Ta sílu posílala přes dvoukotoučovou spojku s kovokeramickým obložením trvale na všechna kola..."
Tvrzení se nám snaží namluvit, že spojka nebyla mezi motorem a převodovkou, ale až ZA převodovkou .Takovou konstrukci jsem nikdy neviděl
Podivná je i informace o samosvorném diferenciálu s viskózní spojkou řízenou elektronicky, atd..
Ale jinak dobré
Například "...Motor byl spojen se šestistupňovou přímo řazenou převodovku. Ta sílu posílala přes dvoukotoučovou spojku s kovokeramickým obložením trvale na všechna kola..."
Tvrzení se nám snaží namluvit, že spojka nebyla mezi motorem a převodovkou, ale až ZA převodovkou .Takovou konstrukci jsem nikdy neviděl
Podivná je i informace o samosvorném diferenciálu s viskózní spojkou řízenou elektronicky, atd..
Ale jinak dobré
RADEK: na serveru Žena a život bych tak zmatené formulace klidně toleroval.
U Nejlepší jízdy na webu ale nemají co pohledávat.
A jestli si myslíš že jsou to banality tak se klidně rozepiš na téma jak funguje elektronicky řízená viskózní spojka. Já o takovém zařízení nikdy neslyšel a rád se tedy poučím.
U Nejlepší jízdy na webu ale nemají co pohledávat.
A jestli si myslíš že jsou to banality tak se klidně rozepiš na téma jak funguje elektronicky řízená viskózní spojka. Já o takovém zařízení nikdy neslyšel a rád se tedy poučím.
Je až absurdní jak opravuješ toho kdo na chybu upozornil. To nebude chytrostí 😉