Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!

Citroën rozšiřuje nabídku svých SUV o kompaktní model C5 Aircross. Prostorem má překonat současná MPV a zároveň nabídnout nevídaný komfort. Nakolik se to povedlo, jsme zjišťovali na cestách i necestách v Maroku.
Zpět na článek
3. 12. 2018 03:41
Heuréka...
...i když nejsem cílovka, mám radost, že se Citroen vrátil k výrobě primárně pohodlných aut. :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2018 10:54
Re: Heuréka...
Ty tlumiče s měkkym dorazem fungujou = hydractive vydrželo 60 let = to je v technice sakra dlouhá doba

Kdyby lidi holt víc kupovali [odkaz] než pašíky apod. tak by tu třeba eště bylo

Do fakt zajímavý podobny ho dotáhli v tý Xantia Activa a pak v C6 :yes:

Ale ze všech zdrojů = současný řešení i díky patentovanýmu upevnění podvozku a karoserie = to prej fakt funguje

Vždycky záleželo předevšim na designu = technika moc lidí nezajímá. A dneska lidi chtěj = design SUV = ze všech technickejch hledisek = nejblbější typ karoserie :-)
3. 12. 2018 08:08
Re: Pan nesmyslný
580 až 720 litrů je minikufr? Tak to si budeš muset koupit minimálně Transit, pokud možno rovnou v prodlouženém provedení. Co se týče spotřeby - z techto novinářských prezentací se vycházet opravdu nedá, uvidíme časem.
S Airbumpy máš podle všeho pravdu, na první pohled bude jejich účinnost spíš teoretická.
2. 12. 2018 17:57
Re: Drsná realita
Asi jde i o to, co od auta očekáváš. Po Citroenu určite nebudeš chtít totéž, co od 3.0 tdi v Audi. chleba se vetšinou láme, až když zatlačíš na pilu.
a to, že majitelé vozu vyšších tříd nemecké provenience často nestíhají svoje veleduležité schuzky a proto potřebují pružnost formule 1 je známá vec >:D
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2018 18:05
Nemám
zrovna moc v lásce SUV, ale OK, tohle bych designově zvládl. Z praktického hlediska to taky působí zajímavě. Trochu škoda, že se všichni ohání jen litry v kufru, ale ložnou délku a šířku nenapíše skoro nikdo, přitom je to taky důležitý údaj. Jenže já tak strašně, strašně nemám rád ty monstrózní palubní desky, kdy mám pocit, že před sebou mám hradbu. :-( A tohle je podle fotek zase ten případ. Škoda.
3. 12. 2018 09:20
Re: Drsná realita
Ty se máš čéče, jedny Vánoce v listopadu, další v prosinci..:)
Avatar - Hammunasakra
2. 12. 2018 21:47
Re: Drsná realita
To je právě ten problém = chci od obojího víceméně totéž a respektuju když je to v Citroenu trochu horší. Ne když je to naopak
Avatar - Hammunasakra
2. 12. 2018 17:47
Drsná realita
Číst v době pomalu reagující nevhodně sladěný převodovky ZF8HP a 3.0TDI u Citroenu "pochvalovali jsme si výbornou spolupráci hladce a intuitivně řadícího 8st. automatu od Aisinu" = s benzínem i naftou
Avatar - woody-alien
3. 12. 2018 08:16
Re: Heuréka...
Odpověď na tu poslední otázku zní - ANO. ;-)
3. 12. 2018 07:50
Re: Heuréka...
Otázka je, či je to pohodlie také, aké od Citroenu očakávaš. O Hydractive nie je v článku ani zmienka, pritom práve porovnanie s ním by ma najviac zaujímalo. Neverím, že nejaké špeciálnejšie mäkšie tlmiče odvedú rovnakú prácu ako hydropneumatika predtým, a tým pádom ani to ospevované pohodlíčko asi nebude až také úžasné.
Nepridáva tomu ani na pohľad málo miesta pre kolená zadných cestujúcich, ani minimalistické zadné sedadlá, ploché ako lavička...
Z pohľadu dizajnu je interiér zaujímavý, z praktického pohľadu - no neviem. Tri samostatné sedadlá vzadu ešte z auta nespravia MPV, to sa autor článku mýli, alebo nevie, čo je MPV. A na čo je dobré auto, ktoré sa len tvári ako MPV, a zároveň hrá, že je SUV, to fakt neviem. Alebo dnes autu stačí mať len dizajn terénneho auta, aby sa predávalo?
Avatar - Beefcake
3. 12. 2018 23:46
Re: Heuréka...
" Alebo v meste jazdíš cez 20 cm vysoké obrubníky? ", neuveris, ale uz sa mi v meste nieco podobne hodilo viackrat...
3. 12. 2018 20:22
Re: Heuréka...
Ja ti tvoje obmedzene nazory vyvracat nejdem, pretoze sam o rozumnu diskusiu od zaciatku nestojis, tak by som len zabijal cas.
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2018 14:08
Re: Heuréka...
Ve městě jezdím přes zpomalovací prahy, tramvajové koleje, různě nepovedená napojení ulic a všudypřítomné díry. Zdá se ti to jako argument pro SUV málo? A vzhledem k parkovacím možnostem i ty obrubníky. Když u nás potřebuju zaparkovat tak, abych nevyčníval, pak musím předkem až nad chodník a to už slyším, jak spodní kryt škrtá o dlažbu.
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2018 17:04
pekne
tu mi ta vizaz na rozdiel od tvarovo neuchopitelnej C3 sedi brutalne .. a C5 aircross chhvlim aj v kabine.. ma to vlastny styl vlastnu tvar vlastnu charizmu... ziaden samoucelne dolepeny tablet ako v nejednej dvakrat drahsej premiovke ( kde sa uz dnes setri viac ako v klasickych vozoch ) ale krasne zapracovana konzola s displejom ktora dokonca posobi vzdusne a vrch palubovky aj hodne prakticky svojim tvarovanim.... rozmerovo aj dokonale posadene auto ... toto bude este velky hrac v segmente tigiho/sportagu ... tesim sa

no a v hybride to bude dokonale povozenicko na nejake tie denno denne mestske jazdecke ( povinne ) utrapy ( praca , nakupy ) ... ale aj na vikendove tripy v prirode :yes:
3. 12. 2018 10:08
Re: Heuréka...
3 samostatne sedadla z toho MPV este nespravia, ale minimalne odstranuju problemy so zapinanim pasu ako pri deleni 60:40 resp 40:20:40, kvoli inak umiestnenym konzolam. Podvozok oproti hydractivu by mal byt zase spolahlivejsi a staci pozriet testy a videa u C4, ktora to mala ako prva myslim - je to citelne komfortnejsie ako bez toho. Vyhodou SUV oproti MPV je svetla vyska. MPV je rovnaka krabica ako taketo SUV - ok mozno "praktickejsi" kufor a zvycajne vela priestoru nad hlavou (nepouzitelneho). Radsej ozeliem strop na ukor vyssieho podvozku a to do terenu nechodim.
2. 12. 2018 23:46
Pan nesmyslný
Zarazila mě vysoká spotřeba, kde je nějaký pokrok? Říkají tomu městské SUV a přitom chybí třeba na bocích jakékoliv ochranné prvky. Airbump jen dole aby se opticky "rozbila" ohromná výška boku. Místa uvnitř celkem málo na tu délku, kufřík minimální a velmi mělký.
Avatar - BassHunter
14. 12. 2018 14:24
FR
S francouzema moc dobrý zkušenosti především co se týče motorů nemám, elektronika se tam taky věčně věků ser*, takže vzhledově sice fajn, ale nic pro mě.
Avatar - xxc
5. 12. 2018 17:49
Re: Nástupca C5?
Človek si zvykne na všetko :-)
Avatar - sgt
5. 12. 2018 09:10
Nástupca C5?
Toto bude ťažké dilema pre majiteľov C5 s hydractivom. Ale ak sa nebudú chcieť vzdať pohodlia, veľký výber im neostane :-(
4. 12. 2018 16:21
Re: Heuréka...
No tak na to treba kúpiť riadneho terénniaka...
3. 12. 2018 20:11
Re: Heuréka...
To je chyba väčšiny áut, ale možno je to dané aj tým, že napriek trom rovnakým sedadlám vedľa seba tri sedačky s Isofixom beztak nevojdú.
Mimochodom, kde vidíš to MPV?
3. 12. 2018 20:09
Re: Heuréka...
No aký si ty frajer. Kde sa ja na tvoj intelekt hrabem...
Hľadáš pozitíva, aby ospravedlnili nezmysly, ktorými toto auto aj jemu podobné disponujú. Ale SUV bez štvorkolky má voči MPV skrátka viac nevýhod ako výhod, bez ohľadu na to, či budeš niekoho obviňovať z grcania.
3. 12. 2018 20:03
Re: Heuréka...
Samozrejme, jazdím po rovnakých cestách bežnými autami, a kupodivu to zvládajú. A predstav si, ani lízatko spod predného spojlera som ešte žiadne neodtrhol. A to škrkanie spodku o dlažbu...si si istý, že nejazdíš niekde na Marse?
Je zvláštne, že ešte nedávno sme o SUV skoro nevedeli a skoro nikto ho ani nepotreboval. Dnes je to zrazu to najideálnejšie auto. Nie je to trošku čudné?
Avatar - xxc
3. 12. 2018 17:28
Re: Heuréka...
Presne tak, na sedenie je toto mpv dobré, len škoda, že nedali 3 isofixy dozadu. Keď už dali 3 sedadlá.
3. 12. 2018 14:29
Re: Heuréka...
Ospravedlnujem sa, myslel som si, ze ta zaujimaju niektore dovody ako a preco to niekto moze vidiet inak. Ty si sa vlastne chcel iba vygrcat, tak potom ano, zle som si to vysvetlil.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2018 10:45
Re: Drsná realita
Závidíš co? >:-[]

A to myslim že o sladění převodovky s 3.0 TDI sem tu psal už v říjnu! ;-)

Tehdy sem byl náležitě odměněn :no: no i příspěvkama >:D

Jak měsíce běžej = popírání oslabilo :-)
Avatar - _Karel_
3. 12. 2018 16:01
Re: Heuréka...
Já bych s těmi tvými důvody +- souhlasil, ale absence možnosti AWD je u SUV (navíc s tak pěknou světlou výškou) ostuda. Ale to je obehraná písnička.
3. 12. 2018 14:02
Re: Heuréka...
Vidím, že MPV ani tebe nič nehovorí, a ani s Hydractive si nejazdil. V poslednej generácii okolo spoľahlivosti systému neboli polemiky.
A môžeš mi aj vysvetliť, na čo je na asfalt dobrá svetlá výška ako na SUV. Alebo v meste jazdíš cez 20 cm vysoké obrubníky? Naviac toto ani SUV nie je, bez štvorkolky toho mimo cestu zvládne toľko, čo väčšina bežných áut.
S tou nepoužiteľnosťou priestoru nad hlavou bežte všetci niekam, keď je to taká zbytočnosť, prečo máš doma strop tak vysoko, že ho ani nedočiahneš rukou? Nepoužiteľný priestor, na ktorý pri stavbe padla kopa stavebného materiálu...
MPV je okrem variability aj o životnom priestore a vzdušnosti interiéru.
Ale nevadí, keď ti vyhovuje veľká svetlá výška a sedenie v aute ako skrčenec, so stropom 3 cm nad hlavou, pokojne si takú škatuľu kúp. ;-)