Model Rifter je od letošního roku osobní verzí nové generace známého Partnera. Jméno Rifter zvolil Peugeot ve snaze povýšit osobní dodávku do kategorie MPV.
Tohle auto musí být ekologům a Vaculíkovi drátem v oku
1. Nežere to, plní to emise i v reálu, je to prostorné a stojí to polovinu co nejmenší EV.
2. Stojí to jak starší Octávka a taky BMW3, je to prostornější než Octávka a taky BMW3, zaveze tě to všude jako Octávka a taky BMW3 a navíc je to v záruce. Katastrofa pro obě strany.
Pokud máš pětičlennou rodinu, tak tak na SUV s těmito vnitřními rozměry potřebuješ minimálními 1 mil. Za 500 až 600 tisíc dostaneš auto v plné výbavě oproti holobytu typu Kuga, Sportage či Tucson. Snad lidi zase začnou dávat přednost užitečnosti před image.
Myslím, že v této generaci už nejsou tahle auta JEN odvozeninou od užitkáče. Můžeš uvést prvek výbavy, který bys chtěl a tahle auta ho nenabízí? V plné výbavě je ale Berlingo pořád levnější než Picasso......
Sice tyhle auta osobně nemusím, ale vítám jejich přítomnost na trhu a doufám, že uberou podíl nesmyslným pseudo SUV. Bude zajímavé sledovat, jak bude Opel řešit případné závady na společných dílech z hlediska reklamací. V přístupu k řešení problémů má s "trojky" nejhorší pověst.
Velmi se mi líbí Peugeot, i když v této barvě tolik nevynikne, ale určitě se tu u obou podařilo zapracovat na interiéru a může to oslovit zájemce, kteří koukali jenom po kombi. Cenově také nejsou mimo realitu.
Já to spíše myslel z toho pohledu který znám. Jak tu byl chevrolet, tak u cruze u některých věci uznaval chybnou funkčnost resp. vadu a Opel u těch samých věcí to vydával za běžné nastavení. U citroenu a peugeot je importér Emil Frey a u Oplu je importér pořád GM se sídlem v Maďarsku.
Aku maju tie auta svetlu vysku? Nejak to nikde neuvadzaju. Inak to vyzera na prekapotovane C4 Spacetourer, vyraba sa to v rovnakej fabrike, tak je to skor dodavka z povodne osobneho auta, ako naopak.
Este taky rozdiel medzi Picassom a tymto by mohol byt v odhlucneni + pri Picasse uvadzaju akusticke skla, tu nie. To je tiez pre rodinu dolezite. Ale inak suhlasim, auto nie je zle, len je postavene trosku nizsie. A naviac by to nemalo mat prejav dodavky.
Ako to mozu byt uplne ine auta, ked maju rovnaku platformu, rovnaky podvozok, dokonca aj razvor. Vsetky auta su rovnake, len inak nastavene s inym tvarom karoserie. Alebo ake su tam rozdiely?
Ale ano stale su, Berlingo prislo dokonca o posuvatelne sedacky (predchadzajuci model mal), rifter je na tom ronako. V plnej vybave ale stale mu chybaju rozne veci a ak clovek chce par veci, musi brat pomaly najvyssiu vybaju. Za mna chyba Full led - nizsia stredna v obdobnej cenovke ich ma, a aktualne chyba aj vykonejsi benzin. Takze ako vravim na zaciatku - taketo auto clovek vezme preto, ze potrebuje vela miesta a ma malo penazi. Nic viac nic menej. Nehovori to o tom, ze je to zle auto, ale jednoducho stale svoj zaklad uzitkaca neskryje.
No iná karoséria, nie? ;-) Ale počítať sa dá aj s iným sprevodovaním, geometriou podvozku (zhodné rozmery neznamenajú, že sú zhodné celé podvozky) a celkovo inou filozofiou aj nastavením vozidla.
Ja netvrdim, ze to auto je zle. Sam som s ocakavanim cakal ked malo prist- mohlo byt riesenim mojej situacie. Nuz je stale postavene inym smerom (moje naroky su jednoducho vyssie). Vyrobca urazil kus cesty a auta slusne scivilneli, ale ked sa prevezies, stale budes citit, ze je to len dodavka, do ktorej dali sedacky a sprijemnili interier. Tam to auto smeruje a vela ludom to staci - s tym vobec problem nemam, len reagujem, ze toto auto nebude kradnut zakaznikov z SUV.
Toto ale smeruje na uplne inych zakaznikov, takze uberat malym SUV asi nebude. Taketo auto vezmes preto, ze potrebujes jednoducho vela miesta a mas malo penazi. Ako auto vyzera fajn, ale stale vychadza z uzitkaca + ho nevybavis vybavou, ktora je dostupna v nizsej strednej. Naviac ta cenovka testovanych modelov tam pekne leti do vysky, kde uz cenovo konkuruje uplne inym autam.