Testy
iudex
Neurazí, nenadchne je hotnodenie, ktoré môžeš aplikovať asi na všetky konkurenčné kombíky nižšej strednej. Veď koho nadchne taká Octavia kombi 1,6TDI, Astra kombi či Megane kombi? Proste naftové kombi je a bude úžitkáč, zameraný na praktickú stránku, nie na očarenie susedov. Od toho tie autá ani nie sú. A ako píšem vyššie, ak chceš menej šedi, pozri sa u Kie na sesterský Proceed, vizuálne úplne iná liga.
99matthew99
Octavia😒br />
Torzka
Nudny interier
Nizko ulozeny stredovy displej
Mensi kufor
Kratsia zaruka
ale najdolezitejsie ze je drahsia!
Nudny interier
Nizko ulozeny stredovy displej
Mensi kufor
Kratsia zaruka
ale najdolezitejsie ze je drahsia!
Ronault.
No, kolega si tohle ale v benzínu pořídil a cenovka vůbec nebyla špatná, myslím reálná
webpaja
To dával dohromady zkušený novinář DB? Davide, umíš mi vysvětlit následující nesmysly?
Popis chování podvozku😒br /> "V zatáčkách si je Ceed velice jistý a jeho podvozek funguje opravdu fantasticky. Vpředu ho tvoří vzpěry McPherson a vzadu víceprvkové zavěšení, přičemž s nerovnostmi si dokáže poradit naprosto s přehledem, bez hlučných ran."
Plusy😒br /> Skvěle naladěný podvozek
Slušný podvozek - to znamená co? O řádek výše píšeš o skvěle naladěném podvozku, dalším bodem je "slušný podvozek". Nepochopitelné!
Mínusy😒br /> Hluk od podvozku - tomu už nerozumím vůbec! Zatímco v textu se píše o tom, že podvozek funguje bez hlučných ran a dál nic, tady se píše o hlučném podvozku
Buďto tedy test nepíše jeden člověk a je slátaninou několika názorů, nebo závěrečné hodnocení nemá s Cedníkem nic společného.
Obě varianty jsou samozřejmě špatně! :-!
Popis chování podvozku😒br /> "V zatáčkách si je Ceed velice jistý a jeho podvozek funguje opravdu fantasticky. Vpředu ho tvoří vzpěry McPherson a vzadu víceprvkové zavěšení, přičemž s nerovnostmi si dokáže poradit naprosto s přehledem, bez hlučných ran."
Plusy😒br /> Skvěle naladěný podvozek
Slušný podvozek - to znamená co? O řádek výše píšeš o skvěle naladěném podvozku, dalším bodem je "slušný podvozek". Nepochopitelné!
Mínusy😒br /> Hluk od podvozku - tomu už nerozumím vůbec! Zatímco v textu se píše o tom, že podvozek funguje bez hlučných ran a dál nic, tady se píše o hlučném podvozku
Buďto tedy test nepíše jeden člověk a je slátaninou několika názorů, nebo závěrečné hodnocení nemá s Cedníkem nic společného.
Obě varianty jsou samozřejmě špatně! :-!
Gvick2
Taktně jsi zapomněl, že Octavia má pár drobností, které Ceed nemá.
Jenom namátkou😒br /> - větší výběr motorů
- možnost silnějších motorů v benzínu (1.5 TSI 110, kW, 2.0 TSI 140kW, 180kW)
- možnost silnějších motorů v dieselů (2.0 TDI 110kW, 135 kW)
- možnost verze na CNG
- možnost 4x4
- možnost zvýšené verze s ochranou spodku
- možnost adaptivního podvozku
- možnost sníženého sportovního podvozku
- možnost virtuálního kokpitu (což je daleko lepší řešení pro řidiče než jakkoliv umístěný středový display)
- sedačky v elektrice, elektricky vyhřívané čelní sklo, elektricky vyhřívané zadní sedačky
- nezávislé topení
- znatelně vyšší užitečné zatížení
- utáhne o dost víc na kouli
- elektrický ovládané páté dveře
- možnost panoramatické střechy
- blbosti typu větší výběr barev, možnost větších kol (max. 19" vs max. 17") , širší výběr designu litých kol etc.
Jenom namátkou😒br /> - větší výběr motorů
- možnost silnějších motorů v benzínu (1.5 TSI 110, kW, 2.0 TSI 140kW, 180kW)
- možnost silnějších motorů v dieselů (2.0 TDI 110kW, 135 kW)
- možnost verze na CNG
- možnost 4x4
- možnost zvýšené verze s ochranou spodku
- možnost adaptivního podvozku
- možnost sníženého sportovního podvozku
- možnost virtuálního kokpitu (což je daleko lepší řešení pro řidiče než jakkoliv umístěný středový display)
- sedačky v elektrice, elektricky vyhřívané čelní sklo, elektricky vyhřívané zadní sedačky
- nezávislé topení
- znatelně vyšší užitečné zatížení
- utáhne o dost víc na kouli
- elektrický ovládané páté dveře
- možnost panoramatické střechy
- blbosti typu větší výběr barev, možnost větších kol (max. 19" vs max. 17") , širší výběr designu litých kol etc.
Ozzman
Jo, proč ne ? Ideální konfigurace rodinného auta za cenu velmi přijatelnou, tady už by hodně stálo za úvahu, jestli není na čase odhodit předsudky ke korejským vozům...
Kufr obrovský a malé rýpnutí pana Bureše na započítávání schránek pod podlahou... ona to ta zmiňovaná Oktávie takhle už nepočítá? Od kdy? >😁
Zkoušel jsem hatchback, vypadá dobře, sedí se mi v něm dobře, ale souhlasím, že interiér je celkem nudný, exteriér vlastně taky... ale to je dobře, neurazí, sice se asi ztratí někde u nákupáku, jenže o tom tohle auto není.
Zajímá mne výtka k automatu 😒br />
" Bohužel však dvouspojková převodovka obvykle drží otáčky až příliš nízko, a tak se občas nedočkáte takového zátahu, jaký byste možná očekávali. "
Takže pokud sešlápnu plyn, auto nepodřadí, když jsou nízké otáčky na akceleraci ? To se mi zdá trochu zvláštní...
Mým favoritem ve třídě je nový Fokus, ale jak tak koukám, s 1.5TDCi 88kw se nenabízí automat? Dvoulitr je někde jinde, hlavně cenou. Astra by byla volbou peněženky, přecijen je pro mne v žebříčku trochu výše, než Kia a cenově je na tom ještě trochu lépe.
Kufr obrovský a malé rýpnutí pana Bureše na započítávání schránek pod podlahou... ona to ta zmiňovaná Oktávie takhle už nepočítá? Od kdy? >😁
Zkoušel jsem hatchback, vypadá dobře, sedí se mi v něm dobře, ale souhlasím, že interiér je celkem nudný, exteriér vlastně taky... ale to je dobře, neurazí, sice se asi ztratí někde u nákupáku, jenže o tom tohle auto není.
Zajímá mne výtka k automatu 😒br />
" Bohužel však dvouspojková převodovka obvykle drží otáčky až příliš nízko, a tak se občas nedočkáte takového zátahu, jaký byste možná očekávali. "
Takže pokud sešlápnu plyn, auto nepodřadí, když jsou nízké otáčky na akceleraci ? To se mi zdá trochu zvláštní...
Mým favoritem ve třídě je nový Fokus, ale jak tak koukám, s 1.5TDCi 88kw se nenabízí automat? Dvoulitr je někde jinde, hlavně cenou. Astra by byla volbou peněženky, přecijen je pro mne v žebříčku trochu výše, než Kia a cenově je na tom ještě trochu lépe.
iudex
Tak pre toho, komu je Ceed SW moc nudný a šedivý je tu práve Proceed. To je vizuálne úplne iné auto, notabene vo verzii GT a popravde by som o ňom vážne uvažoval, ak by som kupoval nové rodinné auto (a možno tá doba nie je ďaleko): [odkaz]
Nonsens
v C kombi nie je až taký nátresk, aby sa na síd zabudlo a nedivím sa, že redakcii za ním nebude smutno, keď tam máte každú chvíľu chrumkavejšie kúsky. Viem, že autor chcel povedať, že je sivá myška, ale to aj golf a funguje to. Domov chce väčšina niečo spoľahlivé, dobré, čo nekričí a neprovokuje a to síd urobí. Jeho najväčšou slabinou tak môže byť vyššie (oproti minulosti) posadená cena, lebo o viac výbavy mnohí nestoja, ale inak je to už plnohodnotný a dobrý mejnstrím. Ono sivý dízel v kombi zas nejaká vychytaná špecifikácia nie je, ja som videl bledomodrý nadupaný heč a ten bol pekný.
twistedTSD
Zrovna aktuální Focus je pro mě asi nejméně hezké kombi. Špatný není Mégane Grandtour, ale na silnicích ho prakticky nevidím.
twistedTSD
Souhlas, interiér vypadá mnohem lépe. Akorát zvenku je SW (vedle proCeedu) hodně usedlé.
Horst Fuchs
Ve srovnání s 2.0 TDI to bude o něco horší (spíš o dost), oproti koncernové 1.6TDI zase o něco lepší (spíš o dost). Navíc koncern dodává 1.6 jen s otřesným pětikvaltem (s DSG je to mimochodem úplně jiné auto, i když taky drží otáčky motoru zbytečně nízko a reakce na přidání plynu je pak pomalejší, přesně jako u Ceedu).
Spíše by mě zajímalo řízení, u minulé generace mi připadalo bezcitné a nudné, v tom měla Oktávka navrch.
Spíše by mě zajímalo řízení, u minulé generace mi připadalo bezcitné a nudné, v tom měla Oktávka navrch.
3_diamanty
jak v hatchi tak v kombiku bol podla mna krajsi..... osobne tento novy dizajn akehosi hoblika alebo prkna? .... ci akejsi zaoblenej truhly na kolech nemusim .... k tomu ponton jak na obojzivelniku kde ja 17-tky budu "tak akurat" ... pritom stinger je ok... aj sorento ci soul vedia ocarit a su pekne stale a budu aj o 10 rokov .... len tie europske kie uz fakt mi pridu coraz menej zaujimave a akesi hm az neazijske ... aura toho povodneho krasneho co robili azijske kie kiami v europe uz z toho vyfucala ... ok kaslime na to.... uspech je prvorady ved jasne .... a auto to bude super jasne podla najnovsej sablony cert tam zober vlastnu identitu .... ale preco potom nie radsej megana? ktory je aspon svoj ...alebo golfik ci corollu ... jak sa mi paci sorento ci stinger alebo optima tak ceed je mi coraz nesympatickejsi ... a to by som veru necakal ze niekedy poviem obzvlast po tak paradnych prvych dvoch generaciach 😒 .. este aj ta 4 -ocka octavka je razom zaujimavejsia [odkaz] ako tento sterilny pocin roka ( alebo mozno desatrocia? ) od kie
miromen
A kde v ceedu si překřižiš nohy ? Leda tak v tom kufru, takže k čemu pak ten viceprvek.
Wolfalack
že se ten zadní nárazník "vytuní" těmi odpornými falešnými výdechy??? :no: To je jak tuning venkovského garážníka
[odkaz]
[odkaz]
traveldrive
Suma-sumárum ako čítam, tak neurazí, ani zvlášť nenadchne. Skrátka spotrebák na každý deň, za viac-menej primeranú cenu.
Mínus vidím v dizajne, pred pár rokmi by to bolo atraktívne auto, dnes už skôr šedá myška, v interiéri zvlášť.
Mínus vidím v dizajne, pred pár rokmi by to bolo atraktívne auto, dnes už skôr šedá myška, v interiéri zvlášť.
Saab
Cena Škodovek je přestřelená pro soukromé osoby, pro firemní klientelu má Škodovka mnohem lepší ceny a taky je to vidět na prodejích.
V ČR koupí soukromé osoby cca 25% všech nových prodaných aut, zbylých 75% kupují firemní zákazníci. Pro srovnání Škodovku si jako soukromé auto koupí jen 15% zákazníků a třeba u Toyoty tvoří soukromé osoby přes 50% prodejů.
V ČR koupí soukromé osoby cca 25% všech nových prodaných aut, zbylých 75% kupují firemní zákazníci. Pro srovnání Škodovku si jako soukromé auto koupí jen 15% zákazníků a třeba u Toyoty tvoří soukromé osoby přes 50% prodejů.
MajoKE
Dobrý deň, pred 2,5 r.som riešil dilemu ceed-i30 a trval som na 7dct. H dával 7dct do strednej výbavy a 81kw K do najvyššej a 100kw. Vtedajší 100kw naháňal tých 19kw +500 ot. K mala padla pod volantom.
H má v kufri a kabíne kotviace body, pre mňa dôležité (vozím lodný motor). Bežne v meste pri 1400ot. Preradí na 1100 a neduní. Na 7 má 2500ot a tacho 140. 81kw má s dct väčšie bŕzd.kotuce, nedáte tam 15".
Na plyn netreba dupnúť, lebo podradi na. 3800 a nič sa nedeje. Treba vyklonit páku a dať tam 2800 ot.
Posledné, čo by som autu vytkol je dct. Firemne jazdím s podstatne drahšími autami s rôznymi áut.prevodovkami. napr.radenie pri zložitom parkovaní je rýchle, z N na D netreba stupit na brzdu atď...
V článku chýba veľa vecí napríklad ako sa menia vlastnosti pri plnom zaťažení, keď to má maxi kufor.
H má v kufri a kabíne kotviace body, pre mňa dôležité (vozím lodný motor). Bežne v meste pri 1400ot. Preradí na 1100 a neduní. Na 7 má 2500ot a tacho 140. 81kw má s dct väčšie bŕzd.kotuce, nedáte tam 15".
Na plyn netreba dupnúť, lebo podradi na. 3800 a nič sa nedeje. Treba vyklonit páku a dať tam 2800 ot.
Posledné, čo by som autu vytkol je dct. Firemne jazdím s podstatne drahšími autami s rôznymi áut.prevodovkami. napr.radenie pri zložitom parkovaní je rýchle, z N na D netreba stupit na brzdu atď...
V článku chýba veľa vecí napríklad ako sa menia vlastnosti pri plnom zaťažení, keď to má maxi kufor.
Ozzman
Jaká konfigurace a cena ? Zajímá mne to v kontextu cen i30, protože Ceed je mi sympatičtější 😄
Ozzman
Oktávka excelovala v řízení? No, tak to ten Ceed musel být strašný, já jezdil jen Sportagem z té doby a ten opravdu moc řidičský nebyl, jak to bylo jinak pohledné auto.
Za podobné peníze je ale Astra 1.6CDTi, která se svou 118kw verzí i na ACZ Oktávku 2.0TDI smázla i z pohledu motoru, takže přeci jen, asi bych začal u Opelu, když už bych chtěl auto v podobné konfiguraci a hlavně ceně.
Za podobné peníze je ale Astra 1.6CDTi, která se svou 118kw verzí i na ACZ Oktávku 2.0TDI smázla i z pohledu motoru, takže přeci jen, asi bych začal u Opelu, když už bych chtěl auto v podobné konfiguraci a hlavně ceně.
Arese
Jízda s plně zatíženým autem se bohužel při standardním novinářském testování neprovádí, ale zejména u kombíků by to bylo velmi přínosné, o tom žádná... 8-s
Arese
A taky možnost si přesně nakonfigurovat výbavu a téměř dvojnásobné místo pro nohy zadních pasažérů.... Ceny současné generace jsou ale fakt hnusně přestřelené, přední standardní sedačky jsou na delších cestách málo komfortní a o tom otřesném pidlookém faceliftu snad už ani nemá cenu mluvit... 😲
Gvick2
Ad přestřelená cena, cena by byla přestřelená kdyby Octavie nikdo nekupoval. Děje se ovšem pravý opak, takže je nasazená asi velmi dobře. Automobilky nejsou zaopatřovací ústavy a i když se to nám zákazníkům nemusí líbit, tak své produkty prodávají a vždycky budou prodávat za nejvyšší možné ceny, jaké trh akceptuje.
Arese
To auto jistě není špatné, ale má příliš usedlý design. A navíc se mi při prohlídce jasně potvrdilo, že je vzadu míň místa pro nohy, než v předchůdci. Což je vzhledem ke stejnému rozvoru divné - asi se zde negativně projevuje to posunutí kabiny směrem dozadu... 😢
miromen
Podivej se na sourozence a za mě rozhodně Leon v kombiku vypada nejlepe. Jo novy fokal v kombiku se hodně povedl, sice nehapu proč se ford až tak moc hnal za litry a tolik prodlužoval, ale i tak se s tou masou vypořadal velmi slušně.
Blue Sun
mně na dvojčatech Ceed-i30 ve verzích kombi něco hodně vadí, pak designové ztvárnění zádi. Auta jsou opticky strašně těžká na zadek, což je dělá ještě usedlejší, než vůbec jsou. Vedle nich je i jindy Tlustá Berta Octavia lehkonohou atletkou. Ale problém designové těžkopádnosti kombi nižší střední třídy je v posledních generacích tak nějak... příliš rozšířený (308, tyhle dvě, Octavia, Astra...)
Saab
Víceprvek je vzadu kvůli lepším a jistějším jízdním vlastnostem, nemělo by ti tam hrozit, že ti uskočí celý zadek když v zatáčce najedeš na nějakou nerovnost.
Arese
No vidíš, a přitom je dnes Kardashianka braná za extra sexbombu! 😄 Jinak si ale fakt nemyslím, že by Leons ST měl nějak přespříliš narostlé pozadí. Je tak akorát. Co naopak já nesnáším je to, když se nějaký kombík za svoji prodlouženou ***ku stydí a trapně ji "maskuje" šílenými tvary posledního bočního okna na úrovni kufru a sloupků D - viz např. současná kombíková Astra nebo poslední generace kombíkové Laguny.Nebo když kombík chytí jezevčikovité proporce - to je taky designový průser (současný Peugeot 308 SW). 😲
xxc
Presne tak, prečo je v plusoch podvozok? A kde sú milovníci viacprvkov vzadu? 😄
Arese
Ovšem existují i kombíky nižší střední třídy, kde je design zádě zvládnutý na jedničku s hvězdičkou - např. Leon ST! 😄
xxc
Cez vytlk idete raz za čas, pri zlej izolácii to hučí kontinuálne celú jazdu. Tak čo je lepšie?
webpaja
OK, to může být pneumatikami, přinejhorším odizolováním podběhů, daleko důležitější je odizolování ran od výtluků a nerovností.
3_diamanty
suhlas.... megavysoke pontony kasne s coraz mensimi oknami a rozkysnutymi blatnikmi a celkovym ocucanym kukucom su stale coraz vacsou hrozbou pre vizaz auta ... ktora potom len trpi ( male kola, nepomer plechu kasne k presklennej ploche a atd.. ) ;-\
octavia ma jasne lepsi pomer dlzky sirky a vysky aj presklennej plochy a pontonu kasne voci tejto novej tlustej Berte kdesi od Ziliny .. proste posobi ako normalny kombik a nie ako tento uz skoro karavan ....
octavia ma jasne lepsi pomer dlzky sirky a vysky aj presklennej plochy a pontonu kasne voci tejto novej tlustej Berte kdesi od Ziliny .. proste posobi ako normalny kombik a nie ako tento uz skoro karavan ....
traveldrive
To by som celkom s určitosťou netvrdil, Astra má už vcelku vyhranený štýl, aj keď mne osobne neimponuje, a Megane tiež. Ceed-kombík nemá žiadny výraznejší prvok, ktorým by nejako zaujal. Z praktického pohľadu niet čo veľmi vytýkať.
Blue Sun
Ten teda určitě ne, je jak Kardashianka. Velká * na jinak pěkném autě.
Momentálně se mi asi nejvíce líbí Focus, i když i tam je plechu víc, než je mi milé.
Momentálně se mi asi nejvíce líbí Focus, i když i tam je plechu víc, než je mi milé.
xxc
Čoby neurazil, stačí skúsiť losí test. Alebo spotreba, veď to podľa testu žerie viac, ako scénic so starým dieselom bez adblue.
Riceeater
Od roku 2007 tu čtu pořád ty stejné bláboly na korejce... přitom je každému soudnému člověku jasné, že už v minulé generaci dotáhli evropskou konkurenci.
Možná ne Golfa, ale tam jsme v penězích o pořádný kus jinde.
Možná ne Golfa, ale tam jsme v penězích o pořádný kus jinde.
Beefcake
Robia rovnako, ale nie je v tom teste 75km ako 75km. Z hladiska spravania sa a stability auta.
steny007
dobře jezdící auto za slušnou cenu a kombik navíc s velkým kufrem je pěkná nabídka. Osobně bych sáhnul po 1.4T Exclusive za 480t, ale jen teoreticky, neboť věta "Počítejte ale spíše s kratšími sedáky, které tak dobře nepodepřou stehna" ho pro mně učinila nekoupitelným. Dobrý posed je pro mě důležitější než např.víceprvek, silnější motor o vzhledu nemluvě (ten mě nezajímá vůbec), které využiju jen občas během jízdy, kdežto na krátkých sedácích se mi bude sedět vždy a to celou cestu blbě.
Zde bych šáhnul raději po Astře nebo Focusu s AGR sedačkama.
Zde bych šáhnul raději po Astře nebo Focusu s AGR sedačkama.
kyklop
Ne ne, odkedy objavil cng, tak dízel s ním ani nepohne. Leda že by sme nepísali o tej istej osobe >😁
iudex
Ale s tými veľkými kolesami, v modrej alebo červenej metle a výbave GT je to veľmi pekné kombi, pre mňa jedno z najkrajších v triede: [odkaz]
Emel
Megane hodně závisí na kolech a barvě. Vídám hlavně nějaké obyč verze a tam to nefunguje, ty barokní tvary potřebují velká kola.
fOE
"Veď koho nadchne taká Octavia kombi 1,6TDI..."
Ja bych o jednom zdejsim vedel >😁
Ja bych o jednom zdejsim vedel >😁
Beefcake
To nema nic s podvozkom. Ja mam v podbehoch oplastovanie, takze sem tam to da ranu, ale samotna mechanika je fantasticka.
Niemand
No a tu máš chovanie podvozku Golfu GTI, ktorý to nedal ani v rýchlosti Ceed-u. [odkaz]
twistedTSD
Tabulkový výsledek (dosažený jedním řidičem po x pokusech) sice ujde, ale chování podvozku nic moc. Doporučuji zapnout titulky. A Golf GTI v tomto testu etalonem opravdu není.
Nonsens
ale vyzerá pekne v tej farbe a kolesách. Tak môj swištík to dal na pána 😄
Ozzman
Asi bych si musel vyzkoušet, jak moc se musí přidat plyn, aby auto podřadilo.
Ještě bych měl dotaz na motor. Jednašestkou jsem nikdy nejel, ale starší 1.7CRDi ano a i když byl výkon na papíře solidní, tak v reálu motor působil spíše podprůměrně dynamicky. Měřené zrychlení je za 10s na stovku, což u né tak malého auta a 100kw není ani extra pomalé, ale ani extra rychlé. Jak auto působí na silnici, třeba v porovnání s klasickým 100-110kw TDI ?
Ještě bych měl dotaz na motor. Jednašestkou jsem nikdy nejel, ale starší 1.7CRDi ano a i když byl výkon na papíře solidní, tak v reálu motor působil spíše podprůměrně dynamicky. Měřené zrychlení je za 10s na stovku, což u né tak malého auta a 100kw není ani extra pomalé, ale ani extra rychlé. Jak auto působí na silnici, třeba v porovnání s klasickým 100-110kw TDI ?
David Bureš (Auto.cz)
Zdravím,
co se týče převodovky, tak jde o takové ty situace, kdy potřebujete trochu přidat plyn, ať už proto, abyste stihli projet na semaforech ještě na zelenou/oranžovou, nebo při přejíždění mezi pruhy v koloně. V takových chvílích už musíte v Ceedu opravdu silně sešlápnout pedál, abyste se podřazení dočkali, což třeba v té koloně v důsledku znamená, že zase musíte brzdit.
co se týče převodovky, tak jde o takové ty situace, kdy potřebujete trochu přidat plyn, ať už proto, abyste stihli projet na semaforech ještě na zelenou/oranžovou, nebo při přejíždění mezi pruhy v koloně. V takových chvílích už musíte v Ceedu opravdu silně sešlápnout pedál, abyste se podřazení dočkali, což třeba v té koloně v důsledku znamená, že zase musíte brzdit.
David Bureš (Auto.cz)
Zdravím a uvádím na pravou míru.
V plusech jsem se evidentně upsal a ani další kontrola to neprokoukla. Měly tam být "slušné jízdní vlastnosti."
Co se týče hlučného podvozku, myslím, že je to v textu jasně vysvětleno. Rány na nerovnostech se opravdu neozývají, v tomto ohledu je vše v pořádku. Jenže valivý odpor pneumatik, takový šum od podvozku, slyšet je. Takže na jednu stranu dobré v tom, že bouchání na nerovnostech není, na druhou stranu pneumatiky slyšet jsou.
V plusech jsem se evidentně upsal a ani další kontrola to neprokoukla. Měly tam být "slušné jízdní vlastnosti."
Co se týče hlučného podvozku, myslím, že je to v textu jasně vysvětleno. Rány na nerovnostech se opravdu neozývají, v tomto ohledu je vše v pořádku. Jenže valivý odpor pneumatik, takový šum od podvozku, slyšet je. Takže na jednu stranu dobré v tom, že bouchání na nerovnostech není, na druhou stranu pneumatiky slyšet jsou.
Gvick2
Automobilkám potažmo Škodovce je srdečně jedno jestli prodá víc soukromníkům nebo firmám, podstatné jsou prodeje jako takové (třeba v Německu to má Škodovka přesně naopak, Fabka je tam typické auto pro soukromníky, protože je to na tamní poměry low-cost a soukromníci jdou především po low-costu). A i 15% nových škodovek do soukromých rukou v ČR je v absolutních číslech daleko víc než 50% u Toyoty. Nakonec každé firemní auto tak jako tak po 2-3-4 letech skončí v soukromých rukách jako ojetina, takže je to ganz egal protože i mezi soukromníky je časem přesně stejný poměr škodovek jako je jejich zastoupení v prodejích nových aut, tedy cca 1/3.Samozřejmě, že v celé Evropě mají automobilky zájem především o korporát, protože i v Německu nebo v UK se prodá daleko víc aut do korporátu než do privátu. Je to mimo jiné i tím, že jako korporát se kupují auta, která běžně slouží zaměstnancům jako soukromá (daně) a soukromé auto si v těchto zemích kupují jen sociálně slabší skupiny závislé na dávkách (studenti, penzisté, matky samoživitelky a další slabé skupiny obyvatel).
99matthew99
Daju sa otacky drzat este nizsie ako napr v superbe 110kw diesel alebo octavia 1.0 TSi kde su otacky ledva nad 1000? Neverim tomu ze to je horsie.
xxc
Na km77 robia losi test priblizne rovnako. Samozrejme je to len ciastkovy test, ale co im branilo to vyladit lepsie ako focus? Ked chcu urobit dobre auto. A test spotreby, snad ma recenzent nieco najazdene, ze vie porovnat.
3_diamanty
mne to pride uz vacsia nuda ako golfik... a to kii zatial este nadalej dost fandim... ale tak nejak ma nova generacia ceedu uz vobec netankuje a za podobne prachy podla mna uz sa da kupit fakt nieco zaujimavejsie a nie takyto unisex s logom od korejskeho vyrobcu ..... a uz teraz sa tesim na test novej corolly aj na novy G8 .. :😉
Za mna teda ma ceed v porovnani s i30 urcite lepsi exterier aj interier. Vybrat si z tychto dvoch sesterskych aut podla vzhladu, tak u mna urcite ceed.