Ekonomika
stačí hodit dotaci na na nákup, nějaké ty úlevy by to ještě chtělo, třeba elektriku doma za 2 Kč pro domácí nabiječky, teda pokud máš přístroj, který odděluje zelenou šťávu. Zdarma pojištění a vyhrazené parkování v obchoďácích s nabíjením zadara. Po dálnicích rychlonabíječky pro všechny. To by bylo najednou ekologů, ale ve skutečnosti by šlo akorát o kolenovrtství na druhou.
kolenovrti si nekoupi auto za mega plus minus a elektrika za 2,5 je realita aspon ta lonska tak jako zadarmo nabijeni u nekterych obchodaku. Elektromobil je ekonomicky nesmysl
Ono když nemáš smlouvu a neučiníš se tedy zcela závislým na jednom dodavateli, máš elektriku i 4x dráž než benzín/naftu. Když přijedeš ke stojanu jen tak, vycucnou Tě že z Tebe nic nezbyde, několikrát to zkoušeli. 150 km dali za 800 Kč.
Komentoval jsem domaci odber elektriny. Ostatni posledni veta predchoziho prispevku. Tohle je samozrejme jedno z negativ.
703 registrovaných vozů a z toho 161 na prodej na jednom z nejznámějších inzertních serverů :-! >😒]
To jsem nečekal, ovšem až zelený neomarxismus rozbalí kolo dotaci na vysavače z peněz daňových poplatníků, číslo bude stoupat bohužel rychleji. Asi přestanu platit daně, pokud se bude takto plýtvat...
a proc teda platis dane ted? kdy se kazdy rok v CR na dotacich v jinych oblastech rozda cca 200 miliard korun, a na fosilni pohonne hmoty to dela cca 9 miliard rocne jen v CR, proc ty dane platis?
tak za 5 let jich u nas bude jezdit 13 656, za 10 let 265 302 😄
Dle tvých výpočtů za 100 let 100mld.
Titulek fantastický. Jsme ZELENÍ!
Jenže z ničeho se růst dělá snadno. Navíc tento pseudozájem bude vyvolaný modrými zónami v Praze...
Takže ne, strčte si elektromobily tam, kam patří. A do zásuvky to opravdu není :-! :-!
Jenže z ničeho se růst dělá snadno. Navíc tento pseudozájem bude vyvolaný modrými zónami v Praze...
Takže ne, strčte si elektromobily tam, kam patří. A do zásuvky to opravdu není :-! :-!
Dávam link na zaujímavú publikáciu o 100 stranách týkajúca sa elektromobility. Je síce zo Slovenska, ale sú v nej aj údaje z ČR. Je v nej prakticky všetko - aktuálne dostupný zoznam elektromobilov vrátane cien, typy nabíjačiek podľa výkonu aj podľa prúdu, výpočet spotreby elektriny elektromobilov a mnoho ďalšieho. Je v nej aj jeden mimoriadne zaujímavý údaj - a síce, že ťažba bitcoinu spotrebuje podstatne viac elektriny ako prevádzka elektromobilu. 😄
Ďalej pridávam linky na dostupnosť nabíjacích staníc na Slovensku a v Česku, a potom v celej Európe.
UPOZORNENIE!!! Striktne neodporúčam čítať odporcom elektromobilov, mohla by ich z toho klepnúť pepka... >😁
Publikácia😒br /> [odkaz]
Nabíjacie stanice u nás😒br /> [odkaz]
Nabíjacie stanice v Európe😒br /> [odkaz]
Ďalej pridávam linky na dostupnosť nabíjacích staníc na Slovensku a v Česku, a potom v celej Európe.
UPOZORNENIE!!! Striktne neodporúčam čítať odporcom elektromobilov, mohla by ich z toho klepnúť pepka... >😁
Publikácia😒br /> [odkaz]
Nabíjacie stanice u nás😒br /> [odkaz]
Nabíjacie stanice v Európe😒br /> [odkaz]
Celkom dobrá publikácia, ale pri odhade počtov elektromobilov na Slovensku (str. 22) som sa musel zasmiať. V roku 2030 ministerstvo hospodárstva odhaduje v prevádzke "až" 35 tisíc ks EV, a to prosím kumulatívne a autori publikácie to ešte označili za zveličný odhad. Pritom to písali ľudia ktorí sa v elektromobilite vyznajú. No asi sa nevyznajú v tom, ako prebiehajú technologické prielomy a čo je to tzv. S-krivka. Zaujímavé je, že sa to opakuje v histórii vždy znova a znova, ale ľudia sa nikdy nepoučia...
Pokud budou elektrovehikly soutěžit s pořádnými auty se spalovacími motory férovým tržním způsobem, nelze mít žádných námitek. Kdo chce, nechť si je pořídí. Ale bez debilních dotací a hlavně bez násilného házení pseudoekologických klacků běžným poctivým autům pod kola! 8-s 8-s 8-s
Dobrý den.
Mně přijde zajímavé srovnání elektromobility za ty roky
Koukněte na článek tu https😐/www.dopravniznaceni.com/…k-2019-b5189.htm
Zajímavé
Mně přijde zajímavé srovnání elektromobility za ty roky
Koukněte na článek tu https😐/www.dopravniznaceni.com/…k-2019-b5189.htm
Zajímavé
[odkaz]
[odkaz]
Dodáva, že BMW dosiahlo zisk 784 miliónov $ pri príjmoch vo výške 21 miliárd $. Pýta sa preto, kto dopadol lepšie? Bola to zrejme narážka na vyššie marže Tesly.
místní dízlprasečí autocézisti tomu nerozumí na to mají příliš zaneřáděný mozky asi jako filtry DPF >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
AT ŽIJE TESLA JEDÉÉÉÉÉÉÉÉÉ [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
sotva s výučákem ?? nebo ti snad nějak můžu pomoct ???
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Pokud i přes ty šílené restrikce furt ještě kupují dvě třetiny aut jako spalováky, tak to zrovna nesvědčí o velké oblibě elektriky
Kolkoze % tvorili predaje el aut v norsku dajme tomu 5, 4, 3, 2 roky dozadu? Kde si videl aby sa to zmenilo zo dna na den? Ci nemecko tiez uz prestalo predavat diesle uplne?
a CR, ta zacne bejt pro elektromobilitu zajimava ve chvili, kdy zacne bejt elektromobil zajimavej pro lidi kteri maji nastarosti vozove parky velkych firem, a ver ze tohle 100% nastane v pristim desetileti a pak bude v elektromobilite prodejni BOOM :-! taxikari, foremni flotily, to vse nastane v nejakych 2-3 letech pristiho desetileti
A za pár let šly koně do salámu. 😒 😒 😒
To je vývoj. Ten nejde zastavit.
Prý vyvinuli baterku, na kterou auto ujede 1000 km a náklady na její výrobu budou výrazně nižší do výroby se má dostat do 5 let. Pokud tohle bude fungovat pak era benzínvých aut je opravdu u konce a budeme se na ně brzy chodit dívat do můzea.