Novinky
Jako že je to levné …. 😄 😄 😄
Řekni to těm co kupují olítané vozy za 100 000 a těžko to vydýchávají.
Řekni to strejdům co si jdou koupit novou Fábii a je to pro ně událost století … za 300 000.
A vybalíš 530 000 a dojedeš 100 km v zimě.
KOMEDIE POKRAČUJE. :-!
Řekni to těm co kupují olítané vozy za 100 000 a těžko to vydýchávají.
Řekni to strejdům co si jdou koupit novou Fábii a je to pro ně událost století … za 300 000.
A vybalíš 530 000 a dojedeš 100 km v zimě.
KOMEDIE POKRAČUJE. :-!
Prohlášení, kdybys dal vedle sebe prohlášení automobilek ohledně elektromobilů za posl několik let a jejich aktuálně nabízenou modelování řadu, bylo by to na kabaret. Vzpomínám si třeba na prohlášení Mercedesu z před čtyř pěti let, jak v roce 2018 budou Mercedesy poháněny výhradně elektromotory. 😄
T-Roc stojí s tříválcovou hujdou 463t. Mám věřit tomu, že vyrobí podobně velký EV v podstatě za stejnou cenu?
Ale to vy jste ten, kdo Škodu již léta přesvědčuje, že elektromobily je zbytečné vyvíjet. Jestli nástup elektromobilů způsobí problémy klasickým výrobcům, bude to jen díky tomu, že léta věřili lidem jako vy.
Ta prohlášení jsou opravdu hodně protichůdná. Jsem přesvědčen, že naprosto záměrně. Co tím VW sleduje, těžko říct.
Pravdou ale je, že momentálně nemá v prodeji konkurenceschopný elektromobil a spousta těch prohlášení (myslím těch "slibovacích") má za cíl pozdržet rozhodnutí potenciálních kupců.
"Proč bych kupoval (např.) Teslu M3 za 1,5m ? Počkám chvilku a koupím za 1/3 VW a bude to i uvnitř vypadat jako auto." ... Když takový člověk počká, tak se nakonec dočká. Jenže nevěřím, že za 500t. !!! Bude to stát stejně jako M3, ale o to přeci jde. Je potřeba pozdržet rozhodnutí potenciálních kupců do doby, až bude VW mít možnost být součástí toho rozhodování.
Pravdou ale je, že momentálně nemá v prodeji konkurenceschopný elektromobil a spousta těch prohlášení (myslím těch "slibovacích") má za cíl pozdržet rozhodnutí potenciálních kupců.
"Proč bych kupoval (např.) Teslu M3 za 1,5m ? Počkám chvilku a koupím za 1/3 VW a bude to i uvnitř vypadat jako auto." ... Když takový člověk počká, tak se nakonec dočká. Jenže nevěřím, že za 500t. !!! Bude to stát stejně jako M3, ale o to přeci jde. Je potřeba pozdržet rozhodnutí potenciálních kupců do doby, až bude VW mít možnost být součástí toho rozhodování.
To už je trochu lepší nabídka než současné. Předpokládám, že je to jeden malý krok k reálnějším cenám, které již nebudou vyžadovat žádné dotace pro stávající automobilky 😄
Ty #chytrolín to si nikde nepisal,ale NT sa dá dodelat takmer do každého auta.
PS: proti BEV či hybridom nič nemám. 😉 ,do mesta či okolo komína ideál.
PS: proti BEV či hybridom nič nemám. 😉 ,do mesta či okolo komína ideál.
i nedají, jak vyplývá z testů …. jsou v zimě rády za 100 km, tedy ty co deklarují 250 km (leaf) a stojí bez dotací 900 000 >😁
mas pravdu, ze v postbolsevickych zemich vyklopit pul mega za auto je pro vetsinu lidi dost. kdyz domu prineses sic nadprumernych 30 litru mesicne, tak z toho pul mega usetris jen tezko. ale kdyz prineses treba trojnasobek, uz se na to budes divat jinak.
smir se s tim, ze pro vetsinu lidi u nas je pul mega dost. nebyt 40 let hruzovlady komunistu, nejspis bys tech pul mega za elektromobil videl jinak. tohle auto bude primarne urceny pro zapadni trh
smir se s tim, ze pro vetsinu lidi u nas je pul mega dost. nebyt 40 let hruzovlady komunistu, nejspis bys tech pul mega za elektromobil videl jinak. tohle auto bude primarne urceny pro zapadni trh
Všelijací vandízlové a donvitové jsou uplně bez sebe, že jim na ty "zaručený" zprávy o dojezdech, servisech, nabíjeních, cenách atd moc lidí neskočilo. Není se co divit, fosilům začíná docházet argumentace spolu se zvětšujícíse nabídkou EV. V ČR není ta infrastruktura kdovíjaká, ale s trochou mozku v hlavě není ani potřeba, mít souvislo řadu zásuvek kolem cest... pár let s tím jezdím, a ani přes zimu nemám problém. Říkat to fosilům nebudu, je to jen jako házet hrach na zeď, anebo perly sviím.
je to porad technologicka novinka, vyrabi se toho malo, mala konkurence, musi se zaplatit vyvoj, a pripadny rizika …
jestlize klasicka podobne vybavena kona stoji pul mega, tak z hlediska vyrobnich nakladu neni zadny duvod, aby ta elektricka stala o 700tis vic
tesla3 stoji v USA od $35tis, coz je na nase tak 3/4 mega. sice to je zaklad, a asi bez DPH, ale spis bych se ptal, proc je u nas vyrazne drazsi nez v USA
jestlize klasicka podobne vybavena kona stoji pul mega, tak z hlediska vyrobnich nakladu neni zadny duvod, aby ta elektricka stala o 700tis vic
tesla3 stoji v USA od $35tis, coz je na nase tak 3/4 mega. sice to je zaklad, a asi bez DPH, ale spis bych se ptal, proc je u nas vyrazne drazsi nez v USA
Ale notak, dneska už dají v zimě i těch 200km >😁 a většině lidem toto na drkotání do práce a pod stačí, ale jak si napsal... muselo by to být levný elektromobil, to znamená max 400 tis. jinak si to strejdové jako já nikdy nekoupí. Navíc nám by stačilo něco velikosti fábie za těch 300. Je hezké že se auta zvětšují, ale kdo to pořád potřebuje >😁
Tak mi řekni kolik procent (ehm promile) městských aut má reálně namontováno nezávislé topení, když se to dá tak lehce dodělat >😒] >😒] >😒]
A víte proč? Na konci února začíná dovoz Tesla modelu 3 do Evropy. Kdo si koupí Teslu, těžko si v dohledné době koupí elektromobil od VW. PR masáž koncernu jede na plné obrátky. O ceně 500tis Kč se bude hovořit až do příchodu reálného VW elektromobilu. A pak se v ceníku objeví cenovka kde nejniŽší cena bude v nejlepším případě kolem 800tis Kč.
Hlavně auto na baterky je použitelné snad v mini velikosti typu Citygo , jen do města...
Za max. 300 tis..i to je moooc. 8-s
Za max. 300 tis..i to je moooc. 8-s
Pokrok nezastavis. A zaroven nemusis mit strach, ze nebudou mit lidi co delat. Podivej se na propousteni v Zetoru..
Jestlize tam ty zamestnance budes umele drzet, tak budes ztratu za Teslou a spol. jeste vic navysovat.
Promin, tleskam vizi, ze auta budou jednodussi, snadnejsi na vyrobu, spolehlivejsi, s levnejsim provozem a bez emisi.
Chapu, ze tvy priority (Plzen-Ostrava a zpet) ev zatim nesplnuje 😄
Jestlize tam ty zamestnance budes umele drzet, tak budes ztratu za Teslou a spol. jeste vic navysovat.
Promin, tleskam vizi, ze auta budou jednodussi, snadnejsi na vyrobu, spolehlivejsi, s levnejsim provozem a bez emisi.
Chapu, ze tvy priority (Plzen-Ostrava a zpet) ev zatim nesplnuje 😄
Verze za 35.000$ jeste neni v nabidce.
Vyssi ceny v EU jsou i kvuli clu 10% pro dovoz USA.
Vyssi ceny v EU jsou i kvuli clu 10% pro dovoz USA.
Ano, VW i.d. Neo bude stat polovinu toho, co Tesla Model 3.
Ale to je jako srovnavat Golf s BMW 3..
U I.D. 500.000kc to bude stejne cena od 😄
Ostatne ani Tesla se jeste nedostala ke sve cene od 35.000$..
Dojezd bude mit i.d maximalne polovicni.
A porad se to bude zdat jako dobra nabidka.
Az dojdeme k tradicni silne strance (co se tyce nakladu 😄 ) VW - zivotnosti.
Zatimco clanky Tesly (Panasonic) a jejich battery pack, je to nejlepsi, co se da sehnat, u VW tomu bude presne naopak. U clanku CATL (ktere ma VW nasmlouvane) z Ciny tezko muzeme ocekavat zivotnost pres 300 tisic km jako u Tesly.
Oni podvody (setreni) na zivotnosti, pokud vydrzi alespon zaruku, se odhaluji jeste hur nez emise 😄 A PR ma koncern v maliku (viz nejvic nejvetsi elektrorevoluce od koncernu, ktery je v EV na chvostu).
No uvidime.
Ale to je jako srovnavat Golf s BMW 3..
U I.D. 500.000kc to bude stejne cena od 😄
Ostatne ani Tesla se jeste nedostala ke sve cene od 35.000$..
Dojezd bude mit i.d maximalne polovicni.
A porad se to bude zdat jako dobra nabidka.
Az dojdeme k tradicni silne strance (co se tyce nakladu 😄 ) VW - zivotnosti.
Zatimco clanky Tesly (Panasonic) a jejich battery pack, je to nejlepsi, co se da sehnat, u VW tomu bude presne naopak. U clanku CATL (ktere ma VW nasmlouvane) z Ciny tezko muzeme ocekavat zivotnost pres 300 tisic km jako u Tesly.
Oni podvody (setreni) na zivotnosti, pokud vydrzi alespon zaruku, se odhaluji jeste hur nez emise 😄 A PR ma koncern v maliku (viz nejvic nejvetsi elektrorevoluce od koncernu, ktery je v EV na chvostu).
No uvidime.
Tak podle mně se VW "odkopou" s příchodem I.D. na trh. Podle toho se bude dát odhadnout jejich další cenotvorba EV. Sám sem na to dost zvědavej 😉
Tomu se říká evoluce, ten kdo zaspí pokroj je náležitě odměněn. Zatím to drží německé PR zuby nehty, tak uvidíme jak dlouho... >😁
Říká ti něco pojem účinnosti výroby vodíku, která se pohybuje kolem \eta = 0,3 ? (pokud se nebavím o výrobě ze zemního plynu, což je dnes hlavní zdroj vodíku).
Nebo si jako většina zdejších diskutujících myslíš, že slovo vodík je od slova voda a jedná se pouze o vodu natankovanou do nádrže??? >😒] >😒] >😒]
Nebo si jako většina zdejších diskutujících myslíš, že slovo vodík je od slova voda a jedná se pouze o vodu natankovanou do nádrže??? >😒] >😒] >😒]
Je to tak do očí bijící, že to už nemůže vidět jen totální ignorant >😁 (čti ovečky kurvítkovozítek a strojků na penízky - VW)
Čím méně fosilů přejde na pohodlnější a daleko výkonnější BEV, tím lépe. Alespoň nám nebudou blokovat nabíječky >😁 >😁 >😁
To, že máš každé ráno plný dojezd a auto si vytopíš mobilem ze zásuvky, takže sedneš do auta co má v -10°C teplotu 20°C a nemusíš škrábat okna, máš rozehřátý sedák atd., a po cestě do práce už topení nezapneš, protože to auto nestihne vychladnout, to jim nevysvětlíš >😁
To, že máš každé ráno plný dojezd a auto si vytopíš mobilem ze zásuvky, takže sedneš do auta co má v -10°C teplotu 20°C a nemusíš škrábat okna, máš rozehřátý sedák atd., a po cestě do práce už topení nezapneš, protože to auto nestihne vychladnout, to jim nevysvětlíš >😁
No nastesti ne vsichni Cesi a Nemci jsou tak tupi 😉
Ale mas pravdu, ze Tesla je pod nemeckou hrdost.
Tesla nicmene jeste dlouho neostrouha, protoze temer zadnou konkurenci nema.
A s i.d. ji mit nebude, ani za pet let.
A do ty doby uz bude Tesla slusnej globalni hrac..
I.d. bude konkurence pro Hyundai, ktery je mimochodem slusne napred.
Protoze auto o kterem se tu pise, ze bude u VW za pet let, ma Hyundai uz dnes.
A se zlevnenim baterek bude Hyundai stejne drahy (nebo levnejsi) jako VW.
Nevim proc by tomu melo byt jinak nez u klasickych aut VW a Hyundai..
Ale mas pravdu, ze Tesla je pod nemeckou hrdost.
Tesla nicmene jeste dlouho neostrouha, protoze temer zadnou konkurenci nema.
A s i.d. ji mit nebude, ani za pet let.
A do ty doby uz bude Tesla slusnej globalni hrac..
I.d. bude konkurence pro Hyundai, ktery je mimochodem slusne napred.
Protoze auto o kterem se tu pise, ze bude u VW za pet let, ma Hyundai uz dnes.
A se zlevnenim baterek bude Hyundai stejne drahy (nebo levnejsi) jako VW.
Nevim proc by tomu melo byt jinak nez u klasickych aut VW a Hyundai..
… a polovička zaměstnanců Škody Auto dostane výpověď … této vizi tleskáš
aneb jak se říká "když se kácí les lítají třísky", což :-! :-! :-! :no:
aneb jak se říká "když se kácí les lítají třísky", což :-! :-! :-! :no:
Ale to VW právě geniálně dělá a Němci mu to žerou. Až bude mít VW nějaké portfolio, Němci po "americké" Tesle ani neštěknou.
Jako u nás - superb vítězil v testech nad E-klasse, Yeti nad GLK a podobně. Auta za polovinu ceny "porážela" D3 a nádavkem Volvo!
Díky tuposti Němců a části Čechů má VW a Škoda šanci. A Tesla ostrouhá.
Jako u nás - superb vítězil v testech nad E-klasse, Yeti nad GLK a podobně. Auta za polovinu ceny "porážela" D3 a nádavkem Volvo!
Díky tuposti Němců a části Čechů má VW a Škoda šanci. A Tesla ostrouhá.
Toliko teorie. Ale Kona stojí 1,2M, Tesla 3 1,5M.... jenom v těch o fous dražších baterkách, než budou (prý) za rok, to nebude.
Prodej Tesly M3 v Evropě zahajují již v únoru. PR koncernu, která má tyto prodeje kazit, jede na plné obrátky. A to je asi tak všechno co lze k tomuto článku říct.
tesla vyrabi 1kWh aku za cca $110 a ceka se, ze pristi rok prolomi hranici $100.
jestli se to podari i VW za dalsi 4 roky, 40kWh aku na dojezd 200km vyjde vyrobne na $4000, tedy necely 100tis na nase. prihodis k tomu levnej elektromotor, silovou elektroniku a muzes jezdit, podle me do 150tis se vyrobne vejdes.
a vypadne ti spalovaci motor, alternator, starter, vejfuk, katalyzator, lambda, GPF, nadrz, chladic, spojka, prevodovka ...
podle me to realny je, protoze jestlize ma byt rozdil v cene 70tis, vse co vypadne by se muselo vejit do cca 80tis ….
jestli se to podari i VW za dalsi 4 roky, 40kWh aku na dojezd 200km vyjde vyrobne na $4000, tedy necely 100tis na nase. prihodis k tomu levnej elektromotor, silovou elektroniku a muzes jezdit, podle me do 150tis se vyrobne vejdes.
a vypadne ti spalovaci motor, alternator, starter, vejfuk, katalyzator, lambda, GPF, nadrz, chladic, spojka, prevodovka ...
podle me to realny je, protoze jestlize ma byt rozdil v cene 70tis, vse co vypadne by se muselo vejit do cca 80tis ….
Jj v roce 2024 >😁
Tentokrat uz doopravdy 😄
A tenhle: [odkaz] znas?
V roce 2020? To uz je ale pristi rok..
Tesla ma casto nesmyslne terminy, ale u VW je cela elektromobilita nesmyslna a nechtena..
Tentokrat uz doopravdy 😄
A tenhle: [odkaz] znas?
V roce 2020? To uz je ale pristi rok..
Tesla ma casto nesmyslne terminy, ale u VW je cela elektromobilita nesmyslna a nechtena..
Je to až k pousmání, jak křečovitě VW háže novinkami elektromobilů, které uvede na trh za 5 let. Za mne to fakt svědčí o tom, že si seriozně uvědomují, že jim v nástupu elektromobility ujíždí vlak, s dieselgate mají slušné máslo na hlavě a tak aspoň vyrábí na plné obrátky infromační konkurenční boj. U mne ztrácí kredibilitu a možná názor změním, až předvedou skutečný, konkurenceschopný elektromobil.
Tých sľubov už bolo... Chystáme toto, chystáme tamto a zakrátko už to nie je pravda. Koľko bolo vzletných rečí okolo VW eUp! a zľahla sa po ňom zem; neviem, či som ho doteraz videl na ceste... Vyrába sa ešte vôbec?
Tak tak. Bohužel každý nemá možnost mít 2 auta. A tak se automobilky snaží udělat elektrouniverzál..... 😉 A tím se "zkratovozy" prodražují... ;-\
jj
VÍTE VY VŮBEC NA CO ŽE TO JEZDÍTE ? [odkaz] [odkaz] 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
VÍTE VY VŮBEC NA CO ŽE TO JEZDÍTE ? [odkaz] [odkaz] 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
vyraba sa u nas ano 😉
problem je len to ze elektrovozy u nas zatial v danej cenovke kupuje malokto bez ohladu na ich velkost ... uz samotne bezne fosilne minivozy maju problem u nas co to aspon predat ( ja mam problem stretnut vobec klasicku pandu alebo picanto ci celerio a nie to este podstatne drahsie mini-elektroauto ako e-up takze neviem comu sa divis ) .. ale z globalneho pohladu je fajn ak je na trhu coraz viac mini aj malych elektrovozov.. ich ceny casom predsa le pomaly zacnu klesat...
a zase vw nie je slubotechna a la alfa takze v tomto by som nebol az tak skepticky ... uz coskoro tu mame vw ID elektro auto... moc som na neho zvedavy.... podla mna podkuri aj golfu... samozrejme nie hned... ale par rokov prejde a budeme sa divit mozno este 😉
problem je len to ze elektrovozy u nas zatial v danej cenovke kupuje malokto bez ohladu na ich velkost ... uz samotne bezne fosilne minivozy maju problem u nas co to aspon predat ( ja mam problem stretnut vobec klasicku pandu alebo picanto ci celerio a nie to este podstatne drahsie mini-elektroauto ako e-up takze neviem comu sa divis ) .. ale z globalneho pohladu je fajn ak je na trhu coraz viac mini aj malych elektrovozov.. ich ceny casom predsa le pomaly zacnu klesat...
a zase vw nie je slubotechna a la alfa takze v tomto by som nebol az tak skepticky ... uz coskoro tu mame vw ID elektro auto... moc som na neho zvedavy.... podla mna podkuri aj golfu... samozrejme nie hned... ale par rokov prejde a budeme sa divit mozno este 😉
hura... a snad bude aspon do tych 20 tisic eur ... uz tu davno inak mal byt ... pri moznostiach ake ma vw je to doslova hanba... ale radsej neskoro ako nikdy :yes:
Ja netvrdim, ze si ho koupi novy 😉
Koupi si ho po par letech ojety, az ho spokojeny prvni majitel proda a koupi si dalsi VW se zarukou.
No a nebohemu druhemu majiteli uz zbydou jen oci pro plac 😄
Az bude muset menit u i.d. (nejen) baterku.
Ale o tom uz pisu niz..
Koupi si ho po par letech ojety, az ho spokojeny prvni majitel proda a koupi si dalsi VW se zarukou.
No a nebohemu druhemu majiteli uz zbydou jen oci pro plac 😄
Az bude muset menit u i.d. (nejen) baterku.
Ale o tom uz pisu niz..
No nevim, ale myslim, ze prumerna puvodni cena novyho vozu u vozovyho parku Ceska bude mozna pres 1/2 milionu 😄
A tak dokola ..