Oba to jsou krásné a povedené vozy. Myslím, že trochu zaostává marketing a cenová politika. Ovšem vyhlídka Jaguary komplet převést na elektroplečky je děsivá. To by byla vážně škoda.
chtějí-li uspět, měli by nabízet něco prémiového. Kdysi to bývaly motory a premiové interiery. Jenže dnes? Vždyť je to všechno ve čtyřválci ... spousta lidí koupí raději Passata nebo Superba za míň a v lepší výbavě. A bohužel ani ty interiéry nejsou u XE zrovna něčím, za co by si někdo rád připlatil.
proč? Vždyť v XE a XF už žádný dobrý benzinový motor není, tak jaká škoda? Motor jde koupit akorát v F-type, F-pace. Ostatní modely jsou maximálně pro "dieslomily".
Jaguar/Land rover se zabil sám, když neuměli udělat moderní benzínový motor a furt tvrdošíjně všude cpali diesly, které ještě mají hodně mizernou pověst, hlavně staré 2,7 D sou totální masakr.
No spíše ti ekofašisté volení v EU. Budou volby do evropského parlamentu...jsme zvědav kolik lidí přijde...jinak zas vyhrajou zeleno-rudé levicové eco mozky.
napsat, že modelu XF se nedaří??? Vždyť je tu bratru na trhu 11 let! :yes:
Jen pro úplnost je to jeden z nosných modelů, od doby co to koupil Ratan Tata.
jak prekvapujuce ze jo.... ajaj.. este sa budu diat veci .. a nielen v jaguari
kto vsadza na crossy a SUV a hybridy ci elektro ten ma dnes uz daleko vacsie sance ... takze verim ze coskoro neostane v tomto len pri I-pace ale jag nam ponuke aj nieco dalsie na tento sposob :yes:
pokud máš na výběr mezi Supem za mega a Jaguarem za 1,5 ... přičemž Jaguar mimo aury "luxusu" nic výrazně lepšího nenabízí. Samozřejmě můžeš se vydat cestou Mercedesu, kde to ale bude dost možná ještě dražší.
Být v Jagu benzinová R6, tak ano, sám bych si ťukal na čelo, že si někdo dovolí postavit do srovnání tak rozdílná auta, ale takto ...
Konkurent pro trojku... Bohužel, nedostal konkurenceschopná řešení. Hliník v této třídě způsobuje cenovou nemohoucnost, motory kopírující XF zrovna tak.