Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
25. 11. 1999 14:23
neregistrovaný "Sapper"
25. 11. 1999 14:26
neregistrovaný "Fenix"
25. 11. 1999 15:10
neregistrovaný "Sapper"
25. 11. 1999 18:52
neregistrovaný "Villeneuve"
2. 12. 1999 16:31
neregistrovaný "jasir"
7. 12. 1999 11:12
neregistrovaný "Sapper"
26. 11. 1999 08:22
neregistrovaný "Tifosi1"
26. 11. 1999 08:33
neregistrovaný "Fenix"
26. 11. 1999 08:18
neregistrovaný "Tifosi1"
26. 11. 1999 08:29
neregistrovaný "Fenix"
29. 11. 1999 17:45
neregistrovaný "Sapper"
29. 11. 1999 19:23
neregistrovaný "T-REX"
29. 11. 1999 22:00
neregistrovaný "Tifosi1"
29. 11. 1999 22:13
neregistrovaný "Roman11"
25. 11. 1999 18:21
neregistrovaný "fik1"
27. 11. 1999 20:27
neregistrovaný "Milco"
27. 11. 1999 21:40
neregistrovaný "Roman11"
29. 11. 1999 13:57
neregistrovaný "Sapper"
29. 11. 1999 14:37
neregistrovaný "Beasty"
29. 11. 1999 14:52
neregistrovaný "Fenix"
29. 11. 1999 14:41
neregistrovaný "Beasty"
29. 11. 1999 17:40
neregistrovaný "Sapper"
30. 11. 1999 08:07
neregistrovaný "jano10"
7. 12. 1999 11:57
7. 12. 1999 15:02
neregistrovaný "Roman11"
7. 12. 1999 19:35
neregistrovaný "Fucida"
7. 12. 1999 22:50
neregistrovaný "fik1"
8. 12. 1999 09:36
8. 12. 1999 12:12
neregistrovaný "Beasty"
8. 12. 1999 13:49
neregistrovaný "HAROUS"
8. 12. 1999 14:00
neregistrovaný "Fenix"
8. 12. 1999 15:19
neregistrovaný "HAROUS"
8. 12. 1999 16:41
neregistrovaný "Fenix"
10. 12. 1999 10:26
10. 12. 1999 11:09
neregistrovaný "HAROUS"
10. 12. 1999 12:12
neregistrovaný "jano10"
10. 12. 1999 15:22
neregistrovaný "Roman11"
11. 12. 1999 10:13
neregistrovaný "Tifosi1"
10. 12. 1999 12:28
neregistrovaný "Fenix"
14. 12. 1999 17:37
neregistrovaný "fik1"
16. 12. 1999 10:57
17. 12. 1999 07:14
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 07:35
neregistrovaný "HAROUS"
17. 12. 1999 08:10
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 12. 1999 12:39
neregistrovaný "Villeneuve"
17. 12. 1999 09:49
17. 12. 1999 10:21
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 10:22
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 11:12
17. 12. 1999 11:52
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 12. 1999 11:53
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 12. 1999 12:03
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 12:57
17. 12. 1999 13:07
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 13:09
17. 12. 1999 13:15
neregistrovaný "jano10"
17. 12. 1999 13:22
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 13:32
19. 12. 1999 12:12
neregistrovaný "Tifosi1"
20. 12. 1999 02:34
neregistrovaný "Roman11"
20. 12. 1999 15:52
neregistrovaný "fik1"
20. 12. 1999 16:08
neregistrovaný "Roman11"
20. 12. 1999 16:22
neregistrovaný "Fenix"
21. 12. 1999 23:46
neregistrovaný "Tifosi1"
10. 1. 2000 11:30
neregistrovaný "cork"
27. 12. 1999 09:00
neregistrovaný "fik1"
14. 1. 2000 10:22
neregistrovaný "fik1"
20. 1. 2000 23:23
neregistrovaný "Tifosi1"
25. 4. 2000 00:00
neregistrovaný "Marsa"
7. 5. 2000 20:31
neregistrovaný "krumnikl"
12. 5. 2000 00:00
neregistrovaný "Berkut"
12. 5. 2000 13:34
neregistrovaný "Rosset"
19. 5. 2000 22:49
neregistrovaný "MichaelSchumi"
3. 12. 2001 22:51
neregistrovaný "krakra"
neregistrovaný "Sapper"
25. 11. 1999 14:23
Úvodník
Zdravim všechny, kteří navštíví mé témátko Mcleren - vše pro. Ferrari - vše proti. Doufám že se tu vždy každý dozví co bude potřebovat a taky že tu budou nějaký stálý návštěvníci. Povoliju zanadávat si na ty rudochy z Maranela.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Fenix"
25. 11. 1999 14:26
Re: Úvodník
Osobně se domnívám, že tady moc plno nebude. no nevadí. Jako jeden z mála zástupců Jordanu doufám, že se tady vzájemně vymlátíte a bude od vás pokoj. Na hodně dlouho!
neregistrovaný "Sapper"
25. 11. 1999 15:10
Re: Úvodník
Jordan je dobrej, ale ne tak jako Mcleren. Po Mclerenu je to můj nejoblíbenější tým. Svou zásluhu na tom má taky Pilsner.
neregistrovaný "Villeneuve"
25. 11. 1999 18:52
Re: Úvodník
Zboznuju fanousky, kteri pisou nazev sveho tymu s pravopisnou chybou (vlastne se dvema):-) B.A.R.man
neregistrovaný "jasir"
2. 12. 1999 16:31
Re: Úvodník
Co jsi to za fanouška, vždyť si na to jenom hraješ, když nevíš jak se píše název týmu tak jsi totálně mimo.
neregistrovaný "Sapper"
7. 12. 1999 11:12
Re: Úvodník
Troubové, už jsem dávno napsal, že se všem omlouvám za ten překlep, takže asi neumíte nic jinýho, než jenom omílat jednu věc furt dokola.
neregistrovaný "Tifosi1"
26. 11. 1999 08:22
Re: Úvodník
To odtebe Fenixi ale nebylo hezke, ze jsi prejes, aby priznivci dvou nejlepsich staji (ta ruda je nepochybne lepsi) vymlatili navzajem. Takovy kecy si nech na fotbal netahej je nejuslechtilejsiho sportu ansvete...
neregistrovaný "Fenix"
26. 11. 1999 08:33
Re: to Tifosi
Tvou poznámku beru jako špatný vtip. F1 a nejušlechtilejší sport na světě??? Já myslím, že tento sport není o nic ušlechtilejší než třeba cyklistika nebo box! Taky samí podvody, házení špíny a vymejšlení intrik na druhého. Tomu ušlechtilost neříkám. Víš já jsem to napsal právě kvůli těm dvěma stájím. Kdyby se tady rvali fanouškové Minardi a Arrowsu, tak to bude něco jinýho, ale tyhle dvě stáje fans z toho mají pomalu hobby. Takže proto. Jinak sportovní přání úspěchů patří oběma stájím jenom v dobrém.
neregistrovaný "Tifosi1"
26. 11. 1999 08:18
Re: to Tifosi
1. Sappere jsi hovadko, kdyz uz uvadis, ze tvuj nejoblibenejsi tym je McLaren tak se aspon nauc psat spravne jeho jmeno. I muj sestiletej synovec vi jak se pise nazev, tyhle staje, kterou uznavam pouze pro jejiho zakladatele - tim byl Bruce McLaren z Noveho Zelandu. Ty vole to je informace, ted nebudes spat, protoze vis neco noveho.

2. Opovaz se napsat neco sprostyho o Ferrari, co neni zalozeno na pravde a ja si te najdu...
neregistrovaný "Fenix"
26. 11. 1999 08:29
Re: to Tifosi
Ano přátelé, tak jsem si to představoval! Jen do sebe ať lítají chlupy!!! :-)))
neregistrovaný "Sapper"
29. 11. 1999 17:45
Re: to Tifosi
Ano přiznávám, že jsem chyboval a zakladatele jsem taky neznal. Ale o těch sviních z Ferrari jse snad ani slušně psát nedá.
neregistrovaný "T-REX"
29. 11. 1999 19:23
Re: to Tifosi
Ty parchante, jak si dovolujes takhle mluvit o FERRARI !!!

Omlouvam se ... nechtel jsem byt sprosty, ale tohle mne fakt vytocilo. A mimochodem, psal jsi, ze taty budou k mani nejake novinky o McLarenu.. kde jsou ? Vidim jenom tlachani a urazky, nic jineho. Nebo ze by nic noveho nebylo ???????
neregistrovaný "Tifosi1"
29. 11. 1999 22:00
Re: to Tifosi
TOS' SNAD ULÍT NE. Ty budeš asi pěkně vypatlanej analfabet. Jestli máš aspoň 3 třídy základní školy tak ti gratuluju, na víc nemáš. Můžeš však dokázat, že jsi víc když se Ferrari omluvíš.
neregistrovaný "Roman11"
29. 11. 1999 22:13
Re: to Tifosi
No teda psát o Ferrari, že jsou to ***,...to jsi teda dost přehnal...
neregistrovaný "fik1"
25. 11. 1999 18:21
Ať žije Jaguar
Sice jim to asi v příští sezóně neukáže, ale v roce 2001 všichni uvidíte. Obvzlášť když Jag koupí HHF ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milco"
27. 11. 1999 20:27
McLaren=najrýchlejsie ale najnespolahlivejsie auto
Tu predsa ide hlavne o spolahlivost. Aj preto pohar konstrukterov neziskal mekílaren, ale Ferrari.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Roman11"
27. 11. 1999 21:40
Re: McLaren=najrýchlejsie ale najnespolahlivejsie auto
No čekal jsem, že tady bude plno šediváků pět ódy na to svoje "nejlepší" auto F1, a ono nic...
neregistrovaný "Sapper"
29. 11. 1999 13:57
Sorry
Promnte chlapi, že jsem v názvu tématu udelel preklep, samozrejme místo Mcleren tam ná bejt Mclaren.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beasty"
29. 11. 1999 14:37
Mcleron
Jo tak mi někdo visvětlete kdo je lepší jestli Šumi nebo Mikka ????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Fenix"
29. 11. 1999 14:52
Re: Mcleron
Já myslím, že tady to nikdo neVIsvětlí. Ty vole ty jsi Čech!
neregistrovaný "Beasty"
29. 11. 1999 14:41
Bez nadpisu
Co je to vlastně za značku to vaše Mc Leron !!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Sapper"
29. 11. 1999 17:40
Re: Re:
Beasty je trouba, je to prostě vůl a nic jinýho. Jak se říká: IQ tykve a ještě vydlabaný.
neregistrovaný "jano10"
30. 11. 1999 08:07
Re:
Človeče sledujeą F1 uľ dlhąie, alebo si podµahol reklamnej kampani west-mcl-merc. a začal si len tento rok a fandíą ąedivým lebo vyhrávajú???
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 1999 11:57
Bez nadpisu
FERRARI a kdo říká v této zemi něco jinýho tak je pro rudou z Maranella zrádce. S těma němčourama co nejsou schopní udělat nic pořádnýho se děte vycpat. Mclaren prohrál a příští rok prohraje totálně a bude rád, když bude 2.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Roman11"
7. 12. 1999 15:02
Re: Re:
No v podstatě souhlasím s Wolffem. Ty němčouři mají jen jedinný štestí, že sou v tom týmu ještě angličani a podvozek se dělá v anglii, jinak bychom o tom, že je mercedes v F1 ani nevěděli.
neregistrovaný "Fucida"
7. 12. 1999 19:35
Re: Re:
A nechce si nahodou "ruda z Maranella" nakreslit na kastli srp a kladivo? Cervenej podklad uz ma, tak aby byl Sumak zajimavejsi. jinak nic proti nemu, ale kdyz jsem cet na konci sezony, jak mluvil vo Irvinovi, tak nevim.
neregistrovaný "fik1"
7. 12. 1999 22:50
McLaren na Jaguar Sport Webu
Jaguar Sport Web updated

F1 Races - the Cart Race

F1 Week with ... Mclaren

F1 News :

Barrichello is getting faster and faster

BMW will be supplier of the official vehicles

Irvine: Schumacher will win next championship

Schumacher wins kart race ( pictures are in F1 Races section )

BAR-Honda completes first test
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 1999 09:36
Bez nadpisu
To s tím srpem jsem to už někde slyšel. A opět musím podotknout - není rudá jako rudá. Ta naše je nejkrásnější. No a nebýt toho britskýho konstruktéra, kterej zatím kam páchl tak vyhrál, tak by se skopčáci a bohužel ani franzouzi(Williams s Renaultem) na nic nezmohli. Tomu Anglánovi mohl konkurovat jen Enzo Ferrari. Ale jak říkám: Irvine: Schumacher win next champions.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beasty"
8. 12. 1999 12:12
Ten Sapper to je Vocas !!!
No to jsem ještě neviděl,aby fanda Mc neuměl napsasat ani název nejlepší značky v F1 !! Co hoši kdo si myslí , že ferrari je lepší tak bude mít co dočiněni se MNOU !!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "HAROUS"
8. 12. 1999 13:49
Re: Ten Sapper to je Vocas !!!
Tak se mi jenom potvrzuje, že fanoušci Ferrari sou opravdu téměř všichni fanatici. To je jeden z důvodů, proč F1 Ferrari nemusim. Potom taky aféra kolem nepovolených rozměrů, kdy Ferrari zaplatilo "úpravu" z 1cm na 4mm. A teď, ať vás dožeru nejvíc, trochu ironie - za nejhezčí sportovní civilní auto považuju Ferrari 550 Maranello. Jo a ještě na závěr - ať žije Jordan.
neregistrovaný "Fenix"
8. 12. 1999 14:00
Re: Ten Sapper to je Vocas !!!
Harousi, kdybych tě neznal, tak bych řekl, že jsi telepat. Tohle jsem měl přesně taky na srdíčku. Díky, že jsi to vyjádřil i za mě. A jsem rád, že patříš také do klubu "Sršňů"! Příští rok jim natrhneme zadky! Viva JORDAN!
neregistrovaný "HAROUS"
8. 12. 1999 15:19
Re: Ten Sapper to je Vocas !!!
Tak, tak, VIVA JORDAN. Doufám, že na F1 Megashow v Praze si Eddie všimnul, že je u nás dost fanoušků Jordanu, a že to Tomášovi bude pučovat častějc.
neregistrovaný "Fenix"
8. 12. 1999 16:41
Re: Ten Sapper to je Vocas !!!
Přesně. A taky doufám, že Tom nezklame a zajede nějaký bezvadný čas hned na úvod, aby všichni viděli. Jééé já se těším, už se to blíží. První testy Čecha v F1 a ještě k tomu v Jordanu. Ne v žádnejch pitomejch......! Však víš! :-))
10. 12. 1999 10:26
Bez nadpisu
Hoši Tomášovi to přeju. Smůla je, že se to Charouzovi nepodařilo domluvit někde jinde, než právě u Jordana. A fanatici nejsme. Ferrari je prostě nejlepší, s tím nic nenaděláte ani vy ani já. Ukazte mi Tomase, co by nechtel jit do Ferrari. Kdyz dá nabýtku Ferrari, Jordan a MClaren, hádejte koho si jezdec vybere?To byste neuhodli No nic
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "HAROUS"
10. 12. 1999 11:09
Re: Re:
Vybere si tým, kde má perspektivu jezdit stejně jako stájovej kolega. Nepude nikomu dělat šaška. A mimo to si myslim, že by šel k Jordanu (kdyby nazáleželo na prachách), protože o Jordanu se ještě bude moc a moc mluvit.
Už se těšim až HHF, nebo Tomáš budou v jordanu brát Šumáka o kolo. :-)))
neregistrovaný "jano10"
10. 12. 1999 12:12
Re: Re:
Nemám nič proti HHF ani Tomáąovi, ale na to aby dali Schumimu kolo eąte nedorástli a ani sa tak nestane. NAZDAR!
neregistrovaný "Roman11"
10. 12. 1999 15:22
Re: Re:
ha,...myslim, ze by Tomáš bral spíš to Ferrari, i s tou autoškolou od Schumiho... no zkuste se ho někdo optat...
neregistrovaný "Tifosi1"
11. 12. 1999 10:13
Re: Kdo by něchtěl?
Chtěl bych vidět jediného jezdce formulových vozů, který by nechtěl odjezdit celou sezónu za Ferrari. Oni si sice můžou teď kecat co chtěj, ale to dělaj jenom proto aby je nevylili jejich stávající zaměstnavatelé. Každej by to chtěl, protože Ferrari je nesmazatelná legenda automobilových závodů vůbec, a jezdit za ní je dokladem pilovtových schopností. Ty by si tam nepustili třeba Coultharda. Ten bude navždy zelenáč. Upřímě si řekněte, jestli by jse se nechtěli svézt jen v silniční verzi.
neregistrovaný "Fenix"
10. 12. 1999 12:28
to wolf
Ferrari??? Nejlepší??? :-)))))))))))))))))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
14. 12. 1999 17:37
Tak co sedivaci, nejak Vam to tu vazne ....
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 1999 10:57
Bez nadpisu
No myslím, že by bral tomáš i Minardiho a ještě by byl nadšenej. Jo a další věc co nechápu - ti nadšenci pro Jordana. Dyť nemá peníze ani motory. Tak co chudák zmůže - alibisti!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 07:14
Re: Re:
No Ferrari je sice má, ale ty výsledky, no nevím. Ferrarisi jsou alibisti už 20 let, takže nevím, co to plácáš. Ani s velkou šuměnkou!
neregistrovaný "HAROUS"
17. 12. 1999 07:35
Re: Re:
Tak to asi Šumák a Eddie nejsou moc dobrý, když jim HHF stíhá s tak "špatnym" autem. :-))) Mimo to, je Jordan jedna z mála sympatických (mě) a bezkonfliktních stájí.
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 12. 1999 08:10
Re: Re:
Souhlas s Harousem. je to zvláštní, že "mizerný" frentzen na "mizerném" Jordanu byl vřdycky v patách "božských ferrari a McL". No, Honda bude mít snad příští rok ještě lepší motor a Jordan a BAR více zkušeností s konstrukcí a ukáží namyšleným rudochů, a šedivákům, zač je toho loket.
neregistrovaný "Villeneuve"
17. 12. 1999 12:39
Re: Re:
Nemyslim, ze by Tomas bral i Minardiho. Na idnes Charouz rikal, ze asi za 100MKc by uz tuto sezonu mohl Tomas jezdit (v pripade ze by dostal superlicenci) v nejakem slabsim tymu. To ovsem Charouz nechce a myslim, ze je to rozumny postoj. Jinak pry penize, ktere do Tomase vpalili aby si mohl projet F1cku jsou 150MKc
17. 12. 1999 09:49
Bez nadpisu
No Kingu, teď si mě trošku sklamal, ty seš fakt fanatik do Hondy(dobře přiznávám, že já do Ferrari). Troufám si polemizovat o tom, že by Jordany stíhaly Ferrari - to je blbost. Snad jen když měli nějaký problémy, ale když o něco šlo tak to proslali o 2 kola, ale to nic

A netvrdím, že je Frentzen špatnej jezdec, mimo jiné Hill taky není špatnej a když dojel do 10. místa tak byl nadšenej. Tak proboha co to tady plácáte. No a ještě jedna věc - Ferrari je mistrem světa. To byste si měli uvědomit. No a ktěm motorům - oni u Ferrariho budou mít horší motor než měli loni? No kdyby ste si přečetli parametry nové V10 tak se asi poserete. Tam Honda min. 2 roky ještě nebude, i když přiznávám, že Honda bude pro Ferrari konkurentem, rozhodně větší než Mclaren. No a další věc - nerozhoduje pouze motor(kterej má Ferrari bezkonkurenčně nejlepší) ale take taktika a konstrukce auta. A pokud někdy Jordany stíhaly Ferrari tak jen proto, že oni bojovali s Maclarany a o Jordany se nestarali. No a když jel Šumachr to Hanzovi naděloval sekundu na kolo. TAK NEPLÁCEJTE BLBOSTI.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 10:21
Re: Re:
Teda wolffe, to byl výplod!!! Tleskám ti, protože to se opravdu jen tak nevidí. Jestli ty říkáš Kingovi, že je fanatitak na tebe asi neexistuje slovo. Takovou zaslepenost jsem ještě neviděl!!!
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 10:22
Re: Re:
Sorry, ....fanatik....!
17. 12. 1999 11:12
Bez nadpisu
No když něco plácnete, tak mi aspoň odargumentujte v čem se mílím, nebo v čem sem zaslepenej a můžem se bavit. Vždyť Jordany sbíraly body HLAVNĚ když nedojeli Ferrari a MC(nebylo to však pravidlo to přiznávám) a to ještě díky taktice plné nádrže, tak nevím o čem je řeč a všechno co sem řekl je pravda. A pokud si někdo myslí, že ne tak ať se podívá na předešlé uplynulé sezóny a neremcá blbě.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 12. 1999 11:52
Re: Re:
No to je právě ono, když se dva perou, třetí....... Když říkáš, že je Jordan tak slabý, tak jak to, že byl vždy v závěsu za ferrari?
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 12. 1999 11:53
Re: Re:
A kde jsi nabral, že ještě 2 roky nebude mít Honda na Ferrari? Jaké tedy parametry má ten super motor od Ferrari?
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 12:03
Re: Re:
Mě by jenom zajímalo, kde bereš tu jistotu, že Ferrari mají nejlepší motory. Podle čeho tak usuzuješ??? Jestli podle toho, že letos vyhráli PK, tak je to dost krátkozraké. Je zajímavé, že Frentzen s Jordanem se pral s Hakkinenem a Irvinem o špici. A přitom Irvine měl nejspolehlivější auto a dojel nejvíc závodů. Tak o jakém dojíždění na úkor soupeřů to mluvíš, ty hlavo?
17. 12. 1999 12:57
Bez nadpisu
Fenixy ty seš asi pako z parlamentu ne? Tváříš se blbě když řeknu, že Ferrari mělo nejlepší motory a vzápětí prohlásíš, že sou nejspolehlivější. No a to je třeba si uvědomit, že prakticky celou sezónu jezdil Ervine sám. A kolik vyhrál cen? Akolik ji vyhrál HHF nebo Hill. Odmítám tuto stupidní debatu s lidma, kteří ví *. Tak se laskavě uklidněte. No a s těma motorama už spíš věřím tomu BMW, ale to všechno je proti Ferrarimu jen póvl. Když vás nepřesvědčí ani vítězství bez Schumachera v singlu, tak už nevím co byste chtěli. No a pokud de o ten motor, tak má být nejlehčí, nejvýkonnější a nejspolehlivější. Nevím jestli takový skutečně bude,ale zatím nemám důvod myslet si, že ne.

A někdo, kdo vleze do formule na pár let a dělá pupíky mě nemůže absolutně vytočit. No a k tomu Minardimu. Těch 150 melounku by bylo pro něj málo, vzhledem k tomu, že Tomáš je Čech a není tedy z obchodního hlediska, vzhedem ke kupní síle našeho obyvatelstva rentabilní. To byste mohli taky vědět, než něco plácnete. Kolik měl ztrátu HHF na Schumiho v Malisii?1,8 sekundy a nebo víc? No nevím. Ono v této kategorii sportu je i 0,5 sekundy dost, takže klídek HOŠANI
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 13:07
Re: Re:
Já taky odmítám debatu s takovým chytrákem! Ty si taky nevidíš do pusy viď. To že Irvina musel Salo pouštět, aby vůbec vyhrál, to ti uniklo. Že to vůbec nebylo v nějakých dovednostech pilotů, nebo supervýkonu supermotoru v superautě, ale v prachsprosté taktice R.Browna, to ti taky uniklo. Ty bys taky potřeboval trochu přehledu.
17. 12. 1999 13:09
Bez nadpisu
Já to všechno co ti teďka odpadlo od pusy vím, ale nepovažuji to za rozhodující. No prostě jednou jel Salo naplno a předvedl co auto umí, tak nevím o čem pleskáš
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jano10"
17. 12. 1999 13:15
FERRARI predsa nespí!!!
Chcem poveda», ľe mi je síce tým "srąňov" sympatický, lebo vyľaruje vľdy od nich pohodová atmosféra, ale to čo tu niektorí fandovia predvádzajú je k smiechu. Není som fanda ferrari, ale Schumiho, t.j. keď ten odíde od ferrari, tak ma táto značka prestane zaujíma» . Ale k veci. Jordanisti jedno je pravda na 80% získavali ľltí body vtedy keď nebodovali buď červení, alebo ąedí. Jordan v tejto sezóne nebol pre nich hrozbou a to je fakt. Moľno v budúcej sezóne, ale akurát tak pre McLareny. Stále tu len počujem aký je motor Honda super. Takľe len Honda pracuje? Ferrari nespí!!! A o tom sa presvedčíte v blízkej dobe. Má totiľ človeka, ktorí stál uľ pri dvoch majstrovských monopostoch. Je síce pravda, ľe teraz to trvá trochu dlhąie lebo Adrian z McLarenu dal laktu vysoko, ale tento rok uľ mnohému napovedal. Jasný signál je predsa Pohár konątruktérov, alebo sa Vám to máli? Priznávam v budúcej sezóne uľ sa ľltí väčąmi prejavia, ale uvidíme čo dorobí HHF, keď bude musie» súperi» so Schumim doslova do písmena. P.S. SCHUMACHER= MS 2000
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Fenix"
17. 12. 1999 13:22
Re: FERRARI predsa nespí!!!
Hmmmmm :-)))))))))))
17. 12. 1999 13:32
Bez nadpisu
Ale Fenixy, styď se....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tifosi1"
19. 12. 1999 12:12
To je dobré...
Výborná věc, na stránkách šediváků se hádaj příznivci Ferrari a Jordanu. Měl by se trochu zmenit název.

Vivat Ferrari!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Roman11"
20. 12. 1999 02:34
Re: To je dobré...
No je to tady fakt divný,...ale Ferrari asi mělo tento rok jedno z nejlepších aut. Důkazem je, že takový mizerný pilot, jakým Irvine bezpochyby je, málem dokázal zvítězit.
neregistrovaný "fik1"
20. 12. 1999 15:52
Re: To je dobré...
Eddie urcite neni mizerny pilot, kdyby sedel v necem co udelal Nevey, tak bude stejne skvely jako "Velky, jedinecny Mika" ( podle nasich medii, ktere dostavaji od Westu darecky ) a o Crashmanovi ani nemluvim.
neregistrovaný "Roman11"
20. 12. 1999 16:08
Re: To je dobré...
No nevim, jestli si někdy studoval jeho styl,...ale když jeho jízdu srovnáváš se Schumim, Hakkem, nebo i Frentzenem, tak je do očí bijící...myslim, že jeho účast v týmu Jaguar bude jen symbolická/tedy pokud se nějak zázračně nevylepší/
neregistrovaný "Fenix"
20. 12. 1999 16:22
Re: To je dobré...
Pravda, stačí, když se mu někdo nalepí na zadek a už Irvine študuje plevel vedle silnice!
neregistrovaný "Tifosi1"
21. 12. 1999 23:46
Re: To je dobré...
Irvine nebyl a není špatnej jezdec. Není sice nejlepší, ale není ani nejhorší. Vsadím se, že v McLarenu by porazil Häkkinena i Rosset. Myslím monopost ze sezony 1999. Za rok dostane ML takovej kouř od Ferrari že se pose.e.

So..y přestalo mi psát .
neregistrovaný "cork"
10. 1. 2000 11:30
Re: To je dobré...
Muj osobni nazor je, ze Hakkinen je, alespon o trochu lepsi nez Irvane a to se potvrdilo jiz v nekolikati bojich ktere ti dva svedli. No ale at rozhodne nastavajici sezona!!
neregistrovaný "fik1"
27. 12. 1999 09:00
Update Jaguar Sport Webu
takze na www.volny.cz/filip muzete obdivovat lepe krivky modelky tymu Jordan Katie Price, nove wallpapery a nejake F1 news.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fik1"
14. 1. 2000 10:22
www.jaguarracing.cz
Tam najdete vse co bylo na adrese www.volny.cz/filip . Pripadne maily funguji jak na filip@volny.cz tak na filip@jaguarracing.cz . Fik
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tifosi1"
20. 1. 2000 23:23
Dogiie
Koukám že vám tady šediváci chcíp pes... Správně o McLarenu mlčeti=všechny drahé kovy dohromady
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marsa"
25. 4. 2000 00:00
Formule po ČESKU
Formule po Česku

Neuplynulo ještě mnoho vody od otřesných zážitků při sledování „přímého přenosu“ z GP Brazílie

Formule 1 na TV Prima a už je na světě něco podobného, i když pravda je že „kabaret Brazílie“ zůstane již

zřejmě navždy nepřekonán.

Tentokrát se jedná o sestřih závodu amerických formulí CART vysílaný 19.4 2000 na české verzi

Eurosportu. Komentáře se zhostil Vladimír Dolejš, který je z televizní obrazovky znám a považuji ho za muže na svém místě. Bohužel z jeho komentování bylo cítit, že ho závod moc nezajímá a o CART toho neví mnoho.

Jeho komentář spočíval v tom, že dlouhé chvíle, kdy byly slyšet jen motory formulí přerušoval tím,

že popsal to co vidí na obrazovce ve stylu:

„první jede xxxx, za ním xxxx a za ním xxxx a tak dále a tak dále“

Aby to nebyla zas taková nuda, přečetl občas psané informace, které se objevují na obrazovce, tedy jaké se právě jede kolo a průběžné pořadí. Rozhodující moment závodu, kdy se Tracy z 12. místa dostal najednou díky žlutým vlajkám a zastávce v boxu na místo druhé aby nakonec vyhrál nechal prakticky bez povšimnutí.

I když umím anglicky prachbídně, mohu tvrdit, že při sledování stejných závodů v původním znění

jsem se dozvěděl daleko více. Proto aby komentář nebyl zas až tak nudný ho pan Dolejš občes zpestřil zkomolením jména, nebo záměnou jmen jezdců které sledovala kamera. Na závěr přenosu ještě přeložil frázi, kterou zřejmě slyšel v původním komentáři, že

„vítězného Tracyho to nechává naprosto chladným“

, jenže nepochopil, že pro amíky to byla slovní hříčka kdy Tracy zůstal COOL – tedy chladný, ale zároveň jeho tým se jmenuje KOOL Green Team.

A na závěr jedna perla, za kterou pan Dolejš nemohl a to když oznámil, že příští závod který se jede 30.4 můžeme sledovat na obrazovkách Eurosportu 10.5, tedy za 10 dní. Bohužel si myslím, že tou dobou již obrázky nebudou příliš aktuální.

Marsa@seznam.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "krumnikl"
7. 5. 2000 20:31
HAHAHA !!!
To jsme vám to nandali Rudí Komunisti z Maranella !!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Berkut"
12. 5. 2000 00:00
Re: HAHAHA !!!
Kdo se směje naposled,...
neregistrovaný "Rosset"
12. 5. 2000 13:34
Bez nadpisu
On vás ten smích v Evrope přejde!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MichaelSchumi"
19. 5. 2000 22:49
Smich??!!!
Vas taky vy blbci stribrny... Jedine Ferrari muze vyhrat, ty vase kramy McLaren se rozsypou uz na startu a kdyz ne tak se Hakkinen (Fuckinnen) vyseka v 1. kole v RTL curve a Coulthard (Kulhrat) jakbysmet...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "krakra"
3. 12. 2001 22:51
Re: Smich??!!!
Ses peknej vul, McLAren je poradnšj tym. Nehraje si na zadny panabohy.