0
Mimo jine s nim pojede i Scott Pruett, dvojnasobny vitez Trans Am, vitez lonske Daytony v Jaguar XKR (trida GTS) a pilot prototypu Jaguar c 90.letech
Přejít do diskuze
a možná se jako šéf týmu vrátí Jackie Stewart, to bych opět začal fandit Jaguaru, dvojice Stewart, Webber - to bych si nechal líbit!!
musi byt uz konecne poradna formule a ne snek... Nemam potuchy, kdo bude pro Jag testovat.Ze by treba vzali zpet Burtiho, co ma ted zkusenosti s Ferrari?
Pizzonia mel crashe jen v F3000, vsude jinde byl pry super tak doufam ze F1 bude zase to co se mu povede...
No on je vsechny podrtil Panoz😃) Chevy vyhralo letos 2 zavody a Jag jen jeden, Ford zadny😒 Ale XKR je urcite lepsi nez Corvette...Akorat se to letos moc nepovedlo a pristi rok? Snad Jag neodstoupi ze zavodu...Byla by to skoda, preci jen je Jag nejuspesnejsi evropska znacka v Trans - Am
ale Jaguar letos vyhral jen jeden zavod, zbytek Chevrolety a Panozy😒(( a navic neni ani jasne, zda pristi rok Jagy budou ve stratovnim poli, protoze Gentilozzi jde do jineho serialu... ach jo
Myslim Jaguar prisel o hodne tim ze vymenil za ediho barichela. meli pustit herberta. myslim ze kdyby od zacatku jezdili berichelo z irvinem byl by dnes jaguar tak na 3-4miste v konstrukterech. nevim co chtej delat jestli prijdou o irvina. meli by si ho udrzet a najit nekoho misto de la rosi.
rekl bych ze v americe maji hoden velkou sanci na uspech, ovsem po proslovu irvina po zavode v monze se obavam ze jim neco odejde na aute, treba zminovane brzdy.. samozrejme bych si pral aby jim to vyslo a jestli jim to vyjde, tak sice nepredjedou ferari, nebo bmw, ale mercedes uz na jaguar nema!! hlavne aby dojeli!!
rekl bych ze v americe maji hoden velkou sanci na uspech, ovsem po proslovu irvina po zavode v monze se obavam ze jim neco odejde na aute, treba zminovane brzdy.. samozrejme bych si pral aby jim to vyslo a jestli jim to vyjde, tak sice nepredjedou ferari, nebo bmw, ale mercedes uz na jaguar nema!! hlavne aby dojeli!!
snad se bude darit, ja uz tady v te dobe nebudu, tak mi to tu udrzujte zive, nez se v rijnu vratim.
Byla by škoda, kdyby šel k Jordanu, ale myslím, že on i Lauda mají v tom jasno, jen to zatím nezveřejňují.
Eddie jel skvěle....no, příští rok budme mít možná vaše motory nebo ferárka....jiná možnost není a stoddart řekl, že to oznámí v USA....Ještě jednou gratulace!!
Super výsledek!!!! Konečně zelená kombinéza mezi dvěma červenýma na stupních vítězů!!! Červení mají na bedně už asi bohužel předplatné do konce sezóny, McLareny se moc neukázaly ani v kvalifikaci a Williamsu ani 19.000ot/min. BMW s životností něco málo přes 5 min. (u Ralfa)nepomohlo. Eddie byl opravdu super!!!
preskocili jsme oba Honda powered tymy a vzhledem ke kondici Sauberu bychom se mohli snad dostat az na 5.mistö v konstrukterech😃) jeste jednou dik
Eddie se doufam udrzi na patre pozici hned po startu, montoya sejme sumaka a razem bude Edousek treti, Rubinhovo Ferarko dodycha tak maximalne ve dvacatem kole a Ralfa Edousek predjede a vyhraje prvni GP pro Jaguar... a to je konec pohadky😃)aspon bodik nebo dva prosim prosim
Ze by obrat k lespimu...no uz to bylo potreba...ted si predstavte, ze by i Minardi s motory od Ferrari bylo rychlejsi...jen tak dal...A uz to bude kocka, sice ne big...ale kocka jo...a ne papousek...Eddie je skvelej...
Pedro by se taky mohl ukázat, na testech v Monze byl dobrý a ukončit sezónu bez bodu je katastrofa.
ale bohuzel to nic nerika o sile tymu😒(( ale na BAR a Jordan by to snad do konce sezony mohlo stacit
Konec sezony se blizi, chtelo by to jeste nejaky pridat. Nicmene vcera mle Eddie svuj den.
Jo ten je pěknej. no něco podobnýho má ten majitel...Jo a bílou kůži to skutečně nemá...fajn...
Nepoužívám, protože nemám možnost tady to nainstalovat a baslit se mi ta adresa taky nechce. Jo mě do práce vozí jeden kolega, tak se mi auto taky kupovat nechce...i když nevím...uvidím ještě. Ono nejde jenom o tu koupi, ale pak se na to nabaslí tolik plateb, že máš co dělat. Tady je to strašný, to máš púoplatek 10 dolarů tady, 10 dolarů támhle a výsledek je, že jsi bez peněz...Ach jo. To auto co píšeš neznám...No ono je jich hodně, co člověk nezná, když i blbý baleno se tadey jmenuje esteem...
Ach jo...
Ach jo...
Tam uz ocividne bila kuze neni... Kousek od moji prace stoji kazdy den upravene xkr od ardenu a vypada fakticky dost brutalne...
Vis co bych bral ja? Dodge Charger... to byl spravny muscle car - videl jsem jednoho na dvorku v Salt lake city a sel bych do nej, ale co pak s nim az bych odjizdel😒((
majitel firmy, co v ní dělám si koupil pro radost toho novýho kabrioleta (XKR?). Je to pěkný, v tmavě modrý metalíze...Ale moc s tím nejezdí...Taky bílá kůže...Je to hold na víkendy...A pro dva...no to by mě ani nevadilo...
Superb se 1,9 se 74 kW je nepřekonatelnej...Tam má furt XK náskok. Když sem v tom seděl na výstavišti, tak se mi vcelku na rozdíl od ostatní Jagů znelíbilo. To auto se mi prostě nelíbí. Nemyslím ani tak z venku, ale zevnitř...Bylo moc malý a ani ta světlá kůže, která byla hned první den jak vix mě moc nenadchla...Kde bydlím? Západní New York, Buffalo, Niagary a tak...Teď sem tady viděl starou pravou Ameriku za 350, sem si říkal, že by tsála za hřích, ale kašlu na to. Vyhozený prachy. Ale vypadala pěkně. Jen trochu rzi na kapotě...Ford Crown Victoria, myslím...Jo pokud jde o to Maserati, tak za tu cenu kolem 2,5 mil nemá téměř konkurenci...jenže já nemám ani tu 1/10...No škoda...
Jo tuhle jsem potkal to nove Maserati 4200 ve zlute barve - nadhera, to auo vypada fakt skvele. A Ferrari ja nejak moc nemusim, zato treba 911, 935 a ruzne dalsi zavodni derivaty 911 primo miluju. No a Jagy - ty mam rad od roku 1984, kdy Tom Walkinshaw na XJ-S vyhral v ME cestaku v Brne, od te doby jsem ztracen😃)
V kterem state bydlis? Ecko bylo super a XJ-S taky. XKR si myslim taky neni spatne a xko - no je to fakt divny, kdyz je Jag levnejsi nez Skodovka😃)
Ale uznávám i E-type...nový Jaguary už nejsou prostě to co byly...Bohužel. Ferrari je furt Ferrari, i Mas, ale Jag se změnil...Viz Jaguar za milion...To už je jak Superb se 74 kW TDi...No VW trumfuje všechny...
Viděl si toho novýho mustanga v provedení Cabrio. To je fakt jedno z mála aut (krom staré Corvety a stingera)...
Mě auta...Stará Alfuška Julinka, ferrari všeho druhu, stará Lancia Delta, Nový Maserati...To je moje krevní skupina....Když tady v Americe potkám Alfu Spider, tak mi srdce zaplesá. Zrovna ho tady někdo 200 m od mého apartmánu parkuje.V červené. Je nádherný, radost pohledět. Dokonce sem tady jedno viděl v bazaru za velmi přijatelnou cenu 4800 USD, ale bohužel mi to nějak na tři měsíce nestojí za to a dovoz by vyšel draho (pokud by byl vůbec možnej)...Jo doknce kolem mě v Bufflu prosvištěl jeden Fiat Dino spider, což bylo vlastně 6 válcové Ferrari...To byl hukot větší než od Camara...Taky v červené. Moc pěkný. Takový auto v Evropě už ani neuvidíš...
Mě auta...Stará Alfuška Julinka, ferrari všeho druhu, stará Lancia Delta, Nový Maserati...To je moje krevní skupina....Když tady v Americe potkám Alfu Spider, tak mi srdce zaplesá. Zrovna ho tady někdo 200 m od mého apartmánu parkuje.V červené. Je nádherný, radost pohledět. Dokonce sem tady jedno viděl v bazaru za velmi přijatelnou cenu 4800 USD, ale bohužel mi to nějak na tři měsíce nestojí za to a dovoz by vyšel draho (pokud by byl vůbec možnej)...Jo doknce kolem mě v Bufflu prosvištěl jeden Fiat Dino spider, což bylo vlastně 6 válcové Ferrari...To byl hukot větší než od Camara...Taky v červené. Moc pěkný. Takový auto v Evropě už ani neuvidíš...
Ja vim, prakticky vsechny US auta maji tohle omezeni - stejne tam najdes tak maximalne silnici, na ktere muzes jet 75MPH😄 bohuzel jsem nestihnul si pujcit corvette nebo mustanga, ale tahle dve auta snad omezena nejsou...
Mela ten vykon v papirech a i na webu www.buick.com ho uvadi v tehle vysi. Jinak ta masina mela uzasnou akceleraci do nejakych 65 mil, pak zvadla a uz ji to moc neslo. Kdyz jsem s ni vjel na solnou plan v bonneville, tak jsem z ni dostal po nekolika km asi 120mph a vic uz ani tuk😒((( ale i tak to byl uzasny zazitek - ta sul vaze vlhkost a auto pak vypada jak od snehu😃)
No nevím, jak jsi z americký 3,1 litru dostal 180 koní (co já vím, tak mají do 125 a to je max...), ale budiž. Jo pokud jsi jel po Americké Highway, pak to není problém. Horší je, když se máš s takovým autem pléct po městě nebo nedej bože jedeš serpentiny v horách (taky tady sou).
Jo, kdyby Jag vlastnil VW bylo by to asi horší. Ford má naštěstí pro tyhle značky jednu dobrou vlastnost. nenutí jim svoje věci, ale spíše vzužívá to co ony samy vymyslely...I když se to nslučuje s těma závodama...No nic, konec diskuze...
Jo, kdyby Jag vlastnil VW bylo by to asi horší. Ford má naštěstí pro tyhle značky jednu dobrou vlastnost. nenutí jim svoje věci, ale spíše vzužívá to co ony samy vymyslely...I když se to nslučuje s těma závodama...No nic, konec diskuze...
kdyz jsem byl v USA tak jsem jezdil s Buickem Century (3.1l motor, cca 180 koni, 5m delka) a bylo to moc fajn auto. Ameriky jsou o necem jinem nez evropska auta a na tamni silnice jsou idealni. Jeden den jsem s nim ujel asi 1900km a kdyz jsem vystoupil, tak jsem byl diky automatu, tempomatu a dalsim blbustkam, vcetne super sedacek tezce v pohode. Tady kdyz jedu delsi dobu v oktavce nebo Fabii a nedejboze vysednu treba po 800km nekde v chorvtasku, tak jsem uplne zlamany.
No vis, ja mam pocit, ze Jaguaru to ze ho vlastni Ford zase az tak moc neublizilo - obecne velke koncerny(vsechny) unifikuji co se da a nic se proti tomu asi neda delat. Zadna legend.znacka - Ferrari, Jaguar, Alfa, Bentley a dalsi uz neni samostatna. Jedine co Jaguar pod Fordovym vedenim nezvlada jsou zavody - od okamziku kdy ho Ford koupil to stoji na zav.drahach za backoru. Navic vsechny Jagy co zavodi, ¨tak ani jeden z nich nema jag motor😒(( a vse je americky projekt - F1 i Trans Am. No taky moh jaguar dopadnout hur - mohl ho koupit VW a ted mohl mit jag podvozek jako superb😃)
Jinak nove typy Jagu se mi nezdaji byt osklive nebo nekvalitni
Jinak nove typy Jagu se mi nezdaji byt osklive nebo nekvalitni
nezdá se mi jako Amerika, protože tak klesnout nikdy nemůže. To by v británii nebylo možné. Ovšem zvýšení prodeje neznačí zvýšení kvality. Bohužel...Unifikace dílů je to co ničí kvalitu...jag není to co byl, stejně tak jako volvo není to co bylo...Ford ničí vše živé ve prospěch sebe. Málem se mu podařilo zničit mazdu /no doufám, že ta už se z toho dostala...)
No a o predrazenosti bych taky zapochyboval - podivej se na cenu s-type R a BMW m5. Stejne parametry a jak je skoro o 400 000 levnejsi
Vzdyt porad zvysuje prodej a to nejen v americe. Tobe se fakt zda treba takovy XKR jako nejaka amrika? nebo s-type a xko?
No myslím, že jediný co bymohlo Jaguaru pomoct by byl jeho krah. bohužel se asi t předržený Ameriky s britským rodokmenem budou prodávat i dál, atk se tam asi bude trápit i nadále. No leda, že by se opravdu párkrát nevlezli do 107...je mi líto Eddieho...
zavod byla tragedie, eddie musel vypnout kontrolu trakce😒(( tohle vypada spatne, asi to Ford brzy zarazi
Eddie se dneska předved,že umí, 6. místo před Montoyou, za Ralfem na Williamsu, oběma McLareny a Ferrari by šlo. Hlavně aby mu to tak jelo zítra v kvalifikaci a v neděli se uvidí. Doufám, že při vyšších rychlostech mu zase něco neupadne....
Dostal mě teda výrok Laudy po srovnávacích testech,kdy byly časy zhruba shodný s R3 a ztrácely tak 2,5 sec. na nejbližší vyšší auto (myslím Toyotu): "Ještě zkoumáme nastavení,ale je to pozitivní."Už za tohle bych ho vyrazil.
Jo to víš, spolehlivost je důeližitý faktor, Eddie jel hezky, bohužel se závod nepovedl, a Pedro ten tam zatím asi spal, dyt strácel i kolo na Webbera....Go KL!!!
18.WEBBER Minardi Asiatech - 1'16"496; 20. YOONG Minardi Asiatech - 1'19"015. No nastalo zlepšení, Mark překonal Trulliho a byl kousek od Villeneuva, a Alex se aspoň vešel do limitu 107%. sláva!
bude snad lepsi, ale nerad bych to zakriknul... zatim byl novy Jaguar F1 vzdy horsi nez predchudce😒((((
Není asi o čem diskutovat, na rozdíl od Monaka v Kanadě nedojel ani jeden "zelenáč" - v F1 se Jaguar vůbec nechová jako Big Cat.
to se snad uz neda jinak nazvat😒(((((((( proste realita je, ze krome Joonga neni nikdo horsi nez Jaguari dua. To jsem tedy fakt pred letosni sezonou necekal.
Monako je loterie i pro nejlepší. I "božskému" Michaelovi může vyjet po startu někdo na záda přestože bude mít pole position, může se tak vymlít prvních šest i víc aut, po opakovaném startu se třeba mohou sešrotovat u Casina....
Doufam ze Eddie nebo Pedro prida v Monacu nejaky bodik. Jen aby neuvizli nekde v prvnich zatackach, v Monte Carlu je po startu az moc tesno. Ale Eddiemu to v poslednich dvou sezonach vzdy vyslo, vloni 3. a predloni 4.
Začátek sezóny 2000, 2001 byl pro R1, R2 propadák, konec nebyl o moc lepší a nebýt toho, že Eddie dva roky po sobě bodoval v Monacu tak nevím... Doufám, že první body letos příjdou dříve ať už je na začátku sezóny R3 jaký chce.
podle prvnich treninku budeme zitra radi, kdyz nas nedostane Arrows - na body to rozhodne neni. Zato sauber ma podle vseho zase super auto
jeden z rodiny Fordu se ptal reditele firmy J.Nassera, kdo je nejlepe placeny zamestnanec Fordu. Nasser po vahani pry rekl - no asi ja. Na to Ford odvetil : Ne, je to nejaky Ed Irvine. Kdo to ksakru je ???
Truli měl prostě smůlu, která měřila 1,5mm dřevěné desky pod autem. Aspoň je Jag na tom stejně jak Benetton. Kéž by vyšla Suzuka...
Edousi, mozna by sis mel dat do konce sezony voraz. v poslednich 3 zavodech jsi vypadnul hned behem prvnich 4 kol a tentokrat jsi jeste malem ublizil Burtimu.
je to po 23 letech, v roce 1978 ziskal jag titul sb vozem XJS,letos to je XK8. Aspon neco, jeste titul v jezdcich a aspon bodik v F1 a budu spokojen.
F1 ani bod, zato v Trans Am na trati Road America prvni trei mista v kvalifikaci, nejrychlejsi kolo zavodu a prvni tri mista v zavode.
Jaguar bohuzel jen druhy, paul dostal Stop and Go za kolizi, ale i tak dojel druhy se ztratou jen asi 2 vteriny na vitezny dodge viper.
zcela souhlasim, Eddie mel dokonce problem predjet sauber. Skoda, ze se zavod jel nadvakrat, po prvnim startu to pro Jagy vypadalo lip.
Arrows je na tom přeci jen o kapku hůře, ovšem Minardi nejde porovnávat, 3 roky starý motor.....Ovšem převedeno na peníze výkon, jak píšeš, tak opravdu držíte 11. flek, s takovým rozpočtem jsou to chabé výsledky....Eddiemu splskl hřebínek, třeba se teď bude víc soustředit na závody a méně pomlouvat jiné, ohromně by mu to prospělo!!!!!
uz jsme s Arrowsem a Minardim nejhorsi tym. A prevedno na pomer penize/vysledky jsme jednoznacne nejhorsi. Ach jo.
skoda ze to jsou jen testy, zavod, kde by byl Jag 1-2 by se mi fakt libil a zajimalo by me, zda se toho doziju.
to je debakl, jedina sance je, ze tradicne bude auto nastaveno lip pro zavod nez pro kvalifikaci. Jinak na body to moc nevidim. Takze spis souboj s Prosty a Arrowsy 😒(
Ehmmmm, nekdo tu neco rikal o pomalych Hondach? 😄. No, jeste treba dojedete na bodech, ale nevim nevim. Kazdopadne good luck, budete ho potrebovat. jako my.
problemy s kvalifikaci se ocividne nepovedlo, Jag ztraci skoro 2 vteriny na pole Schumachera. Ach jo
Idnes - Čtvrtek 12.7.
17:23 - Skvělé výkony Eddieho Irvina odceňuje i stáj Ferrari. "Eddie nás tento rok všechny překvapil. Je až neskutečně dobrý. Vždy to byl kvalitní pilot a bylo mi líto, když od nás odcházel," nechal se slyšet technický ředitel týmu Ross Brawn.
17:23 - Skvělé výkony Eddieho Irvina odceňuje i stáj Ferrari. "Eddie nás tento rok všechny překvapil. Je až neskutečně dobrý. Vždy to byl kvalitní pilot a bylo mi líto, když od nás odcházel," nechal se slyšet technický ředitel týmu Ross Brawn.
Hele Fiku, ja bych to videl tak, ze az se Eddie v kvalifikaci aspon trosku priblizi Hondam (Jordanu), tak teprve potom muzeme mluvit o pokroku.
No jo, ale ony byly Hondy fakt pomalejsi. Jinak si myslim, ze Jag uz se snad odrazil ode dna. Honda ma smulu, ze dela pro dva tymy a nejde ji to. Vzdyt i Saubery uz jsou lepsi. Nebo je jeste jedna moznost - Eddie je lepsi nez HHF, Panis, Villeneuve a Trulli. Ale to se Ti nebude libit jeste vic. No uvidime, kazdopadne maji nase tymy pred sebou spoustu prace a navic maji pred sebou Williams 😒(
Fiku, musim ti pochvalit zlepsujici se tendenci formulek. Dost se mi ale nelibil komentar jisteho tveho jmenovce (😃 na formuli1.cz o vyrazne pomalejsich Hondach. Trochu too optimistic. Kazdopadne ale zlepseni videt je. Na rozdil od onech Hond 😒. jen tak dal ,ale vseho s mirou, tedy hurrrra na saubery, ale na BAR a Jordan at nam nesahaji 😃
postavilo ho oddeleni vyvoje v Jaguaru, vykon se zvednul asi na 410 - 450 PS, sestistupnova manualni prevodovka, zmeneny interier a i tröchu linie vozu, standartne 20" kola. Rychlost omezena na 280km/h. Jag tvrdi, ze je to jen pojizdna laborator, ale redaktori co s tim meli moznost jet tvrdi, ze to auto je moc dodelane na to, aby to byl jenom zkusebni vuz, pry spis terti clen rodiny XK. Po XK8, XKR tedy XKR-R nebo XKR Evolution jak se mozna bude jmenovat.
Jaguar XK8(kovove sasi co zbylo ze stavby prvniho Jagu pro Trans Am) pouzil jeden kanadsky cvok na stavu dragsteru. Fotky prinesu co nejdriv na svem webu.
To jo pral bych mu to, ale best of the rest jeste nejste - zdaleka. I kdyz vam fandim, samozrejme po Zralocich 😃
Eddie 2. a Pedro 8. jeste aby jim vysla kvalifikace, Jag vetsinou oproti volnemu treninku nezrychli.
Jo, Jagy se fakt docela dobře držely po celý závod. Škoda, že nevypadl nějaký mekáč a Eddie nebodoval.
akorat by to chtelo aby vypadl nekdo z TOp 6 McLaren, Ferrari a Williams. Jinak jsme the best of the rest !!!
protoze ignorovat zavodni serii kde jezdi sest Jagu by opravdu asi nemel a bylo uz na case si toho vsimnout. Kompletni tisk. zprava bude na mem webu www.jaguarracing.cz dnes vecer.
kdy vyhrala posadka Peter Walker / Peter Whitehead na Jaguaru XK-120C. Dnes se jede zavod 24H LeMans a neni tam jedna jedina kocicka. Ach jo. Brundle na Bentley si vede vcelku dobre a dokonce i vedl.
Spatne ctes, pisu do sestky ... Neco jako 1.MS, 2.EI, 3.Jacques, 4. Pedro a zbytek jak budes chtit.
No snad jo, to jak Pedro zavodil s DC se mi fakt libilo, opravdu ale nechapu strategii tymu. Jinak i Bobby priznal, ze jejich strategie bylo ponekud obtizna. Jinak priste se uz urcite nejaky zralok do sestky protlaci.
To mi povidej, nechapu proc mu ty ***i nedali nove gumy pri prvni zastavce. Pak mohl klidne bojovat o ctvrte misto a ne spasnout az na devate. Strategie nam tedy pekne pokulhava.
No pokud to bude pravda, tak se mame na co tesit. Ja vzdy rikal, ze pokud chceme byt top musime mit Brawna nebo Neweye.
a neztraci na snad sve budouci nejvetsi konkurenty (BMW, Ferrari a McLaren ) moc. Hura, snad se ten aero pack fakt povedl. Doufam, ze budu jasat i po Kanade.
Tak vidite ja vam rikala ze se Jaguar vzchopi.Konecne uz nebudou doufam kritici na adresu tymu Jaguar,myslim ze tym odvedl dobrou praci a Eddie dobre ridil.Konecne po tak dlouhe dobe zase na stupni vitezu
Ne to asi nebude, navíc ten 30 000 uz tam byl a byl to kdosi s pocitacem adsl-63-200.57.clt.bellsouth.net
To si nemyslim, Edovi to proste jelo, sam urcite dobre vis, jak JV monako nesnasi. Proto jsem taky 2x tak rad, ze byl 4. Jestli se mu fakt vraci forma spolu se zlepsovanim se (veeeelmi pozvolnym) motoru Honda, tak bychom se fakt meli jeste na co tesit 😄. Kazdopadne - cim vic konkurence McL, Fe a ted bohuzel i Will, tim lip. Takze vivat Jag, BAR a Jordan (..... a minardi 😄
když jsem viděl jak si to Eddie během závodu skvěle upaluje. Během celého závodu si držel dobré tempo, škoda jen, že ho během přenosu neukazovali častěji. Na obrazovce byl jen po skrovnu.
Gratulace fiku, vždyt jsem říkal, že jste na řadě a taky jo, Prost to vzal taky hopem, takže jsme na řadě my. Drž nám Kanadě palce fiku a ještě jednou Gratulace. Good luck to Jaguar and Minardi!!!!
uvidime, nerikej mi, ze si myslis, ze je Eddie lepsi nez Jacques😃 No kazdopadne uz v Kanade se uvidi. Uz se nemuzu dockat.
S tim nepocitej, na Jordan a BAR taky musi zbyt nejaky ten flek 😃. V monaku se ukazala kvalita jezdcu, ne vykon motoru. Az zas prijdou rychle okruhy, vratite se zpatky na mista kolem 10. Nic ve zlym, ale to je realita. Never tomu, ze nove zaveseni udela diru do sveta. Ale s tim se ted netrap a oslavuj 😊
Ale vypadalo to pekne - Ferrari a Jag na bedne, ze jo. Doufam, ze do konce sezony se to zopakuje vickrat.
no jo, ale at pocitam jak pocitam, to by se tam asi nevesel a jeden tvuj pilot taky ne. Misto je jen pro tri.
Fiku gratuluju, na bedne byla idylka... vsichni tri kdysi partaky, byt v ruznych tymech .. a nezapominejme, ze zacinali F1 u Jordanu 😄
Doooobry, Fiku. Ma to jen jednu vadu na krase. Rekni prosim Edouskovi, ze si klidne muze stat na bedne kolikrat chce, ale prosim, vzdy az za JV, OP, JT a HHF ¨😃
Gratuluju 😄
Gratuluju 😄
Jaguar vede klasifikaci znacek v Trans Am, pilot na Jagu je prvni i v jezdcich. V serii V8star vede tym Zakspeed na Jaguarech. Jen ta F1 zatim vypada zalostne.
On ma jednu velkou vyhodu a ted uz i jednu velkou nevyhodu. Vyhoda je ta, ze tam jsou snad vsechny zpravy, co se za den objevi, vsechny press releases apod. Nevyhoda je ta, ze kdyz jim v zime hrozil krach (dokonce asi mesic to nevychazelo), tak je zachranil Jordan a udelal si z nich svoje PR.
v 38.kole se srazil Panos Garryho Longa s Chevroletem Corvette Mika Gagliarda. Longo lezi v nemocnici s tezkym zranenim, Mike G. zemrel po prevozu do nemocnice. Nechal po sobe zenu a dve deti.
To si přošvih dobu fiku, Johny je testovacím jezdcem Arrowsu a testoval s nimi už asi 4 krát.....!
V dobe kdy byl Eddie u Ferrari, tak se rozhodne nenechaval porazet od DC a to v te dobe bylo Ferrari horsi nez Mekac. A co dokazuje se zrudickou jmenem R2 je fantazie, doufam ze ten novy aerodynamicky kit mu pomuze k bodikum. Ta R2 vypada celne strasne siroka.A podle tvrzeni Eddieho pry Cosworth dela co muze a vazne to u JAgu ?!?
Jo taky si myslim, ze Enge by byl lepsi, Sheckter ted jezdi Jaguarem S v V8Star serii a musim rict, ze mu to starci jako Ceccotto nebo Asch pekne nandavaji.
Blbci, meli si tam od zacatku vzit radsi Engeho, nez papinkova mazanka Shecktera. Lauda udelal dobre.
No my mame pry mit taky nove aerodynamicke upravy, takze snad R2 nabere na rychlosti. A Lauda pry tvrdi, ze pomuze jen nove auto, takze mozna nasadi behem sezony neco noveho. Akorat nevim kdo to bude testovat, kdyz Shecktera vyhodili.
Není zač fiku, není zač, no v kvalifikaci jste rychlejší, ale v závodě ten rozdíl není tak velkej a mám důvěrné informace, že Minardi chystá vylepšení - podvozek, aerodynamika, motor. Takže těšte se.....A prost taky.......
Diky za upozorneni, taky jsem si toho vsimnul a mam z toho besy 😒( Takovou ostudu asi letos nikdo necekal, je to mnohem horsi nez loni.
Poté co bodoval i Arrows už jsou bez bodu jen Jag, Minardi a Prost. Takže z těhle týmů máte asi největší šanci! Ale bacha na Minardi,hihi...
Filipe -moc te prosim muzes mi to logo poslat jeste jednou moc prosim .Bracha ten smejd mi ho vymazal -snad znas ty rodiny hadky 😄
Kdyby sedel treba v mekaci nebo ferrari. Je to skoda, protoze Eddie asi diky Jagu uz sva vitezstvi nerozmnozi.
a vysklolil oba Bary a Saubery.Pak se ale bohuzel projevila pomalost R2 a bohuzel zase bez sanci na body.
Moc dik za to logo ja fandim tymu Jaguar takze i Eddimu auta jako takovy me moc nezajimaj.Eddie 7 misto je to celkem dobry uz se zacina lepsit .Uvidime v Monte Carlo
Doufam Alexi, ze se koukas, zvuk tech osmivalcu je super a to jak se jezdi na pitstopy apod. je fakt bomba.Dokonce i lidi na tom luzickem eurospeedway jsou.Minule jich bylo znatelne vic, ale taky to bylo nekde na zapade Nemecka.
trenink katastrofa a je jasne videt, jak se na casech jagu lamou male rozdily a zacinaji velke. Holt letos patri Jag mezi Minardi, Benetton, Prost a Arrows. A to źe pry loni byla katastrofa. Ha Ha a co je to ted - loni byla aspon kvalifikace vetsinou dobra, Eddie byl pravidelne v top ten. R2 je mnohem horsi nez R1.
Zitra se jede dalsi zavod a od 14😁0 je primy prenos na DSF. Jinak k te Anglii - tam tenkrat jezdila nejaka Skoda Coupe 110R s petilitrovym motorem Chevrolet.
Hmmm ty siluety vypadaji zajimave!!! Pripomina mi to anglicky serial Supersaloons ze sedmdesatych let, ale ty byly jeste vice radikalni.
no volny trenink se Jagum fakt zase jednou povedl, takze to vidim tak nejak 16-17 pozice na startu a 13. v zavode, jeden R2 odpadne.
takze si zahraji na proroka - nebudu muset na svem webu menit nuly na konte Jaguaru a jeho pilotu.
prohlasil, ze prvni zavod chteji vyhrat do tri let. No nazdar. 2 roky uz skoro uplynuly a kde nic tu nic.
a je tam spousta Jagu S-type. Vecer dam neco na web, pripravuje je Zakspeed a jeste nekdo dalsi. V serialu jezdi byvala esa DTM jako Cecotto, Asch a dalsi. oficialni stranka je na www.v8star.de a kupodivu kolem trati byla spousta divaku. Ono je fakt ze koukat na 8valcove siluety je asi lepsi nez koukat na nejake umrnene dvoulitrove primery a audinky.
No mam pocit, ze pokud novy aerodynamicky kit neni nejaky zazrak a neudela z R2 vpodstate R3, tak se asi letos nechytnou.
se oc nepředvedl, Alonso ho stčil hravě do kapsy!!!!(i když Pedro měl technický problémy, takže se to nedá takhle brát, ale Jag je na tom docela bledě)
Je ja vedela ze Eddie se vzchopi ja mu fandila i pri tech nejvetsich propadacich a ostatni ho odsuzovali -no je to chlap jak hora je proste nej...
No, ty limity jsou drsný, ale někde na venkově je mlůžeš přkročit, ale ve Vegas to raději nezkoušej. A corvetty ze 70. let jsou fakt good.
a rekl to pry zase, jak je jeho dobrym zvykem, aniz by to s kymkoliv zkonzultoval. Chova se stejne, jako kdyz radil Ferrari a Sumakovi. Uvidime, jestli Rahal vyhodi a jak si povede on. Navic neustaly pohyb lidi v tymu muze praci znacne uskodit.
R3 bude uplne nova, nebude uz vychazet z Andersonovy konstrukce.Doufam ze Nichols je lepsi, koneckoncu delal u Mekacu. Stejne by to ale chtelo, aby se k Jagu vratil Brawn ( delal pro ne v 90.letech) nebo aby koupili Neveyho. Prachy na to maji. I kdyz udajne ma Jag treba mensi rozpocet nez BAR nebo Jordan.
nejak ho moc neberu jako sportak, to bych radeji nejakou Corvette. Tuhle jsem tu potkal takovou tu krasnou ze sedmdesatych let. Parada. Jinak pujcovat si tu sportak s temi jejich limity a radary v kazdem policejnim aute je celkem nanic. Oni tu maj vsichni silny auta a na krizovatce kdyz padne zelena tak to vzdycky rozpali a jakmile maji tech 35 mil/hod tak jedou normalne.
Mam pocit, ze Pedro se bude hodne snazit, navic premiera na domacim okruhu. Je otazkou, jak na tom bude Michelin oproti Japoncikum a hlavne, jak kdo zvladnul kontrolu prokluzu.
Teplo ? Dnes tu ma byt nejakych 34 stupnu Celsia a je nadherne jasno. To je super, protze jsme si pronajmuli vrtlunik a letime do Grand Canyonu.
TAk a jak myslite ze dojede Rosa lip jak Irvine nebo hur.To by byla pro Eddiho jista smrt kdyby jezdil Rosa lip jak on
Sis měl půjčit Mustanga nebo Prowlera, to by sis uži lépe, jestli je tam teplo, tak si měl vzít Mustanga kabrioleta....
chtel jsem si pujcit vipera, ale je vsude jen s manualem a to bych se asi zabil. Takze proto terenak. V pujcovnach tu maj hodne Fordy Mustang, Vipery a obcas starsi Ferrari nebo Porsche. A jezdi tu i Prowlery.
Ja jsem z Lovosic (kdybys nevedel kde to je tak v okrese Litomeric a kdybys jeste nevedel tak je to od Prahy asi takovejch 60 km na sever) 😄
No Satrun je šrot s tím souhlas, ale Dodge jsou dobrý, teda kromě těch co jsou převlečení japonci (např. Stealth). Měli jse si půjčit Chevy Suburban, to je kára nebo nějaký pořádný Camaro...
No Ruby oni to jsou fakt pekace, vsude samy saturny, dodge atd. Pujcili jsme si Mitsubishi Pajero(ma to tu troschu jiny nazev) a vyjeli si do terenu na poust. Parada. Akorat jsem se bal ze prorazime gumu, signal na mobilu nebyl a byli jsme asi 20 mil od Vegas a byla vecer pekna kosa.
TAk Fíku myslis ze si na me vzpomenes s tim logem ?????? prosim moc .Tak a držte palce aby jsme ve Španělsku měli aspon jeden bodik ..
No fiku, teda, jakej americkej pekáč??? To jsi mě urazil, melo tam být americkej bourák, ty pekáči.... hihi
takze doufam, ze neco splasim - jinak na ulicich samej americkej pekac a zadny hezky holky. Vsechny jsou tu strasne tlusty.
ne ted beze srandy - je to fajn, s Arrowsem byl rychly, takze doufam ze do tymu prinese novou krev.
Ahoj FIKu! No co Nikimu zbejvalo, v Jaguaru to uz vedeli vsichni jen si nikdo netroufal to rict nahlas jako Nikki-Umimmluvitsam-Lauda
Teda a Eddie mohl mit konecne bodik nebejt toho blbyho motoru takova skoda ,ale musim rict ze konecne tym Jaguar zvolil dobrou strategii .Mel by ji delat casteji.Burti na Eddiho nema myslim ze ho ceka posledni sezona u Jaguaru
teda kvalifikace nic moc Eddie- 13 a Burti- 15 ale doufám že dojedou aspoň do desátého místa .
Potřebujou už nutně ňáký bodik .Tak jim držte pěstě jako já .A Filipe nezapomen na me a to logo urcite posli diks
Potřebujou už nutně ňáký bodik .Tak jim držte pěstě jako já .A Filipe nezapomen na me a to logo urcite posli diks
No jestli se nemýlím, tak Minardi v roce 1998 nezískalo taky ani bod, jinak všichni ostatní jo (Prost myslím jen jeden, Stewart 5 atd.)
Tyrrell nemohl byt desaty v PK 1998 kdyz Rosset s Takagim neziskali ani bod 😄 Stejne jako v roce 1993 de Cesaris a Katayama. Nejhorsi vysledky staje Tyrrell pomineme-li nestastny rok 1984....
To se asi jeste uvidi, ale i pres Burtiho vykony asi jeho. A dalsi rok Rahal stahne z USA Daria Franchittiho a to asi bude konec Eddiho.
Ovšem jestli to dokážou - Stewart byl v prním roce - 97 alespo%n jednou druhej - Monako 97 a získal v prvním roce 6 bodů, Jag jestli se nepletu získal 4 a to nezačínal z ničeho, ale z týmu, který byl 4. v poháru konstruktéru, takže nelze srovnávat ani s BAR, Tyrrell z něhož tým vzešel byl v 98 jestli se nepletu 10. v poháru konstruktérý. A vdruhém roce získal Stewart 5 bodů. Jsem zvědavej, jestli dokáže Jag nasbírat za ty 2 roky (loni + letos) 11 bodů. Jestli ne, tak ať to předem vzdají.
A Jaguar uz vede v pilotech, teoreticky by mel vest i znacky, ale jeste nejsou oficialni vysledky. Bohuzel obsadil 2.,3.,4. misto ale vyhrala Corvetta.
takze o vikendu mam komu drzet palce, bohuzel nechytam speedvision, ktera to prenasi. Nevite nekdo, zda je treba na digitalnim satelitu ?
no on je to dlouhodoby program pry 5-10 let, takze pochybuji, ze by z toho couvali pryc. Proste to neni mozne, oni musi dokazat, ze umi vic.
No jestli bude Eddie takhle pokracovat, tak ma Burti dost velkou sanci byt pilotem i pristi rok. Jedine co me utesuje je fakt, ze R3 uz nebude vychaztt z R1 a R2, ale bude to uplne nova konstrukce.
Ta spolelivost Fíku, ta spolehlivost. Nechcete si půjčit motor od Minardi???? Možná by vám pomohl, Hlavně Eddiemu, tomu to nějak letos nejde(resp. nejede)
Burtimu odesel motor, Eddie musel z osme pozice na Stop and Go a pak opet ukazal ze na mokru neumi. Dokonce uz i blbej BAR a Benetton maj body !!!
jo jsou dobry ale anglictina neni moje silna stranka .No ja chtela jenom to logo Jaguara a kdyz tak neco o jezdcich a tak jestli bides teda tak hodnej
nebylo, cesky jsem delal stranky loni, lepe receno dvojjazyccne, ale byla to desna prace a navic vetsina navstevniku je stejne z anglicky mluvicich zemi. Ale kdyby Te neco zajimalo, tak napis a ja Ti s tim pomuzu.
no on ani BAR nevypada na body, takze bud rad, ze ma HOnda aspon Jordan. Letos si podle vseho muze BAR podat ruku s Jaguarem a Renaultem. Pekne vyhori. U Jagu je jasne proc, R2 vychazi z R1. R3 uz bude jina, dela ji Nichols a uplne novy tym lidi.
fiku, 😒, co dodat vic? Mozna to nebyl od Fordu zas tak dobry napad, vyjet do F1 se jmenem Jagu. Za chvili bude mit vetsi prestiz Minardi. Ovsem bud rad - Revolucni Renault je na tom stejne. A treba se k tragedum F1 v pristim roce prida i Toyota, ktera nako nejvetsi *** opustila rallye, kde je uspesna, ale v F1 podle vseho pojede podle scenare jagu 😄, historie TAG Porsche se asi uz nikdy opakovat nebude, aby byl nejak moc uspesny uplny novacek.
SEBRING, Fla. (March 16, 2001) -- French sports car racer Bob Wollek, 58, died Friday afternoon after being struck by a vehicle while riding his bicycle near Sebring International Raceway.
Wollek was to compete in Saturday’s 12 Hours of Sebring sports car endurance race, an event he won in 1985.
Wollek was riding west on Highway 98 when he was struck from behind at approximately 4😁0 p.m. He was transported to Highlands Regional Medical Center in Sebring and was pronounced dead.
The accident is under investigation by the Florida Highway Patrol.
Born in Strasbourg, France, “Brilliant Bob” had won just about all the major endurance events there were to win in the world of sports car racing - and all in Porsches. Having raced for more than 25 years, Wollek’s titles included 2 class wins at the 24 Hours of Le Mans; four overall wins at the 24 Hours of Daytona; and a class win and an overall victory at the 12 Hours of Sebring. He had won the world Porsche Cup seven times - more than any other Porsche driver in history. During the nine-year period between 1982 and 1991, Bob was a four time overall winner of the 24 Hours of Daytona in factory Porsche 962.
In 2000, he won the American Le Mans Series events at Charlotte, Silverstone, Portland, Las Vegas, and Petit Le Mans. This year, he had driven at the 24 Hours of Daytona, where he co-drove in a Lola/Porsche which did not finish the event, and in the ALMS race at Texas, where he finished fourth.
"We are deeply saddened by this terrible news," said Scott Atherton, President and COO of the Panoz Motor Sports Group, which includes the American Le Mans Series and Sebring International Raceway. "Our immediate thoughts are with Bob’s family, as well as all of his teammates and friends at Porsche and his many fans throughout the world. He has been an icon in sports car racing for two decades and his accomplishments behind the wheel are legendary. It is a very sad day for motorsports."
Wollek was to compete in Saturday’s 12 Hours of Sebring sports car endurance race, an event he won in 1985.
Wollek was riding west on Highway 98 when he was struck from behind at approximately 4😁0 p.m. He was transported to Highlands Regional Medical Center in Sebring and was pronounced dead.
The accident is under investigation by the Florida Highway Patrol.
Born in Strasbourg, France, “Brilliant Bob” had won just about all the major endurance events there were to win in the world of sports car racing - and all in Porsches. Having raced for more than 25 years, Wollek’s titles included 2 class wins at the 24 Hours of Le Mans; four overall wins at the 24 Hours of Daytona; and a class win and an overall victory at the 12 Hours of Sebring. He had won the world Porsche Cup seven times - more than any other Porsche driver in history. During the nine-year period between 1982 and 1991, Bob was a four time overall winner of the 24 Hours of Daytona in factory Porsche 962.
In 2000, he won the American Le Mans Series events at Charlotte, Silverstone, Portland, Las Vegas, and Petit Le Mans. This year, he had driven at the 24 Hours of Daytona, where he co-drove in a Lola/Porsche which did not finish the event, and in the ALMS race at Texas, where he finished fourth.
"We are deeply saddened by this terrible news," said Scott Atherton, President and COO of the Panoz Motor Sports Group, which includes the American Le Mans Series and Sebring International Raceway. "Our immediate thoughts are with Bob’s family, as well as all of his teammates and friends at Porsche and his many fans throughout the world. He has been an icon in sports car racing for two decades and his accomplishments behind the wheel are legendary. It is a very sad day for motorsports."
pri havarii v beznem provozu, sva nejlepsi zavodni leta prozil s Porsche 956 a 962. Byl tvrdy konkurent pilotu Jagu v MS prototypu skup.C. Je mi to moc lito.
aspon nekde se dari - 2. a 4. misto v cili, sice jsem doufal ve vitezstvi, ale lepsi neco nez nic. Vyhral Ford Mustang, Vipery uplne propadly.
No zatim jsme pred nimi, kdyz nepocitam trulliho. Stejne si ale myslim, ze Williams mozna nebude az tak super jak se tvrdilo. Zato bych se bal tymu powered by Ferrari made by Sauber.
doooobry fiku, lepsi se to. Pokud to ovsem neni jen proto, ze je tentokrate williams trochu mimo misu. Kazdopadne to ctvrte nebo kolikate misto je zatim to nejlepsi, co Jag predvedl. Jen tak dal, ale ne pred BAR a Jordan. Jinak at si na trati delaji co chteji 😃
Jem velka fanynka Jaguaru a muzu vam rict ze je to jeste horsi nez loni a to slibovali jak se polepsej no musime jim verit nic jinyho nam nezbejva :Tak se vsichni tesme na dalsi velkou cenu
Aj ja som sklamany, a cakal by som od Laudu a Rahala ospravedlnenie Eddiemu, ktory mal zase raz pravdu. Dufam, ze najneskor v Monte Carle bude vsetko inac a aj Michelin sa zlepsia.
tolik soucitnych projevu jsem snad ani necekal 😃 Ale je to fakt jeste horsi nez jsem si myslel. Navic Michelin ocividne nema na japonciky.
Fiku, nic ve zlym (ja mam Jag docela rad), ale realita prvniho zavodu je jeste horsi, nez prognozy. No, hlavne ze v tom nejste sami, ze tam vzadu je i Renault. A doufejme, ze bude v zadnich radach castym hostem i BMW 😃. Pak si BAR a Jordan budou hrat jen se Sauberem, ktery mel tentokrat vic stesti, nez vykonu 😃
no a taky jeste benetton a mozna i Williams. Navic Micheliny asi budou o dost horsi nez Bridgestony. Ale jinak jsi mel pravdu a ja bohuzel taky. Edousek taky - R2 stoji za .....
Je to jeste horsi, nez jsem cekal - burti je beznadejne posledni a uz se pry uvazuje ze by behem sezony mohl nastoupit pedro.
Není to tak hrozný, podívej se na Benetton! Ti jsou na tom ještě hůř! alonso těsně za fisichellou!
dopadly presne tak blbe, jak jsem cekal ... V nedeli budeme zarucene bez bodu. R2 je mooooc pomala.
Fik nesmies byt taky depresivny !!!
podla mna to nebude take zle tento rok. Pokial pozriem na Minardy Arows a tak dalej. ja verim teamu ktory sa buduje okolo Rahala. Vsetko chce svoj cas. A hlavne konecne dosli na to ze kupit vsetku reklamu okolo okruhu nestaci na to aby formulka dosla do ciela na bodovanom mieste 😄 Dufam ze sa to bude uz len zlepsovat.
podla mna to nebude take zle tento rok. Pokial pozriem na Minardy Arows a tak dalej. ja verim teamu ktory sa buduje okolo Rahala. Vsetko chce svoj cas. A hlavne konecne dosli na to ze kupit vsetku reklamu okolo okruhu nestaci na to aby formulka dosla do ciela na bodovanom mieste 😄 Dufam ze sa to bude uz len zlepsovat.
Vypada to, ze panove od Fordu-Jaguaru si asi nechteji nechat do veci mluvit od Eddieho, ktery byl od Ferrari zvykly rikat co chtel a asi mu zatnou tipec. Chudak Eddie. Nemluve o tom, jak si Jag musel splhnout u Prosta, kdyz mu prebral pilota.
Gentilozzi stavi 3 zcela nova auta pro tým Rocketsportracing - 2 zavodni a jedno zalozni. U Jaguaru by mel zustat i Altenburg. A navic koupil lonske Jagy týmu Rocket... jeste Drissi. Takze v poli budou mozna az 4 jaguary !!!!
jako sef nove divize, ktera slucuje sportovni aktivity znacek koncernu Ford. vice na www.jaguarracing.cz, zitra to dam i na www.formule1.cz
Jo psal jsem to, ale to je překlad jejich oficiálního postoje. Co si myslím já je něco úplně jiného a já narozdíl od nich mám už teď z R2 depresi a noční můry, jaká to bude letos ostuda.
Kdyz se mrknes doprava, tak pod napisem FORMULE1.CZ je napsano 'Jaguar spokojen s testy'. Takze to neber tak cerne 😄 - na druhou stranu - mame s kamarady takovou malou tipovaci soutez a Jaguar mi tam vychazi do posledni ctyrky.
Nebřeč, budete mít společnost! Arrows a Minardi, trojka z konce roku skoro v stejné sestavě, haha, akorát místo Prostu to bude Arrows!
tak by asi udelali mnohem lip a hlavne udelali by auto, kteremu u Jagu rozumi. Za ty prachy by letos museli vyhrat. Do le mans se vraci Bentley, MG ale Jag bude chybet ach jo.
Je to zatim suverene nejpomalejsi auto v testech, zacinam tusit nejaky problem. Vubec se mi to nechce libit, dokonce uz i ruzne servery o F1 si o tom zacaly psat. Takze Jag ma asi opet problem.
No taky me to dostalo, chudak Pedro. Ale s AMT se nemuze chytit. Boihuzel zatim ale i R2 vypada jako pekny lenoch. Zacinam se letosni sezony desit...
Sorry, fiku, ale Tom je magor. Anderson konsktruktérem, motory AMT a za volantem Bernoldi, musíme je jasně předstihnout i s motory Ford 79, hahaha. Vyhodit De La rosu, blázen!!
Jasně 22 příčka na startu, jedině že by předstihli Gastona na prostu, hihihi. Ovšem pokud bude startovat Minardi, jinak to bude 20!! Což je to samé, bééé
uz je toho spousta, ted novy Jordan ... No snad dopadneme lip nez loni. Letos to bude asi pekne nabite. Ziskat body bude opravdu tezke, zvlast pokud R2 nebude tak 2 - 3x lepsi nez R1
Uz to mam potvrzene, je to skutecne vec nasviceni. Reuters pry docela zmatkovali, kdyz se na to lidi ptali, dokonce snad shaneli toho fotografa, ktery jim nakonec potvrdil, ze kombinezy byly celou dobu zelene. Vypada to ale fakt dost modre.
videl jsem to taky na fotkach od Reuteru, mam spis pocit, ze to byla nejaka chyba vznikla z osviceni sceny a vyfoceni. Kombinezy jsou samozrejme zelene.
No snad ten Hayes nebo jak se ten aerodynamik jmenuje udelal auto dobre, pry se prave na tuhle ztratu stability a pritlaku zamerili a odstrani to. To zadni kridlo je fakt divny. A taky by me zajimalo, jak se povedla pohonna jednotka CR3.
Neco podobneho je dneska v clanku na atlasf1.com. Tam pisou, ze problem R1 byl v tom, ze pokud se zvedla zad nad urcitou hranici, tak doslo k nahlemu poklesu prisavne sily od difuzeru. To se stavalo (a to jsme videli) zejmena pri brzdeni. Kdyz auto zase snizili, tak se neumerne zvysil odpor vzduchu. Takze uvidime.
Jeste k tomu zadnimu kridlu - prohlizel jsem si nejake dalsi obrazky a skoro vsechny staje maji tak strma kridla - je to asi nejjednodussi zpusob jak ziskat ztracenou pritlacnou silu, ale vypada to jak ze 70. let.
A jeste by mne zajimala jedna vec - na atlasf1.com jsou fotky z predstavovani a na jedne z nich maji piloti MODRE kombinezy, zatimco auto je stale stejne zelene. Co to ma znamenat?
Jeste k tomu zadnimu kridlu - prohlizel jsem si nejake dalsi obrazky a skoro vsechny staje maji tak strma kridla - je to asi nejjednodussi zpusob jak ziskat ztracenou pritlacnou silu, ale vypada to jak ze 70. let.
A jeste by mne zajimala jedna vec - na atlasf1.com jsou fotky z predstavovani a na jedne z nich maji piloti MODRE kombinezy, zatimco auto je stale stejne zelene. Co to ma znamenat?
tvrdi Berger. Takze Williams bude ten treti a s bodiky to bude letos asi zase spatne - 6 vozu Ferrari, McLaren a Williams je schopno obsadit 6 bodovanych pozic. No snad se nekomu z nich nepovede auto, motor sam o sobe az tak moc neznamena. Kazdopadne ziskat body letos bude mozna jeste horsi nez loni. Jordan, Jaguar a BAR se podle vseho budou strasne mydlit o ten 1 - 3 bodiky co budou z kazdeho zavodu zbyvat.
jakysi borec na Mageu tvrdil, ze je to stejny bastard jako R1. Sef aerodynamik Jaguaru ktery tam prisel od Loly zase tvrdi, ze vrsek byl skoro v poradku, ale spodek ne a ten ted pry zlepsili. Tak nevim, doufam ze ma pravdu aerodynamik a ne nejaky amater z Magea.
Hodne zajimave vypada to zadni kridlo - bylo jasne ze omezeni na pouhe tri pritlacne plochy udela se vzhledem hodne, ale ze nejvetsi element bude skoro kolmo, to jsem teda necekal. Doufam, ze pak nekde budou nejake trochu vice hi-res fotky, obzvlaste celni pohled a detail zadku by mne docela zajimal.
uz je i na mem webu www.jaguarracing.cz a za chvili dame s Bunnym i neco na www.formule1.cz To barevne schema je opravdu trochu divne a ta sedmistupnova prevodovka je taky pekny exot 😒(
Na www.jaguar-racing.com uz je prvni fotecka, na www.formula1.com je pekny clanek. Fotka je prilis mala na to, aby se daly delat nejake rozbory, jenom snad to, ze barevne schema (jak se rekne cesky 'livery'? 😄 vypada dost desive, hlavne diky reklame Beck's na deflektoru (jak se rekne cesky 'barge board' 😊. Jinak se pry vzdali spojeneho olejoveho nadobi, kterezto bylo castou pricinou poruch prevodovky, ktera je nyni 7mistupnova a pouzili konzervativnejsi design zadni napravy (a to je moc dobre 😊.
No to je sice fakt, ze panoramaticke celni sklo byl omyl, ale jinak to auto vypadalo mnohem draveji a jaguaroviteji. No kazdy ma jiny vkus. To Fko je moc uhlazene - asi jako Jag E
To ses ptal spatnych lidi. Vedelo se to uz v Parizi, mluvilo se o tom ale jen potichu a neoficialne 😃. Kazdopadne je to lepsi, nez XK180. Panoroamaticka strecha byl hrozny obmyl a design ma F Type taky lepsi.
No predstaveni mozna bude OK jako loni - hlavne aby to auto jelo ... Tedy aspon ja v to doufam, nebavi me se koukat jak vpredu jezdi Ferrari, sedivaci, nekde hodne za nimi BMW a pak ostatni a v tech ostatnich my nekde ke konci.
No ale v Parizi nerikali ze to budou vyrabet. Pouze ze jako koncept je to pro vyrobu mnohem lepsi nez XK-180. Me se ale XK180 libila tak 10x vic. To byl poradny stroj 4l a 2 dmychadla. Ne 2.5 a 3l.
To vis ze jo. A vzhledem k tomu, ze partnerem Jagu je whisky Grants a hodinky Omega, tak se mit spatne nebudete 😃)
Uz sis fiku podal zadost o praci, kdyz je ted volny misto? 😄 Nevim jak s Bobem Rahalem, v CART sem mu drzel palce, jako jezdci i pak jeho tymu. Ale amik a F1? Nevim, nevim...
DC ma jeden Jaguari primat - jel v roce 1993 za volantem XJ-220C pri posledni ucasti Jagu v LeMans ( posledni, tim myslim jako zatim, doufam, ze se vrati.)
According to recent reports, Gary Anderson, technical director for the Jaguar Racing team, could be on the verge of leaving the team. There have many rumours surrounding the Milton-Keynes outfit of late, including the hiring of Michael Schumacher’s chief mechanic, Nigel Stepney and McLaren technical chief, Adrian Newey, however it appears as if Newey wont be joining his long term friend, Bobby Rahal.
Rahal was employed recently to overtake the role of CEO within the team, and after finishing ninth in their first year, Ressler hasn’t ruled out the possibility of further changes to come as they plan to do everything within their power to move further up the grid in 2001. Ressler has confirmed that they are still talking to more people about future roles within the team, however he refused to be more specific.
"We are talking to more people and we will fill the places that need filling in at the team. I would like to carry on improving the aerodynamics side,” he recently told Autosport. “That is the big area in Formula One. We hired Mark Handford, who is a guy I've been working on for quite a while and we will need to carry on with understanding the mechanical grip. That is part of the problem, because it isn't all aerodynamics.”
Rahal was employed recently to overtake the role of CEO within the team, and after finishing ninth in their first year, Ressler hasn’t ruled out the possibility of further changes to come as they plan to do everything within their power to move further up the grid in 2001. Ressler has confirmed that they are still talking to more people about future roles within the team, however he refused to be more specific.
"We are talking to more people and we will fill the places that need filling in at the team. I would like to carry on improving the aerodynamics side,” he recently told Autosport. “That is the big area in Formula One. We hired Mark Handford, who is a guy I've been working on for quite a while and we will need to carry on with understanding the mechanical grip. That is part of the problem, because it isn't all aerodynamics.”
THREE CARS IN ACTION FOR JAGUAR [13/11/00 - 00:28 ]
Intense schedule planned for December
E.Irvine and L.Burti/Jaguar
The Jaguar Racing team will be the first ones out of the box for Winter testing next month when they take to the Silverstone circuit in England. The team will be conduct a shakedown of their R1B development car on December 1. However it wont be one of their normal drivers at the wheel, instead they are opting to go with the services of Stewart Racing F3 driver Narain Karthikeyan.
After this initial session, they will then join other teams at Jerez from December 5th to 7th and then on to Barcelona on December 12th and Estoril on December 19th where they will be taking three cars to each session. We can e😜ect to see all three f their regular drivers in action for these scheduled sessions, Eddie Irvine, Luciano Burti and, almost certainly, newly recruited test driver Tomas Scheckter.
The cars will feature next year's Cosworth engine and a revised gearbox installed in the back of this year's chassis.
Intense schedule planned for December
E.Irvine and L.Burti/Jaguar
The Jaguar Racing team will be the first ones out of the box for Winter testing next month when they take to the Silverstone circuit in England. The team will be conduct a shakedown of their R1B development car on December 1. However it wont be one of their normal drivers at the wheel, instead they are opting to go with the services of Stewart Racing F3 driver Narain Karthikeyan.
After this initial session, they will then join other teams at Jerez from December 5th to 7th and then on to Barcelona on December 12th and Estoril on December 19th where they will be taking three cars to each session. We can e😜ect to see all three f their regular drivers in action for these scheduled sessions, Eddie Irvine, Luciano Burti and, almost certainly, newly recruited test driver Tomas Scheckter.
The cars will feature next year's Cosworth engine and a revised gearbox installed in the back of this year's chassis.
Nigel Stepney, Ferrari's chief mechanic, is believed to be leaving Ferrari and to join Jaguar Racing. NewJaguar boss Bobby Rahal, has pinpointed the team’s pit stop performance as one of the key areas targeted for improvement.
Stepney, who is regarded as one of the unsung heroes of the Prancing Horse’s renaissance, joined Ferrari from Benetton in 1993. He was briefly thrown into the spotlight this season when Michael Schumacher’s car ran into him, damaging his ankle, during a pit stop at the Spanish Grand Prix.
The Milton Keynes-based team remains quiet about his arrival: "It’s definitely just a rumour," said a Jaguar spokeswoman.
Having consistently failed to match Ferrari and McLaren-Mercedes on pit stop times, Jaguar is set for a major overhaul on its procedures, and Champ Car team owner Rahal’s input could prove significant.
US-based racing series such as NASCAR routinely ‘trade’ complete pit crews, with noticeable results: Winston Cup star Jeff Gordon’s pit stop performances suffered significantly after several of his crack ‘Rainbow Warriors’ switched team before the start of the 2000 season.
After scoring just four points in its debut season, Rahal and Jaguar Racing president Neil Ressler have pledged to bolster the team across the board. Former Lola aerodynamicist Mark Handford has already joined the design staff, with more high-profile appointments e😜ected.
Stepney, who is regarded as one of the unsung heroes of the Prancing Horse’s renaissance, joined Ferrari from Benetton in 1993. He was briefly thrown into the spotlight this season when Michael Schumacher’s car ran into him, damaging his ankle, during a pit stop at the Spanish Grand Prix.
The Milton Keynes-based team remains quiet about his arrival: "It’s definitely just a rumour," said a Jaguar spokeswoman.
Having consistently failed to match Ferrari and McLaren-Mercedes on pit stop times, Jaguar is set for a major overhaul on its procedures, and Champ Car team owner Rahal’s input could prove significant.
US-based racing series such as NASCAR routinely ‘trade’ complete pit crews, with noticeable results: Winston Cup star Jeff Gordon’s pit stop performances suffered significantly after several of his crack ‘Rainbow Warriors’ switched team before the start of the 2000 season.
After scoring just four points in its debut season, Rahal and Jaguar Racing president Neil Ressler have pledged to bolster the team across the board. Former Lola aerodynamicist Mark Handford has already joined the design staff, with more high-profile appointments e😜ected.
takze po neuspechu v F1 Jaguar vybouchnul i v Trans Am - v poslednim zavode Paul. G. nedojel kvuli zavade na cerpadle a je tedy celkove druhy. Ach jo. Ja myslel, ze budu alespon neco slavit.
a jeste k tomu XJ-Sku - tech se 4 svetly se udelalo strasne malo, bude tak z roku 1977 nebo 1978 a byl to posledni Jag na kterem pracoval zakladatel znacky.
No jen podvozek je spolecna platforma, vse ostatni je Jagu a i motor je z Ska, akorat upraveny. Takze zas tak hrozne to nebude. Jen by me fakt zajimala cena, abych vedel, kolik mam nasetrit 😃)
Xko se mi docela dost libi - ja mam strasne rad XJ serii a tak je fajn, ze se Jag vratil k tem prednim svetlum stejne velikosti. Sice to porad jeste nema tu eleganci XJ, ale jde to. Ten zadek si zase vzal to nejlepsi z S-type. Hlavne nemyslet na to, ze to je jenom Mondeo 😉
Ja bych sel docela do XJ-S. V Oxfordu jsem si jednoho fotil. Nevyznam se nejak extra v seriich, ale mel 4 kulate svetla, na kapote sosku, dvojbarevny lak a dratene kola. Parada
Ja bych sel docela do XJ-S. V Oxfordu jsem si jednoho fotil. Nevyznam se nejak extra v seriich, ale mel 4 kulate svetla, na kapote sosku, dvojbarevny lak a dratene kola. Parada
mas uplne pravdu, potkaval jsem Rollsy, Bentleye, pred Imperial War Museüm jsem potkal nadherneho cerneho Jaguara E 4.2l ( cervena kuze uvnitr, dratena kola no proste parada ) a spoustu Lotusu Elise, jedno Lamborghini Diablo, nejaka Ferrari a Porsaku a Jagu nepocitane. Uz jsem byl tedy v hodne mestech, ale to co jsem videl v Londyne, to jsem jeste nevidel.
Ja jsem byl taky letos v Londyne a myslel jsem, ze se z tech aut podelam. Krome toho, ze jsem se definitivne zamiloval do Lotusu Elise, tak jsem videl spoustu aut, ktere jsem znal akurat z fotek.
pomuze si Jag a dalsi tymy, ktere na ne prejdou, nebo se propast jeste zvetsi ??? Ja osobne si myslim, ze Jag zacne kousat az tak v roce 2002. V sezone 2001 se bude ucit i Michelin, takze to nevidim nijak moc skvele.
Tvrdi, ze Bristol Blenheim 3 je posledni opravdu britsky vuz. Vyrabe¨ji ho v par kouscich a kdyz je pry zakaznik netrpelivy, tak ho majitel firmy posle k ... Ne k certu nebo do ... ale k Jaguarum !!! Kde pry chrli auta pro takovehle lidi. Dobry ne ?
Ja vim, je to fakt skoda, ted uz na Jag nema vliv jediny Stewart. Uvidime, co bude pristi rok provadet Rahal s tymem, aby zase neskoncili posledni.
Je to fakt zajimava kocicka - pohon vsech 4 kol, motor 2,5 nebo 3 litry. Musim uznat, ze vypada pekne a neco takoveho bych doma v garazi uvital. Rakl bych ze vypada lip nez S-ko. Je takova spis nizsi a jaguarovatejsi nez S type. Ale to je vec nazoru. Ja byl pred par dny v Londyne a tam bylo takovejch Jagu a Porschi. Dokonce jsem narazil na prodejnu Jensenu a Bristolu.
X-ko klidne ve slabsi divizi do 3 litru (pokud by divize byly rozdeleny tak jak jsem psal). V Brne na cestacich? No nasi tam byli naposledy snad v roce 78, fakt se nepamatuju jestli jsem tam byl s nima, byl jsem jeste moooooooc malej. Spis ale asi ne 😃) Ovsem rodicove tam tenkrat fotili a nejaky fotecky se doma valet budou (z trati). Bohuzel: Jaguar mezi nimi nebyl, je tam co se pamatuju nejaka stotricitka, Escort Zakspeed, BMW CSL.... Co rikas novemu xku?
A ty jsi nekdy byl na zavodech v Brne Alexi ? Ja jsem si sehnal spoustu Jaguarich fotek od cloveka, co v Brne bydlel a fotil snad uz nekdy od roku 1970 ( to jsem jeste ani nebyl na svete ), takze mam od nej jak XJ-12C z roku 1977 tak i XJ-S z let 1982 - 1984. Skoda, ze nejsou barevne. Ale i tak jsou fakt super.
fiku, rady FIA v USA prakticky neplati, staci se podivat na stranky ktere discipliny a serialy se pod patronaci FIA jezdi. Ve Svete motoru psali ze by mel byt homologovan i Aston DB7 a podobna vozitka, ale kde nic tu nic....
A8 a S80? No, me pripadaji na zavody cestaku moc velky i kdyz treba Audi jezdilo DTM s V8 (dodnes ma platnou homologaci!!!!!). Mercedes by mohl vyrukovat prakticky s cimkoli krome acka 😄 Vzdyt i cecko ma motor 3,2 litru v AMG. Volvo by mohlo klidne nasadit nadupanou C70.... Audina A6ku (TTcko by s 1,8 turbem asi nestihalo, i kdyz by melo po vynasobeni koeficientem taky pres tri litry....). Maseari by klidne mohlo nasadit 3200 GT, vzdyt je to takovy cestovni sportak. Superturismo bych zrusil uplne, vzdyt do vsech aut co tam jezdi se davaji i silnejsi motory (2,5 az 3 litry, proto ta 3litrova divize). A pritom by tam mohly jezdit i ruzny kozi dechy jako treba Arosa nebo Seicento 😃). Bodovalo by se prvnich deset absolutne a prvnich sest v divizi (pokud by dojelo min nez sest aut v divizi, body by se pulily atd....). A fiku, abychom se neodklonili prilis od kociciho tematu, Jaguar by skutecne bez problemu mohl nasadit kupe XKR (treba jako XKR-R)
ale v USA zavodi - tam mozna regulace FIA neplati. Zvlastni je, ze na zacatku tohoto roku ve svete mototu psali, ze je homologovan pro zavody GT ...
a v tride nad 3 l by treba mohli byt Jaguar XKR8, BMW M3, Mercedes ( maji jich nad 3l dost ), Audi A8, nejake Maserati, Volvo S80 T6 - no myslim, ze by bylo se na co koukat.
Ja vim, ale jak dokazovaly BMW tak i s 3.5l motorem se dalo obcas proti 5,3l Jaguaru vyhrat. Nebo treba Volvo bylo preci 2l s turbem a jak honilo atmnosfericky plnene BMW nebo Rover ? Vsechno jde, kdyz se chce. Ale ta blba dvoulitrova trida, co z ni delaj zavody... Fuj dvoulitrova Mondea a Laguny. To kdyby ted udelali nejaky historicky serial cestaku z 80 let, tak i stara BMW 635CSi a Jaguar XJ-S by vypadali na draze tak 100x lip nez tyhle hracky.
to fik: Alfa ale dneska nema vetsi nez trilitrovej motor.... ME cestaku mozna bude pristi rok, ale zase jen se superturismem (jako letos Euro STC). Sakra, cestovnich aut v ruznych poharech jezdi dost, to je takovej problem je splacat do jednoho sampionatu? Co treba divize do 1400, 2000, 3000 a nad tri litry? Aut je v acku i v enku homologovanych dost, mrkni se na www.fia.com, je tam seznam momentalne homologovanych aut a motoru ve vsech kategoriich.
Stejne si myslim, ze ani Ferrari nebo McLareny chybu neudelaji, takze vsichni ostatni budou vice mene do poctu.
No, to víš, že jsi někdy pokecáme, ale už nebudu defakto fanoušek, spíš vás teď budu kritizovat za chyby...... nebo ne??? No uvidíme......
No - snad si tady jeste se mnou obcas popovidas, ne ? Johnny mel byt dalsi Mansell a jak to dopadlo. Porad ale lip nez takovy Martin Brundle, coz byl pokud se nepletu v F3 pilot na urovni Senny a nakonec nevyhral ani jednou GP v F1. Zato ale na Jaguaru byl mistr sveta a vyhral 24HLeMans a 24HDaytona 😃)
Chudák Johny, tohle nebyla hezká GP ani zasložený výsledek k odchodu. Aspoň, že se mu nic nestalo, měl jsem ho rád, byl to velice sympatický pilot, opravdový gentleman - nic ze sebe nedělal. Přejí mu hodně štěstí v CART, více, než měl v F1!!!! Budeme vzpomínat Johny!!!! Hodně štěstí. A zároveň rozlučka s jaguarem - Johny byl totiž to poslední, proč jsem se ještě o jagy zajímal. Končím po jeho odchodu a věnuji se pouze týmu Minardi!!!!! měj se fiku!
Netusim, ja se koukal na RTL. Jaky job ale sehnal Johnny v USA to netusim. Ale doufam, ze se mu bude darit dobre. Dost jsem se leknul kdyz to prasknul do tech gum.
Gratuluji k bodíku. Po letošní mizérii si ho Eddie zaslouží. Škoda, že jich nemá víc. Příští sezónu to snad bude lepší. Jejich novej šéf by měl dát tým dohromady. Co to zase plácal Horák za nesmysly o Johnym H., že prej bude dělat testovacího jezdce nebo co!?!
Alexi, ME cestaku bylo neco neskutecneho, kam se na to hrabalo DTM nebo nejaky blby BTCC. Nikdy nezapomenu na rok 84, kdy v Brne vyhraly 3 jaguary. Nebo pak jak nastoupila Volva a Rovery. Skoda, ze se uz neco podobneho nejezdi. Na nejaka priblbla dvoulitrova auta Renault a Honda se nekoukam a DTM je jen nemecky vymysl. Chtelo by to zase zavody 3,5 - 6l. monster jako BMW, Jaguar, Volvo, Alfa Romeo atd.
Ten mladej Scheckter me sere. Prijde si do F3000, jednou dojede druhej a uz testuje Jaguara. No jo, s tatinkem v zadech, proc ne (Jody byl opravdu dobrej pilot). Kdyz jsem koukal na Hockenheim, TE prisel rozjasanej do boxu, par mechaniku mu podalo ruce, usmali se, nekdo ho i objal. Prisel tam Scheckter, vsichni se div ne***i ze dojel druhej, bude dalsi Scheckter ve F1!!!!!! Pripadalo mi to docela nechutny. Jo jo, mas tatinka byvaleho mistra sveta F1, tak nemusis delat nic. ME cestaku ktere pan Charouz (ale i Tomasuv otec) jezdil bylo taky nesmirne popularni, pamatujete na bitvy Jaguaru, Roveru, Fordu, Volv a BMW?
Jo, máme stejnej názor, taky Rossiho nesnáším a fandím McCoyovi. 250 budou hodně zajímavý, doufám, že Jacques do dotáhne. Nemělo by cenu udělat nějaký téma ?
myslel jsem si ze sezenu nejake pekne video nebi DVD o Jagu, ale nic moc a kdyz tak okolo 30 - 40 liber.
Jo sleduju, motorky jsou naprosta bomba letos, jedine co me desi je to, jak suverene si Rossi pocina. Hlavne abychom pristich par let nemeli noveho Doohana. To byl sice machr, ale 500cc v te dobe staly za ... Mozna Rossi dopadne jak Biaggi - prvni rok super a pak pujde dolu. Pristi rok by mohl vyhrat McKoy. Zpusob jeho jizdy me zveda z zidle. Uzasny.
Taky sledujes motorky ? Chtelo by to nejaky tema, zadny jsem nevidel.
Svojeho Sinclaira mam porad doma a za nic bych ho neprodal 😄
Svojeho Sinclaira mam porad doma a za nic bych ho neprodal 😄
Koukam, ze nejsem sam. Emulator mam a mam i odkaz na vyhledavac spektrackejch her, kde jsou snad vsechny. Ja ti ho poslu, ale az budu doma, takze to bude chvilku trvat. Ale stranek s ZX emulatorem je spousta.
2 Dizzy: Nemas to Trans Am pro nejaky Sinclairovsky emulator? Kdysi jsem to hraval a znova bych to zkusil. villeneuve@centrum.cz
skoda, ze uz zadnej 8bit nemam 😃) Ale Trans Am je ma jedina letosni radost. V F1 se Jagu nedari, v motorkach vyhral Roberts a druhy je ten chcipak Rossi - no proste nic moc.
Na Sinclairu mam skvelou hru Trans Am. Jezdi se autickem po cely americe a sbiraji se poharky a musite tankovat na benzinkach a vyhybat se zlejm autickum .... Proste super 😄
Tretim mistem v nedelnim zavode speje Paul ke svemu tretimu titulu po sobe - jezdec na Jaguaru ho ziska po 22 letech. Tedy aspon doufam ze ho ziska.
Od firmy Lola Cars odchazi jejich specialista na aerodynamiku Mark Handford a nastupuje k Jaguar Racing. Jen tak dal, treba se R2 povede vic nez R1. Hlavne musi vyhodit Andersona.
Vypada to, ze dvojice Eddie, Burti mozna neni definitivni - Dario Franchitti je v tymu, ktery ma tri piloty a je kamos s novym manazerem Jaguaru Rahalem - takze stat se muze asi cokoliv. Jisty je Eddie.
No, ze nic nepredvedl - mam pocit, ze to druhe misto za Engem ve svem druhem zavode v F3000 neznamena, ze je spatnej. Ale tlacenku ma, to se musi nechat.
Hmmm, vypada to, ze hvezda jisteho Engeho zapadla. Scheckter se ukazal parkrat a nic nepredvedl (ne ze by Enge jo) a testuje, TE asi nema sanci si k F1 cuchnout. To by Charouz musel sakra prisypat.
Testman Jaguaru bude Tomasek Scheckteru 😒 Aneb ja chci taky tlacenku! Eddie jel skvele, nenastval me Jacques, ten si to vyjel, ale Button k tomu prisel jak slepej k houslim.
To vis, ja zaslepenec motru s Hackem - nemam prehled - jak vypada jezdecke obsazeni kocicky pro pristi sezonu? Ne ze bych to uz 10x nekde necetl, ale 90% procent z toho jsou spekulace. A co testman?
No znas mne, ja jsem dobrak od kosti😄. Ale nemysli si, ze jsem nemel ze "zelenacu" strach - jednu chvili jsem si myslel, ze milacka Jacquese zazdej a ze nebude bodik😄 A to se pocita, no ne? Taky obcas zahrozi.
Kis kis😄, neee fiku, myslim, ze jste nikdy nebyli bliz cili a navic v tesnem zavesu za sebou. No Jacques je proste sekac, to se musi nechat, ale bud rad - uz dojizdite do cile a dokonce blizko bodu😄. tak treba se taky povede az ta dalsi zezona, jako u Jordanu. Ale vlastne neee - pristi rok bude treti nej- tym BAR😄
ale ve skrytu duse jsem po dobrem startu Eddiemu veril. Ale ta hruza v boxech - to je snad na vyhazov vsech mechaniku !!!!!!!!!!!!!
Pokud bude R2 na urovni aspon ajko Williams, tak doufam, ze ukaze co v nem je. U Fordu si pry mysli, ze ma i na to, aby byl lepsi nez Eddie. Co vy na to ???
aspon tak mi to licil jeden kamos z USA, pry je to fakt skvely organizator, a tymu venuje asi 200% sveho casu.
Taky uz se nemuzu dockat na R2, jen doufam, ze ji nebude delat Andersson. Snad ho propusti, takhle to dal nejde. A pristi rok to vsem ukazem 😃
tak jeste dva zavody a tesim se na pristi rok snad se to u Jaguaru zlepsi kdyz maj novyho sefika.co myslite?
a my ji nevyuzili. V pristim zavode to vydim na posledni radu pri startu 😒(( Mam z nich deprese. Tohle je fakt nejhorsi sezona v cele zavodni historii Jagu.
Taky si myslím, že letošní problém Jaguaru není v jezdcích, ale v autě. Vždyť, kde byl loni Eddie a kde je teď. A Herbert loni taky dokázal jednou vyhrát a teď zatím prd.
Ale Johnny je na suchych pekne, nebyt problemu v boxech, tak mozna vyjel bod. Doufam, ze Rahal taktiku tymu zlepsi. Dyt voni tam stali jak trubky - ty technici.
Nahodou, ja kdyz jsem udelal ridicak, tak jsem nejakou dobu v Trabantu jezdil, a kdyz bylo vlhko, tak tahl jako drak.
No Eddie nakonec utrpel 7.misto, takze zas tak strasne to nedopadlo, ale oni maj ty zavody fakt jen jako vedlejsak vedle ksefu.
To nemuze byt v pilotech. To je v te pos.... R1. Vzdyt to auto si ani nezaslouzi se jmenovat Jaguar !!!!
Johnny 14. a Eddie 20. !!! Boze to snad ne. Andersson by si yaslouzil titul " Nejhorsi konstrukter roku".
Taky si myslim, ze tech 10mil USD co bere mu nevynahradi to, kde jezdi a na cem jezdi. Asi bude muset sve tvrzeni poopravit. Treba ho ale vezmou zpatky k Ferrari jako tertiho pilota 😃)
Ira urcite napadlo ze delat dvojku Michaelu Schumacherovi je neskonale lepsi,nez byt jednockou v Jaguaru.Pro zavodnika ,ktery loni skoncil v mistrovstvi sveta druhy ,je to obrovsky poprask,ale svym jednanim bez obalu -takrka buricskym ,byt pochopitelnym-si prizen tymu neziskal.Z rad clenu tymu se proslechlo ,ze Eddie ztratil uctu svych techniku,protoze vuz hodnoti nedusledne ,rozporuplne .I kdyz na jeho obhajobu musime uznat ,ze je tezke najit si vztah ke stroji ,ktery se neustale porouchava .Tot vse z F1 Racingu
cituju : Jaguar zdedil po british american racingu nalepku nejbohatsi prohravajici staje.
V tymu vladnou rozpaky ,vedomi ,ze uz za sebou meli lepsi vysledky.To vsechno je dusledek souhry
spatnych okolnosti ;technicky reditel Gary Anderson postavil auto ,kteremu snad ani on sam nerozumi,a ve vedeni neni nikdo ,kdo by z te slamastiky naselcestu ven.Potom co se neil Ressler jmenoval predsedou a vrchnim reditelem ,zmenil z osobnich duvodu sve plany a zatim se nenasla nahrada. A jeste neco to napisu priste o Irvinovi
V tymu vladnou rozpaky ,vedomi ,ze uz za sebou meli lepsi vysledky.To vsechno je dusledek souhry
spatnych okolnosti ;technicky reditel Gary Anderson postavil auto ,kteremu snad ani on sam nerozumi,a ve vedeni neni nikdo ,kdo by z te slamastiky naselcestu ven.Potom co se neil Ressler jmenoval predsedou a vrchnim reditelem ,zmenil z osobnich duvodu sve plany a zatim se nenasla nahrada. A jeste neco to napisu priste o Irvinovi
Taky jsem to prave videl, a jdou na me mrakoty. No comment. To snad neni pravda. Ti Americani se fakt nepouci. Jako bych o tom nepsal o dva prispevky niz. Oni snad meri uspesnost F1 v prodanych cepicich atd. Eddie si to jeste pochvaloval, jak to bylo cool a fun.
To zas nemají pánové od FMC kam vyhodit prachy, kdyby raději investovali do vývoje, tohle jim nepomůže získat příznivce, to by mohlo Minardi pořádat 100 akcí za rok(kdyby na to měli) a kdyby byli furt poslední, tak by jim stejně moc lidí nefandilo!!!
McLarenu ? Ten prece patri Mercedesu. Williamsu ? Ten je taky nemecky - BMW. Arrowsu ? Ten je sice anglicky, ale nevsimńul jsem si nejake podpory. Jaguaru ? Taky ne. Tak sakra komu ? Button je telatko, DC je porad ten treti a nikdo jiny tam neni.
Tohle davali vcera na Discovery Channel. Byl to porad z roku 95. Bylo to velmi poucne - bylo videt, jak od prvnich zavodu se Jaguar staval slavnou znackou, nadseni lidi, co se kolem techto vozu pohybovali a hlavne podporu Britu. Jaguar kdyz patril sam sobe nebo Anglicanum, tak rozhodne nevydaval tiskova prohlaseni o tom, kolik cepic prodal a podobne. Nebyl snad zadny typ Jaguaru, ktery by se neucastnil zavodu a nevitezil. Super byl prehled jejich GT a cestovnich vozu od XK120 po XJ220C s Davidem Coulthardem za volantem. Nebylo vyznamneho britskeho zavodnika, co by nesedel v jagu. Od Stirlinga Mosse, J.Stewarta az po DCho, Brundla, J,Watsona a mnoho dalsich. Proto je ted k smichu prohlaseni Americanu, ze chteji z Jagu udelat anglicke Ferrari - on tim uz totiz byl. Okolo trati stali lide s vlajkami Jaguar a podobne. Rozhodne vic nez ted v F1. Mam totiz pocit, ze prechod Jaguaru do F1 z GT a cestovnich vozu je znacnou casti lidi vniman jako nesmysl. Kde jsou Ti fandove Jagu, co jeste v 93 roce mavali Jaguarimi a anglickymi vlajkami ? Urcite nevymreli, ale asi se s F1 neztotoznili. Ono taky Jaguar s 180000 otackami ... Ale snad se vse zlepsi, Jaguar XKR v Trans Am je doufam prvni vlastovka navratu Jaguru do cestovnich a GT vozu. Snad si techto soukromych tymu Jaguar vsimne a pomuze jim. V 80.letech zacal triumfalni navrat Jagu na sportovni scenu taky v USA - Group 44 Boba Tuliuse. Skoncilo to 3 tituly mistra sveta ve znackach, 3 tituly v jezdcich a 2 vitezstvimy v Le Mans.
To je to, co by me fakt zajimalo - pred sezonou to vypadalo pomerne nadejne, v testech to bylo rychle a pak najednou je to zelva, ktera ma problemy s Minardi. V cem to do pytle muze byt ???
nedopadnul moc dobre, Jaguar pouze 3. a druhy nedojel ( na terch kolech to jde spatne ), ale neustale vedeme, De Tomaso ( Quale ) dopadnulo jeste hur.
Jakmile by si zasel k jakemukoliv nemeckemu stanku, tak tam F1 bezela. Akorat jsem se s tim Nemcem bavil o tom, jake je dilema byt Nemcour a mit Schumiho ve Ferrari a Mercedes v Mekaci-pekaci a komu fandit. Tenhle fandil Mekaci a Mikou. Super bylo, ze jsem vse videl na obrazovce asi tak 5 metru ctverecnich.
Jaguar se moc nevytah ale mohlo to bejt horsi no musi se to zlepsit a jen tak mimochodem nevite kdy vychazi zarijovy cislo F1 RACING moc by mi to pomohlo
No to je srand afiku, kamos odjel taky na IBC2000 a nasranej, ze neuvidi F1 😄 No a ohledne Jagu, je to "prvni rok" a kdyz se zmatorila Honda, tak proc ne prisi rok Jag? Jen bych Herbertovi an rozloucenou pral nejakej ten bodik.
Teda Jaguáry se vůbec nevytáhli. Eddie dojel nejdal do první šikany a Herbert nedojel o moc dál. Jsem zvědav jestli se v příští sezóně zlepší. Mají toho na práci skutečně hodně.
Mas zcela pravdu. Tohle by v dobe, kdy byl Jag samostatny nikdy nevzniklo. Tam byl vysledek dulezitejsi nez prodana zelena tricka. No nic jdu zpatky na jednani.
jsem sice v Holandsku na IBC2000, ale videl jsem ten start, Eddie vylezl z vozu, Johnny se belhjal na trech kolech. Tak to je des a bes. Kazdopadne gratuluju Arrowsum. Opet se potvrdilo, ze jsou rychle. Stejne tak Michaelovi, uz je pred nim v poctu vitezstvi jen A.Prost.
tak v patecnim to bylo fakt dobra ale v sobotnim treninku nic moc musim mu ty pesti drzet vic jako ja
To naznacil uz 1. zavod v Australii. Jaguar nejvic zajimalo a chlubil se poctem prodanych suvenyru...
Taky mam ten pocit, ze od doby prevzeti Amikama se zameruji hlavne na americky trh a staci jim, ze tam prodaji kdovikolik aut. Nezda se mi to zrovna stastne rozhodnuti.
Amikum bude stacit kdyz Jaguar zaboduje v Indy a na zbytek sezony kaslou, vsak ono je po letosku zavody F1 zacnou trochu vic zajimat.
Jaguar pry bude mit nove centrum, kde bude motorarna, tunel a CAD /CAM pracoviste pohromade. Snad to pomuze, pry to bude stat asi 100mil. USD.
Eddie sice jezdi v mizernem aute, ale je placen lip nez Mika H. - podivej se, jak dlouho je u BARu Jacques, a taky jen kvuli penezum.
testy nejsou zase az tak moc prukazne, nevis, s jakym nastavenim kdo jezdil. Jinak R1 byla na zacatku sezony rychla a nespolehliva. Ted je pomala a relativne spolehliva, coz je dost pruser. Bylo by lepsi rychle a min spolehlive auto, ktere obcas dojede do cile na prednich pozicich nez pomala sunka ktera stabilne dojizdi v druhe desitce.
No tohle není vina Irvina, za to můžou pánové od FMC, loni jsem se pyšnil tím že fandím Stewartu, letos o Jaguaru raději s nikým nemluvím a s postupem času jim začínám fandit čím dál tím méně a jestli to příští rok nevylepší, tak jim po odchodu J.Herberta asi přestanu fandit úplně!!!
no ja vim ale cekam ze se Irvine zlepsi jezdi fakt dobre skoda zahazovat takoveho dobreho ridice na Jaguaru kdyz jsou i lepsi formule
No v testech v Monze byl jen o fous pomalejší než Eddie Mazzacane na Minardi!!! To už je varování a Gene ho dokonce předstihl!!!!
oni porad neco meni, ale nic neni znat - kdyz se podivas na reportaze, tak pisou, ze zlepsuji aerodynamiku a podobne blbost a vysledky nikde. Auto je cim dal pomalejsi.
No nevim slysela jsem ze se na Jaguaru neco pozmeni ale nerekla bych ze bude lepsi spis se smirim ze bude jezdit tak do 10 mista
jasne ze je to v aute - Eddie ani Johnny nejsou tak pomali piloti. Eddie ve Ferrari dokazal porazet aspon Coultharda a obcas i Miku. R1 je proste letosni propadak c.1 Jedine co me trosku povzbuzuje je pokrok BARu oproti lonsku. Snad to Jaguar dokaze pristi rok taky. Tedy snad jeste o trochu lip.
No Irvine jezdi dobre ale ma pomalejsi vuz,kdyz jezdil za Ferrari tak byl dobrej,byl parkrat prvni.No aspon ze ma ty tri bodiky
No dobrej nápad, kolik platíš fiku????? Že bych to vzal hákem: Tvorba stránek pro Minardi, poradce pro Jaguar, americký auta.... no za chvíli budu úplnej weboj mág, hahaha
Díky moc, fiku, mail je Barrichello@atlas.cz No a jsem rád, že tě můj nápad potěšil, můžeš za miss zvolit třeba tu dívku, co získá nejvíce hlasů!!!!
To me nenapadlo - skvela idea. Jinak spalsil jsem nejake obrazky Minardi - napis mi mail a ja Ti je poslu.
No ono vubec je neco nekde spatne - viz. drazkovane gumy - nemoznost predjeti, obrovske rozdily McLaren, Ferrari vs. zbytek pole.
To je pravda, měli by to předjíždění na některých tratích trochu usnadnit, bylo by to zajímavější!!!
No tak jsem zde a musim k tomu dodat, ze vlastne stejne nedokazal Ruby predjet de la Rosu na trati. Letos je pole vyjimecne vyrovnane.
... tak se ani moc nezdálo, že je v těch autech rozdíl!!! Myslím že by klidně dokázalo Minardi udržet Jaguar minimálně 1/2 závodu za sebou!!!! (jenže tohle bylo nedrozumění)
Z pohledu přímého účastníka na Hungaroringu musím říct, že to Jagům moc nejezdí. Eddie tentokrát mohl možná jeden bodík urvat, dobu byl sedmý. Taktika týmu je na prd.
Taky dik za nazor, akorat se mi to uz zdalo preplacane, tak jsem to zmenil. Treba se Ti zacne casem líbit.
Eddie Irvine když jezdil za Ferrari tak mu to šlo lépe byl skoro vždy umístěn do 6.místa ,na to jak Jaguar je slabej jezdí fakt dobře
Co blaznite, podivejte se na lonskej BAR. Zatim se trapite, ale body uz mate a posledni taky nejedete...
Jagy se moc nepředvedly. Během závodu je kde kdo předjížděl. Pak Herbertovi odešel vůz do věčných lovišť. Chudák mohl získat aspoň bod. Eddie Irvine byl celou dobu nevýrazný a 10 místo v cíli je špatné, když uvážíme, že z této pozice startoval a kdo všechno před ním vypadl.
vypada na to pekny debakl. Pry silnejsi motor od Cosworthu - ha, ha. Kdyby to nebylo k placi, je to spis k smichu. Jen tak tak, ze jsme rychlejsi nez Minardi.
Moznost Johnnyho vstupu do serialu CART je cim dal vetsi, takze se mozna uskutecni jeho sen vyhrat zavod F1, 24 H Le Mans ( to uz splnil ) a jako korunku Indianapolis. V F1 se mu Indianopolis asi nepovede.
to bylo naprosto fanatsticke, tenkrat se Hill uz v prvni zatacce nacpal vedle Schumiho a pak mu ujizdel. Tenkrat spadlo vitezstvi do klina Villeneuovi uplne zadarmo. Strasna skoda.
Souhlas! Pedro dokazal dotlacit Arrows na jeden bodik loni pri debutu v Australii a letos dokazuje ze ma na vic. Arrowsu bych pral vitezstvi asi ze vsech tymu nejvic.... Pokud se jim podari udelat neco se spolehlivosti a neztratit rychlost muzeme se na konci sezony tesit na Arrowse na bedne. A na te nebyli od Hillovy famozni jizdy na Hungaroringu 97. Pamatujete? Kdyby mu ta pitoma yamaha vydrzela jeste dve kola tak se mohly Sipy radovat uz tenkrat
To je fakt, ale pockej az mu ten prak vydrzi az do cile - to se pak nebudou vsichni ostatni stacit divit.
Jo Pedro jel jak z praku, ale pak mu ten prak prasknul a The end - spolehlivost nemá Arrows, to je problém!
No je to fakt pech - on to i sam rikal, ze to sedme misto je to nejhorsi, co ho mohlo potkat.Co si rikal na Pedra de la Rosu - jel jako z praku.
snad ten bod dostane, mohli by ještě někoho diskvalifikovat aby měl 1 i Marc Gene!!! Jinak Burti jel pěkně na nováčka dobrý!!!
Je mi líto Johnyho, dneska na paté nebo šesté místo měl. Co se stalo, že se propadl až na sedmé místo? Myslel jsem, že jediný, kdo ho předjel byl Baryk a to pak byl pátý nebo šestý. Možná to u Jagu ***i v boxech. Jinak Burti na to, že měl na seznámení s tratí jenom 45 minut a startoval z boxu nejel špatně. Je to pro něho cenná zkušenost.
To byl desny zavod na to, jak to bylo po te bouracce dobre rozjete. Vyhodte Anderssona !!!!!!!!!!!!!
Spatne, Dario se boji, ze tym nema dost penez na to, aby se odpoutal z chvostu startovniho pole od Prostu a Minardi. Takze z toho ni nebude.
Testovaci pilot Jagu Burti si vyzvednul v tovarne novy vuz, pripraveny specilane pro nej. Je to Sko.
Tak vysledek nic moc, zavada na brzdach - polibeni zdi - vysledek 38 kol ujeto. No snad priste. Pry se chteji zucastnit zavodu v Daytone.
No treba kvuli Jaguaru E muselo Ferrari udelat typ 250 GTO, aby melo proti nemu vubec nejakou zbran. Ecko se fakt povedlo. Na tom odkazu jsi byl ? Tam jsou i jina auta, a pokud by jsi chtel obrazky Ferrari, tak Ti je Andy urcite posle.
Už jsem je viděl, škoda, že jsou to jen jagy, ale vypadají pěkně!!! Viděl jsem obrázky Lotusu 79(formule 1), prej ho na Goodwoodu řídil Rubinho a Coulthard zase řídil nějakej Mercedes(okolo40-50 let.)
Jo jsou u me, mam asi ale jeste dalsich 50 fotek. Vse jsou ale Jagy. zkus ten odkaz,co je u me na goodwood 2000.
Tak jak jsem predpokladal, cas v treninku mel paul nejlepsi ze vsech aut trid Gt a GTO, hned za prototypy.
No tak to je skvele, gratuluji. Poslu Ti nejake dalsi obrazky, ktere jsem tam nedal. To Ti snad zatim bude stacit, nebo prijed do Prahy a pujdem na pivo. Z Kladna to je kousek ne ? Mohli bychom chodit aspon tak jednou mesicne na pivo a pokec o F1. Treba by nekdo z Motorcafe sel s nami. Co Ty na to ???
😊)) Kouka sem Fiku na ty obrazky z Goodwoodu, sou fakt super!!! Taky sem se stal 17000 navstevnikem, co mi das jako jubilantovi??? 😊)))))))
Jiz tento vikend se zucastni Paul se svym XKR zavodu serie Grand Am 500 mil Road America. A nakope zadek vsem M3 a podobnym!!!
Adresu ti dám, ale předem upozurňuji, že stránky jsou zatím ve výstavbě, ale dnes proběhne aktualizace!!
Adresa: [odkaz]
Adresa: [odkaz]
Klidne, jak rika Fenix, fakt to funguje, takze tam odkaz dej. Napis taky svoje URL, at se muzu podivat.
Pokud se chces domluvit na nejake reklame (banner, odkaz) napis mi na fenix@centrum.cz. Myslim, ze nase spoluprace s Fikem celkem zafungovala.
Start jsem viděl fiku, je to škoda!!! Ale chci se tě zeptat, založil jsem vlastní webové stránky o amerických vozech a chtěl bych tam mít i odkazy na jiné stránky - jestli tam můžu dát na ty tvoje!!! Chci aby to bylo zajímavé!!! Odpověz brzy!!! Díky Rubens!!!
No jel opravdu jak drak - mam pocit, ze uz mnoho horsich aut nez R1 ve startovnim poli neni - uz je zase pomala a nespolehliva. Navic videl jsi ten start? Behem par set metru ztratil 4 mista. A pak 4 zastavky v boxech !?!
honil se M.Genem a s Alesim, v posledním kole málem nabořil do Coultharda, 4 zastávky v boxech, Johny v čudu, no vedou to do 10 k 5!!!! Bohužel je to tak, co ty na to fiku???
Paul vyhral stylem start cil, jeho nejvetsi konkurent Simo se prokousal z posledniho mista na startu se svoji Mangustou az na 3. celkove !!!
Ted by to jeste chtelo nejake bodiky v F1.
Ted by to jeste chtelo nejake bodiky v F1.
Eddie sesty v treninku na F1, v Trans AM Gentilozzi zajel sve ctvte letosni pole a treti po sobe. Jen tak dal.
Ford uvazuje, ze do sportovnich vozu nasadi tym Aston Martin, protoze Jag je pry plne vytizen v F1. Co je to za nesmysl ??? Vzdyt by stacilo rict Walkinshawovi a ten by dal Jaguara pro GT zase dohromady.
Paul Gentilozzi vyhral zavod v Detroitu !!! Zatim je celkove druhy za Simsem na Manguste. Konecne dobra zprava.
Jak je mozny, ze vloni tady Eddie dosloval s Ferrari lital a letos predvadel to nejhorsi co umel. Hruza hruzouci.
Moc lituji poruchy Johnyho Herberta, v pátek jezdil výborně, Eddie předvďěl v závodě pouze výlety mimo trať a neměl po výpadku motoru raději vůbec do závodu vyjíždět!
Bývalý pilot týmu Stewart, dán Magnussen pilotoval v Le Mans stroj Panoz jako jeden ze 3 jezdců!! To je překvápko!!! Zdá se, že se Jan snaží uchytit, kde se dá!!
Mel jsem pravdu, auto bylo v desnem stavu, o tom, jak rychle se da jezdit ( napr. Jacques ) si muzou nechat jen zdat. Po minule velke cene se tedy zadny zlom nekonal.
Uvidíme, Johnymu se tu loni dařilo a soupeřil taky mimo jiné s Eddiem, tak třeba nastane stájový souboj!!
Navic Eddie mel problemy s pitim ( nefungovala mu flaska a byl pry dehydrovany ), plus nejake problemy na rizeni.
3 body jsou super, přeju to Jagu ze srdce a hlavně z toho důvodu, že je pokračovatelem Stewartu a ty 3 body by asi měli věnovat Paulu Stewartovi!!! (má jistě velkou radost)
No prave ted uz moc ne, povedlo se nam prestehovat firmu, Jaguar ma tri body, uz nejsem v nejlepsi kondici, ale Eddousek je naprostej king - uz mu nikdo neodpare, ze je prvnim, kdo skoroval za Jag v F1. Jel pekne, ale i bez chyby Frentzena by na body dosahnul. Doufam, ze to byl zlom v letosni sezone. Tymy silneho stredu maji naskok maximalne nejakych 12 bodu, coz snad stahneme ( ted se ze me stava nezdravy optimista ). Ovsem naskok Mekacu a Ferrari pred zbytkem pole uz je naprosto desivy.
Tak tentokrát si se spletl. Eddie si konečně dojel pro první tři bodíky. Moc mu to přeji, i když hlavně fandím Ferrari. Škoda Šumáků, ale co se dá dělat. Musím říci, že mě Eddie příjemně překvapil, během celého závodu neudělal chybu a nenapral to do svodidel. Snad ho za to pochválí. Nevíte, co měl Herbert za problém, že musel neplánovaně do boxů a tam na něho nebyli připraveni?
v druhem ctvrtecnim treninku, Johnny mel tradicne problemy a proto byl az patnacty. Doufam, ze Eddiemu vydrzi forma i v merenem treninku a Johnny se zlepsi.
Jenkins dělá technického ředitele u Prostu a možná od něj odejde, to je překvápko, co???? Taky jsem to netušil!!!
takze ted a nebo uz nikdy v teto sezone - uz to snad musi vyjit, spatneho auta asmuly uz bylo letos dost, loni dokazal Eddie na Ferrari jezdit lip nez Mika, takze snad se predvede - 4. misto by mi bohate stacilo.
Letos jsou totiz pouze tymy supersilne ( Ferrari a McLaren ) a ten zbytek, ktery muze bodovat na 5. a 6. miste, nebo i lip kdyz nekdo z predni ctverice vypadne. Takovy Arrows muze byt letos klidne lepsi nez treba Jordan.
No bilance je fakt hroziva, ja si myslim, ze letos je to uz v pytli a vidim to na vysledek jako loni BAR. Musi vyhodit Andesona a vzit nekoho jineho, neda se nic delat.
...... zapomněl, že v úvodu závodu předjel Gene Herberta, a v pátek je na Minardi vždy lepší než Eddie a Johny!!!
.... protože zatím jim to za ujeté závody nandavá Stewart 8:0, a pokud nebudou skórovat ani v příštím závodě, tak to bude 12:0!!!! To už je dost vysoký rozdíl, ne???????
u Eddieho to vypadalo na body a pak to uz slo vse do ... R1 by mela vratit napis Jaguar a omluvit se, ze vubec mela tu drzost ten nazev pouzit.
Uz sem ty fotky nasel a sou SUPERRR!!! Jo v nedeli Ti poslu tu tabulku statistik, snad ji vyuzijes 😊