Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
22. 3. 2000 15:22
neregistrovaný "mifol"
22. 3. 2000 15:25
neregistrovaný "mifol"
22. 3. 2000 21:55
neregistrovaný "magic1"
23. 3. 2000 08:58
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 13:44
neregistrovaný "bunny"
23. 3. 2000 13:59
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 14:07
neregistrovaný "Boda1"
23. 3. 2000 18:27
neregistrovaný "Villeneuve"
24. 3. 2000 09:54
neregistrovaný "Barrichello1"
24. 3. 2000 12:10
neregistrovaný "Villeneuve"
24. 3. 2000 13:55
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 11:37
23. 3. 2000 16:54
24. 3. 2000 09:48
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 17:02
23. 3. 2000 17:11
neregistrovaný "Fucida"
24. 3. 2000 13:37
neregistrovaný "magic1"
24. 3. 2000 13:56
neregistrovaný "Barrichello1"
27. 3. 2000 11:05
neregistrovaný "bunny"
27. 3. 2000 11:16
neregistrovaný "Villeneuve"
27. 3. 2000 11:34
neregistrovaný "magic1"
28. 3. 2000 09:40
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 10:06
neregistrovaný "fija"
28. 3. 2000 10:22
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 10:28
neregistrovaný "fija"
28. 3. 2000 13:46
neregistrovaný "Barrichello1"
29. 3. 2000 08:48
neregistrovaný "fija"
29. 3. 2000 09:02
neregistrovaný "Barrichello1"
29. 3. 2000 09:47
neregistrovaný "fija"
29. 3. 2000 10:33
neregistrovaný "Baraka"
29. 3. 2000 10:59
neregistrovaný "Villeneuve"
29. 3. 2000 13:12
neregistrovaný "Barrichello1"
4. 4. 2000 11:37
neregistrovaný "Boda1"
4. 4. 2000 13:45
neregistrovaný "Barrichello1"
6. 4. 2000 09:42
neregistrovaný "Boda1"
14. 4. 2000 00:00
neregistrovaný "Berkut"
25. 4. 2000 11:43
neregistrovaný "Lotus"
25. 4. 2000 12:02
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 4. 2000 00:00
neregistrovaný "Berkut"
6. 4. 2000 11:04
neregistrovaný "Berkut"
29. 3. 2000 13:09
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 11:25
neregistrovaný "bunny"
28. 3. 2000 13:26
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 13:33
neregistrovaný "bunny"
28. 3. 2000 13:41
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 11:27
neregistrovaný "bunny"
28. 3. 2000 11:39
neregistrovaný "Boda1"
24. 3. 2000 18:33
25. 3. 2000 13:30
neregistrovaný "Rossi1"
25. 3. 2000 19:47
neregistrovaný "krumnikl"
27. 3. 2000 02:48
neregistrovaný "Schumi3"
27. 3. 2000 09:51
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 10:06
28. 3. 2000 10:53
neregistrovaný "Boda1"
28. 3. 2000 13:28
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 19:38
neregistrovaný "yzerman"
29. 3. 2000 11:13
4. 4. 2000 11:39
neregistrovaný "kurva"
14. 4. 2000 00:00
neregistrovaný "Berkut"
9. 8. 2000 10:03
neregistrovaný "melvin"
9. 8. 2000 21:57
neregistrovaný "MK44"
8. 4. 2000 00:00
neregistrovaný "MiG-211"
12. 4. 2000 11:20
neregistrovaný "magic1"
4. 8. 2000 17:20
neregistrovaný "MK44"
10. 8. 2000 10:34
neregistrovaný "_neo1"
10. 8. 2000 21:39
neregistrovaný "MK44"
neregistrovaný "mifol"
22. 3. 2000 15:22
Zdravím fandy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mifol"
22. 3. 2000 15:25
zdravím i antifandy
Ať už si myslíte, že Ferrari je nejlepší, nebo ne tak mi to tu napište, rád si počtu a vysvětlím vám, že Ferrari je opravdu THE BEST.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "magic1"
22. 3. 2000 21:55
Re: zdravím i antifandy
Best of What? Vzdyt maji jako jednicku pilota, ktery nejmene dvakrat venoval titul nekomu jinemu a neumeji pocitat do ctyr! To je nejlepsi tym v F1? Kdyz nedotahnes odvzdusnovak na svem aute, tak jsi magor, ale kdyz to neudela mechanik elitni staje tak je to elitni meinarodni ostuda! Precti si "Me roky s Ferrari" od Laudy a dozvis se, ze u "rudych" obcas zapomeli dat i zatku do chladice nebo dolit olej. Oni maji asi nejvymakanejsi techniku, ale taky nejnesmyslnejsi duvody, proc ta technika nevitezi tak, jak by mela.
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 08:58
Re: zdravím i antifandy
Už mi to Ferrari leze krkem začínám fandit Minardi, aspoň s mini nikdo furt nevotravuje!!!!!!! A Schumi nic neumí!!!!!!!Akorát bourat do zdí-Kanada 1999,Anglie 1999,Austrálie 2000 a kolik dalších????????
neregistrovaný "bunny"
23. 3. 2000 13:44
Re: zdravím i antifandy
Hmm.. tak se mi zda, ze tady nekdo umi brzdit i s povolenym odvzdusnovacim ventilem... aspon tak chapu neci komentar o narazu do zdi... ja uz jednou zazil situaci, kdy sly brzdy do kytek a muzu rict, ze to byla hodne horka chvilka a to jsem jel nejakych 50 a ne 300... nastesti se tenkrat nic nestalo a v servisu jenom zkonstatovali vyrobni vadu vadny dil vymenili
neregistrovaný "Barrichello1"
23. 3. 2000 13:59
Re: zdravím i antifandy
Míšovi vypověděly brzdy asi 2x, zbytek byl jeho vlastní jezdecké chyby, proč do zdi nebourá třeba Barrichello, Trulli, Gene,Alesi,Herbert?????????!!!
neregistrovaný "Boda1"
23. 3. 2000 14:07
Re: zdravím i antifandy
Protoze nejezdej na limitu, ci za limitem. Nechces nam snad tvrdit, ze je Schumi spatnej jezdec???
neregistrovaný "Villeneuve"
23. 3. 2000 18:27
Re: zdravím i antifandy
to Barichello: napriklad loni v Monaku se zrovna Rubens se zdi potkal, o Genem ani nemluve. Myslim, ze o vrazeni do zdi to nebude.
neregistrovaný "Barrichello1"
24. 3. 2000 09:54
Re: zdravím i antifandy
No, Jacques se v Kanadě taky vyboural do zdi, o tom jsem tu nepsal, ale když to chceš rozmazávat,prosím a to byl jeho domácí cena, trochu blbé ne??? Měl by ji znát nejlépe a neměl tak udělat žádnou chybu a k Barrichellovi v Monaku-to byla technická chyba se zavěšením kol - podobně jako měl před pár koly Herbert, Stewart měl totiž jedinou špatnou vlastnost tu, že pokud se vyskytla chyba, byla na obou autech a k Genemu to byl nováček, takže chyby v první půli sezony se dají omluvit, ale v druhé se zlepšil a to tak že hodně, Minardi bylo v druhé půli daleko lepší než B.A.R. a Arrows!!!!!
neregistrovaný "Villeneuve"
24. 3. 2000 12:10
Re: zdravím i antifandy
Ja to rozhodne rozmazavat nechci. Proste jsem jenom chtel rict, ze do zdi vrazeji vsichni, a vsichni vrazet budou. A rozhodne to nemusi byt znameni toho, ze pilot je uplny idiot. A zrovna "zed sampionu" v Kanade rozhodne tim znamenim nebyla.
neregistrovaný "Barrichello1"
24. 3. 2000 13:55
Re: zdravím i antifandy
Já jsem nechtěl tvrdit, že Schumacher vráží do zdí sám, to chraň bůh, stane se každému, jenže když je tak špičkový jezdec podle většiny nejlepší skoro bůh F1 tak by se mu to vyjma technických poruch mělo stát tak 1x za 5 let!!!!
23. 3. 2000 11:37
Bez nadpisu
No ono se to stává u všech, problém je v tom, že u nich je to nejvíc vidět - jsou nejvíc na očích.
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2000 16:54
Bez nadpisu
No tak jestli si můžu dovolit, zkusil bych to zhrnout a věřím, že drtivá většina rozumných lidí se mnou bude souhlasit: Ono s tím Schumiho jezdením na limitu je takový divný, někdy se mi zdá, že jede až příliš ryskantně a někdy zase vlažně. Při té havárii to jeho chyba nebyla, možná ani ne techniků, možná pouze vada materiálů čert ví. Vždyť se to do teď ani pořádně neví jak to tehdy bylo a jde jen o dohady. Ferrari se tím chlubit nebude. Jedna věc je však jasná - v Kanadě vletět do zdi nemusel, zvláště pak s takovým náskokem - a to co předvedl s Couthardem, to bylo vcelku taky umění(i když Coulthard - taky bych mu moc nevěřil. Ještě takhle -Schumi tvrdil, že udělá za sezónu jednu velkou chybu. Bohužel ať to přebírám jak chci, za tu dobu co je u Ferrari těch chyb udělal více než jednu/sezonu. Nechci vzpomínat Wilíka a spol. Doufám, že když letos bude dostatečně rychlý a bude mít i odstup na Barika tak ten titul v pohodě získá. Stejně tak doufám, že v opačném případě by ho stejně kvalitně zastoupil Barik. To je asi tak všechno
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Barrichello1"
24. 3. 2000 09:48
Re: Bez nadpisu
Tentokrát s tebou wolffe souhlasím do posledního puntíku.
23. 3. 2000 17:02
Bez nadpisu
Fakt je ten, že Eddie jezdil od limitu asi tak daleko jako já mám daleko do Londýna - su Z Brna...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Fucida"
23. 3. 2000 17:11
Re: Bez nadpisu
Ten jezdil asi az moc daleko vod limitu, kdyz Salo byl lepsi jak von. A to chtel ziskat titul, che.
neregistrovaný "magic1"
24. 3. 2000 13:37
Schumi?
Je pravda, ze M. Schumacher, H.H. Frentzen nebo posledni dobou i R. Schumacher jsou vynikajici jezdci. Jenomze ten Frenten nedela zdaleka tolik chyb, jako Shumacherove a na rozdil od M.S. nema k dispozici ani zdaleka takove zazemi, jake nabizi Ferrari. Proti Ferrari jsou totiz ostatni tymy pouhymi "pousteci draku" a hlavni problem, proc Ferrari neustale nevitezi, je podle mne obrovska chybovost a mala preciznost Ferrariho lidi. S takovym potencialem by se jim nemelo stavat to, co se jim stava. A Schumi sice dokazal prinutit Italy k praci, ale ta chybovost je i u neho proste moc vysoka. Co se Coultharda tyka, samozrjme, ze to byl umysl. Ne mozna z jeho hlavy, ale to zpomaleni prave v tom okamziku a prave v tom miste bylo jasne umyslne, ale fakt je, ze tam co byl, Schumacher v tu chvili nemel co delat. Totez plati i o jeho havarii v Anglii. Byla to sice technicka zavada, ale on opet nemel v tu chvili v tom miste co delat, protoze by stejne skoncil mimo trat. A to vsechno proto, aby predjel Irvinea a ukazal, kdo je tady "mistr". A to je pricina vsech jeho kixu pri predjizdeni o kolo pomalejsich jezdcu, atd. Spickovy jezdec neni jen ten, ktery umi mistrne tocit volantem a umi makat (protoze to Schumimu nelze uprit), ale take musi umet taktizovat a vedet, kdy ma pridat a kdy ubrat. A to on zatim neumi. Proto ty vysledky jsou takove, jake jsou. A proto je u mne Frentzen mnohem vetsi jezdec. I kdyz se mnou mozna nikdo jiny souhlasit nebude.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Barrichello1"
24. 3. 2000 13:56
Re: Schumi?
Já s tebou souhlasím není tak arogantní a je docelam fajn, i když je to němec, jde příkladem ostatním, takhle by se měli chovat všichni piloti!!!
neregistrovaný "bunny"
27. 3. 2000 11:05
Re: Schumi?
Myslím, že letos Schumi začal trochu více jezdit hlavou a takticky zajel letošní závody.. když nemusel tak se nehnal.. Ono s tou jízdou naplno.. stejně jezdil i Senna, vyboural se v Monaku když jasně vedl.. prostě neuměli sundat nohu z plynu, pořád jeli na maximum.. byť z toho byly občas chyby nad kterými se dalo kroutit hlavou.. ale kdyby tak nejezdili, tak by nebyli takovi jako sjou...
neregistrovaný "Villeneuve"
27. 3. 2000 11:16
Re: Schumi?
nehnal se, protoze nejen nemusel, ale taky protoze mel problemy se zavesenim a nechtel to zbytecne namahat.
neregistrovaný "magic1"
27. 3. 2000 11:34
Re: Schumi?
S tim souhlasim, je jasny, ze jenom hlavou (alias systemem Hyena bere vse) se da vyhrat jenom v pripade veliky technicky a financni nadvlady. Ale fakt je, za uplynule dve sezony toho Schumacher spachal az prilis. Letos je to - ZATIM - o necem uplne jinym. Co se tyka Rubensova auta - jizda za Hakkinenem mela za nasledek prehrati motoru zcela logicky - nasava-li motor horky vzduch a jeste bohaty na CO, NO a So pri male koncentraci kysliku, klesa vykon a roste tepelna zatez kazdeho motoru. Spalovaci prostor se nechladi tak, jak by mel a vyfukova strana hlavy valcu je ochlazovana jenom zbytkovym palivem, coz je malo. Je otazka, zda bylo moudre jezdit za Hakkinenem tak, jak to Rubens delal, ale po boji je kazdy general a tezko rict, zda jina moznost vubec pro neho byla. Ani Hakkinen to nemel lehke: jeho McLaren evidentne na Rubensovo Ferrari nestacil, a on nemohl vedet proc, protoze u Ferrariho vetsinou "dvojka" jezdila na jeden PitStop a ne na dva, jako Schumi. Mika asi neveril tomu, ze i Rubens pojede na dve zastavky a tak se snazil se pred nim drzet za kazdou cenu tak dlouho, az uhnal auto. A zase se neda rict, jestli to byla chyba nebo jestli to jinak neslo. Nekdy proste musi clovek vsadit na jednu kartu a az casem se muze ukazat, ze spravna byla ta druha. Jenze opacne to mohlo platit uplne stejne.
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 09:40
Re: Schumi?
Tvoje prognóza o příčině, proč Rubens nedojel byla pravdivá asi jako že 1+1=9, Rubens vypadl na hydrauliku, nešel mu posilovač řízení a plyn, motor byl až druhý faktor, hydraulika, hm, už dlouho jsem neslyšel, že by Ferrari mělo tenhle problém, začínám si pomalu myslet, že mechanici něco v jeho voze poškodili schválně aby nedojel a případně nehohl ohrozit šumáku!!!!
neregistrovaný "fija"
28. 3. 2000 10:06
Re: Schumi?
to Barichello: nepises do jinejch temat pod jmenem OCTAVIE ? Pripada mi podezrely velmi podobny zpusob "argumentace". Dam ti drobnou radu: zkus si po sobe vzdycky precist, coz vyplodil, nez to odesles. Treba pak prijdes na to, ze 90% tvych prispevku nestoji za zmacknuti tlacitka "ULOZIT"....

Proc by asi Ferrariho mechosi poskozovali zamerne vuz Barichella ? Aby melo Ferrari min bodu ?

Tak to se asi museli domlouvat s mechaniky MH - tomu jiste v ramci kompenzace jeho mechosi poskodili motor, aby casem ztratil tlak oleje...

o tlaku oleje to totiz bylo v obou pripadech - u RB tlak v hydraulice, u MH tlak v motoru. Vysledek byl ale stejny - oba nedojeli.

Objektivne vzato - dravost, se kterou nastoupil do zavodu MS se s jizdou RB nedala srovnat. Zatimco MS se snazil zautocit na MH jiz v prvni zatacce a dostal se pred nej po prvnim kole, tak RB na to potreboval dalsich 15 kol (ve tretim, kdy jiz byl za MH udelel chybu a ztratil pul vteriny, ktere pak zase musel 4 kola dohanet). A jak se spekulovalo pred zacatkem sezony o tom, kdo je lepsi - zatim je to 2:0 pro MS, obe kvalifikace mel lepsi nez RB a to se mu dvakrat po sobe stalo, ze v nejrychlejsim kole (dle mezicasu) mu vyvesili zlutou nebo cervenou vlajku.... Takze zatim nelze nez sportovne uznat - MS je lespi nez RB (i kdyz neni rozdil takovy, jako vloni).

Aby bylo jasno - mym favoritem JE skutecne MS, ale treba HHF nebo RS jsou taky mooooc dobri. No a novacek JB zatim taky presvedcuje, ze ho FW nevzal do tymu jen pro hezky voci.
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 10:22
Re: Schumi?
Pod jménem OCTAVIE nikam nepřispívám, na škodovky kašlu jak na placatej kamen, jestli jste si nevšimly tak mám rád ameriky a požívám pouze jméno Barrichello, žádný jiný, šumi zatim lepší je, ale nemusí bejt na konci, a tom o co píšu, do toho je ti velký ..... Frentzen a Button jsou dobrý, o taky uznávám, ale mám radši Geneho, Verstappena a Herberta!!! Ferrari by se rádo o 6 bodů připravilo než aby se ukázalo, že je někdo lepší jak šumi, o tom jsem stopro přesvědčen, ž potrápili hodně lidí-Eddieho(mimnchiodem já mu nefandím),Johnyho Herberta, Alesiho atd
neregistrovaný "fija"
28. 3. 2000 10:28
Re: Schumi?
No vidis, Barichello - zase sis neprecet' cos napsal :-)) Opet se ukazujes jako "inteligentni mlady muz", dokonce i opsat jmeno ti cini problem :-) A ty gramaticke chybky, to je taky neco. Takze ti dam jeste jednu radu - pokud chces, aby te lide brali vazne, zkus zapracovat na kulture sveho (alespon psaneho) projevu.

A k obsahu prispevku - neprinesl jsi zadna fakta, ale pouze ses podelil o sva prani. Je sice hezke, ze si neco prejes, ale nelze ignorovat realitu - a ta je takova, jaka je (a jak jsem ji popsal). Pokud mas jesne neco OBSAZNEHO na srdci, nevahej a podel se s nami :-)
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 13:46
Re: Schumi?
Jak vidis fijo, nebo jak se vlastne jmenujes, já narozdíl od tebe píšu hacky a carky, sám děláš taky chyby tak nikoho nekritzuj a moje příspěvky jsou občas jenom úvahy, netvrdím že to mechanici skutečně udělali, tvrdil jsem, že by to bylo možný, to je rozdíl!!!!!
neregistrovaný "fija"
29. 3. 2000 08:48
Re: Schumi?
No jo Barrichello, omlouvam se za chybejici "r" :-((( Na druhou stranu, krome pripadnych preklepu si nejsem zadnych faktickych nebo gramatickych chyb vedom. Ale kdyz si nekdo s temi i/y "hraje" a pro volbu pouziva generator nah. cisal, to mi docela vadi. No a obcas u tvych vet nedava smysl ani skladba vety (takova ta pravidla - nejdriv podmet, pak prisudek, apod.)

Vim, ze to je spis do "Au, au, cestino", ale to asi nectes, takze to davam sem. Jo a proc nepisu s hacky a carkami ? Protoze nepouzivam ceskou klavesnici. Ono je to trosicku a normach - protoze pro zobrazovani ceskych znaku je jich vic. U e-mailu jsi schopen kodovani zadat (a inteligentni software si to zjisti a zobrazi to spravne). Ale u prohlizecu, zvlaste od MS, nic takoveho neni - volba kodovani je na uzivateli. A ja nerad prepinam. Takze abych nekomu neprivodil problem, pisu rovnou bez hacku a carek, smyslu stejne kazdy rozumi.

Me rady si zkus porad pripominat, treba uz casem budou tve prispevky citelne (pokud budes schopen akceptovat do budoucna i argumenty jine nez sve, bude to pak uplne super!).
neregistrovaný "Barrichello1"
29. 3. 2000 09:02
Re: Schumi?
Uznávám, že máš pravdu, ale já myslel, že se bavíme o F1 ne o češtině, mimoto já měl ve škole z češtiny skoro pořád 1 asi jenom 4x ne, nepíšu tu spisovně, nepovažoval jsem to za nutné a občas taky udělám překlepy jako jiní, nebyl jsem mistr ČR v psaní na stroji, tak sorry, ale už jsem se trochu zlepšil, jestli sis všiml a z tvých rad jsem si vzal to, co považuji za dobré. No zase tu moc plácám a není to k F1. A ještě jedno, na všechno můžu změnit názor, jen na jednoho člověka ne, asi víš kdo to je, pomůžu ti, začíná na B. Zdraví Rubino!!
neregistrovaný "fija"
29. 3. 2000 09:47
Re: Schumi?
Helo Barrichello, ja prece nerikam, ze je RB spatny. Dokonce si myslim, ze je to pro Ferrari lepsi jezdec nez doposud EI. Zvlaste rozdily v casech mezi MS a RB jsou letos mensi nez v minulych letech. Vzdyt za uplynule tri roky si nevzpomenu (a znalci nad tim mozna zaplaci) na jedinou kvalifikaci, kdy byl EI rychlejsi nez MS.

Ale prestoze se rozdil zmensil, tak zatim MS dokazuje, ze je LEPSI nez RB. A to jak pri testovani (i kdyz se muzeme prit o tom, kdo ma jaky testovaci program a tudiz sanci dosahnout dobreho casu), tak (a to uz by melo byt smerodatne) pri kvalifikaci a zavode (vcetne volnych treninku a warm-upu - i kdyz ve volnem treninku byl ted RB jednou rychlejsi a mam pocit, ze i pri warm-upu v Australii). Ukazovalo se to zvlaste pri obou zavodech - MS pri stejne strategii v urcite casti zavodu (do prvniho tankovani v Australii i do vypadnuti RB v Brazilii) svemu kolegovi jednoznacne ujizdel. A nechces prece tvrdit, ze uz ted je MS protezovan a RB dostava (jak si porad stezoval EI) jen material a podporu urovne "B" ?
neregistrovaný "Baraka"
29. 3. 2000 10:33
Re: Schumi?
Kvalifikace na GP Sapnelska 1999: EI druhy, MS ctvrty. To jen tak pro zajimavost. Misa byl tehdy tak vedle, ze pouzil set up Eddieho, aby zajel vubec nejaky slusny cas. Ale jinak mas pravdu, jejich vzajemne skore vyzniva jednoznacne pro Schumiho a vsichni vime proc. Popravde, Eddieho kvality spocivaly predevsim ve vyvoji vozu. Je to dric, ktery vydrzi testovat nekolik dni v plnem nasazeni. Proto mu take dali u Ferrari v roce 1995 prednost pred Barrichellem a pro sezonu 96 ho najali k Schumimu. Vedeli ze vuz potrebuje dlouhy vyvoj a testy byly pro ne prednejsi, nez vysledky v zavodech. Tim ovsem nechci rict, ze by byl Eddie nejak spatny pilot. Myslim, ze ho vetsina lidi podcenuje. A pokud nekdo chce argumentovat jeho dosavadnimi vysledky u Jaguaru, tak podotykam, ze v kvalifikaci jezdi velice slusne a chyby v zavode ho pripravuji o nejake body. Navic, zkuste si presednout ze zkroceceho uslechtileho ore na falesnou kocku. :o))
neregistrovaný "Villeneuve"
29. 3. 2000 10:59
Re: Schumi?
V minule sezone byl rozdil mezi kvalifikacnimi casy MS a EI vubec nejvetsi ze vsech jezdcu. Ale bylo to zejmena kvuli kvalifikaci na Francii, kdyz se ta odecetla, byl nejvetsi rozdil mezi JV a RZ. Pekna analyza na www.atlasf1.com
neregistrovaný "Barrichello1"
29. 3. 2000 13:12
Re: Schumi?
Míša už byl vedle víckrát, je to kvalitní pilot má telent a obrovské zkušenosti ale občas se mu také nedaří, já jsem nikdy netvrdil že je špatný jezdec, jenom tvrdím, že není žádný bůh a že jedině on dokáže vyhrávat závody. To je vše!!
neregistrovaný "Boda1"
4. 4. 2000 11:37
Re: To Barichello
Schumi pochopitelne neni buh. Kdyz to nekdo o nem rekne, mysli to obrazne, neber to tak doslova. Kazdopadne jezdi nejlip z celeho startovniho pole.
neregistrovaný "Barrichello1"
4. 4. 2000 13:45
Re: To Barichello
Zatim!!!!!!!!
neregistrovaný "Boda1"
6. 4. 2000 09:42
Re: To Barichello
Ano, zatim. S tim souhlasim.
neregistrovaný "Berkut"
14. 4. 2000 00:00
Re: To Barichello
Zatím a forever! Baryk prostě na Schumiho nemá a nikdy mít nebude. Snad si časem u Ferrari zvykne a bude soupeřem DC....
neregistrovaný "Lotus"
25. 4. 2000 11:43
Re: To Barichello
Že na něj má nám ukázal v kvalifikaci a v pátečním tréninku a stal se novým králem na vodě, Král je mrtev, ať žije král!!!!! Viva Rubens, škoda, že ještě nevyhrál, šumákovi by zklaplo!!!!
neregistrovaný "Barrichello1"
25. 4. 2000 12:02
Re: To Barichello
No, Lotus to sice opsal z mé rubriky R.B. fan club, ale to je jednou, alespoň nejsem sám, kdo tu tvrdí, že rubens to může v některých závodech šumákovi pořádně nandat!!!!
neregistrovaný "Berkut"
28. 4. 2000 00:00
Re: To Barichello
Nevím, jestli na to má cenu reagovat. Barrichello vyjel pole-position na osychajícím okruhu, ne v dešti! Přece každej ví, že Šumák už nestihl to, co stihnout mohl.______ Co se týká závodu, Baryk jel skvěle. Ty hodiny asi nebyla jeho chyba, ale čert aby se v tom vyznal. Měl bych k vám všem jednu prosbu: Neposuzujte kvalitu jezdce podle toho, jak vám je nebo není sympatickej.
neregistrovaný "Berkut"
6. 4. 2000 11:04
Re: To Barichello
To bych ani neřekl, ľe EI je při testování dříč. On prý přijde na okruh, sedne do formule, odjezdí si ąichtu a jde do hospody. To naopak Schumi se vyučil automechanikem a mechanici si jeho informace o nastavení vozu nemůľou vynachválit.
neregistrovaný "Barrichello1"
29. 3. 2000 13:09
Re: To Barichello
Zatím nic takového netvrdím, budu to tvrdit až na konci sezony pokud to bude pravda, ale já doufám že ne a že nic takového tvrdit nebudu moci, k Eddiemu, nemyslím si že je horší třeba než Fisichella nebo Frentzen, kvality šumiho a hakka ale nedosáhl, no přeji mu úspěch u jagů, snad aspoň v příštím roce!
neregistrovaný "bunny"
28. 3. 2000 11:25
Re: To Barichello
Muzes mi prosim te rict, kdy u Ferrari jezdil Herbert??? nejak si na to nemuzu vzpomenout... ze by Ferrari poskozoval Herberta.. holt uz mam chabou pamet.. mozna ho poskodil tim, ze ho nikdy to tymu nevzal :-) Patrne jsi mel na mysli dobu, kdy Herbert jezdil s Schumacherem u Benettonu, to si stezoval, ze je Schumacher protezovany, ale preci jen Benetton a Ferrari jsou trochu rozdilne tymy... A na ukor koho poskozovali Alesiho? Na ukor Bergera nebo Prosta? Alesi se totiz se Schumim v jednom tymu nepotkali...Nez pouzijes nejake argumenty, zkus si aspon zjistit, jestli se vubec nektere veci staly...
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 13:26
Re: To Barichello
S Herbertem jsem to skutečně myslel u Benettonu, omlouvám se, že jsem použil špatnou formulaci, Alesi u Ferrari jezdil, jestli to nevíš, tak to máš opravdu špatnou pamět a ještě k Alesimu, spokojenej u nich moc nebyl, že se v týmu nepotkal se šumim vim taky, to jsem tam také nepsal, že se spolu potkali
neregistrovaný "bunny"
28. 3. 2000 13:33
Re: To Barichello
Ja nepsal, ze Alesi u Ferrari nejezdil.. ale ue se tam nepotkal se Schumi.. jezdil s Prostem a Bergerem, kdyz beru stabilni jezdce. Nepamatuji se, ze by Jean byl na Ferrari nejak extra nastvany.. samozrejme se potykal s castymi poruchami, to v te dobe bylo u Ferrari caste, ale loni se vyjadril v tom smyslu, ze jeho laska k Ferrari je stale ziva.. to bylo v dobe, kdy se spekulovalo, ze by mohl prijit k Ferrari
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 13:41
Re: To Barichello
To jsem rád, že jsme si to vyjasnili, že Alesi loni o Ferrari říkal, že by tam možná šel, o tom vím taky a vůbec se mu nedivím, u Sauberu se mu moc nevedlo, bohužel letos si "polepšil" k Prostu, kde se mu povede ještě hůř, ale to není moje věc, já Alesiho zmíni jen jako příklad, já mu nefandím ale jinak je docela sympatickej!
neregistrovaný "bunny"
28. 3. 2000 11:27
Re: To Barichello
Jeste jsi zapomnel Ferrari vycist v seznamu hrichu, ze se stary pan Enzo Ferrari hadal s Laudou a spoustu dalsich veci, ktere napachali... :o))
neregistrovaný "Boda1"
28. 3. 2000 11:39
Re: To Barichello
S Laudou se prece hadal a hada kdekdo, on je proste takovej neortodoxni.
24. 3. 2000 18:33
Bez nadpisu
No takhle - magic furt, že je to chyba italských techniků a že je šumi naučil maká - to je verze němců. Ono je to trošičku jinak. Ono Ferrari bylo vynikající i s dvojicí Berger a Alesi. Oba byli velice dobří jezdci, ale nebyli nejlepší. A dokázali zavodit proti senovi a spol a se slušnýma výsledkama. Ty chyby dle mého názoru a to jak týmu tak šumiho pramení z velkého tlaku, který v této stáji je. To bylo vidět i na edým - dokud nemusel vítězit a nebyl na očích tach chyby nedělal, nebo alespoň minimálně. Pak, když šlo o tytul a měl za sebou Hakkiho tak vyletěl(několikrát a úplně zbytečně). Jo a v tom týmu přímo moc Italů asi nebude - italské je vedení, které je řekl bych skvělé - dle toho jak se zachvalo k Todtovi(myslím, že bez obav mohl dostat už dávno kopačky - zvláště po tom fópá s loňskou výměnou gum). A dále italská invence, která je dnes, dle mého soudu jediná odolávající japonské - s němci nepočítám a amici to projeli už dávno. Takže asi tak, fakt nevím, možná do toho taky kecal Bernie - teď tam už není, třeba je to právě to co umožní Ferrarimu získat tytul - je to spekulace, ale zkuste se zamyslet....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rossi1"
25. 3. 2000 13:30
FERARRI GOOD
No nevím teda vo co go, ale to že, se mluví pořád vo Schumim napsal nějakej závistivej McLaren.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "krumnikl"
25. 3. 2000 19:47
Re: FERARRI GOOD
O Schumim se mluvi, od Schumiho se ocekava titul.

O McLarenu se mluvi, protoze uz titul ziskal.

O slabsich stajich se nemluvi, protoze titul neziskala zadna z nich.
neregistrovaný "Schumi3"
27. 3. 2000 02:48
Re: FERARRI GOOD
No nevim jestli například Benneton titul nezískal!? No to je jedno. Jsem tu nový a fandím FERRARI a SCHUMACHERUM. Čau, někdy se sem zas podivam.
neregistrovaný "Barrichello1"
27. 3. 2000 09:51
Bez nadpisu
Vo co gou??????????? Ferrari je best asi jako ruská Lada 10 aut je good a dalších 20 stojí za velký..... Rubens vypad na motor a to není vůbec best, co tam ti italové dělali když to kontrolovali, asi si četli v Gazetta di Sport o tom jak jsou dobrý nebo spali????? Já nevim ale podle mě je daleko klepší třeba Arrows, protože mu dojeli oba vozy do cíle, tohle už se povedlo jen Jordanu!!!
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2000 10:06
Bez nadpisu
Tak chybička se může vloudit vždycky... Doufám, že se to nebude opakovat, jen se obávám, že Schumi asi letos nenechá nikoho vyhrát...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boda1"
28. 3. 2000 10:53
Muj nazor
Barichello (ten co sem pise, ne Rubens) uz zacina byt trochu paranoidni (nemyslim, ze Italove by ho umyslne poskodili). Co se tyce Schumiho, tak je proste dobrej, to musi byt kazdemu jasne. Co se tyka tech nesmyslu, ze je lepsi, kdyz jede hlavou a zpomali, kdyz muze, tak s tim nesouhlasim. Ja kdyz zavodim, tak vzdicky naplno (delam sice atletiku, ne formule), a to samy se mne libi i u jezdcu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Barrichello1"
28. 3. 2000 13:28
Bez nadpisu
S kým se hádal Lauda je mi šuma fuk, toho znám z televize a ze starých německých Auto Motor und Sport a je mi ukradenej!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yzerman"
28. 3. 2000 19:38
tak co hoši?
Nepsal jsme to nahodou, vy cendove?

Muzete se jit vsichni vycpat, Schumi je bez tak nejlepsi!!!!!!

Mika je ......
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2000 11:13
Bez nadpisu
Alesiho sem měl rád. Ono se o něm říkalo, že chudák kam vleze tam sedm let tráva neroste. A předvádí to dál. Přál bych mu kdyby se mohl do Ferrari vrátit. Nevím kdo si kdy na Ferrari stěžoval - kromě Laudy za jejich peníze.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kurva"
4. 4. 2000 11:39
* OF FERRARI!
* OF FERRARI!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Berkut"
14. 4. 2000 00:00
Re: * OF FERRARI!
Zdravím všechny tifosi! Všimněte si, že "*" má IQ tykve, anebo houpacího koně (můžete si vybrat)- soudě podle hlášky "* OF". Jeho projev na stránce Fiatu taky hovoří sám za sebe. :-))
neregistrovaný "melvin"
9. 8. 2000 10:03
Re: * OF FERRARI!
nevim co si chtel rict tim * of , pac se to pise * off ferarri. s tim bych souhlasil i gdybych mel zemrit tou nejhnusnejsi smrti.

ferarri 3krat * off :* off,* off,* off !!!!!!!!!!!
neregistrovaný "MK44"
9. 8. 2000 21:57
Re: * OF FERRARI!
Melvine ty jsi prostě *, no co se dá dělat...
neregistrovaný "MiG-211"
8. 4. 2000 00:00
http://www.mujweb.cz/www/msf1
Pridal sem novou sekci FOTKY VIKENDU!!! :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "magic1"
12. 4. 2000 11:20
Zruste to
Zruste tu rubriku, jeji nazev je nehodny Ferrari....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MK44"
4. 8. 2000 17:20
Bylo to tu mrtvý,
tak sem to oživil...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "_neo1"
10. 8. 2000 10:34
Melvine!
Melvine Já VELKEJ ZAPŘÍSÁHLEJ FANDA McLarenu se za tebe stydím, jak řek MK44 Ty jsi fakt *.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MK44"
10. 8. 2000 21:39
Re: Melvine!
Já pořaád věřim, že fandové McLarenu jsou inteligentní lidé se kterými se dá inteligentně vycházet. _neo mě potěšil...