Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
20. 9. 2005 15:54
neregistrovaný "nick11"
23. 9. 2005 21:09
neregistrovaný "Pavel F"
26. 9. 2005 09:49
neregistrovaný "viados1"
20. 9. 2005 16:06
20. 9. 2005 16:11
20. 9. 2005 16:27
neregistrovaný "rbr"
20. 9. 2005 18:52
neregistrovaný "camillo_cz"
20. 9. 2005 18:53
neregistrovaný "camillo_cz"
21. 9. 2005 11:19
neregistrovaný "campagnolo"
21. 9. 2005 12:23
23. 9. 2005 14:24
neregistrovaný "campagnolo"
23. 9. 2005 22:10
neregistrovaný "LULU1"
23. 9. 2005 23:39
neregistrovaný "Moreli1"
24. 9. 2005 11:10
neregistrovaný "camillo_cz"
26. 9. 2005 21:35
neregistrovaný "staniceli"
26. 9. 2005 22:22
neregistrovaný "Moreli1"
27. 9. 2005 07:05
29. 9. 2005 22:26
neregistrovaný "Jaroslav Foglar"
29. 9. 2005 23:11
neregistrovaný "Jaroslav Foglar"
10. 10. 2005 16:38
neregistrovaný "rbr"
neregistrovaný "nick11"
20. 9. 2005 15:54
Opel Vectra B
Stále víc uvažuji o prodeji své felicie 1.9D a koupi Oplu Vectra B uvažuji spíše 5 dvéřovém hatchbacku s benzínovým motorem 1.8 16V , 2.0 16V a roku výroby 1998 - 2000. Toto auto se mi strašně líbí po stránce vzhledové, ale nemám žádnou zkušenost s problémy,vadami,kvalitou či cenami náhr.dílů.Proto prosím o hodnocení a rady majitelů takových to aut nebo lidí kteří mají nějakou zkušenost s těmito auty.Díky za odpovědi

ps: jaký máte názor na vozy dovezené ze zahraničí a jaké bazary by jste doporučili ke koupi ojetého auta(cena,fér přístup)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pavel F"
23. 9. 2005 21:09
Re: Opel Vectra B
Jestli ti můžu doporučit tak jdi do 2.0 Jede líp a žere mín To mi věř Hlavně se neřiď radama lidí kteří tu píší že si na autě nic nedělají ale poradí se zaslepením EGR ventilu 8-s Egr ventily se zaslepují až u Merivy 04 a ještě se musí přehrát softver U motorů X18XE1 často zlobí tkzv krokové motorky které už jsou ale právě u tohoto motoru součástí komory škrtíci klapky a ta se pak mění celá Cca 15000 kč :-( Jinak souhlasím že nějaká 01 by byla lepší >:D Měj se a držím palec
neregistrovaný "viados1"
26. 9. 2005 09:49
Re: Opel Vectra B
EGR ventily se zaslepují u benzínových motorů do řady Y (Euro 3). U řady Z (Euro 4) to nejde, protože mají 2 lambda sondy a ŘJ to pozná. prohlídni si diskusi na www.opelclubrenbau.cz. Snad každej, kdo má slavnej X16XEL, má jeho EGR zaslepenej.
20. 9. 2005 16:06
Bez nadpisu
Tohle jsem již psal jednomu zájemci o Vectru na autorevue,tak jsem to překopíroval,ať to nemusím psát znovu.Kdyby něco,tak se klidně zepte

No,už jsem tady o ni psal kolikrát,takže znovu .Přesně tento typ mám-1997,1,8 16V,130tkm s výbavou 2 bagy,digi klima,vše v el.ABS,BC...

Auto se kupovalo s bazaru při 73tkm před 2,5roky.Měnilo se spotřební zboží-výfuk,kotouče a čidlo vačky,váha vzduchu-nakonec byla v pohodě,prostě autorizák Sad .

Byl jsem s ní i v Itálii a zatím nikdy nezklamala,takže jsem velmi spokojen.Tento motor X18XE nabízí optimum výkonu,0-100 za 11s a vcelku fajn pružnost.Pokud ti nezáleží zase tak moc na povinném ručení,tak jdi do 2,0 16V-jede líp,žere skoro stejně,ale 1,8 stačí.

Jinak celkem máš pravdu,pokud tomu trochu rozumíš,tak si opravíš ledacos,což bohužel není můj případ.

Co se kazí-občas nedopisuje display BC-dá se opravit tak za 800Kč,v autorizáku mění celý počítač za novej(12tKč Very Happy )

EGR(jde zaslepit)-způsobuje občasné kolísání otáček,jinak vcelku jako jinde.

Občas se vyskytne i rez na zadních podbězích,čemuž jde snadno předejít včasnou údržbou.Nikde jsem to ale neviděl shnilý totálně.

Jinak dost toho najdeš na www.opelclubrenbau.cz nebo na www.vectraweb.cz .Pokud by byly nějaký dotazy,tak klidně piš.

No,výfuk(vydrží zhruba +- 7let)stojí:zadní část kolem 3500Kč a střední totéž,samozřejmě neoriginál.Zadní část ale prý lze nahradit laděnou trubkou a na hluku to prý moc poznat není.

Rozvody(každých 60tkm) mně stály včetně práce kolem 6000tKč(originál v autorizáku).Brzdy-kotouče přední+destičky stály tak 9000Kč(opět originál v autorizáku).Dál se musel měnit kabel ke svíčce,je to poměrně levná věc,ale autorizák to mění v sadě čítající kabely všechny+váhu vzduchu(5000TKč)-takže tam radši moc nejezdi,oni akorát mění v sadách,neopravují skoro vůbec,ale to je dnes už všude.

To je všechno.Jinak pak to čidlo vačky stálo 1300Kč origo-dá se sehnat i levněji.

Prý dobrý servisák je v náchodě-na Opleclubu má přezdívku NIO a každý kdo u něj byl,tak říká,že je fakt skvělej-je z Náchoda.

Jinak z té 1,6 16V je právě na strákách opleclubu většina lidí nešťastných-u tohohle motoru více než jindy záleží na kusu,u jiných problémy moc nejsou,kromě toho EGR+Krokáč.
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2005 16:11
Bez nadpisu
A ještě něco,raději bych volil ročník 2000-2001-problémy s displayem už u něj nejsou a má oboustranný pozink.

V roce 99 po faceliftu přibyla bezpečnostní výbava-aktivní opěrky hlav,většinou 4 bagy a lepší hodnocení crash testů.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rbr"
20. 9. 2005 16:27
Re: Re:
Taky mám omegu. Béčko - o je do roku 99. Souhlasím s tím co bylo řečeno, jen bych radil aelspoň ten 2 litr. Sám ho mám, před tím jsem měl starou dobrou sierru s obdobným motorem a byla dvakrát živější. Ta omega je odst těžká.

Jinak velice prostorná, pohodlná, perfektní jízdní vlastnosti, pérování, stabilita v zatáčkách je super!!!

Celkově docela luxusní svezení, já mám spořebu 8,4 l, což na tuto váhu není moc. Ale koukám na PP.
neregistrovaný "camillo_cz"
20. 9. 2005 18:52
Bez nadpisu
Mám Vectru od roku 96, byla koupena nová, 2.0i 100kW, motor perfektní, slepne display, měněn výfuk, velká spokojenost-najeto 220 tisíc km
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "camillo_cz"
20. 9. 2005 18:53
Bez nadpisu
To bych rád viděl, jak budeš u dvoulitru šlapat na plyn...jestli jak v té naftové Feldě, tak mezi námi dlouho nebudeš... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "campagnolo"
21. 9. 2005 11:19
Bez nadpisu
Doprucuji verzi 1.8 16V "92kW". Jede stejne jako ten 2.0 16V "100kW", min zere a je daleko levnejsi v povinnem ruceni. Verze 1.8 16v "85kW" je spis pro klidne jezdeni. Ale objevila se az u faceliftu a ne hned od zacatku. Takze se bude dost tezko shanet.
Rozbalit vlákno
0
21. 9. 2005 12:23
Bez nadpisu
Doplnění o motorech:Při faceliftu byl motor přeupraven,avšak měl stále výkon 85Kw(tovarní označení X18XE1-prý měl občasné problémy s elektrikou ),do roku 99 měl motor označení X18XE.

Jinak co se týká motoru 92Kw(2000-2001),tak ten neznám,ale myslím,že 2,0 pojede lépe.

Je ale zase fakt,že už při první předělávce motoru 1,8 v roce 99 spotřeba klesla tak o 1 litr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "campagnolo"
23. 9. 2005 14:24
Bez nadpisu
Ja mel 2.0 16 r.v 99 (VBfacelift) a za par mesicu jsem ho poslal do sveta, zral a vubec nejel jako dvoulitr. Vymenil jsem za VB 2.5 a ta zrala stejne a jela jak strelena :-)

Bracha mel 2.0 16v 100kW v astre F - a ta jezdila jak strelena a za malo, tak kdo se v tom ma pak vyznat :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LULU1"
23. 9. 2005 22:10
Bez nadpisu
Musím pochválit motor 1.8 16V 84kw. Měl jsem Vectru roku výroby 96, auto jsem si docela oblíbil, ikdyž mělo různé mouchy, ale motor byl úplně perfektní.

Podle mého názoru ideální poměr výkon-spotřeba. Absolutně nesouhlasím s tvrzením, že je to na klidnou jízdu. Ten motor je pružný, a průměrná spotřeba nikdy nepřesáhla 7,5litru i při svižné jízdě po dálnici a po městě.

Luděk
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Moreli1"
23. 9. 2005 23:39
Bez nadpisu
cau, mame vectru r.v 97, koupena u AAA v roce 2001 za 220t, mela najeto 148t, plna vybava, 2,0i 100KW.Nyni najeto 245t km a porad jede pekne, pokud se nezanedba udrzba(praskl rozvodak, potkaly se pisty s ventilama, oprava 10 ventilu, cidla otacek vacky, vymena rozvodaku a novy svicky celkem 18000, v neznackovem servisu) levny provoz, dily jsou k sehnani vsude za slusne ceny.Spotreba zalezi na stylu jizdy, od 6,5l pri klidne jizde az po 10l (mesto, zima (Vysocina), sportovni jizda) spolehlivy auto, ale radeji bych volil 5HB kvuli pristupu do kufru, motor optimalni
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "camillo_cz"
24. 9. 2005 11:10
Bez nadpisu
Moreli: nedivil bych se, kdyby místo 148 tkm měla nalítáno tak 300 tkm, vražedná kombinace: Vectra, kterých hodně jezdilo jako služebáky+koupě v AAA... mysli si co chceš
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "staniceli"
26. 9. 2005 21:35
Bez nadpisu
mrkněte na [odkaz] jsou tam auta za super ceny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Moreli1"
26. 9. 2005 22:22
Bez nadpisu
148t km podle servisni knizky a v AAA stala jen 8 hodin
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2005 07:05
Bez nadpisu
To Viados:A například X18XE je Euro 2?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jaroslav Foglar"
29. 9. 2005 22:26
Vectra B
Mel jsem pul roku Vectru B, 18 16V Ecotec 97 v kombiku, koupil jsem ji s 90tkm v Nemecku a prodal pred ctvrt rokem. Za 30tis jsem akorat menil olej, jinak uplne bez problemu. Spotreba s lehkou nohou 6,5 jinak 7-7,5.

Jezdilo se s ni dobre-snadna manevrovatelnost, celkem zivy, hodne variabilni zavazadelnik a pohodlny. Akorat ty sedacky byly pekelne tvrdy a nebylo moc kam odkladat veci..

Osmnactistovka snad jako jednina nezere olej a ve vetsine testu je doporucovana jako idealni motor pro tenhle model. Dieselum od Opelu do r 2001 se vyhni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jaroslav Foglar"
29. 9. 2005 23:11
Bez nadpisu
Jo , jeste jsem zapomnel dodat, ze podle servisni knizky byla pri 60tkm menena prevodovka. Takze asi docela zasadni poznamka..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rbr"
10. 10. 2005 16:38
Diagnostika u Omega B 2.O 16V pomocí blikání
Rob2 i ostatní - našel jsem odkazy na diagnostiku u Omega B 2.O 16V (ŘJ typu Siemens Simtec 56.0/56.1) pomocí blikání - zkratování petičných dvou pinů v 16 pinpvém konektoru a pak vesele dělat čárky a počítat (jako za starých časů, Robe).

Už jste to někdo zkoušel v praxi?

Já dřív často dělával něco podobného u Sierry 2.0 DOHC EFI.
Rozbalit vlákno
0