Nejlepší tady z těch motorů bude ta 2,3 s Millerovým cyklem.
Protože ten dvoulitr bude žrát odhadem tak 8, takže je lepší si rovnout vzít ten 2,5 V6.
Pokud tedy jde čistě jen o spotřebu.
Protože ten dvoulitr bude žrát odhadem tak 8, takže je lepší si rovnout vzít ten 2,5 V6.
Pokud tedy jde čistě jen o spotřebu.
Pokud vim tak dvoulitrovy Xedos se do CR nikdy nedovazel a mam dojem ze dokonce ani do Nemecka ne. Urcite se prodaval v USA a pravdepodobne i v UK.
2.5 V6 znám. Pak je ale otázka, zda jde o spotřebu benzinu (kolem 10 l/100 km) nebo oleje (kolem 150.000 km až 1 l/1000 km).
Popytaj sa na
[odkaz]
Xedosakov je celkom dost, hoci s X9 2.0iV6 myslim nikto - drtiva vacsina X9 je s motormi 2.5V6. Zaujimavy je aj motor 2.3 miller-cycle.
[odkaz]
Xedosakov je celkom dost, hoci s X9 2.0iV6 myslim nikto - drtiva vacsina X9 je s motormi 2.5V6. Zaujimavy je aj motor 2.3 miller-cycle.
K autu samotnemu: prevodovka neni problematicka, podvozek by si zaslouzil vetsi pozornost (pri nemeckem obuti silna nedotacivost, pneu michelin pilot a pirelli byla ma nejlepsi zkusenost na leto, v zime pak michelin), mala vyska na zadnich sedadlech, prilis ploche predni sedacky, plasty v interieru jsou prilis levne, neskutecne kultivovany chod motoru a jaguarovsky drahe nahradni dily.
S autem jsem byl velice spokojen a mohu jej doporucit.