Souhlas, myslim ze v Primere je super svezeni, mel jsem prave kombika a chci ho zase, ale 1.8 bych asi financne neutahl, i kdyz od toho odectu ty rozvody....
Sunny bral cca 7,5 po městě, Almera podobně.. spíše méně a ta Primera žere i trávu kolem cesty >:D ale marné.. je to kombík a fakt kočár.Průměr je 8,5-9,0
Ja uz mel taky 2 Nissany :), Sunnyho 1.6 12V a potom Primeru 2.0 diesel, a souhlasim, byla lina, uz proto ze tam jeste nebylo turbo. Jinak jsou to opravdu skvely auta, to muzu potvrdit, pritelkyne mela staryho Datsuna, to bylo auticko..... Nicmene, jezdim denne 80 km, a fakt je ten ze ty diesly proste min zerou. Kolik si brala ta Almera 1.5?
já mám už třetího Nissana.. Sunny 1.6, Almera 1,5 a teď Primera 1.8 8/2002 a mohl jsem koupit 2,2Dti .. nebo tak nějak.. prostě diesel.Nicméně ačkoliv nedám na Nissany dopustit- jsou naprosto bezproblémové- chrochtáčka bych nebral.. oni nemají výkon, toč. moment.. prostě to fakt nejede. Další pozitivní věc je, že rozvod má řetězem a není nutné měnit.. ušetříš docela dost peněz.
diky moc za prispevky, prodejce uvadi ze ma najeto cca 80.000km, s tim ze vuz ma servisni kn., jde o Nissana Primeru, zitra se na ni jedu podivat, snad bude dobra....
Mám už druhý dieselový auto dovezený z Belgie, vždy 5 let starý. První byla Mazda 323 sedan 1.7 TD na tachometru 120 000 km. Najezdil jsem s ní za 5 let dalších 110 000 a motor byl naprosto bez problémů. Starty v mrazu na první brnknutí! Druhý auto je Multipla 1.9 JTD na tachometru 110 000 km. Tu mám teprve měsíc, ale motor se zatím jeví taky naprosto bez problému (prohlídka v servisu). Takže, já si na diesely z Belgie rozhodně nemůžu stěžovat.
:?: panove mam moznost koupit auto z Belgie, o kterem nic nevim, je to diesel z r. 2000, jaky je vas nazor, slysel jsem treba, ze tam hodne jezdi na repku.... mozna je to blbost, ale nechci udelat pruser..... :roll: