Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "blesk999"
6. 2. 2006 15:49
Bez nadpisu
to na com som siel je Quatro 1,8T, neviem vsak ci 110kw ci viac
neregistrovaný "campagnolo"
3. 2. 2006 15:44
Bez nadpisu
No a to si jezdil soude dle roku vyroby s verzi 110kW. Pozdeji jiz mela 120 nebo 140kW a v Quattru standartne 6rychlosti. To zase bylo o kus lepsi. ;-)
neregistrovaný "blesk999"
2. 2. 2006 18:17
Bez nadpisu
vcera som siel na kolegovej A4 1,8T 4x4 (plna vyvaba vcitane koze) a trochu s nim pohovoril, drobny servis mimo garanciek bol robeny ale nic zavazne, zapalovacie moduly nepotrebovali zatial nic, ma 130tis. km r.v. 2002. Inak prima zvezenie len ma trochu prekvapil pomerne hlucny motor, cistocne podporeny zrejme aj koncovkami vyfukov. Myslel som ze A4 sa robilo az so 6valcami s dvomi koncovkami (nie dvojita koncovka ale na kazdej strane jeden). Jazdenie je to prima dynamicke
neregistrovaný "Beny_1"
27. 1. 2006 11:45
Re: Re:
Mám O1 1.8T 20v, r.v. 1998, najeto 180000km a bylo nutné vyměnit jeden modul.
neregistrovaný "miso06"
27. 1. 2006 09:40
Bez nadpisu
Mam ten motor (132 kW verziu) v Seate Toledo a za 3 roky som s nim nemal jediny problem - asi mas vazne smolu na nejaky nepodareny kusok.
Avatar - martin.z
27. 1. 2006 08:40
audi a4 1,8T
Tohle slysim prvne, ja mam 1,8T v passatu ktery jsem koupil uz ojety, mam ho 3.rok a porucha zadna
26. 1. 2006 20:47
audi a4 1,8T
zdravim vsechny ma nekdo z vas zkusenosti s motory 1,8 20V Turbo ?behem 1 roku mne uz menily na 2 valcich zapalovaci moduly nastesti vsechno uznaly na kulanci tak oprava byla zdarma.myslim jestli jsou nove moduly trvanlivejsi nebo je to zacarovany kruh a je lepsi se auta zbavit.