Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
15. 2. 2006 23:37
neregistrovaný "fireblade1"
16. 2. 2006 02:12
neregistrovaný "pajan.ross"
18. 2. 2006 20:16
neregistrovaný "Slayer"
23. 2. 2006 18:56
neregistrovaný "bibo"
24. 2. 2006 12:34
neregistrovaný "Slayer"
24. 2. 2006 13:33
24. 2. 2006 13:35
neregistrovaný "Mitsi"
24. 2. 2006 20:57
neregistrovaný "ps"
3. 3. 2006 10:10
neregistrovaný "Sporťák1"
3. 3. 2006 10:38
neregistrovaný "dabel"
3. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "Slayer"
3. 3. 2006 20:43
neregistrovaný "fireblade1"
3. 3. 2006 20:46
neregistrovaný "Slayer"
4. 3. 2006 00:38
10. 3. 2006 21:03
neregistrovaný "fireblade1"
10. 3. 2006 22:16
neregistrovaný "fireblade1"
15. 2. 2006 23:37
Honda Accord
Piste prosim svoje poznatky s timto vozem, jaky tak rok koupit, na co si dat pozor, klady, zapory, ceny ND, poruchovost, jaky motor- s vtec, nebo bez?, nejcastejsi zavady.

Diky

Tak do 170 tis.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pajan.ross"
16. 2. 2006 02:12
honda accord 2.0 ES VTEC
ahoj mám toto auto a nemám s tím žádné problémy .můj názor je takový že pokud se o to auto staráš tak jak máš např. pravidelná výměna kapalin,prohlídka v autor. servisu aspon každý čtvrt rok,odvděčí se ti za to právě tím že je bez poruch.pokud máš další dotazy napiš mi na ICQ 199524134 to auto budu prodávat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Slayer"
18. 2. 2006 20:16
Accord
Měl jsem Hondu Accord r.v. 98 (starsi model) a absolutni spokojenost. Za ty penize dostanes limuzinku v plny palbe a i kdyz je 2.0i dostacujici, tak teprve 2.2 VTEC (2.0 VTEC u novejsich) rozpouta na silnici pravy peklo :-) Pokud bude pravidelne servisovana, tak bych se ji vubec nebal.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bibo"
23. 2. 2006 18:56
Bez nadpisu
mrkni se sem [odkaz] mám taky accorda a naprostá spolkojenost
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2006 22:31
pár informací..
..měl jsem postupně Acco r.v. 94, 2000, 2001 - opravdu bezproblémový byl jenom ten z 94 - tam se ještě nedával VTEC - byla to tuším 2.0 16V - jela parádně a kromě pravidelné údržby nic nechtěla - opravdový držák. Později začala Honda dělat ještě diesel - ten se montoval s Roverem a byl to děs a taky 2.3 benzín - ten jezdil ďábelsky ale prý horší na údržbu (nevím - měl ho známý) - to bylo už po faceliftu, ale v podstatě se nic nezměnilo. 2000 už byl nový model, který bohužel už montovala Honda v UK, takže už takových kvalit nedosahovali - 2001 byl drobný facelift, který by nezasvěcený člověk ani nepoznal - v těhle ročnících byly na výběr motory 1.8, 2.0 a 2.3 - všechny VTEC. Měl jsem 1.8 a 2.0 - ta 2.3 nebyla o moc výkonější - jenom trochu upravili průběh točivého momentu. Motor 1.8 měl 98kw a subjektivně byl daleko živější než 2.0 104kw. Můj osobní dojem je že ta 1.8 byla velmi povedená. Už to bohužel nebyla taková kvalita, jako první Acco z roku 94 - možná taky proto vrátila Honda od 2003 výrobu Acco do Japonska. Na obou autech odešel startér, často se měnily žárovky v předních světlech - v průměru tak každé dva měsíce, problémy se senzory ABS, často odcházejí tlumiče a náboje v kolech. Ale nechtěl bych aby to vypadalo, že si jenom stěžuju - jinak to bylo super ježdění s každým Acco.

Tak do 170 tis. to bude docela těžké - je to tak na hraně - možná se dá sehnat nějaká 1.8 nebo 2.0 tak ročník 1999-2000. Starší budou levnější, ale zase to bude teď už o dva modely zpátky.

Pokud by Tě zajímalo ještě něco, tak se klidně ptej..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Slayer"
24. 2. 2006 12:34
Bez nadpisu
Mno já měl '98 a ten už se dělal taky v UK.
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2006 13:33
Bez nadpisu
Je to možné - zase tak jsem to nikdy nesledoval.. Já vím jenom, že ten z roku 94 byl ještě dovážený z Japonska a 2000 už byl z UK.. Někdy mezi tím musela Honda přesunout výrobu do UK, protože ten Acco diesel od Roveru se taky dělal už někdy od 95-96 v UK..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
24. 2. 2006 13:35
Re: Re:
A ještě v mezidobí se dělala pro Evropu v USA (pro japonský trh ovšem stále v Japonsku, s výjimkou kombíku, který byl pro celý svět z Austrálie)!
neregistrovaný "ps"
24. 2. 2006 20:57
accord z r.97
Měl jsem Accorda z roku 97, 2.0 v plné výbavě, koupil jsem ho, když měl najeto 100 tis. km, najel jsem dalších 60, bez jediné poruchy, bez jediného zaváhání, bez jediné investice (akorát olej, desky, kotouče). V létě, v zimě. Motor byl naprosto OK, v garáži pod ním nebyla za celou dobu ani jedna kapka, mohl bych ho parkovat v obýváku. To auto mělo všechno, co bylo třeba - kvalitu, dynamiku, pohodlí, max. výbavu. Ale také: moc hezky vypadalo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sporťák1"
3. 3. 2006 10:10
Bez nadpisu
Měl jsem Acco Coupé z roku ´93, verze vyrobená v USA. Koupil jsem ji se 130 tkm a prodal ji loni, když měla 190 tkm. Auto bylo motorově naprosto dokonalé, jezdilo jako čert, spotřeba neuvěřitelných 8 l/100km, a údržba v pohodě - každých 10 tkm výměna oleje a filtru a ve 180 tkm jsem měnil rozvody. Z problémů - vadný senzor ABS, reznoucí zadní lemy, jinak nic.

Osobně bych doporučil Accorda z roku 2000 nebo 2001, motor 1.8 /98 kW, nebo 2.0/108kW. Diesel nebrat. Pokud auto nebylo boráno a předchozí majitel se o něj staral, pak se není čeho bát.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dabel"
3. 3. 2006 10:38
Bez nadpisu
Ako relativne cerstvy majitel Accorda by som mu zatial vytkol jedinu vec: obmedzeny priestor vnutri. V porovnani s "klasickymi japonskymi konkurentami" ako Mazda 626/6 ci Toyota Avensis ma vnutri menej miesta, najma v pozdlznom smere. Na sirku tiez trosku menej. Inak fantasticky podvozok, skvele radenie a neskutocny motor (holt 190 konipasov).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Slayer"
3. 3. 2006 16:56
Re: Re:
Nevim jak ty novy Accordy, ale v ty '98 bylo mista az az, to si vsichni pochvalovali. Merim 189 cm a kdyz jsem si pohodlne sedl, tak ten az mnou taky - to se u moc aut nevidi.
neregistrovaný "fireblade1"
3. 3. 2006 20:43
ceny v servisech
Kolik tak prumerne stoji hodka prace v servisu Hondy? A jak je to s pripadnym dodanim nahradnich dilu? Neceka se na ne mesic?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Slayer"
3. 3. 2006 20:46
Re: ceny v servisech
Ja byl u MTX car v Plzni (autorizovany servis Honda) a platil jsem za hodku prace cca 350,-, coz neni spatny.
4. 3. 2006 00:38
Bez nadpisu
to fireblade: V autorizovaném servisu Hondy - podle modelu - plusminus 400,- až 500,- (účtovali si částky podle modelu Acco)

Případné dodání náhradních dílů - to je různé - většinou bez problémů - zhruba 3-7 dní, ale stalo se mi taky, že to co jsem potřeboval nebylo ve skladu v Praze a muselo se to objednávat a posílat z Holandska (tam by měl být největší sklad ND Honda v Evropě) - no a to už měsíc klidně zabere. Jednou mě takhle vypekli se startérem - auto měsíc stálo nepojizdné.. Ale třeba je to už lepší - v poslední době už problémy s ND nebyly, tak se možná zlepšila logistika v Honda ČR.. (i když za měsíc by to z Holandska dovezl snad i cyklista) ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fireblade1"
10. 3. 2006 21:03
Bez nadpisu
Semtex: no tak ten mesic, to je teda neco :shock: , jinak, daji se sehnat nejaky dily z druhovyroby? :?:
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2006 22:16
Bez nadpisu
fireblade: S druhovýrobou moc zkušenost nemám, ale na ročník 2000 už asi bude.. Já jsem totiž i přes ty problémy zůstal věrný autorizovanému servisu - z předchozího auta jsem s nima měl jen ty nejlepší zkušenosti.
Rozbalit vlákno
0