Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

3 komentáře

V utorok ma caka navsteva autoservisu so Skodou Superb. Bol som tam minuly piatok, lebo mi zacalo vrcat prave predne koleso. Previezol som v aute prijimacieho technika, a povedal ze musi na to objednat nove lozisko kolesa. Ale pocas jazdy mal nejako vela podozrivych otazok ohladom spotreby, motora, roku vyroby, doplnkovej vybavy atd. Este sa mi to predtym nestalo. Potom som sa dopocul, ze napr. v Trnave v servise Skoda sa stalo ze si vyrobili nahradne kluce a dali ich do spatneho zrkadla auta. Preto sa zacinam bat, ze sa take nieco stane aj mne. Chcem sa preto opytat, ze ked tam necham auto s tym plastovym servisnym klucom, ci z neho dokazu urobit duplikat. Ci sa da skontrolovat na prvy pohlad ci nie je kluc v spatnom zrkadle...Ked to pojde takto dalej, stanem sa schizofrenikom😊

diky
Vymena loziska neni zadny narocny ukon, takze si udelej cas a trvej na tom ze chces byt u opravy.... a mas po starostech.

Ja to delam bezne.

By me zajimalo, proc by davali klic do zrcatka, kdyz si ho muzou nechat a pak te jednoduse navstivit. ...to bude nejaka fama.
nice one, s tymi klucami neviem ci to je fama, mozne to je, ale bez vetra sa listok nepohne... dava zmysel ze kluc niekde schovaju (napr. do zrkadla) ja som pocul verziu ze tam bol aj nahradny technicak-padelek (ale urcite neviem o konkretnom servise), zaujemca-zlodej len dostane info, vo vhodnej chvili ukopne zrkadlo, vybere kluc a fici prec... servis ma naoko ciste ruky... este by ten kluc mohol dat servisak priamo zlodejovi, ale neni lepsie takto? nikto ich nikdy spolu neuvidi 😄