0
to s tym pasatom je pravda. mam znamych ktory opravuju auta a vsetci vravia ze tie ramena su na *. Accord, je zaujimave auto. Mal som tu cest jazdit s 2.3 v-tec. Dost dobry podvozok, brzdy tiez ok, super riadenie a pekne tvrde padla (spojka, plyn). Ale nepacil sa mi priebeh krutiaceho momentu. do 3500 ot. to tahalo dost slabo na to ze to ma 160 koni a od 4000 vysie to zralo ako autobus. ale to je typicke pre v-tec. ten proste miluje vysoke otacky. co sa tryka dizajnu, jasne vedie accord (pasat je šediva krysa). ceny koliznych dielov nie su velmi rozdielne, ale specialitky ma drahsi honda. tot vse
Přejít do diskuze
Passat s TDI vydrží hodně,ve firmě je passat z roku 98(tdi-81kw) najeto asi 330000km a zatím jezdí dál a to s tím každý jezdí jak prase. :shock:
Ale osobně bych šel do accordu,podle mě je celkově spolehlivější >😁
Ale osobně bych šel do accordu,podle mě je celkově spolehlivější >😁
Ten minulej. Má údajně ramena přední nápravy z hliníku, který se na našich silnicích vymlátí a oprava je drahá. Podle poznáměk tady na fóru je to největší slabina toho auta. Určitě se ozve někdo, kdo tomu rozumí víc, nebo pohledej jiná vlákna.
winguar😜 zminoval to tady Misti and podobnou diskuzi si pamatju, ze tu probehla drive. Nejsem si stoprocentne jisty, ale myslim ze se jednalo o ramena predni napravy z hliniku a byl to model B5.
Nějak tady čtu o hliníkových nápravách u Passata, nevím ale o jaké modelové řady se jedná, z kterého roku?, moc mě nestrašte, protože se chystám koupit Pssata Variant a to diesla , který je vepředu těžký tak ať to těch 200 000 km vydrží!. Jestli ne tak jdu od toho pryč.
To Semtex: Mas pravdu, byly tam motory 1.8VTEC/100kW, 2.0VTEC/108kW, 2.3VTEC/112kW a pak jeste 2.2VTEC/156kW pro TypeR. Diesel od Rovera nepocitam 😄
ad spotřeba - měl jsem Acco Coupé, s motorem 2.0i 16V/98kW z roku 1993 a jezdil jsem v průměru za 7,9l/100km, a to jsem rozhodně nejezdil ekonomicky. Jakmile ten motor šel nad 4 tis. otáček, bylo to úplně opojný jak táhnul až za hranici 6.000ot. !! Fakt bomba.
ad spotřeba - měl jsem Acco Coupé, s motorem 2.0i 16V/98kW z roku 1993 a jezdil jsem v průměru za 7,9l/100km, a to jsem rozhodně nejezdil ekonomicky. Jakmile ten motor šel nad 4 tis. otáček, bylo to úplně opojný jak táhnul až za hranici 6.000ot. !! Fakt bomba.
Asi takhle.. Mezi 1.8 a 2.0 není až zase takový rozdíl - mě osobně přijde ta 1.8 subjektivně živější, což je výsledek lepšího zpřevodování.. Pokud tomu budeš šlapat na krk, tak bude u obou spotřeba zhruba nastejno - u 1.8 bude ale daleko nižší pokud budeš chtít jezdit ekonomicky.. Spotřeba u 2.0 je reálně tak od 8 litrů pokud se jede piánko až po takových 12 litrů pokud budeš jezdit sportovně - u 1.8 můžeš jezdit i za 7 litrů..
Nevím o jaké 2.2 se bavíte - v předposlední generaci Acco žádná nebyla - dělaly se pouze 1.8, 2.0 a tu nahradila po dvou letech 2.3, která byla skoro nastejno, jenom měla lepší průběh výkonu..
Potom bylo už jenom Type-R a to mělo možná tu 2.2, ale to už je výkonem i spotřebou někde úplně jinde..
Nevím o jaké 2.2 se bavíte - v předposlední generaci Acco žádná nebyla - dělaly se pouze 1.8, 2.0 a tu nahradila po dvou letech 2.3, která byla skoro nastejno, jenom měla lepší průběh výkonu..
Potom bylo už jenom Type-R a to mělo možná tu 2.2, ale to už je výkonem i spotřebou někde úplně jinde..
Nerikam, ze je 2.0 horsi, ale zalezi na tom, co preferujes. Ta 1.8 ma myslim 98kW, coz je minimalni rozdil od 2.0, a mas tu hned vyhodu v nizsi spotrebe a nizsim povinnem ruceni. A ten rozdil mezi nimi je minimalni. Dokonce mi rikali kluci, ze ta 1.8. se jim zda vykonejsi.Ale jinak oba motory jsou super. Ta 2.2 je opravdu taky moc dobra. Jinak presne jak pise Mitsi - u Passata pozor na napravy, je to poruchove, rychle se to opotrebuje a musi se to vymenit skoro cele, a to se nedoplatis !! Jestli chces vic o Honde, koukni na www.hondaclub.cz.
Jednoznačně Honda. To je max. spolehlivost. Jezdím hondou,ale i Passata jsem měl možnost důkladně vyzkoušet. Při normální jízdě není velký rozdíl,ale pokuď máš rád sportovní styl,pak není o čem váhat. V benzínu bude acco uspornější,ale diesel je dobrý až v poslední generaci. Jinak servis u hondy vždy super. To je moje zkušenost.
Uz jen podle Tveho nicku bych hadal, ze Ti bude milejsi Honda. Ja osobne bych nevahal a sel do Accorda. Je spolehlivejsi, ma lepsi motory, krome dieselu samozrejme, ale u benzinu je to jednoznacne. Navic, Accordy se nekradou tak casto jako Passaty. Ceny nahradnich dilu vyjdou nastejno, a s Accordem si uzijes vice srandy, je to sportovne ladene auto, ktere Te nenecha ve stychu. Pokud ma ten Accord provereny puvod a je ve slusnem stavu, pak nemuzes udelat chybu. Doporucuju motor 1.8, ten je lepsi nez dvoulitr, a nebo pak 2.2l.