Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

88 komentářů

no mam najeto 160 000km. No hele je to welky auto, ale kdyz jsou v aute 4 lidi tak to jede v pohode. Ale jak je nas tam 5 a plnej kufr, tak uz je to linejsi
Sajfi: dik za info 😉 a kolik už máš najeto?A jak to podle tebe jede?Borec mi řikal,že ho ten motor zklamal víš.
zdarec, mam mazdu xedos 6. Je to ona 1.6 16wentil. Nemuzu si tuto mazdicku vynachvalit. Rozhodne bych se nebranil koupi mazdy xedos 6.

Spotreba se mi pohybuje kolem 8 po meste a mimo mesto klesa k peti.

Nemam s ni zadne problemy, motorove v pohode - holt je to japonec.
mě ani tak nejde o získaný výkon, zajímá mě jestli je možný nějak snížit spotřebu tím čipem.Jestli se dá nějak optimalizovat křivka výkonu z hlediska snížení spotřeby.
Chipovat atmosfericke benziny v podstate nema smysl.
když je ten 2,0 V6 šestivál znamená to,že bude mít i větší potenciál na čipování ŘJ?Nebo to nemá nic společnýho s 4 - 6válec když je to "jen" dvoulitr?

jen tak bokem od mýho tématu nakoukli jste už na diskuzi "sex v autě" ?Dlouho jsem se tak nepobavil >😁 některý příspěvky jsou hrubý
Mufty: Ale samozřejmě! Jenže vysvětluj v servise, že to, co údajně lijí do všech aut (protože na tom mají největší vejvar, čímž se samozřejmě nechlubí...), zrovna do toho Tvého s největší pravděpodobností nepatří. Schválně se někdy jukněte (tedy pokud budete mít tu možnost - já ji bohužel měl), jakou nabídkou olejů disponují značkové servisy: 3, max. 4 sudy (z toho v jednom je převoďák), všechny od Castrolu, toť vše! A že v rámci různých typů vozů od jednoho výrobce je rozdíl v předepsaných olejích - koho to zajímá?!
Přesně tak, 0W-40 je vodička, známej to nalil do Le Barona 3,0 V6 (motor Mitsu) a začlo to krásně klepat. Tak tam zas nalil zpět to co tam patří a pohoda.....
Castrol je kvalitou priemerny olej. A cim moze uskodit kvalitny olej? Nicim. Uskodit moze len olej ktory ma ine vlastnosti ake predpisuje vyrobca pre dany motor, viskozitu.
Použití rádoby "kvalitnějšího" oleje způsobilo po 500 ujetých km smrt hydroštelů, které jsem úspěšně udržoval při životě přes 40 tis. km. Díky značkový servise používající "nejlepší" oleje od Castrolu!

PS: Nejenže za to člověk platí, jako kdyby v onom Castrolu byl rozptýlen zlatý prach, ale následně samozřejmě i za opravu motoru. Servis se ale určitě nezlobí...
0W-40 je řidší a ne nutně kvalitnější.
v čem uškodí motoru kvalitnější olej než předepsaný?
No samozřejmě že nepopírám že je rozdíl v nějakym Mogulu co stojí litr 80 Kč a Mobilu co stojí 200....

To je jasný.

Je především nutný dodržovat viskozní tířídu a specifikaci oleje dle pokynů výrobce.

Ale už rozhodně neplatí, že tam akm se lil minerál (třeba 15W-40) se nensmí neljt polosyntetika 10W-40.....apod. (použil sem ty staré termíny, které už dnes moc neplatí)

Ale asi uznáte že je totální kravina lejt někam, kam výrobce doporučil 10W-40 třeba 0W-40 že, to motoru rozhodně nijak neprospěje, spíš v řadě případů naopak uškodí....
Ahoj, asi trochu opozdene, ale preci jen, poohlizim se ted po aute zhruba s podobnymi vlastnostmi jako ma tebou nabizene. Muzu te poprosit o nejakou tu fotku + blizsi technicke udaje od tveho auta, samozrejme pokud je to jeste aktualni na jindrahodek@seznam.cz.

Diky moc. Jindra
jedina mala nevyhoda u xedosu 1,6 oproti 2,0 je ze se vzduchovej filtr musi obednavat original od Mazdy, protoze se sem vozily jen 2,0, filtr na 1,6 se neda sehnat v replice, ale je to celkem detail, nemeni se zas tak casto
já si taky myslím,že to není ůplnej nesmysl, četl jsem si ten Barikův odkaz, slovo syntetika je pomalu asi fakt jen reklamní trik,ale rozhodně to neznamená,že se smazaly kvalitativní rozdíly mezi olejema.
TSMART: to co pises je uplne kludne mozne, nebol by prvy komu sa toto stalo.
nemůžu říct 100%,že ten motor oddělal olej, to tvrdí on, ale je fakt,že po výměně oleje jezdil už jen 2 dny (říká cca 50-60km) a motor byl v háji.
Vlastnim 1996 Xedos 6 1,6i uz prez dva roky a musim rict ze je naprosto spolehlivy, nikdy jsem s nim nemel zadny problem, motor je pruzny, velmi tichy, duchodci ho neslysi vubec 😁

Ale i tak bude za par tydnu na prodej, jsem svobodny, chci kupe >😁
To je nesmysl, dnes už se oleje prakticky netřídí na minerál syntetika atd. navíc na čem je napsáno plná synetika tak to nemusí být vlůbec pravda. Přečti si články na www.oleje.cz, tam se dočteš zajímavé postřehy od odbroníka.

Jinak V6 umí jezdit i na 15W-40, ideální je ale právě 10W-40 většinou......To se nejčastěji vyskytuje, pravda američani předpsiují 10W-30, ale oni maj trochu jiný podmínky a hlvně jiný oleje
jo a kupovat tam určitě nebudu, hned mi samozřejmě nabídly na protiůčet jiný auta, zejména Xedose co hledám,ale od nich to neberu.Potřebuju si být jistej hlavně tím motorem,je fakt háklivej na olej. Teď mě napadá, kámoš koupil Prelude a majitel mu tvrdil,že tam dával syntetiku 0W-40, no a když ji tam kámoš nalil tak se mu rozpustil karbon a všechen bordel v motoru a ten motor oddělal. Nebyla tam plná syntetika,ale max. 10W-40. Jak se dá v tom případě bránit?Protože má teď vlastně auto bez motoru!
no samozřejmě,tak je to u každýho kšeftu,jen mi jde o to jestli budu požadovat např. 50tis a oni mi nabídnou 35. Slevit se dá,ale ne 30%, takže mi vlastně zbývá jen to překecat je.A když se mi ozvaly sami tak na to auto možná už mají kupce takže se nemusím nechat vydírat,protože ho potřebují.
A´čka ti vždycky daj méně než původně nabízela je to logický, kdybys měl ten bazar ty, budeš to tak taky děllat. oni musí nakoupit za co nejméně a prodat za co nejvíce
AAA je dobre prave na zbavenie sa stareho srotu, ak si budes stat za svojim aj po polhodinovom vymyvani hlavy tak to tam asi predas. Ale nekupoval by som tam.
je to auto v kategorii "do 50tis" takže 30% sleva je pomalu 0 😄 takže pokud slevim max. 2-3tisíce což jsem ochotnej, tak je po obchodě?Oni totiž chtějí abych přijel k nim do Olomouce,že se na to mrknou.Tak to asi ani nebudu jezdit...
Navržená cena bude tak o 30% nižší než ta telefonicky avizovaná.
máte někdo zkušenost s tím když od vás autobazar chce vykoupit auto?Volali mi z AAA a máme se sejít, jak to asi probíhá?Budou se mě snažit namluvit nějaký závady ,abych srazil cenu dolů atd?
S auty z CH je problém, že jsou řádně nasolené, což o těch z I pod Milánem nelze říci. Navíc italští mechanici jsou dost pečliví vyměňovači starých dílů za nové, takže nezřídka v I seženete starší model v kondici, jakoby byl právě po záběhu... Záleží ale na šoférech...
Ta Itálie zní nejrozumněji,akorát moc něvěřim,že tam mají auta ve stejným stavu jako ve CH.
Itálie je v EU a auta tam mají skoro lepší jak v Ch a levnější. sice je to dál, ale vyplatí se.
taky nevykám - to bylo obecně na všechny. A e😜ert - za toho se teda vůbec nepovažuju....

Na to sou tu jiní 😁
no jo tak nejsem takovej e😜ert Baryku >😁 a nemusíš mi vykat chlape 😉 ale jo, to s tím kytováním jsem už slyšel i viděl, chlápek mi ukazoval z boku bouchnutýho trojkovýho bavora 99' musim říct,že byl aspoň pro mě zamaskovanej výborně,kromě malinký prasklinky v laku nebylo nic vidět a cena byla hned nekdě kolem 250k. Z toho plyne,že sám auto kupovat nebudu.
sim vás, tak spravovali už před 30 lety - mírně zbouchnutej blatník kapku vyklepli, ale místo důkladného vyrovnání ten zvlněnej blatník naplácli centimetrovou vrstvou kytu a lákli. Na první pohled to vpydalo jak nový....
tak to je hruby >😁 to je pak radost kupovat ojety auto od podobnýho chytráka. Teď nevim jestli ještě chci kupovat ojety auto 😊
To může potvrdit můj známý klempíř, dělají se tam takové věci, které by ani tady nikdo nevymyslel. Staré prahy se zamlátí kladivem a přes ně se vaří nové apod.
Právě Xedosů 6 se ve Švajcu (na rozdíl např. od Rakouska) prodalo poměrně dost. Byly dost drahé, ale pyšnily se např. tím, že se jedná (jednalo) o sériově vyráběný vůz s vůbec nejsofistikovanějším a nejkvalitnějším lakem: celkem 9-ti vrstvý systém! Tím se mohly pyšnit pouze "rukodělné" speciály...
To zcela rozhodně, když vidim i některý ameriky ze švajcu, který sou 20 let starý sou ve skvělym a původnim stavu....To se každopádně vyplatí, s tím souhlas, ale spíš u něčeho co zas není tak masově rozšířeno tady....Jezdit si tam pro passat mi přijde trochu divný no >😁

To samý je kalifornie při dovozech z USA 😁
O tom clu ze Švajcu samozřejmě vím (a mohou tam být ještě i technické problémy při přihlašování - tamní předpisy jsou prostě jiné). Ale osobně se domnívám, že stav vozu právě odtamtud nějaké clo bohatě vyváží!
Se zeptej Mitsiho....Ten je na to e😜ert. Asi mimo jiné proto, že němci sou dost dobrý bastliči, halvně někteří, takže řada aut má svérázné úpravy při jejichž shlédnutí zůstává někdy rozum stát >😁 >😁

No a pak sou tu turci že 😁
jo tos mě dostal Baryku >😁 jsem si to ani neuvědomil, a to Německo a Rakousko nemá smysl proč?
připlatíte navíc za clo neb švajc není v EU >😁 >😁 😁
Když, tak jedině ze Švýcarska!
za měsíc bude možný dovážet auta ze zahraničí (EU) a to i starší 8let, myslíte,že by mělo smysl najít si Xedose6 tam?(Německo,Rakousko,Švýcarsko). Podle zažitých řečí všichní tvrdí,že v zahraničí se o auta starají líp než mi, podvozek možná bude v lepším stavu díky jejich cestám,motor možná dostával pořádnou syntetiku a to v předepsaných intervalech.
JJ, je to presne ten kus, co mal kedysi moj tatko... akorat ma prehnane predstavy chalanisko o cene (295kSk!!!), ale ked spusti takych 100 klackov, tak asi s kamosom neodolame 😉
No tak ta taky není vůbec špatná jeden známej nedávno kupoval taky Sevillu ne s RR zadkem, ale tím "klasika"....
OK, som rad, ze sa chnapeme 😉 Akorat u nas clovek Xeda so serviskou asi nezozenie...

No a Opera to bohuzial nejni, len obycak Seville Elegance s "RR-zadkom", v bielej, s bezovou kozou... Ale aspon na normalnych znackach...
No tak takhle podané to beru, to souhlas....Ale pokud auto jezdilo pravidelně do servisu, měl by to servis pohlídat, když majitel an to kašle.

Jo tak to gratulace, držim palce at to vyjde. Opera je fajn....
Pozor, nezeru VSETKY tieto motory... ale je dolezite si uvedomit typicku historiu tychto aut (626 2.5V6, Xedos9, Xedos6)😒br />
- prvy majitel, typicky podnikatel zaciatkov/prvej polovice rokov 90-tych (vtedy boli Mazdy medzi nimi hodne popularne). Najazdil na tom x kilometrov, prilis nedbajuc setrenia auta, ale s akou-takou udrzbou.

- nasledny odpredaj za dost nizku cenu dalsim majitelom, ktori na dobru udrzbu skor kaslali a len jazdili - postupne to zacina papat olej.

Takze k tymto motorom by som skor ako "nepodarene" povedal "vyzadujuce kvalitnu udrzbu"

(mmch. Baryku, drz palce, na predaj sa objavil ten CAdillac, o ktorom sme sa onehda bavili, tak asi vstupime s kamaratom do rokovani o cene! No teda akorat doma som dostal sprd, ze neexistuje - tretie auto do baraku...)
No jo, já sice vim o motorech z Mazdy prd, ale o šestiválcích bych jaksi něco věděl. Jistě, při nevhodné údržbě může žrát olej i RR. Otázkou že bud všichni majitelé Mazd jsou s prominutím pitomci a nebo je to divný, když se to tak často vyskytuje, že před tím každej tak varuje.....(včetně tebe). U dalších aut a značek sem se s tim nesetkal - tedy s upozorněním - hele von tenhle motor žere olej....To spíš s obecnou radou, koukni se jestli to nežere olej (ale to obecná rada nezávisle na značce/typu)

Do V6 se dá lejt i 15W40, ono záleží co předepisuje výrobce....

A je nutno si uvědomit, že s najetými km se zkracují servisní intervaly, tj. když to má jako nový servisní interval 15 tisíc, že při najetech 200 tis asi nebude vhodné toto dodržovat, ale zkrátit ho tak ne méně jak polovinu!!!

K honění zastudena se nebudu vyjadřovat, to je mlácení prázdný slámy, to každej ví a zná (snad).
Tak neviem, ale ked niekomu ide o vnutorny priestor, tak nepozera na Xed6, ktory je exkluzivnejsia, ale vnutri o dost mensia verzia Mazdy 626. 2.0V6 moze tiez papat olej, je to dosledok hlavne nesetrneho zaobchadzania a zanedbanej udrzby (toto plati aj o 2.5V6 - holt ked majitel kakal na udrzbu, lial tam kadejaky divny olej a nahanal za studena, tak holt olej papat zacne - Baryku, Ty tu zase nesir bludy o soudruhoch z Japonska, ked o tom motore prd vies!).

Xed9 je zase o niecom inom, to je prava limuzina vyssej strednej triedy. Akorat mam pocit, ze co do spolahlivosti nedosahuje kvalit ostatnych Mazd - ani Xedu6. Prilis citlivy podvozok nevhodny na nase cesty, automaty prilis citlive na udrzbu...
Galant má rozvor 2635.....Honda Accord třeba 2670. No Galant je střední třída, ale i vzhledově může poměrně konkurovat....

Kdo chce velký rozvor za levný peníz,at si koupí Chrysler Stratus, ten má 2747 a s R4 2,0 z 96,97 stojej tak 75 tisíc a 2,5 V6 tak kolem 100-110....

(motor 2,5 V6 je od kolegů z Mitsubishi, pro ty co by měly kecy od amerických motorech) >😁 >😁 >😁

Rozměry 4746x1822x1374......

Evropská verze kotouče na všech 4 kolech, ABS, klima, el. okna (4) i zrcátka atd...

Jasně, Omega hnije, ale je velká a prostorná, bejvaj sice fest olítaný, ale sou za dobrý prachy, Sonata zas tak nespolehlivá nejni, sice má své chyby, ale opět zase je ze všech uvedených asi nejlevnější...

A taky relativně velké auto
matuS
hej, ale Dusan ma 9, takze musi hajit svoje farby... 😄
A nešla náhodou řeč o Xedosu 6? Tedy nikoli 9...
Konkurencí je Mitsu Galant, Toyota Camry apod.., která je přeci jen o něco levnější, i když jen mírně.

Nu kdo chce levnější, musí se poohlídnout po něčem jiném než Made in Japan - tedy nemusí alespoň částečně - když někomu stačí japonský motor, je tu jisté řešení

anebo se spokojit třeba s Omegou, která sice má pár vad na kráse, ale stojí méně, nebo Hyundai Sonata apod.....

Mitsubishi Galant neni konkurence, to je sice neobvykla, ale zcela typicka stredni trida. Xedos 9 ma oproti Galantu o 12cm vetsi rozvor a to uz je zatracene znat. Camry uz spise, ale i ta ma rozvor o 8cm mensi, i kdyz je to vicemene stejna trida.

Omega do roku 2001 ma vcelku neresitelne problemy s korozi a ta spolehlivost je obecne nekde jinde. Ale je fakt, ze za ty penize to neni nejhorsi volba.

Hyundai Sonata az do aktualniho modelu (rok stareho) je jako auto v uplne jine lize a nema smysl ji srovnavat se "serioznimi automobily".
No případná oprava se hlavně nevyplatí....

To samý dát pozor na hydroštely (pokud je dotyčné autí má) + další běžné věci
No jasně, Mzada 121 ála Ford Fiesta....O tom už tu byla xy řeč. víme, známe 😁
Konkurencí je Mitsu Galant, Toyota Camry apod.., která je přeci jen o něco levnější, i když jen mírně.

Nu kdo chce levnější, musí se poohlídnout po něčem jiném než Made in Japan - tedy nemusí alespoň částečně - když někomu stačí japonský motor, je tu jisté řešení >😁

anebo se spokojit třeba s Omegou, která sice má pár vad na kráse, ale stojí méně, nebo Hyundai Sonata apod.....
Hmm, tak ty podceňované konkureční šmejdy od někud zpoza oceánu nežerou při nájedzu cca 180 tisíc ani kapku oleje. A Mazda při 100 tácech jo? Kdeže udělali soudruzi z mazdy chybu??? >😁

Možná v servisním intervalu výměny, ty šmejdi z propadliště dějin mají po ujetí 100 tis. mil serv. interval 5 tis. KM >😁 >😁 >😁 sou teda dobruzi co jezdí na olej i 15 táců, ale ty se pak nesměj diviti 😁
NA co si dat pozor, je jednoduche a uz to tady mockrat zaznelo, hydraulicke zvedatka, jak nekdo psal, motor musi jen sevelit, to jsou 6V mazdy na to extra, nesmi jit nic slyset, sveho casu jedno stalo kolem 1.000,-, ted nevim, ale lepsi je si s tim pohrat a udelat to natvrdo, dale co je jeste dulezite jsou podvozkove zalezitosti, jako cepy stabilizatoru a spodni cepy, pozor jsou pouze s ramenem a nedaji se vymenit samostatne, dale jak uz nekdo úsal, vyfuk, atd

ja osobne jsem nad tim autem premyslel, ale byl jsem hodne zklamany dynamikou vozu, na to, ze to byl 6V to bylo naprosto o nicem, prislo mi to skoro jako nejaka 1.6 (to asi prehanim, ale prislo mi to tak), mozna to byl nejaky spatny kousek, nebo neco, ale to byl duvod, proc jsem treba ja nekoupil a sel jsem do uplne jineho auta...., tak hodne zdaru a najetych km. >😁 >😁 >😁 >😁
čau, chlapi mě hlavně zajímá 2,0 V6 , protože hledám xedose 6 a tam byl tenhle motor nejčastěji. 1,6 16V je jako šafránu. 2,5 V6 a 2,3 V6 je pro xed 9. Ten 2,0 V6 je taky háklivej na olej?A když jo,tak co konkrétně to může být?Případná oprava je náročná,dráhá?
matuS
Je pravdou, ze olej je potreba kontrolovat, ale to plati o vsech vicevalcech, ktere nejsou vybaveny spolehlivou indikaci hladiny oleje.

olej treba kontrolovat, to je pravda, ale zeby kazdy viacvalec cuckal olej samozrejme nieje pravda.
Jinak ke Xedosum - týká se to vlastně jen typu 9, ale co sem koukal na tipcar.cz, tak super předražený, aby autí s 2,5 V6 z 96 s najetejma 160 tácama koštovalo 138 ticís, když konkurence stojí 95-100 je trochu mimo

Jen tak pro zajimavost jaka konkurence? Jinak tahle auta jsou docela draha i v Nemecku. U starsich aut je dost dulezita spolehlivost a Mazdy z devadesatych let jsou opravdu kvalitni auta.
Hlavně nekupuj motorizace 2.5 V6. Po cca 100.000 km začíná výrazně brát olej a kolem 150.000 už je ta spotřeba velmi často až 1 l/1000 km!

Jina rozumna motorace v podstate neexistuje, takze to neni moc dobra rada. Jinak 2.5V6 dokaze naject bez problemu 300.000km. Je pravdou, ze olej je potreba kontrolovat, ale to plati o vsech vicevalcech, ktere nejsou vybaveny spolehlivou indikaci hladiny oleje.
Hlavně nekupuj motorizace 2.5 V6. Po cca 100.000 km začíná výrazně brát olej a kolem 150.000 už je ta spotřeba velmi často až 1 l/1000 km!

doporučuju nákup v autoPointu v Praze 4-Spořilově, kde se na ojetiny poskytuje i jakás takás záruka a auta jsou před prodejem prohlížena v servisu. Právě tam jsem zažil GO tohoto motoru v rámci záruky...
Baryku, no ono uplne staci, ze male modely Mazdy su krizene s Fordom...No a Xed9 je lacnejsi ako vacsina podobnych konkurencnych pekacov (BMW5, MB-E), odhliadnuc od par americkych pekacov, ktorych sa u nas vsetci boja a nikto to kupit nesce, ze ano... (rozoberat ci opravnene alebo neopravnene tu nebudeme, to by bolo na dlho 😉 )
MX6. Navíc Probe = Mazda, to vlastně žádnej Ford neni >😁 >😁 A Probe je kupátko, taže prodejce fakt asi věděl kulový, když se takhle náramně sekl >😁

Jinak ke Xedosum - týká se to vlastně jen typu 9, ale co sem koukal na tipcar.cz, tak super předražený, aby autí s 2,5 V6 z 96 s najetejma 160 tácama koštovalo 138 ticís, když konkurence stojí 95-100 je trochu mimo >😁 Takovej sem tam viděl víc, dokonce jedno i s 210 tisícme na křížku za obdobnou cenu >😁 😁
TSMART: Do urcitej miery mal ten predajca pravdu, hoci to tak trosku poplietol. Rad Xedos6 zdiela vacsinu dielov s radom 626GE ("gulaty" model r.v. 92-97) - takisto ako MX-6. ProbeII je "americkym derivatom" MX-6 (tak, ako prvy ProbeI bol americkym derivatom 626 rad GD - 1987-1991) - rovnaky podvozok, motory 2.0i (stvorvalec) a 2.5V6. Neboj sa, Xedos6 je cistokrvny Japonec, dokonca aj vyrabany v Japonsku. Amici si len "prihriali polievocku".
matuS
ford probe je rovnake auto s mazdou MX6, nie Xedos6, takze povedal by som ze predajca sa pekne sekol. :shock:
čau všichni, tak jsem možná našel svůj vysněný kus...zatím ho neberu tak to nechci víc rozepisovat, co mě, ale dostalo, prodejce mi tvrdil, že xedos 6 je vlastně předělaný Ford Probe 2,prej podvozek a většina komponentů celého auta, JE TO PRAVDA???To mi docela zkazilo dojem z tohoto auta 8-s ne,že bych měl něco proti Fordům, ale mám za to,že koupím "čistokrevnýho japonce". Jo a dík za info ohledně kotoučů.
impaler
Díky, to jsem ani nedoufal...😊 Chtěl jsem se ujistit, že to počká na garančku ve 40 tkm, super.
Pak bych se tím nezabýval, dokud to nebude výrazně horší.
impaler
Mitsi: a když tu a tam zabrní při silnějším brždění z vyšších rychlostí (140-160)? Mám na nich 33 tkm, Mondeo je v tomto prý pověstné nízkou trvanlivostí, kdosi při těchto km už musel měnit. Při lehkém dobržďování (městská zácpa i jízda město, meziměsto) naprosto nic, pohoda. Zostra na dálnici někdy zabrní do volantu, ale ne vždy. Nic strašného, ale znatelné. Rozdíl v brzdném účinku nepozoruju, do strany netáhne nikdy. Dík za info.
To zrovna nemaj, ale pokud to má rejhy jak řádky v poli tak to nemusíš ani zkoušet. Kotouče nejsou žádná pálka, v pohodě to spraví 7-8 litrů i deskama (všechny 4) 😁
Jasně! Zvlněný kotouče mají na sobě takový ty kadeře... >😁

Ale teď vážně: Pokud "kopou" do volantu při jemném přibržďování, ale při intenzivním už ne, pak jsou "jen" načaté. Pokud "kopou" i při brzdění "na fest", jsou už úplně hin. A teprve tehdy je to cítit i v pedálu!
Zvlněný kotouče se obvykle poznaj tak, že je to vidět na první pohled nebo že si šáhneš >😁

Jasně že ty auta budou mít jeto 170-200 táců, ale to není vůbec problém, zvláště pro V6 (sou odolnější jak čtyřhrnky).....

Co se týče Xedos 9, nechápu, co jde zkazit na 2,5 V6....Co se vám na tom nelíbí?

Další alternativa k tomuto typu vozu je Toyta Camry či Mitsubishi Galant nebo Chrysler Stratus.
k těm kotoučům,ucítíš to na pedálu,nebo to bude trochu hučet.jinak taky jsem pokukoval po šetce a je to fakt mazec auto.motor V6 nebude tolik úsporný jako ta šestnáctka ale bude to znát na výkonu.šestnáctek tu opravdu na prodej moc není,narazil jsem na jednu nebo dvě 😒,takže to vyhraje nejspíš 2.0 V6.co se týče počtu najetých km,tak s nějakými 200 tisíci bych si hlavu moc nelámal,jestliže byl použit kvalitní olej tak to bude OK a jestli někdo šetřil a auto jen využíval bude to znát všude jinde..výbava je tam kvalitní i když už jsem viděl pár kousků bez kůže,ale na to to nejezdí...jinak obsahy nad 2.0 jsou opravdu záležitostí devítky,ale moc chvály jsem na ně neslyšel a na Millera už vůbec.při koupi dávat pozor úplně na všechno,ostatně jako u všech aut,motor by měl jen ševelit...přeju úspěšný lov,asi to nebude jednoduché,ale držím palce 😄
to Mufty: díky za rady, najeto kolem 200tkm. očekávám, našel jsem jich pár se 120tkm. ,ale jak říkáš budou zřejmě stočený. Jak poznám,že jsou na autě zvlněný kotouče?bude to při brzdění s autem "házet" nebo musím na zkušebnu?
Ja som chcel dakedy xedosa6 ale ked som videl tu hnusnu pristrojovku tak som radsej kupil 626ku. Inak je jasne ze skoro vsetky manezerske sedany tohto typu za tuto cenu maju najazdene 200 t. a viac km, takze ked uvidis niekde 120 t. km tak je zrejme stoceny tachac a nemozes vediet co ta caka a kolko ma skutocne. Hlavne si to dobre pozri, ci nehnije komplet vyfuk aj pod autom, ci nebuchaju napravy, nehucia loziska, neklepu hydra aj po dlhsom volnobehu musi ist motor stale hladko a bez cukania, pozri vsetky odlisnosti na kasni ako neprelakovane spoje a podobne, ci niesu zvlnene kotuce, opotrebovane brzdove oblozenia, pneu, hradza na lemoch blatinkov atd... toho je vela. Toto su trable ktore som ja na mazde mal.
2.3MCE jazdi celkom pekne, ale kompresor aj automat su celkom dost citlive zalezitosti.

Hlavne ten automat stoji za prd a 2.3 210k ma s automatem horsi dynamiku nez 2.5 170k s manualem!
jo s tou barvou je to dobrej poznatek, ta vínová metalíza je hodně častá. To jestli se chci lišit není podle mě nutný tolik řešit, kolik xedosů denně potkáte na silnicích???Ta 1,6 16V se shání strašně těžko, narazil jsem zatím jen na jednu a ta vypadala po bouračce, měla špatně slícovaný díly. Ale já bych neohrnoval nos ani nad tím 2,0 V6 spíš naopak bych ho upřednostnil. Už vím, že si tam dávat pozor na olej jinak zatím nic.
lorenzlubos
Xedos 6 bol krasny, Xedos 9 uz moc nie. Ak by prisiel pred 6-kou, tak OK, ale po nej, to bol krok mimo...

Fakt je, ze u nas su najma 2.0 V6 a aj ked je ich viac ako 1.6, je to vacsi unikat, chapete, nie? Fakt je, ze su fakt asi vsetky v kozi, s klimou, abs, 2xABG....ale naviac v bordovej metalize. Chcem vyniknut? Kup si inu farbu, lebo to je medzi Xedosmi6 nieco ako biela farba pri Trabant 601. Inak Mazdy moc nemusim, ale Xedos 6 je fakt skvela.
www.mazdaklub.sk

Vo fore je dost majitelov Xedosu6, ti Ti poradia. Xed6 mal len motory 1.6-16V (ku nam sa oficialne nikdy nedovazal) a 2.0-V6. Vacsina aut u nas ma uz toho hodne za sebou, preto treba davat velky pozor pri vybere. Ten V6 casto zerie olej. Motory 2.5V6 a 2.3-MCE su vyhradne pre Xedos9. 2.3MCE jazdi celkom pekne, ale kompresor aj automat su celkom dost citlive zalezitosti.
Nemal som este moznost previezt sa na Xedos6, ale na pohlad je to take sympaticke vozidlo...take pre sportovejsich muzov v oblekoch...velmi pekna...k tomu na 17"elektronoch v metalize...ej veru...co sa motorov tyka ja som zatial videl a pocul iba o 2,0V6...ma aj slusnu vybavu...este som nevidel kus, ktory by nemal celokozeny interier a to som ich videl dost. Ma sa mi zda 2xairbag, abs, klima, komplet vsetko v elektrike...myslim, ze velmi kvalitne auto.a spolahlivost neviem posudit, ale nakolko je to mazda, tak by mala byt velmi dobra...
nejde mi to odeslat budu to zkoušet kdyžtak i zítra jo už by to tam mělo být 😊
foto posílám

k těm motorům zmiňuješ se o koupi xedose 6 a mylím si že tam byly montovány pouze 2-ou litry 2.3 a 2.5 je záležitost Xedos 9 ale na 100% to nevím
Pavel323: díky za rady, přiznám se,že jsem na 1,6 16V ještě ani nenarazil, zatím jsou všude jen 2,0 V6 105kW; 2,5 V6 123kW a poslední 2,3 V6 155kW (Millerův cyklus) ten je navíc s kompresorem,z tohoto pro mě naznámého motoru mám i strach co se spolehlivosti a ceny oprav týče.Ty fotky tvojí Mazdy mi pošli na TSMART@seznam.cz (+ data vozu:r.v.,najeto,motor,výbava aj.) , ale říkám předem,že jsem spíš pro Xedose 😉
no xedos je velmi dobrá volba jako mazda sama. auto musí být ve stavu na to si dej pozor . co se mottoru týče vím že 6-ti válce jsou choupostivý na olej musí se kontrolovat protože při spotřebě oleje se zadírají zdvihátka ventilů. s Z hlediska ůspornosti by byl lepší 1.6 16v ale těch je u nás jak šafránu a k tomu ho sehnat jěště ve stavu to bude kumšt. jinak je to auto menší než 626-ka ale komfortnější. spolehlivost je na výborné ůrovni vlastním 626-ku takže vím o čem je řeč. jinak ti zasílam tuto nabídku

za 75000kč nabízím ti svou Mazdu 626 v super stavu bez koroze 1.8 16v já s ní jezdím za 6.5l na 100km. je v zimě nejetá ošetřená nastřikem spodku a dutin loni touto dobou v současné době SPZ v depositu to ohledně zimy a ted ji budu v červnu přihlašet. jsem druhý majitel.je to mazel.spolehlivost je u ní vždy až na prvním místě to mi věř!! můžu klído poslat foto zatím ahojky
Zdravím, uvažuji o koupi Mazdy Xedos 6 do 100 000kč , zajímal by mě Váš názor,zkušenosti,spolehlivost,jaký motor je nejvhodnější-preferuji spíše rychlejší jízdu. Díky