Obe su rocnik 2000. Vybava😒br />
SDi: 5 miest, ABS, 4 airbagy, nejake radio, Color-Paket (klucky,zrkadla, bocne listy vo farbe karoserie), dalej neviem....
TDI: 4 miesta, ABS, 2 airbagy, kazetove radio VW, el. ovl. okien a zrkadiel, vyhriev. pred. sedadla, pal. pocitac, hmlovky, centr. zamykanie, ....
To SDI vyzera na lepsiu kupu rozumom, ale to 3L TDI je ako som uz raz pisal moje auto snov. SDI by som bral ako docasne, 3L TDI ako trvale auto. Velmi sa bojim poruchy toho Tiptronicu v TDI a vobec poruch pri takom pocte km. Ma dost zniceny interier, ale idu ho precalunit do povodneho stavu.
Co myslite, ma Fabia SDI Comfort r. 2000 173000km aspon taku hodnotu ako VW Lupo 3L TDI r. 2000 175000km? Lupo ma naviac vyhr. sedadla a tu pol👋automatiku, Fabia vyhr. zrkadla, volant nastav. aj pozdlzne, o jedno miesto viac, vacsi batozinovy priestor, dialkove ovladanie centr. zamykania.... Ak by som im dal Fabiu na protiucet, mohlo by to byt 1:1? Ak by to brali stylom, ze skor predaju asi tu Fabiu a zarobia na nej ako na tom Lupe. To Lupo TDI im tam stoji min. 2 mesiace. Asi ho nik nechcel. Cena zatial dole nesla. Ked som sa pytal, kedy bude OK, povedal mi, ze buduci tyzden, ze ho prave idu robit. Ked bolo Lupo 3L TDI nove, mal som 17 a pol roka a dival som sa nan ako na auto snov. Jazdim vacsino sam a vacsinov po meste. Okrem do roboty a domov aj ako "donaska pizze" v druhej robote. Tam by sa dalo tou spotrebou dost usetrit. Aj parkovalo by sa dobre. Ak aj nejdem sam, tak len vo dvojici. 4 sme sli v aute len vynimocne a 5-ti len raz, aj to len preto, ze som navrhol ist na dane miesto mojim autom. Ak by som potreboval odviezt chladnicku, ci nabytok, na to mame doma 9-miestne Vivaro. Tak co vy na mojom mieste? Asi mi bude chybat spojkovy pedal, ale za tu spotrebu to ozeliem.
SDi: 5 miest, ABS, 4 airbagy, nejake radio, Color-Paket (klucky,zrkadla, bocne listy vo farbe karoserie), dalej neviem....
TDI: 4 miesta, ABS, 2 airbagy, kazetove radio VW, el. ovl. okien a zrkadiel, vyhriev. pred. sedadla, pal. pocitac, hmlovky, centr. zamykanie, ....
To SDI vyzera na lepsiu kupu rozumom, ale to 3L TDI je ako som uz raz pisal moje auto snov. SDI by som bral ako docasne, 3L TDI ako trvale auto. Velmi sa bojim poruchy toho Tiptronicu v TDI a vobec poruch pri takom pocte km. Ma dost zniceny interier, ale idu ho precalunit do povodneho stavu.
Co myslite, ma Fabia SDI Comfort r. 2000 173000km aspon taku hodnotu ako VW Lupo 3L TDI r. 2000 175000km? Lupo ma naviac vyhr. sedadla a tu pol👋automatiku, Fabia vyhr. zrkadla, volant nastav. aj pozdlzne, o jedno miesto viac, vacsi batozinovy priestor, dialkove ovladanie centr. zamykania.... Ak by som im dal Fabiu na protiucet, mohlo by to byt 1:1? Ak by to brali stylom, ze skor predaju asi tu Fabiu a zarobia na nej ako na tom Lupe. To Lupo TDI im tam stoji min. 2 mesiace. Asi ho nik nechcel. Cena zatial dole nesla. Ked som sa pytal, kedy bude OK, povedal mi, ze buduci tyzden, ze ho prave idu robit. Ked bolo Lupo 3L TDI nove, mal som 17 a pol roka a dival som sa nan ako na auto snov. Jazdim vacsino sam a vacsinov po meste. Okrem do roboty a domov aj ako "donaska pizze" v druhej robote. Tam by sa dalo tou spotrebou dost usetrit. Aj parkovalo by sa dobre. Ak aj nejdem sam, tak len vo dvojici. 4 sme sli v aute len vynimocne a 5-ti len raz, aj to len preto, ze som navrhol ist na dane miesto mojim autom. Ak by som potreboval odviezt chladnicku, ci nabytok, na to mame doma 9-miestne Vivaro. Tak co vy na mojom mieste? Asi mi bude chybat spojkovy pedal, ale za tu spotrebu to ozeliem.
No jestli je to pro tebe auto snů, tak to bude těžký, z toho co jsi napsal bych bral SDI, protože mi přijde hodně velký riziko kupovat, takhle odhoněný a zničený auto (interiér). Pokud dáš fabii na protiúčet, tak si myslim, že budeš stejně něco doplácet.
Ale jestli ho opravdu chceš (TDI), tak si vem sebou dobrýho mechanika, zjisti si nakolik je to auto shruba stavěné, kolik dostaneš za fabii, jestli je ten interiér opravdu nějak výrazněji poškozen a auto je tam dva měsíce, tak požaduj nějakou slevu, třeba 10 000 😉 Ale rozhoduj se opravdu dobře, protože opravovat toto "zvláštní vozítko" nebude nic levného.
Ale jestli ho opravdu chceš (TDI), tak si vem sebou dobrýho mechanika, zjisti si nakolik je to auto shruba stavěné, kolik dostaneš za fabii, jestli je ten interiér opravdu nějak výrazněji poškozen a auto je tam dva měsíce, tak požaduj nějakou slevu, třeba 10 000 😉 Ale rozhoduj se opravdu dobře, protože opravovat toto "zvláštní vozítko" nebude nic levného.
Ten interier idu precalunit. Rovnako vymenia zadny naraznik, ktory je prasknuty, inak auto neburane. Servisnu knizku nema, ale na motore je vysacka, z 1/2006, ze bol meneny olej pri 169000km a dalsia vymena ma byt pri 184000km. Da sa teda ocakavat, ze odvtedy stoceny tachometer nebol, predtym bohvie. Dnes som tam bol totiz znovu. Opat som si aj sadol. Dnes sa mi uz posed nezda nizko (nema vyskovo nastav. sedadlo). Co som pozeral ine 3L TDI, vybavu to ma fakt dobru, vyhr. sedadla nemam ani na Fabii. Vsimol som si ale, ze dvere batozinoveho priestoru nie su original z 3L TDI. Na 3L TDI mali vrchnu cast hranatejsie tvarovanu. A tieto su z klasickeho Lupa. Cestou do bazaru som sa zastavil v predajni VW a tam mi povedali, ze s nahradnymi dielmi na 3L TDI nie je problem. To je fajn. Lupo 3L TDI som v bazare v SK videl len este dalsie 2. Obe maju najazdene okolo 110000km. Jedno stoji 249000Sk a druhe 209000Sk. To vsak bolo burane, ma vystreleny airbag spolujazdca a mozno aj vodica. Obe su strieborne a nemaju taku bohatu vybavu. Toto je biele a sialene sa mi takto paci. Zaujimave je, ze ked som sa pytal na protiucet, povedali mi, ze ta Fabia SDI, co tam maju, im tam stoji uz pol roka (Classic + neorginal radio s CD, 105000km,219000Sk). Tvaril sa, ze nic moc (ten vcera, ze sa da). To Lupo doviezli vraj pred cca 4 mesiacmi. No najmenej 2 mesiace im tam uz stoji a zrejme ho nik nechcel. Nechcem doplacat ani halier. V inom pripade ho urcite neberiem. Myslim, ze Fabia SDI Comfort 175000km ma vyssiu sancu na predaj za 230000Sk ako ten VW Lupo 3L TDI 175000km. Najradsej by som to s nimi len proste vymenil. Tym padom by mali zisk ako pri tom Lupe a snad auto s vacsou nadejou na predaj. To asi suhlasit nebudu. Ale uvidime neskor, ked im tam bude to Lupo dlho stat a tas Fabia SDI Classic bude predana. Snad... Coraz viac ho chcem. Uplna dokonalost!
Takže ani nejmenší šance zjistit km, píšeš že má jiné dveře od kufru a bouraný nebylo, samozřejmě výměna dveří nemusí být spojena s bouračkou, ale je to nějaký divný, že by majitel, když už do něho dal takové prachy, šetřil a sehnal nějaké z vrakáče 8-s Zkontroluj všechny díly jaký mají rok výroby a toho mechanika sebou 😉
Tie dvere: Teraz som si pozrel test VW Lupo 3L TDI tu na auto.cz a tie dvere ma tiez take obycajne. Je mozne, ze pri predstaveni modelu (1999) boli dvere ine a neskor rovnake (uz 2000?) ako bezne Lupo. Na 175000km ma tie potahy znicene asi dost, ale ono je to auto do mesta, takze sa daju ocakavat kratsie trasy a tym padom viacej nastupovani/vystupovani na pocet km. Urcite by som ho bez odbornika nechcel kupit. Predstavoval by som si to takto: prehlidka v servise VW, ktoru, ak bude auto OK, hradim ja. Ci budu suhlasit....
Ja som automobilovy nadsenec, ktory ma rad povodny stav a tot ma povodne radio, disky, vsetko... Ak bude na novo precalunene, je to spica! Auto hodne veterana. Vyrobilo sa ich nejakych smiesnych 27000ks. Tej prevodovky sa bojim, ale videl som na nete tieto auta aj vysoko cez 200000km. Zaujimave je, ze aj ked nema posilovac riadenia, slo volantom tocit lahko a to auto este stalo. Pri 40km/h rozdiel oproti posilovacu citit asi ani nebude. Teraz som na Fabii dal 4831Sk za opravu posilovaca, takze s absenciu posilovaca na tom Lupe som spokojny (od 2001 sa dodaval za priplatok) viac, nez keby bol (vyssia spotreba, moznost jeho poruchy).
Ja som automobilovy nadsenec, ktory ma rad povodny stav a tot ma povodne radio, disky, vsetko... Ak bude na novo precalunene, je to spica! Auto hodne veterana. Vyrobilo sa ich nejakych smiesnych 27000ks. Tej prevodovky sa bojim, ale videl som na nete tieto auta aj vysoko cez 200000km. Zaujimave je, ze aj ked nema posilovac riadenia, slo volantom tocit lahko a to auto este stalo. Pri 40km/h rozdiel oproti posilovacu citit asi ani nebude. Teraz som na Fabii dal 4831Sk za opravu posilovaca, takze s absenciu posilovaca na tom Lupe som spokojny (od 2001 sa dodaval za priplatok) viac, nez keby bol (vyssia spotreba, moznost jeho poruchy).
A este nieco: Lupo nema priameho nastupcu (Fox je poriadne vacsi), nehovoriac o 3-litrovej verzii. Z toho dovodu nebudem nikdy mat pocit stareho modelu, co pri Fabii mam uz teraz (facelift 2004, nova generacia 2006). Lupo sa proste vyrabat prestalo a verzia 3L TDI vosla do historie. Bude v kazdej encyklopedii automobilov, aj tej menej rozsiahlej. Je to rarita. Pride cas, ked mu bude hodnota stupat. A stupat zacne skor, ako pri jeho rovesnikoch a taktiez rychlejsie.
Koukám, že jsi rozhodnutý, víš o tom autě daleko víc než já, tak vem mechanika a jdi pro něj 😉 Bude to, to nejlepší co můžeš udělat 😊
Problemom moze byt ten protiucet. Fabiu este len splacam a teda by som to Lupo bral len vymenou za Fabiu, ziadne priplacanie. Lupo stoji 230000Sk, moju Fabiu by za tolko neodkupili, ked im ta mstoji rovnaka Classic 105000km za 219000Sk uz pol roka. Musim vyckat, kym predaju tu Fabiu a klesne cena Lupa. Snad mi ho nikto zatial nekupi. V bazary elmi dobre vedia, ze je to rarita a ze je mozno jedine v Kosiciach. Esteze je biele. Biele sa predava vraj najhorsie a pre mna je to zas najlepsia mozna farba. Ake spravanie voci predajcovi by ste mi poradili, aby znizil cenu, ci vymenil za Fabiu. Aku taktiku?
Nevim jakou taktiku zvolit, ale pro tebe je výhoda, že čím déle tam bude, tak tím spíš je větší šance, že ho slevní, ale zase potřebuješ aby se prodala ta fabie, no 8-s Já být tebou tak asi zkusím, prodat fabii sám nebo jí dát do jiného bazaru a s penězma jít do toho, kde je Lupo a ukecávat, ukecávat... 😊
3L TDI: 230000Sk, 175000km, 2.99l/100km
1.7 SDI: 125000Kc, 95000km, 4,4l/100km
To SDI ma naviac bocne airbagy, je cervene. TDI je biele, co je u mna farba, ktoru by som najradsej. To TDI ma urcite aj elektricke ovl. okien a zrkadiel, to SDI neviem (ak je to Trendline, tak by malo mat). Obe su po prvom majitelovi, SDI vraj z Ciech (je v Brne v bazary), TDI je z Nemecka. TDI ma prasknuty zadny naraznik a dost zniceny interier, ale idu ho vraj este len dat dokopy, takze bude snad ako novy. TDI ma original radio VW, SDI nejake ma, no neviem ci original. V oboch pripadoch by asi zobrali moju Fabiu na protiucet, co by znamenalo asi v pripade SDI, ze by mi priplatili, v pripade TDI by ho snad vymenili (Fabia SDI v inzeratoch bezne za 230000Sk). To SDI vyzera asi vyhodnejsie, avsak 3L TDI je original, kultove auto, milnik v historii, male, ale Niekto. Mam rad originalne vozy. Nepotrebujem original, za ktorym sa kazdy otoci, ale o ktorom ja viem, ze je original. Koniec koncov, bolo by original aj na ceste, nakolko to s tou bielou farbou je len polotovar na "umelecky vytvor". Mate skusenosti s 1.7 SDI (napr. v Pole, ci Arose)? Ono v oboch pripadoch to bude auto uspornejsie aj dynamickejsie ako Fabia 1.9 SDI. Ozaj: 3L TDI je 4-miestne, to 1.7 SDI vraj 5-miestne. Delene sedadlo nie je ani v jednom z tych dvoch.
Když ceny převedu, tak je to 172 000 Kč za TDI a 125 000 Kč za SDI. TDI má už dost najeto, můžeš očekávat závadu každou chvíli, SDI jestli není stočené, tak zas tolik najeto nemá, ale vzhledem k tomu, že je to nákupní taška, tak vůbec nevim na kolik to auto může být stavěné. Já osobně bych nebral ani jedno, pro mě to je předražená nákupní taška.