Zdravím všechny,zajímaly by mě vaše zkušenosti s těmito vozy.Myslím,že se jedná o hodně kvalitní svezení a konkurenční Octavia RS a spol. se asi na tyto pekáče jen tak nedotáhnou.Mám RS 2000 a do budoucna přemýšlím o Coswu,ale tahle kárka už bude zřejmě vyžadovat trochu jinou péči než dávám RS 2000.Zajímá mě,jestli někdo z vás,vlastní nebo vlastnil Cosiieho.Popřípadě mě zajímají i komentáře okolo RS 2000.Podle mě slušná raketa s parádním zrychlením. >😒]
Az bude kupovat Coswortha dej si bacha hlavne na stav vecina exeplaru bude asi boucha, tak ze je dulezite kolikrat, jak dobre opravene, vyhnoul bych se take najakym upravam mimo tovarnu pokud je to kvalitni - najaky racing dily tak to bude drahe, a auto bude urcite nekompromisne pouzivano tak ze asi repase , pokud to bude tuning tak to malo kdy bude v prospech veci a 100% u RS Coswortha je to ta nejveci prasarna a strile bych za to. >😁
Ale zalezi co od toho cekas, RS 2000 ma tu vyhodu ze urcite provoz je levnejsi. Je pravda ze Cosworth je proste legenda 😉 ja bych asi volil podle exemplare, delezity je urcite stav, a pak je jedno jetli to je RS 2000,Cosworth, RS 500 atd.
Ale zalezi co od toho cekas, RS 2000 ma tu vyhodu ze urcite provoz je levnejsi. Je pravda ze Cosworth je proste legenda 😉 ja bych asi volil podle exemplare, delezity je urcite stav, a pak je jedno jetli to je RS 2000,Cosworth, RS 500 atd.
No právě,četl jsem,že už je prakticky nemožný sehnat Coswo v základní verzi(bez úprav na motoru).A je jasný,že bude asi těžký sehnat Coswo v přinejmenším dobrém stavu.Vzhledem k tomu,jakej poskytuje výkon,nikdo jej asi moc nešetří,a ono to taky pak vypadá.Každopádně,pokud bych jej sehnal za přijatelnou cenu,určitě bych do něj něco málo vrazil.Taky bych nepohrdl RS 1600/2000 MK2,ale tohle si mohou dopřát jenom opravdoví labužníci.No uvidíme,možná postačí RS2000(MK6).Jak říkáš,všechno to jsou exempláře. 😄
Nazdar,
mam Cossieho uz dva roky, celkem je to treti, ktereho jsem mel cest ridit. Ja ho koupil tady v CR v hodne zubozenem stavu, udelala se komplet repase. Vyhoda = vis presne, co tomu autu je a das si ho do kupy sam. Nevyhoda = stalo to silene penize, jeste vic casu a jeste o moc moc moc vic nervu. Drobnemu "tuningu" jsem se nevyhnul, zcasti byl uz pred koupi proveden. Takze je vymeneny podvozek za stavitelny (IMHO nejvetsi slabina Cossieho spolu s brzdama), zvysen plnici tlak na turbu, jine vstriky, premapovani jednotky. Vymeneny cely vyfuk. Auto jede jako z praku, odhad cca. 300 koni.
Pokud nekdo shanite Cossieho v original stavu, vim o jednom, ktery je na prodej. Ma ho totiz tata 😄 Opet po repasi, motor s T35 (ja T25 😒 )
Co se jizdy tyce, tohle auto vyzaduje uplne jiny styl jizdy, nez RS2000. Jednak kvuli velkemu turbo lagu (T35), jednak kvuli ctyrkolu. To, ze se vsecko deje v podstatne vyssi rychlosti snad nemusim dodavat.
Jinak je to slusne, robustni auto. Klasicky zkontrolovat, jestli auto nekouri, po zahrati motor neklepe, netahne (klasika, spatne opravena havarka) a hlavne korozi.
Pokud chce nekdo kouknout, moje auto je na [odkaz] a nejake udaje o nem na [odkaz]
mam Cossieho uz dva roky, celkem je to treti, ktereho jsem mel cest ridit. Ja ho koupil tady v CR v hodne zubozenem stavu, udelala se komplet repase. Vyhoda = vis presne, co tomu autu je a das si ho do kupy sam. Nevyhoda = stalo to silene penize, jeste vic casu a jeste o moc moc moc vic nervu. Drobnemu "tuningu" jsem se nevyhnul, zcasti byl uz pred koupi proveden. Takze je vymeneny podvozek za stavitelny (IMHO nejvetsi slabina Cossieho spolu s brzdama), zvysen plnici tlak na turbu, jine vstriky, premapovani jednotky. Vymeneny cely vyfuk. Auto jede jako z praku, odhad cca. 300 koni.
Pokud nekdo shanite Cossieho v original stavu, vim o jednom, ktery je na prodej. Ma ho totiz tata 😄 Opet po repasi, motor s T35 (ja T25 😒 )
Co se jizdy tyce, tohle auto vyzaduje uplne jiny styl jizdy, nez RS2000. Jednak kvuli velkemu turbo lagu (T35), jednak kvuli ctyrkolu. To, ze se vsecko deje v podstatne vyssi rychlosti snad nemusim dodavat.
Jinak je to slusne, robustni auto. Klasicky zkontrolovat, jestli auto nekouri, po zahrati motor neklepe, netahne (klasika, spatne opravena havarka) a hlavne korozi.
Pokud chce nekdo kouknout, moje auto je na [odkaz] a nejake udaje o nem na [odkaz]
Cauko,
RS2000 4x4 jsem mel, jezdil s tim v zime a docela ... no jak to rict ... zadokolka 😄 Predni kola tam byly fakt jen na otaceni volantem. Mozna se jeste nekde vali k prodeji, pred dvemi lety sla do sveta tusim za 160k, vicemene bez problemu.
Spotreba Cossie 20l neni problem, precijen se s tim jezdi jinak nez s Ochcafkou TDI 😄 Ale kdyz lilo a jel jsem z okruhu v Brne domu cca 110 - 120, zralo to osm 😊
Na zauceni doporucuju jakekoli slabsi ctyrkolo a kluzky povrch (sterk, mokro, snih, kluzka folie) a hlavne HODNE mista.
RS2000 4x4 jsem mel, jezdil s tim v zime a docela ... no jak to rict ... zadokolka 😄 Predni kola tam byly fakt jen na otaceni volantem. Mozna se jeste nekde vali k prodeji, pred dvemi lety sla do sveta tusim za 160k, vicemene bez problemu.
Spotreba Cossie 20l neni problem, precijen se s tim jezdi jinak nez s Ochcafkou TDI 😄 Ale kdyz lilo a jel jsem z okruhu v Brne domu cca 110 - 120, zralo to osm 😊
Na zauceni doporucuju jakekoli slabsi ctyrkolo a kluzky povrch (sterk, mokro, snih, kluzka folie) a hlavne HODNE mista.
Radši piš co jsi neměl,to bude rychlejší. >😁 U toho RS2000 4x4 by mělo být stejné rozložení hnací síly jako u Coswortha ne?Zhruba 35:65.Každopádně to musí bejt větší odpych než u předního pohonu,a taky určitě skvělý do zimy.
Mám těd celkem problémy s vonoběhem.Na těch 1000ot. se nedrží a nedrží,občas mu musím pomoct aby nechcíp.Ptal jsem se známých,ti o tom nemaj ani páru.Osobně si myslím že mi někde přisává vzduch.Nevíš,jak zjistit čím by to mohlo být?
Mám těd celkem problémy s vonoběhem.Na těch 1000ot. se nedrží a nedrží,občas mu musím pomoct aby nechcíp.Ptal jsem se známých,ti o tom nemaj ani páru.Osobně si myslím že mi někde přisává vzduch.Nevíš,jak zjistit čím by to mohlo být?
Bylo i v Nemecku, tohle konkretni dovoz Svycarsko.
Co se volnobehu tyce, muze to byt spousta veci... od falesneho vzduchu pres ventil volnobehu az po pitome svicky...
Co se volnobehu tyce, muze to byt spousta veci... od falesneho vzduchu pres ventil volnobehu az po pitome svicky...
No,myslím že slovo historie je až trochu moc.Zase bych to tak nepřeháněl.Ikdyž v historii Fordu patří mezi nejúspěšnější modely,ještě bych jej neodepisoval,určitě se tu bude prohánět dlouho.
Tohle je stroj,Cossieee!!Focus RS/ST-hadra
[odkaz]
[odkaz]
Fisico: trochu opozdene, ale jak si sem daval v kvetnu odkaz na autoweb.cz na ten clanek o escotu, tak jsem se docela pousmal nad tim jak pisou ze se znich da vymackat 400 nebo az 500 koni. Prave ted mi vedle pocitace lezi casak ve kterym je auto s timhle motorem a ma 872koni...
+ pred mesicem a kus sem byl na zavodnim okruhu Silverstone, protoze se tam poradal snad nejvetsi Evropskej Fordackej sraz. Bylo tam tak 400 - 500 sierr cosworthu, tak 200 escortu coswortu, no a ostatni auta jsem ani se nesnazil odhadnout kolik jich tam je. Mam fotku kde je pohromade minimalne sestnact RS500, Na celym srazu jim bohlo bejt kolem 20ti. (na to ze jich vyrobili 500 je to docela dobra ucast) Pak tam byly dve RS200. Jedna RS200 tam porad jezdila merenou akceleraci z 0 na 60mph. (vazila 700kg a mela 750koni) no nejrychlejc jsem ji to videl zajet za 2,8 sekundy, ale v jednom casopise o par mesicu driv psali ze se dostal na 2,4 sekundy!!! >😒]
+ pred mesicem a kus sem byl na zavodnim okruhu Silverstone, protoze se tam poradal snad nejvetsi Evropskej Fordackej sraz. Bylo tam tak 400 - 500 sierr cosworthu, tak 200 escortu coswortu, no a ostatni auta jsem ani se nesnazil odhadnout kolik jich tam je. Mam fotku kde je pohromade minimalne sestnact RS500, Na celym srazu jim bohlo bejt kolem 20ti. (na to ze jich vyrobili 500 je to docela dobra ucast) Pak tam byly dve RS200. Jedna RS200 tam porad jezdila merenou akceleraci z 0 na 60mph. (vazila 700kg a mela 750koni) no nejrychlejc jsem ji to videl zajet za 2,8 sekundy, ale v jednom casopise o par mesicu driv psali ze se dostal na 2,4 sekundy!!! >😒]
jj taky jsem videl par kousku,ktery dosahovaly vykonu az 770koni,ja opravdu nechapu,jak je to vubec mozny.Vymackout ze 4 valcu takovy rany.co bych dal za takovou sirku cosworth nebo jejiho novejsiho kolegu 😞
frantajetel:Škoda,že se přetaly vyrábět.Myslím,že tenhle model měl vždycky co nabídnout za perfektní cenu.At´ už rodinný vůz,combi,cabrio,nebo něco dravějšího v podobě RS,supersport v podobě RS Cosworth.Ty vozy byly jakž takž dosažitelné,ale kdo dnes splaší milion na Focus RS?Kdesi jsem četl,že Focus je vlastně tak trochu zmodernizovaný Escort,koncepce je prakticky úplně stejná,at´ už jde o podvozek,nebo motor.Ale cenový rozdíl je brutální
Tak to je vazne ulet 😄 Focus je koncepcne ZCELA nove auto a predstavuje opravdu krok o svetelne roky oproti escortu.
Focus RS jinak stal stejne penize, co stal novy Escort RS Cosworth. Co se koncepce techto dvou aut tyce, snad neni nutno srovnavat (2WD vs. 4WD)
Focus RS jinak stal stejne penize, co stal novy Escort RS Cosworth. Co se koncepce techto dvou aut tyce, snad neni nutno srovnavat (2WD vs. 4WD)
Zdarec, nevíte někdo jak to bylo u coswortha s malým a velkým turbem?? Od kdy se který montovalo?? díky
Zdravim myslite ze bych mohl sehnat RS 2000 do 50 000kc ? Ja se dival co maj v nemecku a byly tam hodne pekny kousky i za 40 tak me zajima jestli se da sehnat i u nas. A popripade mi napiste na co si mam dat pozor atd protoze to bude muj 1. Ford ja byl driv Italofyl. Za blizsi info budu moc vdecny mejte se cau
zdarek
Tak do 50 tisic,to neni lehky sehnat takovej kousek v peknym stavu.V nejakym casopise jsem cetl inzerat na RS2000 za 49.Bude to asi jeden z prvnich,(91).Muzu ti na nej napsat telefon jestli chces.Predevsim,nez nekde Forda vemes,poradne ho projed,vetsina jich je ve spatnym stavu,a poznas to uz podle te prvni jizdy.Zamer se na vykon motoru,rizeni a brzdy.Vetsinou byvaj uz hodne chyceny korozi,zkontroluj vyfuk,zadni nosniky.Hodne trpi napravy(cepy,ramena atd.).Taky se mrkni na baterku.Jinak ti to auto ale vrele doporucuji,skvela kara!Na netu jsem ho nikde pod 60 nenasel
Tak do 50 tisic,to neni lehky sehnat takovej kousek v peknym stavu.V nejakym casopise jsem cetl inzerat na RS2000 za 49.Bude to asi jeden z prvnich,(91).Muzu ti na nej napsat telefon jestli chces.Predevsim,nez nekde Forda vemes,poradne ho projed,vetsina jich je ve spatnym stavu,a poznas to uz podle te prvni jizdy.Zamer se na vykon motoru,rizeni a brzdy.Vetsinou byvaj uz hodne chyceny korozi,zkontroluj vyfuk,zadni nosniky.Hodne trpi napravy(cepy,ramena atd.).Taky se mrkni na baterku.Jinak ti to auto ale vrele doporucuji,skvela kara!Na netu jsem ho nikde pod 60 nenasel
Ja hodlam kupovat az po zime ale ted vazne nevim jestli dotahnout z nemecka nebo koupit u nas ale to auto je jinak uzasny na prvni pohled me hned uchvatilo fakt trida !
Ono cloveka uchvati ikdyz si sedne za volant.Kdybys to nechal dotahnout,v zahranici maji urcite zachovalejsi kousky.Ale ceka te zase velky papirovani s na uradech,a nemluvim o tech financich ktery te to bude stat navic.Ale taky jsem se dival(www.mobile.de,www.autoscout24.de)t… maji odpravdu skvely vyber.Skoda ze je to tak nedostupny 😞
zhruba pred tydnem byla na tipcars.cz zverejnena zajimava uzivatelska recenze na cossieho
lze ji najit v sekci novinky/vase recenze
lze ji najit v sekci novinky/vase recenze
jj cetl jsem.recenze perfektni,ikdyz se mi zdala tak trochu prehnana v nekterych vecech
prehnana ta recenze obcas nekde je. Jo ale libi se mi, je fakt dobre napsana, kdyz majitel akorat nevychvaluje to co je na aute super a jak to jede, ale zameril se na problematicka mista. nicmene nemuzu souhlasit stim ze, ted presne nevim jak to tam psal, ale ze kdyz vjede do zatacky, nema "funkcni turbo" tak najednou se auto chova jak fabia 1.4. Jak fabia se mozna chova pri 1500ot. Kosine kopne turbo ve 3500ot a nerikejte mi ze cosworth v nejakejch 3000otackach jede jak fabia. Rozumite mi jak to myslim. Obcas mivam problemy s vyjadrovanim >😁 Nicmene Fabii jsem jeste neridil, tak nemuzu srovnavat. (vyhybam se předonáhonům jak cert kříži)
Fisico v kterych? ja bych rekl ze s recenzi docela souhlasim, ale mel bych vyhrady k tem nahradnim dylum myslim ze v UK se da sehnad vse i celi blok motoru, jasne ze ne za hubicku, to same plati o treba te zadni naprave, veci problem je asi v tom ze opravi budou s agresivnim pouzivanim na denim poradku. Jinak k tomu srovani jeste s Evem a STi, rekl bych ze cena nahradnich dilu budu asi hodne podobna mozna jste horsi pro japonce.
No muzeme jsi jedine prat aby uz byl FOCUS RS2 4x4, ktery doufejme prevezme uspesne boj s japoncikama v N kteri jsou v mnoha vecech tet dal ale neni to FORD !!!.
No muzeme jsi jedine prat aby uz byl FOCUS RS2 4x4, ktery doufejme prevezme uspesne boj s japoncikama v N kteri jsou v mnoha vecech tet dal ale neni to FORD !!!.
kluci mam ve svy kosine motor, ECU a prevodovku z escorta.
Turbo mam garrett T34. Jakej je rozdil mezi T34 a T35?
Turbo mam garrett T34. Jakej je rozdil mezi T34 a T35?
pulse: presne tak v GB se da sehnat uplne vsechno. blok tu sezenes neco kolem 800 liber, hlavu za asi 1000 liber, ventily vyfukovy kus do 40liber, saci do 25liber, RS500 styl intercooler do 500liber..... Pak se tu daj sehnat kity treba silikonovejch hadic, nebo prekopany sani na osmero vstřiků, proste vsechno na co si vzpomenes. Rad nakupuju pres Burton
www.burtonpower.co.uk
genie: ty mas z motoru s T25 vytazenejch fakt 300koni? Co tam mas za upravy?
www.burtonpower.co.uk
genie: ty mas z motoru s T25 vytazenejch fakt 300koni? Co tam mas za upravy?
genie nechi ti brat iluze ale kde jsi meril tech 300 PS?
Jinak verim ze s toho bloku de hodne koni, vseny Escort WRC meli kolem tech 700 PS, bez restriktoru. Je jasne ze servis takoveho vykonu neni malo narocny ale presto Uk jezdi kupu WRC jeste aktivne u soukromniku.
Ten motor je hodne take pouzival a pouziva v rallyecrosu a autocrosu, kde 500 koni je docela prumer.
Jinak verim ze s toho bloku de hodne koni, vseny Escort WRC meli kolem tech 700 PS, bez restriktoru. Je jasne ze servis takoveho vykonu neni malo narocny ale presto Uk jezdi kupu WRC jeste aktivne u soukromniku.
Ten motor je hodne take pouzival a pouziva v rallyecrosu a autocrosu, kde 500 koni je docela prumer.
kostey to verim vzdy jse obdivoval jak se dokazou v UK takto pekne sejit !
o krasnych exeplarich ktere tam jsou v hojnem poctu ani nemluve.
o krasnych exeplarich ktere tam jsou v hojnem poctu ani nemluve.
Ahoj, nevíte náhodou o někom, kdo shání RS2000? Je to 95 rok (poslední model), limitovaná serie Sauber F1, auto je dovezené ze švýcarska. Má celolak, klima, šíbr, 215/40/17, recaro, 2x airbag, vyhř. př. sklo, vše v el., řada nový dílů na nápravě - opravdu v pěkném stavu.
Jezdím ho již dva roky a jsem s tím hodně spokojený. Sice je to zatím nejslabší auto, které jsem pořídil (poslední byla mazda 323 GTR) ale povozit se tím dá velmi slušně.
Jezdím ho již dva roky a jsem s tím hodně spokojený. Sice je to zatím nejslabší auto, které jsem pořídil (poslední byla mazda 323 GTR) ale povozit se tím dá velmi slušně.
To by jsi potom mohl srovnavat Evo a Coswortha, no o tom to asi neni, Coswortha jsi dneska koupi jedine nadsenec, to same FRS.
V Čechách jsou jen šunky.