S tou konkurencí naprosto souhlas a jen doufám že úspěch Scirocca probudí i konkurenci. Pokud tedy úspěch příde, ale zde bych "nějakou zradu" neočekával. V devadesátkách bylo přeci tolik modelů, kde se dalo vybírat. Vždyť třeba jen Honda měla 3 modely na které by v evropě mohla navázat a jsou samozřejmě i jiní. Takže i když mě VW neoslovuje, tak jednoznačně Go šíro Go ať vyprovokuješ i ostatní.
Panove dnes jiz koncim- mejte se krasne. Uspesny vikend pokud mozno bez nehod a nezapomente co sjme se tento tyden dozvedeli za novinky ze sveta automobilu- tj. auto si kupuje clovek vyhradne kvuli svemu okoli, Opel Calibra patri mezi automobilove legendy a zaverem- staci aby konstrukter nacrtl 1. navrh konstrukce a designer prvni designovou skicu a jiz z toho pozname ze to bude prodejni trhak se kterym se bude skvele jezdit a v podstate nejen ze nebude v podstate mit zadnou konkurenci ale bude naprosto Bozi a bezchybny
GTI sorry, ale co si představuješ pod pojmem "pojede báječně". Já uznávám pojem "skvělá jízda" a to pro mne znamená Impreza WRX STI a Lancer Evo. Báječně jede i S-Klasse nebo 3er Reihe nebo také stará Celica.
Nevim pojede jak pojede Rocco, ani novy Civic, stejne jako novy Golf nebo ta mala nova Alfa. Dokud si do toho nesednu tak to nedokazu posoudit. Z fotek ani predku to nevyctu. To je jako kdyby jsi tvrdil ze nove Mondeo musi jet rozhodne lip nez minule- a pritom to neni pravda- podvozek stareho mne ( a i spouste dalsich lidi pripadal lepsi) .
Kdyz tvrdis ze Cayman je ostry sportak a zaroven tvrdis ze to je v podstate jedina lec drazsi konkurence pro Rocca tak to znamena ze Rocco ma byt taky ostry sportak
Že Rocco báječně pojede, Vadře o tom nemusíš vůbec ale vůbec pochybovat. Jde jen o to, jak bude naladěn, já odtušuji, že to bude se zavřenejma očima o fous lepší getei (s ohledem na nižší těžiště), ale že by nejel výborně, o tom přece nemůžeme vůbec uvažovat. Neblázni. Toje jako bys napsal, že nevíš jak pojede novej civic. Výborně, to ví každej.
ty bláho já si v 19ti koupil na splátky R5 1,7 GTR za 60.000,- a byl jsem king sídliště . Ala jak jsem v bazoši viděl CELICU tak se mi zatmělo před očima >:D >:D >:D
Furt jsi mi neodpovedel jak vis ze bajecne pojede? Delas na jeho vyvoji? Je fakt ze pro lidi co si kupuji auto podle sveho okoli to bude superkara.
Dnes není v mainstreamu lepší auto se sportovním nábojem, absolutním stylem karoserie, prostě vším, co dělá chlapovi/klukovi radost. Pak jedině Cayman. Za jednou tolik ovšem.
Ja to chapu tak ze jedeina dalsi auto se srovnatelnym sportovnim nabojem je Cayman ale bohuzel je podstatne drazsi. Takze ted mne napada otazka da se Cayman povazovat za ostreho sportaka?
Mimo tebe tu nikdo zatím nenapsal, že to bude ostrý špičkový šporťák. Tím je právě ten Cayman. Scirocco naopak bude velmi příjemné coupe/hatch na perfektní každodenní ježdění s obrovskou potcí stylu, moderní karoserie a kvalitním podvozkem a motorem. Prostě bude to takové coupeGTI, a to těm, co o tom něco ví už stačí dnes.
Vidím, že se pohybuješ v zajímavých lokalitách, tak věř, že jsou ještě i jiní milovníci Cliber.
Kluci, já asi tak v -nácti snil o DeTomaso Pantera,Maserati Bora nebo Lambo Countach. Tohle Lambo bylo tuším v r.1973 v inzerátech Světa motorů na prodej za tehdy šílených 750.000,- Kčs (a to byla 1. ve Sportce 300.000,- za což byl barák) :-!
Pokud bude Shirocco stejna legenda jako Opel Calibra tak jsem klidny- ostri hoseani s diskosek budou mit v noci poluce jak se jim o ni bude zdat a pri predstavach jak si ji spravne otuni aby si pred nima nejaka 14 sama lehla na zada budou mit mirne zrychleny dech tak to pak muzu rict jenom BRAVO . Za takovouhle legendu davam :yes::yes::yes: . Jeste ze uz tu ted vsichni vime ze to bude ostry spickovy sportak se super jizdnimi vlastnostmi a solidni cenou
EOS na mě na živo moc nezapůsobil. Má na mě moc vykulený vošiška. Vypadá to jako, když potkáš někoho kdo má místo brýlí jogurtová skla. Nicméně ze současné nabídky VW je to asi nejhezčí model.
bacha na Pamelu mi nesahej - jeji domaci video se mi vrylo hluboce do pameti a tvrde na mne zapusobilo ;-) . ty dnesni hvezdicky uz nemaji ty spravne kvality a ani netoci tak hodnotna domaci videa :no:
na hlínách a v tédéíčku voe?? vejfuk jak roura od kamen, mračítka, xenony od vietnamců, chlupatej volant, leopardí potahy, zařízlý tanga a k tomu řvoucí rádio... miluju tyhle hošany.... >:-[]
Nevím jak ostatní ale rozhodně nevím jak báječně pojede. U tohohle modelu je jeden problém - snaží se navázat na kdysi vyráběné modely Scirocco a Corrado, ale ta časová díra je tam už tak velká, že si je málokdo pamatuje. Na co a jak bude navazovat? Takže teorie o báječné jízdě jsou momentálně mimo mísu. Jestli o tom 20ti letí budou snít nebo ne je bezpředmětné pokud na něj nebudou mít a až budou mít prachy nejspíš už budou ve věku kdy se budou ohlížet po něčem onačejším. Dostane ho možná pár hodných hošánků od maminky k něčemu anebo pár milenek od svých dědoušků.
Bude to prostě o ceně a jak znám koncern nebude to za hubičku. Toť můj osobní názor. ;-)
Hele mam rad auta- ale to neznamena ze musim sukat vyfuk. Pekna zenska mi je milejsi a navic abych si uzil nepotrebuji indilonu. Co jim navrhnu BMW 1, Civic Type R, Subaru Imprezu,Focuse i Golfa GTI
VW většinou nepřichází s žádnými převratnými novinkami, ale trendy dokáže zachytit a dotáhnout na vyšší úroveň než konkurence. Příkladem může být malá kategorie CC a porovnání Eosu, 307, Meganu, opelu a focuse. VW přišel až ve druhé generaci, když Francouzi ověřili potenciál relativně malého segmentu trhu. No a Eos je jednoznačně nejlepší, designem, ergonometrií, provedením, tuhostí, ale taky - cenou. Jistě u vozů kategorie 700 - 800 tisíc zdánlivě ty desetitisíce nehrají roli, ale přece jen....Totéž platí o Tiguanu - neviděl jsem naživo Kugu, ale přes respekt k RAVce (i když design aktuálního typu mně nenadchl) a sympatie k Hondě a Nissanu musím objektivně uznat, že VW je i tady nejlepší. A kupodivu i cenou (nedeformovanou českými poměry - lepší je porovnávat ceny v Německu). O golfu je zbytečné cokoliv psát, fenomén je fenomén, ale tohle auto - Scirocco se skutečně povedlo, aniž by mělo onen předobraz v segmentu. A kdo dneska dělá něco podobného? Kdyby mi bylo dvacet, taky bych o tomhle snil.....nemá cenu snít o rádobysportovních hatchbacích s motory v základu a rychlými pruhy na bocích. Lepší je snít o něčem, co skutečně stojí za to. A tohle Scirocco za snění rozhodně stojí.
Koukám, že se tomu VW v poslední době docela daří, Tiguan, Passat CC (Passat obecně moc nemusím, ale CC je jiné kafe...) a tohle je taky podle mně trefa do černého. Jsem zvědav na nového Golfa, i když nesdílím obecně neustále vnucované názory o jeho fádnosti, nudnosti a nenápaditosti a myslím, že současné provedení je z hlediska designu jedno z nejlepších ve své třídě (společně s Focusem, ale až faceliftovaným a protipólem Civicem). Takže se prostě těším na tohle naživo a na Golfa alespoň na obrázku. A to nejsme skalní VW fanda, jenom mám rád pěkný a poctivý auta.
Předhodím celou řadu hothatchů, které jezdí minimálně stejně dobře, ne li lépe, než pojede tohle pseudokupé. Jinak pokud bych jako mladej kluk toužil po něčem šmrncovním a neměl k dispozici milion, poohlédl bych se po nějaké slušné ojetině... ;-)
Víme všichni jak báječně pojede. Pojede ještě lépe než getičko. Mě vždy fascinuje ta záhadnost příspěvků, cos teď napsal... Proč máš problém tu vypsat, o čem jsi ve dvaceti snil? dokončuj příspěvky, tedy uveď (chceš-li polemizovat s příspěvkem mým) o čem by měl mladý svobodný kluk mezi 20 - 30 roky snít, když ne o sciroccu, případně si ho i koupit. Já neznám jiný přitažlivější vůz za malý peníz, sportovní coupe. proto se asi po šedesáté ptám - co předhodíš zájmu jezdců ty?
Tak to ty kluky okolo 20 lituji- ja tedy ve 20 snil rozhodne o necem jinem- a ani to nemelo tak nablyskany vejfuk ;-) . ja byt tebou tak delam tyhle zavery az se v nem projedes
Scirocco bude snem každého kluka kolem dvaceti. Ten, kdo bude v tom věku mít peníze si ho koupí, ostatní o něm budou snívat. Ten, kdo ten sen neunese bude tvrdit, že uznává jen ferrari... smutné, ale takových je nejvíce.
Dnes není v mainstreamu lepší auto se sportovním nábojem, absolutním stylem karoserie, prostě vším, co dělá chlapovi/klukovi radost. Pak jedině Cayman. Za jednou tolik ovšem. Nebo snad máš jiný tip?
Vcera kdyz jsem valil z prace jsem videl spickove otunene POLO- To melo takova kridla ze mohlo konkurovat F1 , minimalne 16 gumy a s takovym zvukem ze i stary Zetor by byl proti tomu tiche motorove vozidlo- a borec mel hrozne fajn ksiltovku
s tou dobou chromovou a celkovou těžkopádností současného designu VW souhlas. Ale nějak jsem na pochybách, že tuhle tvář budou mít časem i ostatní modely VW. No nechám se rád překvapit. ;-)
Nevím, v téhle třídě ani nečekám, že by mě mělo něco posílat do kolen, aspoň jsem tedy podobný pocit u auta nižší střední nezažil. Se mnou v tomhle směru moc nepořídíš mně volkswagenovský designový jazyk nijak neuráží, pro malá auta třídy golfu považuju za podstatné siluetu, postoj na silnici a kvalitní optiku světel, která podtrhne výraz. To vše umí VW dobře, Scirocco není výjimkou, dramata ve stylu průhledných plastů napříč autem a cingrlátka ve formě trojúhleníkových (a ještě falešných) koncovek výfuků mě neberou. Navíc, pokud Scíro ukazuje, jak budou vypadat masky příštích VW modelů, je to jen dobře, doba chromová se moc nepovedla. ;-)
Dej si pozor Pierro. Za chvilku mu konci skola (prvni stupen v patek vzdycky koncil brzo), vriti se do diskuze a praskne mu hlava...snad ho nechces mit na svedomi ;-)
Manta je velká legenda... sierra též, no a Scirocco jí jednou bude také. I když dnešní svět povrchních empétrojkových kovbojů nepřeje této komoditě... Přesto... ještě stále jsou a vždy budou srdcaři.
VW do kolen nikdy neposila ;-) Skoda, ze ubrali na agresivnosti, kterou mel koncept...ale i tak :yes: CC a Scirocco povazuju za povedeny a konecne jako designovej krok vpred resp. pohnuti z mista
Tak to jsem klidny tebou zminovane vozy pro mne ani v ramci mainstreamu legendou nejsou- Celica, Delta, Audi RS2, 205GTI, Golf GTI ( druha generace), Sierra Cosworth .... to jsou pro mne legendy- zamerne tu nezminuji MB, Volva, Saaby, BMW a Jag abych nebyl oznacen ze jsem opet mimo
Prvnich 5 jeho prispevku mi bohate stacilo...prumer lowend prumer...pak jsem jeste dole v diskuzi zahlidnul Danielovu repliku s nickem _507 a vzdal jsem to. Chlapec bude mit radost ;-)
Slovo Legenda si musis zaslouzit bez ohledu na konkurenci- prote musis byt komplexne naprosto vyjimecny a k tomu mit ty vlastnosti co udelaly Legandu v mych ocich z Bullittova Mustangu, Bondova A-M, Tatry 603 a par dalsich aut- tj silne osobni kouzlo, originalitu......
Ja se te ptam jestli z tech fotek poznas ze to bude novobou legendou? Pokud ano tak sorry ale i byvali pracovnici Prognostickeho ustavu by te meli uznavat za sveho GURU.
Modrásek nahoře vypada fantasticky, to víme všichni. Co je však důležíté je to, že verze produkční vypadá fantasticky též. A tvrdím, že oproti konceptu vypadá Scirocco ještě lépe, zejména tedy v upravených čelních partiích, neb široká horizontální linie přední masky ho opticky rozšiřuje a přisává ještě více k silnici.
Na blogu Okristana mě tam kolegové přemluvili na bílou barvu. Jo, sakra, bílá je dobrá, uznávám to... a Scirocco? No, já před umem mistrů z VW smekám v dokonalé pokoře. To auto má takovou šťávu, esprit, styl... že mít kolem 30 a vatu pod polštářem, bez zaváhání se píši do pořadníku.
Řešili jsme, zda se nové Scirocco může stát novodobou legendou... myslím, že cítíme, že ano. Mimochodem... co na to konkurence. Je vůbec nějaká?
Dinare, jasně. Ono těch hatch coupé bylo minulosti víc. Vem si třeba megane coupé, ten také zvenčí připomínal hatch. Anebo Brera. Klasický případ podobné koncepce. A teď upřímně - tobě se nové Scirroco líbí??
Tak, zase trochu kritika, jen aby se kritizovalo. Ono to s těmi označeními karosářských varinat nebylo nikdy jednoznačné. Vzpomeň si na klasické CRX z konce 80. let a ve stejné době dělanou dvoudveřovou E30. Obě auta se také označovala coby kupé, byť být puristou, musel bys říct, že první je třídveřový HB a druhé dvoudveřový sedan. A co? Nic. Ke všem těm pláčům nad sciroccem, stačí když autor napíše líbí/nelíbí, různá "odborná" zdůvodnění "závadnosti" designu scirocca jsou k ničemu. :-!
Carmiku, pošli to i vaderovi. je to bomba - malý úderník.... >:D >:D >:-[] málem jsem si z toho smíchy cvrnknul do textilu... >:D No matelko včera řádil, vadere jestli sis nečet debatu k fiatu ze včerejšího odpoledne, vřele doporučuju. Pobavíš se. Daniel to tam nandaval všem... >:D
ale jako speciál proč ne? jen mi tohle auto nepřijde jako kupé. a už vůbec ne pohledné kupé. já bych si uměl představit kupé variantu Eosu, která by byla mnohem pohlednější. tohle je tak nějak ani kočka ani pes. HC je to. Hatch Coupé.... ;-\
myslím že se desigové cvičení docela zadařilo (i když koncept vypadal mnohem lépe) je třeba vzít v úvahu, že bylo třeby udělat sportovně střižené kupátko za rozumné peníze a proto i tolik společných komponent. Mně osobně se líbí a speciál GT24 ještě víc. :yes:
No podle mě je scirocco je nositelem kdysi slavného jména. Sporťák o není, kupé to není, hothath taky ne. Co tedy vlastně je?? designové svičení na podvozku Golfa?? nejspíš. mě se bohužel nelíbí, ale nelze mu na poměry VW upřít jistou dávku originality a invence. jinak mu přeju ať se prodává. netuším sice kdo a v jakém množství jej bude kupovat ale třeba to na čtyřiadvacetihodinovce své konkurenci natře... >:-[]