0
Zdravim ludkovia tak co hovorite na toto auticko rozhodujem sa medzi Touranom 7 miestnym 2,0 TDi RV 2003 120 000km a Passatom 1,9 TDi 96kw Automat RV2003 Tak co by ste mi odporucili???
0
mne osobne viacej reze asi TOURAN, ale to je subjektivny nazor, som skor zastanca manualnych prevodoviek
0
ono sa vyrábali aj 7-miestne Tourany? ale je to pekné autíčko, ja by som ho bral
Teda myslim ze sa este aj vyrabaju sice feisliftovane aa aj ja uvazujem oo 7miestnom len este neviem lebo ked tam nahadzem 6ludi tak ci tam vojde aj ich batozina?
Vyrábějí se stále 2 verze pro 5 a 7 lidí, narozdíl od Grand Scénika jsou obě stejně velké. V sestimístném usporádání vychází kufr cca 420 litrů (ZafiraB má o cca 40 l větsí). Za velkou nevýhodu sedmimístné verze Tourana povazuji absenci rezervního kola.Pokud někdy priznete gumu o kus plechu podobně jako ja, pripravte se na potupne nekolikahodinove cekani na asistenci.
Hm?? nieje tam nieco podbne ako v Touaregoch lepidlo a kompresor ktory zalepy dieru v pneumatike??
Acha hm?? do kelu tak to je asi trosku nedoriesene hm?
Ahoj VAMPIRe,
ctu, ze uvazujes o koupi VV Touran 2,0TDI ....... nechci zadne auto ani kritizovat ani vyzdvihovat a tak se pokusim soustredit se na pouha fakta a zkusenosti jinych, byt se priznam, ze VW nijak zvlaste naklonen nejsem: nemecky casopis AutoBild, obdoba ceskeho AutoTipu pouziva jako sva firemni vozidla auta, ktera dostane zapujcena od vyrobcu a provadi u nich tzv. 100000 kilometrovy dlouhodoby test v bezne praxi – ze strany vyrobcu se to nabizi jako levna reklama. Mezi jinymi (seznam do ted testovanych auto je na nize uvedenem linku) byl mezi nimi i VW Touran 2.0 TDI DGS Trendline, jez po 100tkm v minulem cilsle Autobildu vyhodnocovali. Vysledkem je fiasko a VW bude pravdepodobne velmi dlouho litovat zapujceni tohoto vozu. Momentalne se VW Touran pevne a s velkym odstupem v bodovem hodnoveni usadil na posledni pricce seznamu hodnocenych vozu.....
18 neplanovanych zdrzeni v servisu (mezi jinymi: defektni regulace vysky svetllometu, defektni objimka zarovky brzdoveho svetla, „vlhke“ mlhovky, def. tesneni dveri, odvod spalin utrzeny (Abgasrückführung abgerissen), 05-2005 VW vola do servisu vsechny Tourany 6-ti st. man. prevodovkou (redakci auto melo ale DGS), kontrolka AIRBagu sviti = novy airbag spolujezdce, prasklina v hlave motoru.
Toliko fakta. Kdo umi nemecky nebo si to necha od nekoho prelozit tak je cast testu na : [odkaz]
A za 1€ (plati se telefonatem) je mozno si uplny test stahnout zde: [odkaz]%2FXWHNGq6d%2…
ctu, ze uvazujes o koupi VV Touran 2,0TDI ....... nechci zadne auto ani kritizovat ani vyzdvihovat a tak se pokusim soustredit se na pouha fakta a zkusenosti jinych, byt se priznam, ze VW nijak zvlaste naklonen nejsem: nemecky casopis AutoBild, obdoba ceskeho AutoTipu pouziva jako sva firemni vozidla auta, ktera dostane zapujcena od vyrobcu a provadi u nich tzv. 100000 kilometrovy dlouhodoby test v bezne praxi – ze strany vyrobcu se to nabizi jako levna reklama. Mezi jinymi (seznam do ted testovanych auto je na nize uvedenem linku) byl mezi nimi i VW Touran 2.0 TDI DGS Trendline, jez po 100tkm v minulem cilsle Autobildu vyhodnocovali. Vysledkem je fiasko a VW bude pravdepodobne velmi dlouho litovat zapujceni tohoto vozu. Momentalne se VW Touran pevne a s velkym odstupem v bodovem hodnoveni usadil na posledni pricce seznamu hodnocenych vozu.....
18 neplanovanych zdrzeni v servisu (mezi jinymi: defektni regulace vysky svetllometu, defektni objimka zarovky brzdoveho svetla, „vlhke“ mlhovky, def. tesneni dveri, odvod spalin utrzeny (Abgasrückführung abgerissen), 05-2005 VW vola do servisu vsechny Tourany 6-ti st. man. prevodovkou (redakci auto melo ale DGS), kontrolka AIRBagu sviti = novy airbag spolujezdce, prasklina v hlave motoru.
Toliko fakta. Kdo umi nemecky nebo si to necha od nekoho prelozit tak je cast testu na : [odkaz]
A za 1€ (plati se telefonatem) je mozno si uplny test stahnout zde: [odkaz]%2FXWHNGq6d%2…
Ja mam Tourana 2.0 l tdi carat,7 miestnu verziu,to iste ako Highline akurat ma kozeny interier a nemam s nim ziadne problemy mozem ho doporucit.Ohladom defektu mam na nom runflaty .Este som na nom nemal defekt,takze neviem ako sa tie runlaty potom chovaju.
Michal78;Ja tiez nechcem ziadne auto kritikovat ale to mas ako s S-maxom.Jeden pan si kupil S-maxa a po 2 mesiacoch ma tieto problemy:nefunkcna klimatizacia,nefunkcne okna v elektrike,nefunkcny Bleutooth,odlepena lista na cenom skle,problemy zo startovanim,poskriabany interier od nova,velmi tazko sa radi,najhorsie ze ma problem s motorom a je ze vraj NEOPRAVITELNY ak vies po francuzsky [odkaz]
takze nie iba VW ma problemy.Zalezi od kusu.Hlavne ze tvoj Ford a moj Touran zatial funguju bezchybne. >😁
takze nie iba VW ma problemy.Zalezi od kusu.Hlavne ze tvoj Ford a moj Touran zatial funguju bezchybne. >😁
Heh noo super tedaa este neviem rozhodnem sa ked pojdem to auto vyskusat aa obhliadnut . Teda tych poruch tam bolo dost ale neviem mozno chyba jedneho voza? neviem aa ozaj sa chcem spitat na poslednych dvoch miestach v 7 miestnej verzii je dost miesta ci je to len tak tak aa este jedna otazocka da sa na Turane otvorit samostatne sklo na zadnych dverach kufra??
@jaro😜 francouzsky bohuzel neumim, ale rad Ti verim – myslim si ale, ze Ford ma u S-MAXu / Galaxy III na jiste startovni problemy narok (auto se vyrabi od kvetna 2006), naproti tomu VW uvedl Tourana na trh tusim 03/2003, tedy o vice nez 3 roky drive, a tak by detske nemici mely byt, dle meho nazuru, jiz davno vychytany.
A nepochybne existuje mnoho spokojenych majitelu Touranu, jako ty napr., a stejne tak i S-MAXu / Galaxy III jako, dejme tomu ja.
@vampir:
- 6. & 7. sedadlo, je myslim jako u kazdeho mimivanu (vyjmaje snad R GrandEspace, Ch Voyager, VW Multivan a mikrobusy jako DB Vito, F Transit atd) mysleno jako nouzove pro dospele, a ve vetsine pripadu i pro deti…… mimo to Ti nezbude skoro zadne misto v kufru (ty udaje vyrobcu o objemu pri 7 sedadlech jsou sice jiste spravne, ale vyuzijes-li pri 7 sedadlech kufr naplno, tak Ti pri otevreni vse vypadne na cestu…)
- sklo patych dveri se – tusim – samostatne otevirat neda …..
A nepochybne existuje mnoho spokojenych majitelu Touranu, jako ty napr., a stejne tak i S-MAXu / Galaxy III jako, dejme tomu ja.
@vampir:
- 6. & 7. sedadlo, je myslim jako u kazdeho mimivanu (vyjmaje snad R GrandEspace, Ch Voyager, VW Multivan a mikrobusy jako DB Vito, F Transit atd) mysleno jako nouzove pro dospele, a ve vetsine pripadu i pro deti…… mimo to Ti nezbude skoro zadne misto v kufru (ty udaje vyrobcu o objemu pri 7 sedadlech jsou sice jiste spravne, ale vyuzijes-li pri 7 sedadlech kufr naplno, tak Ti pri otevreni vse vypadne na cestu…)
- sklo patych dveri se – tusim – samostatne otevirat neda …..
Aha preto sa pitam na to sklo lebo ked tam nahadzem 6 ludi aa chcem ich odviezd do prace aj s batozinou aby mi tam vosla tak som myslel ze keby sa to sklo dalo otvarat tak by sa batozina lepsie ukladala teda ak by tom vosla hm? :shock:
Z malých vícemístných MPV, kam lze zařadit typicky Grand Scénic, Zafiru, Tourana, Mazdu 5, Multiplu, Kiu Carens, Hondu FRV a víceméně i Logana nemá samostatně otevírací zadní okno žádné. Vypadávání věcí při plně naloženém voze trochu řeší např. Opel možností 'Flex systém' t.j. nastavitelné sítě a háčky v zav. prostoru za mírný příplatek asi 2 tis.
Ze jmenovaných, kromě Multiply, Hondy a Logana všechny mají zadní sedačky jen pro děti, respektive pohodlně pro pasažéry do tak 155cm. Do Zafiry se sice vejde i 185cm - nad hlavou místa dost, ale kolena pod bradou 😒, s polštářkem pod zadkem 😡 do 165cm.
Mazda5 má jen pro děti i prostřední sedačku v druhé řadě (je dost úzká), Honda zas prostřední sedačku v řadě přední. Pro šest poskytuje bezkonkurenčně největší pohodlí Multipla, pak Logan 😲, dále ZafiraB, Gr.Scénic, Touran, ZafiraA, Mazda 5, Honda. V Kie jsem neseděl, neumím ji zařadit.
Rozumný zavazadlový prostor v plném obsazení (šesti) mají jen Multipla a Honda, sedmimístná MPV pak v šesti a uspořádání 2+3+1 všechny (typicky kolem 400 litrů).
U sedmimístných v šesti pak kufr nahrazuje prostor složené sedmé sedačky, takže je užší ale dlouhý, něco se tam vejde a věci ven nepadaj.
Na běžné ježdění a krátkou letní dovolenou v pohodě, na zimu nebo delší dovolenou v šesti to chce ještě rakev, v sedmi přívěs, nebo jen tašku s plavkama a zlatou kreditku 😄.
Ze jmenovaných, kromě Multiply, Hondy a Logana všechny mají zadní sedačky jen pro děti, respektive pohodlně pro pasažéry do tak 155cm. Do Zafiry se sice vejde i 185cm - nad hlavou místa dost, ale kolena pod bradou 😒, s polštářkem pod zadkem 😡 do 165cm.
Mazda5 má jen pro děti i prostřední sedačku v druhé řadě (je dost úzká), Honda zas prostřední sedačku v řadě přední. Pro šest poskytuje bezkonkurenčně největší pohodlí Multipla, pak Logan 😲, dále ZafiraB, Gr.Scénic, Touran, ZafiraA, Mazda 5, Honda. V Kie jsem neseděl, neumím ji zařadit.
Rozumný zavazadlový prostor v plném obsazení (šesti) mají jen Multipla a Honda, sedmimístná MPV pak v šesti a uspořádání 2+3+1 všechny (typicky kolem 400 litrů).
U sedmimístných v šesti pak kufr nahrazuje prostor složené sedmé sedačky, takže je užší ale dlouhý, něco se tam vejde a věci ven nepadaj.
Na běžné ježdění a krátkou letní dovolenou v pohodě, na zimu nebo delší dovolenou v šesti to chce ještě rakev, v sedmi přívěs, nebo jen tašku s plavkama a zlatou kreditku 😄.
Heh tak to odporucim robotnikom ked ich budem viezd pani spodky ponozky aa nic viac heh >😁
Pokud jich bude jen šest a aspoň jeden z nich né moc přerostlej trpaslík (t.j. tak do těch 160cm) tak se jim v Touranovi do těch 420l vejdou každýmu ještě kecky, montérky, ručník a hajzlpapír a dá se tak jet vcelku pohodlně stovky km. Naložením až po střechu třeba ještě holínky, pokud je ti zadní budou držet aby je v zatáčce nezasypaly 😄 .
Nebo kup Logana MCV - tam se určitě vejde 6 dospělejch s keckama, montérkama, holínkama a ještě pár krabiček Solviny 😄..a ještě ušetříš.
Dalším stupněm je pak Tranzit nebo Transportér 😄
Nebo kup Logana MCV - tam se určitě vejde 6 dospělejch s keckama, montérkama, holínkama a ještě pár krabiček Solviny 😄..a ještě ušetříš.
Dalším stupněm je pak Tranzit nebo Transportér 😄
Hm? mam s nim dobre skusenosti a tzch ludi vozim iba obcas limuzina je limuzina hm?? a mal som uz dva passaty tak preco nie dalsi?
Na autosalone v nitre mi predajca Renaut ukazoval otvaracie (vyklapacie) okno u GrantScenika. Samo za slusny priplatok. Viem ze tu sa neuvazuje o tomto aute je to len k doplneniu jedneho prispevku. Na jednej psacej vystave som videl nejakeho japonca v tejto kategorii MPV co mal zadne sklo zasuvacie, len si zanic neviem spomenut co to bolo. Otvaracie sklo by som hladal hlavne u amerik.
Nejsem sice majitelem tohoto vozu, ale má jej jako služební můj syn a to již druhý. PRVNÍ MĚL PO TŘECH LETECH NELÍTÁNO TÉMĚŘ 400 000 KM A SPOTŘEBOVAL : 2 MOTR KOMPLETNÍ, 2X VÝMĚNA PRASKLÉ HLAVY, 1X MOTORMANAGEMENT, 1X LOŽISKA V KOLECH, a další již mnohem drobnější věci spotřebního charakteru které spotřebuje každé auto. Druhé auto má zcela nové zatím žádná závada. Nutno říci, že první provedení bylo s převodovkou 6kvalt, provedení 2,0 TDI 140 Ks, nebývalé hlučné. Již nad 2 000 rpm celé auto přímo dunělo hlubokým zvukem které se mírně zlepšilo až po 3 000. jinak velmi pohodlné zejména vyšším posazem a dobrými sedačkami. Druhé vozidlo je s DSG převodovkou, velmi dobře a velmi rychle řadí / přímo bleskově / hlučnost byla výrazně snížena na velmi solidní úroveň, včetně vibrací. Osobně vlastním FIAT Stilo 3 dv. 88 kw disel. První provedení touranu bylo výrazně hlučnější při nepatrně horších dynamických vlastnostech. Druhé provedení je zejména díky převodovce neparně rychlejší ale hlučnost je výrazně lepší. A to na tom není moje Stilo nijak špatně. Udělej si obrázek. Touran je dostatečně rozměrné a pohodlné auto, dá se s ním i jezdit hodně svižně. V 7 sedadlovém provedení jej neznám ale vzhledem k tomu že pak již nemůže zbývat žádný zavazadlový prostor jedná se spíše o jednoúčelové provedeni které je třeba zvážit dle vlastních potřeb. Ještě dodatek ke srovnání s mým Stilem na brzdy je Fiat o cca 40% lepší a v zatáčkách o cca 30% stabilnější. Tím však nechci naznačit že je Touran tomto poli slabý, je to zcela jiné cestovní nikoliv sportovní auto.
Nejsem sice majitelem tohoto vozu, ale má jej jako služební můj syn a to již druhý. PRVNÍ MĚL PO TŘECH LETECH NELÍTÁNO TÉMĚŘ 400 000 KM A SPOTŘEBOVAL : 2 MOTR KOMPLETNÍ, 2X VÝMĚNA PRASKLÉ HLAVY, 1X MOTORMANAGEMENT, 1X LOŽISKA V KOLECH, a další již mnohem drobnější věci spotřebního charakteru které spotřebuje každé auto. Druhé auto má zcela nové zatím žádná závada. Nutno říci, že první provedení bylo s převodovkou 6kvalt, provedení 2,0 TDI 140 Ks, nebývalé hlučné. Již nad 2 000 rpm celé auto přímo dunělo hlubokým zvukem které se mírně zlepšilo až po 3 000. jinak velmi pohodlné zejména vyšším posazem a dobrými sedačkami. Druhé vozidlo je s DSG převodovkou, velmi dobře a velmi rychle řadí / přímo bleskově / hlučnost byla výrazně snížena na velmi solidní úroveň, včetně vibrací. Osobně vlastním FIAT Stilo 3 dv. 88 kw disel. První provedení touranu bylo výrazně hlučnější při nepatrně horších dynamických vlastnostech. Druhé provedení je zejména díky převodovce neparně rychlejší ale hlučnost je výrazně lepší. A to na tom není moje Stilo nijak špatně. Udělej si obrázek. Touran je dostatečně rozměrné a pohodlné auto, dá se s ním i jezdit hodně svižně. V 7 sedadlovém provedení jej neznám ale vzhledem k tomu že pak již nemůže zbývat žádný zavazadlový prostor jedná se spíše o jednoúčelové provedeni které je třeba zvážit dle vlastních potřeb. Ještě dodatek ke srovnání s mým Stilem na brzdy je Fiat o cca 40% lepší a v zatáčkách o cca 30% stabilnější. Tím však nechci naznačit že je Touran tomto poli slabý, je to zcela jiné cestovní nikoliv sportovní auto. A vůbec ne špatné až na tu životnost, ale je to VW.
No ja sa obzeram po neakej tej 2003-2004 takk neviem aa hm?? nemyslim ze jednoucelove ved sedadla mozes sklopit do podlahy aa mas spat kufor no nie? A ratam s tym ze to us nebude ziaden sportak :-! ale myslim ze to auto moze byt aj tak zive ved tych 136k s nim hadam dokaze trosku pozametat? :roll:
ahoj, ak chces vozit viac ako 5 ludi, tak je jasne, ze potrebujes touran. okrem toho je motor 2,0 tdi podstatne kultivovanejsi ako 1,9 tdi. a vyuzitelnost prietoru v mpv je neporovnatelna so sedanom. zalezi na co chces auto vyuzivat, podla toho si vyber.