Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

110 komentářů

co si myslite o tomto aute s tymto motorom?
odpovim otazkou? Accord je poveden auto a muzes s motorem Hondy neco zkazit? Ja si myslim ze ne
Ano, jak napsal pucmeloud
Ahojte chalosi,

no chcel by som tu viac prispevkov ohladom tohto afta,

pretoze ho chcem kupit funglovku. Nikdy som nemal Hondu ale statisticky mi je jasne ze to Moskvic asi nebude. Predsa len by som chcel vediet zdravy nazor majitelov, ktori sa na tomto cdti cku vozia. Pocul som ze napriek slabsiemu vykonu napr. oproti Toyote ktoru mam tiez v merku / avensis 2,2 d4d 180 koni/ je vraj ten motor uplne super. Vykonovo ma to taha k toyote ale vyzorovo a duchom k accordu. Babo rad.
Tomki😒br />
Jestli máš na D4D 180 peníze, tak nevím co řešíš. 180 a 140 koní je opravdu obrovský rozdíl.

D4D 180 používá piezotechniku (piezoelektricky ovládané vstřikovače), ty jsou prakticky nerozbitné (na rozdíl od vstřikovačů ovládaných elektroventily, které jsou použity v Hondě, ty jsou citlivé na nekvalitní naftu a na tu můžeš v ČR i SR snadno narazit...).

Avensis D4D 180 bude určitě dražší. Pokud na to ale máš, neváhej ani chvilku. Technologicky je ten motor jiná třída, bez emisí částic i NOx, minimálně stejně tichý jako u Hondy a lépe odhlučněný. Na jeho odhlučnění použila Toyota nějaké extra vymakané nové tlumicí materiály. V Avensisu tento motor prý jezdí dokonce ještě lépe než v Lexusu IS220D (jiné zpřevodování, Lexus je naladěn spíše jako pro dlouhé dálniční cesty.)
Diky za info,

ja viem ze ten motor je tiez super, aj ten vykon je super, ale problem je ten, ze mne sa ten avensis nepaci az tak aj ked je samozrejme super, za to honda je vizualne aj charakterovo sportova a paci sa mi omnoho viac, ale samozrejme dam na rady a logicky mi to vychadza aj kvalitou a spolahlivostou na toyotu ale viem ze aj honda je vysoko kvalitné a perfektné auto, dokonca na ten motor som pocul iba chvalu a bol motor roka.
Tomki: jestli mas na Avensise D4D a chces diesel tak neni co resit....
Lubos.1
Jazdil som oboma vozmi a bral by som skor Accord. Cenovo je na Slovensku pri porovnatelnej vybave lacnejsia Toyota. Vykon pri Toyote je sice vyssi, ale ma omnoho nizsi rozsah pouzitelnych otacok, je potrebne dost radit. Motor v Honde ma skoro az benzinovu charakteristiku, da sa pekne tocit a nema taku vyraznu turbodieru ako Toyota.

Na druhej strane je Toyota vacsia a pohodlnejsia, Accord je pomerne tvrdy, ale ma vyborny podvozok.
ja na nom jazdim uz cca tyzden a podla mna je to super aficko...kupil som ho ojazdene,ma 2roky a 127 000km najazdenych a jazdi stale max super. Podvozok nema chybu,drzi ako prilepiny a motor na odozvu plynoveho pedalu reaguje okamzite a da sa uplne bezpecne predbiehat. Tento motor je jednoducho genialny a accord taktiez...je to krasne,sportove a usporne auto. Keby by nevedila vyssia spotreba tak by som samozrejme bral benzin ale to len kvoli zvuku lebo vtec motory maju nadherny....Ale inak tento diesel je fakt spicka....a co sa tyk toyoty tak ten rozdiel neni velky a spotreba je vyssia..ked sa porovna parameter zrychlenia a maximalky tak je to zanedbadenly rozdiel a navyse honda vo verzii sport ma skoro vsetko a navyse polokozene sedla su max pohodlne.... >😁 ja keby mam rozhodovat medzi hondou a toyotou a ide mi o vzhlad a sportovu jazdu tak jednozacne HONDA....pre mna TOYOTA bola,je aj bude iba rodinne afticko pre kludneho sofera,ktory jazdi pretoze musi a neuziva si radost z jazdy....Honda je pre kazdeho kto rad jazdi a ma rad sportovy styl jazdy....A nie nadarmo sa vravi HONDA je japonsky marcedes 😉 a navyse HONDA ACCORD bola auto roka 2003(alebo 2004) v japonsku!
Vidím to naprosto stejně, jako předchozí dva přispěvatelé.
krakatit
Japonsky Mercedes je pry NISSAN MAXIMA, HONDA je japonske BMW.... 😜
Koupil jsem jej koncem března a zatím maximální spokojenost. Fakt dobré auto.

Jelikož ale nic není dokonalé tak pár připomínek😒br />
-Nelze doobjednat xenony - nabízeli mi pouze nějaký "bastl"

-Volant má po faceliftu tlustší věnec ale mohl by mít i menší průměr

-sedáky mají výrazné boční vedení (+) ale boky jsou dost tvrdé (chtělo by to nastavení náklonu sedáku pro lidi s 190 cm).

-automatická klima ihned po zapnutí chrlí ledový vzduch i pokud je venku jen něco okolo 20°C, zajímavé je, že někdy sepne na začátku vnitřní cirkulaci. Celkově se mi zdá že Climatronic se choval inteligentněji.

- Zatím průměr 6.9, fakt je ale že příliš nešetřím a motor je nový (cca 10000 km). Ale deklarovaných 5.4 je myslím nereálná hodnota.

-tlumící hmoty kolem motoru chutnají kunám >😒]

Zkoušel jsem i Avensis ale motor z Hondy se mi zdál subjektivně lepší (má takový "benzínový" charakter) ačkoli byl ten z Toyoty papírově silnější.
Driver63: tu vnutornu cirkulaciu zapne preto, aby rychlejsie ochladil interier. Po par minutkach vnutornu cirkulaciu vypne. Co sa vybavy tyka, idealna je Exec, ta ma xenony seriovo.
briza
Podivej se (pokud jsi to uz neudelal) na srovnavaci test ("Ostrovní Steeplechase") kombiku Accord v.s. Avensis (odkaz najdes u katalogove stranky bud Accordu nebo Avensisu). I kdyz je to pro benzinove verze je tam celkem dobre porovnani tech aut z hlediska jejich pojeti (Accord - spis sportak, Avensis - klidek a rozvazna pohoda). Ja mam asi 10 mesicu Accord Tourer 2.2 i-CTDi Executive a jsem s tim naprosto spokojeny. Jedine co bych uvital je ta 6-ti stupnova prevodovka, ktera se montuje do letosniho modelu (v dobe kdy jsem to kupoval byl k dispozici jen 5-ti kvalt) coz ty, pokud budes kupovat funglovku, resit nebudes. Kdyz jsem to auto vybiral byla Toyota taky na seznamu kandidatu, ale nakonec to rozhodovani bylo mezi Accordem a Mazdou 6. Avensis se mi vzhledove moc nelibi a taky jsem dost haklich na umisteni ovladacich prvku na stredovem panelu - vsechno hezky nahore nejlepe okolo displaye (ja to ma ten Accord) abych je nemusel lovit nekde pred dole a prestaval sledovat silnici. Srovani motoru poskytnout nemuzu - s tim novym dieselem Toyoty jsem nejel. Co bych vyzdvihl z toho motoru Hondy - minimalni dieselovy turbo-kopanec, hladky chod pekne za plynem a ticho. Na normalni silnici clovek slysi nejvic pneumatiky, pak aerodynamicky hluk a potom teprve motor (z nej nejvic dmychadlo).undefined
To Dabel: Naopak si myslím, že je to proto, aby zezačátku nefoukal úplně studený vzduch. Vlastně ochlazuje velmi teplý vzduch v autě a ochladí jej o pár stupňů, ten nasaje a znovu ochladí. Tím je zajištěno, že nevychrlí okamžitě zcela studený. bohužel to funguje poze někdy, typicky když je venku velmi teplo. Když je venku kolem 20 foukne to na tebe severák bez varování. Samozřejmně se to dá regulovat, ale komu se chce točit čudlem nebo přepínat do manuálu. Subjektivně mám pocit, že to měl Climatronic (VW) vyřešené lépe. Bavíme se však o detailech jinak téměř dokonalého auta.
2PETRT : nejdřív si něco o motoru od Hondy přečti a pak plácej nesmysli, ty technologická třído >😒]
Bob a Bobek
Dobrej servis v Praze mi prijde v Motole. Jinak horsi mi prisel ve Vysocanech,ale ten uz neni....
vidim ze accord vedie, dakujem za info, len piste dalej.
Bob a Bobek
JJ, Hondy jsou dobry auta, osobne nedam dopustit na Accord z r.94-98. Super auto, 150tis. bez problemu, nekrade se a na dalnici pri prumeru kolem 160km/h spotreba 10,5l 😉))) Aktualne kombik 2003 a spotreba N95 9-11l (mesto). O moc vic to nezere i kdyz se motor honi. Nejmin to vzalo 1x 7,5l. Nejvic 11,5 (Praha).
matuS
mne sa accord nepaci ani zvonka ani zvnutra - to je samozrejme subjektivna vec.

Ale objektivne sa mi nepacia ich ceny nahr.dielcov - svetla, narazniky a iny "spotrebak" je velmi drahy.
Líbit se každému nemusí, to uznávám. Ale ceny náhradních dílů u nového auta řešit nemusíš. Accord má tři roky záruku, havárku v nejhorším zacvaká pojišťovna a pak si koupíš zase nové. Tak v čem je problém.

A koromě toho, nedávno mi nabízeli v Hondě stínící panely na boční a zadní okna za 2K5 a dnes jsem dostal v novinách leták Škodovky, kde za 2K5 nabízeli totéž ale jen na zadní okno!
Bob a Bobek
Tezky pomerit,ale rocne me stoji servis do 10tis (1x20ti. km rocne). Garancka a 20tis=kolem 5-6tis + podil na brzdy a spotrebak=10tis. Mozna je material drazsi,ale je toho zase malo. Jinak predtim P406 a servisni naklady +/- stejny (byl to ale HDi-diesel). Taky je nutny brat v uvahu pojistka komplet s pov.rucenim,havarkou a pripojistenim okna aktualne 25tis (Accord Tourer r.v. 2003). To bylo u Pezotka mnohem drazsi.
lorenzlubos
Lidicky, nechce sa mi citat celu diskusiu, takze sorry, ak to tu uz niekto pisal, ale stala sa taka vec, ktoru by som aj ja netipoval, totiz to, ze Accord az take skvele jazdne vlastnosti nema, cital som to v Auto Motor a Sport v porovnavacom teste cca 10 aut strednej triedy (vsetko mimochodom diesel). Ten Accord sa ale paci izualne aj mne viac a ten motor bol vynasany do nebies vsade. 5,4l/100km kombinovane to je super. Mne by to dalo urcite aj v meste tolko, ako sa poznam.

Accord sa mi paci, v kombiku menej. To co som sa docital v tom teste ma prekvapilo. Necham na Vas. Injak mi je Accord sympatickejsi. A nepamatam si na hodnotenie Avensisu a jeho jazd. vlastnosti.
Bob a Bobek
Accord Tourer je podle me jedno z nejhezcich kombi (spolu s Octavii II a Alfou). Ma moooc peknou siluetu a obrovskej kufr. Proste rodinnej sportak.
lorenzlubos
Tych, tusim 600 litrov je bomba a nie je skaredy, len trosicku zvlastny, rovnako ako Volvo V70 II. Teraz som si to uvedomil, ze mi na nich vadi cosi rovnake. Bude to ten dynamicky klinovity predok a useknuty zadok. Mimochodom, som velkym priaznivcom kolmych zadnych casti, lebo je to super prakticke. Sedan s mi paci viac, ale chcel by som urcite Tourer radsej ako Sedan.
Bob a Bobek
Tak to jsme za jedno, ja bejval do roku 2000 Volvista, pak uz je to podle me hrozny (V70, V40 jeste OK). Ted uz mi zbyla jen Honda......😉 Dneska mi prijde,ze neumeji udelat pekny auto na par let dopredu. Ty hrozny Megany... nevim proc to lidi tak oslavujou.
Nedávno zase vyšel test tuším v Auto Bildu kde Accord zvítězil před Audi A4, Alfou 159 a Jaguárem - vše diesel.

Asi se to musí brát s rezervou. Jinak tě můžu ubezpečit, že Accord na 17 s Micheliny sport pilot drží na silnici jako přikovaný a je sakra složité jej dostat do stavu, kdy by zasahovalo ESP.
To T.E.CH😒br />
ty se prosím douč česky než se na mne oboříš (nesmysli...) a potom mi laskavě vysvětli jaké nesmysl(i) jsem zde stvořil.

A jestli mi závidíš že o problému něco vím, máš spoustu možností se také spoustu věcí naučit, potom na mne můžeš vybalit argumenty a ne nemysl(i)!!!!!

Zatím jsi zcela mimo mísu (asi máš Hondu rád a cokoli co není pouze pozitivní pro Hondu Ti vadí.)

Buď tedy prosím více konkrétní a méně agresivní. Za to Ti dík. :?
Lorenz: uaaaaaa, zase ten JEDINY a znacne tendencne napisany test, kde si doslova vymysleli blbosti o jazdnych vlastnostiach Accordu... existuje n inych testov z celeho sveta, kde jazdne vlastnosti Accordu chvalia, sam som najazdil co-to napr. v Mondeu, Audi A4 ci Mazde 6 a Accord ma lepsie jazdne vlastnosti ako spominane tri... Cize: never vsetkemu, co sa pise (obzvlast v nemeckych platkoch), chod si zajazdit a potom hodnot... :roll:
ad design: osobne povazujem Accord sedan za jedno z najkrajsich aut v strednej triede vobec, Accord tourer naopak za jedno z najskaredsich kombi danej triedy. Je to ale vsetko len a len moje subjektivne hodnotenie...

ad negativa: osobne sa mi par veci nepaci...

- chybajuci PP (s tym som ale HOndu kupoval)

- trosku vrzgajuca schranka pred spolujazdcom, semo-tamo chybicky v kvalite spracovania

- menej miesta vzadu

- maly otvor batozinoveho priestoru (holt sedan...)

- extremne nizky podvozok (do BA viac ako nevhodne...)

- vysoky hluk od podvozku (v aute je absolutne ticho okrem valenia pneumatik)
Semtex
to Petr T.: Asi by se T.E.CH mohl naučit vyjadřovat na trochu lepší úrovni, nicméně trocha pravdy tam je - docela by mě zajímalo, zda názory, které tady prezentuješ jsou podložené praktickou zkušeností s oběma auty?

Protože jinak bys tady nemohl motor Avensisu tak vychvalovat - mě například připadá doslova nijaký - těch 180 koní je v něm ukryto tak dobře, že nevylezli po celou dobu, co jsem tím autem jezdil a to je možná dobře, neboť jinak by to už velmi divně nastavený podvozek Avensisu asi nerozchodil - subjektivně mi přišel o 40 koníků slabší Accord živější. Jenom dodám, že se jednalo v obou případech o kombíky a že já jsem dal nakonec při koupi přednost jiné značce než Honda nebo Toyota.. 😉
Omlouvám se , asi jsem kapku ujel :😉 S tím motorem jsem nedávno jel a nebylo to špatný.Jel jsem i v 2,2 iCTDi a od pátku ho i vlastnim a dovolím si tvrdit, že motor od Hondy je celkově lepší.Netvrdím že technologicky, tam je Toyota (ne však ve všem) dál, ale je to o tom , že Honda s tím motorem přišloa mnohem dřív a ostatní začali "kopírovat". Komentáře testů, časopisů, odborníků to jen potvrzují, u Toyoty je prvotní "jen" výkon.Ostatní nenadchne, ale ani nezklame.V každém případě je nutné podotknout, že se bavíme o dvou špičkových motorech.To ale neznamená, že když je něco technologicky dále, že je to i ve všech směrech lepší.Původně jsem si ten motor chtěl s TCV koupit.Jinak odkaz na Toyota motory D4D je 😒br />
[odkaz]
Nevím, jak pro koho, ale pro je argumentem i to, že onen naftový motor Toyoty se vyrábí v Polsku a samotný vůz v UK, zatímco Honda je celá (s výjimkou ŘJ motoru, bohužel...) made in Japan.
matuS
inac, to je fakt silny argument. minimalne pre mna tiez.
Vzhledem k tomu, že se onen v polsku dělaný motor montuje i do lexusu, a že se Corolla montuje v Turecku, tak bych se toho zase tolik nebál ...
Já když si promítnu, kam šla kvalita Yarise poté, co se začal pro Evropu z větší části vyrábět ve Francii, tak mám jisté mrazení v zádech... Ovšem jelikož mne to netrápí (kdybych řešil nákup nového vozu - jakože to zrovna neřeším, rozhodně bych neváhal a zvolil právě Accorda Tourer), tak je mi to celkem jedno.
Bob a Bobek
Ne nahodou presunuli vyrobu Accorda zpet do JAPONSKA 😉)) Jinak pamatuji si u staryho Civica,ze tam bylo uvedeno na stitku na kastli telefonni cislo na zodpovednyho Japonce (monter?sef smeny). Prej jim po toto "vylepseni" klesy reklamace o 30% To se ve FR stat nemuze.....
To T.E.CH😒br />
to SEMTEX😒br />
Já jsem se trochu divil jak jsi na mne vyjel protože jsme spolu již mnohokrát komunikovali a vždy zcela v pohodě, takže teď je to zase fajn, to jsem rád.

Já mám co do činění s dieselovými motory a zvlášť s japonskými. Dost do toho vidím ale spíš přece jen ze strany té techniky. Ta je použita velmi podobná u slabší verze D4D 150 jakkoli Toyota používá s výjimkou 1,4 D4D 90 vstřikování Denso a Honda Bosch.

Takže by se měly spíše porovnávat motory 2,2iCDTi 103kW a 2,2D4D 110kW.

Nijak jsem nehaněl Hondu, techniku používá lepší Toyota. Na druhou stranu Honda používá JAPONSKÝ Bosch, což je pro Hondu VELMI dobře. Poruchovost je skoutečně velmi nízké (zatím...) Tyto motory jsou ale velmi mladé.
briza
Ja myslim, ze specialne Toyota si kvalitu dokaze ohlidat vsude.
matuS
Ja myslim, ze specialne Toyota si kvalitu dokaze ohlidat vsude.

tak to urcite nie. Ja som na novom verse nasiel 3 chyby, ktore vystupna kontrola mala ihned objavit. Bolo to viditelne na prvy pohlad.
briza
Hmm, tak koukam, ze zadna iluze netrva vecne. :?
co sa tyka rozdielu auta vyrobeneho v UK a JP tak ten kvalitativny odstup mozem potvrdit. Mam Civika 6G 5D vyrobeneho v UK a predtym dom mal 6G 4D vyrobeneho v JP. Viditelne rozdiely neboli, ale pouzivanim japonsky kus vyhraval v kvalite spracovania. Oba prevysuju konkurenciu v ktorej som sa vozil ( porovnatelneho veku ) ale medzi nimi bolo citit rozdiel v kvalite v prospech JP.

Takze tolko. A to ze moj buduci novy Civic vyrabaju v UK a nie JP mi trosku kazi ciru radost z toho krasneho auta.
Ahojte,

pocul som ze novy accord pouziva elektroniku bosh v motore, ktora je casto zatracovana prave pre svoju kazovost v nemeckych autach. Nemoze byt aj tu potencionalnym zdrojom problemov ?
otazka pretych ktory maju toto fajne afticko...aku mate spotrebu?ja mam okolo 6l a to jazdim asi tak 70%mesto a zvysok mimo
briza
Ja mam s Accordem Tourer mezi 6.0 - 6.5. Jezdim spis mimo mesto, ale mivam dost casto na strese slalomovou lod. Zejmena kdyz s tim jezdim po dalnici tak je ten rozdil s nosicem a lodi nebo bez je docela poznat i kdyz ta slalomka ma aerodynamicky dost cisty tvar.
Bob a Bobek
2.0 Accord Tourer benzin 9-10,5l (min 7,5, max 12-13). Hodne mesto, mimo mesto asi 8,5. A to je benzin a vetsinou plnej kufr a slusny prumery 😉)
Chtěl bych se taky vyjádřit k jízdním vlastnostem Accordu aj. Diesel iCTDi je skvělý, je to diesel, který je kultivovaný jak benzínový motor, žádný traktor od koncernu. Toyotou jsem nejel, ale výkon má být skvělý. Ostatním jak napsal T.E.CH nenadchne ani nezklame. Mimochodem k vzhledu: sedan je nádherný=jedno z nejkrásnějších aut této třídy neli nejkrásnější. Kombi už tak krásné není. Chybí mně tam taková kompaktnost. Esteticky to není plynulé a přirozené, ale to už je věc názoru. Teď k jízdním vlastnostem: jel jsem v Accordu se 17 a byla to docela hrůza. Tvrdší naladění mně nevadí, ale tohle bylo jak prkno na kolečkách. Fakt mě to zklamalo. Máme doma Mondeo ST220, tam jsou 18 kola, ale proti Accordu veliky rozdíl. Tvrdší naladění samozrejmě je také, ale ve velmi dobré míře. Ještě má sedan opravdu hodně málo místa na zadních sedadlech, ale jinak se Hondou nemůže nic zkazit. Honda=kvalita!!
stou kvalitou neviem neviem...otec ma kombika 2,4 r.v. 03 a okolo 90 tis a ma problemy s bateriou...3dny auto stalo a malo problem nastartovat 😢
ad jazdne vlastnosti: no on moze byt rozdiel medzi sedanom a tourerom, sedan ma vzadu multilink a tourer nie...

ad miesto vzadu: zdaleka to take tragicke nie je... Accord ma vzadu viac miesta, ako Audi A4 ci BMW3. Kazdopadne je skor podpriemer strednej triedy, s tym by sa dalo suhlasit. Ale traja ludia sa uz odviezli a nestazovali sa >😁

ad iCTDi: dozvedel som sa dost skaredu vec a sice, ze vstrekovace su nasadene do hlavy motora bez akychkolvek vymedzovacich kruzkov, proste kov na kov. Preto sa postupne "zapecu" a je takmer nemozne ich vymenit: v BA Honde mali prvy takyto kus a nevedeli s tym vraj pohnut. Takze ked sa objavia prve vozy s cca. 200tkm, tak sa dozvieme, ci uz na to maju grif, alebo ci zacnu skutocne prusery...
mno myslim,ze ja ti asi poskytnem take info lebo mam i-CTDi s okolo 128 000km
otik: tak to je ale vec baterky: ak Tvoj otec jazdi napr. iba po meste, tak je mozne, ze baterka nema dostatok "priestoru" na dobitie sa. Mne stalo najdlhsie auto tyzden a problem so startovanim nebol.
to sa stalo ked siel do slovinska...700km a potom 3dni klud a neslo...a baterka bola menena :?:
sa mi paci, ked niekto na zaklade takejto skusenosti zacne pochybovat o kvalite a spolahlivosti... na japoncov su nejake moc krute naroky a nikto im nic neprepaci... ale ked octafka alebo golf stoji viac v servise ako jazdi, tak sa to toleruje, lebo to je v norme...hmmm cim to asi je?

btw: accord ictdi sem tam jazdim, a momentalne je to z mojho pohladu najlepsie auto co sa da za dane peniaze kupit. motor je famozny (niekedy mam pocit ze to je benzinak 😊)), jazdne vlastnosti takisto. kvalita interieru, pohodlie a ostatne v ramci triedy ok. ten kto ale tuzi po hupajucej sa prilis pohodlnej lodi, spokojny nebude, je to skor sportovo strihnute auto. spotreba do 7 l aj s klimou a nahananim.
Se mi líbí, když někdo na základě občasné zkušenosti s jedním autem vychvaluje typovou řadu do nebes...sorry za OT, acco se mi líbí, ale kdo okřikuje jiné, přivolává na sebe to samé a zbytečně kazí atmosféru na fóru.
tak sorry, ze moje konstatovanie kazi atmosferu na foru... pod obcasnou skusenostou mam na mysli tak 200-300 km za mesiac, ale to urobim na strasne vela autach, v suhrne 60-80.000 rocne....takze si dovolim tvrdit ze mozem objektivne posudzovat. dalsi faktor mojich tvrdeni je to, ze vela aut mam pod dennym "dohladom" ci uz firemne, auta kolegov atd. a kedze sme partia chalanov, z ktorych takmer vsetci su autickari telom a dusou, tak si skusenosti odovzdavame. "nas" vozovy park zahrna aj spominane golfy a oct, a jednoznacne su s nimi statisticky najvacsie problemy - na pocet najazdenych km. postupne su vymienane za japoncov, u ktorych je bezne, ze najazdia 200.000km s original kotucmi a len pravidlenymi vymenami oleja. O pravidelne svietiacich kontrolkach v VW group, vymenach kotucov a bubnov po 30-40tkm, nutenych navstevach servisov sa radsej zmienovat nechcem... ak sa to niekoho dotyka, tak pardon, su to len moje skusenosti a nazory 😊
este ma tak napada, aby som nerozputaval vasne: otik chce nazor na acco ictdi. v principe suhlasim s pucmeloudom, ktory mu dal odpoved ako 1. ked mam porovnat auta za plusminus rovnaku cenu a rovnakej kategorie, s motorom podobnej kategorie, tak ako prvy z modernych dieselov som jazdil Golf V s vtedy uplnou novinkou 2.0 TDI. napriek tomu ze som voci VW zaujaty (to ste asi pochopili 😊) tak ma tento motor paradoxne a doslova uchvatil 😊) medzitym som jazdil take nezaujimave ako 406 2.0 HDI, nejaku vectru diesel, ktoru si presne nepamatam, focus tcdi. JTD bohuzial, ani nic od toyoty, okrem benzinov. Tvrdim, ze jedinym konkurentom accordu, co sa tyka dojmu z motora moze byt z menovanych ford. spotreba, reakcia na plyn, vyuzitelne spektrum otaciek a hlavne kultura chodu sa s ostatnymi neda zrovnavat. najviac mi vadil ich traktorovy prejav a v principe ma nicim nepresvedcili. dalsim aspektom je vydrz-spolahlivost, o ktorej ale mozme diskutovat az budu mat tie vozy 150-200 tkm. uz teraz si ale trufam tvrdit, ze jasnym vitazom v statistickych rebrickoch o par rokov bude acco. naftaky nejak nemusim, jedinym autom ktore by som bol ochotny z dnesnej ponuky vymenit za benzin, je prave ictdi. pre jeho charakter.
akoze suhlasim...accord s i-CTDi motorom je proste super,niekedy ani nemam pocit ze je to diesel iba ked stlacim plyn a pocujem turbo resp ked sa pozrem na otackomer,inak je to skoro ako benzin....Podla mna accord je jedno najlepsi aut.Strasne moc sa paci,dobre drzi a mam vynikajuce motory. A tou spotrebou ja sa zmestim aj so sviznou jazdou a vytacim a s klimouu do tych 6litrov. Predtym som mal PEUGEOT 206 2,0HDi a to sa neda porovnat, bolo to pomale,hrotalo to ako traktor,cele auto sa triaslo atd. U i-CTDi su nulove vybracie v interii. A moj acc ma najazdenych 127000km a ma povodne!!!! brzdy a interier je zachovaly a ziadne problemy niesu!!!! Auto sa sprava ako nove....vazne plati hondaske heslo The power of dream >😁
Suhlasim s Otikom, ze Accord je hodne o emociach 😉 Povodne som chcel tiez diesla, ale v rovnakej vybave sa dal splasit o cca. 3000EUR drahsie ako 2.4i, tak zvitazil benal 😜 Ohladom dlhovekosti Japoncov: Mazda 626, ktoru po mne dojazdieva manzelka, ma pri stave tachometra 235000km povodne tlmice, povodny vyfuk, povodne kotuce (iba raz stocene pri 90tkm), nic nehrka ani nebucha, motoricky absolutne OK, za cely zivot nikdy neostala "nezelane stat".

otik: v mojom Accorde je vsetko povodne, nemenil som vobec nic >😁
moj nazor na accord je proste ten ze ludia si toto auto kupia preto aby mali radost z jazdy
moj nazor na accord je proste ten ze ludia si toto auto kupia preto aby mali radost z jazdy

_________________ ...a aby nebyli nasraní, že z nějakého důvodu musejí jezdit dieselem.
ved ked auto s dieslom tak jedine ACCORD 2,2 i-CTDi
mitsi, otik zavidim vam ze mate schopnost 1 vetou vyjadrit to, na co mne nestaci jedna A4 😊
dable: dam krk na to, ze ta mazda skor zhnije, ako ju tvoja manzelka dojazdi... 😄 bude mat co robit
😜alo: To víš, stručnost matka talentu. >😁

PS: A čím méně mám času, tím větší problém mám vyjádřit se stručně... Jenže otik nahrál na smeč.
tak ked bude cas tak to vyjadri aj na 10 A4 a posli mailom...rad si to precitam >😁
najviac ma hneva to, ze nie je mozne stelovat vybavu, cim su japoncici znami. Dnes som bol v honde a chcel som k accordu kridlo a domontovat hmlovky k verzii sport, ktorej povodne cena je 980 000,-Sk. Ked sme vyratali kolko to da dokopy tak som zistil ze dolozim 45 000,-Sk a mam executive aj s hmlovkamy xenonmy, el. sedackami a stresnym oknom :shock:
Tak ako HONDisti. Nejake nove info ? Alebo skryvame nedostatky za image 😁
majco: ake nedostatky? Honda jazdi jak drak, problemy ziadne, dovolenkova spotreba 7,8l (dialnica tempomat na 150), proste pohoda a relax... riesim akorat auto pre manzelku, je fakt skoda, ze Accord Tourer vyzera proste jak pohrebak... 😢
briza
dabel: S tim Tourer "pohrebakem" - to je otazka barvy prip. disku kol. Je to ovsem (vice nez rok prohanim 2.2 i-CTDi Executive) superprakticke auto.
briza: tak odporuc farebnu kombinaciu... nasiel som tmavomodry s diskami karbonovej farby, vyzera to celkom dobre, ale napriek tomu to je stale take "rakvoidne" 😢
To som chcel pocut :-! No problemos from japanos >😁 Pohrebak je skor PT Cruiser v ciernom. Tourer je menej vyvazeny ako limo, ale k pohrebaku to az tak netaha, podla mna. Dufam, ze nie su s tym nejake problemy (hrdza, poruchy atd.). Su diely a spotrebne veci naozaj take drahe na HONDU ?
matuS
Su diely a spotrebne veci naozaj take drahe na HONDU ?

neviem kolko stoja spotrebne veci, ale videl som v jednom teste porovnanie nahr dielcov ako blatnik, naraznik, svetlo, celne sklo a pod, a tie hondacke stali o 50 az 100% viac ako konkurencia (v porovnani boli tusim mazda, toyota, opel,vw)
briza
Ja jsem vychazel z toho, ze aby to nevypadalo jako pohrebak je treba svetla barva. Ty jsou v nabidce 2 - svetle modra a stribrna, vybral jsem stribrnou (je na tom mene videt spina a pripadne lehke skrabance protoze ten podklad je takovy nejaky svetle sedy). Ted ale vidam v Praze u Tesca na Narodni tride Tourera v takove te tmave modro-sede barve se 17" disky s mozna 16 uzkymi paprsky. Ty disky nejsou do Hondy (zrejme to kupoval na zimnich gumach a meni cela kola). To taky (a rekl bych diky tem diskum) nevypada jako pohrebak.
Takze stale si myslis, ze C5 je krok vedla ? Mas nejaky tajny tip ? Potrebujem nieco spolahlive a nenarocne na udrzbu. 20 tkm rocne z toho polovica dialnice, zvysok mesto.
matuS
Potrebujem nieco spolahlive a nenarocne na udrzbu

tak preco rozmyslas nad citroenom? 😁

pokial si ochotny doplatit si zaruku na 4 roky a potom to auto hned predas, tak podla mna je to OK. Je to solidne velke auto s ktorym sa prijemne jazdi.
Clovek nevie co si vybrat. Kazde auto ma vela pre a proti. Accord nakoniec zostal vo vybere, len cena servisu/dielov je nepekna. Bojim sa trochu hrdze pri Accorde (videl som 3 rocny Civic - hrdzavy z vnutra pod tapacirungom - pri instalacii handsfree sady). Uz som vyrastol z toho, aby som do aut trieskal kopec penazi za image. C5 ma dobre ceny, ale to bude asi vsetko, ze 😒 Mozno este pohodova a ticha jazda. Mam A4 a teda, zeby to bol etalon kvality :😉 Mozno prve 3 roky. Dalsi kandidat M6/M5 - to iste ako Accord, len motoricky horsie a mozno spracovanim. Pozeram aj na pristup predajcu (servis) a znacky. Auto musi splnat vela veci: kvalita auta a cestovania, design, spotreba/vykon, priestor, odolnost ... Ale ved to auto robi kopec ludi a my ich platime, tak preco by som nemal chciet to naj ... za urcitu cenu - dany kompomis.
matuS
majco a potrebujes velke auto?

som jazdil s bmw 320d. Neviem ako je to s poruchovostou, ale je to tiche, rychle a usporne auto. Je aj celkom priestranne (4ria dospeli v pohode) a kufor je dost velky. Interier v zaklade nieje nic moc, ale ked si priplatis 20tis za drevene oblozenie a skombinujes to so svetlym interierom, vyzera to dobre (az na niektore detaily). Kombi verzia ma odpocet DPH. K vybave si treba dokupit len par veci asi za 100tis sk a je to super auto. A awt bavaria dava 7 rokov alebo 160tis km servis v cene auta, vratane 2x prezutia zima/leto a uskladnenia pneumatik.
Accord nema chybu nadherny sportovy a pohodlny sedan a ten motor je tiez fajn osobne radsej 2,4l >😒]
Neblazni ... BMW ??? Ten interier za tie peniaze ??? Okrem toho zadokolku fakt nepotrebujem (ale neodsudzujem). BMW 3 ma dost haklivy podzvozok na udrzbu. Momentalne som v DE a najcastejesie vidim stat na dialnici BMW 😲 Urcite aj ine znacky maju problemy, ale BMW si clovek hned vsimne. Neviem ci je to to prave orechove. (BMW dost rychlo straca hodnotu, urcite teda v DE).
matuS
ja som ten interier tiez nemohol prekusnut, ale zasa sa s tym autom fakt dobre jazdi. Mne hned sadlo do ruky.
Hondisti (alebo Hondiaci >😁 ), co sa vam zda ako lepsia volba pre rodinu Tourer alebo FRV (motor 2.0i v oboch pripadoch).
Este pod-otazka: Ako je to vlastne so servisom Hondy ? Je dostupny alebo vytaha vsetky prachy z vrecak ?
majco: pozri si aj CRV, ma velikansky a variabilny interier. U FRV je to dost divne, tie 3 sedadla uprostred, to stredne je tak akorat pre male decko...

Ja mam momentalne podobnu dilemu, co kupit ako auto pre manzelku (hadam bude coskoro prirastok a do Acc sedan bude asi s kocikom problem...): Accorda Tourer, CRV alebo Stream - tiez vsetko 2.0i a rocnik cca. 2003...

Servis: ak si z BA, tak asi jediny seriozny je na Racianskej, ale tiez to nie je nic moc (podivne priestory). Cenovo neviem, ale nemalo by to byt drahsie ako servisy ostatnych znaciek.
zalezi na tom aka velka rodina...ak 3 deti aj so svokrou tak FRV 😄 ak menej tak staci aj tourer. tu skor ide o to, ci si sem tam chces aj poriadne zajazdit (sam), v tomto pripade frv trosku zaostava, je to predsa len iny segment..
co sa tyka servisu, tak je to porovnatelne s ostatnymi znackami, dokonca na rozdiel od skody alebo VW si mozes pozriet tabulku ukonov aj s cenami na garanckach popredu. u VW group to je loteria a podla mojich skusenosti napr. taka oktavka 1.6 vychadza na garanckach a neplanovanych 😞( navstevach servisu viac ako accord ctdi...
Casto jazdim dialnice a mesto, takze CRV je out. Nemam rad SUV, len to zere, drahy servis + poistka (v DE urcite), horsie jazdne vlasnosti na ceste ... na co ??? Nepotrebujem si zvysovat IQ 😄
majco: tiez som o CRV neuvazoval, ale faktom je, ze je to ovela viac van ako SUV (tak sa iba tvari vdaka koliesku vzadu >😁 ). Kazdopadne s Accordom Tourer chybu nespravis. FRV sa mne osobne nejak nepozdava, ale to je skor asi subjektivna vec...
A já bych zase FRV bral. Jenže jako ojeté asi zatím nebude k mání, resp. nebude k mání za dobrou cenu.
dabel: Skusal si sa uz pozriet na podvozok svojho Accorda ? Ako to tam vyzera s hrdzou a vystriekanym olejom ? (toto nie je ziadna provokacia, len chcem vediet ako su na tom Hondy) Nasiel si nieco ? Napravy, vyfuk, ...
matuS
za CRV som isiel vcera dost dlho, tak som si ho obzrel. Zadna naprava ma spodnu hranu vo vyske, v akej ju ma kazde "normalne" (neterenne) auto.Takze terennak to nikdy nebude, skor sa obavam, ze ludia na to zabudnu a este tu napravu pri snahe prejst nejaky tazsi teren kdesi odtrhnu...
majco, to si snad delas kozy ne? >😁 hrdza a olej??? u hondy? jedine hondy, ktore mali sem tam olej na spodku auta boli anglicke verzie s dieselovym motorom tusim od rovera ci kto to bol...

a hrdza bola problemom na plechoch zvonku, hlavne zadne lemy, nikdy vsak nie na podvozku a podlahe! samozrejme ak za vaznu vadu nepovazujes povrchovou hrdzou zazltle ramena, nosniky atd... uz som sa totiz stretol aj s takym nazorom 😄 to je ale normalne u kazdeho jedneho auta po 1-2 zimach...
To, ze Honda davala zaruku na vsetky auta a dava na FRV len 6 rokov na prehrdzavenie o niecom hovori. Mam starsiu A4, ale povrchovu hrdzu aj odspodu by si tazko hladal (hlinik - to ma zasa ale ine nevyhody, ze ... moji drahi vo VW 😲 ) Mozno naozaj sem tam nieco najdes, ale nie je zle 😄 Nie som ziadny super-fanda do nejakej znacky (skusenosti). Momentalne pokukujem po Hondach, dufam, ze je to ta spravna znacka spolahlivosti. Bojim sa hlavne servisov, kedze je to japonec. Tot vsjo.
ano, maju kratku zaruku, ale kvoli vonkajsim plechom...vacsina civicov do r v. 97 ak si vsimnes maju prehnite zadne lemy. od 97 vraj to nejako zacali lepsie robit a tie uz nehniju. mam civic 92, 95 a 96 a ani ne jednom na podvozku hrdzu nenajdes... so zadnymi lemami uz je to horsie 😞

co sa toho servisu tyka, skus si zajst do autosalonu-servisu a popytat sa, maju to vsetko v tabulkach...
To, ze ti ukazu ceny este neznamena, ze ta neofajcia. Kvalita prace nema nic s cenou. Som rad, ze existuje net. Clovek sa vela veci dozvie, kam nema ist 8-s Napr. taky FIAT Grif v BA by som poslal do pr...le. Co nemam na citacke to je OK alebo sa to cele vymeni.
majco: podvozok mojho Accordu je ako novy - jedinym "nie 100% miestom" je uz mierne "nacaty" vyfuk po minulorocnej tazkej zime (cca. 20tkm po nasolenych dialniciach sa prejavi), ale este tak 3 roky vraj v pohode vydrzi. Nikde inde ziadna korozia nie je, to je proste fakt. A olej? Sorry, ak by 3 rocne auto zralo olej, hodim ho zo skaly. Nikde po ziadnom oleji nie je ani stopa.

Co sa cien tyka: ak si zvyknuty na ceny v Audi servise, tak pri Honde budes prekvapeny: mali by byt nizsie ako u Audi. Aspon taka je moja skusenost v nemeckych servisoch (porovnanie kamaratovho Audi A4 a Accorda)

(toto su FAKTY, nie domnienky nejakych internetovych specialistov - ak si z BA, mozes si Accorda pozriet)
to dabel: Vdaka za info, ten vyfuk ma trochu sklamal, pretoze casom to bude palka. Audi ma nesmrtelne vyfuky ( 17 rocne A80 ma orig. diel :shock: ) Audi ma este jednu vyhodu, servis si mozes robit doma sam( co aj praktizujem). Resetovat servisne intervaly nie je problem a zohnat vsetky diely tiez (aj z druhovyroby). Radsej si to spravim sam, viem co tam je a ze je to naozaj vymene. Vsetky filtre (vzduch, pelovy, olejovy, palivovy) + olej (plna syntetika 5W40) = 2700 Sk ! Ak nemenim vsetko, tak menej.

Accor😜 bol som pozriet u predajcu Accord Tourer. Super spracovanie, design, motor ... ale to sedenie vzadu je pre mna hrozne (pre zenu tiez, dokonca aj v predu 😲 ).

V A4 je teda viac miesta a lepsie sedenie. Bederne opierky ma aj spolujazdec (A4). Za seba (183 cm) som mal problem si sadnut (v Accorde). Teda sadnut sa dalo, ale pohodlie ziadne. Kolena tlacili do sedadiel a neprijemny skon sedadiel. Zaujimave je, ze ovela lepsie sa mi sedelo v sedane :shock: ! (asi sklon sedaku ?) V FR-V som tento problem nemal. Vsetko je to subjektivne, niekomu to moze pripadat OK. Nechcem tu vyvolavat vojnu znaciek. V FR-V sa trochu bojim tej sirky cez 2m a vysky (spotreba).
majco: hm, tak to je dost zvlastne... v A4 sedan som sedel a malo vzadu o dost menej miesta ako moj Acc sedan - tak v pozdlznom ako aj v priecnom (tam je A4 doslova tristne) smere - teda porovnavam s modelom 2002. Co sa servisu tyka, tiez nedoverujem slovenskym znackovym servisom a o auto sa mi stara clovek, ktory je maximalne spolahlivy a skutocny odbornik - a samozrejme cenovo je to tiez niekde inde ako Honda... Na diely druhovyroba existuje samozrejme tiez, ale kupil som naposledy originaly.

este ad vyfuk: no zatial mu nic nie je, ani nebrble ani nic podobne, len ma ten mechanik varoval, ze to je jedina cast, ktora javi znamky opotrebenia... toz... tato zima bola extremne tazka a Honda ju stravila na brutalne nasolenych dialniciach Rakuska a Nemecka - 2x za tyzden bola cela biela az po strechu. Takze to nie je berna minca "normalnej premavky". Inak nielen Audi ma dlhoveke vyfuky, napr. na Mazde mam pri 240tkm taktiez este original...
Mně se v Accordu rovněž sedí nesrovnatelně lépe, než v A4, a to zejména "díky sklonu" zadních sedáků. Ale uznávám, že tohle je věcí individuálních potřeb...
...este ma napadlo: v priecnom smere ponuka naozaj VELA miesta Toyota Avensis, mozno by stala za skuknutie.
Pozor ! Myslim si, ze problem je v kombi. Ja mam A4 Avant a porovnaval som to s Tourerom ! V sedane Accord to bolo praveze lepsie ! Tourer ma iny sklon sedadiel ako sedan Accord. Dalsia vec je, ze mozu byt inak tvarovane sedaky. To potom posobi, ze hladas inu polohu.
majco: jo, tak to je mozne. Hoci je to zvlastne, Tourer ma predlzeny razvor oproti sedanu. Akorat ma ale napada, ze ma posuvnu zadnu lavicu, mozne je, ze bola dana maximalne dopredu - to by mohol byt ten problem...
Tourer ma posuvnu lavicu ? Si si isty ? Mne sa to nezda. Problem bol skor v sklone sedadiel a hlavovych opierkach.
Jsem téměř přesvědčen o tom, že Tourer nemá ani posuvnou zadní lavici, ani větší rozvor (byť zadní náprava je jiné konstrukce), ale rozhodně má sezení vzadu "jinak konfigurované" než ve verzi sedan. A v Avensisu je sice více místa na nohy, nikoli však na šířku (alespoň jsem si toho nevšiml), zato je tam kromě verze kombi výrazně méně místa na výšku a celkově se tam hůře sedí (alespoň mně).
briza
Tourer nema posuvnou zadni lavici. Vetsi rozvor ma (272 cm oproti 268 u sedanu) a mista je v nem vzadu vic. Jestli ma jinak udelane zadni sedacky nevim (nemam sedan pro takove srovnani k dispozici). Nejake postrehy ohledne sezeni jsou i v zdejsich testech "Honda Accord 2.4 Executive - Střední třída trochu jinak" a "Honda Accord Tourer 2.0 vs. Toyota Avensis Kombi 2.0 (srovnávací test) - Ostrovní Steeplechase".
Raci bych vzal 2.2 TDCi Mondeo kombi

[odkaz]
- s posuvnou lavicou teda beriem spat... ani neviem, preco som si cely cas myslel, ze Tourer ju ma...

- s priecnym miestom v Avensise plne suhlasim, kazdopadne z tria M6/Accord/Avensis ma najviac pozdlzneho priestoru

pulse: prosim Ta netlac vsetky tie Tvoje Mondea. Posobi to tak trosku ako spam. Navyse tym ropakom od Forda chyba taka dost dolezita vec a to spolahlivost, ze ano... (staci si precitat miestne thready a cloveku je to jasne) :roll:
2 dabel: Ale ked ten Avensis je taky nemastny, neslany ...(proste to auto nema gule a kvalita uz tiez nie je to co bola - napr. long test v autobilde), ale inak suhlas. Je tam najviac miesta (teda kombi).

2 pulse: Ano, vybral si si spravne. Ber to ! Ak potrebujes nas suhlas, mas ho !
majco: ohladom Avensisu plny suhlas >😁 >😁 >😁
sedel som ako v toureri tak aj v sedene na dlhe treasy a mozem povedat ze v sedane sa omnoho lepsie sedelo ale bolo to aj tym,ze sedan je vybava sport a su tam polokozene sedacky ktore su max pohldne
Takze som is bol skusit FRV. Musim povedat, ze ma sklamalo. Hlavne priestorom pre sofera. Bol som nalepeny na lavej strane, ktora tvrdo tlacila a z prava ma tlacil spolujazdec 😒 Volantom som tocil ako na AVIi 😒 Slabsie spracovanie kovov (spoje karoserie) 😒 Cakal som aj mensi hluk a citlivejsi motor na plyn 😒 A teraz pozitiva: radenie je v pohode, slusna palubovka, super spracovanie interieru, variabilita. Hmm ...Accord sa mi zda o dost lepsi, teda az na to sedenie.