Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

8 komentářů

Poraďte-tento motor občas(zdá se mi,že při dešti je to častější)nemá plný výkon a rozsvítí se žlutá kontrolka. Před 2 roky dostal nové čerpadlo,kontrola nastavení rozvodů byla provedena,váha vzduchu měněna,při diagnostice (Delphi)se objeví závada P 1220,ale nikdo neví,co to je za kód.EGR funkční,klapky v sání také,hadičky podtlaků v pořádku.Filtr nafty měněn,zkusil jsem i jet s otevřenou nádrží kvůli podtlaku-stále stejné. Protože zase po chvíli jede,myslím,že to nemůže být nic mechanického,ale elektronického. Díky,Pajk.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Astra,2.0 diesel,1999,fault code P1220. engine code y20dth,critical system malfunction #1
Fuel quantity adjustment control.
[odkaz]
Díky,ale když to dám do překladače,tak je výsledek nejasný-kritické selhání systému,množství paliva úprava kontroly.Co s tím? Čerpadlo má svou řídící jednotku-nechce se mi věřit,že by to zase bylo čerpadlem...?S tím čerpadlem nic udělat nejde...P.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Pokud je cerpadlo OK, muze byt problem klidne v jednotce nebo v jejich konektorech a nebo v kabelech - protoze mas pocit, ze se to deje casteji pri desti, sel bych po svazku kabelu. Nebo po regulatoru tlaku paliva. Rozklicovani chyby je jeste zde😒br /> P1220 Fuel quantity adjustment control - malfunction Fuel quantity adjuster, ECM
Mám Astru 1.6 benzín Caravan r.99 a trápí nás nadměrné rosení oken. Vyměnil jsem kabinový filtr, topení na první pocit topí normálně, rovnoměrně proudí ze všech ventilátorů teplý vzduch, jakmile se motor ohřeje na 80stupňů tak se okamžitě zamlží zadní okna a postupuje to i do předních, což je nepříjemné. Zkoušel jsem okna vyčistit a ošetřit sprayem proti rosení, ale nepomohlo to. Napadne někoho něco? Děkuju
Avatar - JOB
JOB
Je to Astra F nebo G ? Počítám že to bude F protože to byla jejich slabost a co vím tak to nijak moc řešt nejde.Zkontroluj klapku vnitřní cirkulace.Neztrácí se chladící kapalina ? Nemáš promáčené koberce ?
Je to G, jo koberce jsou dost vlhký, teď jsem sušil koberec kufru necháváme tam někdy kočárek, tak jsem myslel, že teď v zimě je to normální. Cirkulační klapku jsem nezkoušel pustit to asi chce zkusit. Chladící kapalina drží. Jde o to, že auto máme 2 roky a celou dobu to bylo v pohodě a najednou, jakmile se ohřeje topení tak mi připadá, že jde z ventilátorů extrémně vlhký teplý vzduch, co může být za zradu v topení nebo něco jiného, nevím. Do auta nikde nezatýká voda aspoň do interiéru, tak nevím....díky moc za pomoc
Avatar - JOB
JOB
Tak se ještě mrkni jestli nejsou ucpané listím průchodky na odvod vody která stéká po skle kolem stěračů do prostoru kde je motorek stěračů. někdy se stane že se to tam ucpe a pak se tam hromadí voda a vlhkost jde přes topení do auta.Nevím jak to u Géčka přesně je ale budou tam na každé straně auta nějaké gumové průchodky zkrz podběh nebo tak nějak. 😉