0
focus a sportovni jizda? ak si chces uzit, a vychutnat jazdu, tak kup BMW... ked kupis zachovaly kus s ktorym sa dobre zaobchadzalo,tak sa ti tak skoro nepokazi... to svezeni a kvalita prevedenia sa nedaju s focusom porovnat ani nahodou. btw, pozri si nejake crash testy, a TUV reports o poruchovosti... at ti to jezdi..
Přejít do diskuze
Zajímavé...
Tak a ještě by ses mi jako mohl rozepsat, v čem to jako ten Focus je oproti těm ostatním jako jednozančně lepší? Že to psali v magacinu...? Chtělo by to nějaký obejktivní důvod, a ne psat Alfa je nespolehlivá, Octavka stará... Takže chápu, že teda jako tvoje láska je ten Focus..., ale proč...? V čem je jako výjimečný... Jako je pravda, že ostatní ty auta tak jako ten Focus nereznou v tom je orpavdu výjimečný, ale mohl by si najít další klady, zápory a ne jen paní povídala a můj dojem je... 😉
Naopak já si mylsím, že všechny ostatní auta mají v porovnání s Focusem co nabídnout...
Napsal bych to asi takhle😒br /> Octavie RS😒br /> + - nejprostornější - kufr, lehce sehnatelné díly, servis na každém kroku, slušný u nás image a velmi povedený motor (na to, že je to koncern)
- - Ve vnitř je to fakt malé, krade se, není to zase až tak agilní auto v zatáčkách jako zmíněné hatch. Přeci jen krátký rozvor a dlouhé převisy nezamaskuješ. Turbína už u ojetiny může být taky problém. Jen 5D liftback
Alfice (předpokládám 2,0 T.S.)
+ - Podle mne je suverénně nejhezčí a taky by byla nejlevnější (a to asi o dost). Motor byť by byl ze všech nejslabší ve skutečnosti dokáže držet krok s výše jmenovanými. Nejlepší sedačky...(ty jsou v porovnání s ostatními jiná liga). Při správném zacházení spolehlivost. Dás e jako 3D i 5D
- - mohou být problémy u kusů s nejasnou budoucností. Nutnost výměny 2 svíček na válec (ale po 100 000 km), nutnost používat olej Selenia racing 10 W 60, problematický nárazový test na předek v EuroEncap. Na bok byla azse špička.
Golf GTI -
Lepší ve všech parametrech než ORS s jedinou výjimkou. Má menší kufr a víc se krade. Asi nejlepší image. Jen 3D provedení
Focus ST -
+ - Motor je jednoznačně to lepší, co modrý ovál do svých aut dával. Asi nejlepší motor z výše zmíněných. Bezpečnost.
- - vzhled je podle mne ajaj. Zejména interiér je fakt už dnes hodně out. Těžko bych to rozcházel já osobně a nejsem jediný kdo s tím má problém. Problematická kvalita (rez, tamhle něco odpadne a vrzne). Spotřeba je taky ajaj.
Tak a ještě by ses mi jako mohl rozepsat, v čem to jako ten Focus je oproti těm ostatním jako jednozančně lepší? Že to psali v magacinu...? Chtělo by to nějaký obejktivní důvod, a ne psat Alfa je nespolehlivá, Octavka stará... Takže chápu, že teda jako tvoje láska je ten Focus..., ale proč...? V čem je jako výjimečný... Jako je pravda, že ostatní ty auta tak jako ten Focus nereznou v tom je orpavdu výjimečný, ale mohl by si najít další klady, zápory a ne jen paní povídala a můj dojem je... 😉
Naopak já si mylsím, že všechny ostatní auta mají v porovnání s Focusem co nabídnout...
Napsal bych to asi takhle😒br /> Octavie RS😒br /> + - nejprostornější - kufr, lehce sehnatelné díly, servis na každém kroku, slušný u nás image a velmi povedený motor (na to, že je to koncern)
- - Ve vnitř je to fakt malé, krade se, není to zase až tak agilní auto v zatáčkách jako zmíněné hatch. Přeci jen krátký rozvor a dlouhé převisy nezamaskuješ. Turbína už u ojetiny může být taky problém. Jen 5D liftback
Alfice (předpokládám 2,0 T.S.)
+ - Podle mne je suverénně nejhezčí a taky by byla nejlevnější (a to asi o dost). Motor byť by byl ze všech nejslabší ve skutečnosti dokáže držet krok s výše jmenovanými. Nejlepší sedačky...(ty jsou v porovnání s ostatními jiná liga). Při správném zacházení spolehlivost. Dás e jako 3D i 5D
- - mohou být problémy u kusů s nejasnou budoucností. Nutnost výměny 2 svíček na válec (ale po 100 000 km), nutnost používat olej Selenia racing 10 W 60, problematický nárazový test na předek v EuroEncap. Na bok byla azse špička.
Golf GTI -
Lepší ve všech parametrech než ORS s jedinou výjimkou. Má menší kufr a víc se krade. Asi nejlepší image. Jen 3D provedení
Focus ST -
+ - Motor je jednoznačně to lepší, co modrý ovál do svých aut dával. Asi nejlepší motor z výše zmíněných. Bezpečnost.
- - vzhled je podle mne ajaj. Zejména interiér je fakt už dnes hodně out. Těžko bych to rozcházel já osobně a nejsem jediný kdo s tím má problém. Problematická kvalita (rez, tamhle něco odpadne a vrzne). Spotřeba je taky ajaj.
Ahoj,tak pokud se rozhodujes mezi Golfem,Alfou,Octavkou a Focusem tak jasnym vytezem je Focus.A co se tyce provoznich nakladu te mohu ujistit,ze z teto ctverice vozu vyjde nejlevneji.
Precti si nejaky nezavysly test a uvidis sam,ze mam pravdu.Ja sam St170 nemam,ale ridil sem ho a musim smeknout.Taky sem ridil octavku Rs a mam-li byt uprimny tak jasnym Vitezem je St170.Predchazejici generace octavky je koncepcne a technicky oproti Focusu dost zastarala.Chces-li si uzit sportovnejsi jizdu tak kup Focuse.Co se tyce Alfy 147 tak tam bych se bal velke nespolehlivosti a u VW Golf Gti si neuzijes tolik jako z Focusem St170.Ja sam jsem mel 2roky focuse 1,6Ti-CVT posledni generace a malo ktere auto se mu v dane tride vyrovna. :yes: Takze at se rozhodne jak se rozhodnes, At ti to jezdi.
Precti si nejaky nezavysly test a uvidis sam,ze mam pravdu.Ja sam St170 nemam,ale ridil sem ho a musim smeknout.Taky sem ridil octavku Rs a mam-li byt uprimny tak jasnym Vitezem je St170.Predchazejici generace octavky je koncepcne a technicky oproti Focusu dost zastarala.Chces-li si uzit sportovnejsi jizdu tak kup Focuse.Co se tyce Alfy 147 tak tam bych se bal velke nespolehlivosti a u VW Golf Gti si neuzijes tolik jako z Focusem St170.Ja sam jsem mel 2roky focuse 1,6Ti-CVT posledni generace a malo ktere auto se mu v dane tride vyrovna. :yes: Takze at se rozhodne jak se rozhodnes, At ti to jezdi.
Potřeboval bych poradit ohledně koupi ojetého auta. Mám na mysli pěti dveřový hatchback, rok výroby od 2002 za zhruba 250 000 Kč. Po dvouleté zkušenosti s golfem 3 1,9D bych si rád užil sportovnější svezení. Mým favoritem je Focus ST170, ale mám trochu obavy z provozních nákladů (spotřeba, servis a podobně). Jezdím denně cca 50 km většinou po okresních cestách s, v rámci možností, kvalitním povrchem. Jak si stojí Focus co se týče jízdních vlastností, motoru a spolehlivosti například proti Golfu 4 GTI, Alfě 147 2,0 nebo Octavii RS? Také jsem pokukoval po BMW E46 s šestiválcem, ale to už je vysoko nad 300 000 Kč. Děkuji předem za pomoc s výběrem auta, kvůli kterému bych si ráno přivstal a jel do práce oklikou, jen abych si cestu víc užil.
Jirka
Jirka