0
caute, comu by ste dali prednost: passat 1,9tdi (96kw) 4motion alebo bmw 330xd, vsetko r.v. 01?
0
S Passatem jsem nalítal něco málo přes půl milionu (vystřídal jsem za tu dobu 3) a důvody proč jsem nešel do 330 😁 byly dva. Jednak mnohem vyšší pořizovací cena (kupuji vždy zásadně nová auta) a pak vnitřní prostor. Pokud je u obou vozů stejná cena a ty dokážeš kousnout méně prostorný interiér tak opravdu není co řešit. Jdi do BMW!!!
0
A ještě malé upřesnění - s Passatem jsem absolutně spokojený a to asi dosvědčuje i fakt, že za posledních 7 let mám už třetího, nicméně BMW je opravdu někde jinde - dynamika, jízdní vlastnosti a v neposlední řadě i image.
colin251
0
Tak já bych bral určitě bmw než passata. Teď se akorát zbavujeme toho posledního modelu, byl strašně poruchový. A ať je bmw jakýkoli, tak horší než passat už být ani nemůže
Nemam zadne zkusenosti s Passatem ani s E-46, ale BMW je moje srdecni znacka uz od dob, kdy jsem zacal vnimat svet, takze bych nevahal ani mikro-sekundu a pokud by to auto bylo v cajku (technika, puvod, karoserie atd), tak bych nevahal a sel do BMW....
Pokud je to cajk, tak provozni naklady vc. pojisteni vzdycky nejak prezijes a pak - nebudes mit to auto vecne....
Co se tyce pojezdu/vzhledu/image/ a asi dalsiho milionu veci, tak je jednickou BMW, bal bych se ale zlodeju, coz ale plati i pro Passat.
Jo a nebudou si te v BMW plest s drockarem 😊))))))
Pokud je to cajk, tak provozni naklady vc. pojisteni vzdycky nejak prezijes a pak - nebudes mit to auto vecne....
Co se tyce pojezdu/vzhledu/image/ a asi dalsiho milionu veci, tak je jednickou BMW, bal bych se ale zlodeju, coz ale plati i pro Passat.
Jo a nebudou si te v BMW plest s drockarem 😊))))))
Tato diskusia hadam nieje myslena vazne... :shock: :shock: :shock: To naozaj musis rozmyslat medzi passatom a bmw? To je predsa uplne jasne - na bmw sa passat nehrabe...
opravdu se rozmyslis?? srovnavas 1.9 TDI PD s 3.0d??? ja myslim, ze by sis mel koupit passata, kdyz nepoznas rozdil 😁
rene:neni to vtip.na autorevue to autor zalozil taky,taky to tam resi..a svete div se,pašik si vede dobre..
BMW to je proste pojem. znamy ma BMW 525i ,ma najeto 500 000 km !!! a zadna porucha, jen bezne servisy... to je proste BMW... a kdyz mas na 4x4 tak si ani nic lepsiho do cech nedokazu predstavit...
Musím se přidat k diskusi, že srovnávat Passata 1,9 TDI a s 330d E46 je fakt nesmysl... Přecejen 210 PS a 130 PS fakt nejde... S tím Passatem můžeš objektivně srovnávat tak maximálně 318d E46 a i tak v mnoha věcech bude to Báwo lepší...
no kdyby to bawo nebylo 4x4 bral bych do cech passata protoze s baworakem jet na hory je utrpeni ale kdyz mas 4x4 tak to uz vazne nema nic chybu 😁
No já mám Omegu kombíka,jezdím s ní na hory každej rok a jede se mi sní líp než s nějakým předohrabem.Já nevím jak ostatní ale já když jedu na hory nebo na jakoukoliv dovolenou,tak mám auto docela naložený a rozjíždět se na sněhu s naloženým předohrabem taky není žádný terno.něco jinýho je když na horách bydlíš a tím autem se tam potřebuješ pohybovat ale ani v takovém případě bych předohrab nebral.Na hory se hodí spíše 4x4 😉
no 210 PS to sice nema od roku 2004 meli 204PS a pred nim 184PS. to jen pro upresneni, ale nemeni to nic na tom ze bmw je lepsi. Spis si myslim ze passat nez k 3er ma blize k 5er. Takze ted uz zalezi na individuelnich pozadavcich.
..no takze mr.novak, tych 210ps si trochu prestrelil a vobec si nemyslim, ze je to zrovnavanie az take nezmyselne, je to asi skor o prioritach a ja som bol len zvedavy na vas nazor a hlavne nejake prakticke skusenosti, btw. passat ma torsen takze s tymi jazdnymi vlastnostami (hlavne na mokru a snehu) to az take zle nebude naproti tomu 4kolka u bmw asi nie je nic moc a to je to co mi na tom aute vadi inac by som nevahal ani chvilku, inac stale nie som rozhodnuty comu by som dal prednost
prakticky je to tak ze torsen starsi generace je vseobecne znam jako jeden z nejhorsi pohonu 4x4. pokud vim tak (jisty si ovsem nejsem) tak v pohon 4x4 v e46 byl jeste bez x drivu tudiz permanentni. Tak si vyber co je lepsi.
má
nejvic me pobavil clovek70... za 7 let ma tretiho passata a kupuje vzdycky novy auto a je strasne spokojenej 😁
takovi lidi by meli bejt pod zamkem. BMW nekoupil, protoze ma vyssi porizovaci cenu. passat, kterej je spolu s A6 vyhlasenym postrachem firemnich flotil je ale fakt super, zvlast kdyz ho po dvou letech prodas za 40% porizovaci ceny... koupit bawo a mit ho treba tri roky se mi zda po vsech strankach lepsi a levnejsi reseni 😉
muj nazor je, ze ctyrkolka je prijemna, nikdy jsem ji opravdu nepotreboval. a to si pamatuju doby, kdy jsme na hory vsichni jezdili na letnich a problem to nebyl...
4x4do BMW si hodne lidi neporizuje, neb to zbytecne zvysuje hmotnost. ztraci se lehkost bmw v zatackach a s DSC nehrozi ustreleni zade ani na snehu...
cely to na me dela dojem, ze si chce autor poridit passata a ted by nas chtel presvedcit, ze passat je lepsi. ona ta porizovaci cena asi bude nekde jinde... kdyby staly obe auta stejne, neznam nikoho kdo by zvolil passata.
bmw je proste nekde jinde a pokud neocenis ten rozdil a nemuzes si dovolit priplatit, kup si VW. respektive treba accord 2,2d
takovi lidi by meli bejt pod zamkem. BMW nekoupil, protoze ma vyssi porizovaci cenu. passat, kterej je spolu s A6 vyhlasenym postrachem firemnich flotil je ale fakt super, zvlast kdyz ho po dvou letech prodas za 40% porizovaci ceny... koupit bawo a mit ho treba tri roky se mi zda po vsech strankach lepsi a levnejsi reseni 😉
muj nazor je, ze ctyrkolka je prijemna, nikdy jsem ji opravdu nepotreboval. a to si pamatuju doby, kdy jsme na hory vsichni jezdili na letnich a problem to nebyl...
4x4do BMW si hodne lidi neporizuje, neb to zbytecne zvysuje hmotnost. ztraci se lehkost bmw v zatackach a s DSC nehrozi ustreleni zade ani na snehu...
cely to na me dela dojem, ze si chce autor poridit passata a ted by nas chtel presvedcit, ze passat je lepsi. ona ta porizovaci cena asi bude nekde jinde... kdyby staly obe auta stejne, neznam nikoho kdo by zvolil passata.
bmw je proste nekde jinde a pokud neocenis ten rozdil a nemuzes si dovolit priplatit, kup si VW. respektive treba accord 2,2d
presne tak. accord 2,2 diesel je velmi povedeny motor. sam znamej kterej je prodava mi rikal ze je to asi nejlepsi motor od hondy.
nevim kdo tady nabral ze se zadokolkou je to na horach jako s predokolkou nebo s 4x4 >😁 . proboboha... nerikam. dobre, kdyz mate plny auto a ctyri lidi tak to bude treba i v pohode, ale kdyz rano vstanete a jedete sami pro pecivo uz vas vidim jak zase vyjizdite do hor nahoru sami. ne nadarmo si lidi kteri s bawama jezdi do hor davaji na zimu kovove desky do kufru aby meli tezsi zadek. pri stoupani do kopce na snehu proste zadokolka neni tak ucina jako predokolka. a nez 4x4 uz vubec ne. jedina ucina zadokolka je stara skodarna protoze ma motor vzadu 😁
a ted zpatky k tomu vybirani. BMW 330xd, at uz s Xdrive nebo bez, je uplne jinej level nez passat. a kdyz novy auto tak radsi toho accorda nebo mazda 6 proste neco podobneho, levnejsiho, i trochu spolehlivejsiho 😉
BMW jasna volba...
nevim kdo tady nabral ze se zadokolkou je to na horach jako s predokolkou nebo s 4x4 >😁 . proboboha... nerikam. dobre, kdyz mate plny auto a ctyri lidi tak to bude treba i v pohode, ale kdyz rano vstanete a jedete sami pro pecivo uz vas vidim jak zase vyjizdite do hor nahoru sami. ne nadarmo si lidi kteri s bawama jezdi do hor davaji na zimu kovove desky do kufru aby meli tezsi zadek. pri stoupani do kopce na snehu proste zadokolka neni tak ucina jako predokolka. a nez 4x4 uz vubec ne. jedina ucina zadokolka je stara skodarna protoze ma motor vzadu 😁
a ted zpatky k tomu vybirani. BMW 330xd, at uz s Xdrive nebo bez, je uplne jinej level nez passat. a kdyz novy auto tak radsi toho accorda nebo mazda 6 proste neco podobneho, levnejsiho, i trochu spolehlivejsiho 😉
BMW jasna volba...
skejpa:Nedělej ze všech zadokolek prosimtě Žiguly.Já mám zkušenost teda jenom s Omegou 3.0 MV6 vybavenou pouze TC,ale bez problémů.Jediný na cem musel dát pozor,byl s vypnutym antihrabem plyn,bo to pár koní přeci jenom má.
BMW má navíc ještě lepší rozložení hmotnosti.
BMW má navíc ještě lepší rozložení hmotnosti.
skejpa:Nedělej ze všech zadokolek prosimtě Žiguly.Já mám zkušenost teda jenom s Omegou 3.0 MV6 vybavenou pouze TC,ale bez problémů.Jediný na cem musel dát pozor,byl s vypnutym antihrabem plyn,bo to pár koní přeci jenom má.
BMW má navíc ještě lepší rozložení hmotnosti.
moze si hovorit kto chce co chce. Byvam v centre mesta na kopci. Takato debata tu bola aj minuly rok, kde sa pisalo, ze dnesne bmw je nieco uplne ine, je tam lepsie rozhlozenie hmotnosti bla bla bla.
Potom som za tyzden musel (no nemusel ale dobrovolne som sa pridal) pomahat roztlacat dva bavoraky do kopca. Kazde obycajne (FWD) auto sa tam rozbehlo v pohode, bavoraky nie.
RWD je na zimu na***, to vie kazdy sudny clovek, ktory nenosi 300kg v kufri ako zataz.
PS: otec ma mercedes, mohol by som rozpravat "zazitky"
BMW má navíc ještě lepší rozložení hmotnosti.
moze si hovorit kto chce co chce. Byvam v centre mesta na kopci. Takato debata tu bola aj minuly rok, kde sa pisalo, ze dnesne bmw je nieco uplne ine, je tam lepsie rozhlozenie hmotnosti bla bla bla.
Potom som za tyzden musel (no nemusel ale dobrovolne som sa pridal) pomahat roztlacat dva bavoraky do kopca. Kazde obycajne (FWD) auto sa tam rozbehlo v pohode, bavoraky nie.
RWD je na zimu na***, to vie kazdy sudny clovek, ktory nenosi 300kg v kufri ako zataz.
PS: otec ma mercedes, mohol by som rozpravat "zazitky"
Skejpa ještě jednou si to pořádně přečti. Jinak pánové zapomínáte na jednu důležitou součást jedoucího auta a to je řidič. Jsou lidi co jezděj se zadokolkou a jsou spokojeni a jsou lidi co jim je houby platný i pohon 4x4 😉
jj moje rec Matus. znamy (chudak... >😁 ) mel dva medvedy. ML ko a Cckovyho kombika. rikam vam. v zime nedojel ve skutci ani k baraku ! musel to nechat pod ulici. jediny stesti ze mel i to MLko... mozna je nekdo tak skvelej ridic ze zvladne udelat ze zadokolky na snehu nejlepsi auto ale ja takove teda neznam...
Skejpa úmyslně zkresluješ to co jsem napsal.Je mi úplně jedno čím jezdíš . Já měl přední i zadní náhon a vždycky jsem se dostal tam kam jsem potřeboval a nemyslím si že bydlím zrovna v rovinaté oblasti. 😉
nikdo netvrdi, ze zadokolka je nejlepsi na snehu... nicmene bmw ma rozlozeni hmotnosti 50:50 a osobne jsem nikdy v zivote neuvazl ani na letnich gumach. a na hory jsem jezdil i s CX v automatu na letnich kdysi...
ja proste nechapu ty vykriky, ze je treba 4x4 na cesky silnice, pokud clovek nebydli vylozene v horach. tot vse... pokud by navic doslo ke krizi vzdycky se da otevrit kufr a poprosit nekoho aby do nej na chvilku sednul.
nicmene i tak ma bmw na zadku vic hmotnosti nez ma favorit na predku...
na zimnich gumach si proste nedovedu takovej problem v bmw predstavit. takze chapu, ze ma nekdo lepsi pocit v 4x4, ale rozhodne to neni nutnost. a jak uz jsem napsal, aut 4x4 je v CR minimum a kdyz se neda jet s dvoukolkou, nedostane se nikdo nikam, neb silnice jsou neprujezdny. kamiony ani nezminuju... takze pokud ma nekdo pocit (vetsinou je to o pocitu) ze se nevyskrabe poslednich 100m na chalupu v horach po lesni ceste, chapu ze voli 4x4, chapu lepsi trakci, ale 95% ridicu ji nedokaze ani vyuzit v krizove situaci jinak vidim jen zvysenou hmotnost, spotrebu delsi brzdnou drahu a dalsi veci na opravy.
ja proste nechapu ty vykriky, ze je treba 4x4 na cesky silnice, pokud clovek nebydli vylozene v horach. tot vse... pokud by navic doslo ke krizi vzdycky se da otevrit kufr a poprosit nekoho aby do nej na chvilku sednul.
nicmene i tak ma bmw na zadku vic hmotnosti nez ma favorit na predku...
na zimnich gumach si proste nedovedu takovej problem v bmw predstavit. takze chapu, ze ma nekdo lepsi pocit v 4x4, ale rozhodne to neni nutnost. a jak uz jsem napsal, aut 4x4 je v CR minimum a kdyz se neda jet s dvoukolkou, nedostane se nikdo nikam, neb silnice jsou neprujezdny. kamiony ani nezminuju... takze pokud ma nekdo pocit (vetsinou je to o pocitu) ze se nevyskrabe poslednich 100m na chalupu v horach po lesni ceste, chapu ze voli 4x4, chapu lepsi trakci, ale 95% ridicu ji nedokaze ani vyuzit v krizove situaci jinak vidim jen zvysenou hmotnost, spotrebu delsi brzdnou drahu a dalsi veci na opravy.
nikdo netvrdi, ze zadokolka je nejlepsi na snehu... nicmene bmw ma rozlozeni hmotnosti 50:50
to je sice pravda, ale standardne FWD ma 60 a viac percent na predku, takze lepsie potiahne...
nicmene i tak ma bmw na zadku vic hmotnosti nez ma favorit na predku...
hej, ale zaroven musi bmw tlacit vacsiu hmotnost...
to je sice pravda, ale standardne FWD ma 60 a viac percent na predku, takze lepsie potiahne...
nicmene i tak ma bmw na zadku vic hmotnosti nez ma favorit na predku...
hej, ale zaroven musi bmw tlacit vacsiu hmotnost...
Ono jsme totiž opět u toho že je nutno si uvědomit při koupi auta na co ho budu využívat.Jestliže jezdím převážně sám tak je to jiné něž když jezdím plně vytížený.Postav vedle sebe naložený dvě auta s rozdílným náhonem a uvidíš který bude hrabat jak pitomý a který se rozjede.Nikdy jsem nenapsal že je předokolka horší než zadokolka protože to se nedá porovnávat.Je to stejný jako když se porovnává diesel s benzínem.
To Huml: Myslím si, že pod zámkem by měli bejt takoví jako jsi ty! Měl by sis radši pořádně přečíst, co jsem napsal! Ani slovo o tom, že Passat je lepší! Ale proč se rozčiluju, odpovím ti. Co se týče kvality, jízdních výkonů, hlučnosti .... - tady spolu souhlasíme. O.K.? Ale k pořizovací ceně. Asi každý kdo vystudoval základní školu si dokáže spočítat rozdíl mezi pořizovací cenou a cenou při následném odprodeji s 200 000 km. podotýkám že kilometry nestáčím a k autu dávám vždy i servisní knížku. A prostor? O tom se mnou snad nebudeš diskutovat. nalož do trojkovýho báwa 4 chlapy + bagáž a jezdi s tim po Evropě. Tohle je absolutně nesrovnatelný. Takže si kamaráde příště dávej pozor, koho si bereš do hu..., na urážky nejsem zvědavej!
Pohodlí pro vysoký lidi na dlouhý cesty neni daný jenom prostorem okolo.
Se svojí výškou vim o čem mluvim a ani Superb,ani skoro to samý-Passat mě nikam neodvezly aniž bych nebyl zlámanej.Jestli chceš víc místa na bágly tak si můžeš koupit verzi Touring 😉
Se svojí výškou vim o čem mluvim a ani Superb,ani skoro to samý-Passat mě nikam neodvezly aniž bych nebyl zlámanej.Jestli chceš víc místa na bágly tak si můžeš koupit verzi Touring 😉
clovek70: rozlitil ses pekne 😄 pokud chces vetsi vnitrni prostor, kup si petku. ja mam 3coupe a 4 dospeli se obcas v pohode vejdou. ale jsme jen dva, takze dalky ve 4 neresim. s kufrem u trojky nemam jedinej problem. obe auta jsou naprosto o necem jinem a jde jen o to, co clovek preferuje. kdyz si koupis drazsi bmw, dostanes za nej pri prodeji zase vic...a jestli najezdis 100 000 za rok, tak to smekam, jezdis vic nez ja a mne tu nikdo neveri 😊
holt za lepsi auta se musi priplatit... se stejnou logikou ti muzu rict, ze rada rodin jezdi tisic kilometru na jeden zatah ve 4 favoritem a doveze je to taky... asi by ti rekli ze ten milion, co si priplacis za passat by jim za to nestal a pouzili by ho jinde... vsechno je relativni 😉
holt za lepsi auta se musi priplatit... se stejnou logikou ti muzu rict, ze rada rodin jezdi tisic kilometru na jeden zatah ve 4 favoritem a doveze je to taky... asi by ti rekli ze ten milion, co si priplacis za passat by jim za to nestal a pouzili by ho jinde... vsechno je relativni 😉
To clovek: ne ze bych se tady chtel nekoho zastavat ale to ze mas behem 7 let uz treti stejny auto a pokazdy novy mi napovida dve veci. Bud si blazen nebo to fasujes ve firme a holt si nechces pripustit ze nekdo jezdi necim lepsim.
Rene: z každého asi kousek. Proste jsem asi blazen, co nechce být nápadný. I takoví jsou mezi námi. 80% lidí za tu dobu nepoznalo, že ,,už mám zase" nový auto. A máš pravdu i s firmou - kompletně ji máme postavenou na VW (Golfy, Tourany a Pola), takže z hlediska firemní image to vypadá dobře.
Huml: ne stovku ročně opravdu nelítám, ale za dobu leasingu (3 roky) najezdím cca 200 tisíc. A plně s tebou souhlasím - pokud bych šel do BMW, tak jedině pětka - 4x4. A proč 4x4? Známý má 530 Xi zadohrab a při porovnání na extrému (ujetý sníh a led) měl problém se rozjet, zatímco můj dýchavičnej traktor jel jak fík 😜. Jasan, Pražáky to netrápí, ale my co bydlíme pod horama a nebydlíme u silnice 1. třídy to máme se zimní údržbou silnic krapet horší...
A ještě bych rád poznamenal, že moc dobře vím, že jsou lepší auta než VW. Vím ale taky moc dobře, že VW není takovej šrot, jak se tady někteří snaží ostatním vnutit. 😄
Huml: ne stovku ročně opravdu nelítám, ale za dobu leasingu (3 roky) najezdím cca 200 tisíc. A plně s tebou souhlasím - pokud bych šel do BMW, tak jedině pětka - 4x4. A proč 4x4? Známý má 530 Xi zadohrab a při porovnání na extrému (ujetý sníh a led) měl problém se rozjet, zatímco můj dýchavičnej traktor jel jak fík 😜. Jasan, Pražáky to netrápí, ale my co bydlíme pod horama a nebydlíme u silnice 1. třídy to máme se zimní údržbou silnic krapet horší...
A ještě bych rád poznamenal, že moc dobře vím, že jsou lepší auta než VW. Vím ale taky moc dobře, že VW není takovej šrot, jak se tady někteří snaží ostatním vnutit. 😄
tak fajn, uz se nekam dostavame. pokud bydlis na horach, tak chapu. sice jsem ani ve spindlu nikdy problem nezazil (a to jsem tam minulou zimu zazil 20 cisel novyho snehu kazdej druhej den), ale budiz. nikdy jsem netvrdil, ze VW je srot. nicmene passaty a A6 jsou opravdu vyhlaseny, stejne jako byla driv treba prevodovka u avensisu...
me vzdycky zarazi u ctyrkolkaru ze jde hlavne o ten rozjezd... jasne, pokud si das zavod s dvoukolkou, nema dvoukolka sanci. to ale neznamena, ze se v klidu nerozjede. ve stope te nakonec drzi stejna sila a pri brzdeni jsi na tom ve 4x4 jeste hur.
a to, mam pocit nikdo ze ctyrkolkaru nevnima. stejne jako to, ze s dvoukolkou poznas, kdy ses na hranici mnohem driv, zatimco se subarkem si to frcis snih nesnih a kdyz dojde na brzdeni najednou zjistis ze jsi v haji. jeste jednou opakuju, ze nejsem proti 4x4, jen me fascinujou nekteri piloti, ktery maj pocit ze 4x4 znamena ze muzou jet dvakrat rychlejc.
me vzdycky zarazi u ctyrkolkaru ze jde hlavne o ten rozjezd... jasne, pokud si das zavod s dvoukolkou, nema dvoukolka sanci. to ale neznamena, ze se v klidu nerozjede. ve stope te nakonec drzi stejna sila a pri brzdeni jsi na tom ve 4x4 jeste hur.
a to, mam pocit nikdo ze ctyrkolkaru nevnima. stejne jako to, ze s dvoukolkou poznas, kdy ses na hranici mnohem driv, zatimco se subarkem si to frcis snih nesnih a kdyz dojde na brzdeni najednou zjistis ze jsi v haji. jeste jednou opakuju, ze nejsem proti 4x4, jen me fascinujou nekteri piloti, ktery maj pocit ze 4x4 znamena ze muzou jet dvakrat rychlejc.
Nechci se chvástat ,jezdím s E46-kou a pokud mám kvalitní zimáky tak nemám problém někam vyjet,jezdím lyžovat na Horní Mísečky,vyjel jsem vždy.Je fakt že proti Passatu co se týče místa,je to nechytačka ale ta jízda posuchu,velice rád jezdím ostřeji a neměnl bych.
P😡:samozřejmně že >😁 na ledu to klouže ale to snad asi všem, nebo passatum ne?
P😡:samozřejmně že >😁 na ledu to klouže ale to snad asi všem, nebo passatum ne?
presne, mam stejnou zkusenost...
Kdepak, Passat taky klouže a jak >😁 .
Hele, majitelé zadohrabů, nechci vyvolat žádnou plamenou diskuzi, ale zajímal ba mě váš názor. Měl jsem škodu 120 (vím, vím, vím - elektronika a rozložení váhy a... jsou u BMW jinde - beru to, ale přesto mě nezatracujte) a co mě na zadku štvalo bylo, že když jsem zastavil třeba v kopci a potřeboval se rozjet, tak zadek měl snahu lítat ze strany na stranu. Moderní elekronika tohle dokáže určitě hodně omezit, ale co když se třeba vyhýbám na úzké cestě Avii a musim zajet až na krajnici. Pak dám za jedna a při pomalém rozjezdu se mi začne zadek štělovat do škarpy a jsem tam. Stalo se mi to několikrát. U předohrabu to můžu korigovat natočením předních kol, ale u zadohrabu nemám šanci. Nebo se mýlím? Rád se nechám poučit. A nepiště prosím, ať nesrovnávám Š120 s BMW 120 >😁 .
Hele, majitelé zadohrabů, nechci vyvolat žádnou plamenou diskuzi, ale zajímal ba mě váš názor. Měl jsem škodu 120 (vím, vím, vím - elektronika a rozložení váhy a... jsou u BMW jinde - beru to, ale přesto mě nezatracujte) a co mě na zadku štvalo bylo, že když jsem zastavil třeba v kopci a potřeboval se rozjet, tak zadek měl snahu lítat ze strany na stranu. Moderní elekronika tohle dokáže určitě hodně omezit, ale co když se třeba vyhýbám na úzké cestě Avii a musim zajet až na krajnici. Pak dám za jedna a při pomalém rozjezdu se mi začne zadek štělovat do škarpy a jsem tam. Stalo se mi to několikrát. U předohrabu to můžu korigovat natočením předních kol, ale u zadohrabu nemám šanci. Nebo se mýlím? Rád se nechám poučit. A nepiště prosím, ať nesrovnávám Š120 s BMW 120 >😁 .
Neříkám že když zastavím v kopci že pak jedu dál, ale myslím si že dál nejede v pohodě snad žádné auto, pokud nemá řidič cit v noze,nebo nesedí ve čtyřkolce.
tebou naznacena situace by mozna nastala pri souhre nekolika faktoru. konkretne mam na mysli vypnute vsechny systemu u bmw, totalni led nebo sjete letni gumy akompletniho magora za volantem, kterej kdyz uz vjede na na bocne se svazujici misto, da za jedna a plnej 😉
ted mi to pripomnelo...jednou jsem uvizl... na vysocine ne ledovce. silnice s mirnym bocnim sklonem, totalni led a presto, ze slo o posledni corrolu s prednim nahonem na fungl novych zimnich, pomalu jsem sklouzal az do skarpy, kde auto zustalo viset za debilni zadni zkrutnou napravu. zadny otaceni volantem ani cit na plynu ani spojka nepomohly... sranada byla, ze chvili po me jel xtrail a zustal tam taky!!! pryc nas dostal az traktor 4x4 s retezy, ktery jsem videl prvne v zivote a i ten mel co delat aby vyjel ten mirny kopec 😊
ted mi to pripomnelo...jednou jsem uvizl... na vysocine ne ledovce. silnice s mirnym bocnim sklonem, totalni led a presto, ze slo o posledni corrolu s prednim nahonem na fungl novych zimnich, pomalu jsem sklouzal az do skarpy, kde auto zustalo viset za debilni zadni zkrutnou napravu. zadny otaceni volantem ani cit na plynu ani spojka nepomohly... sranada byla, ze chvili po me jel xtrail a zustal tam taky!!! pryc nas dostal az traktor 4x4 s retezy, ktery jsem videl prvne v zivote a i ten mel co delat aby vyjel ten mirny kopec 😊
..mily huml76, tak ty si ma teda odhalil, celym zmyslom tejto diskusie bolo naozaj aby som vas presvedcil, ze passat je lepsi a to preto lebo ja som uz rozhodnuty si ho kupit, vies ja nemam co robit tak sa takto zabavam a okerem ineho byvam v oblasti kde uz 10 rokov nesnezilo a 4kolku chcem aby...vlastne ani neviem preco, no tak to teda dakujem za takuto diskusiu
p.s. mate niekto nejake prakticke skusenosti s tym systemom 4x4 u bmw?
p.s. mate niekto nejake prakticke skusenosti s tym systemom 4x4 u bmw?
pro tvou informaci mam zkusenost s 330xd a vlastnim 330cd. rozdil na suchy silnici poznas tak, ze auto pomaleji prenasi hmotnost a nevrha se do zatacky jako klasika. zadny extremni testy jsem nedelal. zato u tebe je jasne, ze nemas vubec poneti co udajne chces, neb porovnavas zcela jina auta a doted nezaznelo, jaky jsou tvoje konkretni pozadavky.takze si ujasni priority a pak machruj :roll: opravdu netusim jak a vcem chces tato auta srovnavat, na co potrebujes 4x4 apod. 😉
obecne rady, ktere auto je lepsi neexistuji, pokud se nejedna o prime konkurenty, jimiz tato dve auta rozhodne nejsou
obecne rady, ktere auto je lepsi neexistuji, pokud se nejedna o prime konkurenty, jimiz tato dve auta rozhodne nejsou
..evidentne si to nepochopil, ja sem nepisem preto aby si ty za mna rozhodol!!! ja sem pisem aby ste sa vyjadrili comu by ste dali prednost pripadne ake mate s jednotlivymi autami skusenosti, mne uplne staci z tvojho prispevku jedna dve vety kde opisujes svoje skusenosti s danym autom, reci typu nespomenul si priority, naco ti je 4x4 alebo nevies co chces su podla mna uplne zbytocne (no ak teda nie su mierene ako priama otazka, co v tvojom pripade nie su), ale ak nevies zit bez toho aby si na niekoho utocil alebo niekoho hodnotil tak si pokojne kopni..myslim si, ze cela tato debata s tebou nema zmysel
No ono se ale těžko skutečně dobře odpovídá, pokud tyhle podrobnosti nenapíšeš. Když jeden napíše s dobrým úmyslem něco o svých zkušenostech při ostré jízdě na horách v zimě a druhý o loudavé jízdě na amerických dálnicích, mohou z toho vyjít neúmyslně úplně opačné názory (jako se možná děje teď tady). Dobře položený dotaz může tenhle flame ukončit.
nevim proc se tak rozcilujete. muzete si rikat co chcete. ja s temi vozy zkusenosti mam a vim ze treba kdyz jedete do ricek (orlicke hory) nahoru a pribrzdite ( kvuli nejakym "stojakum" ) s predohrabem mate lehci se zase rozjet a tak. proste je to s predokolkou na snehu jednodussi... a ty bawa a medvedy co vidam kazdy rok cestou nahory a nasazujou retezy sou dukazem. rikejte si co chcete. mam oci a ty to vidi... ne vsichni jsou asi tak schopni ridici jako vy a ikdyz maji dobra auta (BMW,medvedy...) retezy dat musej. kdyz sme meli scenica nasazovali sme retezi treba jen jednou. s M6 uz asi 3x a treba se starym passatem kombi temer vzdy. znamy s bawem nasazuje vzdy (pry uz i preventivne) aby nemusel nekde v kopci kde by prekazel...
skejpa: OK, moja skusenost z minulorocnej lyzovacky na Chopku (najvyssi vrch v Nizkych Tatrach). Kazdy den som z auta odhrabal minimalne 10-20 cm cerstveho snehu. Isli sme styria v aute po kompletne zasnezenej ceste, predbehol som nejaku oktavku na dlhsej rovinke, v kazdej zakrute som mu pomaly vzdaloval (nemam ESP!). Skoro pred koncom bola rada, tak som musel zastavit v kopci. Na prvy krat som isiel ako na suchu do kopca (bez rucnej, jemne rychle dupnutie na plyn) ... ani ASR to uz nezachranilo, nerozbehol som sa (tu vyskocil z auta vodic oktavky, chcel nam pomoct roztlacit a neveriac krutil hlavou, ze to nemam Xdrive ... lebo on ze ma 4x4 a nestihal mi). Potom som si trosku cuvol na "nevysuchany" sneh a pomocou rucnej som sa v pohode rozbehol. Niektori na kraji cesty davali retaze. Kym som sa dostal na najvyssie parkovisko (!), kopec bol strmsi a este som sa par krat zastavil a rozbehol.
Na druhy den som na Chopok isiel sam v aute a to iste. Pohoda.
Tot moja skusenost s beznym jazdenim po snehu. Nie som nejaky super vodic, ale aj na snehu si auto udrzim na ceste a nie som brzda provozu. Skor naopak, ked to clovek vie (v ten den som dobehol na ceste naspat este X5 a 330xd 😜 ).
Na druhy den som na Chopok isiel sam v aute a to iste. Pohoda.
Tot moja skusenost s beznym jazdenim po snehu. Nie som nejaky super vodic, ale aj na snehu si auto udrzim na ceste a nie som brzda provozu. Skor naopak, ked to clovek vie (v ten den som dobehol na ceste naspat este X5 a 330xd 😜 ).
jenyk: presne tak. jediny v cem je passat lepsi je vnitrni prostor, zpracovani, motor, jizdni vlastnosti, image, pozitek z jizdy je u bmw... tohle jsi chtel slyset??
jsou to uplne rozdilna auta s jinym urcenim, jak je chces srovnavat?? pokud bys mel jasno, co hledas, asi bys ani takovou otazku nepolozil. a kdyz clovek nevi co chce, tezko mu radit.
jsou to uplne rozdilna auta s jinym urcenim, jak je chces srovnavat?? pokud bys mel jasno, co hledas, asi bys ani takovou otazku nepolozil. a kdyz clovek nevi co chce, tezko mu radit.
Myslím že Passata by si nemal kupovať radšej BMW. Mám E46 320d ale plná spokojnosť. A keď nie BMW kúp radšej Oktaviu
ja passaty fakt nemam rad. Nechci se tu ale nikoho dotknout. nemam rad jejich image. Je to takovy nemastny neslany auto pro ty kteri nevedi co chteji. To radsi tu Oktavku. Ale pokud by nekdo vahal mezi passatem a oktavkou tak bych mu doporucil mondeo 😁