No já bych se spíš zeptal ,co to bylo za servis ? Buď ti nevyměnily nic,nebo jen lamelu a nechali starej přítlačák a nebo odešel ten novej přítlačák.Každopádně bych to šel reklamovat.Zapomeň na to že to přejde. 😉
znacka spojky by me taky zajimala a bylo to meneny v autorizovanym servisu takze by tam snad nemel bejt zadnej problem se spatnou motazi, reklamovat bych jim to sel hned ale to by mi pred 2 mesicema nesmeli prodat novou fabii za cenu tech co se prodavaj na hranicich se slovenskem...
Bohužel to že to je značkový servis,ještě neznamená že ti to opravil nějaký odborník. O značkových servisech je tu toho napsáno mnoho. Jestli to půjdeš reklamovat nebo né je jenom tvé rozhodnutí ,ale oprava za 9000,- nebo kolik jsi to psal už stojí za reklamaci. 😉
rozhodne reklamovat. neoriginal dil neznamena, ze nema fungovat spravne... a ze ti prodali nejaky auto? to by snad mel byt + pro tebe, ne pro ne...
Protože se nějaký mechanik v tom hrabal, je ještě jedna možnost,která moc nestojí, možná to chce spojku jen odvzdušnit.
Já mám také měněnou neoriginální spojku. Mám podobný problém, ale chová se mi to trochu jinak. Pokud s autem trvale jezdím, tak je vše OK. Pokud ale nechám auto stát ( například přes víkend ), tak prvních cca 10 rozjezdů spojka škube. Potom se uklidní a je zase všechno OK. Netuším, čím by mohlo být způsobeno, že při odtavení delším než dva dny začne spojka škubat.
tak uz je to zda se dobry, jen to chtelo ji obrousit pri jizde ale uz se tvari vcelku kultivovane 😊, ale jinak kdyz to necham dlouho stat tak mam stejny problem jako kolega podemnou nicmene ona moc dlouho stejne nikdy nestoji 😊
Diky za odpovedi
Osobně když měním spojku tak se řídím zásadou měnit celou spojkovou sadu(ložisko,lamela,přítlačák)