Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

14 komentářů

Planujem kupit ojazdenu Xsaru Picasso so 120 000km. Je to benzinak 1.8litra, po roku pouzivania prerobeny na lpi pohon. Nie je to prilis vela najazdeneho na benzinovy - lpi motor? Zaujimalo by ma, kolko v priemere najazdia auto s takymto motorom (po pripade len benzin) bez nutnosti generalnej opravy motora. Dik za pomoc.
RRAAFF1
Určitě není,ten motor při úržbě a slušném zacházení vydrží hodně přes 200tkm,jako každý jiný.

To lpi asi myslíš LPG.
to je nic...neboj, ak je riadne udrizivany
Taky souhlasím, že 120 tisíc km není moc, ovšem nemám (naštěstí) zkušenost s plynem. Jinak jsme v rodině měli Peugeot 405 s benzínem 1.6 podobné jednoduché konstrukce a když jsme auto při 230 tisících km prodávali, motor pořád šlapal jako hodinky a startoval na první otočení klíčem i v zimě...
Já nevím - kupoval jsem ojetou Lagunu 130 000 najeto a byla v pohodě - geometrie obou náprav ok, jen se měnily destičky a kotouče....ale když čtu testy typu 100 tis. na Audi A4, ale týká se to čehokoli - teď byl test Mercedes E klasse - prostě auto se 120 tis. může mít podvozek v prachbídném stavu - rozhodně bych si to auto vzal do autorizovaného servisu citroen - ať s e mi na to podívají a řeknou... toť můj názor. Osobně bych už do ojetého vozu nešel - ona ta cena nepadá pro nic za nic - auto má do určité míry životnost omezenou, resp. údržba něco stojí, a motor na 120 tis.? může být supr, ale i pěkně vyrychtovaný - laický názor. Stejně závěsy kol, ramena, čepy a co to tam dole všechno je.
Pokud vůz nevydrží 120 000 (samo poctivých, ne nějaká přetočená ludra) tak je totoální šrot a vůbec se tím nemá cenu zabývat.

Pořádný auto musí vydržet nějakejch 200 000 jen s výměnou kapalin, destiček,tlumičů, kotoučů, filtrů + ještě tak svíčky, rozvody a startovací kable (event. palce+víko rozdělovače)....

Samo záleží taky na tom jak s tím kdo jezdil - pokud nějaké pra*e či měl vůz špatnou údržbu, vše se okamžitě na stavu projeví. Proto nemá smysl hledět na počet Km na tacho, ale na skutečný stav vozu. Naprosto stejný model ze stejného roku kdy jeden má najeto 110 a druhej třeba 180 - tak může klidně bejt lepší ten se 180.
matuS
Pořádný auto musí vydržet nějakejch 200 000 jen s výměnou kapalin, destiček,tlumičů, kotoučů, filtrů + ještě tak svíčky, rozvody a startovací kable (event. palce+víko

to ale plati iba u aut, ktore nevedia zatacat, cize u americkych, u tych europskych si este pripocitaj vymeny stabilizatorov, ramien, capov atd...

ale stale je to lacnejsie ako kupovat nove
Ja som teraz kupil xsaru picasso najazdených 140000 a pevne verim ze este 100000 vydrzi.Inac som prehladal cely internet a recenzie na toto auto a co sa tyka motoru nenasiel som nic negativne(2.0 Hdi). Akurat sa pozri na stabilizatory vymen rozvody , naplne a filtre.Pozri aj na [odkaz]

No a tu su najcastejsie zavady :

předčasné opotřebení čtvrtého válce u motoru 2,0i 16V – závady senzorů hmotnosti nasávaného vzduchu Siemens u motorů HDi při použití neoriginálního sacího filtru (nasaje-li motor při dešti vodu) – vadné tlumiče torzních kmitů řemenice pohonu pomocných agretátů (výsledkem je rachot) – závady vstřikovačů Common Railu (nepravidelný chod) – rychle vznikající netěsnosti výfukového porubí – vrzající sedačky a vnitřní plasty – vadné uchycení ventilátoru chlazení s následkem přehřátí motoru (do 2002) – zlobivý software řídicích jednotek motorů 1,6i a 1,8i 16V (r. v. 2000) – následně přeprogramování řídicí jednotky – vůle v táhlech stabilizátorů přední nápravy
no 120000 skutečnejch moc není zvládne určitě v poho dvojnásobek ... ale aby s ti nestalo že ti poctivý bazarista právě z toho dvojnásobku už to stočí na těch 120 ... čistě hypoteticky
120 000 je ok!

LPi předpokládám že je LPG, jeden známý má Ford Ranger má tam LPG a docela mu to ničí motor, už jezdí jen na benzín, říkal, že jsou tam díly, které se tím benzínem i mažou, a LPG je vysušuje a celkem rychle odejdou... osobně skušenosti s LPG nemám.
Jak je to auto staré....???Pokud je něco na LPG tak jezdilo imrvére...takže pokud je starší jak 3 roky , tak 120 000 rozhodně nemá....čest vyjimkám....
Neviem presne technicke specifikacie lpg a lpi, ale chapem to tak, ze lpg vstrekuje plyn do valcov pod konstantnym tlak a potom musia ten tlak vyrovnavat prave tie suciastky, ktore sa benzinom mazu. Ale lpi vstrekuje plyn riadene a tie suciastky nie su vobec pouzivane a teda sa nenicia. To i v nazve lpi je od injection.

Takze v principe je lpi omnoho setrnejsie k motoru ako lpg.
Zase moóc vtipný...

Pokud nevydržej ramena 180 tisíc, tak soudruzi někde udělali chybu....že by dali v rámci úspory bambusový?? 😄

jasně, čepy, to je piece of cake, většinou odejdou jen ty na pravý straně (výmovolová strana).... :
matuS
sak si necvrkni, pohoda, nie? 😉

😊