Nevite nekdo o fotkach, vykresech etc. Tatry 72? (to byla ta 6-ti kolova) Na tatrovackym webu nic neni 😒
Tak jsem zase opet zde(po prazdninach). Chtel jsem jenom rict, ze na veteranske znacky se da v pohode jezdit. Musi se tam samozrejme vzdy uvadet pricina jizdy. Ja osobne nebudu s Tatrou jezdit v zime, takze pul roku odpada. A na zbytek si napisu treba mesic reklamni akce, obcas se vlezu na naky tyden na sraz veteranu nebo neco podobneho. Myslim, ze zalezi pouze na fantazii (anebo na jakeho narazite policajta?). Nerikam, ze je to jednoduche, ale doporucovali mi to lide z Jaguar klubu, ze oni tak taky jezdi. Jinak shanim dvere a kapoty na 603ku/3, ale za rozumnou cenu, za odvoz nebo za vymenu.
Proč si semnou nikdo nechce povidat o těch nádherných, skvělých, ...., prostě nejlepších autech na Zemi a v okoli?
Už aby konečne bola Tatra Kopřivnice pod VOLVOm!
JENOM TO NE. Zrejme neznas strukturu a obchdni zamery Volva. Mluvim z vlastni 3-lete skusenosti u Volva. To by znamenalo konec znacky TATRA!!!!!!!
Nedelejte si nikdo iluze ze kdyz se bude podilet Volvo na Tatre tak ze to dopadne tak dobre jak se Skoda Auto.
Nedelejte si nikdo iluze ze kdyz se bude podilet Volvo na Tatre tak ze to dopadne tak dobre jak se Skoda Auto.
Víte o tom, že v Tatře se vyrábějí sekvenční převodovky pro závodní auta?? A to není nikde v republice ani střední Evropě. Navíc se prý bude Matějovský zůčastňovat závodů na okruzích ve třídě Super Race Truck s vozem Tatra. Sice to Tatrovku připomíná jen podle nápisu na kapotě, ale to nevadí. Tatra se prý na tom podílí technickou podporou. Tatrovákům Zdar, Zdar, Zdar.
Tatra vyrabi sekvencni prevodovky? Daji se nekde sehnat podrobnosti?
Možná dají, jde ale o převodovky pro závodní auta typu Škoda Octavia Kit Car. Cena je mezi 800 000 - 1 000 000 korun.
Pánové, která řada 603 se vám nejvíc líbí?
Je to škoda, že je na tom Tatra tak bledě, byla mezi nejlepšíma na světě... a pořád by byla, kdyby jakkýkoli vývoj nezničili komunisti. Viděl jsem takový krásný kreace od V. Krále. A musel je nechat v šuplíku.. ?😒(((((
Je to škoda, že je na tom Tatra tak bledě, byla mezi nejlepšíma na světě... a pořád by byla, kdyby jakkýkoli vývoj nezničili komunisti. Viděl jsem takový krásný kreace od V. Krále. A musel je nechat v šuplíku.. ?😒(((((
Abychom nebyli jen u udrzovacich prispevku - treba o tom bude nekdo neco vedet.
Tatra mela, snad nekdy mezi rokek 85 az 90 vyvijet novy osobni vuz, neco co by vyplnilo mezeru mezi tehdejsim Favoritem a T613 v nasi male zemi.
Nekde jsem zahledl neco o typovem oznaceni T-625 (?)
Nevi o tom nekdo neco ? Nebo jeste lepe - "necornul" nekdo nekde nejake blizsi udaje ??
Davam to i jako namet do diskuze....
Tatra mela, snad nekdy mezi rokek 85 az 90 vyvijet novy osobni vuz, neco co by vyplnilo mezeru mezi tehdejsim Favoritem a T613 v nasi male zemi.
Nekde jsem zahledl neco o typovem oznaceni T-625 (?)
Nevi o tom nekdo neco ? Nebo jeste lepe - "necornul" nekdo nekde nejake blizsi udaje ??
Davam to i jako namet do diskuze....
Jo na T625 (za oznaceni bych ruku do ohne nedal) se delalo, udajne byly hotovy nejaky prototypy (neni to overeny), ale z docela duveryhodnych zdroju sem slysel, ze mely hotovy a odzkouseny podvozky (udajne u BMW) - dokonce i 4x4 s motorem vpredu i vzadu (jako dva druhy podvozku, ne jeden podvozek a dva motory 😄. Snad nekde najdu nejaky fotky maket z aerodynamickyho tunelu, jestli chces, tak ti je poslu.
Jo, jo - bylo to tusim v roce 86. Taky mam nekde nejaky obrazky. Karoserie (model) vypadala opravdu exelentne. Delal ji Kral (T603) a jeste dneska by vypadala trochu futuristicky. Rozumej: Soucasna auta by proti ni vypadala zastarale.
Ve starem Tatra-muzeu stavala maketa T625, tusim 1:5. V.Kral se podilel na designu
ale jak moc to nevim. T625 mela velikost ca. jako Audi A6 nebo MB E-Klasse.
Jestli vubec vznikl funkcni prototyp nebo aspon maketa 1:1 nevim. Pokud se dobre
pamatuji, tak ve verejnem tisku se mluvilo jen o motoru + pohon v predu.
ale jak moc to nevim. T625 mela velikost ca. jako Audi A6 nebo MB E-Klasse.
Jestli vubec vznikl funkcni prototyp nebo aspon maketa 1:1 nevim. Pokud se dobre
pamatuji, tak ve verejnem tisku se mluvilo jen o motoru + pohon v predu.
To ltk: me muzes take poslat nejake zajimave fotecky: luckyluk@altavista.com
dik
dik
Diky za info, jestli by byly nejake fotecky, tak bych se take rad pridal... pavel@biomed.fsid.cvut.cz
Nelaborovali tam tenkrate neco s "wasser-cooled" ?
Nelaborovali tam tenkrate neco s "wasser-cooled" ?
Zdravím všechny fandy TATRY. Sleduji všeliké rubriky již dlouho, ale až teď jste mě donutili se zaregistrovat.
Mohl bych poprosit taky o pár fotek zde zmíňovaného vozu? Díky moc.
jpospisil@oku-km.cz
Mohl bych poprosit taky o pár fotek zde zmíňovaného vozu? Díky moc.
jpospisil@oku-km.cz
Strasne se vsem omlouvam, ale mam trosku problemy s PC, takze se ty fotky trosku opozdi. Doufam, ze me neukamenujete 😄
Mate nekdo zkusenosti s Tatrou 805? Poridili jsme si ji na chatu jako takovou hracku, tak jestli nemate nekdo nejake tipy na co si dat pozor a tak. Docela se hreje.
T 805 je naprosto dokonale auto, kdyz bych ho uzivil, uz by bylo na chalupe. Jestli se moc hreje, tak zkontroluj oba vetraky a decku pred motorem. (ma to stejnej motor, jako T603).
Jinak si pamatuju jenom, ze pokud je venku -20 stupnu, musi se nahrivat olejova vana asi 15-20 minut letlampou, a teprve potom startovat. Ale zase nadruhou stranu se tam dostanes urcite lip, nez pod S120.
Jinak si pamatuju jenom, ze pokud je venku -20 stupnu, musi se nahrivat olejova vana asi 15-20 minut letlampou, a teprve potom startovat. Ale zase nadruhou stranu se tam dostanes urcite lip, nez pod S120.
Jmenuju se Cecilie (protože v TP mám datum narození 22.11.1973 a všechny Tatry se musejí nějak jmenovat) a můj pán mi podle nálady říká Cecilko nebo soudružko Cecílie. Teď momentálně se vyvařuju, ale motor a brzdy už mám hotové. Můj pán se prej těší, až dojde na mejkap, zdá se to daleko. Protože se stydí, že je levej úředník a tatrista začátečník, občas se na něco zeptá skrze mě. Teď momentálně řeší dilema gum. dohromady jich mám asi devět, ale jedna hnusnější než druhá. Máte někdo tip? Až budu aspoň mechanicky hotová (na lak a chrom taky sbírám tipy) bude se řešit dilema STK nebo veteránské číslo. Tak se někdo ozvěte.
Tak zase zdravim po case.
Pripominam vsem Tatrovakum, ze v nedeli, 20.8. se vysila v Ceske televizi
dalsi dil cyklu Hledani ztraceneho casu, tentokrate
100% venovany nasim ctyrkolovym milacku.
Takze si pripravte videokazety...
Pripominam vsem Tatrovakum, ze v nedeli, 20.8. se vysila v Ceske televizi
dalsi dil cyklu Hledani ztraceneho casu, tentokrate
100% venovany nasim ctyrkolovym milacku.
Takze si pripravte videokazety...
Postup je zhruba takovy, ze musis dat zadost kopretinam, k te zadosti se da dobrozdani veteran-clubu, ktery ale MUSI byt clenem nejake asociace klubu v CR - technickou v podstate absolvujes u tohodle klubu.
Zaplatis nejaky poplatky a dostanes cislo, ktere ale spravne smis pouzit pouze pro jizdy na srazy, souteze a zpet. Pises vykazy o jizdach (s kopiema pro kopretiny) a papirujes "na entou". Ovsem vyhoda povinneho ruceni je nesporna.
Pokud bys mel vazny zajem, mohu ti zprostredkovat kontakt na prazsky klub Tatra.