0
Jo, třeba u akčního modelu Wartburg Osvětim ! A nepíše se WV ale VW, to jen tak na okraj....
Přejít do diskuze
Absolutně nechápu o co vám jde!!! Wartburg s dvoutaktním motorem je prostě super. Když se dá sehnat litr techničáku za 10 korun, tak proč toho nevyužít ?
Poruchovost zanedbatelna, komfort na svou dobu extremne vysoky, spotreba cca o 1-1.5 vyssi diky vaze auta a pouze 4kvaltu.
No jo, ale motory VW jsou tam minimalne. Davali se tam az ke konci - 90/91? Jinak IFA 1.3 asi od 87? Musel bych se podivat.
Díky za humorné příspěvky . Šlo mi opravdu jen o typ s motorem WV . Alespoň je tu nějaká zábava . O smradlavým 2-taktu jsem tu ani zmiňovat nechtěl.
Kurník bych udělal ze všech 2-taktů včetně trábošů a warťasů...
Kurník bych udělal ze všech 2-taktů včetně trábošů a warťasů...
Rands to vystihnul. Je to prostě boží auto - jeden známej ho má a nemůže si ho vynachválit. Von ho má místo kurníku a slepice snášej jako divý !!!!
Spis 200 litrovy klasicky sud na technicky benzin. 😄
U 1.3 tahle moznost odpada, takze neni duvod, proc kupovat. Hlavne kvuli vysoke cene.
P.s.: Ke konci vyroby se do nej montovaly dokonce motory WV.
U 1.3 tahle moznost odpada, takze neni duvod, proc kupovat. Hlavne kvuli vysoke cene.
P.s.: Ke konci vyroby se do nej montovaly dokonce motory WV.
Do kufra sa zmestí 200 litrový klasický plechový sud na naftu. To by človek nepovedal ani u večších áut.