Z důvodu úspory výrobních nákladů se musela obejít bez diferenciálu...
Vzadu byl uložen diferenciál a zadní kyvadlové polonápravy podélně ustavila zvláštní ramena.
Tak jak to vlastně je doopravdy s tím diferákem?
Vzadu byl uložen diferenciál a zadní kyvadlové polonápravy podélně ustavila zvláštní ramena.
Tak jak to vlastně je doopravdy s tím diferákem?
Praga Piccolo P31 - dle obsahu motoru někdy označována jako 1128 (vrtání / zdvih 65/85 = 1128 ccm) byla původně Pragovkou označována jako typ Piccolo 28 HP.
Tento model vyráběný v letech 1938 - 1941 měl vždy diferenciál !!! Neexistuje varianta bez diferenciálu !!!!!!!!!
U prvé serie (31 serie) bylo prvých 50 kusů vybaveno bronzovou skříní diferenciálu. Pak byla již montována pouze litinová skříň.
Prvý Typ Praga Piccolo - původně s objemem 700 ccm byl dodáván v rámci úspory bez diferenciálu, to se však psal rok 1924 😃
Tento model vyráběný v letech 1938 - 1941 měl vždy diferenciál !!! Neexistuje varianta bez diferenciálu !!!!!!!!!
U prvé serie (31 serie) bylo prvých 50 kusů vybaveno bronzovou skříní diferenciálu. Pak byla již montována pouze litinová skříň.
Prvý Typ Praga Piccolo - původně s objemem 700 ccm byl dodáván v rámci úspory bez diferenciálu, to se však psal rok 1924 😃
Jak je uvedeno: zpočátku neměly pikolky diferenciál, později již ano (včetně vrcholné zobrazené 112😄 - to byla vcelku běžná praxe i u jiných "mezigeneračně rostoucích" automobilů jiných značek.
Tady jsou dvě Piccola na prodej😒br />
http😐/www.rajveteranu.cz/…-piccolo-21-brno
http😐/www.rajveteranu.cz/…lo-202-nechanice