boby: Já naopak slyšel, že Imprezy na převodovku naopak dost trpí a při 200tkm jsou skoro všechny na repasi. BMW bere napříč historií buď Getragy nebo ZF a až na výjimky jsou fakt skvělé.
panasonic: Možná je to náhoda, ale už jsem viděl Polo s rozsypanou převodovkou několikrát. Tady ale může jít o reakci na teplotu oleje a změnu jeho vlastností. Já jsem třeba dal převodový olej a už jsem taky poznal, že tam nepatří, protože v zimě jsem po ránu rád, že zařadím. Do mýho manuálu se dává ATF, stejně jako do automatu.
Kdysi se tohle nějak řešilo v jedné z firem kde jsem dělal, ale již je to dávno. Občas to šlo z tuha a občas to i chrouplo. Pak se zjistilo že se občas trochu pohne převodovka a pak to šlo blbě. Nevím co se s tím v servisu dělo, ale předpokládám, že asi byl vyměnený uchycení. Jo byla to Octávka.
Potreboval bych poradit😒br />
Mam problem s prevodovkou.
Behem jizdy, po ujeti nejake vzdalenosti (asi 10-30 Km) se zacne zhorsovat razeni. Razeni jako by ztuhlo a zacne klast vetsi odpor. Zmena na neutral nebo jinou rychlost zacne jit dost ztuha. Staci vsak na ctvr hodinky zastavit a razeni jde opet lehce.
Nevi nekdo v cem je problem ? Nemel nekdo podobne potize?
Olej jsem kontroloval a je ho tam dost.
Jde o male Polo 1.3l z roku 1989
Mam problem s prevodovkou.
Behem jizdy, po ujeti nejake vzdalenosti (asi 10-30 Km) se zacne zhorsovat razeni. Razeni jako by ztuhlo a zacne klast vetsi odpor. Zmena na neutral nebo jinou rychlost zacne jit dost ztuha. Staci vsak na ctvr hodinky zastavit a razeni jde opet lehce.
Nevi nekdo v cem je problem ? Nemel nekdo podobne potize?
Olej jsem kontroloval a je ho tam dost.
Jde o male Polo 1.3l z roku 1989
Ovsem s tou teplotou nevim. Motor je preci zahraty po par km o tohle se deje po delsi jizde, treba az po ujeti 20 Km. Je to divnej efekt.
Jinak jsem s tim Polem spokojenej, je to dric a usporny polykac km.