Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "Keyser_Soze"
28. 11. 2000 15:37
HM?
teda panove nad cim se to tu rozplyvate ? ctecka chybovejch kodu ECU se da snadno vyrobit a tabulku kodu k jednotlivejm autum se da taky pomerne jednoduse sehnat. Na scorpio tohle mam uz nekolik let, a nevidim v tom nakej div sveta.
neregistrovaný "Fittipaldi"
23. 11. 2000 22:42
Re: Callibra
to andy220: Tusim, ze tam byly dotazy na me. Takze "zadek" uz jsem nerozbehl. Ve visko spojce prasklo nejake gufero nebo co, ktere Opel samotne nedodava. Jedine celou spojku za asi 130 litru! Zkouseli jsme to nahradit neoriginalnim dilem, ale bud to netesnilo nebo to praskalo. Aby do auta za sotva 200 litru nacpal dalsich temer 200, to se fakt nechtelo. Par drobnych uprav z toho udelalo dvoukolku :-( a sla do sveta za babku. Uz jsem na to nemel nervy ani prachy. Jinak s prehrivanim jsem mel problem jen jednou, kdyz mi praskla hadice od chlazeni a vytekla z toho chladici kapalina. S tou diagnostikou je pravda, ze kdyz mi upadne naraznik, tak to elektronika nezaznamena ;-) Ale ikdyz jsem prijel do servisu se svitici zlutou kontrolkou se symbolem motoru, tak mi tvrdili, ze je vse OK a ze Tech-1 nic neodhalil. Kontrola mezi tim zhasla. Nenechal jsem se odbyt, ale tvrdili mi, ze v pameti ridici jednotky zustava zaznam o poslednich chybach a ze Tech-1 to musi byt schopen precist. Nic tam ale nebylo. Snazil jsem se je presvedcit, aby tam zkusili jinou ridici jednotku, ale vysmali se mi. Pry ji nemaji na sklade a musim ji tudiz objednat (t.j. koupit) za nejakych 30 litru. Se prastili do hlavy! Takze jak jsem rekl: paradni svezeni ale s peknym pruvanem v penezence...
neregistrovaný "andy220"
23. 11. 2000 22:14
Re: Callibra
Prilis dlouhe slovo-prehrievanim motora, hlavou a zdvihatkami
neregistrovaný "andy220"
23. 11. 2000 22:11
Re: Callibra
Ked sme uz pri tom mieste na zadnych sedadlach.V prvom rade je to cupe a vzdy je tam viac miesta ako v octavii!!Chlapci co ste tu mali turbiny,ako to bolo s prehrievanim motora,nemali ste problemy z hlavou,zdvihatkami,fitipaldi,bod?!?Fitip… a fungovalo ti potom qattro ked si nevymenil ten regulacny ventil tlaku oleja do visco spojky???Inak s tym cochtenim oleja z motora mas pravdu,staci raz za rok vymenit tesnenie pod vanou a pretsnit viko rozvodu.Vies tam su trochu ine teploty a vibracie.A vobec opel to mohol lepsie vyriesit.Ono nebol problem chytit vanu,hlavne ked si to mal znizene a uz to soplilo.A ktej diagnostike,nie vzdy sa jedna o elektricku zavadu a mechanicku ti nikdy elektronika nezisti.U tej super diagnostike ide o to ze hocikde na ceste,ked sa ti rozsvieti kontrolka motora,staci mat kablik a tabulku kodov a vies kde mas hladat zavadu a nemusis calovat v opli za pripojenie na tester Tech-1
neregistrovaný "Fittipaldi"
23. 11. 2000 17:40
Re: Callibra
JESUS! Calibra se pise s jednim "L"!!! Asi o ni opravdu nic nevis... ;-)
neregistrovaný "titel"
23. 11. 2000 09:24
Re: Callibra
No ked vies tak dobre skritizovat vyvoj dizajnu u Opla, tak mi prosim ta povedz jednoho vyrobcu a jeho auto ktore podla teba vobec nezostarlo, ako tomu hovoris ty u Opla. Myslim ze Calibra nie je az tak dlhe auto aby bolo neobratne, a chce to zvazit tiez aj jazdne vlastnosti. Ty by si bol asi za Tico s urezanou strechou co ? To by bolo dobre obratne aj v hypermarkete. Chlapik co to zalozil chce objektivne hodnotenie a nie "zvasty" !!!
neregistrovaný "rammstein"
22. 11. 2000 22:08
Callibra
Calibra je na sportovní auto moc dlouhá. Musí být strašně neobratná. Když jí začali vyrábět, tak se mi strašně líbila, ale zestárla jako všechny auta od Opla. Vevnitř je docela hrozná, je to jako Kadett. Jediné pozitivum je v motorech - 2.0 16v je asi nejlepší - dobrý výkon a velmi malá spotřeba (nevim jak v Callibře, měl jsem Astru 2.0 GSI a ta vůbec nežrala), super je turbo, ale to bych moc nedoporučoval.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
21. 11. 2000 18:45
Bez nadpisu
nojo no uz je tomu tak , je to holt auto jine kategorie nez mam rad.
neregistrovaný "Fittipaldi"
21. 11. 2000 17:13
Re: RE
to Keyser_Soze: Nevim, jak je Puma vysoka, ale prijde mi opticky vyssi nez Calibra. Navic, kdyby Calibra mela vice mista nad zadnimi sedackami, musela by byt vyssi strecha a uz by se tim narusila ta paradni linie kupe. Jedno je jiste - je to sportak a to jde pohodli castecne stranou. IKDYZ, a to musim zduraznit, tak pohodlne sedacky (predni) jako jsou v Calibre jsem jeste v zadnem aute nezazil!!! Nevim, co davali do jinych modelu, ale "kuze" v 2.0 16V Turbo byla neprekonatelne. Napriklad posledni Passat ma sedacky horsi nez drevene lavicky. Mel jsem i docela slusne vybavene Mondeo. Sedacky tam byly neskutecne nepohodlne! Vypadaly jako gauc s popraskanejma perama. Fujtajxl! I takovy detail, jako jsou operky hlavy, jsou v Calibre vyresene genialne. Lepe receno zcela normalne. Vsechna ostatni auta maji operky resene tak, ze kdyby tam pribili hrebikama misto operek drevena polinka, tak to bude stejne. Takze Calibra je vlastne pohodlne auto :-)
neregistrovaný "Keyser_Soze"
21. 11. 2000 14:05
Re: RE
To rado: neprobehl, ted potrebuju finance natlacit jinam, jinak jako horky favorit je BMW740, hned za tim ten lexus.

FITIPALDI>mne to je jasny akorat precejen kdyz se svymy 173cm mlatim hlavou o strop tak to neni koser :-) ve fordu puma kterej je jeste o trochu mensi ci v oplu tigra se vzadu sedi lip.
neregistrovaný "Fittipaldi"
21. 11. 2000 12:51
Re: RE
to Keyser_Soze: Kdyz chces komfort, svez se v Cadillacu. Jestli sis nevsimnul, calibra je sportak :-) Vzadu jsem sice nikdy nejel (spatne se od tamtud slape na pedaly), ale neprekvapilo by me, kdyby tam bylo vice mista nez na zadnich sedadlech "Koktavie".
neregistrovaný "rado1"
21. 11. 2000 08:59
Re: Re:
Tak jak??? Uz probehl Jaguar nebo Lexus?
neregistrovaný "Keyser_Soze"
20. 11. 2000 14:08
Re: Re:
cokesi jeste mi tvrd ze ta tvoje petka je podstatne mensi nez my auto :)

co se tyce calibry, v patek sem v ni byl vezen a musim uznat ac jsem trpaslici postavy ze v ni je sakra malo mista, zvlaste vzadu.
neregistrovaný "Fittipaldi"
16. 11. 2000 20:52
4x4 2.0i 16V Turbo 6-speed
Je to bomba!!! Mel jsem ji 2.5 roku a mohu rici, ze to bylo ale "svezenicko"!!! Litala jako splasena (vyrobce uvadi max. 245km/h, 0-100km/h za 6.8s, 204HP). Pri tom to ale neni zadny drobecek. Pri sklopenych zadnich sedackach jsem tam v klidu dostal 2 horska kola a bagaz pro 2 lidi na tyden a jeste nebyla zdaleka plna.


To jsou pozitivni stranky. Ted neco horsiho. Kdyz s tim clovek jezdi ponekud svizneji, tak to neco sezere, ale na to clovek nesmi koukat. Takze tohle mi jeste nevadilo. Tragicky byl ale sevis!!! Veskere dily bylo min. o 50% drazsi nez na jine modely Opelu. Napr. male trojuhelnikove okenko do dveri - 8.500,-Kc!!! Ze ma dobrou diagnostiku? Mam s tim jinou zkusenost. Auto prestalo temer jezdit, ale computer ani nehlesnul! Ne kazdy je automechanik, takze i ja jsem s tim musel jezdit do servisu. Co mohli to ***i (AutoTepas Kladno - pobocka Repy P6). Napr. v 80.000km jsem s tim byl na celkove prohlidce. Pry bylo vse OK. Pozdeji jsem se dozvedel, ze v 80.000km je predepsana vymena nejakych soucasti v hydraulice (posilovac rizeni, mezinapravova spojka). Vubec me na to neupozornili! Znackovy servis! Diky tomu, ze jsem to "neco" nevymenil, tak mi odesla mezinapravova spojka - oprava by stala minimalne 160.000,-Kc!!! Dalsi "drobna slabina": chcal z toho olej o "sto-sest". 2x pretesneni vany, 1x pretesneni hlavy, rozdelovace a kliky, 1x pretesneni cele prevodovky atd. atd. atd. Koupil jsem ji jetou za 3kila a dalsi kilo padlo na servis!


Takze zvazuj - ultra-hyper-super svezeni, ale take pruvan na konte :-) Preji stastnou ruku...
neregistrovaný "cokes"
15. 11. 2000 17:39
Re: Re:
:-))) ovšem musíš uznat, že zas' nepotřebuju limuzínu na popojíždění po Praze..., jako NĚKDO.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
15. 11. 2000 11:15
Re: Re:
COKESI tak uz to porad nevomilej do kola ze nemas na benzin a musis trpet v dyzlu :))
neregistrovaný "andy220"
8. 11. 2000 19:00
Re: Mam CALIBRU
Bod nemáš problém s prehrievaním motora?Lúbili praskať hlavy pri 92-kových modeloch(vadná séria hláv)Ako si na tom s qatrom.Ja tiež poškulujem po turbíne.
neregistrovaný "andy220"
8. 11. 2000 18:50
Re: To:bodap
Nie je vhodnejší čas ako koniec leta,na kúpu Calibry čo sa týka cien.Čo sa týka motorov.Záleží čo chceš.Ak chceš iba cal. tak kúp 2.0 8V.Motor má dobrý záťah(max.205km/h) a je to držiak(videl som ho aj s 500000 km a išiel.2.0 16V(225km/h) je taký kompromis spoteby(mimoriadne úsporný na svoj výkon)a výkonu.Je na báze 8V,ale už si vyžaduje drahšiu údržbu(kvalitný olej,rozvody)a naučiť sa s nim aj jazdiť.Turbína to je bomba(takisto mimoriadne úsporná),ale aj ja sa jej osobne bojím.Zase vačsie bacha,lebo je tam už aj 4x4(gumy!).No a asi to najlepsšie a to sme sa zhodli martin,však,je V6 2.5.Keď budeš kupovať cal. tak sa neunáhli.Hladaj a hladaj.Najlepšie od nejakého pedanta,ktorý na nej nešetril(serv.knižka).Ja som hladal moju skoro rok!Radšej priplať 20000 korún.Nikdy nekúp búračku!Vždy obetuj pred kúpou 1000 korún na geometriu,daj zmerať tlaky valcov a oleja.Veľa aj napovie aký olej používal predchádzajúci majiteľ.Čo sa týka počtu naj. km tak sa neboj ani 150Tkm,pokiaľ to auto a majiteľ vyzerá seriozne.Vždy sa spýtaj čo menil.Vačšinou sú po 100Tkm v ťahu spojky,klby,čapy,tlmiče,výfuk,katalizáto… sú rýchle a veľmi to cítiť, ak je nabúraná.Drvivá vačšina cal. bola na strechu!!!!!To vieš kždý si myslí že to auto sedí,ale fyzika platí aj pre calibru.Je to čo sa týka dizajnu,veľmi nadčasové auto.
neregistrovaný "andy220"
8. 11. 2000 18:27
Re: Prosím čtěte
VcHunter,ked si "lamers",tak potom nedavaj superodporúčania!Choroba Calibier sú plasty interiéru a antikorozna ochrana plechariny,vhodná skôr pre Španielsko a nie naše soľanky v zime.Ja som osobne s elektrikou nemal problémy, až na pár maličkostí,možno premňa,nakoľko mi autelektronika niečo hovorí a možem ti povedať,že opel má jednu z najsolídnejších káblovačiek(k príkladu,keď som mal rozobraté moje auto,tak ráno som vytiahol celú káblovačku z televízorovej krabice a poobede už bola pekne uchytená,rozložená a pripravená na konečné zapojenie).Proste maximálne modulárna,predimenzovaná.Horšie je to už s komponentmi ála Bosch.Ale tie tvoje problémy vyzerajú na búračku,všetko si vyžaduje svoju údržbu,ako napr. prekonzervovanie konektorov.Presne ako o tom hovorí cokes.Vyzerá to iba na zlé kostry,kontakty.Samozrejme že štartér,atď sa može pokaziť,aj keď auto nie je búrané.A ani BMW na tom nie je ružovo.Bratro má 735i(88).Problémy so stabilizáciou voľnobehu,smerovky,klíma ani neexistuje,centrál blbne,oelsenzor,večne sa vypáli poistka v stretávacom svetle(supernaprd konektor),proste vždy niečo hlási check kontrol a ja to opravujem.Ale tá sedma bola dvakrát búraná!!!Všetko ale za mňa povedal cokes,má diagnostiku,ktorú otestuješ aj hocikde na parkovisku a keď nie si "kľavý",tak to odstrániš bez problémov.Calibra je proste pre znalcov.
neregistrovaný "BIG1"
8. 11. 2000 14:40
Re: Mam CALIBRU
a mimochodem za 200 tis koupis cal v max vybave tak z roku 95 pri trose stesti. a jestli ti jde o spotrebu je na tom nejlepe 16V bez turba. Ale turbo je skvele je to naprosta bomba.
neregistrovaný "BIG1"
8. 11. 2000 14:37
Re: Mam CALIBRU
Cal je auto pro 2+2 lidi ale i dozadu se vejdou v pohode 3 pokud maji pod185 delky anormalni sirku.

Kufr to ma cca 300 litru a velmi skladny. Motor ma nalitano 127 tis. a neveme ani slzu oleje. a pokud se k nemu budes chovat slusne ane ho tocit na 7000 tak ti vydrzi vecnost. 2litry sou drzaky.
neregistrovaný "BIG1"
8. 11. 2000 14:33
Re: Mam CALIBRU
v BMW jsem jen nejakz cas jezdil. Calibru vlastnim. Nechapu proc vsichni nadavaji na tak skvele auto jako je cal. BMW jsem jezdil v 535 verzi. Cal mam 4x4, turbo v komplet vzbave y roku 92. Jeste nikdy me nikde nenechala. Jsem s ni na max spokojen. Basti mi tak 9.0 v celkem silnem provozu. Pokud jedu na dalku pak si veme okolo 7,5 ale neni problem pokud se snazis dostat na 7,0.
neregistrovaný "cokes"
8. 11. 2000 12:30
Re: Prosím čtěte
OK. No problem, omlouvám se za svůj "osobitý" styl. Pro lidi narozený ve znamení Berana je to typické... :-) Ještě jednou sorry.
neregistrovaný "VCHunter"
7. 11. 2000 11:26
Prosím čtěte
Já klidně přiznám , že jsem "lamer" a nemyslím si , že bych se za to musel stydět. Jedna věc mne ale mrzí - pokud se nějaký Kolja snaží získat informace o autu , u kterého váhá s koupí , nevím , proč by pro něj nemělo být tím lepší , když pokud možno co nejvíce humanoidů napíše své zkušenosti. JAKÉKOLIV ! Tzn. že se sejdou lamers jako já a jejich žalostné výkřiky a pláč , naopak klidné a umírněné rady odborníků. O toho chlápka , který založil to téma jde !!! Nikoliv o vás nebo o mne. On chce pomoct. Pokud k jeho problému máme co říct , nechť to řekneme. Toť vše !!!
neregistrovaný "titel"
7. 11. 2000 10:09
Re: Kajínek neodjel z Mírova Calibrou. Daleko by nedojel.
No mne to pripada presne ako povedal andy na riadnu totalku, a tam by som pocital urcite so 100% poskodenim elektroinstalacie, a kym sa to neda do 100% poriadku tak problemy budu stale. Teraz asi budem opakovat cokesa, ale s tou diagnostikou dokazes udrzat auto v dost dobrej kondicii, a k tomu nejaky etzold a navstevy v servise su na minime. BMW je BMW, ale dost si drzia ceny, tak bude na tebe ci kupis mladsiu Calibru, alebo starsie BMW, ale Calibry by som sa urcite nebal, pokial si viem na aute vacsinu veci urobit sam.
neregistrovaný "cokes"
6. 11. 2000 18:55
Re: Kajínek neodjel z Mírova Calibrou. Daleko by nedojel.
Abych byl konkrétní:


Že zničehonic klekne startér, na tom nevidím nic zvláštního, obzvášť, jestli má už něco natočeno, obvykle je totiž zanešený, má oholené uhlíky i komutátor...


Ad kontrolky, to vypadá na špatnou kostru, nebo relé (čili vyzkoušet relátka a případně prostříkat Kontoxem).


Chcípání za jízdy - Calibra má skvělou autodiagnostiku, která se dá použít i v domácích podmínkách.


A co se týče kontrolky motoru - tady vidím, že tomu už vůbec nerozumíš, kdybys zajel do Opel servisu, tak by ti z paměti závad vyvolali příslušný kód a vyměnili příslušné čidlo. Ostatně i tento úkon si můžeš realizovat doma.

Víš, chtít za málo peněz moc muziky, to nejde. Buď se o tom něco naučíš a upravíš si banální závady sám, nebo jedeš do servisu a platíš.
neregistrovaný "cokes"
6. 11. 2000 18:47
Re: Kajínek neodjel z Mírova Calibrou. Daleko by nedojel.
Tvoje závady se tedy týkají elektroinstalace a z toho, co popisuješ asi moc technice nerozumíš, že? Jinak prakticky každá závada lze diagnostikovat...
neregistrovaný "cokes"
6. 11. 2000 18:45
Re: Re:
Všemi deseti jsem pro BMW. Já jsem přešel z Calibry na BMW E36 a jsem velmi spokojen. Pravda Calibra vyžadovala větší pozornost a přísun peněz, než BMW, ale časem se dala vypiplat, že vypadala i jezdila skvěle (bohužel na benzín).


Kdo jednou sedne do šesti-a-víc válce (BMW 325 a ještě k tomu na naftu), nechce už nikdy jinak.
neregistrovaný "VCHunter"
5. 11. 2000 22:04
Kajínek neodjel z Mírova Calibrou. Daleko by nedojel.
No tak zejména se mi tam šíleně srala elektroinstalace. Od baterie až po mlhovky. Stále něco. Zničehonic kleknul startér. Zničehonic po otočení klíčkem do polohy 2 nenaskočily kontrolky. Anebo naskočily , ale chvěly se , stačilo jakkoliv zasáhnout do spotřebičů nebo sešlápnout pedál a zase úplně zmizely. Auto chcípalo bezdůvodně za jízdy , také při stání na místě. Nebo za jízdy bezdůvodně svítila kontrolka motoru a auto jelo klidně dál. Na palubce postupně praskly dvě žárovky pod tachometrem. Takže ať žije , zbavil jsem se jí zvlášť ohavně - darem švárovu bráchovi , osmnáct let , testosteronu až po střechu , doufám že s ní bude žít dlouho ! Od té doby jsem ho neviděl :)))
neregistrovaný "andy220"
5. 11. 2000 18:18
Re: CAlibra po 9i měsících
VCHunter.Predpokladám, že si kúpil nejakú polepenú totálku dotiahnutú z nemecka autičkárom,ktorý to doviezol na kšeft a snažil sa o minimálne náklady.Zapamataj si pokiaľ auto, to je jedno aké,nedostane servis ako má a vlastnil ho nejaký kat pred tebou,čo tam akurát vie natankovať palivo,tak každé je *!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je pravda že Calibra je trochu háklivejšia,ale ak na nom nešetríš na údržbe tak chodí.Hovorím to z mojej vlastnej skúsenosti.Mám vectru2000,kvázi calibru,odjazdil som na nej už 60000km a okrem hydroštelov,žiaden vážnejší problém,ale som pedant a aj majitel predomňou.Špecifikuj tvoje problémy s calibrou,keď je to pre teba *!?!
neregistrovaný "VCHunter"
5. 11. 2000 17:19
CAlibra po 9i měsících
Tak už mi trochu vychladla krev ,střenka nože se opět neochotně zasunula zpět.Milý Pavle , podle mého názoru Tvůj problém má několik rovin. Já sám jsem , což se bohužel můžeš dočíst na mnoha místech na tomto serveru , Calibru měl a stále ještě mám , ovšem to je již jiná historie. Ne nebyl jsem s ní spokojenej a jsem vážně smutnej , kdykoliv si na ten krám vzpomenu. Stála mě asi 20 dkg nervů . což při hmotnosti standardní lidské nervové soustavy není nikterak zanedbatelné množství. Ne nyní vážněji - Cali je * * *. Je ale krásná tak , že se člověku zatmí před očima , viz můj případ. Jenže Cali Tě taky poučí o tom , že krása není všechno. Připrav si kešeň doširoka otevřenou na opravy.
neregistrovaný "VCHunter"
5. 11. 2000 17:09
Re: Re:
N-E-K-U-P-U-J C-A-L-I-B-R-U !!!!!!!!!!! Nekupuj ani BMW. Obojí je *. Chceš balit kuny. Bal je na svaly , nikoliv na ojetej pekáč z baziše. Ojetinu už NIKDY , to je můj osobní názor. Grrr !
neregistrovaný "bodap"
4. 11. 2000 18:44
Bez nadpisu
Disponuju castkou okolo 200tis. a uvazuju o koupi nakyho vozu, sem vsak na vazkach, zda-li Calibru, nebo BMW trojkovy rady.Poradte mi nekdo, pokud mate zkusenosti s obema vozy, predem dik.

PAVEL