Poznam chlapika, ktory ma 911 a viezol sa na okruhu aj v Diable. Ta 911 je cabrio 89,alebo 91 a Diablo bolo tusim 95, alebo 96. Inac vravel nieco v tomto style: ...za vela penazi malo muziky. Ak ho stretnem, tak s nim urobim kratky pokec a napisem o tom. Alebo ho dotiahnem ku computeru a napise Vam svoje dojmy sam.
V BMW tady snad už jel každý. O tom, že by tomu tak bylo i v případě toho druhýho auta, teda nevím. Je tu vůbec někdo, kdo měl možnost projet se v čistokrevným Lambu? Já bych se k tomu klidně nechal přemluvit. (Ale svolil bych, jen kdyby mě pěkně poprosili:-)))
tak se podívejte na //zpravy.idnes.cz jsou tam fotky vybourané Corvette a co z toho zbylo. A co třeba auto jménem Koenigseg(nebo jak se to píše) s top speed over 400 km/ h? to je už pořádnej záhul.
Chevrolet Corvette Z06, LS6 motor, 0-100km/h za 4.0s, skipad 1.0 (!). A hlavně cena v USA kolem 50.000 USD, hromada elektroniky v autě (výbava o 2 třídy lepší než Viper či libovolné Ferrari), a hlavně -- dá se s tím bežně jezdit, i na dlouhé trasy.
Ad Lotus 7: mily jhferrari, opet se v tom placas jako v historii Lamba, Caterham neni modifikace Lotusu aje jeho jediny pravoplatny pokracovatel, protoze Chapman tehle firme prodal ve triasedmdesatem licenci a vyrobni linku. Je to vlastne Lotus 7 Series III se stale modernejsimi motory. Ostatni (Mohr, Kaipan, Mitsuoka, Westfield atd) jsou jen repliky. Mimochodem posledni sedmicka od Lotusu, Series 4, byla peknej paskvil. A pokud jste nekdy videli nazivo Caterhama, urcite jste byli zarazeni jako ja, protoze nese emblem Lotusu! Ptal jsem se na to kdysi v Praze na Autoshow panu u jejich stanku a ani oni mi nebyli schopni dat uspokojivou odpoved....
Lambo je prostě Lambo, a Bugatka je zase Bugatka. Jistý je, že si o jednom i druhým můžeme nechat akorát tak zdát. Stejný je to i se všema McLarenama, Vectorama,Cizetama,AstonMartinama a podobnejma nedostupnejma plečkama. Jó sorry, zapoměl jsem na Ferarristy, tak abych neurazil.
Zaujímavá debata. Čítate niekdo aj Speed? Auto nemusí mať tisíce koní, aby bolo fajn. Stačí aj 190 hp, ale hlavne musí mať PODVOZOK a nesmie byť ťažké ako krava, pardon ako býk. Výkon je fajn, ale 250 km/h po rovinke vie ísť každý pako. Za zlomok ceny Lamba, Z9, alebo Modeny sa dá kúpiť Westfield, ktorý ich všetky sfúkne ako nič( pravda, nie na diaľnici). A ak už platiť nehorázne peniaze za auto, tak nech to stojí zato, napr. replika Porsche 962 od Koeniga, alebo niečo podobné od Loteca.
Bugatii bude stat 5 krat vic. Myslim ze je celkem hodne moderni konstrukce coz se o Lamborghini ric neda.Hlavne to jmeno Bugatti je synonymum pro super auto. Stare Bugatti jsou nejhledanejsi a nejdrezsi veterani vubec.
OK, ale Diablo nebůže vypadat neladně, ať stojí vedle čehokoliv. Pokud stojí vedle Bugatti, je třeba je posuzovat individuálně a ne je porovnávat spolu. Jsou to dva šperky, který si zasloužej jedině obdiv a uznání.
Byl jsem na autosalonu v Zeneve. Z8 je ze predu pseudo BMW 507 z roku tusim 1954, super. Ze zadu nic moc, pristojova deska a volant, katastrofa. Diabolo je zastarale podivne konstukce Na ktere se od roku1973 (Countach) zmnenilo malo.Vedle Bugatti vypada dost neladne.
jhferrari: To je věc názoru. Mě prostě Ferrari oslovuje méně, než Lambo. (Doufám, že je od sebe rozeznám, který je který, když je beru jako krabice s kolama a volantem :-))
Je legenda a legenda. Porovnávat Ferrari s VW Beetle nebo Austinem Mini není fér. Z toho co jsi napsal je vidět, že jsi to ty, kdo když vydí nějakou "legendu" padne na zadek. Mimochodem už jsi viděl Ferrari. Já už jo a potvrdil jsem si, že na té legendě něco je, viděl jsem i Diablo a byl jsem také okouzlen. Zdá se mi bereš auta jenom jako krabice s volantem a koly!
Čteš dobře, SURKI: .."jejich nudné rudé stroje"To je i můj názor. Legenda? No a co? Mám snad do smrti tvrdit že VW brouk nebo Austin Mini jsou nejlepší auto na světě? Z legend si sednou na zadek většinou lidi, kteří jsou bez fantazie a moc tomu nerozumí. Někde slyšeli, že Ferrari je nejlepší, tak to prostě papouškujou. Pak jim spadnou brady, když jejich legenda přijede někde na ocase za pro ně úplně neznámýma značkama... Ale nic si z toho nedělej, podobný je to s fanatikama Mercedesů, Porsche a dalších.
Z Diabla jsem určitě více urvanej než ze Z8. To se ale stejně nedá srovnávat. No a k Ferrari? Již několik let jezdim na autosalon do Frankfurtu, ale ke stánku Ferrari se moc nehrnu. Abych se koukal na jejich nudné rudé stroje - jo jedině tak upravené od Koenig Specials z Mnichova. Snad jedině vozu F1 ta červená sluší. Teď to vypadá, že mi záleží jen na barvě. To není tak docela pravda, auta mého srdce jsou McLaren F1 nebo AC Cobra nebo Ford GT-40. Sporťák musí ode mne něco chtít, ne že si do něj jen sednu a pojedu s ním na nákup jako z předopohonovkou. Legendárním se stane jen model.
Já neříkám, že Diablo není super, ale Ferrari je Ferrari - legenda. Mám sbírku modelů a 1. model bylo Diablo, až pak jsem začal sbírat výhradně Ferrari.
Diablo je super, videl jsem i BMW Z9, ale Ferrari je neprekonatelny. Je to legenda a perla mezi autakama ktera nikdy nezemre, a kdo si mysli ze ne, tak je to {sorry} BLB !
Když čtu ty řeči o Ferrari mám husí kůži.Jak můžete srovnávat konfekci s uměleckým dílem.Diablo to je nádherná socha na kolech a to velmi rychlých.Nevím co ostatní,ale mě Lambo uchvátilo z celého srdce.Tato automobilka ví jak na to.BMW proti Lambu vypadá jako nějaká futuristická hračka z obchoďáku. Jo a mimochodem,jak jsou všichni vyřízený z toho americkýho Hummera tak pozor,daleko dřív tu bylo Lambo LM snad nejrychlejší a velmi zajímavý teréňák ,který Lamborgini vyvíjelo na zakázku armády,která však poté projekt zavrhla,protože to bylo extrémně drahý.Ale jestli se vám někdy v životě podaří tohoto mastodonta uvidět na vlastní oči tak pozor,ať si z toho necinknete do gatí.
Kašlu na čísla. Pokud vedle sebe postavíš Lambo a Ferrari, tak to červený vypadá jak o deset let starší krám. A o tom to celý je. Ovšem protože každej člověk je jinej, tak někomu se to zdá zase naopak :-)
Mám takový dojem, že myslíš Koenigsegg CC..., ale to už tu řečeno bylo (jinak další jeho parametry: toč.mom. 750 Nm/4500 ot/min, výkon 655 hp/6200 ot/min, 0-100 3,2 s, cena 770 000 DM... takže si ho asi nekoupim :o))
Pro srovnání bych uvedl pár technických údajů o Lamborghini Diablo (modelový rok1994), Ferrari F50 (modelový rok 1994) a Ferrari F40 (modelový rok 1989):
/Diablo/ F50 / F40 /
//////////////////////////////////////
Objem / 5,7 / 4,6 / 2,9 /
Výkon (hp) / 478 / 520 / 492 /
při ot/min / 7000 / 8500 / 7000 /
zrychl0-100 / 4,5 / 3,87 / 4,6 /sekund
max.speed / 325 / 325 / 321 /
Litrový výkon/ 84 / 113 / 170 * /
F40 má turbodmychadlo
----------------------------
Dá se říci, že Diablo je proti F50 sice ne o mnoho, ale horší.
to MK44: Vždyť Ferrucio Lamborghini předvedl Enzu Ferrarimu naprosto s klidem, že na výrobě nějakých obyčejných supersportovních vozech Ferrari vlastně nic není. Vyrobil takový auta, že se měl Enzo co smekat, aby na ně nečučel jen zezadu. Nejlépe vynikl rozdíl technické úrovně obou těchto výrobců v roce 1970, kdy vyjel Brtoneho pomník Countach LP 400, jenž naprosto všechny šokoval a dlouho nikdo nevěděl, co si o něm má vlastně myslet. Jak říkáš, bylo to jen úplně obyčejný auto!
Ovšem zajímavé na automobilce Lamborghini je to, že nejdříve vyráběla traktory (doslova). Její majitel si jednoho dne koupil od svého souseda (automobilka Ferrari) jeden z jeho posledních modelů. Avšak když u něj byl během krátké doby již na několikáté opravě, tak se naštval, nechal mu to auto tam a řek, že takový nespolehlivý krám, jako je Ferrari si už nikdy nekoupí a že si radši udělá vlastní sporťák - a tím vznikly sportovní Lamborghini.
Diablo je oproti jakémukoliv Ferrari pouze obyčejné auto. Ferrari je legenda, Ferrari je nejlepší. Forza Ferrari. Asi jako nejvydařenější bych viděl Ferrari F40 (1987).
Z9 convertibile se dela s 4,4 V8... (540i, 210kW/440n.m -1) Ale myslim, ze pokud tohle coupe nebo convertibile prijde do vyroby, dvanactivalec se tam vleze jako ulity a bude Z9tce moc sluset.
ten V12 BMW ma 6101 cm3.. tusim... nebo tak nejak. ale McLaren je auto z trosku jine dimenze nez Z8 a Diablo. I modena je proti tomu nula. Protoze s timhle autem se toho da hodne vyhrat. Nema ani posilovace... niceho ! Vybral bych si McLarena, ale pokud bych se mel rozhodovat mezi Z8 nebo Diablo, tak nevim... jedine... oba
BMW nelze opravdu s Lambem srovnávat. Každý má v jiných oblastech něco lepšího než ten druhý. Napr. Lambo je čistokrevnej sporťák a v bmw je radost z jízdy a pohodovější jízda.
U Lamba už ani nejde o to, jak jede. Jak říká Barik, Countach je bezkonkurenční a Ferari z tý doby vypadá vedle LP 500 jak z minulýho století. Diablo je následovník, ale na Countach designem nemá. Ve svý době udělalo BMW něco velmi podobného (M1 ? už si to nepamatuju), ovšem bylo to v rámci zamýšlené spolupráce s Lambem, takže se není co divit, že to spopčáci radši obkreslili. Pak z toho sešlo, protože se asi německý a italský mentality od sebe opravdu hodně lišej. Lambo prostě nejde srovnávat vůbec s ničím.
Kotiku, srovnavat luxusni velke sportovni kupe s cistokrevnym (byt taky luxusnim) roadsterem je opravdu blbost. To poznas az je uvidis vedle sebe. Ono srovnavat Z8 s Dialbem je taky trochu divny, prece jen je kazdy auto uplne jiny.
To Diablo 6.0. je fakt dobrý auto. Jo mimochodem co říkáte tomu novému Diablu. Ty otvory na zádi jsou zvláštní. Uvidíme jak bude vypadat ve skutečnosti. Z8 už jsem viděl na výstavě je to super auto. Co tomu říkáte?