Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
13. 2. 2001 21:19
13. 2. 2001 21:36
neregistrovaný "driverman1"
13. 2. 2001 23:14
14. 2. 2001 08:14
neregistrovaný "Audino"
14. 2. 2001 10:33
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 10:58
neregistrovaný "Audino"
14. 2. 2001 12:40
neregistrovaný "555"
14. 2. 2001 12:41
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 12:43
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 13:09
neregistrovaný "Audino"
14. 2. 2001 14:22
neregistrovaný "mfilip"
13. 2. 2001 23:27
13. 2. 2001 23:34
14. 2. 2001 22:43
neregistrovaný "driverman1"
17. 2. 2001 12:14
18. 2. 2001 22:52
neregistrovaný "driverman1"
21. 4. 2001 14:52
22. 4. 2001 23:22
neregistrovaný "driverman1"
22. 4. 2001 23:26
neregistrovaný "driverman1"
26. 4. 2001 17:49
2. 5. 2001 10:58
neregistrovaný "driverman1"
13. 5. 2001 16:03
13. 5. 2001 16:07
14. 5. 2001 18:49
neregistrovaný "driverman1"
15. 2. 2001 08:58
neregistrovaný "Abdal"
17. 2. 2001 15:22
neregistrovaný "Hufnágl1"
16. 2. 2001 16:44
neregistrovaný "SURKI"
16. 2. 2001 17:33
neregistrovaný "Kamikaze1"
16. 2. 2001 19:22
neregistrovaný "SURKI"
20. 2. 2001 18:08
neregistrovaný "Fucida"
23. 2. 2001 22:44
neregistrovaný "Tifosi1"
23. 2. 2001 22:59
neregistrovaný "Kamikaze1"
17. 2. 2001 22:03
neregistrovaný "SURKI"
17. 2. 2001 22:16
neregistrovaný "zdenekc"
18. 2. 2001 17:31
neregistrovaný "AlesK1"
28. 2. 2001 22:32
neregistrovaný "našrot"
24. 2. 2001 13:00
neregistrovaný "SURKI"
2. 5. 2002 00:00
neregistrovaný "eric_singer"
2. 5. 2002 08:10
neregistrovaný "ace211"
2. 5. 2002 08:57
neregistrovaný "eric_singer"
2. 5. 2002 09:33
neregistrovaný "ace211"
2. 5. 2002 12:33
neregistrovaný "Pavelpu"
2. 5. 2002 13:45
neregistrovaný "eric_singer"
3. 5. 2002 15:18
neregistrovaný "našrot"
3. 5. 2002 15:42
neregistrovaný "ace211"
3. 5. 2002 22:27
neregistrovaný "Abdul"
3. 5. 2002 23:16
neregistrovaný "ace211"
2. 3. 2001 15:37
neregistrovaný "Alex1"
4. 3. 2001 18:10
neregistrovaný "_neo1"
5. 3. 2001 14:56
neregistrovaný "Alex1"
22. 4. 2001 10:51
neregistrovaný "Suma"
26. 4. 2001 08:21
neregistrovaný "jirka_"
26. 4. 2001 17:32
neregistrovaný "TomaszPlzne"
30. 4. 2001 10:03
neregistrovaný "DonPablo"
12. 5. 2001 22:28
neregistrovaný "Ruben"
13. 5. 2001 03:06
neregistrovaný "Kamil*"
14. 5. 2001 00:00
neregistrovaný "skdd1"
14. 5. 2001 20:18
neregistrovaný "skdd1"
14. 5. 2001 20:23
neregistrovaný "skdd1"
24. 5. 2001 00:00
neregistrovaný "voy"
24. 5. 2001 10:58
neregistrovaný "driverman1"
24. 5. 2001 20:12
24. 5. 2001 22:33
neregistrovaný "driverman1"
25. 5. 2001 01:25
neregistrovaný "tom...my"
25. 5. 2001 01:28
neregistrovaný "tom...my"
25. 5. 2001 01:40
1. 5. 2002 18:33
neregistrovaný "Alleyn"
1. 5. 2002 19:03
neregistrovaný "venca_n"
1. 5. 2002 19:23
neregistrovaný "ace211"
1. 5. 2002 19:49
neregistrovaný "našrot"
1. 5. 2002 20:33
neregistrovaný "ace211"
4. 5. 2002 20:44
neregistrovaný "Afro"
5. 5. 2002 08:53
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 11:43
neregistrovaný "Afro"
5. 5. 2002 13:59
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 14:37
neregistrovaný "ace211"
21. 5. 2002 09:12
neregistrovaný "oddie"
21. 5. 2002 21:53
neregistrovaný "rbaron"
22. 5. 2002 07:53
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 11:07
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 11:17
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 11:20
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 11:30
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 13:06
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 13:14
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 14:11
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 14:17
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 14:38
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 19:53
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 09:54
neregistrovaný "eric_singer"
23. 5. 2002 09:59
neregistrovaný "oddie"
23. 5. 2002 10:20
neregistrovaný "ace211"
23. 5. 2002 14:10
neregistrovaný "eric_singer"
23. 5. 2002 19:21
neregistrovaný "rbaron"
21. 5. 2002 09:06
neregistrovaný "oddie"
20. 5. 2002 20:50
neregistrovaný "Jan_Metoděj_Kačaba"
21. 5. 2002 08:56
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:43
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:47
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:49
neregistrovaný "rbaron"
13. 2. 2001 21:19
ano
asi pred polrokom som tak siel, iba ako spolujazdec, ale na runwayi, a potom sme vzlietli.


PS: TU 156
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "driverman1"
13. 2. 2001 21:36
Re: ano
ano, upravená Hayabusa. Na letišti. Na tacho přes 380, reál těsně přes 360 - absolutní šílenství.
13. 2. 2001 23:14
Re: ano
neviem si to predstavit. naviac som siel na bicykli tesne pod 80km/h.
neregistrovaný "Audino"
14. 2. 2001 08:14
Re: ano
to Matus: Ja som isiel na bicykli 83 km/h a ani tak si to neviem predstavit :-)

V nejakom tuningovom casopise na auta som cital o tom ake trendy prevladaju u japonskych firiem. Dozvedel som sa, ze pre japonskych tuning fans je ako rozhodujuci parameter u vytunovaneho auta zrychlenie 0 - 300 km/h
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 10:33
Re: ano
tech 83 je treba brat s jistou rezervou, mohlo to byt i 75 nebo 90. Zalezi na nafoukani predniho pneu a aktualni vaze.
neregistrovaný "Audino"
14. 2. 2001 10:58
Re: ano
Neviem si dost dobre predstavit, ze by sa obvod pneu v zavislosti od nahustenia menil v rozmedzi +/- 10% co by zodpovedalo rozptylu 75 - 90. U MTB by som si nejake vyssie percenta vedel predstavit vzhladom na relativne vysoke pneu, ale rozhodne nie 10%.
Moja aktualna vaha je konstantna uz ca. 4 roky.
neregistrovaný "555"
14. 2. 2001 12:40
Re: ano
1993, galuskac s Barum specialkami, 97kmh na comp. Prevod bol 54 a 13. Vtedy som este jazdil kazdy den pre potesenie. Myslim si ze takych ozajstnych 100kmh sa moze priblizovat 250-300 na motorke.
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 12:41
Re: ano
prehnal jsem to, kdyz vezmu delku obvodu horaku 2000 mm, vyplyva z toho polomer 318 mm. Z toho pokud vezmu 1 cm pro podhusteni, vychazi pak obvod na 1965 mm, coz je o 3,3 % mene. Rozptyl upravuju na 80 - 86.
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 12:43
Re: ano
k cemu uvadis ten prevod ? Jako ze jsi to pri 97 km/h tocil ? To ti nemuzu verit. Mozna uverim 54:11
neregistrovaný "Audino"
14. 2. 2001 13:09
Re: ano
1 cm rozdiel priemeru pri podhusteni je realny, ale uvedom si, ze pneu sa nedeformuje po celom obvode, ale iba na casti, kde dochadza k dotyku so zemou, t.j. tak najviac 7% celej obvodovej dlzky, takze tolerancia bude este nizsia. Ale netrufam sa pustat do tak zlozitych vypoctov :-) Okrem toho, mojich 83 km/h bolo na pologalus. 700x19C nahustenych podla mojho odhadu tak na 7 atm.


Mimochodom, pred ca. 15 rokmi som v nejakom casopise (uz sa presne nepamatam, tusimze to bol Stop) videl foto cyklistu iduceho za autom vybavenym aerodynamickym stitom, slapajuceho nieco cez 200km/h. Samozrejme bicykel bol tiez patricnym sposobom upraveny. Kostra zodpovedala technologii dostupnej v tych rokoch, t.j. ziaden carbon, ale pily mali snad zhodny priemer ako kluky a velkost pastorkov si ani netrufam odhadovat.
neregistrovaný "mfilip"
14. 2. 2001 14:22
Re: ano
jasne, ze se nedeformuje po cele delce, a proto jsem pocital prepoctem pres polomer, protoze ten se zmensil o 1 cm. galusky o.k.
Avatar - pallas
13. 2. 2001 23:27
Re: ano
driver, potesi ma ked popises ake si mal na tej hayabuse gumy, rad si rozsirim svoj technicky obzor. Pneu ktorá znesie 360 km/h na drsnom betone letiska s vyasfaltovanymi sparami ... kde ich predavaju?
Avatar - pallas
13. 2. 2001 23:34
Re: ano
driver: cital som totiz vo svajciarskom casopise toff aky mali problem vobec dohnat seriovu hayabusu cez 300 km/h. problem nebol vo vykone, ale prave v pneu, pri rychlosti 300 km/h totiz preklz pneumatiky predstavoval vyse 11%, teda na 100 prejdenych metrov zadna guma "gumovala" 11 metrov, a pri tej teplote a odstredivych silach ktore v tej gume pri 300 km/h nastanu ziadna pneumatika nevydrzala dlhsie nez par sekund.
neregistrovaný "driverman1"
14. 2. 2001 22:43
Re: ano
To Pallas: vím, že na tom byly závodní micheliny, co to bylo za typ, to Ti bohužel nesdělím, neb jsem to nezjišťoval. Co se týče mašiny: jedná se o speciálně upravený stroj pro sprint, prodloužená kivka, zvětšený objem spec písty a dragstarový válce, kompletní úprava yoshimura, NoS a přeplňování, výkon někde kolem 315 koní (při overboostu až 440), váha plnýho stroje cca 225 kg. K tomu prokluzu: tento problém se projevuje u relativně studených sériových pneumatik a popravdě řečeno jedná se spíše o pro veřejnost zajímavou informaci s nádechem výjimečného rizika, než o ohrožující fakt.

Jinak ty gumy docela svižně odcházely, asfalt nebyl příliš hrubý. Jinak maxmálka toho stroje se pohybuje kolem 400 km/h.
Avatar - pallas
17. 2. 2001 12:14
Re: ano
driver: nemáš pravdu s tým nádychom rizika... neverím že keď ti na sériovej mašine strelí zadná pneu trebárs len v 240 km/h, že to ustojíš.
neregistrovaný "driverman1"
18. 2. 2001 22:52
Re: ano
To Pallas: ale já taky netvrdím, že se dá něco podobnýho ustát, mě prdla guma při blbý osmdesátce a měl jsem s tím sakra práci, abych to ustál alespoň trochu důstojně. Jen mám pochybnosti o tom, že ta guma musí prdnout, kvalitní 200ka obutá na ZX 12ku či Hayu snese přes 300 a to i se vzrokem, který finální pevnosti běhounu taky zrovna nepomůže. Navíc kdyby docházelo k tak velkýmu prokluzu, tak to ta guma nevydrží ani 1,5 minuty, a to si těžko dovolí někdo montovat na hyperstroj.
Avatar - pallas
21. 4. 2001 14:52
Re: ano
driver lenze oni predavaju hayabusu za nieco vyse 20 tisic mariek, tak si tam nemozu dovolit dat uz z vyroby 2000 markovu zadnu gumu. ten test robili na seriovom obuti, a bolo to prave o tom varovani, ze aby si bikeri nemysleli, ze ked to ma v papieroch maximalku cez 300, tak ze je to aj z vyroby obute tak, ze to zadna guma znesie.

osobne si myslim, ze na tu rychlost jedine slicky ... kazda guma so vzorkom musi strelit pri tej odstredivej sile.
neregistrovaný "driverman1"
22. 4. 2001 23:22
Re: ano
To Pallas: nemohu s Tebou souhlasit... koupil jsem do firmy Hayabusu... mimo jiné i za účelem rychlostních testů a předpokládané účasti v seriálu sprintů, koncem února jsem jí vzal do Španělska ... ideální pro zajíždění (najeto 4000 km)... pak v prvních skutečně jarních dnech jsem jí otestoval v Německu na dálnici s následujícím výsledkem : rychlostí přes 300 km se dokáže pohybovat bez sebemenších problémů s pneumatikami tak dlouho jak jen to provoz dovolí tzn. mě se nepodařilo pohybovat se touto rychlostí déle než 8minut v kuse...mimochodem totální adráč :-))), Takže nevěř všemu co se píše...
neregistrovaný "driverman1"
22. 4. 2001 23:26
Re: ano
pro upřesnění...vše proběhlo na stroji naprosto seriovém, tedy včetně originálního obutí. Nyní (najeto 6500 km) bude třeba zadní pneu vyměnit.
Avatar - pallas
26. 4. 2001 17:49
Re: ano
driver v tom teste bola spominana aj odchylka rychlomeru... pri 300 km/h na tachu mala hayabusa realnych 275, a na to aby vytlacili z nej realnych 300 km/h (meranych opticky proti zemi) potrebovali cca 6,5 km, preto im nevysli pokusy na letisku, kde bola draha iba 3 km. Az na dialnici sa im to podarilo, na nejakom uzavretom useku v nemecku. a po dosiahnuti 300 km/h trcali zo zadnej gumy kordy... inac dopodrobna to je opisane aj s fotkami napr. v motomagazine Toff (svajciarsko) len neviem teraz z hlavy cislo.
neregistrovaný "driverman1"
2. 5. 2001 10:58
Re: ano
To Pallas: myslím, že tato diskuze již postrádá smysl, Ty věříš časopisu, já zase vlystní zkušenosti. Nechal jsem si změřit odchylku na rychloměru... s výsledkem max 2,5 % v plném rozsahu. Mimo jiné proto abych veděl na kolik to rozjet při dalším "testování" v germanii. Tak aby tam bylo výsledných (reálných) 300 km/h. Nicméně jsem přesvědčen, že i mnou dosažených cca 293 km/h se projeví na pneu téměř shodně jako 300 km/h.
Avatar - pallas
13. 5. 2001 16:03
Re: ano
driver, predstava ako sa ty rutis po nemeckej dialnici rychlostou 300 km/h... no nepripada mi to realne. to mali vtedy nemci statny smutok, ked bola prazdna dialnica?
Avatar - pallas
13. 5. 2001 16:07
Re: ano
8 minut rychlostou 300 km/h... t.j. na 40 km useku ta nikto ani raz neohrozil, ani raz si nezavahal, ci ta vidi... ak ano, tak aj ja by som chcel mat take nervy. V Nemecku uz ked ides malo cez 200, kazdu chvilku dupes na brzdu (a to v aute, t.j. lepsie viditelny...), aspon take su moje skusenosti.
neregistrovaný "driverman1"
14. 5. 2001 18:49
Re: ano
To Pallas: dálnice prázdná nebyla. To by bylo příliš velké štěstí, ale sobota kolem resp. po poledni není tak velký provoz a navíc v oblasti, do které jezdím, je to celkem v pohodě (dálniční úseky Německy rovné, tříproudé a obecně celkem nevelký provoz provoz). Mám poměrně dost dobrý nervy, potkal jsem celkem nemnoho aut. Dvakrát jsem musel zpomalit na zhruba 220. Zajímavý je, že po chvíli si "zvykneš" i na takovou rychlost. Nicméně netvrdím, že toužím po tom si to zopáknout. Je to poměrně dost riskantní. Ale zase na druhou stranu, když máš tu možnost, tak to vyzkoušet musíš! To je z mojí strany k tomuto tématu vše.
neregistrovaný "Abdal"
15. 2. 2001 08:58
Bez nadpisu
350 km/h už se zažil, dokonce 800 km/h.Ale ne na silnici (Boeing 737,757,Airbus A320) :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hufnágl1"
17. 2. 2001 15:22
Re: Re:
abdal> Heč, já už se pohyboval i 1050km/h. Vůči zemi ovšem. Letěli jsme totiž po větru :o)
neregistrovaný "SURKI"
16. 2. 2001 16:44
Nikdo z vas to nevi?
Doufal jsem ze alespon nekdo z vas mi napise jaky seriove vyrabeny auto umi jezdit takhle rychle. Pres 300km/h to uz umi dost aut, ale 350? Porsche to neni ale ja ho mam nejradsi. Prijdu vecer, cago pomalici.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kamikaze1"
16. 2. 2001 17:33
Re: Nikdo z vas to nevi?
Jaguar XJ220 je jedine plno-seriove auto ktere dosahuje 347 km/h. Jinak je plno prototypu nebo maloserii aut co dosahne 350 a vice. A nebo pak upravci, napr. takovej Dahlback Golf IV co jede 350 km/h, nebo Callaway Corvette Sledgehammer 410 km/h :-)
neregistrovaný "SURKI"
16. 2. 2001 19:22
Re: Nikdo z vas to nevi?
A co rikas Koenigsegg CC ? Je to maloseriovy, ale bez uprav je udajna rychlost 390km/h. Co si o tom aute myslis?
neregistrovaný "Fucida"
20. 2. 2001 18:08
Re: Nikdo z vas to nevi?
A co Lamborghini Diablo? Nekde sem cet, ze je to nejrychlejsi seriovy auto.
neregistrovaný "Tifosi1"
23. 2. 2001 22:44
Re: Nikdo z vas to nevi?
Jo máš pravdu.. je to nejahá ta poslední verze Diabla. Bůh ví jak se jmenuje, protože je těch názvů požehnaně... Lamborghini Diablo GT?
neregistrovaný "Kamikaze1"
23. 2. 2001 22:59
Re: Nikdo z vas to nevi?
Nejrychlejsi Diablo je GT to mate pravdu, ale jede "jen" 338 km/h......
neregistrovaný "SURKI"
17. 2. 2001 22:03
Bez nadpisu
Jaký to je řídit auto rychlostí 3OOkm/h a víc. Zná někdo z vás ten pocit? Já ne, Dík.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zdenekc"
17. 2. 2001 22:16
Re: Re:
Také nemám to štěstí, ale měl jsem možnost jet 150 s Dakarskou LIAZKOU, a myslím, že to bude podobné, protože když na takovou rychlost rozhulákáš 12 tun na terénních gumách, tak alespoň mě se noha na plynu docela chvěla. Nevím zda bych si zvykl, ale asi to jde. Abych to upřesnil, bylo to na letišti a 300 je v našich podmínkách kromě závodního okruhu možných také asi jen tam.
neregistrovaný "AlesK1"
18. 2. 2001 17:31
Re: Re:
Na žádným českým okruhu se se sériovým autem přes 300 kmh asi nesvezeš, už proto že je to "okruh". Je to spíš na levý pruh nějaký prázdná víceproudý dálnice.
BTW kdyby ti nefungoval rychloměr a nevěděl's jestli "už tam těch třista máš", možná že by to ani nijak zajímavý nepřipadlo.
neregistrovaný "našrot"
28. 2. 2001 22:32
Re: Re:
Viděl jsem jednou v televizi dobrý záběr z kamery na motorce na okruhu a ukazovali tam rychlost. V některých místech jel až cca 320 km/h a to už se jim ta kamera i jezdec docela klepal.
BTW: mluvil jsem s jedním maníkem, co jel Toyotou Suprou z Průhonic do Benešova 290 km/h, víc si sice chtělo dovolit auto, ale on už ne... pak prý ještě musel čtvrt hodiny sedět v autě, aby se vzpamatoval...
neregistrovaný "SURKI"
24. 2. 2001 13:00
Bez nadpisu
Diablo je hodně rychlý, ale nejrychlejší seriovka je podle mně Koenigsegg CC - 390km/h. Víte někdo jěště o něčem podobným? Napište, dík.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "eric_singer"
2. 5. 2002 00:00
Re: ad příspěvek 28 - offtopic :-)
Rychlejší je McLaren - 391 km/h ... měřeno na okruhu, kamera v autě .. je to teda tacho údaj, ale .. :-)
neregistrovaný "ace211"
2. 5. 2002 08:10
Re: ad příspěvek 28 - offtopic :-)
Hmm a kolik bude jezdit Veyron ? Už jsem slyšel jeho zvuk motoru, a akusticky nic moc :-) bude to prostě tiché a komforní Bugatty jen holt trochu silnější :)
neregistrovaný "eric_singer"
2. 5. 2002 08:57
Re: ad příspěvek 28 - offtopic :-)
Veyron má mít maximálku 406 km/h.
neregistrovaný "ace211"
2. 5. 2002 09:33
Re: ad příspěvek 28 - offtopic :-)
Jo tak tomu až se dostane vzduch pod podvozek tak to bude dobrý letadlo. No ono čistě teoreticky. Pojedu si s tím nějakou rozumnou cestovní rychlostí, řekněme 300km/h, což pro to auto bude brnkačka největší. Jedu jedu, v klidu si poslouchám CDčko a mám radost, že budu za 2 v Paříži. S usměvem pokynu stojvůdci TGV a frčím dál, prostě pohoda. Nicméně pak přijde příčný hrbol, dostane se pod auto vzduch a z Veyronu se stane poměrně slušný letadlo, a co pak... ?
neregistrovaný "Pavelpu"
2. 5. 2002 12:33
Re: ad příspěvek 28 - offtopic :-)
Zapominas na jednu vec. Pro vetsinu dnesnich aut je brnkacka i rychlost kolem 200km/h a stejne tak jezdi malokdo. Nejde totiz o to, co dokaze auto, ale k cemu se odvazi ridic a co mu dovoli provoz. Osobne jsem jeste ani maximalku sveho auta nevyzkousel.
neregistrovaný "eric_singer"
2. 5. 2002 13:45
Re: to ace2
Pozitivní je, že Veyron udává zrychlení 0-300 km/h (ano, opravdu 300 km/h) za 13 vteřin!! Představ si to na světlech na IPáku :-))).
neregistrovaný "našrot"
3. 5. 2002 15:18
Re: to ace2
Jenže je to auto pomalu těžké jak ten Mig21čka, takže zase takový vztlak ten vzduch pod podvozkem neudělá. Navíc bych řekl, že to auto bude mít rozhodně podvozek takový, aby vzduch pod ním proudící způsoboval přítlak a ne vztlak.
neregistrovaný "ace211"
3. 5. 2002 15:42
Re: to ace2
No to rozhodně. Ale můžeme si vzpomenou na čísté závodáky jako je Mercedes CLK-GTR, který jednoho času lítal vzduchem docela uspěšně :-) No a to bylo na závodním okruhu. Pravda takovu rychlostí nikdo jezdit cestovně nebude, ale co si budeme říkat, když to má maximálku 400 tak tam budeš mít 300 a ani a tom přiliš vědět nebudeš :-) Jo a tamot zrychlení bych řekl, že je jen čistě teoretické a matematický propočítané. Sice je to 4x4 se specialnima gumama na zakazku, ale i tak se mi to zda nejak moc prehnany... Ale i tak to musi byt zazitek, zapnou protiskluz, sešlápnou plyn a vychutnávat si to drsný přetížení a občas brnknout do tiproniku :)
neregistrovaný "Abdul"
3. 5. 2002 22:27
Re: to ace2
To nebyl CLK-GTR. CLK-GTR byl původní s této GT plejády Mercedesů a poháněl ho atmosferický desetiválec. Po něm následoval CLK-LM, speciálně vyvinutý pro Le Mans, s vhodnějším osmiválcem (stejně nevyhrál, hehehe). Ale stroj, o kterym ty píšeš, je model CLR z roku 1999 a létal na okruhu Sarthe jak při tréninku (Mark Webber), tak při závodě (Peter Dumbreck). Takže laskavě nekruť tady fakta...
neregistrovaný "ace211"
3. 5. 2002 23:16
Re: to ace2
No jo pořád, kdo se v tom německým označení má vyznat.
neregistrovaný "Alex1"
2. 3. 2001 15:37
Na druhou stranu...
... co je Koenigsegg CC proti Vectoru Avtech WX3 (1197 koni, 440 km/h) nebo Jehle Super Saphier (1000 k, "pres 400 km/h")?????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "_neo1"
4. 3. 2001 18:10
Bez nadpisu
To mne zajima ten Vector Avtech WX3. Da se o nem neco blizsiho sehnat na internetu a kde?


Diky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alex1"
5. 3. 2001 14:56
Re: Re:
Neco o tehle kare je na www.supercars.net, tam ale udavaji vykon 1000 k (v prepoctu na kW udavaji 745, ale to je samozrejme blbost). Ovsem v jednom z AutoTipu rocniku 1992 udavali u prototypu prave 1197 k. Neni mi znamo kolik aut postavili, v roce 1994 mela premieru otevrena verze ala Diablo Roadster. Motor Oldsmobile V8, 7 litru, dvojite turbo.....
neregistrovaný "Suma"
22. 4. 2001 10:51
Re:
Ja jsem se klepal, kdyz jsem jel s mym fiatkem 127 (903ccm) asi 160 kmh, takovy zazitek uz asi opakovat nebudu. A vy tady mluvite o nejakych 400 kmh, to asi neni pro lidi, jako jsem ja. Ikdyz kdyz jsem mluvil s kamaradkou, kterou jsem svezl rychlosti 110 kmh, tak tvrdila, ze kdyz jela v Citroenu 190, tak ted ji to pripadalo, ze jela jeste rychleji. Tak jsem mozna zazil i ve fiatku pocit, jako kdyz jedu kolem 300 kmh. Hodne stesti pri rychlostech.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirka_"
26. 4. 2001 08:21
http://pneu.web3.cz
! PNEU-KATALOG ! AKTUALIZACE !

nový web-design, testy-12 letních pneu z časopisu AUTO TIP, přibyly další odkazy u jednotlivých pneu na testy (včetně nápovědy s umístěním), u některých pneu jsou i podrobné firemní popisy - obrázky (odkazy na ně najdete ve stručném popisu pneu), zprovozněna další rubrika - odkazy (včetně firem, které poskytují slevy apod.

web je jeste castecne ve vystavbe (tydenni update), proto nejsou dosud jeste funkcni vsechny odkazy - budete-li mit jakekoliv pripominky nebo doplnující udaje, rad uvitam vase rady a pokusim se vse co nejrychleji doplnit (dcs@mail.cz)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TomaszPlzne"
26. 4. 2001 17:32
Zpětné zrcátko :-))))
Nejvíce mi pobavil jeden kolega, který povídal, jak v jednom autě (už nevím co to bylo za značku) jel po dálnici 270 km/h. Ptali se ho, zda se nebál a zda to zvládal, on odpověděl, že to zvládal v pohodě, jen, že se prý v takové rychlosti nestačí dívat do zpětného zrcátka. Načež se všichni začali smát, že se v 270 km/h musí dívat, jestli ho někdo nepředjíždí. :-))))

(Jo, dobrá, motorkáři třeba i jo, ale sranda to v tu chvíli byla ohromná)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DonPablo"
30. 4. 2001 10:03
Nejrychlejsí auto je Moskvic
videl jsem to v televizi. Odrizli mu strechu, sedli si do toho 4 lidi a auto vyhodili z vojenskyho vrtulniku. To byla rychlost!!! Paragani pak vyskocili ale moskvic to nejak neubrzdil... :))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ruben"
12. 5. 2001 22:28
Snad se nechcete zabít?
Mám rád velkou rychlost, ale stačí si vzpomenout na moji rodinu a ihned dávám z plynu nohu. Dříve jsem dosahoval s Š Felicií Combi více jak 180 km/h, ale tomu autu to stačilo. Největší rychlost jsem dosáhl s Chewroletem Camaro cca 210 km/h, jde to. Jaký jsou vaše zážitky z rychlích jízd v autě?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kamil*"
13. 5. 2001 03:06
Re: Snad se nechcete zabít?
220 tachometrovych v precipovane Octavce TDi,vic uz to nejede-konci rozpeti tachometru.Mnohem lepsi zazitek je ale na vlasenkovitych okrskach.Dalnice je nuda.Na dalnicich je nejlepsi hra s nazvem ,,vic uz me to nejede, tak se snaz,,....a oni se fakt fest snazi.Kamil*
neregistrovaný "skdd1"
14. 5. 2001 00:00
Re: Snad se nechcete zabít?
bmw m5 236kmh, podla fotky :-) na tachu bolo asi viacej :-)
14. 5. 2001 00:00
Snad se nechcete zabít?
skkd> ako to dopadlo? ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "skdd1"
14. 5. 2001 20:18
Re: Snad se nechcete zabít?
to bolo v rakusku, dostali 1000DEM... inak hasime si to tak 180kmh a zarzu nas predbehlo "nieco" ale soferovala to zenska, no co by si nespravil ked je to zena... tak sme ju predbehli a ona kur*a to bola policajt s takym radarcekom a fotakom. swinstvo! :)
neregistrovaný "skdd1"
14. 5. 2001 20:23
Re: Snad se nechcete zabít?
Inak z ciech mam lepsi zazitok, za brnom nas zmerali zabky-meracky a ked dostali svojich 500CZK (vzdy pripraveny :-) tak sa pytaju: a kolik pak jste jeli? a ja: preco? oni: nas radar meri pouze do 195! :)
neregistrovaný "voy"
24. 5. 2001 00:00
Bez nadpisu
To, co tady píše driverman, se mi moc nezdá. Jet 300 km/h po dobu 8 minut je asi velká blbost. Ptal jsem se na to člověka, co jezdí superbiky několik let. On má špičkovou profi mašinu, která samozřejmě 300 udělá jak nic. Jenže...jenže na okruhu snad jen okamžik na konci cílové roviny. Tak asi 1-2 sekundy. Taky ne na okruhu v ČR, ale venku. Chce to tedy dlouhou rovinu. Dálnice v Německu zní dobře, ale silně pochybuju, kde by se to dalo prakticky uskutečnit. 40 km čisté dráhy + rozjezd a dojezd. Když nepočítám provoz, který tam nutně je, různé uzavírky, pak je tu otázka např. povrchu, jaký je, zda není někde znečištěn, nebo poškozen, jaký mají poloměr dálniční oblouky, zda tam nejsou mosty, dilatační spáry apod. Každý detail hraje v této rychlosti velký význam. Driverman samozřejmě celou trasu zná nazpaměť, ví, že je to v pohodě. Nebo si prostě řekl, teď a tady...a jede 300 v úseku, který nezná. Driverman má jistě velké zkušenosti se zvládnutím motorky při této rychlosti. No a pak takový detail, jet tak dlouho 300 to nevydrží žádná motorka ! Prostě se rozsype. Ani superbike by to nevydržel. Kecáš drivermane.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "driverman1"
24. 5. 2001 10:58
Re: Re:
To voy: prohlásil jsem, že už se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat, ale udělám vyjímku.

Add okruh: Žádný okruh není stavěn na jízdu maximální nebo nejvyšší rychlostí po delší dobu. Málokoho by asi bavilo sledovat auta či mašiny pohybující se svojí maximálkou téměř rovně po delší dobu.

Add superbike: Podle zpřevodování může dosahovat na topspeedu i celkem slušně přes 300, jenže pak to jde na úkor zrychlení při výjezdech ze zatáček. A to je na většině okruhů důležitější veličina než nejvyšší topspeed.

Add německá dálnice: pochybovat můžeš. Nicméně i v Německu se najdou úseky vhodné pro rychlostní testy. Pochopitelně jsem si "trať" projel, nejsem magor abych se někde zabil jenom proto, že nebudu vědět jak vypadá silnice na úseku na kterým si to testnu. Viadukty ani německé dilatační spáry nemají vliv.

Add žádný moto: koukám, že máš bohaté zkušenosti s každou motorkou. Prozraď mi prosím, jak to vypadá, když se motorka rozsypává. To upadne nejdřív blinkr, pak jedna rukojeť, utaví se svíčka na prvním válci, zadní brzdový třmen, pak "vyskočí" ventily na třetím válci, pak se roztrhne sedačka, zlomí se klikovka, přetrhne řetěz, upadnou kola a následně zorpadne rám na prvočinitele????? Tak si to zhruba představuji :-)). Ale nic takového nenastalo, přesto mě prosím pouč. Rád bych se totiž připravil, až si to budu chtít testnout příště.

Add obecně: i auto se rozsype když pojede nejvyšší rychlostí po dobu cca 8 až 10 minut? Nebo vydrží dýl? Nebo mají tuto "schopnost" pouze motorky? ... a jak se pak asi dělají vytrvalostní rychlostní testy? Nejspíš se po deseti minutách ty auta a motorky mění. No vzhledem k tomu, že tyto testy, kdy se stroje snaží pohybovat maximální rychlostí po oválech, trvají poměrně dlouhou dobu, tak při takovém provozu musí být hrozný odpad "rozsypaných" strojů. Ale co se asi dá dělat.

p.s. ...možná by jsi se divil kolik toho superbike nevydří :-). Tak prosím opatrně s jednorázovým soudem.
Avatar - pallas
24. 5. 2001 20:12
Re: Re:
driverman, v sobotu som bol v Brne na Speed day, a nebudes verit, bavil som sa aj s Kevinom Carmichaelom (urcite poznas to meno). On jazdi Suzuki s tovarenskou podporou (streetfighterske kaskaderske kusky), tak som sa v ramci debaty spytal aj na Hayabusu a 300 km/h... velmi pochyboval, ze sa da s Hayabusou v serii ist 300 km/h dlhsie ako par sekund. Nevydrzia to gumy, retaz, a vlastne sa pohybujes na hranici obmedzovaca otacok, takze ked ta parkrat smykne obmedzovac tym, ze odstavi privod benzinu do valcov, rozmyslis si velmi rychlo ze ako mas jazdit (podla Carmichaela reakcia motora na obmedzovac na hayabuse, ktory cvakne v cca 300 km/h, okamzite zablokuje zadne koleso, tym padom sa guma ktora ma pri tej rychlosti okolo 80 stupnov Celzia zohreje este viac a vylezu z nej kordy). Jeho odhad konstatnej rychlosti akou sa da na hayabuse ist je cca 275 km/h (na hranici povolenych otacok, t,j, otackomer na zaciatku cerveneho pola).
neregistrovaný "driverman1"
24. 5. 2001 22:33
Re: Re:
To Pallas: Kevina samozřejmě znám i Craiga. Omezovač spíná podle otáček, nikoli podle rychlosti, to ale předpokládám víš. Taky jistě víš jak zasahuje omezovač na Buse a koneckonců i jiných motorkách. Kolikrát jsi se svezl na Buse? Víš kolik točí při 300 km/h? Zásah omezovače nastupuje cca v 315 km/h. Prostě to přestane táhnout, žádný kopance, žádný blokování, prostě to jen přestane táhnout. Jsem docela pobaven tím, jak se pořád soustředíš na tu pneumatiku. Teplota, kordy atd... všechno jen teorie...zábavné. Už jsem to jednou napsal: nemá smysl Tě přesvědčovat. Budešli mít někdy příležitost, tak to zkus sám a uvidíš.
neregistrovaný "tom...my"
25. 5. 2001 01:25
Re: Re:
jezismarja co to pises za hovadiny jak se ti muze zablokovat zadni kolo pri 300 kmh vzpamatuj se trochu vzdyt to je totalni * cos napsal
neregistrovaný "tom...my"
25. 5. 2001 01:28
Re: Re:
myslis ze kdyz jedes s jakymkoli autem nebo motorkou ktera ma omezovac a dostanes se na otackomeru do cervenyho pole tak se zablokuje hnany kolo nebo naprava tak to by byla asi pekna radka mrtvych na ceste
Avatar - pallas
25. 5. 2001 01:40
Re: Re:
vidim ze som to napisal zle... jasne ze nepisem o zablokovani zadneho kolesa v zmysle STOP, ale v zmysle brzdenia motorom.
Avatar - pallas
25. 5. 2001 01:52
Re: 300 km/h na seriovej Hayabuse
to driverman: nasiel som clanok presne o tejto teme, ale je v nemcine... "Highspeed-Test Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

----------------------------------------… />


312

Es geht vorwärts, zweifelsohne! Die Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa soll auch dem Normalbürger das Erlebnis 300 km/h ermöglichen.

Von Jörg Schüller; Fotos: Markus Jahn

1899: Die Welt steht an der Schwelle zum 20. Jahrhundert, das Auto ringt um Benzin-, Dampf- oder Elektroantrieb, die Motorfliegerei ist noch nicht erfunden. Als erster Mensch treibt der verwegene Belgier Camille Jenatzy ein „Landfahrzeug“ - die torpedoförmige, elektrisch getriebene „Jamais Contente“ („Nie zufrieden“) - über die magische Grenze von 100 km/h.

1947: Todesmutig läßt sich der amerikanische Pilot Chuck Yeager in der Bell X1, weniger Flugzeug denn Raketentriebwerk mit Sitz, Leitwerk und Stummelflügelchen, von einem Trägerflugzeug in die Weite der Atmosphäre abwerfen, um die Schallmauer zu durchbrechen. Die Rakete zündet, kurze Zeit später signalisiert der erste Überschallknall den am Boden Wartenden den Erfolg des Unternehmens.

Zwei Beispiele für den Run auf Geschwindigkeitsrekorde, der das ganze 20. Jahrhundert hindurch die irrwitzigsten Blüten treibt. Triumpf folgt auf Katastrophe, Katastrophe auf Triumpf. Auf dem Land purzelte bereits 1927 eine Speed-Barriere, die für Serienmotorräder bis heute unerreicht war: 300 Kilometer pro Stunde oder, etwas greifbarer, 83,3 Meter pro Sekunde - gerade noch hier, einen Augenblick später einmal über den Fußballplatz.

Klar eigentlich, daß dem ersten schnelleren Serienmoped, welches diese magische Grenze überschreiten kann, ein Platz in der Geschichte sicher ist. Und seit der INTERMOT 1998 ist klar, daß die Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa genau diesen Meilenstein setzen könnte. Sonnenklar schließlich, daß MOTORRAD das sofort wissen wollte. Deshalb: Koffer gepackt und mit neugierigen Kollegen der europäischen Schwesterblätter (Motociclismo, Moto Journal und Moto Sprint) sowie zwei Japanern ab nach IDIADA. Der 7560 Meter lange Hochgeschwindigkeitskurs bei Barcelona verbindet zwei jeweils 2000 Meter lange Geraden durch zwei Steilkurven mit je 472 Meter Radius. Die Kurven sind so stark überhöht, daß bei Tempo 200 auf der äußersten Spur die Resultierende aus Flieh- und Normalkraft senkrecht zur Straße wirkt. Mit anderen Worten: beste Voraussetzungen zum Vollgasfahren.

Der Plan: Vier Hayabusa aus der Vorserie werden direkt von der Präsentation dorthin gebracht, gecheckt und auf Teufel komm raus um den Kurs getrieben. Damit´s hinterher keine Diskussionen gibt, erfassen neben dem MOTORRAD-Tellert-Meßgerät noch eine Formel 1-erprobte TAG-Lichtschranke und eine - ähem - freundlicherweise von der spanischen Polizei geliehene Radarpistole die Geschwindigkeit. Unabhängige Techniker überwachen die Messungen, der Fotograf fängt die Spannung, vielleicht die Sensation mit der Kamera ein. Zwei Tage soll die Rekordjagd dauern, als Referenz dienen die bisherigen Träger des blauen Bandes, die Kawasaki ZZ-R 1100 und die Honda CBR 1100 XX. Der Prüfstand läßt einiges erwarten: Hält sich die Kawa mit immerhin 146 PS noch vornehm zurück, so legt die Honda satte 160 Pferde vor. Darüber kann die Hayabusa nur milde lächeln: 176 Meßpferde legen eine neue Referenzlatte für Serienmotorräder.

Leider gibt es von anderer Seite her Ernüchterung. Als die schon seit Monaten mit allerlei Papierkram angekündigte Journalistenmeute vor den Toren des hochmodernen Testzentrums einläuft, vernimmt sie das Machträusperns eines jungvermählten, schwäbisch-amerikanischen Automobilherstellers. Dieser fühlt sich nämlich durch das Aufkreuzen lästiger Schreiberlinge gestört. Konsequenz: Statt zwei Tagen nur zwei Stunden Testzeit, Fotografieren während des Tests verboten, ein Ordner sammelt vorsorglich alle Kameras ein. Immerhin gibt´s nach dem großzügig bewilligten Testzeitraum noch etwas Zeit zum Fotorafieren, in der allerdings keine Runden mehr gedreht werden dürfen.

Aber zugegeben, auch diese zwei Stunden haben es in sich. Der grimmig dreinschauende, drahtige Tsukasa „Tsuka“ Tsuji, japanischer Kollege mit Samurai-Habitus, dreht zuallererst eine Funktionsrunde, passiert als erster die Meßstelle. Ein Aufschrei: 299 zeigt die Radarpistole, 300,02 tickert der Lichtschrankendrucker aus. Helme auf, die Jagd ist eröffnet. 300 km/h, daß bedeutet äußerste Belastung für das Material. Der Motor schaufelt mit höchster Drehzahl all seinen Punch auf Kette und Reifen, der gequälte Pneu radiert die PS als schwarzen Strich auf den Asphalt. Können Sie sich unter kinetischer Energie etwas vorstellen? So eine Hayabusa, die mit etwa 300 daherbrät und mit Fahrer so an die 350 Kilo wiegt, ist mit über 1,2 Millionen Joule unterwegs. Diese Gewalt müssen die drei filigranen Bremsscheiben im Zweifelsfalle einer Notbremsung schnell in Wärme umsetzen. Bei durchschnittlichen 10 m/s˛ Verzögerung - und das muß man erst mal schaffen - wird der Bremsweg fast 350 Meter lang. Nur so als Hinweis, daß man hohe Geschwindigkeiten nie unterschätzen sollte.

Das machen dem Piloten auf der megabreiten IDIADA-Piste schon die Steilkurven schwer, die beim ersten, vorsichtigen Vorbeifahren furchterregend überhöht wirken, ja, wie eine Wand neben dem eingeschüchtert daherfahrenden Erstbesteiger aufragen. Läßt dieser dann die Hayabusa springen, verkehrt sich der Eindruck von Weite und Raum in Richtung Telespiel: In etwas mehr als 90 Sekunden wischt eine Runde unter den Reifen weg und die Hayabusa wieder am Meßgerät vorbei. Der kleinste Fehler bei der Fahrerhaltung rächt sich erbarmungslos in Form einer sinkenden Tachonadel. Tunnelblick auf das schmal gewordene Asphaltband, in der Ferne eine Brücke über dem Kurs, wie ein kleines Loch im Horizont - wusch - durch. Mühsam klettert die Tachonadel: 336, 337, 338, km/h für km/h setzt die Hayabusa den gewaltigen Bums ihres 1300ers in Speed um. Dann die Steilkurve, ruckzuck ist sie da, präzise auf die äußerste Bahn zielen, Nerven, Nerven, Nerven, AAAAh, verdammt, wieder kurz das Gas gelupft. Einen Meter neben dem linken Bein rast die Leitplanke mit Tacho 320 entlang, daneben der blaue Himmel, verkehrte Welt. Von ganz außen aus der Steilkurve in die Gerade hinabtauchen, jedes bißchen Schwung ausnutzen, Hintern hoch, Kopf runter, kleine Bodenwellen schlagen mit derber Gewalt in die Oberschenkel, kein Muskel, der nicht angespannt wäre. Beine, Arme, Füße, der ganze Körper quetscht sich so nah wie möglich ans Motorrad, bloß keine Stirnfläche bieten. Verdammte Schultern, zu breit. Der Wind findet jede Falte im Lederkombi, zerrt daran, brüllt wütend in den Helm.

Wusch: Tacho 344, real 296. Ich bin einfach zu groß und breit. Laurent Cochet von Moto Journal huscht mit 299 km/h am Meßpunkt vorbei, biegt in die Steilwand ein, fehlt plötzlich. Horrormeldung: ein platter Vorderreifen, mehrere Liter Adrenalin in der Luft, alles gut gegangen. Laurent sieht gealtert aus, raucht erst mal eine. Pere Casas, Kollege und Freund vom spanischen Schwesterblatt Motociclismo, hat sich einen gewaltigen Aerodynamikbuckel annähen lassen, zudem trägt er eine lange Beule hinten am Helm, ist klein und schmal: Heureka, 300,99, na also, geht doch. Markus „Braveheart“ Barth, Tester bei MOTORRAD; treibt´s auf die Spitze: unter den skeptisch-besorgten Augen der Reifentechniker dreht er zwei Runden mit Konstantvollgas. 302,11 km/h markieren das Ende der Fahnenstange, zumindest auf diesem Kurs - die Geraden sind einfach noch zu kurz, der Anpreßdruck in der Steilwand kostet zuviel Schwung. Keine Frage, auf einem geeigneten Autobahnstück ginge die Hayabusa noch schneller, sowieso viel schneller als ZZ-R und CBR-XX, die mit 277,92 und 284,65 weit abgeschlagen rangieren.

Nur so zum Spaß schraubt Laurent die Spiegel seiner Hayabusa ab: Ein Aufschrei, ein Raunen: 309,38 km/h, der Sportsgeist erwacht erneut, ab auf die Piste. Mist, wie zuvor, einfach zu groß, 307,85 km/h für mich, 311,82 für „Streamline-Pere“, Rekord. Leider kommt Markus nicht mehr zum Fahren, die Herren vom Autohersteller weisen per Funk auf das Ende der Testfahrten hin.

Was haben wir gelernt? Zunächst mal wieder, daß gut Ding einfach Weile braucht. Mit ein paar Stunden mehr Feinschliff an der Fahrerhaltung wären sicher noch ein paar km/h drin gewesen. Ach ja, und daß die Hayabusa auf deutschen Autobahnen mit etwas mehr Anlauf locker über 300 geht. Das große Geschwindigkeitsplus ohne Spiegel deutet übrigens darauf hin, daß sich die Suzuki-Ingenieure ihrer Sache sicher waren und auf das letzte Quentchen Detailarbeit - etwa schmaler geführte, verkleidete Schalldämpfer oder ein über die Achsklemmung herunter gezogener Kotflügel - verzichtet haben. Aber auch die Reifen setzen allzu hurtigem Treiben Grenzen, der von Speed und Zentrifugalkräften wüst zerschundene Hinterradpneu im Bild spricht für sich. Wer möchte schon bei 300 mit sicherlich fatalen Folgen den Asphalt aufreiben? Und überhhaupt, warum 300? Warum? Weil´s einfach gut ist. Genau." Minimalne s tou odchylkou tachometra som mal pravdu: Tacho 344, real 296.
Avatar - pallas
25. 5. 2001 01:58
Re: 300 km/h na seriovej Hayabuse
driverman, inac na Hayabuse som sa sice viezol, ale ani zdaleka 300 km/h, nebolo kde. Aj tak si ale myslim ze 40 km vzdialenost ist 300-kou, to je nieco ako rybarska latina... rybari tiez ukazuju metovu rybu totalnym rozpazenim. Uber na 280, a som ochotny uverit.
Avatar - pallas
25. 5. 2001 01:59
Re: 300 km/h na seriovej Hayabuse
sorry za preklep, "...metrovu rybu..."
neregistrovaný "Alleyn"
1. 5. 2002 18:33
Takový humbuk kvůli tak nízkému číslu
350 kmh je nic. Překračuji jí pravidelně třikrát týdně a o dost víc. Většinou to brousím kolem 700- 900 kmh, často to rozpaluji na 1,3 Machu a sem tam i 1,8 Machu. Příležitostně dávám i 2 Machy. A není to Ferrari, není to Porsche! Je to starý dobrý MiG 21 F.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "venca_n"
1. 5. 2002 19:03
Re: Takový humbuk kvůli tak nízkému číslu
To se mi zdá nějak často, leda snad na simulátoru?
neregistrovaný "ace211"
1. 5. 2002 19:23
Re: Takový humbuk kvůli tak nízkému číslu
No tak to je bomba :-) Jsem ani nevěděl, že Mig 21 lítá až 1.8 machu. To už musí být hukot. Mimochodem jak dlouho při této rychlosti vydrží palivo ,
neregistrovaný "našrot"
1. 5. 2002 19:49
Re: Takový humbuk kvůli tak nízkému číslu
...asi to nemá 60ti litrovou nádrž, co? :o)))
neregistrovaný "ace211"
1. 5. 2002 20:33
Re: Takový humbuk kvůli tak nízkému číslu
mě říkej. Já mám 68 občas mám pocit, že stojím u každé druhé :(
neregistrovaný "Afro"
4. 5. 2002 20:44
Srabíci
Pche, já měl v Trabantu (601 Combi) místo zadních sedadel upravený motor VW 2.8 VR6 (v původní verzi se 128kW) který dával něco přes 200 koní. A to byl teprve adrenalin.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 08:53
Re: Srabíci
to Afro: Kolikrát Ti ujel motor z auta? Nedokážu si dost dobře takovou montáž představit. Vím, že všechno je možné, ale amatérsky se mi to teda dost nezdá. Můžeš to zdokumentovat podobně názorným odkazem?

[odkaz]
neregistrovaný "Afro"
5. 5. 2002 11:43
Re: Srabíci
můžu, ale nechci.
neregistrovaný "rbaron"
5. 5. 2002 13:59
Re: Srabíci
to Afro: Takže kecálek, jakých jsou milióny. To bylo zase haf do tmy, ty motejle, co?
neregistrovaný "ace211"
5. 5. 2002 14:37
Re: Srabíci
No tak to jsem zvědavej co z něho nakonec vyleze. Pravda. Slyšel i o trabantu s motorem s Porsche.
neregistrovaný "oddie"
21. 5. 2002 09:12
Re: Srabíci
Teď jsem teprve mrknul na to tvoje bawo, na tom odkazu. To je fakt pěkný kousek, na co to přišlo (proclené)?
neregistrovaný "rbaron"
21. 5. 2002 21:53
Re: Srabíci
to oddie: 70 tkč. Jinak Patrika Eliáše, co mi ho dovezl ze Švýcar, přišlo na 40 + benzín do jeho sedmy s károu, kompletní čištění a renovace laku a svačina :o)

www.eliott-tuning.cz
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 07:53
Re: Srabíci
Hm, už podle té ceny to je libovec... Jednou si možná taky něco takovýho pořídím (až budu velkej :)), zatim na to nějak nejsou prostory a možnosti. Doufám, že do tý doby ještě nějaký pěkný auta zbydou, většinou potkávám už jen dobitý mrchy... Zrovna před tejdnem tu stála jedna 635-ka, oblemcaná home made laminátem a natřená snad štětkou, kolem se motal hošík tak 18 let s výrazem hroznýho machra... vždy když vidím něco podobného, říkám si, že je to škoda.
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 11:07
Re: to rbaron
Koukal jsem, že ve Švajcu jsou celkem levný kousky i z '85, jestli se nepletu. Jak jsi to dovezl - na jiný papíry nebo to jde přihlásit? Moc do tohohle nevidim, ale 635ka s troškou nadstandardní péče (rozuměj kompletní renovace) v celkové ceně (i s prací) do 500K mě láká :-).
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 11:17
Re: to rbaron
Nejde to přihlásit, musí se to postavit na zdejší noty. Ale RB myslím psal, že to povolej i na 7-mičkové noty... Do 500K??? Co bys na tom proboha chtěl všechno dělat? Když seženeš pěknej kousek, vyjde to podstatně levnějc.
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 11:20
Re: to oddie
Aha, jak říkám, se značkama a vším okolo to vůbec neznám. Co bych chtěl dělat? Nooo .. bejt to 635CSi - novej lak určitě, interiér, audio, kola, výfuk, motor (pokud nutno kompletní repas, něco chromu atd.) ... když budeš počítat lak za 70K (Bervid), audio (min. 50K), kola (18"+pneu - 80K) atd. .. jde to rychle :-), ale zase je to láska na celý život :-).
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 11:30
Re: to oddie
No, z té fotky se mi nezdálo, že by baronova 635-ka potřebovala novej lak. Stejně tak motor... Když píše, že proclené vyšlo na 70, tak s postavením na noty můžeš počítat, že do 100 máš podobný. Jasně, něco do toho dáš, podle gusta, třeba komplet podvozek atd, ale to můžeš postupně - a i za těch cca 100 můžeš začít hned jezdit...
Jo, je to láska na celý život - ale to jsi nějak rychle přešaltroval ze snění o Octavii RS, není-liž pravda??? :)))
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 13:06
Re: to oddie
Jasně, nepsal jsem to přímo na rbaronovo auto :-).


Ze snění o RS nebo jiných vozech jsem nepřešaltoval. Jen mě tahle možnost nikdy nenapadla, myslím tím starší 635CSi. Jsem zvědavej na Fabii RS a vůbec na konec roku, kdy si to auto snad už konečně koupím. Ani nevíš, jak mě to rozčiluje, chtěl jsem se vozit v novym už v létě, ale prostě to nevychází. Zato na konci roku, když to půjde dobře, budu moct uvažovat v money rozmezí Octavia RS - Impreza STi, což je celkem pozitivní. Navíc je možný, že se známejm, co taky vozí auta z CH, podaří sehnat zánovní M3 - lehce ťuklou atd., což by byla úplně nejlepší :-)
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 13:14
Re: to oddie
Hm, tak to bych taky chtěl, do konce roku moct uvažovat v money rozmezí Octavia - Impreza :))) Ale to bych asi musel dělat někde jinde a něco jinýho...
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 14:11
Re: to oddie
Víš, to je taky jediný, co mě tady v tý zkur*ený práci drží - vidina novýho (nebo lehounce jetýho) auta. Ale jak říkám, musí to jít všechno dobře - musí mi prodloužit smlouvu do konce roku (nebo jinde za stejný peníze), musím vykoumat co nejnižší daně (psst :-), musim se co nejvýhodněji zbavit současnýho auta, co mám na leasing, a pak si teprve můžu užívat. Teď jen šetřím příjmy a marním minuty svýho života tady v tom zavšivenym officu ČS, kde mě oživuje jen desktop a na něm se střídající fotky Civicu Type-R, M3, STi a RS :-)). A co je nejhorší, jsem placenej od hodiny a nemůžu se donutit tady sedět o něco víc, protože bych asi zešílel .. fakt mi není co závidět - si myslím já :-)
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 14:17
Re: to oddie
Nezávidím ti. Popravdě, já bych do toho asi nešel, už jsem si vybral jinou cestu. Sice jezdím ve starejch šlupkách, ale zase mám dost volna na všechny svý zájmy - a to je pro mě cennější. Holt, každému co jeho jest, každý svého štěstí... Držím palce, aby ti to všechno vyšlo... a abys nezešílel :))
neregistrovaný "eric_singer"
22. 5. 2002 14:38
Re: to oddie
Máš samozřejmě pravdu a já Ti děkuji :-).


Problém je, že když už se chci povozit v dobrym autě, musím na něj nějak vydělat. Rodinu nemám, jsem relativně mladej, tak si můžu teoreticky dovolit ztratit rok života za cenu toho, že pak sednu do krásnýho auta, o kterým sním (M3) a povozit se v něm a vědět, že je moje a nebudu ho muset nikomu za pár hodin vracet. Je to o prioritách a já jsem takovej šílenec, že jsem schopný obětovat svůj čas na to, abych svou prioritu a sen splnil.


Až budu o pár let starší a budu mít rodinu, nezbyde na tyhle věci čas a peníze už vůbec ne, takže to ještě nějakej čásek vydržím a když spořka a bůh dá, na konci roku objednám jedno z těch vozítek, pevně doufám, že M3ku, a budu si užívat pár let ježdění s 343 koníky pod zadkem, protože to je přesně to, po čem zrovna v tuhle chvíli toužím :-).
neregistrovaný "rbaron"
22. 5. 2002 19:53
Re: O mojí 635CSi
Čau, takže ještě jednou:

BMW 635CSi r.v.1981, dovoz Švýcarsko 2/2002


Stříbrná metalíza, vnitřek modrá kůže


Okna, šíbr v elektrice


Najeto 177 tkm


Řadový šestiválec 3453 ccm


218HP,310Nm,0-100 7.3sec, Vmax 230kmh


Pohotovostní hmotnost 1500 kg

Verze se starším, tužším, ale jednodušším a spolehlivějším podvozkem z 5er E12 (pozdější podvozek z 5er E28).

Má starší palubku, má svoje optický vady jako prokvetlé chromy na předním nárazníku, lem pravého zadního blatníku, výfuk pryč, hrozná "plovoucí" kola s profilem 70, teď se mění nějaké volné čepy a dodělávám blbůstky jako sluníčkem odloupané vinylové kapsy na repro pod zadním oknem, zprovoznění zadních mlhovek kvůli technické.

Přihlašuje se to na noty soudobé 7xx řady (E23), které jsem sehnal za 10tkč + 1500 na benzín a sváču :o) Pan Stehlík na BMW Autec v Praze mi dal za 3150 předběžné potvrzení, že můžu přestavit BMW 728 na 635CSi. Teď jsem podal žádost o přestavbu, za měsíc přijde vyjádření, potom 500,- Kč kolek, přestavbová technická za 500,- (někdy to bývá dost pakec), trochu štěstí, zaplatit pojistku, emise už mám (200,- Kč) a už se bude jezdit.

Řádově za 95tkč sakumprásk bude jezdit a dělat radost a čest svému majiteli (mě). Auto má speciální převodovku s jedničkou k sobě a dozadu, dvojkou vpředu veprostřed, trojkou za ní, čtyřkou vpravo dopředu a pětkou vpravo dozadu. Zpátečka je hodně vlevo k sobě a vpřed. Tahle převodovka nemá rychloběh (0,84:1) jako normální pětikvalt, ale blíže sesázené stupně a pětku 1:1, což je jako u normální čtyřka. Při jízdě kolem 100 to nevadí, ale když jede člověk 130 a víc (a to šestka ráda), tak motor už dost točí. Odměnou jsou perfektní starty z nuly a předjíždění, motor je furt v optimálních otáčkách. Snesla by šestku na dálku, to přiznávám :o/

Motor není nic extra živelného, ale solidní tahoun. To je ale celkem jasné, stejný problém je u Golfů VR6 a jejich čtyřválcových kolegů. Proti např. kamarádovu BMW 318is E30 jsou výjezdy ze zatáček vláčnější, ale než on tam dojede, já jsem pryč. Ale může to taky být tím, že s ní nejsem tak sžitej a na těch kolech to plave až hrůza :o)
neregistrovaný "eric_singer"
23. 5. 2002 09:54
Re: O mojí 635CSi
Ježíši, co je to za převodovku? :-)) Když jsem to četl, tak jsem si vzpomněl na strejcův traktor (bez urážky :-) ... nevím, jestli bych si zvyknul na auto bez standardního Hčka :-) ...
neregistrovaný "oddie"
23. 5. 2002 09:59
Re: O mojí 635CSi
Vždyť to je H-čko, jen posunutý.
neregistrovaný "ace211"
23. 5. 2002 10:20
Re: O mojí 635CSi
Čírou náhodu nemá tohle Háčko Ferrari a Lambo. Ty mají jedničku místo svojky a dvojku místo trojky a to z cela prozaického důvodu. Je to vše o akceleraci. Ze dvojky na trojku potřebuješ méně času k přeřazení než z jedničky na dvojku. Proto je to posunutý, aby se rychleji akcelerovalo.
neregistrovaný "eric_singer"
23. 5. 2002 14:10
Re: to oddie
Posunutý Hčko není standardní Hčko :-))).


Jde jen o zvyk, já vím, dělal jsem si srandu :-)
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:21
Re: to oddie
to eric_singer: No comment, důvod pro tohle H je ten, že šestka jezdila osm let okruhové mistrovství DTM a v technických pasážích řadíš v podstatě jenom 2-3 nahoru a dolů a dolů a nahorů a nahorů a dolů a nahoooooru a doooooolu :o) Dvojka jede těsně pod kilo, trojka tak 130, čtyřka nevím, nejvíc jsem jel 180 když mě dojížděla vytuněná Oktávka, tak jsem jenom přišlápnul pětku. Ale pak už jsem byl tak nejistej na těch hnusnejch vysokoprofilovejch kolech, že jsem to umírnil a po kilometru mě dojel a předjel. Nijak mě to neštvalo :o)
neregistrovaný "oddie"
21. 5. 2002 09:06
Re: to oddie
No, já měl jednou v Trabantu combi místo zadních sedadel motor 2,0DOHC ze Sierry. Ale jenom položenej, někam jsem ho totiž vezl... A taky to byl docela adrenalin :))) třeba to měl ten Afro taky tak...
neregistrovaný "Jan_Metoděj_Kačaba"
20. 5. 2002 20:50
Jste normální *!!!
Pánové, sleduju vaši diskuzi a můžu vá msdělit, že jste všichni ubohý, vypatlaný *: jste nebezpečím pro ostatní lidi, copak si to neuvědomujete? Hovada...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rbaron"
21. 5. 2002 08:56
Re: Jste normální *!!!
to Jan_Metoděj_Kačaba: Zatímco tohle bylo prudce inteligentní. Myslím, že Tvoje IQ nepřevyšuje dnešní datum bez roku.
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:43
O závodní 635csi
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:47
Ještě jednou závodní 635CSi
www.e30-2.de/…00438/f00438.htm
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rbaron"
23. 5. 2002 19:49
Vývoj 850 v kastli 635CSi
www.e31.net/entwicklung_e.html

A už dost!
Rozbalit vlákno
0