Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

799 komentářů

Tak som sa stal majitelom P 309.Zatial sa na mna tvari tak,ze budem musiet vymenit vzadu lozisko na lavej strane.A este som objavil pod autom pri pravom kolese par kvapiek oleja na zemi,ked dlhsie stoji...Budem sa na to musiet pozriet. Dufam,ze este nieco vydrzi!
Tak at ti slouzi. A hned se vetru. Mam doma knizku

Jak na to -- P309 a jiz mi k nicemu neni (309 mi

byla ukradena). Dal mam jeste PP blinkr (novy,

tesne pred kradezi jsem propich ten co tam byl,

ale tenhle jsem tam jeste nestihl dat) a gumovou

manzetu na rizeni (takova harmonika. prumer (odhad)

7 cm, delka 15 cm). Jestli mate nekdo zajem,

napiste na busek@skoda.cz, urcite se dohodnem --

chci se toho zbavit, doma mi to akorat lezi.
Ještě příspěvek ke korozi. Nevím přesně, které části jsou pozinkované, ale odhadoval bych to asi tak po sloupky. Oba typy jsou velmi náchylné ke korozi střechy. Moje bývalá 309 (r.v. 89) už měla zatmelenou jednu dírku a začínala kvést kolem gumy předního okna. Jinak byla O.K. V práci máme 405 (r.v. 94). Při poslední servisní prohlídce nám řekli, že si nesmíme nechat rozbít přední sklo, šlo by ven i se střechou. Navíc trochu rezavějí dveře. To ale spíše tím, že tam byl odřený lak a nikdo se o to nestaral. No jo, služební auto.
Nasa 309 ma na streche pozink. Ta hrana tesne za prednym oknom uz dostala par ran od kamienkov a lak je odlupnuty a je pod nim pozinkovany plech, takze nekvitne. Ale zadne piate dvere pozink nemaju, tie hrdzaveju jedna radost (a pritom neboli ani oskrete ani nic podobne). BTW my mame posledny model, ten sa predaval uz spolu s 306kou.
pouziva se to k tesneni lozisek, kdo vi co to je?

Mate s tim nekdo zkusenosti??
Jenom v tom smyslu, že se tím dá docela dobře opravovat chladič. Opravdu to vypadá jako kus kovu a je to velmi pevne. Nicméně do ložiska ? IMHO se potom sníží tření a vytvoří se nerovnosti, ne ?
Na zimu jsem dal na nas 406-break HDi pneu Goodyear Vektor 5 195/65/15. Mezi 120-140km/h je slyset kazde 2 sec vibrace. Ma to nekdo taky?
406 sedan hdi 90ps - 15" plech + michelin m+s pri 120-140 km/h NIC. co to je slyset vibrace? citit do volantu nebo slyset zvuk?
Ahoj, pro ty, kteri chteji kupovat auto predkladam zasadni webove adresy😒br />
Kultovni clanek v Reflexu, ktery rouzboril soucasnou vlnu reakci😒br />
[odkaz]

Clanek v internetovem deniku popisujici 8

zklamani pri nakupu v AAA Auto Morava😒br />
[odkaz] 1020102215&t=magazin

Uzitecny web s dalsi dizkuzi o zkusenostech😒br />
[odkaz]

Prvni zkusenosti redaktoru MF Dnes s autobazarem AAA pri testu ojeteho Peugeotu 405 diesel

[odkaz]
Tak ty s tim budes prudit na vic forech, jo ???!!!
tak sa vam pochvalim, ako som dopadol. povodne som sa do servisu objednal kvoli automatickym stieracom, pretoze pri slabej intenzite dazda to dost blblo, ostatne veci som nechaval na garancku, nemal som totiz cas nechavat tam auto cely den dva krat. chcel som to spojit. chlapik povedal, ze sa na to pozru na pockanie. nakoniec ma praskanie pravej strany auta pri ,,ohybani'' karoserie sralo natolko, ze som im to tam nechal na den a ze nech to spravia vsetko. chyby boli: uz spominane praskanie, chrapciaci pravy zadny reprak, obcas nezapadol blinker do prava, tj. hned sa vratil, stierace. vecer som si prisiel pre auto. praskanie spravili, doladovali vraj dvere a zamky, vysledok je taky, ze musim nimi trieskat, aby isli zavriet. reprak ze objednaju, ale ze je to v p307 nestastne spravene, lebo zadne repraky nie su nicim podlozene, su rovno o plech na dverach prichytene a ze preto to vydava pazvuky. slubili, ze napisu importerovi, co s tym. blinker opravili tak, ze zapadne vzdy, ale na 80% sa nevrati ani ked dam volantom kontru. okrem toho nejdu dialkove svetla, nejde ostrekovanie predneho skla. rozvyklali packu ovladania auto radia, ze mam pocit, ze kazdu chvilu odpadne. co sa tyka stieracov, novy software nemali, ze tento resetli, dnes jemne mrholilo, bud si to iba navravam, ale zda sa, ze to funguje presne podla ocakavania. co sa tyka ovladacov na volante, po mojom tretom telefonate (uz som bol dost vytoceny, prichadzal som na to postupne) mi slubili, ze s reprakom objednaju aj tie vsetky ovladace (ze to je cely kus) a ze mi to cele vymenia za nove. tak som zvedavy. uz som to predychal od piatku, takze som uz celkom kludny, ale som maximalne nespokojny. ako som sa nedavno rozpraval s kamaratom, slovenske servisy, jednu vec opravia a tri pojebu. som znechuteny.

v servise som bol v auto alba v bratislave na jasovkej (koniec luk). nepoznate niekto lepsi servis? stracam odvahu tam auto nechat este raz. hlavne preto, ze ten cas lietat do servisu ako na hodiny klaviru naozaj nemam. *!
Něco podobného i ode mě ...


Praskla mi přívodní hadice na benzín nad blokem motoru (5 cm pryže) .. cejtil jsem benzín, spotřeba 1l/1km atd. .. odtáhli mě do Autospolího servisu, zaplatil jsem 990 Kč za opravu - než našli závadu (já to nenašel, protože se benzín hned na horkym bloku odpařoval), vyměnili, diagnostika a všechno možný a já odjel. Druhý den jedu mimo Prahu a na 50. km dálnice D1 zastavim na cigáro a zase benzín. Říkám si, že je to blbost a jel jsem dál .. nicméně na 90. kilometru jsem zastavil u pumpy, koukám na palivoměr, cejtim smrad a zase jsem volal asistenci (mám jí zadáčo v rámci nějaký promoakce). Dojel jsem po zajištění mechanika do servisu v Humpolci, kde zjistili, že mi Autospol nedal originál benzínovou hadici, nýbrž jakousi tenoučkou hadičku (materiál jak duše na jízdní kolo), která se napnula tlakem benzínu a rozřízla se o škrtící pásky.


Tak mi to vyměnili za originál hadici, třívrstvou, proplétanou, s napisem "petrol" 😄 a od tý doby jezdim dál. Neplatil jsem vůbec nic a bylo to hotový za pár minut. Je fakt, že nemuseli nic hledat, ale ...


Bohužel jsem si tu starou hadici nevzal, takže mi handrkování s Autospolem zabralo trošku času, ale nakonec po hrozbě žaloby za obecné ohrožení a faktem, že je závada evidovaná na asistenční službě a dokonce i na zastoupení, kam jsem psal, jsem je donutil, že mi prachy vrátili 😄.

Každej servis má prostě něco .. do Autospolu jezdím už rok a půl a tohle byla první věc, která mě tak trošku zarazila ...
Pouze jen varování před Peugeot servisem RENCAR Most(vysoké ceny, dlouhé dodací lhůty a špatně odvedená práce) Pozn. nejhorší je huhňající mechanik
Naše firma svůj vozový park zaměřila na značku Peeugeot. Byli jsme vcelku spokojeni včetně servisu.

Na začátku roku jsme převzali nový Peugeot 206XA. Zaměstnanec, který ho dostal do užívání s ním najel 200km a kdyby při něm nestáli všichni svatí, už se na nás mohl dívat shora. V plné jízdě mu totiž přestalo fungovat řízení, volant se protáčel naprázdno, kola nereagovala. Jízda smrti skončila naštěstí bez vážných následků, jen zmíněný zaměstnanec do toho auta už nechce sednout. Nedivíme se mu. Servis zjistil prasklé pouzdro - vadná série. Namontují nové řízení. Možná vydrží déle.
Mam Peugeota 405i a strácí se mi voda v chladiči. Prohlížel jsem trubky, vypadají že jsou v pořádku a pod motorem se taky nedělá žádná loužička. Pokud je motor studený tak neteče. Strácí se jenom za jízdy. Může to dělat vodní pupa která je poháněná rozvodovým řemenem? Jestli jo tak jak je složité si to vyměnit sám, nebo to mám dát radši uděla servisu? Poraďte. Je to můj první Peugeot. Dík.
Pokud to netece do oleje tak je to 100% vodní pumpa, měl jsem stejné přiznaky. Zkus nastartovat auto a otevřít chladič (ne nadobku, prostě chladič) nech to chvilku behat. At potom nekdo vypne motor a me se stalo ze pri momentu vypnuti vystrikla voda ven, takovej malej vodotrysk.... Testní to a uvidíš
Do oleje to asi neteče, protože se jeho hledina nezvyšuje. Jinak jsem to včera udělal s tím otevřeným chladičem podle návodu ale nic moc jsem na tom neviděl. Ona ta hladina vody se v tom chladiči docela dost klepe. Zkoušel jsem to na teplém motoru a dneska to zkusím na studeném. No uvidím jestli to bude mít nějaký vliv. Zatím díky za radu.
No já měl špatné ložisko o pumpy. Ale pokud to někde pod tlakem tece a ložisko je OK, tak se nic takového nestane. U mě to nejdřív vypadalo na testnění pod hlavou, nebo prasklou hlavu. Protože když jsme se dívali na chladič, tak když byl studenej tak nic, jak se začal ohřívat, tak se objevovali male bublinky a pak vetsi, ale zadna vrouci voda... no a kdyz se vyplo tak voda vystrikla ven. No ale jestli ti to vazne netece do oleje tak je to vodni pumpa. Nebo taky zkus aby ti nekdo slapal na plyn a plynule zvyšoval otáčky a koukej se pod autem a v motoru jestli nekde v zavislosti na otačkach z nejakeho spoje nebo hadicky necura voda...
Tak na studeném motoru se to chová stejně jako na teplém. Ani kapka vody z chladiče nevystříkne. Zkusím se ještě jednou podívat do toho motoru, jestli to opravdu nedělá nějaká hadice nebo objímka. Mám ale ještě trochu jinej špek. Občes se mě stane, že se ze zadního kola začne ozývat takové divné přerušované pískání a autu se při pomalé jízdě začne tak divně vlnit zadek. Jako když je špatně utažené kolo, nebo křivej disk. Když ale úplně zastavím a pak se znovu rozjedu, tak je to pryč a zase se to chová úplně normálně. Jsem z toho tak trochu blázen, protože když jsem to chtěl někomu ukázat, tak to jako na potvoru neudělá.
Hmm, nejsem technik. Ale může to být jemně vysypané ložisko. I když to by asi dělalo větší bordel. Každopádně bych s tím moc nejezdil a už vůbec ne vysokou rychlostí...


Jinak jsi docela chlapák 😄 mě to udělat auto tak ho snad radši nechám odtáhnout na odtahovce 😄 No každopádně bych vzal oběma rukama zadní kolo a začal bych jím lomcovat vší silou. Když se bude hejbat, nebo ti zůstane v ruce, tak máš problém... 😊

No a s tou vodní pumpou. Stříkat to nemusí, to dělalo jen mě. Zkusil bych to s tím postupným zvyšovánám otáček na volnoběh a následnému pečlivému zkoumání všech spojů. BTW jak hodně ti ubejvá voda v chladiči ?
Tak jsem hledal tu vodu a opravdu to teče z nějaké hadice jak píše "redwing". Zatín jsem ji nenašel, ale když jsem jel rukou po hadici co vede ze zpodní části chladiče tak jsem ji měl docela mokrou. Musím teda podotknout, že motor byl zahřátý. Jinak tu vodu dolévám asi tak 1litr na 350km. No ale včera jsem měl auto na heveru a lomcoval jsem s tím kolem tak, že mi to auto málem z toho heveru spadlo a zkoro nic. Pak jsem začal sundávat kolo a všimnul jsem si že mě šel jeden šroud povolit skoro rukou. Ykoušel jsem hnedka dotáhnout ještě druhé kolo a jeden ze šroubů byl taky volnej. Koual jsem ale že mě to ustřiho šrouby co drží brzdový kotouč. Ty budu muset odvrtat a dát nové. Tak teda jestli to bylo tím tak mě z toho asi klene.
Zdravim, ja som mal tiez skoro podobny problem.Zacala sa mi stracat voda a nikde ziadna kaluz... Nakoniec to bola prasknuta hadica od vyhrievania palivoveho filtra.Ale striekalo to len pro zohriatom motore a pomerne vysokych otackach - rovno na motor a tam sa to odparilo.Ale na motore bolo vidiet miesto kde to striekalo.
Koupil jsem Peugeot 106 1.0 r.v. 1997.Bohužel však nemá otáčkoměr. Proto prosím nějakého ochotného uživatele 106-ky, jestli by nenapsal jakým rychlostem odpovídají jednotlivé rychlostní stupně pro optimální otáčky motoru (asi 2000-4000...Možná že se pletu a optimální otáčky jsou jiné). Díky

Sháním ještě knihu Peugeot 106-Jak na to (Etzold). Jestli někdo prodá, koupím.
[odkaz]
Existuju nejake web stanky ohladne Peugeot, mam ny mysli najky club. Zhanam knizku Jak nato... P405 D
www.peugeot-club.cz, teprve v plenkach 😄
Poraďte někdo amatérovi - jak se poznají špatné žhavicí svíčky u 106d mimo toho,že to hůř startuje,jaký je interval výměny /servisy se nesešly v názoru / a nemáte je někdo zbytečně doma???????

/nebo že by to byly vstřiky??/
Špatnou žhavku poznáš nejlíp tak, že ji vyndáš a vyzkoušíš, jak žhaví. Nebo orientačně jde taky odpojit od žhavek dráty a zkusit je žárovkovou zkoušečkou, jestli vedou. Interval výměny je... až odejdou, já na nich mám přes 60tis a je to asi tak poslední věc, co bych na autě chtěl měnit. Pokud je budeš chtít měnit, doporučuju žhavky Bosch, na levnějších neušetříš. A pokud máš podezření na vstřiky (proč?), nech si je zkontrolovat v servisu (stav trysek a otvírací tlak vstřikovačů).
dÍK ODPOJÍM A ZKUSÍM,ALE FAKT JE,ŽE NA NICH MÁM 200 TISÍC BEZ ÚDRŽBY. Z VÝFUKU ŠEL BÍLÝ DÝM,PAK SE TO CHYTLO. vČERA JSEM DO NÁDRŽE NALIL ČISTIČ VNITŘNOSTÍ A DOST SE TO ZLEPŠILO.aSI TAM BYLO NĚCO NAPEČENÉ.vZHLEDEM K TOMU KOUŘI TO FAKT ASI VSTŘIKY NEBUDOU,BOJÍM SE TO PO TAKOVÝCH KILOMETRECH ROZDĚLAT.
Zdravím všechny a prosím o radu (P106, 1.1 benzín, jednobodový vstřik). Zničehonic nenastartuju, přitom jsem chvíli předtím

autem jel, tzn. také nastartoval. Při startování svítí správně všechny kontrolky, startér se však neprotočí, naprosté ticho.

Zkoušel jsem v rámci svých možností a schopností vyhledat závadu, zatím marně. Baterka je v pořádku, palivové čerpadlo v nádrži je také slyšet, pojistky všechny v pořádku. Veškeré dostupné konektory jsem rozpojil a znovu zapojil. Zkontroloval jsem kabely ke svíčkám. Napadá mě možný problém v imobilizéru, který určitě blokuje vstřikování, ale dálkové ovládání centrálu je funkční, ledky svítí jak mají, nepomohl ani reset imobilizéru. Proměřoval jsem i odpor primárního a sekundárního vinutí cívky podle návodu z knihy, ale hodnoty byly všechny zcela mimo, takže výsledkům moc nevěřím. Teď to nejdůležitější -

podobný problém se vyskytl už 2x v minulosti před několika měsíci, ale vždy po několika minutách motor naskočil. Tntokrát již ne. Pokaždé když k problému došlo bylo vlhké počasí po dešti, ale třeba dnes jsem auto přivezl z garáže a poté nenastartoval.

Fakt si nevím rady, než se nechám odtáhnout do servisu, raději bych závadu odstranil nebo alespoň detekoval sám. Neporadí mě nějaký znalec co bych měl zkusit, zkontrolovat? Díky.
Točí startér ? Ale nechce to chytnout. Nebo otočíš klíček do prázdna ? Pokud to točí a nechytne, tak je to různé. Když to ani neotočí, a jen ticho. Tak bych to viděl na to, že bud nejde do startéru napětí z baterky, tedy je někde upadlel nebo přerušenej kabel ke startéru. A nebo je mrtvej startér, ale ten malo kdy odejde hned. Většinou je chvilku nemocnej a pak umře.
Startér se netočí, prostě ticho jak píšeš. Jen vrní palivové čerpadlo, což jsem si ověřil odděláním sedačky a krytu. Asi tedy zkusím průchodnost napětí ke startéru. Jde to z baterky přímo na startér? (myslím +). Že by odešel startér se mě nezdá, to by odešel už když se ta závada objevila v minulosti. Každopádně díky za tip. Co jiného by to případně mohlo ještě být?
To že vrní čerpadlo je OK, tak to má být. Podle mě je to určitě napětí ke startéru. Vem si měřák a zjisti si kolik ti jde do startéru. Na startéru jsou uchyceny kabely. Když tam bude jenom jeden, tak ti cestou někde upadl 😄 No a pak at ti někdo sepne zapalování a pokusí se nastartovat. Pokud tam bude 12V tak je chyba ve startéru a poku tam proud nejde, tak je chyba někde v kabelech. A to klině i ve spínací skřínce. Já měl od minulého majitele nějak zbastlenej drát od spínačky a když se jízdou ohřála elektrika tak přestala dostatečně vodit a šlo do staréru jen 6V a startér se ani neotočil. Prostě otočení klíčku do prázdna. Já to tipuju na některý z drátu po cestě od spínačky do startéru. Jinak kdyby to byl imobiliser, tak bys točil, ale nenastartoval. Respektivně by ti nevrnělo čepadlo, protože to se obyčejně imobiliserem blokuje.
Tak se zaměřím na startér, mimochodem jsem dnes ráno NASTARTOVAL. Neodvažuji se však vyjet, abych někde nezůstal viset. Takže ulomený vodič vylučuji.
Prispeju taky svou troskou do mlyna.Ja mel velmi,ale velmi podobnej problem u svy 405-ky.Zacalo to pozvolna.Jednou otocim klickem a nic,pak zase tri mesice v pohode,pak se to zacalo stupnovat,az mi to startovalo tak na desatej pokus.Nakonec uz nesel starter vubec.Vis co to delalo? No starter,byly tam uplne vojety uhliky.Nemel sem cas se tim zabejvat a tak jsem koupil celej starter na vrakaci tusim asi za dva litry.A bylo po problemu.Takze doporucuju vyndat starter a podivat se na velikost a stav uhliku.Mela by tam bejt tusim nejaka pruzinka,co ho dotlaci.Podivej se,jestli to tam pekne doliha.Dej vedet,jak si dopad.
Hmm, ale to by se asi stalo, až kdyby měl hodně najeto. Kolik má ta 106 najeto ?
Najeto 100000 km. Nevím jestli zvládnu v mých podmínkách ten startér rozdělat, ale alespoň se pokusím. BTW kolik stojí přibližně nový? Dá se nějak repasovat (výměna uhlíků)? Díky za info.
Ať mi nikdo netvrdí, že při 100 tis se stane něco se startérem, leda výrobní vada už z továrny. Repase je v pohodě, zadej jsi na www.seznam.cz klíčové slovo "startér" a uvidíš kolik firem dělá repase a kolik to stojí... Funglovku bych odhadoval tak na 5-6 tis pokud se nepletu.
Ak startuje normalne a iba obcas ani nebrnkne, tak je problem s tym, co spominal ace. Proste do neho nejde stava, mal som to iste na Renaultovi a nikto nikdy neprisiel na to, kde je ten pes zakopany (ani som sa teda moc nesnazil), kazdopadne mi stacilo trochu pomykat kabelmi a zase sa startovalo 😄
No já měl probrém s tím, když bylo auto ohřáté. byl narušen vodič od spínačky. Tedy takovej slabej drátek. Ne ten ohromnej kabel ke startétu. Byl nalomenej, nebo napojenej. Prostě bastl. A když se kabel od motoru ohřál zak se zvedl odpor kabelu a a to stačio k tomu aby nevedl dostečné napětí. Takže vzít si prostě měřák a měři a měřit a měřit. Studený, ohřátý a tak různě. Jinak tě v servisu stáhnou a tučnou částku... 😒
Jestli tomu dobře rozumím, tak asi takto😒br />
Ke startéru jdou 2 vodiče - 1) tlustý přímo od baterky (+), 2) tenší od spínací skříňky zapalování. Průchodnost tlustého vodiče zjistím snadno. Dále - pokud na startéru spojím oba vodiče, měl by se roztočit, jinak je startér v kytičkách (předpoklad průchozí vodič od baterky). Pokud se neroztočí, pak je chyba v tenším vodiči resp. ve spínací skříňce. Je to tak? Díky.
Hmm hele ke startéru vedou dva tlustý kabely ne ? Podívej se na ten startér. Základ je abys dal na oba kontakty startéru měřák a někdo ti startoval. Zjisti si kolik tam dáva voltů. Pokud to bude OK tak se s autem pěkně povoz a zahřej ho. Pak ho vypni zase měřák ke startéru a zase měř. Eventuálně nasimuluj různé věci, až ti to nepujde nastartovat. A až se tak stane, tak dej vědět kolik Voltů do žene do stártéru když nechce startovat. Pak se uvidí dál. Zatím máme málo informací k identifikaci problému. Zkus to a dej vědět.
Tak jsem se včera díval na startér, jenže je tak farncouzsky typicky nepřístupný, že nějaké proměření natož demontáž je bez rampy vyloučená.

Odkložím to na víkend, kdy najedu na rampu. Jinak všem díky za rady. Hafik
Tak jsem dal auto na rampu a pokoušel se rozdělat startér (P106), ale můžu jen konstatovat, že bez odmontování poloviny součástek shora za motorem je demontáž nemožná. Každopádně již mám jistotu, že problém je ve startéru, kabely jsou v pořádku, jakmile nešlo startovat, stačilo klepnout něčím na startér a naskočil. Příležitostně se pustím do opravy, zatím vozím delší tyčku, kterou dle potřeby dám startéru facku a jedu.

Ještě bych se zeptal kdo jste měnili chladící kapalinu na P106, kolik se jí tam vejde? V knížce píšou 6 litrů, mě vytekly jen 4, ty jsem také vyměnil.
Tak se uz konecne podivej na ty uhliky ve starteru,jak sem tady uz pred nedavnem psal.Kdyz do toho klepnes tyckou a pak to startuje,tak uz bych rek,ze je to jasny.Dam za to krk.Vyndat ten starter pujde ale dost blbe,jestli se nepletu,sel jsem na nej nejak spodem.Je k nemu fakt pristup jak k penezum.Trona
Zdravím Oldu po delší době. Zase máme podobný problém. Právě mám auto v servisu - rozbitý startér. Jinak celou zimu jsem jako vždy neškubal, v těchto vedrech škubu o 106, tedy teď neškubu, teď nestartuji vůbec. 😒
Hele lidi nechcete nekdo PEUGEOTA 306 2.0HDI klima,senzor deště,vše v ele.,modra metalíza.tažné zařízení,jo a rok 1998.Tel:0605207653
306 se dělala s 2.0 HDi ?
Zdravím, chlapi, nemá náhodou někdo z vás Peugeota 605?Zajímalo by mě, jak je to u něj s prostorem vevnitř, kdyžtak to napiště do tématu "Který vůz vyšší střední...".Díky
605 byl vladní vůz ve Francii, tak bych se o místo nebál 😄
V pátek jsem jednu 605 koupil. Je to super kára. Jezdil jsem ledčíms, ale je fakt dobrá. Prostoru je tam opravdu mnoho, jak vpředu tak vzadu, ohromnej kufr...
No kamarád chvilku vlastnil nějakou speciální verzi, která není u nás vůbec k vidění. Více chromu z venku. Interier kůže, vše v elektrice, kompletní nálož co se 605 dělal. Prý tam byla 24v V6 3.0 Která byla ještě výkonější, než ty normální V6 3.0. Nicméně namuál. Říkal, že přesně tato konfigurace se používala jako francouzské vládní auto. Jo a dle něho to neskutečně lítalo 250 km/h no problem a šla prý ještě dál. No to nevím, ale každápadně to muselo být dělo maximální.
To Paja2 : Změř prosím Tě vzdálenost mezi sedákem zadního sedadla a předním sedadlem, které je naraženo úplně vzad a napiš to sem, díky.
Vzdalenost jak ji uvadi Pives udava *, protoze sedak zadniho sedadla muze byt ruzne dlouhej. Treba Octavia "resi" svuj problem tak, ze ma sedak jen 45 cm dlouhej a pak to "baj woko" vypada, ze s mistem vzadu to neni zas tak hrozny. Treba Astra ma opticky mista stejne, jenze sedak je dlouhy 51 cm. DULEZITEJ UDAJ je vzdalenost mezi zadni casti predniho sedadla a zlomem zadniho sedadla - to udava pribliznou maximalni delku stehna cloveka, ktery tam vzadu chce sedet. Ja merim 197 cm, takze o tom vim svy. A BTW, kdyz uz o nem mluvite, Peugeot 605 je skutecne kara hodne velika. Mel jsem to stesti s ni asi 500 km jet. Jedno z mala aut, kde jsem nemel vzadu problemy bez ohledu na to, kdo sedel predem mnou.
22cm
No vono je to spíš 1.9HDI jestli ma nekdo o 306zajem volejte.0605207653 r.v.1998
Tak bacha! 2.0 HDI nebo 1.9D? To jsou uplne jiny motory. Mrkni se radej do TP! Kolik to ma kW?
Je to 2.0HDI a ma neco kolem 90k.Ja se mrknu TK
Obracím se na Vás prosbou : známému odešel na autě....(605 SVDT) brzdový systém. Údajně se to jmenuje BENDIX.ABS neví kde to sehnat (kromě originálního dílu 😲(. Neví někdo o nějakém vrakovišti kde by to mohli mít. ???? Kolega je z jihu moravy, ale o vzdálenost mu až tak nejde .... díky moc a plechovým miláčkům zdar ....
Co mu presne odeslo na tech brzdach? Nenaskoci mu cerpadlo? Stejny system maji i 405 s ABS, takze hledani neni omezeny jenom na 605. Chyba je pravdepodobne v cidlech n nadrzce na brzdovou kapalinu, at skusi pomlet s dratama, nebo do tech cidel trochu poklepat (muze i silnejc),me to taky odeslo, tak jsem sel v praze na vrakac a nahodou tam meli vysekany Micko, tak jsem si tu nadrzku i s cidlama za 500 vzal a bylo to, jinak nova stoji 6500 😒.
co přesně mu odešlo nevím, říkal cosi o nějakých kontaktech ve spojitosti s nějakýma motorkama ....

ale opravdu přesně teď nevím.... nemáš na ten vrakáč , nebo jiné, tel. číslo. ???
Najdes je na adrese [odkaz] jsou v praze v butovicich.
Neměl by někdo zájem o 405 ? 1.9TD rv 1994 najeto 64 tis km. Doložitelné. Vždy garážované, používané jen na dlouhé vzdálenosti mimo město. El. okna, el stř.okno, centrál+alarm+DO, zamykání řadičky, tažné zař. No jinak je to de facto nové auto i když se podíváte na motor tak září novotou. Jinak barva kovově modrá metalíza. Takže je to velmi pěkné auto s nestárnoucím designem. Otec se o to staral, takže nikdy žádný problém. Cena tak 165 tis.

Jinak fakt bylo ježdéné mimo město. V Praze tatík jezdí Saxem a ted si pořídil 607, takže 405 musí z garáže. Další info klidně poskytnu.
Rekl bych, ze je to zajimava nabidka. Pozeptam se v sirsi rodine. Posli mi cislo na tvuj mobil na via@ctrebova.cz. Ty a to auto jste v Praze?
Jo jinak ty okna jsou elektrická jen přední. Jinak pro všechny je na mě mail: ace@senior.cz kde jsem k zastižení večer, nebo o weekendech a nebo na zanyz@edcz.cz kde jsem pres den.
Jaké máte zkušenost s 2.0 HDi? Jde přečipovat a jaké jsou rozteče šroubů na kolech?
mě zase nas*ali v AutoSpolu v Praze ... jel jsem tam na výměnu oleje a rozvodů, což má pokrejt prohlídka typu B - myslim - za nějaký 4 tácy. Chtěl jsem ještě nějaký maličkosti, takže se rozpočet vyšplhal asi na 8 tisíc. Jaký bylo překvapení, když mi druhý den volá technik, že to mám hotový a že to bude stát 15 táců. Skvělý ...


Přijedu tam a prohlídka, která obsahuje olej a výměnu rozvodů, kontrolu brzd a dalších blbostí, stejně jako nemrznoucí kapalinu a brzdovku byla fakturovaná za 4 tisíce a pak tam byla další faktura za sadu rozvodů na auto, za práci, za materiál zvlášť ... tak to nechápu! Tak za co jsem platil ty 4 tisíce, když je všechno zvlášť na druhý faktuře??? Byl jsem tak vytočenej, že jsem se nezeptal - blbec.


A co víc - na faktuře mají napsáno, že u oprav nad 10 tisíc je mytí vozu zdarma ... prdlačku! Prý neměli čas, že prodávali auta .. koho to kruci zajímá? Jsem moc měkká povaha, nedokážu si dupnout, měl jsem toho maníka donutit v kravatě popadnout hadici a pořádně mi to vydrhnout ...


V Praze si člověk asi servis prostě nevybere 😒
cau eriku. jsem taky prazak a vim, ze chces-li znackovej autorizovanej servis tak je to dost slozity. vis kam se vozej auta od peugeot cr na servis? do autospolu. tak to tam preci musi bejt dobry, ne? 😄 vim, taky jsem tam kdysi jezdival... ale proc ti musi v klazdem servise po case dat na jevo, ze jsi jejich jistej a ze si muzou dovolit cokoli... nechapu. me se na praci jevi nejlepe federal. ale to kolem... nekonecne cekani... a ochota... u domanskeho pri koupi auta pro tebe udelaji cokoli, ale jed do servisu, je to tezke, prijimaci technik je absolutne neinformovan a praci zahlcen... v karvelu sem nikdy nebyl na servisu a ani bych to neudelal... je to mozna pritrouble, ale jezdim mimo prahu. ceny jsou lepsi a spis jsou radi, ze maji co delat a spis se k tobe chovaji jako k zakaznikovi, kterej jim prinesl penize a neco za ne chce. prazaky nemaji radi nikde, ale nejsme vsichni stejni. nechapu ze konkurence je v praze nejvetsi a uroven nejhorsi. me nezajima, jestli stoji pred salonem dve kupatka 406 a pet 607. ja chci opravit dobre svoje auto. nic vic.
Zdar ... federálové? To si děláš srandu! Tam jsem byl dvakrát a pokaždý se mě snažili obrat a naprosto viditelně. Nebýt toho, že jsem pokaždý volal na zastoupení a zjišťoval "správný" ceny, tak jsem byl za ty dvě návštěvy o 3 tácy lehčí.


V Autospolu to bejvalo dobrý. Auto mám skoro dva roky a jezdím jen tam. Většinou je to v pohodě, jen jednou mi blbě vyměnili hadici od benzínu, takže ten stříkal na teplej motor a opravovali mi to pak ještě jednou v Humpolci. Tohle bylo dost hustý, kdyby to trošku zažhavilo, mohl jsem bejt v televizi ...


Poslední dobou mám pocit, že se cena odvíjí podle technika. V Autospolu jsou tři - Mára, Široký a Pikal. Široký je celkem pohodář, cena většinou akorát. Pikal zapomene provést při zakázce maličkosti, cena taky jde. Mára je ochotnej, chodí, potřese rukou, stará se, provede všechno, ale je to vždycky o něco dražší. Za ty dva roky, a díky tomu, že opravuju každou blbost (snažím se ze 6 let starýho auta udělat auto nový 😄, jsem tam byl už aspoň 15x a povětšinou u Máry.


Carvel mě otrávil svým přístupem a k Domanskýmu to mám pekelně daleko. Nevim, asi taky začnu jezdit mimo Prahu, třeba do toho Humpolce, tam vypadali chlapíci sympaticky. A kousek odtud mám chalupu 😄.

Občas mám dojem, jak jsi správně poznamenal, že úroveň neustále klesá. A co je nejhorší, všechno je to o lidech ... v BMW servisu se o Tebe starají jak o oko v hlavě, což je daný filozofií značky, cenou za práci (asi 850/hod), ale taky dotazníkem, kterej BMW z Mnichova každej rok rozesílá a ptá se na úroveň služeb v ČR. A mně, pažoutistovi, nezbývá nic jinýho, než neustále volat na zastoupení, zjišťovat tabulkový ceny a pak se hádat v servisu o pomalu každou fakturu.
...a sakra. to nevypada dobre. kazdej kazdyho nekdy nekde... no, asi se budeme schazet v mimoprazskych servisech. a to spojeni s chalupou je fakt idealni...

prozrad mi kam volas o tabulkove ceny? na pcr? a komu, nebo to mas soukromej kontakt? obcas by to bylo asi zajimave... domansky ma, jak urcite vis, ted pobocku uz i na praze 5, takze treba by jsi to mel pak bliz nekam.... je to na metru. www.domansky.com, jinak vis o www.peugeot-club.com
Ne, tabulkový ceny mi řeknou na zastoupení Peugeot ČR (www.peugeot.cz), je to na Pankráci, zavoláš na reklamace nebo technický dotazy (např. p. Novosad, mám dojem) a běžný opravy (výměna kotoučů brzd, výměna rozvodů atd.) mají tabulkový hodnoty času a peněz. Pak stačí při pohledu na fakturu jen začít slovy: "Ale na zastoupení mi řekli, že to má trvat jen hodinu a vy mi tady fakturujete 3, co je to za blbost?" a hned jde faktura cenově dolů 😄. Je to opruz, ale ušetříš. Na zastoupení moc nevolám, spíš jen u větších oprav nebo u toho, kde mi nesedí částka 😄. Jinak PCR nemá o tabulkových cenách ani ánung 😄.


Peugeot club znám, ale nějak mě to tam netáhne ..
Abychom si rozuměli - myslels tím svym "pcr" peugeot CR nebo policii cr? Nedělám z Tebe *, jen se mi tahle zkratka vztahuje by default k policii, proto to tam zmiňuju 😉.
😄 jo, tim pcr myslim zastoupeni modre, nikoli zelene.
zajed si do Pribrami k AutoCerny a bude vse OK, nejlepsi kobncesionar Peugeotu jakyho znam
nevite nekdo, co muze u 309 (1,4i) znamenat rozsvicena kontrolka diagnostiky motoru?
Lamda ?
a pokud je to lambda, co to pro me znamena? vo tech novejch motorech plnejch elektronickejch sracek fakt nic nevim ..
S tou lamdou to jenom odhaduju. Když hodnoty s Lamdy jsou mimo povolené hranice, tak to může hodit závadu na motoru. Pokud je špatná lamda, tak to může mít tyto příznaky😒br />

1. Vyšší emise (nepoznáš)


2. Může začít stoupat spotřeba

3. Pokud je už na odpis, tak se houpou otáčky motoru


4. Auto může nelineárně akcelerovat


5. Může občas zaškubnout motor.

Mno pokud se ti zdá, že nic takového nepozoruješ. Tak netuším. Otec sice kdysi měl dvě 309 a dodnes na ní nedá dopustit, ale všechno to byla 1.9D. Tedy takové věci na ty se v motoru nehrálo.
capriman: A tobě to vadí, že to svítí? Jezdil bych dál a sledoval to, co se změnilo. Výkon, spotřeba, pravidelnost chodu, studený a teplý starty, či chován po vypnutí. Mezi námi to může být i proto, abys taky jednou navštívil "odborný značkový servis", kde sice žádnou zásuvku nenajdou, ale když už tam jsi, tak si pohotově vymyslí 100 000 důvodů, proč a za co tě zinkasovat. U mýho auta to taky svítí. Vyměnil jsem děravou hadičku od PCV ventilu, neboť to syčení už nebylo normální, a bylo po svícení. A ejhle, zas to svítí! No tak alespoň provádím to, co provádět podle manuálu mám, ale nikdy neprovádím, tedy kontroluju stavy provozních náplní a uklidňuju se, že víc pro to dělat nemohu a až budu mít jednou čas, tak se na to kouknu.
Jo mě taky svítí. "Engine service soon" Hlasí chybu EGR, takže na to peču. Auto šlape jako hodinky, nic nežere funguje jak má a spotřeba je nízká. No a když to bude něco zásadního tak se ozve jinak. Olej, voda atd...
2prof: me to nijak zvlast nevadim to spis rodicum 😊) Ja s tom autem zatim moc nejezdim, ale vzhledem k tatikove tendenci odkladat veskery problemy jsem nechtel moc riskovat, ze se to nekde sesype, a ja si pak od nich nebudu mit co pujcovat... (jinak to auto je v ukazkovym stavu - zamek u ridice je zalepenej izolackou a musej se nejdriv odmykat dvere u spolujezdce apod. 😊) Jinak co to sviti, tak jsem s tim jeste nejel, protoze rodice byli pryc, ale prej se to chova normalne. Kamos to komentoval tak, ze je potreba to zavyst do servisu, aby to za litr zapojili na pocitac, kterej zjisti, ze odesla kontrolka 😊))
Hm. Mně naštěstí žádná kontrolka nesvítí, páč diesel té elektroniky zrovna moc nemá. EGR má sice taky, ale asi ho ucvaknu, mám totiž podezření, že sice správně otvírá, ale při plném plynu nezavře.
capriman: nějaký zámky dveří k P309 bych možná doma dal dohromady (a kdybych se hodně nudil, tak ti je případně i přestavím na jeden klíč)
Oddie: Vysvětli mi funkci EGR a jeho negativní činnost, pokud by vadně fungovalo. Jinak spotřeba se mi zdá hodně dobrá a nezvyšuje se.
Ace: nevim jak u benzínu, ale u dieselu: při volnoběhu zavřenej, při zvýšení otáček otevře, při plném plynu opět zavře. EGR ventil přepouští část spalin z výfuku zpět do sání (taková propojka mezi sacím a výfukovým potrubím), takže pokud nezavírá při plném plynu (z čehož ten můj podezírám), motor nedá plný výkon. Pokud by zůstával viset otevřený stále, asi by to bylo poznat na volnoběhu. Pokud zůstává trvale uzavřen (to by mohl být tvůj případ), má to jen trochu větší emise.
Äha konečně někdo kdo mi to vysvětlil. A co obnáší výměna EGR. Prý je to spotřební věc, jako je třeba kat. Je to obtížné vyměňovat ? A jak se tak pohybují ceny ?
Tak to newim, ceny neznám. Hlavu bych si s tím ale nelámal, pokud visí zavřenej... Vidíš na něj, když zvedneš kapotu? Je někde mezi sacím a výfuk. potrubím. Nech nastartováno a přidávej plyn, uvidíš, jestli se na něm něco hejbe...
Aha ono je ti vidět, takhle od pohledu, že se něco hejbe ? Jo, je tam roura co k ËGR vede a je přesně tam jak říkáš. Nicméně rouru jsem lokalizoval, ale ne samotné EGR. No tak uvidíme. Nicméně nějaká výkonová ztráta se mi nezdá. Jede jak o život.
ace: U tebe je EGR přímo na sacím potrubí. Setkal jsem se ale i s tím, že EGR normálně makalo, ovšem ten kanál v sacím potrubí byl tak zazděnej dehtem a sazema z výfuku, že to bylo houbelec platný. Stane se to tehdy, když EGR otvírá i při relativně studeným motoru, kdy je to sání ještě tak studený, že se zevnitř rosí a ty saze se na tu vlhkost chytají. Někdy je problémem i dlouhodobě nesprávně fungující termostat. Ještě více se tento úkaz projevuje, jestliže motor již bere olej a tedy vykazuje větší množství sazí ve výfuku z něj pocházejících.
No naštěstí olej nežere vůbec. Jenom benzín 😄 (a moje peníze) A už jsi ho někdy z Cadillaca vyndaval ?
ace: Pokud si vzpomínám, tak na těch V8 motorech se jeho místo nemění, takže jeho demontáž není ve většině případů složitá. Nech to ale na odborníky, který to už dělali, aby sis nevymontoval náhodou něco jinýho 😃 Slyšel jsem velmi dobrý reference na servis pana Mačejevského.
No já si vyndám z motoru, maximálně tak baterku 😄 pan Mačejovský sídlí kde ?
původně byli na výjezdu na Kolín po pravý straně. Pak se přestěhovali a to už nevím kam.
oddie: ohledne zamku diky za nabidku, vzhledem k tomu, ze pokud se nepletu, bydlis v praze a ja v pardubicich, tak to radsi koupim na vrakaci. navic rodicum se nechce do takovy zbytecnosti cpat prachy, mozna se koupi jen ten jeden (to, ze k tomu autu budou tri klice matku nesere 😊) jinak pazout jde v pondeli do servisu, tak uvidime, co s tim je. meli jste s priznakama pravdu, cuka to, chcipe to, huli, a nejspis i zere. navic z prevodovky tece volej ... proste supr qalitni kara 😐
capriman: není zač, nevnucuju, ale např. v sobotu jsem zrovna jel přes Pardubice... Jinak, ty příznaky, co popisuješ, by se spíš hodily na špatnou funkci váhy vzduchu. Co to je za rok výroby a co to má za sebou?
Cau lidi! Nevi nekdo, jaky se chystaji zmeny na 607ce pro rok 2003. V zari se zacina vyrabet novej modelovej rok, a proto by mely bejt uz nejaky zpravy. btw ma nekdo zkusenosti se motor 2,2(benzin) s aut. prevodovkou?
No já byl ve "značkovém" servise Peugeot,kde jsem chtěl nechat diagnostikovat motor a dopadl jsem tak,že borci hledali 1.5 konektor na diagnostiku,který stejně nenašli!Vyměnili jednu podtlakovou hadici za 120Kč a tvrdili mi že vyčistili alespoň všechny konektory celkem za něco málo přes 600.- no ale poněvadž mi to nedalo...tak jsem se na to v Sobotu díval...na konektory snad ani nešáhli!!! Jen ta hadice byla vyměněná.Teď ale potřebuji radu kde najdu ten konektor?je to 1.9i GTI 205ka... Jo a nakonec mi ještě tvrdili že asi ví čím to je "chybí KAT" aha ale on u tohoto typu auta NIKDY nebyl.. 😄
Chtel bych se zeptat ma nekdo z Vas zkusenosti se servisem PEUGEOTU ve Stodulkach. Auto jsem koupil u koncesionare v Pisku ale ted bydlim v Praze a tak by se mi tenhle servis celkem hodil. Mate nekdo nejake negativni zkusenosti s timle servisem predem diky za odpovedi.
Ahoj, sháním sedadla do Peugeotu 806, a to druhou řadu sedadel. Nabídněte nebo poraďte, kde je sehnat.
Ahojky,


mám možnost koupit P306 D (ten slabší) - 5 dveří - najeto cca 60T (rv 1997) - dovezeno z Fr a opraveno (dobře) po menší kolizi - cena cca 150T.

Jinak žádná zvláštní výbava - snad jen lepší přední sedadla.


Jít do to nebo ne - bylo by to auto pro manželku - jak se to řídí? Na co si dát bacha? Dík.

PeeKaa
Peekaa: skutečně má ten 5-letý diesel najeto jenom 60tis? Pokud ano (a dá se to doložit), tak ta cena by +- ušla. Řídí se to dobře, pokud to má servo.
peekaa - pozri najma na ojazdnenost podvozku a celkovy osupanost auta, motor vydrzi v pohode aj 500tis, takze ak bol stoceny z 260 tak na motore to ani nezbadas.
Doložit se to asi nedá, ale já bych odhadl, že to sedí. Tipuji že to bylo 2. auto do rodiny a řídila ho nějaká pipka. Aspoň stav interieru by tomu napovídal 😄

Ještě jsem slyšel, že pežoty maj obecně "slabou" elektriku - je to pravda nebo jen nějaká pomluva?

PeeKaa
Jo, je to pravda. Nevím, jak u těch novějších modelů, ale u těch starších elektrika nic moc. Ale nepřijde mi zas o tolik horší než u jiných starých krámů, to si nevybereš, každé starší auto má holt něco...
No, nedá doložit. Je to dost mladý auto, to k tomu není původní TP??? A případně serviska, oni si na to venku dost potrpěj. A za tuhle cenu by to teda mělo být k tomu.
Jináč, když je to auto pro manželku, a tedy druhé do rodiny, to najezdí tolik, že pro ni chceš diesela? A navíc 306-ku, nebyla by 206-ka lepší (resp. postačující)?
...ja bych se podival poradne na predni osu. motor je tezkej... kosti, loziska, stabilizatory... jinak cena dobra, pokud papiry a stav ok, jdi do toho...
Vyzkoušet veškerou elektriku, řazení zpátečky, přední nápravu a pokud je všechno O.K., pak do toho. Ještě jedna drobnost - dosáhne manželka spolehlivě na pedál plynu? Např. na modelu 1998 je to pro ženy s malou nohou trochu problém. Jinak se to řídí pěkně, je to hodně měkké auto, zvláště když má k tomu ještě vysokoprofilové Pirellky (nejměkčí gumy, co se dělají). Je z toho slušně vidět, dá se s tím parkovat, zvláště, když je to hatchback.
Zní to možná trochu srandovně, ale diesel proto, že manželka nerada řadí. Starším automatům moc nevěřím a tak jsem zvolil naftový řešení 😄.

Přesně stejnýho pežota má totiž jedna moje kamrádka, která s ním už najela víc než 50T (a koupila ho jako ojetinu se 100T) a přitom jezdí tímhle stylem. Nastartuje 1-2-3-4-5..........neutrál+vypnutí motoru. Je fakt že to není ve městě, ale mezi vesnicema, ale tomu motoru to nějak očividně nevadí - na pětku dře od 40 do 120.

PS: Původní TP tam je, serviska ne...

PeeKaa
peekaa: no jo, to znám, ženský si na to rychle zvyknou, že se nemusí tolik řadit...
V původním TP je jen jeden majitel, nebo víc? Jestli jeden, vůbec nic bych neřešil a vzal to. Jinak, nejlepší řešení je milé auto sebrat, a zajet s ním na prohlídku do servisu, kde to pak budeš servisovat. Slušnému prodejci by to nemělo v žádném případě vadit, pokud se cuká, je to divné. Samo tu prohlídku zacvakáš, ale zas taková pálka to nebude. A řeknou ti o tom autě nejvíc, vč. toho, nakolik se jim ten stav tacho zdá reálný. Hodně zdaru....
Kdo dělá přestavby?

Jak je možné zvednout výkon motoru 2,0 HDi?
motor...pridavna jednotka nebo chip. jednotka bud komunikuje s ridici jednotkou nebo ne. podle toho se lisi cena i vykon. +/- od 108 ps do 125 ps. kroutak od 125 Nm do 165. chip se pohybuje v podobnych relacich a je mozna i levnejsi (jak kde). jednotka je namontovana za cca 5 min a je mozno ji kdykoli odendat (napr. pri zarucni prohlidce v autorizovanem servisu), chip je natvrdo a jedna se o preprsani orig. softu nejakym modifikovanym. precipovat auto je prace cca na 3 hod.
Prodals nakonec tu 405ku? Pokud jo, tak za kolik? Ja jsem bohuzel v pribuzenstvu nikoho nesehnal. Jeden strejda sice rikal, ze ti zavola, ale spis si myslim, ze nevolal ...
Jo jo je pryč. Nakonec šla za 130... škoda jí. Byla fakt exkluzívní. Děda jí měl jako novou a otec to od dědy koupil když to měla najeto 20 tis km (po 4 letech) a otec s tím najezdil do asi 62 tis km. Vše na ní bylo původní. Uvažoval jsem, že jí od otce koupím, jenže už nechci druhé auto nad 1,850 ccm. Škoda jen, že neměla klimu, s klimou by to bylo bezkonkurenční.

No jinak otec se 607 není příliš spokojen a tvrdí, že byla 405 pohodlnější a přes nerovnosti, že přejížděla pohodlnějí. Dle jeho slov prý na nerovnostech 607 "nadskakuje" a že myslel, že bude plavnější a než že se bude takhle na nerovnosetech zvláště v zatáčce chovat, a že jí chce prodat a že si měl koupil toho Jaguara (Což jsem mu jak asi víte pořád říkal). No se 607 jsem ještě pořád nejel, nějak mi jí nechce půjčit. A ty kousky co jsem s ní jel mi to přišlo jako naprosto vyhovující auto bez ničeho negativního. Tak nevím co si vymejšlí. Nejdřív nadával, že má porouchanou klimatizaci, protože se mu pořád mlží okno, tak mu bylo vysvětleno, že když má klimatizaci hozenou na přední sklo a pak jí vypne, tak holt se vlhký vzduch začne kondenzovat na předním skle. No tak to pochopil a ted zase ten podvozek. Pořád na tom autě hledá chyby... Tak nevím co zamejšlí
Tak jsem s tím ted jel. Otec samozřejmě kecal. Chová se normálně a jedinná pravda je, že je tvrdší než 405 ale stále podstatně komfortnější, než konkurence. Protáhnul jsem s tím pár okresních silnic a na dálnice jsem jel 190 víc sem nemohl, protože otec začal vřískat 😄 No zase si něco vsugeroval 😊
Nedavno jsem koupil bouranou 206 a nez se da dohromady tak by me zajimalo jestli nekdo s tim nemate zkusenosti.Jako napr. jak to jezdi,kolik to asi zere a jestli jsou nejake problemy nebo pohodka.Je to model XS 1,6 8V a ma najeto asi 40 000.
Dovolím se připojit k martymc, protože známý by si chtěl 206-ku taky koupit, a požádal mne (nemá internet) o pomoc při zjišťování podrobností k tomuto typu. Sám mám jinou značku přibližovadla, tak jsem mu nemohl poradit. Dík.
Prosím o radu, po výměně těsnění pod hlavou začalo občas tuhnout řízení, je to jako by občas vynechávalo servo. Při zatáčení chvílema tuhne a chvílema jde normálně. Díky
Zdravím

Nevíte někdo náhodou přesně veškeré převodové poměry v převodovce u aut😒br />
Peugeot 1.9D

Felicie 1.3Mpi 50 Kw

VW Golf 1.9 Tdi 110 Kw

Potřebuju to do Cartestu. A co se týče Cartestu, co znamenají tyto výrazy😒br />
Wheelbase

Tire circumf. (opt.)

Coefficient of drag

Frontal area (opt.)

Ground clearance
Wheelbase by měl být rozvor (někdy ale také rozchod) a Ground Clearance zcela určitě světlost, resp. světlá výška. To ostatní nevím.
Coefficient of drag Frontal area by mohlo byt neco jako Cx, soucinitel odporu (mozna) 😄

Wheelbase Tire circumf. - to mi spis pripada jako obvod kola.....

No jo, ta technicka anglina je holt trochu orech 😲(
Dík.Jinak to wheelbase a tire circumf. mělo být

zvlášť. Asi takhle:

Wheelbase

Tire circumf. (opt.)

Coefficient of drag

Frontal area (opt.)

Ground clearance
Wheelbase - rozvor


Tire circumf. - obvod kola. Ale uz se tam udava

prumer kola (prumer disku) a parametry pneumatiky, takze

ho neni nutne udavata, CT si ho dopocte. Je ho tam mozno dat proto,

kdyz vis, ze se ti obvod kola meni (vliv zatizeni vozidla, ojeti pneumatik, zmeny tlaku)

a neni roven hodnote z prumeru disku a parametru pneumatiky.


Coefficient of drag - soucinitel odporu vzduchu (Cx).


Frontal area opt. - celni plocha. Je to plocha, kterou se vozidlo "brzdi" o vzduch, kdyz jede. Mel by to byt prumet na rovinu kolmou ke smeru pohybu.


Ground clearance - svetla vyska vozidla (jak vysoko je vozidlo nad zemi).
Diky

Teď ještě kdyby někdo věděl ty převody u 😒br />

Peugeot 205 1.9D


Felicie 1.3 Mpi 50Kw


Golf 1.9 Tdi 110Kw 6kvalt
Dá se jezdit se staršíma pežotkama na bionaftu?
Jo
Čau Oddie: chci se zeptat kolik příjde oprava 405 dvoulitru benzínu (kamošovi se potkali ventily). Nemá někdo zájem o obuté originály 17", sedmiparsky s 235, nějak mu tam drhnou...
Já bych to neopravoval, dal bych jiný motor. Těch 1,9i je všude dost, za 20-25tis už se pořídí i celé pěkné auto, takže počítám, že tak za 5 by se samotný motor sehnal...
O ten blázen za 89´dal 70 tis. Má na prodej elektrony. Opravuji předchozí. Jsou to 10-ti paprsky s gumama 17" 205/40 Conti předek a 235/40 zadek. Měl to před ním nějaký trouba a bez vytažených blatníků.
Těch 20-25t je samozřejmě za proclené, bez SPZ. Ale na číslech se dá sehnat pod 50t, za 70t už musí být opravdu hodně pěkná - ale stejně bych to za to nedal, za tu cenu už je i v naftě... 235 na zadku? A jak vypadá zadní náprava, není náhodou v háji?
Taky jsem tomu nechtěl věřit. Koupil to na litých, ale v zatáčkách to drhlo, tak to přehodil. Přijel se s tím ke mě pochlubit, ale když odjížděl, tak jsem si schválně poslechl motor a ten zvuk se mi moc nezdál. Žádný samet dvoulitru, ale takový nepravidelný chod, že jsem si hned řekl, že to nebude OK. A za týden se potkali.
to oddie?? : da se koupit P306 od r.v 1997 (dovoz.., lehce bourany - vite o nekom kdo dovazi??)v benzinu a nakym solidnim stavu tak kolem 150tis. Kc??? pripadne jaky jsou ceny?? nejradsi bych alespon 1.8 .... nebo jina rada?? 😊)
Na ceny se podívej do Annonce, ta ti dá asi nejlepší obrázek. V "bouračkách" tam najdeš i dost aut i dovozců.
no moc si mi nepomoh..😊) tak aspon do jakyho motoru v benzinu nejradsi jit?? 2litr je uz moc (cena..) ale aspon aby to trochu jelo.. dik
Jak se říká - voják se stará, voják má... o moc víc ti asi neporadím. Já když něco kupuju, tak většinou taky přes Annonci. S benzínovým motorem ti neporadím už vůbec, já mám diesel. Co je to "aspon aby to trochu jelo", to je hrozně subjektivní věc, diesel taky jede... A kdo chce závoďák, ten si holt musí něco připlatit, koně se prostě musí krmit 😊))
slo mi o to jestli nevis jak to s jednotlivejma benzinama je.... spolehlivost, díly, údržba... je to jako druhý auto k Oktavce1.8T ...
Ne, to skutečně nevím, žádného pežotího benzína jsem neměl. Nicméně nevidím důvod, proč by se měla 1,6 a 1,8 nějak výrazně lišit, pokud jde o spolehlivost, údržbu... (pozn.: 1,4 bych nebral). Obecně, tyhle 306-ky patří spíš k tomu slušnějšímu, co tu jezdí, je to celkem jednoduché a nenápadné auto, servisovatelné za velmi přijatelné ceny.
Ahoj, nevíte někdo, jak opravit přerušenou vyhřívací fólii zadního okna, je napařená na vnitřní straně okna. Neexistuje na to nějaký vodivý lak nebo barva? Díky!
Existuje "opravný lak". Viděl jsem to jednou o Forstingera v Rakousku, ale cenu si nepamatuji a o žádných praktických zkušenostech s použitím tohoto přípravku nevím.
Opravný lak na vyhřívání zadního okna dělá např. Loctite, stojí něco přes 300,-Kč.
Díky za tip, zkusím se po něm kouknout.
Ahojky,


měl bych na vás velkou prosbu...


Stojím teď před rozhodnutím, ze kterýho mám noční můru 😒

Známej vozí z francie a německa bouraný pežoty a tak jsem si mu taky řek o jednoho. Nechtěl jsem nic drahýho a tak mi nabíd 306 1,9D (sedana 47kW)

- je to tuším 8/1996, má najeto cca 100T. Ve výbavě je jen centrál a posilovač. Auto bylo lehce bouchlý na pravej předek - nic hroznýho.

Cena by byla zhruba 140T.


Už jsem byl rozhodnutej že ho vezmu, ale jeho kolega si od něj koupil skoro novou 206ku a jako protiúčet nabíd 306 hatchback (kterej mu ten známej přivez asi před 4 rokama).


Ten hatchback by byl za 150T. Má najeto asi o 60T víc (asi 165T) a je z roku 1994. Ale má dobrou výbavu - elektrický okna, zamykání zpátečky, vyhřejvaný sedačky, dělený zadní sedadla, rádio... A hlavně je to turbodýzl (66kW) a má pár novejch věcí - ložiska v kolech, tlumiče atd.

Takže - co byste mi doporučili?


Nevíte náhodou jak je to se spolehlivostí turba? Vydrží aspoň dalších 100? Nebo spíš nebrat? Nebudu muset u toho sedana (co má 100T) dělat taky nějakou generálku po 150T? Ufff

Z praktickýho hlediska je jasně lepší hatchback - sedan má sice větší kufr, ale zase hůř přístupnej...


Co vy na to?


Dík


Petr
Zdar, podle popisu bych šel do TD, lepší svezení, turbo by mělo vydržet, pokud ten chlapík není prase a jestli dělal údržbu a měnil pravidelně věci, jenom tankuješ. U čerstvého dovozu tě čeká minimálně výměna rozvodů a všech náplní, možná brzdy .... Asi tak, počkal bych až se ozve oddie, nabídl bych mu slušný obnoś a požádal ho, aby si ty auta prohlídnul. Nebo mám sám mechanika co dělá zejména peugeoty a citroeny. Jak byl ten hatchback bouraný (já vím už je to pár let a můžou ti vyprávět pohádky, ale schválně). Navíc turbo lze repasovat, i když je to pálka - asi 15 tkč, ale nový stojí dvakrát tolik.
Dík,


ale kolik by mělo to turbo vydržet? 200? 250? Co se týče repasu - četl jsem tady příspěvky že repase vydržej tak 10-15T a odcházej do věčnejch lovišť.


Co se týče těch rozvodů - je to dobrej známej (on mi dělá auta a já a jeho rodině léčím PC) - takže ty rozvody a náplně jsou nový a je to v ceně 😄. Ten hatchback byl bouranej podobně jako sedan, akorát s větší silou 😒. Jo eště sem zapomněl - hatchback má navíc airbag.

Petr
To se chce fakt pobavit s mechanikem, já myslím, že turbo vydrží u 66kw hodně přes 300, repasi turba si dělal i na vlastní auto, takže pochybuji, že by s tím měli špatné zkušenosti. Je pravda, že to umí jenom dvě dílny v Čechách, jedna je v Brandýse. Podívej se na www.krokous.cz a chtěj Valdu.
306TD se 165tis km bych se vůbec nebál, pokud se o to auto někdo staral, nevidím důvod, proč by nevydržel dalších 100tis... Ten 1,9D bez turba, navíc méně jetý, bude sice ještě větší držák, ale podle toho popisu bych asi vzal ten TD hatch - přeci jen s turbem to jede o poznání lépe, hatch mi přijde praktičtější než sedan, a ta výbava taky není k zahození.
Ten známej je opravdu dobrej známej, je na něj spoleh? Když ti vyjmenuje, jak to bylo ťuklé, a co všechno se na tom autě za ty 4 roky dělalo, dá se tomu věřit? Pak bych to asi neřešil... Pokud to chceš nechat prohlídnout ještě i jinde, doporučoval bych ti spíš toho Imaximova známého, 306-ky zná určitě líp než já.
Jinak, na orientační ceny se mrkni do Annonce, 150tis mi nepřijde zrovna nejlevnější, ale pokud je to kvalitní auto, celkem tu cenu chápu. I když, nějakou tu kačku by slevit mohl 😊))
oddie: Ty nejsi rád, když Tě chválím?
Imaxim: 😊)) ale no jo, dík za reklamu. Ale Valda ty 306-ky přeci jen bude znát líp, já se zajímám spíš o 205 - 309 - 405 (nebo tedy aspoň zatím 😊)))
Zajímavý, že já se u nich v dílně vždycky zastavím, když ty před pár minutama odjedeš - rozjeli jste nějaké obchody s dílama?
Jen drobnosti...
A ještě dotaz...


Co na pežotech (no teda na takovejhlech autech) odchází? A kdy - intervaly výměny? (stačí mi jen zhruba - pokud to lze vůbec napsat)

Myslím třeba😒br />

tlumiče: 60T


ložiska v kolech 80T


spojka 300 T


dík


petr
Ad turbo - znám případy, kdy lehlo okolo 200tis - ale většinou vinou špatného oleje, mizernou údržbou a špatným zacházením. Naopak znám kousky těchto Peug. TD, co maj při dobré údržbě přes 300tis km naprosto v pohodě.
Intervaly výměny? To je dost individuální. Dost se sype přední náprava - není divu, na těch tankodromech - ale nejsou to nijak horentní částky. Taky dost odcházejí poloosy - je ale dost firem, co je repasují, takže taky žádný velký problém. Jinak asi nic - rozvody jsou udělané, jak jsi psal, takže je na nějakých 80tis km klid, olej cca po 10tis km.
oddie: Nejsou prosímtě už nějaké serviní zkušenosti s tímhle motorem? Těsnění pod hlavou už mám za sebou. Bylo to od novoty - zatím je cca 7kkm klid. Něco jsem totiž slyšel o rozvodech??

Jinak spokojenost.😄
Pekoz: nevím, nedělám servis. A zajímám se prakticky jen o starší diesely (mechanické), takže o benzínech ti fakt nic nepovím, bohužel...
Dobrý ,každopádně díky ..😄))
Lubos.1
pekoz> ako si zistil, ze je potrebne vymenit tesnenie pod hlavou valcov?
Ubývala chladicí kapalina (hodně pomalu).Zdálo se mi původně že je to asi v pořádku (nové auto,léto,horko no a hlavně klasické návyky z předchozí škodovky).Na kratších trasách nebylo po zastavení nic poznat. Až po nonstop cca 1200 km jsem na motoru našel modré zaschlé stopy po kapalině.(vpředu nad olejovým filtrem a kolem něho )No a potom klasika-servis - kontrola roviny hlavy i bloku !!! potvrzení poškození těsnění a výměna v záruce.Dost mě to sralo rozebírat nový motor to není jako dotáhnout v záruce vrzající palubovku. No ale zatím je už asi 8kkm klid.Takže to udělali asi dobře. Jinak jsem s motorkem velmi spokojen - jede dobře.Jo jinak je to Xsara ale to je jedno 3/4 věcí jsou v PSA stejné.


Jo ,ještě dotaz: komu taky tak strašně piští brzdy ?- budou určitě stejné (BOSCH)
Ještě proč jsem začal o motoru. Narazil jsem totiž na stránkách polského klubu na diskuzi o tomhle motoru - fakt že jenom ve dvou odkazech a v úplně jiných souvislostech.Tak mě to docela zaujalo a navíc jsem měl zrovna tu akci s těsněním - což jak uznáte je velmi povzbudivé.
první odkaz
... silnik 1.6i 16V ma problemy z uszczelka (těsnění) pod glowica (w Peugetocie jest na to jakas akcja a w Citroenie nie bardzo) i pali olej....
druhy odkaz


...Rozrzad (rozvod)potrafi sie rozsypac, czasem z niewiadomych przyczyn lapie wysoka temperature i ja utrzymuje (uklad chlodzenia calkowicie sprawny), pozatym uszczelka pod glowica jest jakas felerna lub cos jest nie tak na

styku glowica-blok bo silnik broczy z tego miejsca jak nie plynem chlodzacym(chladicí kapalina) to oliwa (olej) (jest to bardzo czesta usterka silnika NFU i slyszalem juz, ze sa ludzie, ktorzy trzy razy mieli wymieniana uszczelke co wlasciwie kwalifikuje silnik(motor) do wymiany)....


Jistě mi dáte za pravdu že pesimista je pouze dobře informovaný optimista - ale co teď?


No asi nic / i když je fakt že zatím mám 18kkm/7měs a nic se zatím víc neděje.Olej mi to teda nežere vůbec.Takže má někdo něco...?


Předem díky.
Lubos.1
No tak to vyzera, ze mne unika chladiaca kvapalina tiez, je tam zaschnuta kvapalina...uz som to ukazoval v servise a povedali, ze to moze byt ono 😒


To by ma az tak nesralo, proste sa vymeni tesnenie, ale ak budu v buducnosti problematicke rozvody, tak dakujem pekne. Ale priznam sa, este som o tom nepocul.
No právě jestli má vůbec cenu se s tím trápit. Na druhou stranu diskuze na těch PL stránkách je fakt solidní a řeší se tam konkrétní problémy takže jim docela věřím.No a o tomhle motoru to fakt bylo jenom jednou. Mně spíš vadila ta zmínka o tom že se ta závada s těsněním opakuje.

Znova jsem se díval - řešili tam původně předchůdce motoru NFU (1,6/16)s tím že u toho původního (1,8/😄ty problémy nebyly.Ta 16 je dost nová takže uvidíme. Nech si ale zkontrolovat rovinnost hlavy i bloku - jinak to nemá cenu jenom měnit.Já měl větší hrůzu ne z to že to teče jen ven ale třeba i někam dovnitř - dolil jsem postupně asi 2l destilky.Původně přetěsnili jenom termostat a čidlo teploty (na zkoušku - taky se jim do motoru nechtělo) ale při dolívání v servise prý byly vidět bublinky v místě prosaku takže...
Ahoj lidi, mám dotaz. Mám P306 1.4. Když je motor studenej tak při přidání plynu se ozývá ( při pohledu do motoru) z levý strany takový kovový klepání ale jenom v okamžiku přidání. Když ho podržím na stabilních otáčkách, přestaneto. S servisu rozebrali celej vršek motoru, všechny vůle jsou ok, všechno co se má hýbat se hýbe, co se nemá hýbat se nehýbe.Může to být od spojky? nebo od poloos. Blbý je že se to nese celým motorem,není moc poznat přesně míst, kde ten zvuk vzniká, ale právě na polosách je to klepání cítit. Help me ...
Větší axial. vůle na klice,ale nic to neudělá jen je to nepříjemné. Tento motor tak "klepe" od nova, mají dnes najeto 100 tisíc i víc a OK
M65: Díky za názor. Ten můj má najeto 78kkm. Včera se mi na to juknul kamoš, sice dělá Mazdy, ale řikal, že v motoru by to nic bejt nemělo, že spíš bude něco mlátit o kastli. Tak nevim ...
Přestal mi foukat vzduch na přední sklo ( u 405-ky), nevíte někdo, jak je to udělaný)? Ovládací knoflík je jinak funkční, jde měnit směr vzduchu třeba na nohy atd., jenom na to přední sklo ne, což je docela důležitý. Jestli je tam nějaká přesměrovávací klapka nebo vypadlej nějakej vzduchovej kanál? Nemáte s tím zkušenosti? Nechce se mi rozebírat celou přístrojovou desku. Díky.
Nevite kde by se dal sehnat servisni manual k Peugeot 306 2.0 HDi r.v.1999?
Cau.Chci se poradit protoze mam moznost koupit Peugeota 406,r.v. 97,najeto 117 tisic,obsah 2,1TDi,skvely stav,plna vybava bez kuze,vymenene oleje,remeny a brzdy,motor uplne v pohode.Cena je 250 000 kc a nevim jestli to mam vzit!Poradi te mi nekdo?Dik
Mám dotaz: je sjetí brzdových destiček po 15 tkm jízdy po městě normální?

Prosím, zkoukněte cenu oprav ze servisu a napište, zda se Vám to zdá levné nebo drahé (P106 1.1i r.v. 1992)😒br />
brzd. destičky 1460,-

svíčky 488,-

2 brzd. válečky 2460,-

ložisko zadní l. 1200,-

náhon tachometru, propoj s převodovkou 1097,-

práce 2300,-

STK + emise 1500,-
To jsou ceny autorizovaného servisu Peugeot, ne? Proč dáváš takhle staré auto do autorizovaného servisu? Je to zbytečně drahé.
Jak uz psal Oddie, davat 11 roku stare auto do znackoveho servisu je slusne receno neekonomicke - navic ti mechanici tam vetsinou nejsou zadni lumeni. Dily se daji bez problemu poridit v neoriginalu za zhruba polovicni cenu (a obcas jediny rozdil proti originalu je popis na krabici) - jedine, co se nedela v nahrade jsou ty svicky 😄. STK jsem absolvoval minuly tyden za 410,-Kc, emise byly za 120,-.
Tomas: příští týden ti sem kdyžtak hodím ceny v neorig., které používám já, teď nemám po ruce katalog...
Jo, a ještě, proč se měnily brzdové válečky? Propouštěly? Tak proč se neměnily i pakny, to nebyly mokré? V tom případě by asi stačilo dát do prasátek nové manžety, což? Ve většině případů to tak dělám - když je nové prasátko za 800,-, a manžety za pár desítek Kč. Ale proč by se s tím servis dělal, když je jednodušší to celé vyměnit, že...
Zdravím Toma z Plzně. Tak Ti 106 ještě jezdí? Ty ceny jsou nadnesené, svíčky originál EUQYEM koupíš za cca 240,- výměnu máš za 5 minut hotovou. Brzdové destičky a kotouče seženeš za cca 2000,- komplet. Zrovna tento týden jsem se na to ptal. Destičky se mě nesjely po 25000 km. STK a emise dohromady za 600,- (Olomouc).

2 roky jsem na 106ku nesáhl, investice 0,-Kč, ale posledních 14 dní blbnul volnoběh. Příčina - vadný potenciometr škrtící klapky. To je to, co jsme v minulosti hojně diskutovali ohledně cukání při rozjezdu. V servise to pošteloval a vše OK, údajně to někdy jde. Cena nového je přes 10000,- v případě že máš jednotku Bosch (vstřik), v mém případě naštěstí Magneti Marelli, kde jde vyměnit pouze ten potenciometr, cena 3000,-. Jakmile mě to začne opět blbnout, budu muset měnit. Myslím, že to je pro Tebe nová informace ohledně ceny za Magneti Marelli.

Hafik
Tak jen tak na rychlý pohled do katalogu😒br /> destičky 610,- až 1240,-, záleží na systému brzd a značce destiček, na 205-ku beru destičky ještě jinde, značka ABS, cena 440,- pro syst. Bendix.
Prasátka (válečky) 780,-/ks, taky je tam víc variant, neznám přesně typ, ale cena +- podobná.
Zadní ložisko jsem našel jen SNR za 1200,-, to asi levnější moc nebude.
Na náhon tacho jsem zapomněl, ostuda, svíčky nevím (já mám diesel). STK + emise za 1500,- jsou drahé, to je cena spíš na diesela, tam bývají emise okolo 800,-. U benzína musí bát za míň, podle mě.
Vracím se po delší době k tomuto Webu, nějak jsem měl málo času. 😄 Díky za informaci, to nebyly ceny autorizovaného servisu, to byly ceny obyčejného malého servisu, který mi tvrdí, že je podstatně levnější, než autorizovaný, používá neoriginál díly a prý já jako stálý zákazník mám výjjimečně levné ceny. Pokud máte pravdu, tak potřebují na držku. Díky oddie a zdravím Hafíka, jo, furt to jezdí denně v městském provozu, škube to při rozjezdu pořád, ale pouze v létě za horka. V zimě úplně bez problémů. Poté, co mi takhle zkasírovali, říkali, že se ještě do půl roku budou muset vyměnit vepředu nějaké ty čepy a silenbloky či co, moc tomu nerozumím, to je jim asi jasné. Jenže tady v Plzni jsem už zažil asi 4 malé servisy ještě mnohem katastrofálnější, protože těm se nepovedlo vůbec nic, úplně všechno zvorali. Tihle pouze neumí vyměnit brzdy tak, aby vydržely déle, než rok. Ještě kdysi na staré Škodovce 105 mi tvrdili, že jsem totálně spálil úplně nové spojkové lamely po ujetí 30 km a tvrdili mi, že musím jezdit se zmáčknutou spojkou a že si to asi neuvědomuju, za což jsem neměl daleko k fyzickému napadení. 😄 Tak jsem na ně zanevřel a pak se zase po 2 letech vrátil.
Mám tam vstřikování Bosch. 😒
Panove, shanim pro kolegu nejaky tip na e-shop, kde by se daly koupit gumove kolena chladiciho systemu k P106 1.4, r.v. 1991. Bude stacit treba i priblizna cena dilu. Diky
Hadice na pažouty jsou docela problém. Když náhodou narazíš na nějakého prodejce neorig. za slušnou cenu, určitě se pochlub, já o žádném nevím. Mám katalog + ceny jen na orig. Peugeot, a to jsou pálky...
diky, kolega nakonec koupil 4 orig hadice k topeni a k chladici za nejakych 2 500,-
Chtěl bych se zeptat, zdali by mi někdo nemoh říct, jaké jsou vůle ventilů na Peugeotu 1.4 benzín, r.v. 1991, karburator Weber. Díky moc

ringo
Nemám po ruce přímo knížečku od tohoto auta (mám jí doma...), ale z manuálu od Haynese: inlet 0.15 mm, exhaust 0.30 mm 😊))
je to Peugeout 309

ringo
0,30mm to je docela dost. To má i Zetor😃)(,25/,30) Už vim, proč je to takovej kvedlák.

ringo
To má myslím hodně motorů, ty předepsané vůle 0.15/0.30, nejen ten pažout... Já je neřeším, pokud to neklepe, nastavit se to dá akorát výměnou těch podložek, a to je na mě moc práce 😊)))
Jinak 309-ka, to je jen taková 205-ka s kufrem (skoro 😊))) - většina věcí je stejných. Se stažením toho manuálu ti neporadím, leda pokud jsi z Prahy, můžu ti to vypálit na CD. A nebo, pokud jsi odjinud, se na ten klub přihlaš, a ozvi se někomu, koho máš blíž...
Na 309 tam není (ikdyž ty motory jsou skoro stejný, jako 205 a 405). Zkus si stáhnout 15,5 mega (někdo tam psal, že to má dokonce 20 MB)na dial upu, to je fuckt paráda. To se ten Peugeot dřív rozpadne. ringo
Před rokem mi ukradli dvěstěšestku. Teď mi policajti oznámili, že si mám přijet pro převodovku, protože to jediné našli. Kdybyste jí někdo potřeboval, zavolejte mi. Byl to benzín a najeto měl ani ne 22 tisíc. Bylo to skvělý auto. Teď jezdím 13 let starým favoritem. Můj telefon je 605 234 306. Mějte se a ať vás nic na ten způsob nepotká. Mirka.
Zdravim, mam P205 1.😁 (r.v.85) a blika mi tam v levem dolnim rohu palivomeru takova oranzova konrolka, vypada jako sikmy hrebinek s kapkama, muzete mi nekdo rict, co to je zac?
Zdravim, mam na vas jednu otazocku. Priatelka si kupila Peugeot 106 1.5D rv. 2000, najazdene 125kkm, servisna knizka. A touto cestou sa vas chcem opytat, ci niesu nejake problemy s tymto motorom a ci este nejakych par tisic km urobi v pohode. Proste kto mate nejake poznatky o tomto aute aj ked s inym motorom, tak prosim o nejaku tu spravicku. Dakujem.
Chystam se koupit jete Evasion, Ulysse nebo 806 a potrebuji popis dekodujici VIN, nebo jina identifikacni cisla, abych mohl overit aspon nasledujici udaje:

datum vyroby karoserie(auta), datum vyroby motoru, typ motoru (potrebuji mit jistotu, ze motor je 2.0i 97kW a vice, nebo CT (ne 89 kW) ), pripadne vsechny mozne dalsi udaje.

Poradite mi nekdo, kde to lze ziskat?
Pokud mas VIN a potrebujes ho dekodovat, tak to zkus na www.peugeot-club.cz. Je to sice orientacne, ale aspon neco.
Prosím Vás, mohli byste mi ti z vás, kdo má 307SW 1.6 benzín (možná i break a krátká verze) zjistit, zda máte pod motorem plastový kryt motoru. Já jsem na 95% přesvědčenej o tom, že tam u SW 1.6 je a že mi ho při opravě motoru nevrátili zpátky a zašantročili ho někam. Prosím o odpověď 😞. Nerad bych se hádal neoprávněně. Díky.
Nemá někdo doma díly na předek na 106 1997? Potřeboval bych kapotu, pravý blatník, pravé světlo, chladič ... Díky za každou odpověď. mail m6564😜@seznam.cz
Ruší někdo peugeot 405 4x4? Odkoupím čerpadlo a počítač pro samonivelaci zadní nápravy. Kontaktujte mě na e-mauil: efenberkova.marcela@seznam.cz Děkuji
ferdži
Dobrý den chcem sa opitať mam peugeot partnerr.v.1999 ked naštartujem tak za par sekund motor zhasne voda je olej je aj nafta na ukazovateli teploty my svieti červena botka kto poradi čo stým