0
Na tom motoru není co seřizovat. Vše si řídí počítač sám a ventily se seřizují hydraulicky olejem.......ne fakt to není Škoda 100 😄 PTD
Přejít do diskuze
Víš spíše bych potřeboval např.nakolik se štelují ventily a takové podobné fígly když tak můžeš psát i na cooper@wo.cz dík
Jo, když se k tomu budeš chovat slušně, vydrží milion. T.j. co nejlepší olej co přežiješ, pomalé zahřátí na provozní teplotu, měnit palivový filtr, kontrolovat žhaviče, prostě klasika. Když mu dáš co potřebuje, bude to vděčnej motor. Chvíli jsem jezdil s Fronterou, 2,5TDS 115 koní a klasika. Max rychlost 140km/hod a spotřeba kolem 8litrů/100km PTD
Ano to je pravda já mám Chrysler Voyager 2,5TD a protože ho mám chvíli tak scháním různé tipi na co dát pozor a podobně Dík
U motorárny VM okrajová záležitost. Proslavili se především dieselovými motory do letadel, dvoutaktními diesely do energocntrál a pod. Pokud se týká motorů do aut, mají v podstatě jediný modul, t.j. válec, který skládají za sebe od třech do šesti válců. Vyznačují se dělenou hlavou. Po technické stránce je to klasika. Vzhledem k nízké ceně je využívá řada výrobců aut pro osazování jejich motorů do svých aut. Najdeš je ve Ford Scorpio, Chrysler Voyager, Jeep Cherookee, Opel Frontera, starších Alfa Romeo 33 (tříválec)a určitě i v jiných autech. PTD
No něco bych věděl. Co by to mělo být? Máš na mysli motory do letadel, do motorových člunů nebo diesel energo centrály? PTD